מייבש שיער: 5 מייבשי שיער מומלצים [2024] – Finder – קונים חכם {כולל מדריך קניה}

כבר הרבה מאוד שנים שאין צורך להגיע למספרה כדי לזכות בשיער חלק ובפן טוב. נכון, ללכת למספרה זה כיף ומפנק, אבל את יכולה ליהנות ממייבש שיער איכותי ממש כמו של הספר שלך, גם בבית.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

378 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מייבשי שיער מומלצים 2024

עולם טיפוח השיער עבר תהפוכות והתקדמות רבה בשנים האחרונות. ממוצרי לחות פשוטים ועד אלו שנמכרים במספרות הנחשקות ביותר. כיום יותר ויותר נשים אוהבות להחזיק מייבש שיער בבית, בין אם לשימוש יומיומי או בין אם לאירועים מיוחדים. מייבשי השיער השתכללו עם השנים, וכיום קיימות טכנולוגיות משוכללות מאוד שלא רק מייבשות את השיער במהירות וביעילות, אלא גם עוזרות לשמור על שיער בריא, מלא ברק רך ונעים למגע. אז נכון, כיף להתפנק מידי פעם אצל הספר הקבוע, אבל למה שלא תפנקי את עצמך גם בבית? הכנו לך רשימה של מייבשי השיער המומלצים ביותר, עקבי אחרינו.

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

3 מייבשי שיער המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הזול ביותר

השווה מחיר

Remington AC9096 2400W
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

תגית רקע
הבחירה שלנו
DYSON SUPERSONIC

ה- DYSON SUPERSONIC  אמנם יקר בהרבה מהמתחרים שלו, אבל הוא מעוצב, יוקרתי ועושה עבודה מעולה. אם הוא בתקציב שלך, את בהחלט תהני ממנו.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
לוגו של הסקירה

בעיצוב יוקרתי: DYSON SUPERSONIC

ה- DYSON SUPERSONIC  אמנם יקר בהרבה מהמתחרים שלו, אבל הוא מעוצב, יוקרתי ועושה עבודה מעולה. אם הוא בתקציב שלך, את בהחלט תהני ממנו.

DYSON SUPERSONIC

4.5 15

פן יוקרתי, מעוצב, נוח ונעים לשימוש

יתרונות

שומר על השיער מפני נזקי החום, קל משקל, אופנתי, שקט

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

דייסון הכניסו למייבש השיער שלהם את מנוע ה-SUPERSONIC  שלהם והם שינו את כללי המשחק. תודות למנוע הייחודי הממוקם בידית הפן ולא בראש, מייבש השיער זוכה  למשקל מאוזן כך שלא כואבת היד להחזיק אותו גם אחרי זמן רב של שימוש ובנוסף, טכנולוגיית ה- HEAT מונעת התחממות יתר של המנוע. הוא שקט במיוחד ובמשקל של 630 גרם בלבד, קל מאוד להחזיק ולשלוט בו.

 

יש לו עיצוב חדשני ומהפכני, והוא הופך לפריט עיצובי של ממש בחדר האמבטיה. יש לו בקרת חום חכמה שנמדדת כל 20 שניות ובכל מגנה על השיער מפני נזקי חום קיצוני. אם אתם מחפשת מייבש שיער מעוצב, חדשני ומהפכני, ה- DYSON SUPERSONIC  הוא בדיוק התשובה בשבילך.

 

משקל: 630 גרם מידות (מ"מ): 97 X 78 X 245 (עומק X רוחב X גובה) הספק מנוע: 1600 וואט אורך כבל: 2.5 מטר צבעים לבחירה: אפור-ורוד פוקסיה או כסוף-לבן.

לוגו של הסקירה

העוצמתי ביותר: Babyliss E6500

חברת בייביליס המוכרת, ידועה באיכות המוצרים שלה לטיפוח השיער, וה- Babyliss E6500 הוא אחד המוצרים החדשים והבולטים שבהם. במייבש יש שני מצבים: יבוש עדין או יבוש יסודי והוא פועל בטמפרטורה קבועה של 70 מעלות על מנת להבטיח שהשיער שלך יראה במיטבו. 

Babyliss E6500

4.5 15

המכשיר האידיאלי לשיער דק ורגיש

יתרונות

צריכת חשמל מופחתת, אורך חיים ארוך, מגיע עם 3 אביזרים תואמים, לא כבד, שקט יחסית.

קנה עכשיו ב- Last Price

אחד הדברים החדשניים במייבש הוא המנוע שלו. מותקן בו מנוע EC אלקטרוני חדיש הגורם לפעולה חלקה של כל הפונקציות השונות שהמייבש מציע. עם המכשיר מגיעים שלושה אביזרים: פיה בגודל 75X4 מ"מ לייבוש שיער ממוקד, פיה בגודל 90X6 מ"מ להחלקה ע"י זרם אוויר רך ופיה לפיזור השיער המגיעה עם פתחי אוויר רבים ששומרים על צורתו המקורית של השיער. במידה ותחברו למכשיר את אחד מהאביזרים  לא תצטרכו לשנות דבר בהגדרות. המכשיר עצמו יודע לזהות כשתחברו אביזר צד ומתאים את זרם האוויר לבד. 

