שולחן מחשב: סקירת 8 שולחנות מחשב הטובים ביותר 2024 | Finder – קונים חכם

השולחנות הטובים ביותר ליצירת עמדת עבודה פונקציונלית ומעוצבת לשימוש לימודי או משרדי יעיל, מעוצב ונוח.

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

411 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שולחנות מחשב מומלצים

שולחן המחשב הוא אולי הפרט החשוב ביותר בכל עמדת לימודים או עבודה. מולו יושבים ועל גביו מניחים את המסך או המחשב הנייד ולא רק. לפעמים נשאף להפוך אותו לעמדת עבודה, ספרייה או מיני-משרד של ממש. מדובר גם ברהיט שאפשר להפוך לפריט עיצובי המשדרג את החדר או המשרד. לפניכם סקירת שולחנות המחשב המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלושת שולחני המחשב המומלצים על ידי המומחים שלנו

שולחן מחשב היוקרתי ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שולחן מחשב הנייד הטוב ביותר

שולחן מחשב היציב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

עולם התעסוקה בישראל עבר בשנים האחרונות שינוי גדול מאוד, כאשר עבודה היברידית ואפילו עבודה מהבית היא הרבה יותר נפוצה. יש לזה הרבה סיבות – מרצון להטיב עם העובד, הבנה כי יש העבודה נעשית בצורה כזו או אחרת, וגם ההתמודדות הבלתי אפשרית עם הכבישים בישראל, למעשה גרמו לכך שאנשים עובדים מהבית, והרבה. כדי שיהיה אפשר לעבוד בצורה נוחה ואיכותית יותר מהבית, צריך לקבל את התנאים הנכונים. כמובן שכל אחד צריך לקבל את הציוד הטכני הטוב והאיכותי ביותר, אך זה כולל גם את עמדת העבודה שלו.

 

זמינות ונוחות

עמדת העבודה זהו אלמנט שלא קיבל מספיק דגש בשנים האחרונות. אנשים ישבו על כסאות ישנים עם שולחנות לא מתאימים, במה שבדיעבד, פגע להם בהספק העבודה. כדי לעבוד צריך להרגיש בנוח, ולקבל זמינות לכל מה שחשוב. לכן, שולחנות עבודה איכותיים מהווים אספקט חשוב מאוד בעולם העבודה של היום, בין אם זה במשרד או בבית. שולחנות העבודה עברו גם הם שינוי בשנים האחרונות, שכן הם התאימו את עצמם לצרכים המשתנים של הצרכן. אם בעבר כולם עבדו עם מחשבים נייחים מאסיביים, היום הרבה אנשים עובדים עם לפטופים ואלמנטים דיגיטליים, במה שהקטין הרבה מאוד שולחנות והפך אותם להרבה יותר קומפקטיים.

 

התאמה ספציפית

בעקבות אותו שינוי, אנשים רבים עברו לחפש שולחן למחשב נייד אשר יתאים להם באופן ספציפי לצרכים שלהם. בכל אופן, שולחנות עבודה מציעים היום מגוון רחב של יתרונות ואלמנטים שונים של נוחות וזמינות, והמטרה שלנו היא למצוא את השולחן המתאים ביותר לנו. כאשר קונים שולחן למחשב צריך להתחשב כמובן בהרבה פרמטרים, כולל מבנה הגוף שלנו, ההצבה של השולחן בבית, משטח עבודה לכל המכשירים שלנו ואפילו נישות שונות לניירת או כלי עבודה שונים. שולחן עבודה איכותי משדרג מאוד את האופן שבו אנחנו עובדים וגם את ההספק שלנו. הנה כמה שולחנות איכותיים במיוחד אותם סקרנו.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: שולחן מחשב מעוצב GAROX גארוקס SMART

השולחן של גארוקס סמארט הוא אחד השולחנות המעוצבים והמרשימים ביותר בשוק. הוא מציע סטייל לצד פרקטיות, במראה מודרני. יש לו פתרון אחסון חכם, הוא יציב ומאפשר ללמוד או לעבוד מהבית לאורך זמן, כאשר כל כלי העבודה שלכם נמצאים בהישג יד

