מחשב נייד לסטודנטים: 5 מחשבים ניידים לסטודנטים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מחשב נייד הוא חברו הטוב ביותר של הסטודנט ובשביל שהחבר הטוב יעבוד טוב (ולא יאכזב), אני והצוות המקצועי של אתר "פיינדר" בדקנו עשרות מחשבים ניידים מבית מוצגים שונים ולפניכם – המחשבים הניידים הטובים ביותר לסטודנטים, לחזרה לבית הספר, וללמידה מרחוק.

icon pos_1

ניתחנו

447 סקירות

ו-

3007 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב נייד לסטודנטים ותלמידים

התחילה שנת הלימודים בבתי הספר, באוניברסיטאות ובמכללות. זה הזמן להצטייד במחשב נייד שימלא את כל הצרכים שלכם. עברנו על התכונות והפונקציות של מכשירים רבים, ביררנו לגבי הביצועים שלהם ולא שכחנו לקחת בחשבון גם את המחיר – בכל זאת, לכל אחד יש את גובה התקציב אותו הוא יכול להקצות למטרה. בין אם אתם נוסעים לאוניברסיטה, או לומדים מהבית, כאן תמצאו את המכשיר שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

3 תיק מחשבים ניידים לסטודנטים המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

עם מסך מגע
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

Acer Swift 3

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

לוגו של הסקירה

המחשב הנייד הטוב ביותר לכל סטודנט: Asus ZenBook 13

זהו אחד המחשבים הניידים הטובים ביותר, ובן-הלוויה המושלם לכל סטודנט ותלמיד. במשקל 1.11 ק"ג, המחשב הקליל והקומפקטי הזה מצליח להכיל בתוכו כמעט הכול: מעבד Core i7, זיכרון RAM 16GB, כונן קשיח של 1TB, ומשטח מגע גדול ונוח, המשמש גם כמקלדת מספרים.

Asus ZenBook 13

4.5 15

מחשב נייד מעולה בעיצוב קומפקטי ומסוגנן

יתרונות

קל ודקיק

עמיד

עם ביצועים מעולים

חיי סוללה ארוכים

משטח מגע חדשני ויעיל

חסרונות

המקלדת קצת צפופה

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- KSP

נכון ש ה- Dell XPS מפיק ביצועים טובים עוד יותר, אבל כששוקלים את היחס בין התמורה למחיר, אין ספק שה- Asus ZenBook 13 ייתן לסטודנט הממוצע את כל מה שהוא צריך. התצוגה הגדולה בהחלט מספקת עבור מחשב בגודל 13.3 אינץ', עם יחס של 95% בין המסך לגוף המכשיר. לעומת מחשבים אחרים בסקירה, אין כאן סורק טביעת אצבע, אך במקומו תוכלו להיכנס לחשבון ה-Windows Hello בעזרת פונקציית זיהוי הפנים של המצלמה המובנית. בנוסף, Asus טוענת כי המחשב עבר בהצלחה מבחני זעזועים ופגיעות, והוא מסוגל גם לעמוד בטמפרטורות קיצוניות.

 

ציפינו לביצועים נהדרים ממחשב עם נתונים מרשימים כל כך, ולא התאכזבנו. סוס-העבודה הזה מסוגל לבצע מספר פעולות בו זמנית – כולל צפייה, גלישה, הורדת קבצים ועריכת וידאו – מבלי לאבד מהירות. הדבר היחיד שהמחשב הזה לא מצטיין בו הוא משחקי מחשב חדשניים, אבל מאחר וזו לא סקירה של מחשבי גיימרים, זה לא ימנע מאיתנו מלבחור בו כמחשב הטוב ביותר עבור סטודנטים ותלמידים.

לוגו של הסקירה

המחשב הנייד היוקרתי ביותר עבור סטודנטים: Dell XPS 13

לא כל סטודנט יכול להרשות לעצמו את מכונה המרשימה הזאת, אך אם אתם יכולים, תקבלו עבור הכסף מחשב יפהפה עם ביצועים מדהימים, תצוגה נהדרת וסוללה גדולה. ועם המבנה העמיד והמעבד החזק, תהנו מהמחשב הזה הרבה אחרי שתשלימו את התואר.

Dell XPS 13

4.5 15

השילוב המושלם של ביצועים חזקים, עיצוב אלגנטי ותצוגה יוצאת מן הכלל

יתרונות

עמיד

יעיל ויפה

בעל סוללה גדולה

ביצועים מדהימים

תצוגה נהדרת

חסרונות

מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

אם ה-Asus ZenBook 13 מספק את כל מה שתצטרכו, ה-Dell XPS 13 מוסיף לכך גם את רוב מה שתרצו. מעבד ה-Core i7 בעל ארבע ליבות, יוכל להתמודד כמעט עם כל משימה שתטילו עליו.

