סכין גילוח לגבר : 5 סכיני גילוח מומלצות ביותר | Finder

שגרת הטיפוח היומית של גברים סובבת סביב מרכיב אחד – סכין גילוח. יש משמעות גדולה לבחירת סכין הגילוח המתאימה והטובה ביותר לכם, ויש לקחת בחשבון כמה פרמטרים כמו העדפות ומאפיינים אישיים. הנה כמה מהסכינים הטובות ביותר לשנת 2024, אשר יתנו לכם את הערך המוסף.

icon pos_1

ניתחנו

35 סקירות

ו-

1501 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סכיני גילוח מומלצות

עבור גברים רבים, סכין גילוח טובה היא חלק חיוני בשגרת הטיפוח היום יומית שלהם. גילוח נקי ונוח יכול לעשות הבדל גדול בהרגשה ובאופן שבו הם מציגים את עצמם במסגרת העבודה או המסגרת הבינאישית. עם זאת, עם כל כך הרבה סוגים שונים של סכיני גילוח בשוק, יש אתגר גדול בבחירת הסכין הטובה ביותר עבורכם. עוד לפני הבחירה, חשוב להבין את התכונות והגורמים השונים שהופכים סכין גילוח ליעיל וטוב, ובעיקר מותאם לכם. יש לקחת פקטורים שונים בחשבון, כגון מספר הלהבים, עיצוב ידית ועלות החלפת להבים.

 

מגוון צורות וגדלים

סכיני גילוח מגיעים במגוון צורות וגדלים, וכל אחד מהם מציע מערך ייחודי של תכונות שיכולות לענות על צרכים והעדפות שונות. סכיני גילוח מסוימים כוללים מספר רב של להבים, אשר מספקים גילוח חלק וקרוב, בעוד שלאחרים יש פחות להבים, במה שעשוי להיות פחות מגרה עבור עור רגיש. עיצוב הידית הוא גם משמעותי מאוד בכל הנוגע ליעילות, שכן עם ידית ארגונומית ונוחה, האחיזה היא טובה יותר וקל יותר לשלוט ולתמרן עם הסכין סביב העור. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא העלות של הלהבים החלופיים. בעוד כמה מותגים מציעים מחירים נמוכים יחסית, הלהבים החלופיים שלהם עשויים להיות יקרים, במה שהופך אותם לבחירה פחות מעשית בטווח הארוך. 

 

הבחירה הטובה ביותר

בסקירה זו, ניקח מבט מקרוב על ארבעה סכיני גילוח הטובים ביותר לגברים בשוק: ג'ילט Mach3, ג'ילט ProGlide Shield, ג'ילט SkinGuard, Schick Hydro 5 Sense. לכל אחד מסכיני הגילוח הללו יש תכונות ויתרונות ייחודיים, מה שהופך אותם למתאימים לסוגי עור שונים ולסוגי שיער שונים. בדקנו עבורכם את הסכינים הללו, לרבות היתרונות והחסרונות שלהם, כדי לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת. סכין הגילוח הנכונה ביותר עבורכם היא זו שמתאימה לצרכים האישיים ולמאפיינים שלכם. על ידי התחשבות בגורמים כגון כמות להבים, תכנון טיפול ועלות של להבים חלופיים, אפשר לבחור סכין גילוח מתאים עם ערך גדול לכסף שלכם. 

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

שלוש סכיני גילוח המומלצות על ידי המומחים שלנו

סכין גילוח הכי נוחה לשימוש

השווה מחיר

סכינים בלבד. ללא ידית
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

סכין גילוח הכי קלאסית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

הסכין גילוח הכי טכנולוגית

Gillette ProGlide Shield

השווה מחיר

ידית + 4 סכינים
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

סכין גילוח הכי קלאסית: ג'ילט Mach3

סכין גילוח של המותג הגדול ביותר בעולם בתחום הטיפוח לגבר. שלושה להבים מספקים גילוח קרוב, וראש מתנדנד מסייע בניווט קווי המתאר של הפנים. סכין גילוח אמינה שעושה את העבודה, עם ידית נוחה לאחיזה ואיכות לאורך זמן

