סכין שף: סקירת 5 סכיני שף מומלצות הטובות ביותר 2024 | Finder – קונים חכם

הסכינים החדשות והאיכותיות ביותר שיהפכו את חוויית הבישול שלכם לאומנות של ממש.

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

2268 ביקורות

בתחום

מוצרים למטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סכיני שף מומלצות

סכין שף טובה היא הבסיס של השפים הטובים ביותר. היא סכין רב תכליתית שתוכל לעשות כל עבודת חיתוך או קיצוץ במטבח בקלות ביעילות וללא מאמץ מוגבר. סכין שף איכותית טובה אחת תוכל להחליף לכם כמעט כל סכין שנמצאת לכם במגירת הסכו"ם.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אתם נהנים להתעסק במטבח? כל שף יודע שיש חשיבות לא קטנה לסכינים שהוא מחזיק איתו. אם אתם רוצים להצליח לחתוך לקוביות בצורה מושלמת מגוון רחב של מרכיבים, אתם צריכים להכיר כמה מסכיני השפים המובילים.

 

בחירת סכין שף נראית עבודה קלה ביחס לבחירה של מוצרי חשמל למטבח, אבל ישנם המון סוגים שונים של סכינים לבחירה, מה שיכול להפוך את תהליך הבחירה למסובך למדי. סכיני השף הטובים ביותר מגיעים במגוון רחב של צורות, סגנונות וגדלים שונים  ויש הבדלים לא קטנים ביניהן. אורך הלהב, צורת ידית האחיזה, עובי הלהב וכמובן הסגנון העיצובי. נכון, היא תוכל להיות שמישה וזמינה עבור כל צורך שהוא בחיתוך או קיצוץ, אבל כדי שלא תתאמצו הרבה בזמן הפעולה, כדאי שתבחרו סכין שתתאים לכם באופן אישי.

 

כמעט לכל פעולה שקשורה במטבח יש סכין ייעודית לה, מחיתוך ירקות ועד לפילוט של הדג. סכין שף היא כמו מפתח מאסטר, היא מתאימה להכל, כמעט. אז בואו נסתכל על כמה מסכיני השף הטובים ביותר שיש כיום ונמצא את המושלמת בשבילכם …

לוגו של הסקירה

סכין שף בסגנון אירופאי: 20 ס"מ 4582 Wusthof classic

לא חייבים להיות שפים במטבח מקצועי כדי להצליח לחתוך כמעט הכל בסכין אחת טובה. תפנקו את עצמכם בסכין גרמנית איכותית שתקל על עבודת החיתוך והקיצוץ במטבח.

4582 Wusthof classic

4.5 15

לאוהבי העיצוב המערבי

יתרונות

קלה לשימוש ותחזוקה, כבדה וחזקה לחיתוך אוכל קשה, מחזיקה מעמד לאורך זמן.

חסרונות

ידית פלסטיק שאינה מקשה אחת עם הלהב עצמה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- better shop

Wüsthof הוא ממותגי הסכינים היחידים שבאמת מייצרים את כל הסכינים שלהם בגרמניה. זה לא אומר שסכין יפנית או אחת שמיוצרת בסין תהיה בהכרח פחות טובה או זולה יותר, אבל יש משהו מרגיע לדעת שהחברה הגרמנית גם מייצרת את הסכינים שלה בגרמניה. באורך בינוני של 20 ס"מ, הסכין הזו מושלמת לכל מי שמעדיף לעשות כמעט הכל בסכין אחת, מחיתוך ירקות ועד חיתוך דגים ובשר. הסכין בנויה מצויין ומאוזנת מאוד ולמרות שמיוצרת בגרמניה, היא לא מאוד יקרה. הלהב וקצה הסכין נשמרים חדים גם אחרי שימוש רב.

לוגו של הסקירה

סכין שף כבדה במיוחד: 26 ס"מ Zwilling Pro Chef

שפים מקצועיים וחובבים כאחד אוהבים להשתמש בסכינים האיכותיות של Zwilling. סדרת Pro Chef תעזור לכל אחד לחתוך בקלות ויעילות גם את מוצרי המזון העיקשים והקשים ביותר.

Zwilling Pro Chef

4.5 15

מתאימה לבעלי ידיים גדולות ולמי שמרוצה שטח חיתוך ארוך במיוחד

יתרונות

עיצוב ואיכות בנייה מעולים, משקל גבוה יותר כדי לאפשר חיתוך של מזון עיקש.

חסרונות

יקרה, גוף הסכין והידית אינם מיקשה אחת.

קנה עכשיו ב- Last Price
דגם דומה
קנה עכשיו ב- KSP

סכיני השף מסדרת Zwilling Pro Chef בעלות תוספת משקל משמעותי ביחד לסכינים אחרות של  החברה ומגיעות למשקל של 286 גרם. המשקל במקרה הזה חשוב במיוחד כי הוא עוזר לחתוך בקלות ויעילות מזון קשה במיוחד, וכל זה ללא מאמץ של שרירי היד תודות לעיצוב הידית הארגונומית.

 

הסכין מגיעה בגדלים מ16 ועד 26 ס"מ כך שכל אחד יכול לבחור את הגודל המתאים לו ביותר ואלו סכינים שמומלצות מאוד גם לטבחים מתחילים. בגלל שמדובר בסכינים מקצועיות תג המחיר שלהן בהתאם והן בהחלט לא זולות , אבל שוות את ההשקעה. הסכין בנויה מחתיכה אחת של פלדה באיכות גבוהה ובעיבוד ייחודי שמשאיר אותה קשה וחדה גם אחרי שימוש רב.