 

תוכלו לפתוח עשרות דפדפני כרום והמחשב ימשיך בעבודה מבלי להאט אפילו מעט. מה שמרשים במיוחד, שום חום לא מועבר למקלדת או למשטח המגע. בעוד שתחתית המחשב מתחממת לא מעט בזמן עבודה מאומצת, המקלדת נשארת קרירה גם לאחר שמונה שעות עבודה. המקלדת משתרעת כמעט על שני קצוות המחשב הנייד, יחד עם לוח מגע רחב וחלק להפליא. איכות הוידאו מדהימה, והמסך מעניק את אחת התצוגות הבהירות והצבעוניות ביותר בשוק.

 

מבחינת חיי סוללה, גם כשתעמיסו על המחשב, תפתחו קבצים רבים ותקשיבו למוסיקה, המחשב יעבור יום עבודה שלם בלי צורך בטעינה. יקר יותר מכל מחשב אחר בסקירה הזו, בסופו של דבר, ה- Dell XPS 13 הוא מכשיר פרמיום המיועד לאנשים שרוצים מחשוב מעולה בתנועה ועם סטייל.

לוגו של הסקירה

המחשב הנייד הרב-מצבי הטוב ביותר לסטודנטים: Lenovo IdeaPad Flex 5

עם מעבד טוב ונפח זיכרון גדול, ה-Lenovo IdeaPad Flex 5 מציע ביצועי מחשוב טובים יותר ממתחרים רבים שעולים יותר מפי שניים. יש לו שלדה חסונה ומעוצבת, ציפוי פלסטיק נעים למגע, ופונקציות כגון מסך מגע, קורא כרטיסים ומקלדת מוארת ונוחה. כל אלה הופכים אותו לתענוג של מחשב במחיר משתלם.

Lenovo IdeaPad Flex 5

4.5 15

מחשב נייד מתקפל 2 ב-1, המציע שילוב יוצא מן הכלל של ביצועים ותמורה למחיר

יתרונות

ציר גמיש המאפשר כמה מצבי עבודה

מסך מגע

מחיר משתלם

חסרונות

תצוגה באיכות בינונית

עם מסך מגע
קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Walla Shops

ציר ה-360 מעלות של ה-Flex 5 הופך אותו לגמיש ביותר, ומעניק לכם מגוון אפשרויות: על ידי קיפול הציר מעל 180 מעלות, תוכלו להעמיד את המכשיר כמו אוהל, להניח אותו על חלק המקלדת כמו על חצובה, או אפילו לקפל אותו לחלוטין ולהשתמש בו כטאבלט. הדגם הזה מגיע עם מעבד Intel Core i5, נפח RAM של 16GB וכונן קשיח של 1TB.

 

מעל המסך יש מצלמת אינטרנט HD, באיכות הבינונית שתמצאו ברוב מצלמות הרשת של מחשבים ניידים, והיא מגיעה עם תריס פרטיות מובנה לשקט נפשי כשאינכם משתמשים בה. למרות שאין כאן פונקציית זיהוי פנים, תוכלו להשתמש בקורא טביעות האצבע המותקן במקלדת להיכנס לחשבון ה-Windows שלכם. המקלדת עם התאורה האחורית מציעה מתגי מקשים יציבים להפליא, מה שמקנה חווית הקלדה נוחה ונעימה. ציפוי פלסטיק ייחודי ורך למגע בצדדים ובמקלדת הופך את המחשב הנייד לנעים להחזקה. משקלו 1.36 ק"ג, והוא מגיע באפור כהה, מה שמשווה לו מראה רציני.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד מעולה לסטודנטים עם חיי סוללה ארוכים: HP ENVY 13

זהו אחד המחשבים הניידים היעילים והמשתלמים ביותר, והוא מציע הרבה מהתכונות הנהדרות של יריביו במחיר נמוך, ועם סוללה שתפעל כל היום. עם ביצועים מעולים ועיצוב נוח במיוחד, ה- Envy 13 הוא אופציה נהדרת עבור סטודנטים ואנשים בתנועה.

HP ENVY 13

4.5 15

מהיר, דק וקל משקל - זהו המחשב האידיאלי לעבודה בתנועה

יתרונות

ביצועים מעולים

סוללה גדולה

נוח

קל משקל

משתלם

חסרונות

כונן קשיח ו-RAM בגודל בינוני

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

במשקל 1.3 ק"ג, ועם שלדה אלגנטית וניידת במיוחד, ה- HP Envy הוא מחשב דק וקל משקל, המציע עיצוב אלגנטי, תצוגה בהירה ורמקולים מהשורה הראשונה. שלבו את זה עם חיי סוללה ארוכים, מקלדת נוחה ומחיר סביר, ויש לכם מחשב נייד יעיל ביותר ונעים לשימוש.

