מטחנת בשר: סקירת מטחנות בשר מומלצות 2024 – כולל מדריך קניה לבחירה מושלמת

מטחנות בשר שיעזרו לכם ליהנות מבשר טחון טרי שישפר את חוויית האכילה שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

358 ביקורות

בתחום

מוצרים למטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מטחנות בשר מומלצות

יותר ויותר אנשים עוברים לאורח חיים בריא, ומתחילים לצרוך מזון טרי ועשיר בנוטריינטים. חלק מהמעבר כולל הפסקה של צריכה של בשר מעובד ומעבר לבשר טרי. זה לא אומר שצריך לוותר לגמרי על ההמבורגר והנקניקיות, אפשר פשוט להכין אותו בבית. זה בריא יותר וטעים יותר, מניסיון.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבות של המזון שאנחנו מכניסים לפה. בין אם מדובר בהפחתת הסוכר, בהגברת צריכה של ירקות ופירות טריים ועונתיים או במעבר לצריכה של בשר טרי ולא מעובד. כל אחד עושה את הצעדים שנכונים לו ובקצב שלו.

 

אנחנו פה כדי לעזור לכם להפוך את המעבר מבשר מעוד לבשר טרי ובראי יותר לקלה, פשוטה ונוחה יותר. אם ויתרתם על הבשר המעובד אתם בטח מתגעגעים לנקניקיות והמבורגר. אז למה שלא תרכשו לכם מטחנת בשר טובה ואיכותי ותתחילו להכין את כל אלו במטבח הפרטי שלכם? תאמינו לנו שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.

 

מטחנת בשר טובה תגרום לכם לרצות להכין נקניקיות כל יום, אתם כל –כך תתאהבו בטעם של בשר טרי שלא תבינו איך יכולתם לאכול משהו אחר לפני כן.

לוגו של הסקירה

כאביזר נלווה למיקסר קיים: מטחנת בשר למיקסר KitchenAid FGA

אם אתם מחזיקים כבר במיקסר של KitchenAid, תשדרגו לכם אותו עם מטחנת הבשר שלהם, שמתחברת ישירות למיקסר.

KitchenAid FGA

4.5 15

מתאים למי שיש לו בבית מיקסר של החברה והוא רוצה לשדרג אותו

יתרונות

קל לניקוי, נוח ופשוט להפעלה, עבודת טחינה מעולה של מגוון מוצרים, קל להרכבה, ניתן לשטוף במדיח כלים.

חסרונות

מתאים רק למיקסרים של KitchenAid, בנוי מפלסטיק ולכן הסיכוי לבלאי גבוה יותר, יקרה בהתחשב בעובדה שמדובר באביזר תוספת ולא במכשיר נפרד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
5FGA
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

את טוחן הבשר של KitchenAid אפשר לחבר לכל דגמי המיקסרים של החברה. בהברגה פשוטה בקדמת המיקסר, תוכלו להוסיף את הטוחן הזה ולחסוך לעצמכם מקום אחסון של מכשיר נפרד.

 

מהיום תוכלו לטחון כל מה שתרצו, אצלכם במטבח. למרות שהוא קטן ועשיו מפלסטיק, הטוחן של KitchenAid עושה עבודה מצויינת בטחינת מוצרי מזון שונים. תודות לסכין אל חלד דו-צדדית בעלת 4 להבים הטוחן הזה יודע להתמודד עם טחינה של בשרים, דגים, ירקות ואפילו תוכלו להכין איתו פירורי לחם ולגרד את הגבינה הקשה האהובה עליכם. כל שנוותר לכם לעשות זה לבחור את אחת מבין 2 הדסקיות, לפי העובי הרצוי ולהתחיל במלאכה. ואם דאגתם שתצטרכו לנקות אותו, אז תפסיקו לדאוג. הטוחן וחלקיו ניתנים לניקוי במדיח הכלים.

 

אז אם כבר יש ברשותכם את המיקסר של KitchenAid, תשדרגו את עצמכם במטבח ותוסיפו לכם את הטוחן הזה.

לוגו של הסקירה

10 פעולות במכשיר אחד: BOSCH MFW67440

כשאפשר לעשות כמעט כל פעולה של חיתוך או טחינה במכשיר אחד, פשוט לא רוצים לעזור אותו לרגע.

BOSCH MFW67440

4.5 15

מתאימה במיוחד למי שרוצה להתחיל הכין נקניקיות בבית

יתרונות

מנוע חזק במיוחד, קל להפעלה, נוח לניקוי, מגיעה עם מגוון גדול של אביזרים נלווים.

