מעיל קולומביה מומלץ – סקירת 5 מעילי קולומביה מומלצים ביותר 2024 | Finder

חברת "קולומביה" האמריקאית מציעה מבחר רחב של מעילים איכותיים, יפים ועמידים במחירים סבירים.

icon pos_1

ניתחנו

23 סקירות

ו-

304 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מעיל קולומביה מומלץ

מחפשים מעיל או ז'קט עמידים ומחממים? הדגמים של חברת קולומביה בהחלט התחבבו על אוהבי הטיולים אצלינו ומציעים מראה מצוין, חומרים איכותיים ומחיר סביר. אם גם אתם רוצים להטייד במעיל קולומביה, בין אם לגבר או לאישה, לפניכם המעילים המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

הסתיו בפתח, הימים מתקצרים, ובקרוב נמצא את עצמנו מחפשים ביגוד חם להתעטף בו. בין אם אתם סובלים מקור או נהנים ממנו, תצטרכו מעיל מחמם ונוח. קולומביה הוא מותג המתמחה בביגוד עמיד ונוח עם טכנולוגיות חדשניות ההופכות את הבדים לחזקים, מבודדים ואטימים למים, תוך שמירה על משקל קל, גמישות הבד ויכולתו לנשום. כל אלה הופכים את המותג לאידאלי עבור מי שמבלה זמן רב בקור.

 

ישנם מעילים מבודדים, מעילי גשם, סקי, פליז, סופטשל ושילובים של כמה סוגים. קשה לכם לבחור? הנה מעילי קולומביה הטובים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

מעיל פוך מבודד לגברים: Cascade Peak II

אם המחשבה על סופת שלג גורמת לכם לרצות להתכרבל מתחת לפוך, אנחנו לא מאשימים אתכם. אבל אם המחשבה דווקא גורמת לכם לרצות לצאת לטייל, לגלוש, ולהיות חלק מהטבע, Cascade Peak II הוא המעיל עבורכם.

Cascade Peak II

4.5 15

ביגוד המותאם לפעילות מרבית בטמפרטורות קרות

יתרונות

בד נושם ואטום למים, מפרקים אלסטיים, חם וקל משקל

חסרונות

הברדס מקשה על חבישת קסדה

קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- outsiders

זהו מעיל פוך רך, חם וסופר-תכליתי. עם טכנולוגיית Omni-Dry, לשמירה מקסימלית מלחות ורטיבות, הוא ממשיך "לנשום" גם בתנאי לחות גבוהים וממושכים, כך שתוכלו לטייל, לסייר ולטפס יום שלם, ולא לחזור ספוגי זיעה. בד הפוליאתילן עמיד בקרני UV, ואיננו מתרחב גם כשהוא נרטב. הבטנה מחזירה את טמפרטורת הגוף, ובכך משמרת אותה. הכיסים גבוהים, והרוכסנים שלהם עמידים במים וקלים להפעלה ביד אחת. קו המותניים הופך את המעיל לנוח עבור גזרה מוצקה, ודווקא יכול להוות מטרד לאנשים דקיקים, בעיקר בזמן טיפוס. אך תודות למשקלו הקל, ולמרפקים האלסטיים, הוא מושלם לטיפוס הרים תלול וקשה. הברדס נהדר להגנה מגשם, אך מגביל את הראייה, ואיננו נוח בזמן חבישת קסדה.

לוגו של הסקירה

מעיל מבודד לנשים: Columbia Carson Pass II

מדובר על מעיל רב תכליתי ואופנתי כאחד. הוא ארוך, מחמם ומעוצב. הבד אטום למים, מבודד, ועם זאת נושם וקל משקל. זהו מעיל עמיד, נוח ומפנק, המעניק הגנה מפגעי החורף. חומרי הגלם האיכותיים, ביחד עם תפרים שעברו תהליך הלחמה חוברים לעיצוב המסוגנן ויוצרים איזון מושלם של פונקציונליות ומראה קלאסי.

Columbia Carson Pass II

4.5 15

מעיל אופנתי ואיכותי, שישמור עליכן יבשות וחמות במשך חורפים רבים

יתרונות

אלגנטי, מחמם, נוח ועמיד

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- outsiders
קנה עכשיו ב- Amazon

זהו מעיל נהדר לטיולים הרפתקניים ומזג אוויר קר ורטוב. הבד מחוזק, כך שהוא לא ייקרע או יתבלה בקלות. משקלו הקל של המעיל, והבד הגמיש והנושם, הופכים אותו לאידאלי עבור אלה שרוצות להישאר אקטיביות גם בתוך המעיל. חגורת המותן ניתנת להתאמה והסרה, והיא מעניקה למותניים מראה מחטב. סגירת הרוכסן, מחופה בכפתורים, והכיסים בעלי הרוכסנים מעניקים שפע מקום לאחסון. בטנת הפליס נשלפת, וניתנת לכביסה נפרדת. הברדס מלא, מבודד וניתן להתאמה. תוכלו גם להסיר ממנו את עיטור הפרווה הסינטטית, או להסיר אותו לגמרי בימים שטופי שמש אך קרירים.

