סילונית לשיניים: סקירת 5 סילוניות לשיניים מומלצת [2024] |Finder – קונים חכם

דגמי מכשיר הסילונית שבזכותם תשמרו על בריאות החניכיים ביעילות ובמהירות ותיהנו מפה ושיניים בריאות ונקיות, כאילו שבדיוק יצאתם מהשיננית – בכל בוקר.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

166432 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סילונית לשיניים מומלצת

מי לא רוצה פה מלא שיניים בריאות ויפות, בלי לסבול מכאבים ורגישויות. כדי לשמור על פה בריא חשובות מאוד החניכיים. אחד הדברים שגורמים לבעיות בחניכיים, מדלקות ועד נסיגה הוא שאריות מזון שמצטברות בין השניים.

 

עם השנים עלתה המודעות לניקוי יסודי שמנקה את אותן שאריות ומונע פגיעה בחניכיים. לאחרונה אחת השיטות הפופולאריות לניקוי השניים ושמירה על בריאות החניכיים היא בשימוש במכשירי סילונית. לפניכם סקירת המוצרים המומלצים ביותר בקטגוריה.

נכתב ע״י

דניאל ישעיהו

כותב: דניאל ישעיהו

בעל תואר ראשון בניהול מערכות בריאות, היה סמנכ"ל בחברת יבוא ציוד רפואי מובילה ויועץ לקופות חולים וגופים ציבוריים בנושא בריאות וציוד רפואי

שלוש סילוניות לשיניים המומלצות על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

ידידותי למשתמש: סילונית Silon It Super

מכשיר קל להתקנה וחיבור לברז המים, נוח לשימוש, שמייצר זרם מים דק ומדויק לניקוי יסודי של חלל הפה. ניתן להוסיף לו אפילו משחה או מי פה כדי שתסיימו את השימוש בו עם תחושה רעננה, שיניים לבנות וריח פה נעים.

Silon It Super

4.5 15

מכשיר קל להתקנה ונוח לשימוש מוצלח

יתרונות

קלה לחיבור והתקנה, מנקה ביסודיות, מאפשרת להוסיף משחה או מי פה להלבנה.

חסרונות

צריך להתרגל לזרם חזק.

קנה עכשיו ב- KSP

מכשיר סילונית פשוט מאוד להתקנה ביחס לרבים מהמתחרים, שמתחבר בקלות לברז המים. אחרי שתחברו אותו תקבלו ממנו זרם חד ומדויק מאוד של מים והניקיון שהוא מספק לשיניים יסודי ביותר.

 

מה שאהבנו במכשיר הסילונית לשיניים הזה הוא שלא מדובר רק במכשיר שמנקה כמו שצריך את חלל הפה, אלא גם כזה שמותיר תחושה רעננה והיגיינית עם ריח פה נעים לאחר השימוש בו. ניתן אפילו להוסיף לו משחת שיניים או מי פה, למראה לבן ונקי עוד יותר של השיניים.

לוגו של הסקירה

הנמכר ביותר: סילון לניקוי שיניים Waterpik – Aquarius

הדגם המתקדם והמבוקש ביותר שמאפשר ניקוי מותאם אישית בעזרת 7 ראשים מתחלפים, 10 מצבי הפעלה בעוצמות לחץ מים שונות, כולל אפילו מצב עיסוי שמעורר את החניכיים ופעולה רציפה של עד 90 שניות.

Cordless 560 – Waterpik

4.5 15

המכשיר המתקדם והמומלץ ביותר בתחום

יתרונות

10 מצבים שונים, מצב עיסוי, 7 ראשים מתחלפים להתאמה אישית, פועל עד 90 שניות ברצף.

חסרונות

תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- Amazon

האקווריוס של ווטרפיק, החברה המובילה בתחום מוצרי היגיינת הפה, היא הסילונית לשיניים הנמכרת ביותר באתר אמזון הבינלאומי, עם עשרות אלפי רוכשים שממליצים עליה.

