תחתוני מחזור מומלצים – הטובים ביותר לשנת 2024

תחתוני מחזור הופכים לפופולריים מאוד הודות לאקולוגיות, החסכוניות והנוחות שלהם. בואו למצוא את התחתונים שיעבירו לכן את ימי המחזור בשקט.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

663 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תחתוני מחזור מומלצים

תחתוני מחזור הם אורגניים, והם ידידותיים לסביבה ולעור כאחד. הם לא גורמים לגירוי כמו טמפונים, הם נוחים יותר מחבושות היגייניות ופחות מלכלכים משימוש בכוס-מחזור. מעבר לגורם הנוחות ואיטום הדליפות, תחתוני המחזור צוברים פופולריות כבחירה חכמה גם מבחינה כספית, והערך האקולוגי שלהם מדהים.

 

למרות שמדובר במוצר שהרבה גילו על קיומו לא מזמן, יש לא מעט חברות המתמחות בתחתוני מחזור, ולכל אחת יש שלל דגמים במגוון סגנונות ועם רמות ספיגה שונות. אז איך תבחרו את תחתוני המחזור המתאימים לכן? בעזרתנו. לפניכן תחתוני המחזור הטובים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

לוגו של הסקירה

הכי טובים לימים הכבדים - ביקיני קלאסי עם ספיגה מקסימלית מבית מודיבודי Modibodi

תחתוני הביקיני האלה נראים טוב, ויעניקו לכן הגנה מלאה גם בימי הזרימה הכבדים ביותר. עם רמת ספיגה מקסימלית של 50 מ"ל, אלה תחתוני המחזור הסופגים ביותר שקיימים בישראל כרגע, ותוכלו ללבוש אותם יום שלם בלי לחשוש מדליפות והכתמות.

ביקיני קלאסי עם ספיגה מקסימלית מבית מודיבודי Modibodi

4.5 15

להגנה מלאה במשך יום שלם

יתרונות

רמת ספיגה מקסימלית

מגיעים בשלושה צבעים

מתאימים לעור רגיש ואלרגני

חסרונות

עשויים לדלוף מהצדדים בלילה

רפויים מעט בהשוואה לדגמים אחרי של המותג

קנה עכשיו ב- אתר החברה
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

אחד המותגים המובילים בעולם בתחום תחתוני המחזור, חברת מודיבודי פיתחה את טכנולוגיית MODIFIER, המנדפת לחות וזיעה, אוטמת נוזלים וריח ושומרת על הרגשה יבשה ורעננה.

 

תוכלי למצוא אותם לשחור, בצבע גוף או בגזרת עלים ירוקים על רקע אדום. הם עשויים מ-95% במבוק טבעי ו-5% ספנדקס, והבטנה עשויה צמר מרינו, פוליאסטר ופוליאמיד.

 

שימו לב שהגומי בצידי הבטנה לא סופג, מה שאומר שאם את נוטה להתהפך בשנתך, כדאי לך לדאוג לעוד שכבת הגנה כדי למנוע דליפות והכתמות. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שלמרות שרוב הלקוחות אמרו שהתחתונים האלה מתאימים בול, יש כאלה שאמרו שהם יושבים סביב המותן בצורה רפויה מעט, כך ששווה לשקול קנייה של מידה קטנה יותר מזו שאת רגילה אליה. אבל אם תזמיני דרך אתר החברה, גם אם תטעי במידה, שמענו שתוכלי לסמוך על השירות האדיב של חברת מודיבי שידאג לך.

 

תחתוני המחזור של מודיבודי הם בעלי תקני bluesign® ו- OEKO-Tex המחמירים, והם מתאימים גם למי שסובלת מגירויים בעור, אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) ואלרגיות.

לוגו של הסקירה

הכי טובים בגזרה גבוהה - תחתוני תחרה לימי המחזור מבית FLUX פלוקס

אם אתן אוהבות את התמיכה שמעניקים תחתונים בגזרה גבוהה, בוודאי תשמחו לשמוע על הדגם הזה, מבית פלוקס, שייתן לכן שילוב מעולה של ספיגה מעולה, תחרה אלסטית, ותמיכה מקסימלית.

