רמקולים למחשב: סקירת 8 רמקולים למחשב מומלצים ביותר 2024 |Finder

אתם לא חייבים להיות מומחי מוסיקה כדי ליהנות מרמקולים למחשב ברמה הגבוהה ביותר. ריכזנו רמקולים מומלצים מחברות שונות עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

29 סקירות

ו-

1547 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רמקולים למחשב - מומלצים ביותר

רמקולים איכותיים מאפשרים לכם לשמוע כל יריה במשחק המחשב האהוב עליכם, כל חריקה של דלת בסרט בו אתם צופים וכל בס בשיר החדש שנדבק לכם במוח. בעוד אנחנו תמיד נמצא סיבה טובה לקנות זוג חדש של אוזניות, יש משהו יפיפה בלהישען אחורה ולמלא את החדר בצלילים עשירים.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 1024

699 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

5 15

אתם לא חייבים להיות מומחי מוסיקה כדי ליהנות מרמקולים למחשב ברמה הגבוהה ביותר. רמקולים איכותיים מאפשרים לכם לשמוע כל יריה במשחק המחשב האהוב עליכם, כל חריקה של דלת בסרט בו אתם צופים וכל בס בשיר החדש שנדבק לכם במוח. בעוד אנחנו תמיד נמצא סיבה טובה לקנות זוג חדש של אוזניות, יש משהו יפיפה בלהישען אחורה ולמלא את החדר בצלילים עשירים.

 

בחירת מערכת הרמקולים הטובה ביותר תלויה בכמה מקום יש לכם. אם יש לכם חדר אחד, לכו על צמד הרמקולים האופייני ימין/שמאל עם סאב וופר. אלה יתנו לכם עומקים מצוינים של סאונד ואודיו מקומי. החיסרון היחידי באפשרות הזו שהיא מעט יקרה. אם אין ברשותכם מקום או כסף, סאונד-בר הוא אפשרות נהדרת. גם אלו יכולים להגיע עם סאב וופר, אותם אפשר להכניס מתחת לשולחן שלכם.

 

אתם רוצים לקנות את הרמקול הטוב ביותר למחשב שלכם? רמקול מחשב עם סאונד איכותי ברמה הגבוהה ביותר, ייתן לכם חוויה בלתי נשכחת בכל פעם שאתם צופים בסרט, משחקים במחשב או פשוט שומעים מוסיקה להנאתכם, כך שהוא שווה השקעה. למזלכם, סרקנו את השוק עבור הרמקולים למחשב הטובים ביותר שיש, כדי להפוך את בחירת הרמקול המושלם עבורכם לפשוטה יותר מתמיד.

לוגו של הסקירה

יותר ערך לכסף שלכם: Logitech Z623

הדבר האחרון שאפשר להגיד על הרמקולים הוא שהם זולים, אך האם הם נשמעים מצוין ושווים כל שקל? בהחלט כן. הסאונד שלהם עשיר ועמוק, הכי קרוב ל"תלת ממדי" שאי פעם שמענו ממערכת 2.1.

Logitech Z623

5 15

איכות בלתי מתפשרת ששווה את המחיר שלה

יתרונות

איכות סאונד מצוינת, ערך נהדר במחיר טוב, מבנה טוב, סאב וופר עוצמתי, 2 כניסות 3.5 מ"מ

חסרונות

בס כבד, לא זול.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP

הם עשויים להיות יקרים יותר משהייתם מצפים לשלם עבור הרמקולים למחשב הטובים ביותר של Logitech, אך ה-Logitech Z623 מגיעים במחיר טוב, בהתחשב בעובדה שהם חיית אודיו רצינית. ה-Z623 עשויים להראות כמו זוג רמקולים פשוטים, אך הסאב וופר מפיק סאונד עמוק ועוצמתי, אשר ניתן להתאים בקלות להעדפות שלכם. בונוס נוסף – לרמקולים הללו יש במה אקוסטית, עם טונים גבוהים ונמוכים מדהימים, אשר מעשירים משמעותית כל צפייה בסרט וכל משחק מחשב.