 

אז למה מומלץ גם לכם לרכוש את הערכה הזו? בגלל שמדובר בדגם מתקדם ביותר, כזה שנותן מענה למגוון צרכים. הסיבה: יש לו 7 ראשים מתחלפים שונים לרגישויות בחניכיים או שתלים בשיניים, לניקיון מותאם אישית.

 

הראשים השונים קלים להחלפה והם לא הדבר היחיד שניתן להתאים אישית במכשיר. יש לו גם עשרה מצבים של עוצמות לחץ מים שונות שתוכלו להפעיל בהתאם לצרכים שלכם, ואפילו מצב עיסוי שנועד לעורר את החניכיים.

 

הזמן המומלץ לשימוש בערכה הוא למשך דקה אחת ביום ויתרון נוסף של הדגם הזה הוא שמאפשר שימוש של עד 90 שניות ברצף, מעל ומעבר לנדרש מכם.

לוגו של הסקירה

נייד וקומפקטי: סילונית שיניים Cordless 560 - Waterpik –

דגם איכותי ונוסף של חברת ווטרפיק המובילה, שהיתרון בו הוא שהמכשיר אלחוטי וקומפקטי יותר שקל לנייד ממקום למקום. רמת הניקוי הגבוהה נשמרת גם בדגם הזה שמגיע עם 4 ראשים מתחלפים שונים.

Cordless 560 – Waterpik

4.5 15

האיכות המוכרת בגרסה קלה וניידת

יתרונות

אלחוטי, קל, 4 ראשים להחלפה פשוטה, מחיר משתלם, קל לניקוי

חסרונות

מצריך לזכור להטעין

קנה עכשיו ב- Amazon

דגם 560 האלחוטי מבית ווטרפיק שומר על הסטנדרטים הגבוהים של הדגם הראשון ונחשב גם הוא לדגם איכותי, למרות שזו מן הסתם גרסה זולה וצנועה יותר, כזו שמתאימה לקחת לנסיעות. המכשיר קל לאחיזה, לאריזה ולניקוי. כל מה שצריך ממכשיר קומפקטי ונייד.

 

למרות שהדגם האלחוטי קטן, מיכל המים שלו עדיין גדול מספיק ושימושי. יש בו שתי הגדרות שונות של עוצמת לחץ מים, שמאפשרות לכם לבחור בין ניקוי עדין או אינטנסיבי יותר, על פי הצרכים וההעדפות שלכם.

 

בנוסף, המכשיר האלחוטי מגיע עם ארבעה ראשים שונים שגם הם מתאימים לניקוי בעוצמות ורגישויות שונות בהתאם לצרכים של כל אחד, שיניים רגישות, רגישות בחניכיים וכדומה. בזכות הגודל והמבנה של הדגם, הוא גם קל ופשוט לניקוי.

לוגו של הסקירה

יעיל ואיכותי: ניקוי בסילון לשיניים פנסוניק EW1211W

מכשיר נייד שנטען לזמן ארוך, מנקה ביסודיות בשלושה מצבי לחץ מים מתחלפים שבהם אתם יכולים לשלוט כדי להגיע לתוצאה הרצויה. משאבה כפולה מאפשרת לו לשלב בין לחץ אוויר ומים לניקוי עדין אך יעיל.

Panasonic EW1211W

4.5 15

מכשיר פשוט ואמין שמספק את הסחורה

יתרונות

נייד, נטען, 3 דרגות עוצמה נשלטת, רמת ניקוי גבוהה, מסיר לכלוך מכל סוג.

חסרונות

מתלכלך בקלות.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

מכשיר נטען ונייד מבית פנסוניק, פרקטי מאוד לשימוש וזוכה לפופולאריות רבה והמלצות חמות בארץ. את הדגם הזה אין צורך לחבר לברז, אתם צריכים רק להטעין אחת לכמה פעמים, למלא מים במיכל וליהנות מניקוי של כל שאריות המזון מחלל הפה, לשמירה על בריאות השיניים.