לוגו של הסקירה

מעיל סקי מחובר לגברים: Bugaboo II Fleece Interchange

זהו ז'קט 3 ב -1 עם מעטפת נושמת עמידה למים ותוחם צמר מחזיר חום, שתוכלו ללבוש בנפרד או לרכוס יחד לחימום מקסימלי. עם תכונות כגון כיסי שרוול ופתחי אוורור מתחת לזרועות, הוא נועד ועוצב במיוחד עבור סקי, אך למעשה הוא מתאים לשלל פעילויות חורפיות.

Bugaboo II Fleece Interchange

4.5 15

עמיד מבחוץ ומחמם מבפנים, זהו המעיל המושלם לספורט חורף

יתרונות

שלושה מעילים רב תכליתיים ומותאמים למזג אוויר קיצוני

חסרונות

שרוולים ארוכים מדי

קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- outsiders
קנה עכשיו ב- Amazon

את המעטפת החיצונית ואת הבידוד הפנימי ניתן ללבוש בנפרד, אך יחד הם מושלמים להתמודד עם מזג האוויר החורפי הקר. החלק החיצוני אטום למים ונושם, ואילו החלק הפנימי כולל בידוד סינתטי בטכנולוגיית Omni-Heat המחזירה ומשמרת את חום הגוף. הברדס מגונן מפני רוחות סוערות, גשם ושלג, והוא ניתן להסרה במזג אוויר נעים יותר. החיסרון היחיד שהצלחנו למצוא הוא אורך השרוולים, הנוטים לכסות גם את כפות הידיים.

לוגו של הסקירה

מעיל פליז לנשים: Columbia Fast Trek II Full Zip

אחד המעילים הפופולריים ביותר של קולומביה, הוא מתאים לפעילויות שטח אקטיביות כמו גם לשימוש יום-יומי. בד המיקרופליס צפוף ורך במיוחד, ועם זאת מחמם, רך ונעים להפליא.

Columbia Fast Trek II Full Zip

4.5 15

כמעיל, כג'קט או כסוודר, הגזרה המחמיאה של Fast Trek תחבק ותחמם אותך

יתרונות

נעים, גמיש, מגיע במגוון צבעים ומידות

חסרונות

ללא עמידות בפני גשם

קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- WALK IN
קנה עכשיו ב- סברס

גמישותו ומשקלו הקל מאפשרים תנועה חופשית. שרוולים ארוכים, וצווארון גבוה עם רוכסן מלא דואגים לשמירה על חום הגוף. גם הכיסים, הניתנים לסגירה על ידי רוכסן, מבודדים, ויכולים לשמש לחימום כפות הידיים. בגזרה מחטבת ומחמיאה, את המעיל הזה אפשר למצוא במגוון צבעים, ואף במידות גדולות. הוא אמנם איננו עמיד כמו מעילים אחרים בסקירתנו, אך הוא הכי זול, ויכול לשמש גם כסוודר מתחת למעיל גדול יותר.

לוגו של הסקירה

מעיל סופטשל לגברים: Columbia Ascender Softshell

מעיל רב שימושי ונוח, המיועד לאנשים פעילים, שלא רוצים שהלבוש החורפי יגביל את תנועותיהם. הוא מבודד ומחמם בלי להיות נפוח או כבד משקל. עם המעיל הזה תוכלו לצאת לטיול אקטיבי, טיפוס הרים, ריצה קלה, או סתם ביקור בפאב.

Columbia Ascender Softshell

4.5 15

איכות, נוחות וסטייל נפגשים במעיל הזה ומעניקים לכם הגנה בטמפרטורות קרירות

יתרונות

נוח, מתאים לשימוש יום-יומי, מונע הזעה ומגיע במבחר צבעים

חסרונות

לא מתאים לטמפרטורות קיצוניות ולגשם כבד

קנה עכשיו ב- חגור שופס
קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- WALK IN
קנה עכשיו ב- outsiders

שלא כמו רוב מעילי הסופטשל, ה-Ascender מגיע עם ברדס, הניתן להתאמה על ידי שרוכים. צווארון גבוה שומר על חום בנוסף לשני הכיסים הצדדיים, המרופדים מבפנים להענקת מגע חם ונעים לכפות הידיים, קיים גם כיס שלישי בצד השמאלי של החזה. כמו רוב מעילי סופטשל, גם פריט זה עשוי 100% פוליאסטר – בד עמיד ודוחה מים – מבחוץ ומבפנים. הבטנה מרופדת פליס מבודד, מחמם ודוחה לחות, המונע התחממות יתר והזעה. זהו מעיל מושלם לחורף הישראלי, ובעוד שהוא מחמם, ועמיד בפני גשם קל, הוא איננו מתאים לטמפרטורות קרות במיוחד, לשלג, או לגשם בינוני עד כבד.