ברז מטבח– 3 ברזים מומלצים ביותר לשנת 2024 | כולל מדריך קנייה

המוצרים המומלצים ביותר בקטגוריית ברזי המטבח שיאפשרו לכם לעצב ולאבזר אותו בצורה המתאימה ביותר למטבח ולצרכים שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

327 ביקורות

בתחום

מוצרים למטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ברזים למטבח

‏אומרים שאזור הכיור הוא הלב של כל מטבח מודרני, וברז הכיור הוא ללא ספק החלק המשפיע ביותר עליו. לכן חשוב מאוד שתבחרו ברז מטבח מתאים שיקל על המשימות היומיומיות שלכם.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

התחום התפתח במשך השנים וכיום יש מגוון ברזי מטבח שתוכלו לרכוש. חלקם שמים את הדגש על הפונקציונליות. מצבי הפעלה משתנים וראש נשלף. אחרים, מבליטים את העיצוב, כשהמטבח הפך כידוע בשנים האחרונות למגוון ומשמעותי בעיצוב הבית. דגמים נוספים מציעים אמינות וחיסכון, דגמים פשוטים יותר שהיתרון שבהם הוא בצריכה הנמוכה יחסית ובעמידות לאורך זמן.

 

כשאתם מחפשים איזה ברז לרכוש עבור המטבח שלכם, עליכם להגדיר מראש על מה אתם שמים את הדגש כדי לבחור את השילוב הנכון שיוצב בלב המטבח שלכם ויהיה פריט מרכזי בבית בו עושים שימוש יום יומי.

 

בסקירה שלפניכם ריכזנו מגוון דגמים מומלצים מהחברות המובילות שכל אחד מהם מציע יתרונות אחרים, בשאיפה שתוכלו לבחור את המתאים ביותר לצרכים שלכם.

לוגו של הסקירה

יעיל ומדויק: ברז מטבח נשלף מעוצב אלה ZM

מחפשים ברז מטבח בעיצוב נקי וסולידי, כזה שלא יגנוב את ההצגה אבל יהיה פשוט ונוח להפעלה יעילה? הדגם הזה מומלץ בדיוק בשבילכם. בעיצוב נעים למראה, שני מצבי הפעלה שונים ומזלף נשלף תוכלו ליהנות מברז מבטח פרקטי ואסתטי.

אלה ZM

4.5 15

להפעיל בקלות ולנקות ביעילות

יתרונות

עיצוב נקי, קל לניקוי, שני מצבי זרימה, מזלף נשלף.

חסרונות

שימוש לא נכון יוביל לנזילה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

בדרך כלל יש לנו שתי דרישות מרכזיות מברז המטבח: עיצוב יפה שישתלב בו היטב וכמובן שימוש פשוט ונוח שיהיה יעיל ומוצלח. ברז המטבח הנשלף מדגם 'אלה' עונה בדיוק על שני הקריטריונים האלו.

 

זהו ברז מעוצב, נקי וסולידי שפשוט לנקות בהעברת מטלית. אין לו איזה שהם עיקולים או פינות נסתרות שקשה לנקות. המראה שלו נקי ואסתטי מאוד, ברז מטבח קלאסי מבחינת הצורה.

 

בכל הקשור לשימוש, שני מצבי זרימה כולל מזלף נשלף יהפכו אותו מבחינתכם לפונקציונלי ויעיל ביותר, כזה שמאפשר להעניק "טיפול אישי" לירקות ולמשל וגם לנקות בעזרתו את הכיור ולהגיע לכל פינה בו מאחר ומדובר בברז נשלף.

 

רק הקפידו שלא להפעיל יותר מדי כוח בשליפת ראש הברז, דבר שעלול במקרים מסוימים לגרום לנזילות כלשהן במשך הזמן. בשימוש נכון זה לא אמור לקרות והתמורה לכספכם תהיה מלאה.

לוגו של הסקירה

פונקציונלי ועמיד: ברז מטבח גבוה קפיצי "אמטיסט" גוצ'יה

דגם שמציע במקום ברז עם צינור נשלף, כזה עם קפיץ שמאפשר להביא את ראש הברז לכל פינה עד לתחתית הכיור. מתאים מאוד למי שרוצה לעצב מטבח שונה וחדשני עם אמירה. נחשב לדגם חזק ועמיד, יתכן ויותר מברזים נשלפים, אך גם כזה שמאתגר לנקות.

אמטיסט גוצ'יה

4.5 15

לאנשים שמחפשים יותר מסתם ברז מטבח

יתרונות

מעוצב, מסוגנן, מגיע עד קצה הכיור, חזק ועמיד.

חסרונות

קצת קשה לניקוי.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- TapDesign

בניגוד לדגם הראשון שהוזכר, כאן מדובר בפטנט אחר, ברז מטבח עם ראש קפיצי כך שניתן לקרב אותו כלפיי מטה עד לקצה הכיור במידת הצורך ולא למשוך צינור מים בניגוד לברזי מטבח נשלפים.