 

יש לו 3 דרגות עוצמת לחץ מים שאתם יכולים לשלוט בהן. ניקוי עדין שמושג בעזרת משאבה כפולה שמשלבת בין אוויר ומים, מצב לחץ גבוה שיוודא ששום לכלוך לא נשאר בין השיניים כמו שמברשות או מכשירים אחרים פשוט לא יכולים לעשות, ואפילו פונקציית עיסוי, כדי 'לפנק' את חלל הפה.

לוגו של הסקירה

המומלץ לגשרים: סילונית BESTOPE אלחוטי 300 מ"ל

גשר בשיניים הופך את פעולת הצחצוח והשמירה על היגיינת הפה למורכבת יותר, אבל מכשיר הסילונית הזה משלב בין ראשים גמישים ומסתובבים לבין מגוון רמות של עוצמת לחץ מים, כדי שתוכלו להגיע גם למקומות קשים.

סילונית BESTOPE אלחוטי 300 מ"ל

4.5 15

מכשיר הסילונית המומלץ לשיניים עם גשר

יתרונות

מיוחד לשיניים עם גשר, 8 ראשים גמישים ומתחלפים, 5 מצבי עוצמת לחץ מים נשלטים, מתאים לנסיעות.

חסרונות

אם אין גשר אפשר למצוא זול יותר.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

גשר בשיניים יכול להקשות על הניקוי שלהן ובמיוחד לצורך זה פותח מכשיר הסילונית מהדגם הזה של BESTOPE שיודע להגיע גם למקומות שקשה להגיע אליהם בשיניים עם גשר ולנקות אותם ביסודיות.

 

איך המכשיר עושה זאת אתם שואלים? בעזרת שילוב בין 8 ראשים שכל אחד מהם יכול להסתובב 360 מעלות ולהגיע לכל פינה בחלל הפה, יחד עם חמישה מצבי לחץ מים בעוצמה שונה, שמאפשרים לכם להתאים את עוצמת הניקוי לצרכים שלכם.

 

שני יתרונות נוספים מהם התרשמנו במכשיר הזה הם אורך חיי הסוללה ותכולת מיכל המים. טעינה אחת של הסוללה בחודש יכולה להספיק לשימוש ממוצע ומיכל המים קל לניקוי וגם מכיל 300 מ"ל כך שלא תצטרכו למלא מחדש בכל פעם. אלו הופכים אותו גם למכשיר שאפשר לקחת אתכם בכיף לנסיעות.

סיכום

להיגיינת השיניים תפקיד מכריע בשמירה על בריאות הפה הכללית. כלל התהליכים הכלולים בהיגיינת השיניים מקדמים שיניים נקיות, חניכיים בריאות ונשימה רעננה. הזנחת היגיינת השיניים עלולה להוביל למגוון בעיות בריאות הפה, כגון עששת, מחלות חניכיים וריח רע מהפה.

 

למה לרכוש סילונית לשיניים

ניקוי בין השיניים הכרחי לשמירה על היגיינת פה בריאה ויעילה. צחצוח שיניים, אפילו למשך הזמן המומלץ ובמברשת שיניים חשמלית שאושרה על ידי רופא השיניים, אינו מסוגל לנקות היטב בין השיניים. קצות המברשת לא יכולות להגיע פיזית לחללים מסוימים בפה.

 

מומחים מסבירים שרק שימוש בחוט דנטלי ובשטיפה באמצעות סילונית יכולים לעזור כדי להגיע לאותם אזורים ולנקות את הפסולת המצטברת, שהיא 50 אחוז מהסיבה לגרימת ריקבון בשיניים.

 

השימוש בחוט דנטלי עלול להיות כואב אך מכשיר סילונית המים תוכנן במיוחד כדי להפוך את חוויית ניקיון האזורים הקשים לניקוי, לחוויה הרבה יותר נעימה. מומחים מסבירים כי מדובר בפתרון יעיל עם תוצאות מוכחות. הם ממליצים להשתמש בו פעם ביום לפני צחצוח השיניים ולא אחרי, כי אז שוטפים איתו את החומר ממשחת השיניים וזו לא המטרה.