 

מעבד ה- Core i7 עושה עבודה מצוינת גם בזמן שכמה תוכנות רצות בו זמנית, ויאפשר לכם לעשות הפסקה מהלימודים, לצפות בסדרה ולהוריד קבצים בלי לסגור לשוניות בדפדפן האינטרנט. נפח ה-RAM שלו בינוני (8GB), והכונן הקשיח בגודל 512GB, כך שיכול להיות שתצטרכו לשמור קבצים על USB. לצבע שמצפה את המקשים יש תחושה מעט דביקה, שעשויה להאט את קצב ההקלדה, אך הגודל הנדיב של המקלדת, והריווח של המקשים הופכים את ההקלדה לקלה, נוחה ואפילו כיפית.

 

אחד מהחסרונות של הרבה מהמחשבים הדקיקים האלה הוא הקושי בפתיחת המכשיר, אך הקצוות הקעורים של Envy 13 נותנים מקום אחיזה לאצבעות ופותרים את הבעיה הזאת. עם חיי סוללה של 11 שעות, לא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש השקע החשמלי הקרוב.

 

לוגו של הסקירה

מחשב נייד מעולה לסטודנטים במחיר זול: Acer Swift 3

מיוצר מאלומיניום ומסגסוגת אלומיניום ומגנזיום עם מסגרת פלסטיק, גודלו 31.9×21.7 ס"מ, עוביו 1.6 ס"מ, ומשקלו 1.19 ק"ג בלבד. התוצאה היא מכשיר סופר-נייד שאיננו שברירי. עם פונקציות רבות וחיי סוללה הגונים, זהו מחשב נייד יעיל וטוב בתקציב נמוך.

Acer Swift 3

4.5 15

מחשב נייד במחיר סביר, משקל נמוך וחיי סוללה הגונים

יתרונות

קל משקל

חיי סוללה ארוכים

מחיר נמוך

חסרונות

רמקולים לא נהדרים

מתחמם אחרי שימוש ממושך

כונן קשיח ו-RAM בגודל בינוני

קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

הוא מצויד במעבד Intel Core i5 ,זיכרון RAM של 8GB, כונן קשיח בנפח 512GB, ויציאות Thunderbolt 3 ו- HDMI. אלה לא הנתונים המרשימים ביותר בשוק, אבל הם מספיקים בשביל לעבוד ולגלוש במהירות, גם כשכמה קבצים ולשוניות פועלים בו זמנית. בנוסף למקלדת המוארת וקורא טביעת האצבע, הפונקציות הרבות שלו כוללות התעוררות מיידית (כולל התעוררות באמצעות קול) והשהיית קבלת הודעות דוא"ל כשהמחשב במצב שינה.

 

לוח המגע הגדול מקיש ומחליק בצורה חלקה ושקטה. הפאנל בהיר להפליא, עם זוויות צפייה רחבות וניגודיות טובה, היוצרות תצוגה של צבעים עשירים ופרטים יפים וברורים. מצלמת הרשת שבמרכז הלוח העליון מצלמת וידאו צבעוני, אך אל תצפו לתמונה חדה או לאודיו שקט. המצלמה לא מאפשרת זיהוי פנים, אבל תוכלו להשתמש ב-Windows Hello כדי לדלג על סיסמאות, תודות לקורא טביעות האצבע.

איך בצענו דירוג של מחשבים ניידים מומלצים לסטודנטים?

ראשית כל, רשימת הדרישות והצרכים מהמחשב הנייד תשתנה מסטודנט לסטודנט, בהתאם לתחום הלימוד, לשימושי המחשב ולתקציב אשר יוקצה למטרה. לכן, בעת בדיקת המחשבים הניידים השונים לקחנו את הנושא הזה בחשבון. 

בחנו לא מעט פרמטרים ובין היתר: ביצועים, משקל, גודל מסך, מעבד, זיכרון, חיבורים, ביצועי הסוללה, עמידות ואבטחה. 

בדקנו עשרות רבות של מחשבים ניידים המותאמים לסטודנטים, מבית מותגים שונים, את המידע לקחנו מהאתרים הרשמיים של יצרני המחשבים וכמובן, לא פסחנו על חוות דעת והמלצות של משתמשים (סטודנטים) ושל אנשי מקצוע מעולם המחשבים.

הצוות המקצועי שלנו שקלל את כל המידע וכך נוצרה לה הסקירה. 

שאלות ותשובות על מחשב נייד לסטודנטים ותלמידים

מה גודל המסך של מחשב נייד?

מחשבים ניידים מגיעים לרוב בגודל שנע בין 11 אינץ' ל-16 אינץ'.