 

לפי הנחיות החברה ניתן להכניס את הסכין למדיח הכלים, אבל המלצה חמה שלנוף תמיד עדיף לנקות אותה ביד ולהניח לייבוש.

לוגו של הסקירה

יפנית למתחילים: סכין סנטוקו אוריינטלית Global GN007/ GN009

סכיני השף של Global חותכות בקלות ובדיוק מרהיב כל מה שתצטרכו מירקות ופירות ועד מוצרי בשר ודגים. עם להב סכין שעשוי מפלדת אל-חלד בטכנולוגיה מתקדמת , זה לא מפתיע אותנו.

Global GN007/ GN009

4.5 15

לאוהבי העיצוב היפני

יתרונות

קלה לניקוי, בנויה כיחידה אחד, עיצוב מרשים ונקי.

חסרונות

יקרה, מצריכה השחזות בתדירות גבוהה ביחס לסכינים אחרות.

GN007
קנה עכשיו ב- KSP
GN009
קנה עכשיו ב- KSP
GN007
קנה עכשיו ב- Last Price
GN009
קנה עכשיו ב- Last Price

קל מאוד להימשך לסכינים האלו של  Global, העיצוב שלהם כל כך יפה, נקי ומרשים והן פשוט מושכות את העין לכל אחד. אבל יופי זה לא הדבר היחיד שטוב בהן. אלו סכינים יפניות עם להב עבה כדי שתוכל להיות נגישה לכולם ולא רק לשפים המקצועיים ביותר.

 

בגלל הלהב העבה הסכין הזו תהיה זקוקה להשחזות בתדירות גבוה יותר, אבל אם תתמידו לתחזק אותה נכון היא בהחלט תשמש אתכם לשנים ארוכות. היא קלת משקל ובעלת איזון מושלם תודות לעיצוב שלה ולעובדה שלהב הסכין והידית בנויות כיחידה אחת. הסכין בנויה בהשראת סכיני הסמוראים ואפשר להרגיש את זה בקלות החיתוך ונוחות השימוש.

לוגו של הסקירה

‏לאוהבי הבשר האדום: סדרת Red Spirit Friedr. Dick

כבר מהשם של הסדרה ומהמבט הראשון על הסכינים אפשר להבין למה היא מושלמת במיוחד לאוהבי הסטייקים והבשר האדום.

סדרת Red Spirit Friedr. Dick

4.5 15

מתאימה לחיתוך ירקות ונתחי בשר עבים

יתרונות

מחיר זול, עיצוב מרשים, חומרים באיכות גבוה מאוד.

חסרונות

הידית והסכין לא בנויות כיחידה אחת.

דגם 8174721
קנה עכשיו ב- KSP
דגם 8175321
קנה עכשיו ב- Last Price
דגם 8174218k
קנה עכשיו ב- Last Price

משדרות אלגנטיות אסיאתית למרות הפלדה הגרמנית המסורתית וצורתם המערבית. הן מתוכננות לחדות ותחושה ללא פשרות, הלהבים דקים ומלוטשים מאוד. בניגוד לרוב הסכינים הגרמניות, סדרת ה-  Red Spirit כוללות ידית אדומה מעוגלת בסגנון "wa" היפני, חלקה ונוחה להפליא לאחיזה.

 

הסדרה הזו לא רק נראית יפה אלא גם מספקת תמורה למחיר, והוא לא גבוה ביחס לסכיני שף אחרות. סדרת Red Spirit של F. Dick מעניקה למשתמש את העמידות והקשיחות המבוקשים בפלדה גרמנית וגימורים בסגנון הסכינים היפניות.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: 20 ס"מ Victorinox Swiss Classic Carving

חברת Victorinox השוויצרית ידוע באולרים המעולים שלה. כדאי שתכירו גם את סכיני השף שלה, במיוחד אם אתם לא מעוניינים להוציא על כך סכום גבוה במיוחד.

Victorinox Swiss Classic Carving

4.5 15

פתרון זול למי שאוהב להתעסק עם אוכל אבל לא רוצה להוציא סכום גבוה מאוד על סכין שף

יתרונות

חדה וחותכת בקלות, ידית ארגונומית נוחה לאחיזה גם בידיים רטובות.

חסרונות

לא מאוזנת – הלהב כבד יותר מהסכין, ידית הסכין והלהב לא עשויים מקשה אחת.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

סכין השף Victorinox Swiss Classic כוללת להב נירוסטה באורך 20 ס"מ וידית פלסטיק מעוצבת. כמו גם תוספת מגן קדמי לאצבעות לביטחון נוסף. זה נכון שהחברה מכריזה שניתן לנקות את הסכין במדיח הכלים, אבל אנחנו ממליצים לנקות אותה ידנית. הסכין הזו אידיאלית לכל מטבח ולכל מטרה. המחיר שלה נגיש הרבה יותר מכל סכין שף אחרת שמופיעה ברשימה שלנו.

 

העיצוב שלה קלאסי, אפילו שמרני אפשר להגיד והבעיה העיקרית שלה זה חוסר האיזון במשקל. להב הסכין כבד יותר מהידית וזה גורם לחוסר איזון וצורך להשקיע יותר מאמץ בזמן החיתוך.