 

מתח וחיי סוללה

מכשיר הסילונית לשיניים הוא אם תרצו סוג של מכונת כביסה או מדיח כלים לשיניים ולכן, הם צורכים לא מעט אנרגיית הפעלה אז שימו לב לאיכות המטען ואורך חיי הסוללה כשאתם רוכשים אותו. בוודאי אם תרצו גם לקחת אותו אתכם לנסיעות.

 

עוצמת לחץ

לכל אחד מאתנו מבנה פה אחר וכך גם לחץ המים הדרוש כדי לנקות אותו. יש גם רגישויות שונות לחניכיים וכדי להבטיח שבחרתם לחץ שיתאים בדיוק בשבילכם, רצוי לרכוש מכשיר שבו יש כמה אפשרויות לעוצמת לחץ שונה, כשלמי שסובל משיניים רגישות מומלץ להשתמש בעוצמה נמוכה, כדי לא להחמיר זאת יותר.

 

ידידותי למשתמש

ראש מסתובב הופך מכשיר סילונית לכזה שהוא ידידותי יותר למשתמש. ראש כזה עוזר להגיע ולשנות זוויות בהתאם למבנה הפה. כך תוכלו להיות בטוחים שתגיעו בעזרת מכשיר הסילונית לכל הפסולת וחלקיקי המזון שנשארו בין השיניים ובזווית חלל הפה.

 

כיצד היגיינת השיניים מגינה על בריאות הפה

בראש ובראשונה, היגיינת שיניים טובה מסייעת במניעת עששת. כאשר אנו צורכים מזון ומשקאות, חיידקים בפה מפרקים את הסוכרים ומייצרים חומצות שתוקפות את אמייל השן. עם הזמן, זה יכול להוביל לחורים ועששת. צחצוח שיניים קבוע ושימוש בחוט דנטלי, יחד עם שימוש בסילונית מים לשיניים, יכולים להסיר ביעילות חלקיקי מזון ורובד, ולהפחית את הסיכון לעששת.


יתרה מכך, היגיינת שיניים נכונה חיונית לשמירה על בריאות החניכיים. כאשר רובד מצטבר לאורך קו החניכיים, זה יכול לגרום לדלקת ולהוביל למחלות חניכיים. מחלת חניכיים, אם אינה מטופלת, עלולה לגרום לנסיגת חניכיים, אובדן שיניים ואפילו בעיות בריאות מערכתיות. על ידי אימוץ שגרת היגיינת שיניים קבועה, כולל שימוש בסילונית מים לשיניים, ניתן להסיר ביעילות רובד וחיידקים, לקדם חניכיים בריאות ולמנוע מחלות חניכיים.


בנוסף, להיגיינת השיניים יש תפקיד משמעותי בשמירה על נשימה רעננה. היגיינת פה לקויה עלולה לגרום להצטברות של חיידקים בפה, מה שמוביל לריח רע מהפה. צחצוח, שימוש בחוט דנטלי ושימוש בסילונית לשיניים יכולים לסייע בהסרת חיידקים וחלקיקי מזון התורמים לריחות לא נעימים, ולהבטיח נשימה רעננה יותר.

 

מה זה סילונית מים לשיניים

סילונית מים לשיניים היא מכשיר שתוכנן במיוחד לניקוי השיניים והחניכיים באמצעות זרם מים ממוקד. זוהי אלטרנטיבה יעילה או השלמה לשיטות צחצוח וחוט דנטלי מסורתיים.


סילונית מים לשיניים פועלת על ידי שימוש במשאבה ממונעת כדי לספק זרם מים בלחץ. המים נפלטים דרך זרבובית ייעודית הניתנת לכיוון לאורך קו החניכיים ובין השיניים, תוך הסרה יעילה של חלקיקי מזון, רובד וחיידקים. ניתן להתאים את לחץ המים כך שיתאים לרמות הנוחות האישיות ולצרכים דנטליים ספציפיים.