לוגו של הסקירה

סאונד מדהים עם מראה עתידני: Edifier E25 Luna Eclipse

ה- Edifier E25 Luna Eclipse הם סט רמקולים מצוין, בעלי עיצוב מפתה וסאונד איכותי. מתאים לאנשים שאוהבים בס רועם וחזק. בין הרמקולים הטובים ביותר למחשבים שתוכלו למצוא, עם סאונד מצוין ומראה עתידני מושך שמגיע בשלושה צבעים שונים.

Edifier E25 Luna Eclipse
Edifier E25 Luna Eclipse

Edifier E25 Luna Eclipse

4.5 15

סאונד מדהים עם מראה עתידני

יתרונות

עיצוב מושך וייחודי, איכות סאונד כללית מעולה, זמין ב-3 צבעים שונים.

חסרונות

הבס מעט כבד

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ORPC

ה-Luna, אשר מגיעים בצבעי אדום, שחור ולבן, מציעים בס עוצמתי אך נשלט היטב, יחד עם איזון נהדר של חדות וסטריאו מופרד. הם אפילו כוללים שלט קטן ומשוכלל, כדי שלא תצטרכו לקום מהספה או המיטה אם אתם במוד עצלן. ה-Luna Eclipse הם בין הרמקולים למחשב הטובים ביותר בשוק, במיוחד אם אתם אוהבים להגביר את הווליום ללא הפרעות.

לוגו של הסקירה

האלחוטי המשתלם ביותר: Logitech Z407 Bluetooth 2.1

הרמקול Z407 Bluetooth 2.1 של Logitech הוא אופציה מושלמת לסאונד טוב למחשב במחיר סביר מאוד. אמנם הסאב-וופר הכלול אינו מספק עוצמה כמו ברמקולים מקצועיים אחרים, אך הוא מוסיף עומק בס מלא ומספק. הוא מגיע גם עם בקר שליטה ייעודי המיועד לשימוש בשולחן העבודה. בתחתית הבקר יש טבעת גומי למיקום יציב בשולחן. זוג הרמקולים הללו משיגים רמות עוצמת קול גבוהות באופן מרשים למערכת רמקולים קומפקטית יחסית.

Logitech Z407 Bluetooth 2.1
Logitech Z407 Bluetooth 2.1

Logitech Z407 Bluetooth 2.1

4.5 55

רמקול נהדר עם Bluetooth ושלט

יתרונות

סאונד טוב. צליל עשיר, בהיר ומאוזן

חסרונות

בווליום מאוד גבוה הצלילים של הסאב וופר עלולים להתעוות, כבלים קצרים

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory

כאשר זה מגיע לאביזרי מחשב, Logitech היא אחת מהמובילות בתחום. מערכת הרמקולים Logitech Z407 היא מערכת טובה בתקציב נוח, שמפיקה צליל חזק למחשבים והתקנים ניידים כאחד. הספק של 80 וואט המעבד אותות דיגיטליים מדויקים (DSP) ומספק צליל מלא חיים. לוח השליטה האלחוטי והרמקולים במיקום כפול מאפשרים שליטה בסאונד ובסגנון שלכם מכל חדר בטווח של 20 מטרים. חיבור באמצעות Bluetooth, מיקרו USB, כניסת 3.5 מ"מ, או שלושתם יחד.

לוגו של הסקירה

הרמקולים האולטימטיביים לגיימינג: Razer Nommo Chroma

סט רמקולים איכותי, שישדרג את חוויית המשחק שלכם לרמה שמעולם לא חלמתם עליה. גם המראה וגם הסאונד שלהם לא פחות ממצוינים, ולמרות המחיר היקר – יש דברים ששווה להשקיע בהם, וה-Razer Nommo Chroma הוא אחד מהם.