שולחן מחשב מעוצב GAROX גארוקס SMART

4.5 15

שולחן יפה, מרשים, המשלב פרקטיות וסטייל

יתרונות

יציב

פתרון אחסון חכם

יפה

מרשים

חסרונות

יקר באופן יחסי

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace

השולחן המעוצב של גארוקס סמארט הוא שולחן מחשב מעוצב עם המון סטייל. הוא מפגיש בצורה מושלמת בין פרקטיות לבין סטייל ומביא איתו מספר רחב של פתרונות למשתמש. מעבר לסטייל ולעיצוב החדשני, השולחן הוא גם מאוד יציב. יש לו 4 רגליים חזקות במיוחד, ומשטח רחב המאפשר שימוש נגיש במגוון רחב של אלמנטים על השולחן. לשולחן יש מדף תחתון לאחסון נגיש, במה שמספק פתרון נכון לאנשים שצריכים מספר מוגבל של אלמנטים אשר יהיו קרובים אליהם במידה מספקת. השולחן של גארוקס הוא גם שולחן מחשב פינתי וגם כזה שיכול להית מוצב במרכז החדר. השולחן עשוי משבבי עץ דחוסים בשילוב מתכת צבועה לבן, כך שהוא נראה יוקרתי ומודרני גם במבט רחוק ולא מקצועי. ניתן להציב משענת לרגליים בחלק התחתון של השולחן, גם עם הנישה הקיימת לאחסון, ועדיין לקבל מנח נוח לעבודה לאורך הרבה מאוד שעות.

לוגו של הסקירה

הנייד הטוב ביותר: שולחן מחשב על גלגלים DAMIR דגם ראשית

הפתרון האידיאלי למחפשים ליצור עמדת עבודה או לימודים ניידת, שאפשר להזיז אותה ולמקם כל פעם באזור שונה בהתאם לצרכים השונים ברחבי הבית, המשרד וכדומה.

שולחן מחשב על גלגלים Damir דגם ראשית

4.5 15

עמדת עבודה פונקציונלית כולל מקום אחסון ויכולת ניוד מצוינת

יתרונות

גלגלים לשינוע לפי צורך

מדפי אחסון

חסרונות

רוחב צר יחסית של 80 ס"מ

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GetIt

יש מקרים בהם ישנו צורך בעמדת עבודה שאפשר לשנע ולנייד ממקום למקום, בבית או במשרד, בהתאם לצרכים המשתנים, בין אם מדובר בלימודים, עבודה משרדית ועוד. על הצורך הזה בא לענות שולחן מדגם ראשית מבית DAMIR. מדובר בשולחן עץ על גלגלים אך יציב ונוח, מגיע ברוחב של 80 ס"מ ועם שני תאי אחסון בהם אפשר למקם למשל כונן מחשב. העיצוב בגווני עץ / לבן הוא סולידי וסטנדרטי ויכול להתאים לחללים שונים כשהרכבת המוצר פשוטה וקלה.

 

לוגו של הסקירה

היציב ביותר: שולחן מחשב Ramos רוני אלון

שולחן המחשב של ראמוס, דגם רוני אלון, הוא בעל משטח מלבני רחב ונוח. הרגליים שלו עוצבו במיוחד כדי לייצר יציבות מקסימלית, גם עם משקלים כבדים. הוא מגיע עם קיט להרכבה עצמית ומביא איתו הרבה מאוד סטייל ועיצוב נקי אל תוך חדר העבודה

שולחן מחשב Ramos רוני אלון

4.5 15

שם דגש על יציבות וסטייל

יתרונות

יציב

משטח רחב

ללא הפרעות ברגליים

חסרונות

לא גדול במיוחד

ללא תאים לאחסון

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

שולחן העבודה "רוני אלון" של חברת ראמוס מביא איתו מגוון רחב של יתרונות. הוא יכול להיות שולחן למחשב נייד אך גם למחשבים נייחים ואפילו למחשבי תכנות גדולים במיוחד. הוא מביא איתו מערכת רגליים שמייצרת יציבות מקסימלית. הרגליים הלבנות שלו מוצבות במערך של טרפז, המעניק יציבות יוצאת דופן, גם עם משקלים כבדים. לכן ניתן להציב עליו יחסית הרבה חומרה, ועדיין לא לחשוש. השולחן מגיע עם קיט להרכבה עצמית, שהיא קלה ופשוטה במיוחד. כאשר מדברים על שולחן מחשב מעוצב מדברים על רוני אלון, שמביא לוק נקי מאוד, וללא מגירות או תאים לאחסון. בעולם המודרני, הכל מאוחסן במחשב, ולכן, יש אנשים שרואים את המגירות והתאים כאלמנט מפריע לעיצוב. השולחן הוא גדול יחסית, מלבי ומאפשר לעבוד בנוחות לאורך זמן, ועם הרבה מאוד ציוד המונח עליו באופן יחסי.