המכשיר שקט יחסית לשאר המכשירים בשוק, ובעקבות כך הוא פחות רועד, כך שתוכלו לעצב את השיער שלכם כמו שתרצו, בקלות וביעילות. 

 

משקל: 621 גרם , הספק מנוע: 2,100 וואט, עוצמת הרוח:130 קמ"ש. 

מילה מהמומחה שלנו

כמה טיפים לפני שאת קונה מייבש שיער

כשאת בוחרת מייבש שיער, תדאגי שהוא יהיה לפחות 1800 ואט, אלא אם יש לך שיער קצר ואז אפשר גם פחות. בדקי את הנוחות והמשקל בחנות שלא יהיה כבד מדי ואחרי 5 דקות פעולה תרגישי את היד.

 

גם נוח יותר לקחת לנסיעות מייבש קל וקומפקטי. כדאי לבחור גוף חימום קרמי, זה איכותי יותר ועמיד. למתולתלות יש מייבשי שיער ייעודיים עם דיפיוזר ועוד חלקים שעוזרים לקבל תוצאה מושלמת, אז שווה לבדוק גם את זה.

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: Remington D5017

הוא פשוט, הוא זול, והוא עושה עבודה מעולה. ה-Remington D5017 הוא פתרון מצוין למי שמשתמשת בפן לעיתים רחוקות ולא רוצה לקרוע את הכיס.

Remington D5017

4.5 15

פן למי שנמצאת תחת תקציב הדוק

יתרונות

זול, נוח לשימוש, טכנולוגיית יונים המונעת חשמל סטטי, מגיע עם ערכה משלימה

חסרונות

כבל קצר מאוד, מנוע מעט חלש

Remington AC9096 2400W
קנה עכשיו ב- KSP

אם את משתמשת במייבש שיער לעיתים רחוקות ולא בתדירות יומיומית, ה- Remington D5017 יכול להיות תפרון מושלם בשבילך. במחיר נוח במיוחד תקבלי מייבש שיער שעושה את העבודה, גם בשיער מתולתל. הפן הזה של רמינגטון מגיע בתוך תיק עם ערכה מלאה הכוללת ראש ישר לייבוש ופן, דיפיוזר לעיצוב תלתלים, מברשת עגולה ומרשת שיער שטוחה ואפילו לולאה לחיבור לקיר לתליית המכשיר.

 

יש לו 2 דרגות חום ומתק נוסף לשחרור אוויר קר. ל- Remington D5017 מנוע DC מה שמעט מוריד מהעוצמה שלו לעומת מייבשי שיער אחרים , אך ביחד למחיר הוא בהחלט שווה את זה. בנוסף, הוא מגיע עם פילטר נשלף לסינון של אבק ושערות מה שעוזר לניקוי קל, נוח ומהיר של המכשיר. למרות המחיר הזול שלו, ה- Remington D5017 מצוייד בטכנולוגיית קרמית יונית המונעת חשמל סטטי בשיער ומסייעת בחימום אחיד של השערות.

 

משקל: 600 גרם, הספק מנוע: 2100 וואט, אורך הכבל: 1.5 מטר

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: 4600 Parlux ITAMAR

עם ניסיון של למעלה מ- 40 שנה בייצור מייבשי שיער מקצועיים למספרות, חברת Parlux היא מהמובילות בשוק. אמנם זה לא הדגם החדש ביותר שלהם, אבל לא סתם הוא נמכר כבר שנים ולא יורד מערכו.

4600 Parlux ITAMAR

4.5 15

מייבש שיער עם תמורה נהדרת למחיר

יתרונות

חזק ועוצמתי במיוחד ומחזיק לאורך שנים

חסרונות

לא החדיש ביותר, טכנולוגיות ישנות

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אם יצא לך להיכנס למספרה שנים האחרונות, בטוח שנתקלת באחד מדגמי הפנים שלParlux. ה- 4600 Parlux ITAMAR הוא אמנם דגם ישן שלו, ועדיין הוא מצליח להתברג כבר כמה שנים לראש רשימת הפנים הטובים ביותר. חברת פרלוקס האיטלקית יודעת לעשות את העבודה, ואת הדגם הזה ייצרו במיוחד ל"איתמר" הישראלית. עם מנוע AC חזק במיוחד והספק מנוע של עד 2500 וואט את תיהני ממייבש שיער עוצמתי במיוחד עם 4 דרגות חום שונות ושתי מהירויות הפעלה. ידית האחיזה שלו עוצבה בצורה ארגונומית שעוזרת למניעת כאבים גם לאורך שעות עבודה מרובות.