תחתוני תחרה לימי המחזור מבית FLUX פלוקס

4.5 15

הגנה גבוהה בגזרה גבוהה

יתרונות

עוטפים

ספיגה גבוהה

אלסטיים

טבעוניים

חסרונות

מגיעים רק בצבע שחור

קנה עכשיו ב- אתר החברה
קנה עכשיו ב- charlie-banana

עם יכולת ספיגה של כ-4 טמפונים (20-25 מ"ל), תוכלי ללבוש אותם גם בימי המחזור הכבדים, וליהנות מהרגשה עוטפת ומהגנה מעולה. הם יושבים על המותן בצורה מושלמת, ויש להם רצועת תחרה אלסטית שמתאימה את עצמה בצורה מושלמת לגזרה שלך. השכבה הסופגת שלהם דקה מאוד, מה שנותן להם תחושה של תחתונים רגילים. יכול להיות שבהתחלה הדבר יגרום לך להרגיש חוסר בטחון, אבל אל תתני לעובי להטעות אותך: הם סופגים נהדר.

 

כמו שאר התחתונים של חברת פלוקס, גם הדגם הזה טבעוני לחלוטין, כשהשכבה החיצונית עשויה 92% ניילון, ו-8% לייקרה, ושכבת הספיגה עשויה בדים בלבד, ללא צמר מן החי.

לוגו של הסקירה

הכי סקסיים - Intiflower Period Underwear for Women מבית אינטיפלוור

תחתוני נשים יכולים להיות סקסיים בטירוף, וגם בזמן המחזור מותר לכן להרגיש ולהיראות סקסיות. עם הגזרה המחמיאה ודפוס הפרחים העשוי תחרה בצדדים, את תחתוני המחזור של Intiflower  אתן תרצו ללבוש כל החודש.

Intiflower Period Underwear for Women מבית אינטיפלוור

4.5 15

להיראות ולהרגיש סקסית גם בימי המחזור

יתרונות

מסוגננים

מגיעים בכמה צבעים

נוחים

נמתחים

חסרונות

לא מתאים לימי זרימה כבדה

צריך להזמין מחו"ל

קנה עכשיו ב- Amazon

הדגם הנשי והמסוגננן הזה עשוי 86% פוליאמיד ו-14% ספנדקס, עם שלוש שכבות באזור המפשעה: שכבה פנימית של סיבי במבוק המנדפים לחות, שכבה אמצעית מבד עמיד הסופג ומונע דליפה, ושכבה חיצונית מפוליאמיד נושם ללא תפרים. עם ספיגה של 2-3 טמפונים, תוכלי להשתמש בהם בימי זרימה קלה עד בינונית. לצערנו, אין להשיג אותם בישראל כרגע, אבל תוכלי להזמין אותם דרך אמזון.

לוגו של הסקירה

החוטיני הכי טובים - חוטיני קלאסי עם ספיגה נמוכה מבית מודיבודי Modibodi

כשאתן לובשות בגדים צמודים, אתן בדרך כלל לא רוצות שיוכלו לראות דרכם את פס התחתונים שלכן. עם החוטיני של מודיבי תוכלו ללבוש מה שתרצו בדיסקרטיות, בסטייל ובנוחות בימי המחזור הקלים.

חוטיני קלאסי עם ספיגה נמוכה מבית מודיבודי Modibodi

4.5 15

אוהבות ללבוש חוטיני? אל תוותרו עליו גם במחזור!

יתרונות

לא נראה מבעד לבגדים

נותן תחושה סקסית

עשוי מחומרים ממוחזרים

זולים יותר מתחתוני מחזור אחרים

חסרונות

רמת ספיגה קלה מאוד

קנה עכשיו ב- אתר החברה
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

זהו דגם נוסף של חברת מודיבודי המעולה, חוטיני ללא תפרים בגזרה קלאסית, שלא יראו מבעד למכנסיים שלך, גם אם הם סופר-צמודים. הבד הנעים עשוי 95% במבוק ו-5% ספנדקס, והבטנה, מצמר מרינו, פוליאסטר ופוליאמיד, תספוג כמות דם שמשתווה לטמפון אחד (או כפית אחת). החוטיני הזה לא רק חוסך לך ולעולם פסולת מיותרת: הוא אפילו עשוי מחומרים ממוחזרים, מה שהופך אותו לבחירה אקולוגית במיוחד.