חסרונות

יקרה, כבדה מאוד ותופסת מקום על השיש/ באחסון.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

המוצרים של בוש ידועים בהפיכת העבודה בבית לקלים ומהנים יותר. מטחנת הבשר שלהם לא שונה. היא מצופה ברזל ומתאימה לשימוש יומיומי קבוע עם יותר מ- 10 אפשרויות טחינה ועבודה שונות. מטחינת בשר ודגים ועד לקיצוץ וחיתוך ירקות וגבינה.

 

היא מסוגלת לעבד עד 3.5 ק"ג של מזון בדקה בזכות המנוע העוצמתי שלה עם הספק של W2000. המטחנה עצמה כבדה מאוד מה שמקשה מצד אחד על הסחיבה שלה אבל בהחלט תורם ליציבות שלה על משטח העבודה, ובתוספת רגליות וואקום תהיו בטוחים שהיא לא תטייל לכם על השיש. וזה עוד לא הכל!! ה- MFW67440 מגיע עם אביזרים מיוחדים להכנת נקניקיות וקובה!

 

אז תתחילו לחפש מתכונים ברשת של נקניקיות ביתיות, כי אחרי שתכינו פעם אחת, לא תרצו להפסיק.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: Sauter MG989 PRO

ה- Sauter MG989 PRO לא רק מעוצבת יפה ועם גימור נירוסטה חזק ומרשים, היא גם סוס עבודה. תתכוננו לחיים קלים הרבה יותר במטבח.

Sauter MG989 PRO

4.5 15

מתאימה למטבחים שטוחנים באופן יומיומי בשר בכמויות גדולות

יתרונות

מנוע חזק ועוצמתי, גדלי טחינה שונים, איכות בנייה גבוהה מחומרים איכותיים

חסרונות

כבדה ותופסת מקום על המשטח או באחסון.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

טוחנים בשר בבית כאילו מינימום פתחתם מסעדה? אתם רוצים מטחנה חזקה, איכותי ושתחזיק לכם שנים בלי תקלות? אם עניתם כן על כל השאלות האלו, אתם צריכים לקחת לעצמכם את ה- Sauter MG989 PRO.

 

מדובר במטחנת בשר שבנויה מיציקה של נירוסטה (Die – cast) והיא תחזיק מעמד בשמך שנים. פתח המטחנה גדול ביותר – בגודל של מטחנות תעשייתיות. המחברים עשויים ברזל כדי שתוכל להתמודד גם עם המזון הקשה ביותר, כולל עצמות וגידים. היא מגיעה עם 3 רשתות מנירוסטה לגדלים שונים של טחינה. כפתור ההפעלה שלה כולל אפשרות לרברס כדי שתוכלו לשחרר מזון שנתקע בדרך. בנוסף תקבלו איתה אביזרים להכנת נקניקיות וקבב ומכשיר להכנת עוגיות בצורות שונות.

 

עם עוצמה מינימלית של  W600  ועוצמה מקסימלית של W1800. מה שהכי כיף, זה שלא תצטרכו להוציא על כל הטוב הזה הון עתק. ל- Sauter MG989 PRO תג מחיר הוגן ביותר והיא תהיה שווה כל שקל שתוציאו עליה. אז אם באמת אתם מתכננים שימוש מאסיבי יומיומי, אין לכם מה להתלבט. לכו על זה!

לוגו של הסקירה

‏מעוצבת ועוצמתית: Moulinex ME682827

לא רוצים להרוס את הרצף העיצובי שלכם במטבח? מחשפים מטחנת בשר שתראה עדינה ועדיין תטחן לכם הכל? תפנו מקום ל- Moulinex ME682827.

Moulinex ME682827

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מטחנה מעוצבת למטבח שלא רק נראית טוב אלא גם עובדת חזק

יתרונות

מנוע עוצמתי במיוחד, מהירות עיבוד בשר גבוהה, מצב רברס לשחרור מזון, כוללת אביזרים להכנת מאכלים שונים.

חסרונות

מרעישה בזמן עבודה, גוף המטחנה ומגש הבשר עשויים פלסטיק וחשופים לבלאי גדול יותר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

אל תתנו לעיצוב האלגנטי והנקי של ה- Moulinex ME682827 להטעות אתכם. היא רק נראית פשוטה, אבל תאמינו לנו, אין בה שום דבר פשוט, אולי רק העובדה שהגוף והמגש עשויים פלסטיק.

 

היא המטחנה עם הספק המנוע הגבוה ביותר ברשימה שלנו, והיא יכולה להגיע במצב מקסימלי עד ל- W2000. אז נכון שהיא עשוי פלסטיק והיא עלולה להיות עדינה יותר ביחס למטחנות מנירוסטה, אבל Moulinex יודעים לבנות מכשירים איכותיים למטבח גם אם הם עשויים פלסטיק. מטחנת הבשר שלהם מגיעה עם אפשרות לרברס ויכולה לטחון עד 2.6 ק"ג של בשר בדקה.