ג'ילט Mach3

4.5 15

מותג איכותי ואיכות לאורך זמן

יתרונות

גילוח קרוב

ראש מתנדנד

רצועות סיכה

חסרונות

להבים יקרים

Mach3 Turbo
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

ג'ילט Mach3 הוא סכין גילוח קלאסית שנחשבת למותג אהוב על גברים רבים במשך שנים ארוכות. באופן כללי, מדובר במותג הגדול והמוכר ביותר בעולם בתחום הטיפוח לגבר. לסכין שלושה להבים המספקים גילוח קרוב וראש מתנדנד שמקל על הניווט סביב קווי המתאר של הפנים. רצועת הסיכה עוזרת להפחית את הגירוי ומסייעת להשיג גילוח חלק יותר. הלהבים של הסכין הם יקרים יותר, בגלל הגודל של המותג, כך שיש לקחת זאת בחשבון.

 

ה-Mach3 היא סכין גילוח אמינה שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. מבדיקות שערכנו, שלושת הלהבים מספקים גילוח קרוב מבלי לגרום לגירוי וחתכים וראש הציפוי גם מקל על הכניסה לאזורים שקשה להגיע אליהם. הידית היא נוחה מאוד לאחיזה ומספקת אחיזה בטוחה. סכין של מותג גדול היא תמיד הצלחה בטוחה, אך עניין העלויות זה משהו שיש לשים אליו לב.

לוגו של הסקירה

סכין גילוח הכי טכנולוגית: Gillette ProGlide Shield

סכין גילוח מתקדמת עם חמישה להבים ורצועת סיכה, שמהווה את חוד החנית של חברת ג'ילט האיכותית. הסכין מגיעה עם מגוון רחב של פיצ'רים מתקדמים שנועדו כדי לספק גילוח קרוב וכזה שלא מגרה את העור יתר על המידה.

Gillette ProGlide Shield

4.5 15

סכין מתקדמת וטכנולוגית

יתרונות

חמישה להבים

טכנולוגיית קירור

טכנולוגיית FlexBall

קוצץ דיוק

חסרונות

יקר

ידית + 4 סכינים
קנה עכשיו ב- Amazon
סכינים בלבד
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

ה-Gillette ProGlide Shield הוא תוספת ומרעננת חדשה לליין המוצלח גם כך של ג'ילט. יש לה חמישה להבים ורצועת סיכה המכילה טכנולוגיית קירור, שמטרתה היא להרגיע את העור. טכנולוגיית FlexBall מאפשרת יכולת תמרון קלה על אזור הפנים, וקוצץ הדיוק בגב הסכין הוא שימושי עבור אזורים שקשה להגיע אליהם. 

 

ה-ProGlide היא סכין באיכות גבוהה במיוחד, המציעה כמה תכונות מתקדמות שפונות לקהל הצעיר והדינמי. חמשת הלהבים מספקים גילוח קרוב מאוד וטכנולוגיית הקירור המתקדמת מסייעת להפחית את הגירוי אצל גברים בעלי עור רגיש. טכנולוגיית FlexBall עושה את ההבדל מבחינת הדיוק והפיצ'רים הקטנים הם אלו שיכולים לשדרג מאוד את שגרת הטיפוח בבוקר. עם זאת, מדובר בסכין יקרה יחסית, כך שיש לקחת את זה בחשבון. גם התערים החלופיים הם יקרים, אך באופן כללי, מדובר באחת הסכינים האיכותיות שיש בשוק.