לוגו של הסקירה

הפינתי הטוב ביותר: שולחן מחשב דואלי יראון דגם 229

שולחן מחשב פינתי רחב ומהודר הכולל שלוש מגירות אחסון לניצול מקסימלי ופונקציונלי של עמדת העבודה.

שולחן מחשב דואלי יראון דגם 229

4.5 15

שולחן מחשב פינתי בעיצוב מרשים עם כל יתרונות המרחב והאחסון הדרושים

יתרונות

שטח אחסון גדול עם שידת מגירות שאפשר לנייד

חסרונות

אין מדף עליון

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

שולחן המחשב הפינתי מבית יראון יכול להיות הפתרון האידיאלי למחפשים ליצור עמדת עבודה פינתית. זו עמדת עבודה רחבה ומעוצבת בשילוב גווני שיטה ולבן פנינה. שידת 3 מגירות טלסקופית, ניתנת לניוד ומספקת פתרון אחסון אידיאלי ופונקציונלי. לצד שידת המגירות גם מדפים, בהם ניתן למקם כונן מחשב וציוד משרדי ולימודי נוסף, לניצול מקסימלי של עמדת העבודה הפינתית.

לוגו של הסקירה

הפונקציונלי ביותר: עמדת עבודה Homax דגם רייצ'ל

עמדת עבודה קלה ופשוטה להרכבה, המשלבת תאי ומדפי אחסון שהופכים אותה לפתרון יעיל ונוח לארגון סביבת עבודה הכוללת ציוד משרדי, לימודי ומחשב נייד או נייח.

עמדת עבודה Homax דגם רייצ'ל

4.5 15

עמדה רחבה עם כל כך הרבה מקומות אחסון

יתרונות

הרבה מקום עבודה ואיחסון

עיצוב נחמד

מדפים לגובה

חסרונות

מאסיבית ודי קשה להזיז ממקום למקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- אולסייל

עמדת העבודה הפונקציונלית של  Homax מדגם רייצ'ל אידיאלית למי שמחפש ליצור סביבת לימודים או עבודה משרדית, שמאובזרת במדפים ותאים לאחסון של ציוד מעבר לעבודה עצמה מול מסך המשב. עמדת העבודה המגיעה בשילוב גווני עץ / לבן הופכים אותה לכזו עם עיצוב חדיש ומעודכן שאפשר למקם בכיך בכל מרחב,  בנוסף ההוראות המצורפות מבטיחות הרכבה קלה שמשלימה פתרון פונקציונלי, פשוט, יעיל ונוח.

לוגו של הסקירה

המשולב הטוב ביותר: שולחן כתיבה משולב ספריה יראון דגם 613

השילוב בין שולחן כתיבה מודרני לתאי ספריה המתאימים לאחסון ספרים וקלסרים, הופכים אותו לפתרון אידיאלי עבור סטודנטים ולעבודה משרדית נוחה ויעילה.

שולחן כתיבה משולב ספריה יראון דגם 613

4.5 15

שולחן מחשב פרטי משולב ספרייה בצד בעיצוב נקי ופשוט

יתרונות

גוון עץ סולידי וספרייה בצד

חסרונות

רחב ותופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- slimprice
קנה עכשיו ב- Tools4U
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם מחפשים שולחן שישלב ספריה למטרות לימודים כמו אצל סטודנטים, או לחלופין ליצור עמדת מחשב שהיא משרד של ממש, המאפשר לאחסן קלסרים, חשבוניות וציוד משרדי – זה המוצר עבורכם. שולחן כתיבה משולב ספריה צדית מבית יראון, קל להרכבה ומגיע בגווני אלון או פשטן. כולל שטח אחסון רחב, בעיצוב המתאים לחדרי ילדים ונוער.

לוגו של הסקירה

המודרני ביותר: שולחן מחשב דגם ARI מבית MY CASA

היום לא תמיד יש צורך בספרים וניירת, הכל במחשב הנייד ולפעמים אנחנו צריכים רק שולחן להניח עליו את הלפטופ, ספל הקפה ולהתחיל לעבוד. שולחן זה מושלם למטרה הזו, בעיצוב נקי וקלאסי.