שימוש בסילונית מים לשיניים מציע מספר יתרונות. ראשית, הוא מספק פעולת ניקוי עמוקה שיכולה להגיע לאזורים שקשה לגשת אליהם עם מברשת שיניים או חוט דנטלי. זה הופך אותו לשימושי במיוחד עבור אנשים עם פלטה, שתלים דנטליים או מכשיר דנטליים אחרים. בנוסף, פעולתה הפועמת של הסילונית לשיניים יכולה לעורר את זרימת הדם בחניכיים, לקדם את בריאות החניכיים ולהפחית את הדלקת.

 

סילוני מים מודרניים רבים מצוידים בתכונות ופונקציות נוספות כדי לשפר את חווית ניקוי השיניים. לחלק מהדגמים יש הגדרות לחץ מים מתכווננות, המאפשרות למשתמשים להתאים אישית את שגרת הניקוי שלהם בהתאם להעדפותיהם ולרמות הרגישות שלהם. אחרים עשויים לכלול טיפים או קבצים מיוחדים לצרכים דנטליים ספציפיים, כגון טיפים יישור שיניים לניקוי סביב הפלטה או טיפים לעיסוי חניכיים לגירוי בריאות החניכיים. לחלק מסילוני המים יש אפילו טיימרים מובנים כדי להבטיח שהמשתמשים מקדישים פרק זמן נאות בניקוי כל חלק מהפה שלהם.

 

למי כדאי להשתמש בסילונית לשיניים

סילונית מים לשיניים הוא כלי רב ערך שיכול להועיל למגוון רחב של אנשים בשמירה על היגיינת פה מיטבית. זה מועיל במיוחד עבור אלה שנאבקים בשימוש בחוט דנטלי מסורתי או שיש להם מחלות שיניים ספציפיות הדורשות טיפול נוסף.


ראשית, אנשים עם פלטה או מכשירים אורתודונטיים אחרים יכולים להפיק תועלת רבה משימוש בסילונית לשיניים. זרם המים החזק יכול לנקות ביעילות מסביב לקוביות וחוטים, ולהסיר חלקיקי מזון ורובד שקשה להגיע אליהם באמצעות שימוש בחוט דנטלי מסורתי. זה עוזר למנוע עששת ומחלות חניכיים, שהן דאגות נפוצות עבור אלה שעוברים טיפול אורתודונטי.


בנוסף, אנשים עם חניכיים רגישות או מחלת חניכיים יכולים גם להפיק תועלת משימוש בסילונית לשיניים. לחץ המים המתכוונן מאפשר חווית ניקוי עדינה אך יעילה, ומפחית את הסיכון לגירוי או אי נוחות. הפעולה הפועמת של סילונית לשיניים יכולה גם לעורר את זרימת הדם בחניכיים, לקדם את בריאות החניכיים ולהפחית דלקת.


ילדים ומבוגרים יכולים גם להפיק תועלת משימוש בסילונית לשיניים. ילדים שעשויים להיאבק במיומנות ידנית או מתקשים להשתמש בחוט דנטלי כראוי יכולים למצוא את סילונית מים לשיניים קלה יותר לשימוש ויעילה יותר בניקוי השיניים. מבוגרים יותר שעשויים להיות מוגבלים בניידות או כאלה הסובלים מדלקת פרקים יכולים ליהנות גם מקלות השימוש ומהניקוי היסודי שמספק סילונית לשיניים.


יתר על כן, כל מי שרוצה לקחת את שגרת היגיינת הפה שלו לשלב הבא יכול לשלב מכשיר סילונית לשיניים בשגרת היום. זה יכול להשלים צחצוח ושימוש בחוט דנטלי על ידי ניקוי יסודי של אזורים שקשה להגיע אליהם והסרת רובד עקשן. שימוש קבוע בסילונית לשיניים יכול לסייע במניעת עששת, מחלות חניכיים ולקדם את בריאות הפה הכללית.