לוגו של הסקירה

סכין גילוח שהכי מתאימה לעור רגיש: ג'ילט SkinGuard

ג'ילט סקינגארד היא סכין ששמה דגש על שמירה על העור. היא מיועדת לגברים עם עור רגיש וכוללת שני להבים מרווחים כדי להפחית גירוי. עיצוב הידית מאפשר אחיזה נוחה ואפשרות להגיע כמה שיותר קרוב לשורה, מבלי לפגוע בעור הרגיש

סקין גארד
סקין גארד

ג'ילט SkinGuard

4.5 15

סכין לגברים עם עור רגיש

יתרונות

טוב לעור רגיש

גירוי מופחת

רצועת סיכה

חסרונות

לא גילוח קרוב כמו האלטרנטיבות

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Amazon

Gillette SkinkGuard הוא סכין גילוח עדין המיועד לגברים עם עור רגיש. יש לה שני להבים המרווחים זה מזה בצורה נראית לעין, יותר מאשר רוב סכיני הגילוח המתחרות, וזאת על מנת להפחית את הגירוי על העור. ל-SkinGuard יש גם רצועת סיכה עבור נוחות נוספת בעת השימוש. למרות שהסכין לא יכולה לספק גילוח קרוב כמו המתחרות, להן יש הרבה להבים, עדיין, מדובר באופציה נהדרת עבור אנשים עם עור רגיש, שלא רוצים ללכת לעבודה עם גירוי אדום על הפנים בכל בוקר.

 

ה-SkinGuard היא אופציה נהדרת עבור צעירים שרק עכשיו החלו להתגלח, או עבור אנשים מבוגרים עם עור רגיש. מבדיקה שערכנו, שני הלהבים המרווחים זה מזה, למעשה מפחיתים את החיכוך ואת הגירוי, בעוד רצועת הסיכה מספקת נוחות נוספת בעת השימוש, ומונעת תזוזות לא רצויות. עיצוב הידית הוא נוח לאחיזה ומספק אחיזה שהיא לא רק נעימה ביד ומאפשרת גילוח לאורך זמן, אלא גם בטיחותית וכזו שמונעת פציעות. הסכין היא זולה יותר מהאלטרנטיבות ונותנת ערך גדול לכסף.

לוגו של הסקירה

סכין גילוח הכי נוחה לשימוש: Schick Hydro 5 Sense

השיק הידרו 5 היא סכין בעלת 5 להבים עם מאגר ג'ל הידראולי, אשר מספק גילוח חלק ואיכותי. הטכנולוגיה מאחורי הסכין נועדו לספוג חלק מההלם של משיכת הסכין ולהפחית את הגירוי. ידית האחיזה איכותית ונוח להחזיק אותה לאורך זמן

Schick Hydro 5 Sense
Schick Hydro 5 Sense

Schick Hydro 5 Sense

4.5 15

סכין נוחה לשימוש לאורך זמן

יתרונות

חמישה להבים

מאגר ג'ל הידרו

טכנולוגיה לספוג הלם

ראש מתנדנד

חסרונות

להבים יקרים

סכינים בלבד. ללא ידית
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

לסכין Schick Hydro 5 Sense יש חמישה להבים ומאגר ג'ל הידראולי המספק גילוח חלק וקרוב במיוחד. הטכנולוגיה מאחורי הסכין מאפשרת לה לספוג את ההלם של משיכת הסכין וכתוצאה מכך, עוזרת להפחית את הגירוי. לסכין יש ידית איכותית ומעוצבת, ונוח מאוד להחזיק בה ולהשתמש בסכין לאורך זמן. את ראש התער אפשר לסובב ולהתאים לקווי המתאר של הפנים. החיסרון של הסכין הוא שהלהבים יכולים להיות יקרים.

 

Hydro 5 Sense היא סכין באיכות גבוהה המציעה הרבה מאוד תכונות מתקדמות שמאפשרות למשתמש לייצר גילוח חלק לאורך זמן ולהתמקד בנקודות ספציפיות. חמשת הלהבים מספקים גילוח קרוב מאוד, בעוד מאגר הג'ל ההידראולי, שהוא פיצ'ר מיוחד ומעניין, מסייע במניעת הגירוי עבור כל סוג של עור. הנוחות שבאחיזת הידית עושה הבדל גדול, ואף מספקת ביטחון נגד חתכים. זוהי סכין עמידה מאוד, שאפשר להשתמש בה לאורך זמן גם בסשן אחד, וגם לאורך תקופה ארוכה עם אותו תער.