Razer Nommo Chroma
Razer Nommo Chroma

Razer Nommo Chroma

4.5 1024

רמקול עם סאונד מצוין למי שאוהב מוצרים ייחודיים

יתרונות

הצליל נשמע נקי במיוחד, והווליום יכול לעלות יפה וחזק במידת הצורך. גודל הרמקולים מכובד

חסרונות

האורות נמצאים מתחת לקצה התחתון של הבסיס וזה מגביל את הטווח שלו והופך אותו למעומעם, יש טענות על כך שהם נכבים מעצמם ברגע שהם מחוברים ל-usb, מוצר יקר

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- KSP
גרסת 2.0
קנה עכשיו ב- BUG

יכולת שמע מדוייקת ויציאות בס בתדר נמוך מספקות צלילים מלאים. תאורת ה-RGB ניתנת להתאמה אישית של רמקולי המשחק, תגובת תדרים של 50Hz – 20kHz מבטיחה שכפול צליל מדויק. פקדי בורר עוצמת קול ובס שמאפשרים להתאים את ההגדרות לשימוש מותאם אישית. יציאות בס הפונות לאחור מספקות סאונד טווח רחב ועשיר יותר. ניתן לכוונן את הסאונד בצורה מושלמת מבס רועד עד להמהום נמוך להפעלות לילה.

לוגו של הסקירה

דברים גדולים מגיעים באריזות קטנות: Audioengine A2+

למרות שה- Audioengine A2+ הגיעו לשוק כבר לפני 4 שנים, הם עדיין נחשבים בין הרמקולים למחשב הטובים ביותר בשוק. רמקולים חלקלקים למראה אלה, יתחברו אל יציאת ה-USB של המחשב שלכם ויפיקו עבורכם אודיו נקי ואיכות סאונד מדהימה באמצעות ה-DAC המובנה שלהם.

Audioengine A2+ רמקול למחשב
Audioengine A2+ רמקול למחשב

Audioengine A2+

4.5 15

זוג רמקולים נהדר למחשב מבית Audioengine, אשר נותנים איכות סאונד מצוינת לכל שימוש.

יתרונות

ממיר קבצי דיגיטל לאודיו מובנה, אודיו נקי דרך USB.

חסרונות

לא כולל סאב וופר.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- HEADSOUND

ה- Audioengine A2+ מגיעים ללא סאב וופר. אולם, אם אתם באמת זקוקים לבס עמוק עבור אקסטרה רמבל, זו ממש לא סיבה מספיק טובה לוותר על הרמקולים האלה: בעיקר מפני שקיימת יציאת RCA, אליה ניתן לחבר בקלות וופר חיצוני, אשר Audioengine מוכרים בנפרד.

לוגו של הסקירה

עם Subwoofer מובנה: Creative Pebble Plus

מי לא היה רוצה לקבל שני מוצרים באחד בלי לקרוע את הכיס? סט הרמקולים הזה נותן לכם Subwoofer מובנה במחיר שווה במיוחד. לאוהבי הBluethooth אולי יהיה קשה להתרגל שוב לכבלים, אך מובטחת להם הנאה ואיכות שמע גבוהה במיוחד.

Creative Pebble Plus

4.5 15

רמקולים בעלי זווית ייחודית לסטריו סאונד טוב יותר

יתרונות

קל להתקנה,
מגיע עם Subwoofer מובנה,
איכות סאונד גבוהה
זול במיוחד

חסרונות

אי אפשר לשלוט בבאסים,
הרבה כבלים

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- GROO

הסט זמין בצבעים שחור או לבן ובניגוד לעיצוב המלבני שהתרגלנו אליו, הרמקולים מגיעים בצורת שני חצאי עיגול דמויי ביצה. העיצוב המעוגל שלהם משדרג כל פינת מחשב או משרד, ולצורה יש יתרון נוסף- יש בהם שיפוע מינורי היוצר זווית של 45 מעלות. כשתפנו אותם לכיוון האוזן תגלו שאיכות הצליל משתפרת! הרמקולים מגיעים עם כבל AUX-IN ו- USB כך שלא תצטרכו לתפוס שקעי חשמל אלא פשוט לחבר את הרמקולים אל המחשב שלכם ולהנות מהמוסיקה. 