 

כמו כל הדגמים של החברה, גם החוטיני הזה עומד בתקני בעלי תקן bluesign® ו- OEKO-Tex ומתאים לשימוש גם על עור רגיש במיוחד.

לוגו של הסקירה

הכי טובים ללילה - תחתוני מחזור רב פעמיים SLEEPSHORT BLACK מבית פלוקס Flux Undies

כשאתן הולכות לישון, אתן רוצות להיות בטוחות שתעברו לילה שלם בנוחות ובלי שתכתימו את הבגדים והמצעים. עם תחתוני SLEEPSHORT של פלוקס, תוכלו לעשות את זה גם בימי המחזור הכבדים ביותר, ואם אתן אוהבות תחתונים בגזרת מכנסון, תוכלו ליהנות מהם גם במשך היום.

תחתוני מחזור רב פעמיים SLEEPSHORT BLACK מבית פלוקס Flux Undies

4.5 15

לישון בשקט, בנוחות ובאקולוגיות

יתרונות

רמת ספיגה מקסימלית

מונעים דליפות מהצדדים

טבעוניים

שכבת ספיגה לא עבה

חסרונות

כשקונים רק זוג אחד אין בחירה בצבעים

קנה עכשיו ב- אתר החברה
מארז
קנה עכשיו ב- אתר החברה

עם ספיגה מקסימלית ששווה ל-5 טמפונים, (25-30 מ"ל), התחתונים האלה מתאימים גם לימי המחזור הכבדים ביותר. הם מגיעים בשחור ובאפור, אבל משום מה את הדגם האפור מצאנו רק כחלק ממארז. תוכלי ללבוש אותם עד 12 שעות רצופות, והגזרה העוטפת שלהם תיתן לך לישון בשקט, בלי לחשוש מדליפות. יחסית לרמת הספיגה שלו, אזור הספיגה של הדגם הזה הוא לא עבה בטירוף, מה שיעזור לתחושת הנוחות שלכן.

 

כמו שאר התחתונים של פלוקס, גם המכנסונים האלה עשויים מבדים בלבד, מה שהופך אותם לטבעוניים.

לוגו של הסקירה

הכי משתלמים - סט 3 תחתוני LeakProof לימי המחזור

במארז של LeakProof תמצאי שלושה זוגות תחתוני מחזור בצבעים לבחירתך, שיעלו לך ביחד בערך כמו זוג תחתוני מחזור אחד בכל מקום אחר. הם עשויים מבד נעים, גמיש ונושם, והם מתאימים גם לימי המחזור הכבדים ביותר.

סט 3 תחתוני LeakProof לימי המחזור

4.5 15

מארז מגן, נושם, אקולוגי וחסכוני

יתרונות

משתלמים

מגיעים במבחר צבעים

נושמים

מתאימים לזרימה כבדה

חסרונות

לא מגיעים במידות קטנות

קנה עכשיו ב- מאופרות

התחתונים האלה עשויים מכותנה עם 5% ספנדקס, מה שמאפשר להם להתרחב ולהתאים את עצמם לגזרה שלך. השכבה העליונה של אזור המפשעה עשויה מכותנה נעימה הלוכדת את הנוזלים במהירות. מתחתיה, שכבה אטומה לנוזלים אוגרת בתוכה עד 30 מ"ל נוזל במפשעה ועד 50 מ"ל נוזל באזור הישבן, ומונעת דליפות לשכבה החיצונית. לצערנו, המידות שלהם מתחילות מ-L/XL, כך שהם לא מתאימים לקטנות והקומפקטיות שביניכן.

סיכום

מה הם תחתוני מחזור?

יכול להיות שראיתן מודעה ברשתות החברתיות או אולי שמעתן עליהם מחברה, אבל אתן עדיין מבולבלת ולא בטוחה מה הם תחתוני מחזור ואיך הם עובדים.