שולחן מחשב דגם ARI מבית MY CASA

4.5 15

פרקטי ונעים מאוד לעין שמשתלב נהדר במרחב בעיצוב נקי

יתרונות

עיצוב נקי ומוקפד שמשתלב היטב בחדרים מעוצבים

לא תופס הרבה מקום

חסרונות

אין תאי אחסון

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

שולחן מחשב מדגם ARI מבית  MY CASA מתאים לאנשים שהעיצוב הוא חלק מרכזי בבחירת שולחן המחשב שלהם. לשולחן זה עיצוב טרפזי נקי ונעים המשלב בין צבעי לבן ועץ. הוא שולחן מודרני ופרקטי מאוד, לא כולל תאי אחסון או מדפים, פשוט שולחן נקי ופרקטי להניח עליו מחשב נייד וספל קפה ולהתחיל לעבוד או ללמוד. כזה שעם האקססוריז הנכונים יאפשר לעצב סביבת עבודה מודרנית, מעוצבת ופרקטית.

לוגו של הסקירה

מתאימה לכל שימוש:שולחן ועמדת עבודה דגם Nurnberg מבית Mobel

בין אם אתם תלמידי בית ספר, סטודנטים, עובדים מהבית או סתם מחפשים פינת עבודה שתשמש אתכם לכל צורך ותיראה טוב בבית, עמדת העבודה הזו יכולה להתאים לכם בדיוק. עם מידות נוחות (120 ס"מ רוחב, 60 ס"מ עומק ו76 ס"מ גובה) תוכלו למקם אותה כמעט בכל מקום בבית ולהשתמש בה בקלות.

שולחן ועמדת עבודה דגם Nurnberg מבית Mobel

4.5 15

עמדה יציבה שטובה לכל שימוש

יתרונות

כולל מדף למקלדת

כולל יחידת אחסון ומגירה ננעלת

אופציה לשינוי צבעים

חסרונות

ללא גלגלים בתחתית

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

העמדה מגיע בשילוב צבעים קלאסי של עץ ולבן בוהק, אך ישנה אפשרות לשנות את הצבע של רגליי המתכת. העמדה מגיעה עם מדף ייעודי למקלדת המחשב, עם מגירה ועם ארונית קטנה. המגירה מגיעה עם מנעול ומפתח כדי שתוכלו לשמור בה את כל הדברים החשובים לכם מבלי לדאוג שמשהו ילך לאיבוד או יילקח. החומרים האיכותיים שממנה בנויה העמדה יוודאו שתוכלו להשתמש בה לתקופת זמן ארוכות במיוחד. כל התכונות האלה הופכות את העמדה הזו לאידיאלית לכל משתמש, בכל גיל ולכל מטרה.

איך בחרנו שולחן מחשב מומלץ מבין מאות השולחנות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של שולחן מחשב זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

כיום, כאשר מחשב הוא אביזר חובה בכל בית, ורבים מאיתנו גם עובדים עליו שעות רבות, צריך גם לחשוב על שולחן העבודה ועל הסביבה הכללית שבה המחשב מונח. לבחירת סוג וסגנון שולחן המחשב יש השפעה רבה על החוויה שלנו בזמן העבודה על המחשב ולכן צריך לדעת באיזה שולחן מחשב לבחור.

 

איך לבחור את השולחן למחשב נייד הטוב ביותר עבורכם?

אחרי שסקרנו את מגוון הדגמים הקיימים בשוק ואת הצרכים עליהם באים לענות, היתרונות וגם החסרונות, כעת ניגש לשלב המכריע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם.

חייבים לזכור ששולחן עבודה הוא קנייה שהיא לרוב די נדירה. כמו כל אלמנט ריהוט אחר, שווה להשקיע קצת יותר כדי לקבל מוצר איכותי וטוב, ולא לחסוך, רק כדי להחליף שולחן לאחר תקופה קצרה. ספציפית עבור שולחנות עבודה, הרי שהחשיבות עולה מדרגה שכן זהו אזור עבודה בו אנו נמצאים כמעט כל יום, ובמשך שעות ארוכות. חשוב לקחת בחשבון הרבה מאוד דברים, לעשות סקר שוק ולנסות להגיע להחלטה הנכונה ביותר תוך כדי תשומת לב לפרטים הקטנים.

 

כמה וכמה ז'אנרים

בתוך העולם של שולחנות עבודה יש כמה וכמה ז'אנרים, לרבות שולחן למחשב נייד או אפילו שולחן מחשב פינתי (בהתאם למבנה החדר שלכם). לכן, חשוב להתייחס בעיקר לצרכים שלכם ולאופן בו תוכלו לשדרג את הזמן שלכם מול המחשב. עמדת עבודה עם מחשב כוללת גם כסא שצריך להיות נוח וכמובן גם ציוד איכותי, ואף תוספות כמו משענת לרגליים או כריות ונישות שונות. עם זאת, השולחן הוא האלמנט החשוב והקריטי ביותר. לכן, כאשר אתם קונים שולחן, יש לעשות זאת בכובד ראש, ובסופו של דבר, גם לקנות שולחן מחשב מעוצב ונאה שיחמיא לכל החדר בו אתם יושבים כדי לעבוד.