לוגו של הסקירה

המשתלמים ביותר: Creative SBS E2500 2.1

מחיר הרמקולים של Creative הוא מאוד זול ביחס למוצר, איכות הווליום משביעת רצון למי שמעוניין לשמוע מוזיקה או לחבר את הרמקולים לטלוויזיה. שלט רחוק מאפשר שליטה בלי מאמץ יתר. כולל חיבור לטלוויזיה, רדיו ונגני שמע.

Creative SBS E2500 2.1
Creative SBS E2500 2.1

Creative SBS E2500 2.1

4.5 15

הכי משתלמים למי שמעוניין בסאונד טוב

יתרונות

איכות נהדרת
בס מוגבר
צלילים חדים
סאונד ובאס נהדרים

חסרונות

אל תצפו לסאונד מטורף
תופסים הרבה מקום
אין שליטה נפרדת בבאס

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

למערכת הרמקולים Creative SBS E2500 2.1 ביצועים גבוהים ושמע עשיר ואיכותי. מגוון רחב של אפשרויות חיבור: חיבור אלחוטי באמצעות Bluetooth, ערוצי רדיו FM, ישירות מכל התקני USB וחיבור AUX. לרמקולים גישה קלה ונוחה להגדרות השמעת מוסיקה ואודיו.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לחללים קטנים: Creative T100

אם אתם מסוג האנשים ששולחן העבודה שלהם תמיד עמוס ומבולגן, ואתם מחפשים זוג רמקולים קומפקטי שיעניק לכם סאונד איכותי במחיר נוח- אז מצאנו עבורכם את הזוג המושלם. אמנם הן לא מפיקות את הסאונד האיכותי ביותר או את הבס העמוק ביותר, אך הן לחלוטין יספקו את הסחורה וישמיעו לכם מוסיקה באיכות טובה מבלי לתפוס מקום בשולחן.

Creative T100

4.5 15

זוג רמקולים איכותיים במחיר נוח שלא תופסים המון מקום

יתרונות

עיצוב קומפקטי ולא תופס מקום, מחיר נוח, חיבור Bluetooth 5.0, קל להתקנה והפעלה, איכות צליל טובה, מעולים למחשבים נייחים.

חסרונות

אין צליל היקפי ווופר, לא כולל סוללות, פחות מתאים למחשבים ניידים.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

התקנת הרמקולים היא עבודה פשוטה במיוחד, אותה תוכלו לעשות במגוון דרכים: חיבור דרך ה- Bluetooth, באמצעות כבל USB, כבל AUX ואפילו לקונסולת PS4. הרמקולים מגיעים עם שלט לשליטה מרחוק, בעזרתו תוכלו לשלוט בהגדרות הבס והמערבל ולעבור בין המצבים השונים שהרמקול מציע: התאמות לקונסולת משחקים, מצב גיימינג והגדרות מיוחדות עבור מוסיקה, סרטים ועוד. על אף שהרמקולים עצמם קטנים, איכות השמע נשארה גבוהה ואיכותית. גם אם תפעילו אום בעוצמה הגבוהה ביותר השמע לא יתעוות או יישמע צורם. המחיר שלהם לחלוטין הוגן ביחס לתמורה והם יכולים להתאים לכל אחד ולרוב השימושים.

סיכום

איך לבחור רמקולים למחשב: המדריך המלא

מרמקולים קטנטנים למפלצות סאונד ענקיות, במדריך הבא תלמדו בדיוק איך לבחור את הרמקול המושלם למחשב שלכם.