 

איך להשתמש בסילונית מים לשיניים

שימוש בסילונית מים לשיניים הוא תהליך פשוט אך יעיל שיכול לשפר מאוד את שגרת היגיינת הפה. המכשיר פועל על ידי פליטת זרם ממוקד של מים בלחצים משתנים כדי להסיר רובד, פסולת וחלקיקי מזון בין השיניים ולאורך קו החניכיים. כדי להשתמש בסילונית התחילו במילוי המאגר במים פושרים, וודאו שהמכשיר סילונית מחובר היטב למקור חשמל. התאימו את לחץ המים לרמה שמרגישה לכם נוחה, שימו לב לא להתחיל בהגדרה הגבוהה ביותר אם אתם חדשים בשימוש בסילונית לשיניים.


כדי להתחיל בניקוי, רכנו מעל כיור והניחו את פיית סילונית לשיניים בפה, כוונו אותה בזווית של 90 מעלות לעבר קו החניכיים. התחילו עם השיניים האחוריות והתקדמו לכיוון הקדמי, הזיזו את הזרבובית לאורך כל שן ואזור חניכיים למשך מספר שניות. היו יסודיים אך עדינים, ואפשרו למים הפועמים לעקור ולשטוף כל פסולת.


בזמן שאתם מנקים, שמרו את הפה פתוח מעט כדי לאפשר למים ולפסולת לזרום החוצה מהפה לתוך הכיור. מומלץ להקדיש כדקה אחת לניקוי כל רבע מהפה, כדי לוודא שכל האזורים מנוקים היטב.


לאחר שסיימתם להשתמש בסילונית לשיניים, הקפידו לרוקן ולנקות את המאגר והזרבובית כדי למנוע הצטברות חיידקים. כמו כן, חשוב לעקוב אחר הוראות היצרן לתחזוקה והחלפה של כל החלקים הדרושים.

 

סוגים שונים של סילוניות לשיניים

בכל הנוגע לבחירת סילונית מים לשיניים, ישנם מספר סוגים שונים הקיימים בשוק. לכל סוג יש תכונות ויתרונות ייחודיים משלו, לכן חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות הספציפיות שלכם לפני קבלת החלטה.

 

סילוני מים אלחוטיים: סילוני מים אלחוטיים הם קומפקטיים וניידים, מה שהופך אותם לאידיאליים לנסיעות או לשימוש בדרכים. דגמים אלה פועלים בדרך כלל על סוללות נטענות ומציעים את הנוחות של היכולת להשתמש בהם בכל מקום ללא צורך בשקע חשמל. הם קלים לטיפול ולעתים קרובות מגיעים עם מגוון חיבורי זרבובית כדי לתת מענה לצרכי ניקוי שונים.

 

סילוני מים משטחים: סילוני מים משטחים גדולים וחזקים יותר מדגמים אלחוטיים. הם נועדו להיות מונחים על משטח בחדר האמבטיה ודורשים מקור חשמל. לסילוני מים אלו יש בדרך כלל מאגרי מים גדולים יותר, המאפשרים שימוש רצוף ארוך יותר ללא צורך במילוי חוזר. לעתים קרובות הם מגיעים עם מגוון רחב יותר של הגדרות לחץ ותכונות נוספות, כגון טיימרים מתכווננים או מצבי ניקוי מיוחדים.

 

סילוני מים משולבים: סילוני מים משולבים מציעים את הטוב משני העולמות על ידי שילוב התכונות של סילונית מים לשיניים ומברשת שיניים חשמלית במכשיר אחד. לדגמים אלו ראשים מתחלפים, המאפשרים לעבור בין שימוש בסילונית לשיניים לבין פונקציית מברשת השיניים. סילוני מים משולבים מושלמים למי שרוצה את הנוחות של שתי שיטות הניקוי במכשיר אחד.

 

סילונית מים לשיניים וחוט דנטלי

סילוני מים וחוט דנטלי הם שניהם מרכיבים חשובים בשגרת היגיינת פה מקיפה. למרות שהם משרתים מטרות דומות, ישנם הבדלים ברורים בין שתי שיטות ניקוי השיניים האלה. בואו נבדוק אם אחד יכול להחליף את השני.