 

אז ככה: בדיוק כמו תחבושות וטמפונים, המטרה של תחתוני מחזור היא לשמור עלייך יבשה, והם עושים זאת על ידי ספיגה של דם המחזור, כמו גם הפרשות ובריחת שתן.

 

איך הם עובדים?

רוב המותגים של תחתוני מחזור משתמשים בסוג כלשהו של חומר סופג כמו פוליאסטר מיקרופייבר שלוכד את זרימת הדם שלכן. בדרך כלל יש להם שכבה שחוסמת לחות ומעניקה תחושה יבשה ושכבה שמסייעת במניעת דליפה. יש גם מותגים שמוסיפים חומר למניעת ריחות רעים.

 

האם הם היגיינים?

כן, כל עוד רוחצים אותם כמו שצריך. תוכלו לרחוץ אותם ביד, אבל הם יכולים גם להיכנס למכונת הכביסה, לכביסה עדינה.

 

חשוב לזכור שלא מומלץ להשתמש באותו זוג תחתוני מחזור במשך יותר מ-12 שעות כדי למנוע ריח ודליפה. ייתכן שתצטרכו חמישה עד שבעה זוגות תחתונים כדי ללבוש לאורך כל המחזור.

 

האם הם רב-פעמיים?

כן, זה כל העניין. רוב תחתוני המחזור יחזיקו מעמד בין שנתיים לחמש שנים. תחשבו על כמות הפסולת הענקית שתחסכו לעצמכן ולכדור הארץ בכמות הזמן הזו, כשתשתמשו בתחתוני מחזור במקום בתחבושות וטמפונים! גם מבחינה כלכלית מדובר על חיסכון משמעותי בטווח הארוך.

 

ומה לגבי ריחות?

בדיוק כמו התחבושות ההיגייניות של היום, גם תחתוני מחזור סופגים ריחות רעים ואוטמים אותם בשכבה האמצעית של אזור הספיגה. אולם, בדיוק כמו התחבושות ההיגייניות, גם הם לא תמיד מונעים ריחות לחלוטין.

 

איך משתמשים בתחתוני מחזור?

פשוט לובשים זוג בזמן המחזור. זה הכל. הם עובדים ומתאימים בדיוק כמו כל תחתון אחר. תוכלו ללבוש אותם בלי תחבושת או טמפון, או עם, וכך להשתמש בהם כצורה נוספת של הגנה.

 

שימו לב שאם השתמשתן בטמפונים במשך רוב חייכם, ייתכן שתצטרכו להתרגל לתחושת זרימת הווסת שלך.

 

איך לבחור תחתוני מחזור?

עכשיו, כשאתן מבינות בדיוק מה הם תחתוני מחזור, הגיע הזמן לבחור את התחתון בשבילכן. הנה הדברים שעליכן לשקול:

 

רמת ספיגהתחתוני מחזור מגיעים ברמות ספיגה שונות, וחשוב לבחור בזוג שיעניק לכם את רמת הספיגה הדרושה. תמיד עדיף לבחור בתחתון שיספוג יותר מהדרוש ולא פחות.

 

אתן מכירות את עצמכן ואת המחזור שלכן, ויודעות בערך לכמה טמפונים או תחבושות אתן זקוקות בימים השונים של המחזור. ובין אם תרצו או לא, בדרך כלל גם כמות הכאבים שתסבלו מהם תרמז לכם אם זה עומד להיות יום "קשה" או לא.

 

כל מה שעליכן לעשות הוא לחשב את כמות הטמפונים שהייתן משתמשות בהן ביום הספציפי של המחזור, ולהסתכל בטבלה*. אם אתן עדיין חוששות, תמיד אפשר ללכת על רמת ספיגה גבוהה יותר או להשתמש בתחבושת או טמפון כהגנה נוספת.