 

לא משנה כמה טוב הסאונד ממסך המחשב שלכם או כמה מעולות האוזניות שרכשתם, בשלב כזה או אחר כנראה שתרצו גם ליהנות מסאונד עשיר שימלא את חלל החדר שלכם, ובדיוק עבורכם הרכבנו את המדריך המלא לבחירת רמקולים למחשב. עקבו צעד אחר צעד במדריך וקראו את הסקירה עם הדגמים המומלצים ביותר של השנה – ותוכלו למצוא בקלות ובמהירות את הרמקול למחשב המושלם עבורכם.

 

  1. רמקול בלוטות' או רמקול חוטי?

אחת הבחירות הקלות ביותר שאתם יכולים לעשות היא לבחור בין רמקול חוטי לאלחוטי. לשני הסוגים יש יתרונות (וגם חסרונות), אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור. בלוטות' הוא דבר יפיפה; הוא מאפשר את החיבור הפשוט והרחב ביותר בין מכשירים. ככל שעובר הזמן, ככה אנחנו מאמינים שרכישת רמקולים ללא בלוטות' היא טעות. רוב הדגמים החדשים הם אלחוטיים ובסופו של דבר, אתם תרגישו את החוסר בבלוטות' אם אתם זקוקים למערכת גמישה או אם אתם פשוט אוהבים לנוע ממקום למקום. למרות שבלוטות' הוא ממש לא הכרחי, במיוחד אם אתם נמצאים תחת תקציב הדוק, לפניכם כמה מהדברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לרכוש רמקול אלחוטי או לא.

 

  • איזה פלאפון יש לכם?

אתם עשויים לשאול את עצמכם; למה סוג הטלפון שלי משנה בבחירת רמקול למחשב? אז אנחנו כאן כדי לספר לכם שדגמי הפלאפון החדשים יותר לא תמיד מגיעים עם יציאת 3.5 מ"מ שמתחברת לרמקולים חוטיים – מה שאומר שייתכן שאם תרכשו רמקולים בלי בלוטות', לא תוכלו לחבר אליהם את הפלאפון שלכם.

 

  • האם הרמקולים יהיו בחדר שלכם או במרחב משותף עם עוד אנשים?

אותה בעיה שציינו למעלה עשויה להופיע גם עם חברים שמגיעים להתארח. אם לא יהיה לרמקול שלכם חיבור בלוטות', ייתן מאוד ששאר החברים לא יוכלו להתחבר אל הרמקול וכולם יוכלו לשמוע מוסיקה רק מהמחשב שלכם. לא סוף העולם נכון, אבל זה כן נחמד יותר שכולם יכולים להתחבר ולהשמיע את הפלייליסט שלהם.

 

  • האם אתם משתמשים בטכנולוגיית בית חכם?

יש אנשים שאוהבים להיות הכי טכנולוגיים ומתקדמים שיש – וכך גם הבית שלהם. אם תאם חלק מאותם אנשים, סביר מאוד להניח שהבית שלכם כולל טכנולוגיה חכמה מסוג שהוא, בין אם מדובר בעוזרת של גוגל או באלקסה – בלוטות' מאפשר להן להתחבר אל הרמקולים ולשלוט בהם כמו ביתר הבית.

 

  1. חיבור פיזי

לא משנה כמה הבלוטות' הופך את החיים שלנו לקלים יותר, חשוב לקחת בחשבון גם את החיבור הפיזי של הרמקול. לרמקולים הטובים ביותר יהיה שילוב של השניים; גם חיבור פיזי וגם חיבור בלוטות' – אבל לא כל הרמקולים מציעים חיבור כפול שכזה. לכן לפני שאתם קונים, קחו בחשבון איזה חיבור עובד הכי טוב עבורכם. אם אתם משתמשים בעיקר בלפטופ, חיבור אופטי כנראה לא יעבוד ולכן כדאי לכם ללכת על חיבור USB. אולם, אם אתם כמונו וכל חיבורי ה-USB שלכם כבר תפוסים, חשוב לוודא שיש לכם אפשרות של 3.5 מ"מ. בקטגוריה זו, יותר זה באמת יותר. יותר חיבורים נותנים לכם יותר גמישות ויותר אפשרויות.