 

יעילות

חוט דנטלי היא שיטה בדוקה להסרת רובד ופסולת בין השיניים ולאורך קו החניכיים. זה פוגע פיזית ומסיר את ההצטברות, ומבטיח ניקוי יסודי. סילוני מים, לעומת זאת, משתמשים בזרם מים פועם כדי לעקור פסולת, אך ייתכן שלא תהיה להם אותה רמת יעילות כמו שימוש בחוט דנטלי בכל הנוגע להסרת רובד דביק.

 

טווח הגעה ונגישות

שימוש בחוט דנטלי מאפשר להגיע לרווחים צרים בין השיניים וסביב מכשירים, כגון פלטה או גשרים, שמכשיר סילונית לשיניים עלולה להתקשות להגיע אליהם. ניתן לתמרן חוט סביב כל שן, ולספק מגע ישיר עם המשטחים. סילוני מים, למרות שהם יעילים עבור חללים גדולים יותר, עשויים שלא להיות מדויקים בהגעה לכל האזורים.

 

יתרונות משלימים

לסילוני מים יש יתרונות נוספים ששימוש בחוט דנטלי עשוי שלא לספק. המים הפועמים יכולים לעורר את החניכיים, לקדם את זרימת הדם ובריאות החניכיים. סילוני מים יכולים להועיל גם לאנשים עם מיומנות מוגבלת או לאלה ששימוש בחוט דנטלי מסורתי אינו נוח. עבור אנשים אלה, סילונית לשיניים יכול להיות כלי שימושי לשמירה על היגיינת הפה.

 

לסיכום

מדובר במוצרים שיהיה קשה לכם למצוא בהם חסרונות. הם יעילים, נוחים יותר לשימוש מחוט דנטלי ומגיעים לאזורים אליהם הכי קשה להגיע, כדי להסיר פסולת ושאריות מזון מהשיניים וכך לשמור על בריאות החניכיים.

 

המוצר הזה ישדרג את האופן שבו אתם שומרים על היגיינת הפה בבית, השיניים נשמרות נקיות ובריאות ברמה שאי אפשר להסתיר, עם תחושה כאילו הרגע יצאתם מטיפול אצל השיננית. תחושה החוזרת על עצמה מדי יום.

שאלות ותשובות על סילונית לשיניים מומלצת

מה זה סילונית?

מכשיר הסילונית הינו מכשיר שמהווה בעצם צינורית אשר דרכה יוצאים ופורצים מי הברז דרך פיה צרה ובזרימה מהירה ועוצמתית, כזו המאפשרת להם להיות יעילים בניקוי שאריות המזון והשכבות הנוצרות על גבי השיניים שלנו ומזיקות כך לחניכיים.

האם המוצר בטוח לשימוש?

אין ממה לחשוש. המוצרים הללו נבדקו בעשרות מחקרים, אשר בהם נמצאו כמוצרים בטוחים ומועילים לשמירה על בריאות החניכיים וסילוק שאריות המזון במקומות בחלל הפה, אשר יתר המוצרים להיגיינת הפה אינם מצליחים להגיע אליהם ברמה כזו. העניין שבישראל המוצר נמצא בשלב הפריצה ועדיין לא הגיע לכל בית.

האם המכשיר משמש במקום מברשת שיניים חשמלית?

מכשיר הסילונית ומברשת השיניים החשמלית הם מוצרים משלימים ששימוש בשניהם ישפר את השמירה על בריאות השיניים שלכם. כל אחד מהם יודע להגיע למקומות בחלל הפה שהמכשיר השני לא יכול להגיע אליהם ולכן, ההמלצה היא על שימוש בשני המכשירים לתוצאות מיטביות.

האם המכשיר הוא במקום חוט דנטלי?

גם כאן, מכשיר הסילונית הוא מוצר משלים לחוט הדנטלי והשימוש בשניהם כחלק מהרגלי היגיינת הפה הוא מומלץ. מחקרים הוכיחו את יעילות השילוב בין שני המוצרים, שכל אחד מהם מגיע לאזורים שונים שבין השיניים שם מצטבר לכלוך מזיק.