 

מה מחפשים?

  • ראשית נגדיר לעצמנו מה בדיוק אנחנו מחפשים ומה חשוב לנו ביותר. האם יש לנו שטח לעמדת עבודה רחבה, שולחן סטנדרטי או שאנו מוגבלים במקום?

 

  • פרט נוסף שיכול לעזור להתמקד הוא להבין מה הציוד שאנחנו מעוניינים להציב על השולחן או בצדדיו. האם מחפשים רק משטח להניח מחשב נייד וספל קפה, או שיש לנו צורך להציב מקלדת וכונן מחשב, ספרים או קלסרים, ניירת ושאר ציוד משרדי?

 

  • עוד היבט הוא בכל הקשור לעיצוב: האם אנחנו מעוניינים בעיצוב נקי ומודרני או שאין לנו בעיה שהשולחן יהיה בעל מראה סטנדרטי יותר אך רחב ומאסיבי, למטרות אחסון וארגון סביבת העבודה / למידה? האם נרצה שולחן עץ סטנדרטי או כזה המשלב צבע לבן / אחר?

 

מה צריך לקחת בחשבון?

  • עלינו לקחת בחשבון שישנם מגוון סוגי שולחנות. יש כאלו הכוללים מדפים ותאי אחסון רבים. הם יוכלו לארגן עבורנו את סביבת העבודה והלמידה, לאפשר ליצור תחנת עבודה בה מרוכזים יחד עם מסך המחשב גם ספרי הלימוד או הניירת שתייקנו ופנקסי החשבונות, כמובן שיהיה בשולחן כזה מקום להציב כונן מחשב, מקלדת ושאר עזרים.

 

שולחן כזה חשוב שיהיה יציב ומחולק בצורה הגיונית וחכמה, כדי לשאת גם את המסך ואיתו את שאר ציוד.

 

  • מנגד, עמדת עבודה כזו הכוללת גם ספריה, מדפים או תאי אחסון תהיה ברוב המקרים רחבה יחסית ולכן, צריך שיהיה לכם מספיק מקום עבורה בחדר, משרד או כל חלל אחר בו תבחרו להציב את השולחן. שולחן מחשב פינתי למשל יכול להיות פתרון אידיאלי לכך.

 

  • הצרכים כיום הם מגוונים ודינמיים ולכן, לצד השולחנות הסטנדרטיים ועמדות העבודה המוכרות הכוללות ספריה, מגירות ותאי אחסון, ישנם גם שולחנות צרים וקלים יותר שכוללים משטח עבודה בלבד, אך היתרון שהם מביאים הוא בכל הקשור להיבט העיצובי ומראה נקי וקלאסי, שמשתלב בכל חלל ומאפשר ליצור גם עיצוב מודרני סביב עמדת המחשב.

 

בנוסף, עבודה מול מחשב נייד טבעי שלפעמים תצטרך גם להיות ניידת וגם לכך יש פתרון והוא שולחן הכולל גם גלגלים שאפשר לנייד ולמקם כל פעם בפינה אחרת, בהתאם לצרכים השונים.

 

לא להתפשר

בשורה התחתונה, הרבה אנשים נוטים להתפשר מתוך מחשבה שזה בסך הכל רהיט שצריך להחזיק מסך. ההפך הוא הנכון, שכן יש כיום שולחנות שממש עוזרים לכם להאריך את זמן הישיבה שלכם, להפוך את הכל לנגיש, ולמעשה לייעל את זמן העבודה שלכם. אנשים מחפשים להיות פרודוקטיביים לאורך זמן, ושולחן טוב מאפשר להם את זה. כמו שניתן לראות, שולחנות מחשב כיום הם אינם יקרים כמו הספריות הגדולות של פעם. שולחן צריך להיות קומפקטי ונוח, ובעיקר יציב ונגיש. 

 

דינמיות אל מול יציבות

כאמור, נושא ההתאמה הוא קריטי, שכן יש אנשים שמחפשים דינמיות, ולכן צריכים לחפש אחר שולחן עם גלגלים כדי שיוכלו להזיז אותו ממקום למקום. אחרים מחפשים יציבות כי הם צריכים לשים על השולחן ציוד מאסיבי, וכאן יש ללכת עם שולחנות עם מרכז כובד נמוך ופתרונות יציבות מתקדמים. בהמשך לכך, יש אנשים שמחפשים את היופי ולכן ימצאו שולחן מחשב מעוצב ויפה שישדרג להם את הנראות של החדר, ויש אנשים שזקוקים לנגישות ולהרבה תאים, מגירות ונישות, אשר יעזרו להם לייעל את זמן העבודה שלהם. לכל אחד יש את השולחן המתאים לו, והמחירים כאמור, הם אינם בשמיים.