 

המטחנה מגיעה עם אביזרים שונים להכנת נקניקיות וקובה ושתי רשתות טחינה שונות בשני גדלים שונים. יש לה ידית נשיאה מחוברת נוחה במיוחד ובנוסף, אתם לא תצטרכו לחשוב איפה לאחסן את האביזרים הנלווים שלה, יש המטחנה עצמה מקום ייעודי לכל האביזרים. 

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: Benaton BT-2050

גם למי שצריך שימוש לעיתים רחוקות במטחנת בשר יש פתרון. מבלי להוציא מאות רבות של שקלים, כולם יכולים ליהנות מבשר טחון טרי ונקניקיות ביתיות.

Benaton BT-2050

4.5 15

מתאימה לשימושים עדינים ולעיתים רחוקות

יתרונות

מחיר זול, כוללת כפתור לפעולת "רברס", סכינים בגדלים שונים ואביזרים נלווים נוספים.

חסרונות

הספק נמוך, בנייה חלשה, לא ידעת להתמודד עם עצמים קשים כמו עצמות וגידים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

לא כולם צריכים מטחנות בשר לשימוש יומיומי, ולכן השוק מציעה פתרונות זולים יותר למי שהשימוש במטחנה הוא לדברים פשוטים. או במילים אחרות, למי שאין לו צורך במטחנה "תעשייתית".

 

ה-Benaton BT-2050 היא בדיוק אחת כזאת. היא אמנם זולה, אבל היא בהחלט מספיקה למי שרוצה לטחון בשר לעיתים רחוקות. רק אל תנסו לטחון איתה עצמות , גידים ושאר דברים קשים. עוצמת המנוע שלה נמוכה מהמטחנות האחרות שמופיעות ברשימה שלנו ועומדת על W500 בלבד. אבל למנוע קטן יש גם יתרון, הוא שקט בהרבה ממנועים גדולים יותר.

 

המטחנה כוללת כפתור רברס למקרה שיש צורך בשחרור מזון תקוע. היא מגיעה עם 3 סכיני פלדת אל-חלד בגדלים שונים. בחברה חשבו על מצב בו המכונה עלולה לזוז בזמן ההפעלה ולכן ציידו אותה ברגליות גומי למניעת החלקה. ואם חשבתם שבמחיר זול לא תקבלו שום תוספים תחשבו שוב. ה- Benaton BT-2050 מגיעה עם אביזרים שונים להכנת נקניקיות, וקובה.

 

אז לפני שאתם מוותרים על הרעיון של מטחנת בשר בבית בגלל המחירים, תעיפו מבט על המטחנה הזאת, היא יכולה בהחלט להיות הפתרון האולטימטיבי בשבילכם.

שאלות ותשובות על מטחנות בשר מומלצות

אילו סוגים של מטחנות בשר קיימים כיום?

ניתן לחלק את מטחנות הבשר הקיימות היום בשוק לשתי קטגוריות: מטחנות ידינות, שההפעלה שלהן נעשית בעזרת סיבוב ידני של בוכנה המפעילה את המכונה, ומטחנות חשמליות הפועלות על חשמל ומתחברות לכל שקע. כיום, מרבית מטחנות הבשר הן מטחנות חשמליות.

האם אפשר לנקות את מטחנת הבשר במדיח כלים?

ישנן מטחנות בשר הניתנות לניקוי במדיח הכלים, אך חשוב לשים לב- לא כל המטחנה יכולה להישטף במדיח אלא רק חלקים ספציפים בה. אם אתם מחפשים ספציפית מטחנה בעלת חלקים הניתנים לשטיפה במדיח זו לא תהיה בעיה, משום שמרבית היצרנים כותבים על כך על גבי האריזה או בתיאור המוצר.

האם יש סיבה לכך שהבשר שלי נטחן בצורה לא אחידה?

טחינה לא אחידה של בשר במטחנה לרוב נגרמת עקב אחת משתי סיבות- או שהמטחנה לא הייתה נקייה מספיק לפני השימוש או שהלהבים שלה לא נמצאים במקומם. חשוב לוודא לפני תחילת השימוש שהמטחנה אכן נקייה וכל החלקים ממוקמים במקומם.

האם אפשר להשתמש במטחנה שלי גם כדי לטחון ירקות קשים?

לא כל מטחנות הבשר בנויות לעבודה עם מוצר גלם שאינו בשר. אם אתם מחפשים מטחנה שתשמש אתכם גם לבשר וגם למוצרים אחרים חשוב לשאול את המוכר ואת היצרן האם הדגם שאתם רוצים לקנות טוב גם לשימושים האלה. לרוב הפרט הזה יופיע על גבי האריזה או בתיאור המוצר.