 

הרעיון מאחורי העניין הזה הוא להציע לכם דגם שיהיה גם פונקציונלי וגם בעיצוב חדשני ועדכני. אין ספק שצורת הברז הזו מרשימה. ברז הכיור נמצא בדרך כלל במרכז המטבח ואם תבחרו לרכוש ברז בעיצוב כזה תקבלו מטבח עם מראה שונה ומעניין.

 

הברז מרשים מאוד אך נכון שאתגר מסוים יהיה עבורכם ניקוי של אזור הקפיץ שהוא קצת שונה מהמוכר והמקובל. אם העניין הזה פחות מפריע לכם ואתם שמים יותר את הדגש על ברז מעוצב, חזק ועמיד, הדגם הזה בהחלט מומלץ עבורכם.

לוגו של הסקירה

‏פשוט ואמין: ברז פרח "רותם" ‏חמת

ברז מטבח בעיצוב קלאסי, נקי ויפה להפעלה פשוטה ונוחה, קל מאוד לניקוי. אמנם אין לו יותר ממצב זרימה אחד אבל סביר להניח שלא תצטרכו יותר מהברז הפופולארי הזה שנחשב לאמין, ידידותי למשתמש ומוצלח במיוחד.

רותם ‏חמת

4.5 15

עיצוב נקי והפעלה פשוטה לאורך זמן

יתרונות

אמין, קל לניקוי, הפעלה פשוטה וחסכונית, עיצוב מרשים

חסרונות

מצב הפעלה אחד

קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- הכל לבית
קנה עכשיו ב- Rok

ברז הפרח הזה הוא באמת קצת כמו פרח במרכז המטבח. העיצוב שלו נקי, אסתטי ומרשים מאוד. בגלל הצורה הדי ישרה שלו יהיה לכם גם די קל ופשוט לנקות אותו ולשמור עליו כזה מבריק ויפה.

 

בכל הקשור לשימוש והפעלה, זה ברז פשוט מאוד בלי התחכמויות. הפיה מסתובבת לשני הכיוונים כך שתוכלו להגיע איתו לכל פינות הכיור ולשטוף באמצעותו כלים ומזון גם במצב של עומס.

 

מדובר בברז מקובע, אך עם מצב הפעלה אחד. זה במידה מסוימת החיסרון שלו, שאין יותר ממצב זרימה אחד. מנגד בהיבט של חיסכון במים זה עשוי להיות אפילו יותר משתלם, מה עוד שלא כולם באמת צריכים ומשתמשים בשני מצבי הזרימה.

 

למי שחשוב לקנות ברז בעיצוב יפה, קל לניקוי ושל יצרנית אמינה ומוכרת כמו חברת חמת זה אמור בהחלט להספיק.

לוגו של הסקירה

יוקרתי ומעוצב: ברז מטבח נשלף "אטלנטה" ריבר

ברז מטבח שמתאים למי שחשוב להם במיוחד העיצוב. הדגם שובר את המוסכמות המקובלות בקטגוריית ברזי המטבח ומעוצב בקו ישר של 90 מעלות ובגימור כרום מט. מעבר לזה הוא מציע מנגנון איכותי ומזלף ידני נשלף להפעלה נוחה ויעילה של הברז.

אטלנטה ריבר

4.5 15

למי שהעיצוב אצלו במקום הראשון

יתרונות

עיצוב יוקרתי, גימור כרום מט, מנגנון איכותי, מזלף ידני נשלף.

חסרונות

מחיר גבוה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- AZRIELI

בעיצוב כמו בעיצוב יש יותר מדרך אחת נכונה. הדגם הזה בשונה מהאחרים כאן שובר את הקווים המקובלים והמוסכמות בתחום ברזי המטבח ומציע ברז בקו ישר ובזווית של 90 מעלות.

 

ניתן לומר שבברז הזה יבחרו מי ששמים את הדגש על העיצוב בבחירת דגם ברז המטבח המתאים עבורם. הוא נחשב לדגם בעל עיצוב יוקרתי בגימור כרום מט, כשהעיצוב הייחודי והמרשים מורגש גם בידית ההפעלה ובמזלף הנשלף.

 

אז כן, בדגם הזה יבחרו מי ששמים את הדגש על העיצוב בהחלט. אבל, זה לא אומר שלא מדובר בברז אמין בעל מנגנון איכותי, שישמש אתכם היטב במטבח שלכם.

 

לוגו של הסקירה

קלאסי ויציב: ברז פרח "ענבר" מדגל

מוצר ישר ולעניין, בלי חידושים ושדרוגים. ברז אחיד, יצוק, עם פיה ארוכה שמכסה שטח נרחב ובעיצוב עדין עם גימור מט שיכול להשתלב בכל מטבח ולהיראות בו טבעי ויפה.

ברז ענבר מדגל

4.5 15

עיצוב קלאסי למטבח המודרני

יתרונות

חסכוני ומונע נזילות, מחיר משתלם, עיצוב עדין, גימור כרום, פיה ארוכה.

חסרונות

אין מצבים או מזלף נשלף.

קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- הכל לבית
קנה עכשיו ב- BRAZIM

בשנים האחרונות יש לא מעט ברזי מטבח שמציעים מגוון של אפשרויות לנתק, להזיז, למשוך ולהגיע בעזרתם כביכול לפינות שונות בכיור ובמטבח לצרכי שטיפה וניקוי. העניין, שברזים כאלו מכילים גומיות שונות שעם הזמן עלולות להישחק ולגרום לדליפות ונזילות.

 

הדגם הנוכחי מבית מדגל שונה בתכלית והחיסרון של ברזים כפי שצוינו, זהו היתרון במקרה שלו: ברז יצוק בלי פניות ותנועות, יציב ופשוט מאוד שמבטיח שימוש בטוח, תקין וחסכוני. יתרון נוסף היא הפיה הארוכה שלו כך שגם אם אין לו מזלף נשלף אפשר להגיע בעזרתו לפינות הכיור ולטפל במגוון של כלים במקביל.

 

העיצוב הקלאסי והעדין בגימור כרום משלים מוצר יעיל, פשוט, מרשים ונוח במחיר משתלם, למי שמחפש ברז מטבח לשימוש ממושך ויעיל.

סיכום

איך לבחור ברז מטבח

רכישת ברז מטבח היא החלטה חשובה. מדובר במשהו שנעשה בו שימוש יום-יומי בבית, פרט בולט ומרכזי, כזה שאנחנו רוצים לדייק בבחירה שלו. על כן חשוב לבחור דגם שיתאים גם מבחינת גודל, המראה וצורת השימוש בו. אלו הן הנקודות שמומלץ להתמקד בהן.

 

הגדירו מה הצורך שלכם: בשוק קיימים מגוון דגמי ברזי מטבח ולא כל אחד מתאים עבורכם. השאלה אם אתם מחפשים ברז שיהיה קודם כל יפה, מעוצב, מרשים. כזה שישדרג את מראה המטבח. אם כן אז תצטרכו שהעיצוב יהיה השיקול המרכזי בבחירת ברז המטבח שלכם.

 

אם העיצוב הוא משני עבורכם ואתם רוצים קודם כל ברז יעיל, פשוט או משתלם, תמיד יש את הדגמים הקלאסיים והסטנדרטים שהם גם פופולאריים מאוד בישראל של החברות המוכרות, להפעלה חסכונית מבחינת צריכת המים ובעלות משתלם עבור הברז.

 

נשלף או קבוע, מצב אחד או שניים: אם אתם צריכים ברז שמציע ניידות מסוימת ויכול להגיע לעוד מקומות במטבח, מה שאתם צריכים הוא ברז נשלף וגם דגמים כאלו יש בשפע. כמו כן יש גם ברזים עם שני מצבי הפעלה שמאפשרים לגוון את עוצמת לחץ המים בה אתם משתמשים.

 

הגדירו תקציב: יש ברזים שעולים מאות בודדות של שקלים ויש כאלו שמתקרבים לאלף שקל. הכל שאלה של תקציב וכמה אתם מעוניינים להשקיע גם מעבר לברז הסטנדרטי והפשוט. מן הסתם כל פונקציה שתוסיפו וככל שהדגם מעוצב וחדשני כך המחיר עולה בהתאם.

שאלות ותשובות על ברזים למטבח

למה חשוב איזה ברז מטבח אתם רוכשים?

המטבח הוא מרכזי בבית והברז נמצא במרכז של המרכז. מדובר במכשיר שימושי מאוד שעושים בו שימוש בכל יום. לכן חשוב לבחור ברז מעוצב בצורה יפה ושפשוט להשתמש בו ולהפעיל אותו. מעבר לזה מצבי ההפעלה השונים משפיעים גם על צריכת המים של הברז וגם לכך יש משמעות.

האם כדאי לרכוש ברז נשלף?

זו בעיקר שאלה של איזה מטבח יש לכם. ברזים נשלפים מתאימים למטבחים קטנים יותר. הצינור הארוך יותר מאפשר למשתמשים להגיע עוד קצת מעבר לכיור עצמו, מה שמאפשר למלא דלי גבוה שלא יכול להיכנס מתחת לברז, למשל. לכן אם זה סוג המטבח שלכם ויש לכם צורך משמעותי כפי שצוין, אז שווה לכם לרכוש כזה ברז מטבח.

מצב הפעלה אחד או שניים?

ברזים רבים מציעים שני מצבי הפעלה שמאפשרים למשל להפעיל זרם ממוקד ועוצמתי, כזה שנוח למשל למילוי דליים לשטיפה, לשטיפת ירקות וכדומה. מנגד ברז עם מצב הפעלה אחד חסכוני יותר מבחינת צריכת מים, מרכיב נוסף אותו שווה לקחת בחשבון.

האם לרכוש ברז ממותג מוכר?

אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולהיות שקטים מבחינת אמינות הברז והרכיבים שלו, רכישת ברז מאחת החברות הוותיקות והמוכרות בשוק יכולה להתאים לכם. מנגד דגמים מחברות בחו"ל או כאלו שהן פחות מוכרות יכולים להיות דגמים מאתגרים וחדשניים יותר מבחינת העיצוב ואפשרויות ההפעלה ויש רוכשים רבים שזה מה שהם מחפשים.