 

ארגז כלים וידיים טובות

כיום, תמורת כמה מאות שקלים בלבד, אפשר למצוא שולחנות עבודה פשוט מושלמים, קלים להזמנה, פשוטים להתקנה, וכאלו שמציעים פתרון לכל סוג של בעיה שעלולה לצוץ לכם. הנושא של פשטות ההתקנה הוא גם חשוב, כי אם בעבר היה צריך להזמין אנשי מקצוע, היום כל אחד עם ארגז כלים בסיסי וידיים טובות, יכול להתקין את השולחנות בכמה דקות. 

 

למצוא את ההתאמה המושלמת

מרבית האנשים קונים כיום שולחן למחשב נייד מכיוון שהם עובדים עם לפטופים, אך יש עדיין אנשים שזקוקים למענה נרחב יותר. כך למשל, שולחן מחשב פינתי שיהיה גדול ומאסיבי יותר, יכול להתאים לאנשים שעובדים עם מחשבים נייחים, ולבטח עם ציוד רב. שולחנות כאלו צריכים לכלול הרבה מאוד נישות, כדי שהציוד לא יפריע למשתמש, אלא יהיה לו נגיש במידה הנכונה. ישנה גם האפשרות לקנות שולחן מותאם בהתאמה אישית, אך זה משהו שמתאים בעיקר לאנשים שעובדים עם כמות גדולה מאוד של ציוד. החוכמה היא לקנות את המחשב הנכון והטוב  ביותר עבורכם, וזה כולל אלמנטים של תקציב, התאמה ואיכות.

 

לסיכום

בשוק ישנם שולחנות מחשב במבחר עיצובים ועם שלל תוספות כמו תאי אחסון, ספריות משתלבות, מדפים ואפילו גלגלים לניוד העמדה. מומלץ לבחור בשולחן יציב, פשוט להרכבה ובעיצוב נקי, שבמידת הצורך כולל את תוספת האחסון הנכונה כדי למלא את הייעוד שלו ללמידה, עבודה משרדית ושאר צרכי הישיבה מול מסך המחשב.

 

מהם הסוגים השונים של שולחנות מחשב

ישנם מספר סוגים שונים של שולחנות מחשב הזמינים כיום בשוק, אפשר למצוא שולחן מחשב קטן, שולחן למחשב נייח, שולחן מחשב מעוצב, שולחן מחשב גדול. כל אחד מהם נועד לתת מענה לצרכים והעדפות ספציפיות. אחד הסוגים הנפוצים ביותר הוא שולחן המחשב הסטנדרטי, הכולל משטח עבודה מלבני עם מספיק מקום למסך המחשב, המקלדת והעכבר. שולחנות כתיבה אלה מגיעים לרוב עם תאי אחסון או מגירות נוספים לשמירה על הציוד המשרדי והמסמכים מסודרים.

סוג פופולרי נוסף הוא שולחן המחשב בצורת L, המספק משטח עבודה גדול יותר וגמישות רבה יותר מבחינת המיקום. צורת L מאפשרת לקבל אזורים נפרדים עבור המחשב ועבור משימות אחרות הקשורות לעבודה, כגון כתיבה או ארגון ניירת. שולחן עבודה מסוג זה מתאים במיוחד למי שצריך לבצע ריבוי משימות או שיש לו מקום מוגבל במשרד או בבית.

למי שמעדיף מראה מינימליסטי יותר, שולחן מחשב צף עשוי להיות הבחירה המושלמת. שולחנות כתיבה אלו מותקנים ישירות על הקיר, חוסכים שטח רצפה יקר ויוצרים אסתטיקה אלגנטית ומודרנית. הם אידיאליים לחללים קטנים או למי שרוצה ליצור סביבת עבודה נקייה ונטולת עומס.

לבסוף, ישנם שולחנות מחשב ארגונומיים המעוצבים תוך מחשבה על נוחות המשתמש. שולחנות כתיבה אלה כוללים לעתים קרובות אפשרויות גובה מתכווננות, המאפשרות למצוא את המיקום המושלם עבור המחשב. הם גם מגיעים עם תכונות נוספות כגון מערכות מובנות לניהול כבלים ומעמדי צג מתכווננים כדי להפחית את העומס על הצוואר והעיניים.