 

כמות במ"ל

כפיות דם

טמפונים

10

2

2

15

2-3

3

25

4

4

50

10

8-10

 

*הטבלה היא שערוך בלבד, והיא מבוססת על פרסומי חברות תחתוני המחזור

 

עיצובתחתוני מחזור מגיעים במגוון גזרות וסגנונות, אז בין אם אתן מעדיפות כותנה או תחרה, בין אם אתן אוהבות ביקיני, מכנסונים, גזרה גבוהה, נמוכה או חוטיני, כל אחת תוכל למצוא זוג שהיא ממש תאהב. שימו לב שאף חוטיני לא יעניק לכן ספיגה גבוהה וגם לא בינונית, כך שתוכלו להשתמש בהם רק בימים הקלים ביותר או בנוסף לטמפון.

 

נוחות – תחתונים לא נוחים יכולים להרוס לגמרי את היום, אז חשוב לבחור בדגם ובמידה שיתאימו לכם. בנוסף לגזרה של התחתון ולמידה שלו, גם עובי שכבת הספיגה משפיע על הנוחות, מה שאומר שתחתונים בעלי ספיגה גבוהה מאוד יהיו פחות נוחים מכאלה עם ספיגה בינונית או נמוכה, אבל הם עדיין יהיו נוחים לא פחות מתחבושת היגיינית.

 

דבר נוסף המשפיע על נוחות התחתונים הוא הבד ממנו עשויה השכבה העליונה של האזור הסופג, אז שימו לב לסוג הבד של השכבה הזו כשאתן בוחרות תחתוני מחזור.

 

צבעיםרוב תחתוני המחזור מגיעים בשחור או בצבע גוף, אבל יש גם דגמים שמציעים מבחר צבעים ואפילו הדפסים. שווה להסתכל על כל אלה, ולבחור תחתון שתהנו ללבוש.

 

טבעונותהשכבה הסופגת של רוב תחתוני המחזור כוללת צמר, בדרך כלל מרינו, שסופג את הנוזלים. אבל קיימים תחתוני מחזור ללא צמר, והם בהחלט בחירה נהדרת עבור הטבעוניות ביניכן. כל התחתונים של חברת פלוקס Flux הם טבעוניים, ולחלק מהחברות האחרות (כמו מודיבודי) יש קולקציה טבעונית.

 

טיפ להתחלה

אם אתן לא בטוחות אם תחתוני המחזור מתאימים לכן, ההמלצה היא לנסות זוג בפעם הראשונה ביום הזרימה הקל ביותר שלכן. אם תנסו אותם בסוף השבוע, או ביום שבו אתן בבית, תוכלו לדעת שגם אם הם לא מתאימים כמו שצריך או אם עדיין יש לכם דליפה, תוכלו לטפל בבעיות בדיסקרטיות ובנוחות.

שאלות ותשובות על תחתוני מחזור מומלצים

האם אפשר ללבוש תחתוני מחזור גם בימים רגילים?

בהחלט. תחתוני מחזור מתאימים ליום-יום, וגם מי שסובלת מהכתמה או בריחת שתן תוכל ליהנות מהן כל החודש.

האם אפשר ללבוש זוג תחתוני מחזור אחד כל היום?

זה תלוי ברמת הזרימה שלכן באותו יום וברמת הספיגה של התחתון המסוים. בימי המחזור הקלים, בדרך כלל תוכלו ללבוש זוג תחתונים אחד במשך כל היום בלי לחשוש מהכתמות, אבל בימים הכבדים יותר, תוכלו לעשות זאת רק עם זוג תחתונים ברמת ספיגה מקסימלית.

איך מכבסים תחתוני מחזור?

צריך להישמע להוראות המצורפות. בדרך כלל, תצטרכו לשטוף אותם במים קרים, ואחר כך לכבס אותם כמו כל תחתון אחר. הקפידו לכבס את תחתוני הווסת לבדם ולהימנע מלהעמיס אותם עם בגדים ופריטים אחרים, והימנעו משימוש במרכך כביסה מרוכז. אחרי הכביסה, תלו אותם לייבוש באוויר.

כמה זמן מחזיק זוג תחתוני מחזור?

זה תלוי באיכות המוצר ובשימוש בו. תחתוני מחזור איכותיים שנלבשים ונשטפים כראוי אחת לחודש בדרך כלל ישמשו אתכן 3-5 שנים.