סיכום

איך בוחרים את סכין הגילוח הטובה ביותר עבורכם?

 

יש אתגר גדול בבחירת סכין הגילוח הטובה ביותר עבורכם, לאור העובדה שאנשים הם שונים, יש להם עור וסוג שיער שונה, ובנוסף, יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק. עם זאת, מציאת הסכין הנכונה היא קריטית להשגת גילוח קרוב, וגם כזה שלא מייצר חתכים או מגרה את העור. הבנת ההבדלים בין הסוגים השונים של סכיני הגילוח יכולה לעזור לכם לבחור את הסכין המתאימה ביותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את התער הנכון ביותר עבורכם.

 

גברים מחפשים כמה דברים בסכיני גילוח. האחד, גילוח קרוב, השני הוא בטיחות, השלישי הוא מינימום גירוי בעור, והרביעי קשור לעלויות ותחזוקה. המשוואה היא ברורה – ככל שלסכין יש יותר להבים, היא תייצר גילוח קרוב יותר, אך תהיה מסוכנת יותר מבחינת חתכים וגירויים. בנוסף, אם אתם מחפשים אחר מותגים, ברור כי תצטרכו לשלם יותר.

 

סכיני גילוח עם הרבה להבים מתאימים בעיקר עבור גברים בעלי שיער עבה וגס, שכן הם מספקים גילוח קרוב. בנוסף, אנשים שיש להם שיער עבה וגס הם גם לרוב פחות רגישים, כך שנושא הגירוי הוא פחות רלוונטי אליהם. הם אידיאליים גם לגברים המעדיפים חוויית גילוח מסורתית. ג'ילט Mach3 ו-Gillette ProGlide Shield הם שני סכינים רלוונטיים עבור אנשים שרוצים לקבל מותג איכותי, ומספר רב של סכינים, לקבלת גילוח קרוב כמה שניתן. מדובר בסכינים יקרים יותר, אך כאלו שיחזיקו זמן רב ולא ידרשו כמעט תחזוקה.

 

ישנם סכיני גילוח שהם אידיאליים עבור גברים בעלי עור רגיש, שכן יש להם פחות להבים, מה שמפחית את הסיכון לגירוי וחתכים בגילוח. הם גם קלים לשימוש ולתחזוקה. ג'ילט SkinGuard היא בדיוק כזו, עם הרבה מאוד טכנולוגיות שנועדו לייצר עור נקי ולא מגורה לאחר הגילוח. Schick Hydro 5 Sense היא סכין שנועדה לייצר נוחות שימוש, והיא גם זולה יותר ממותג כמו ג'ילט, כך שאיתה ניתן לחסוך עלויות.

 

בחירת סוג התער הנכון תלויה במספר גורמים, כולל סוג השיער, רגישות העור והעדפות הגילוח. הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סכין גילוח.

 

סוג שיער

סוג השיער שלך הוא גורם חיוני שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג גילוח. אם יש לך שיער גס, ייתכן שתצטרך לקנות סכין גילוח עם הרבה תערים כדי להצליח ולהתמודד עם זה, ובמקביל, לייצר מינימום גירויים וחיתוכים. 

 

רגישות בעור

עור רגיש מצריך היערכות אחרת לגמרי, שכן יש צורך בסכין המיועדת לכך, עם פחות להבין ועם טכנולוגיות מתקדמות שנועדו למנוע חיכוך קרוב מדי.

 

העדפות גילוח

העדפות הגילוח הם פקטור חשוב שיש לקחת בחשבון. יש אנשים שמעדיפים להתחיל עם מכונה ואז לסיים עם הסכין, וכאלו שמעדיפים סכין באופן יומיומי. כמובן שיש גם קשר לתדירות. הסכין צריכה להתאים למה שאתם מבקשים ממנה, ולכן, גילוח יומיומי יכול לאפשר סכין עם פחות להבים, בעוד גילוח של אחת לכמה ימים יכול לדרוש יותר להבים.