 

חשוב לנו להגיד שחיבור אופטי ו-USB מעניקים את איכות הסאונד הטובה ביותר.

 

  1. איכות סאונד

אם הרמקולים שלכם לא נשמעים לכם טוב, זה לא משנה כמה יפה הם נראים או כמה יקרים הם היו – הם לא רמקולים טובים. המטרה האולטימטיבית של כל רמקול ומערכת סאונד היא לשפר את איכות הסאונד (צליל) של המחשב. הם צריכים לשפר את חוויית הגיימינג שלכם ולהדהד באופן נפלא את הסאונד מהטלפון, טבלט והלפטופ שלכם. בעוד כמעט כל רמקול ישפר את איכות הסאונד של המחשב, מחשב נייד או מסך המחשב שלכם, כמה הוא ישפר היא השאלה האמיתית.

 

מלבד הרמקולים עצמם שאתם מחברים למחשב (באמצעות בלוטות' או חיבור חוטי) יש עוד כמה גורמים שמשפיעים על איכות הסאונד של הרמקול, ביניהם יש כרטיסי סאונד, ריפוד מבודד, תוכנה וכו'. אבל שום דבר לא חשוב כמו איך שהרמקולים נשמעים לכם. האוזניים שלכם הן כל מה שבאמת משנה. אם אתם לא מתרגשים מהשוני בין הצליל שהתרגלתם שיוצא מהמחשב שלכם וזה שיוצא ממנו אחרי חיבור הרמקולים – הגיע הזמן להחזיר את הרכישה. אל תצפו לשום דבר פחות מקפיצה משמעותית באיכות הסאונד. גובה הקפיצה לרוב תלוי במחיר, אבל יש כמה אפשרויות במחיר נוח שבהחלט יכולות לשדרג את הסאונד של המחשב שלכם באופן משמעותי.

 

  1. מראה

חשיבות המראה והאסתטיקה של רמקולים למחשב גדולה יותר מרוב ציוד האודיו שאנחנו מכירים. אפשר להגיד שרמקול מוצב לתצוגה ונכלל בעיצוב החדר. לרוב, אנחנו מתלוננים מעט על עיצוב מכוער וממשיכים הלאה. אנחנו לרוב לא ניתן לאסתטיקה לקבוע איזה סוג ציוד כדאי לקנות, אבל כאשר זה מגיע לרמקולים, איך הם נראים נמצא גבוה בסדר העדיפויות שלנו. זוג הרמקולים המושלים יחמיא לחלל שלכם, אולי יהיה להם עיצוב מודרני עתידני או אולי עיצוב ווינטג' ישן עם ציפוי עץ – בכל אופן, חשוב לבחור רמקולים שיתאימו לסגנון האישי שלכם ושל החדר בו הם נמצאים.

 

  1. נוכחות

בדומה לאסתטיקה ומראה, גם נוכחות על שולחן העבודה שלכם משנה כאשר בוחרים רמקולים למחשב. עליכם לקחת בחשבון את המקום הפנוי על שולחן העבודה שלכם לפני שאתם בוחרים מערכת שמע חדשה. אם אתם מחויבים כמונו ויש לכם שתי סוגי מקלדות – אחד לכתיבת מאמר מדהים כמו זה ואחת כדי להפגין את יכולות הגיימינג – סביר להניח שלא יהיה לכם מקום מתחת למסך שלכם לסאונד בר (מקרן קול). אולי השולחן שלכם מאוד קטן ואין לכם מקום לזוג רמקולים מאסיביים או שאולי אתם בכלל רוצים לרכוש מעמד נפרד המיועד לרמקולים, כי זה העיצוב שיושב לכם בראש, אבל אתם לא מצליחים למצוא להם מקום ליד השולחן.