 

מדוע החומר של שולחן המחשב חשוב

החומר של שולחן המחשב הוא נתון מכריע לעמידות שלו, לפונקציונליות ולאסתטיקה הכללית שלו. לחומרים שונים יש תכונות, יתרונות וחסרונות שונים שיכולים להשפיע רבות על חוויית המשתמש בשולחן העבודה.

ראשית, יש לשים לב לחוסן ולעמידות של החומר. שולחן מחשב העשוי מחומרים איכותיים כמו עץ מלא או מתכת יהיה חזק יותר ויכול לעמוד במשקל של ציוד המחשב ואביזרים אחרים. זה חשוב במיוחד אם יש מערך משחקים כבד או מספר מסכים.

שנית, החומר יכול להשפיע על הפונקציונליות של השולחן. לדוגמה, שולחנות כתיבה העשויים מעץ מהונדס או למינציה נוטים להיות בעלי תכונות מובנות כגון מערכות ניהול כבלים ותאי אחסון מובנים. תכונות אלה יכולות לעזור בשמירה על סביבת עבודה מסודרת וללא עומס, מה שמקל על ההתמקדות במשימות.

בנוסף, החומר של השולחן יכול להשפיע רבות על האסתטיקה שלו ועל מידת השילוב שלו עם העיצוב הכללי של המשרד או הבית. שולחנות עץ, למשל, יכולים להוסיף נגיעה של חמימות ואלגנטיות לחלל, בעוד שולחנות זכוכית יכולים ליצור מראה מודרני ומלוטש יותר.

יתרה מכך, החומר יכול להשפיע גם על קלות התחזוקה והניקוי. חומרים מסוימים עשויים להיות עמידים יותר לשריטות, כתמים ונוזלים, מה שמקל על השמירה של הניקיון ועל המראה לאורך זמן. זה חשוב במיוחד המחשב בשימוש רב או שיש ילדים או חיות מחמד בסביבה.

 

סידור של שולחן המחשב שלך

שולחן מחשב מאורגן לא רק משפר את המראה האסטתי  של סביבת העבודה, אלא גם משפר את הפרודוקטיביות ויעילות העבודה. שולחן כתיבה נקי ומסודר היטב יכול לעזור להישאר ממוקדים ולמצוא את כל מה שצריך בקלות. הנה כמה טיפים לשלוט באומנות סידור שולחן המחשב:

 

התחילו בפירוק: הסירו כל פריט מיותר משולחן העבודה ושמרו רק את הדברים החיוניים בהישג יד. נקו ניירות ישנים, כבלים שאינם בשימוש וכל פריט אחר שתופס מקום אך אינו משרת מטרה.

 

השתמשו במארגני שולחן: השקיעו במארגני שולחן כמו מחיצות למגירות, מחזיקי קבצים ומחזיקי עטים כדי לשמור על הציוד מאורגן בצורה מסודרת. הקצו תאים ספציפיים לפריטים שונים, כגון עטים, פנקסים ופתקים דביקים, כדי למנוע חיטוט בבלגן כאשר אתם צריכים משהו.

 

סדרו כבלים: כבלים סבוכים יכולים לא רק להיות מכוערים אלא גם להוות סכנת מעידה. השתמשו בפתרונות ניהול כבלים כמו תפסי כבלים, קשרי רוכסן או שרוולי כבלים כדי לשמור על הכבלים ארוזים בצורה מסודרת ומרוחקים. כך יהיה קל יותר לנקות את שולחן העבודה ולמנוע תאונות.

 

נצלו שטח אנכי: הגדילו את שטח הפנים של שולחן העבודה על ידי שימוש באפשרויות אחסון אנכיות. התקינו מדפי קיר או מדפים צפים מעל השולחן לאחסון ספרים, מחברות או פריטים דקורטיביים. זה יפנה מקום יקר בשולחן העבודה וייצור מראה אסתטי יותר.

 

התאימו אישית את סביבת העבודה: הוסיפו נגיעות אישיות לשולחן העבודה כדי שיהיה מזמין ומעורר השראה. הניחו תמונות, משפטי מוטיבציה או צמחים קטנים שיכולים להגביר חיוביות לסביבת העבודה. עם זאת, הקפידו לא להעמיס על שולחן העבודה יותר מדי פריטים דקורטיביים, שכן זה יכול ליצור עומס ויזואלי.