 

בחירת סוג התער הנכון היא רק הצעד הראשון. לאחר בחירת סוג התער, אתה צריך לשקול את התכונות החשובות לך. הנה מבט מקרוב על התכונות לחפש בתער.

 

איכות להב

איכות הלהב היא קריטית בעת בחירת הסכין, שכן להב באיכות גבוהה יספק גילוח חלק יותר וקרוב יותר, בעוד להב באיכות נמוכה יכול לגרום לגירוי וחתכים. חפשו סכיני גילוח בעלי להבים באיכות גבוהה העשויים מפלדת אל-חלד או מפלדת פחמן, ולכן, ברוב המקרים, שווה ללכת על המותגים המוכרים. להבי נירוסטה הם עמידים בפני חלודה, בעוד שלהבי פלדה הם חדים יותר ומספקים גילוח קרוב יותר. עם זאת, להבי פלדה דורשים תחזוקה רבה יותר כדי למנוע חלודה.

 

ידית

גם הידית של התער חשובה. הידית צריכה להיות נוחה לאחיזה ולאפשר שימוש ממושך, גם כאשר הסכין רטובה. העדיפות היא לחפש ידיות העשויות מחומרים כמו גומי או פלסטיק, המספקים אחיזה טובה. יש גם ידיות מעוצבות מחומרים שונים, אך הן לעיתים קשות יותר לניקוי.

 

כמות הלהבים

כאמור, מספר הלהבים בסכין הגילוח זהו אלמנט קריטי. בעוד מספר רב של להבים יכולים לספק גילוח קרוב יותר, הם יכולים גם לגרום לגירוי וחתכים. כאמור, יש להסתכל על כמות הלהבים ולבחור אם רוצים גילוח קרוב יותר או מינימום גירוי. אם יש לכם עור רגיש, העדיפות היא לחפש סכיני גילוח עם להב יחיד או אלה המיועדים לעור רגיש.

 

רצועות סיכה

סכיני גילוח רבים מגיעים עם רצועות סיכה המסייעות להפחית חיכוך וגירוי במהלך הגילוח. המטרה היא לחפש סכיני גילוח עם רצועות סיכה המכילות מרכיבים טבעיים כמו אלוורה או ויטמין E, אשר מקלים על הגירוי של העור. רצועות סיכה יכולות גם לציין מתי הגיע הזמן להחליף את התער. הרצועה תיעלם או תשנה את צבעה כאשר התער כבר לא יהיה יעיל.

 

גמישות

גמישות היא תכונה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון בקניית הסכין. ראש גילוח גמיש יכול להסתגל לקווי המתאר של הפנים שלכם, ולספק גילוח קרוב יותר. יש לחפש סכיני גילוח עם ראשים גמישים שיכולים להסתובב ולהתכופף. בחלק מסכיני הגילוח יש גם כדור גמיש המאפשר לראש התער לנוע בכיוונים מרובים, ולספק גילוח קרוב ונוח.

 

עלויות

הסכינים מגיעות במגוון רחב של מחירים ומתווספות לכך הסכינים החלופיות, שגם הן לא זולות. יש סכינים פשוטות שעולות כמה עשרות שקלים, וסכינים ברמה גבוהה של המותגים הגדולים, שעולות כמה מאות שקלים. בעיקרון, אם יש לכם את היכולת, עדיף להשקיע שכן מדובר במוצר בשימוש כמעט יום יומי עבור הרבה מאוד אנשים.

 

העדפה אישית

בסופו של דבר, התער שהנבחר מסתכם בהעדפה האישית שלכם, בהתאם לכל הפקטורים הרלוונטיים, כולל מחיר, ניסיון, צורך, סוג שיער ועור ועוד. מה שחשוב הוא לא לפחד לנסות סכיני גילוח שונים, עד אשר תמצאו את האחד שעובד הכי טוב עבורכם.

שאלות ותשובות על סכיני גילוח מומלצות

מה עדיף? מכונה או סכין גילוח?

ישנם אנשים המעדיפים סכין גילוח וישנם אנשים המעדיפים מכונות גילוח.

כך שהתשובה משתנה על פי זהות השואל.