 

מה שאנחנו מנסים להגיד הוא שיש הרבה יותר דברים לקחת בחשבון מאשר רק איכות סאונד כאשר בוחרים רמקול; יש אנשים שהיו צריכים לקנות שולחן חדש לחלוטין כי הרמקולים שהם שדרגו אליהם היו פשוט יותר מדי גדולים והפכו הכל לצפוף יותר – לכן שימו לב שאתם לוקחים גם את נוכחות הרמקולים על השולחן שלכן כגורם בבחירת הרמקולים למחשב שלכם.

 

  1. 2.0, 2.1 ו-5.1 מערכות שמע למחשב

בחירה בין 2.0, 2.1 ו-5.1 היא החלטה חשובה. אם אתם לא יודעים מה המספרים האלה אומרים, 2.0 אומר 2 רמקולי לוויין ללא סאבוופר, 2.1 אומר 2 רמקולי לוויין וסאבוופר אחד ו-5.1 או סאונד מקיף אומר 5 רמקולי לווין וסאבוופר אחד. אלו הם סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר, ומשום כך אתם עשויים לתהות למה בחירה של אחד נמצא כל כך למטה במדריך. מבחינה הגיונית, מדובר באחד הדברים הראשונים שצריך לקחת בחשבון, אבל כדי להחליט נכון, עליכן להבין כמה דברים לפני.

 

רוב האנשים אוהבים כמות בס סולידית ושקולה. תרבות הפופ היא למעשה תרבות הבס והצרכן הממוצע יודע שיותר זה הכי טוב. חובבי מוסיקה יגידו אחרת ורבים מהם יעדיפו לבחור סאונד מאוזן יותר מ-2.0 יוקרתי מאשר מערכת 5.1 מפלצתית. חוסר הרמקולים הנוספים והסאבוופר מגיע עם התקנה פשוטה ונוחה יותר, וסאונד נהדר. מה שאתם מאבדים עם 2.0 היא התחושה. סאונד מקיף הוא חוויה שמגיעה מעבר לאיכות סאונד או פירוט. 5.1 מאפשרת לכם לשקוע עמוק יותר במה שאתם מרגישים. 2.1 היא הילד האמצעי – היא מנסה לתת את הטוב ביותר משני העולמות והיא מה שנמליץ עליה עבור אלו שלא בטוחים או רק מתחילים את מסע האודיו שלהם. בעוד זה לא כתוב בדם, אם הן כולן באותו מחיר, ל-2.0 תהיה איכות טובה יותר פר לוויין מאשר ל-2.1 או ל-5.1, היות והערך מחולק בפחות חלקים. מה שאומר שאתם מקבלים פחות רמקולים לאותו מחיר, אבל האיכות לרוב גבוהה יותר. אם אתם רוצים את אותה איכות פר לוויין, מערכת 5.1 הולכת להיות הרבה יותר יקרה מ-2.0. קחו בחשבון את התקציב והצרכים שלכם בתשומת לב רבה כדי למצוא את האיזון הנכון.

 

בנוסף, אתם תצטרכו יותר מקום ככל שאתם מוסיפים יותר רמקולים. אם אתם רוצים לרכוש מערכת 5.1 אתם תצטרכו להצטייד בהמון מקום פנוי. אפשר גם להשתמש במערכת 2.1 עבור סאונד נפלא שהלוויינים מציעים והתחושה שהבס מספק. יש גם מלא מקרני קול שמציעים סאונד מקיף דיגיטלי וחלק אפילו מגיעים עם סאבוופר לחוויית שמיעה עשירה במיוחד.