 

כיצד לבחור את שולחן המחשב הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם

כשמדובר בבחירת שולחן המחשב הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי לזכור:

 

גודל ושטח: העריכו את השטח הפנוי בחדר או במשרד שלכם לפני בחירת שולחן מחשב. מדדו את האזור שבו יוצב השולחן כדי להבטיח שהוא מתאים מבלי להעמיס את החדר. מדדו את מידות השולחן, כולל הרוחב, העומק והגובה שלו, כדי להבטיח שהוא יכול להכיל את ציוד המחשב ולספק שטח עבודה בשפע.

 

ארגונומיה: שימו לב לארגונומיה של שולחן המחשב כדי להבטיח נוחות ותמיכה מיטביים בזמן העבודה. חפשו תכונות כגון הגדרות גובה מתכווננות, מגשי מקלדת ארגונומיים ומעמדים למסכים המקדמים יציבה נכונה ומפחיתים את העומס על הצוואר, הגב ופרקי הידיים. שולחן מחשב ארגונומי יכול לשפר מאוד את חווית העבודה ולמנוע בעיות בריאות ארוכות טווח, וכמובן גם בבחירת כסא יש להתחשב בהשפעות הבריאותיות של הכסא על היציבה ארוכת הטווח ולבחור כסא מחשב נוח ובריא לגב.

 

אחסון וארגון: קחו בחשבון את צרכי האחסון שלכם בבחירת שולחן מחשב. אם יש לכם הרבה מסמכים, ציוד או פריטים לאחסון, בחרו בשולחן עבודה עם מגירות, מדפים ותאים רבים. זה יעזור לשמור על סביבת העבודה מסודרת ומאורגנת, ויאפשר גישה נוחה לכל מה שאתם צריכים. בנוסף, בדקו אם אתם זקוקים לתכונות ספציפיות כמו תא עבור המעבד, במיוחד אם אתם עובדים עם מחשב נייח חזק, מקום ייעודי לרמקולים למחשב, מערכת ניהול כבלים או יציאות טעינה מובנות כדי להתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

 

סגנון ואסתטיקה: אמנם פונקציונליות היא חשובה, אך אל תשכחו מהסגנון והאסתטיקה של שולחן המחשב. בחרו עיצוב המשלים את המראה והתחושה הכלליים של החדר או המשרד שלכם. בין אם אתם מעדיפים שולחן כתיבה מודרני ומינימליסטי או עיצוב מסורתי ומעוצב יותר, בחרו שולחן שמשקף את הסגנון האישי שלכם ומשפר את האווירה הכללית של סביבת העבודה שלכם.

שאלות ותשובות על שולחנות מחשב מומלצים

האם צריך להשקיע בבחירת שולחן המחשב שלי?

כמובן. אם אתם תלמידים או עובדים מהבית או על מחשב, כנראה שאתם מבלים על המחשב שעות רבות וחשוב שעמדת העבודה שלכם תתאים בדיוק לצרכים שלכם. תוכלו לבחור שולחן או פינת עבודה בעלת מאפיינים המתאימים לכם, מה שיעזור לכם גם לייעל את העבודה וגם להרגיש בה בנוח.

האם כל השולחנות המיודעים למחשבים מגיעים עם תאי אחסון?

התשובה היא לא. ישנן עמדות עבודה המגיעות עם מגירות או תאי אחסון על מנת לאפשר אחסון של פריטים בסביבת עבודה, אבל יש שולחנות מחשב שהם פשוט שולחן ותו לא. במידה ואתם מחפשים שולחן למחשב שהוא גם עמדת עבודה, חשוב לוודא זאת מראש.

כל כמה זמן מומלץ להחליף את פינת העבודה שלי?

שולחני מחשב ועמדות עבודה בנויות מחומרים איכותיים והן אמורות להחזיק לכם שנים רבות, גם אם נעשה בהם שימוש אינטנסיבי. אין המלצה ממשית של יצרנים מתי יש להחליף את השולחן או העמדה, וזה בעיקר תלוי בעיצוב החלל בו אתם משתמשים או במידה והצרכים שלכם השתנו.

איך אדע איזה כיסא מומלץ להתאים לשולחן שלי?

בחירת הכיסא, ובכלל האביזרים הנלווים, לשולחן המחשב שלך תלויים בשלושה גורמים עיקריים- תדירות השימוש בעמדה, הגוף שלך והעיצוב. חשוב לבחור כיסא המתאים לפרופורציות של השולחן ושל הגוף שלך, שיאפשר לכם ישיבה נוחה ושימוש ללא כאבים במחשב על השולחן.