 

  1. שליטה ברמקול

חלק מהאנשים אוהבים את זה פשוט; הם רוצים כפתור הדלקה/כיבוי וכפתור מסתובב לווליום. אנשים אחרים מעדיפים קצת יותר שליטה עם חוגות נפרדות להגדרות שונות. אחרים רוצים שלט, חלק מעדיפים אפליקציה, ויש כאלה שפשוט רוצים שהשליטה תהיה מהפלאפון. אין כאן תשובה נכונה או שגויה, כל אחד מהעדפה שלו. אם אתם לא יודעים מה אתם אמורים לעשות איתו ולא ממש מתחשק לכם ללמוד, כפתור נוסף הוא לא יתרון, לפחות לא עבורכם. אותו דבר לגבי שלטים, אם אתם סתם מתכוונים לתת לו ללכת לאיבוד בספה או לתת לסוללות שלו להיגמר ושלכוח להחליף אותן, אין לכם טעם להצטייד בשלט.

 

העצה הטובה ביותר שלנו היא להיות כנים עם עצמכם ולהבין בדיוק אילו מאפיינים אתם צריכים. אם אתם רק רוצים להפעיל את המערכת וללכת, אין סיבה שלא תסתכלו על הדגמים שמגיעים עם פחות כפתורים. לעומת זאת, אם אתם חולי שליטה, אל תגבילו את עצמכם עם מערכת שיש לה רק כפתור ווליום.

שאלות ותשובות על רמקולים למחשב - מומלצים ביותר

מה ההבדל בין מערכת 2.0, 2.1 ו-5.1?

מערכת 2.0 כוללת שני רמקולים לווייניים ואין לה סאבוופר. מערכת 2.1 מגיעה עם שני רמקולים לווייניים וסאבוופר אחד ומערכת 5.1 מגיעה עם 5 רמקולים לווייניים וסאבוופר. ההבדל בין המערכות השונות הוא למעשה כמות הרמקולים בכל מערכת והסאוופר - יש או אין. אל תטעו ותחשבו שככל שיש יותר רמקולים המערכת טובה יותר, זה תלוי בצרכים ובהעדפותכם האישיות.

מתי עדיף רמקולים אלחוטיים למחשב?

רמקולים עם חיבור בלוטות' הם אופציה נהדרת למי שרוצה לחבר מכשירים נוספים, כגון פלאפון או טבלט, אל מערכת השמע שלו ולא רק את המחשב. בנוסף, מי שאוהב לארח הרבה יכול לתת לחבריו להתחבר אל הרמקולים האלחוטיים ולתת גם להם להשמיע את השירים המועדפים עליהם. אם יש לכם אפשרות לרכוש רמקול עם חיבור אלחוטי וגם חוטי, זו יכולה להיות החלטה מצוינת, היות ולפעמים החיבור החוטי יכול לתת איכות סאונד טובה יותר.

למה המראה של הרמקולים כל כך חשוב?

רמקול הוא כמעט כמו חפץ נוי לתצוגה; הוא יושב על השולחן שלכם (לפעמים הוא יכול להיות די גדול) והופך להיות חלק מהעיצוב של החדר. אם תבחרו רמקול עם מראה שמתנגש עם הסגנון שלכם, אתם עשויים להתכווץ באכזבה בכל פעם שהעיניים שלכם יתקלו ברמקול. לעומת זאת, אם תבחרו ברמקול שמשתלב יפה עם העיצוב של החדר, הוא יכול רק להוסיף.

למה זה משנה איזה פלאפון יש לי כאשר בוחרים רמקולים למחשב?

בחלק מהפלאפונים החדשים יותר אין את החיבור הפיזי הנחוץ כדי להתחבר לחלק מהרמקולים החוטיים, כך שאם יש לכם פלאפון מסוג זה, חשוב לבחור ברמקולים אלחוטיים, כך שתוכלו גם לחבר אליהם את הפלאפון שלכם.