לוגו של הסקירה

מותאם לנסיעות: Xiaomi Mi Ionic

יש לך הרבה נסיעות עסקים? את חיה את החיים ויוצאת לחופשות מרובות? ה – Xiaomi Mi Ionic הוא החבר הקטן שאת צריכה איתך בתיק כדי להיראות תמיד במיטבך.

Xiaomi Mi Ionic

4.5 15

מייבש שיער בעל עיצוב חדשני לכל מי שנמצאת הרבה בנסיעות

יתרונות

זול, קטן ,קל משקל, עם טכנולוגיית יונים למניעת חשמל סטטי, מושלם לנשיאה במזוודה

חסרונות

חלש מבחינת הספק המנוע

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הוא קטן הוא קומפקטי והוא מעולה לנשות העסקים ולמטיילות שבינינו. אז אם את מחפשת מייבש שיער קטן, אבל שובב ה- Xiaomi Mi Ionic הוא התשובה בשבילך. שיאומי מצליחים להתברג כמעט לכל שוק אפשרי, וגם את טיפוח השיער הם לא שכחו. הפן הזה מצוייד בטכנולוגיה החדשנית ובעל מערכת יונית ששומרת על השיער ומונעת חשמל סטטי ויובש בשיער, ומסייעת לשיער להישאר מלא ברק.

 

בנוסף , ה- Xiaomi Mi Ionic מגיע עם בקרת טמפרטורה חכמה NTC המונעת גרימת נזק לשערה בשל התחממות יתר, ובנוסף לזה הוא מצוייד במנגנון הגנה כפול מפני התחממות יתר שמספיק את פעולת המנוע כאשר הטמפרטורה עולה על הרמה הבטוחה ונתיך תרמי ינתק את אספקת החשמל במקרה של טמפרטורה גבוהה במיוחד. ל – Xiaomi Mi Ionic יש פיה אחת, אך זו פיה מגנטית המסתובבת 360° ועוזרת להגיע לכל האזורים בראש. עם עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, בתוספת ניידות ונוחות, ה- Xiaomi Mi Ionic הוא בהחלט מציאה.

 

משקל: כ- 550 גרם, הספק מנוע: 1800 וואט, מידות (ס"מ): 21.5 X 7.7 X 16 (גובה X עומק X רוחב) אורך כבל: 1.7 מטר

סיכום

איך לבחור מייבש שיער? מדריך קנייה מפורט

 

בעבר, אם היית רוצה לרכוש מייבש שיער (פן) היית מגיעה לאחת מחנויות הפארם, רואה מבחר של חמישה או שישה מייבשי שיער ובוחרת במכשיר בהתבסס בעיקר על המחיר או המראה (פעם, למצוא פן לא בצבע שחור היה עניין גדול). אם נתקדם קדימה לזנים של היום, המבחר כולל מאות ואף אלפי מוצרים, והמחיר או המראה כבר לא בהכרח יהיו פרמטרים טובים להתבסס עליהם.

 

נכון, מייבשי השיער עברו הרבה בשנים האחרונות ובעוד עדיין אפשר למצוא דגמים בסיסיים וזולים, הדגמים היוקרתיים יותר (אפשר אפילו להגיד "השקעה") מעניקים יתרונות שיכולים לשפר משמעותית את חוויית ייבוש השיער שלך – אם תשקיעי את הזמן להבין איזה מהדגמים הכי טוב שיער שלך.

 

אנחנו כאן כדי לעזור לך להפוך את הבחירה הזו לפחות מדע טילים, לפניך המדריך המלא לבחירת מייבש שיער שישרת אותך לעוד הרבה שנים ויעזור לך להשיג את השיער שתמיד רצית.

 

וואט

מנוע עם וואט גבוה יכול לייצר יותר עוצמת רוח ויקצץ את זמן ייבוש השיער שלך מבלי לחשוף את השיער לחום מוגזם. אם המנוע אינו חזק, את תמצאי את עצמך עם יותר חום ופחות רוח – אם תחשבי על זה, את די שורפת את השיער שלך ככה. נסי למצוא מייבש שיער עם וואט של 1,800-2,000. בונוס: מייבשי שיער עם וואט גבוה לא נהרסים מהר כמו בני דודם בעלי המנוע החלש.

 

חיוני אם: יש לך שיער עבה שדורש הרבה זמן כדי לייבש.

 

יונים או טורמלין?

מייבשי שיער המתבססים על פעולת יונים, בעצם שולחים יונים שליליים, יוני מים טעונים במטען חיובי. זה המדע מאחורי השאלה 'מדוע מייבשי שיער העובדים עם יונים הרבה יותר אפקטיביים בייבוש שיער?'. היונים מפרידים ומפזרים טיפות מים מהשערות, מה שמונע מהן להיספג ולגרום לקרזול, וגם לזרז את שמן הייבוש. מאפיין היונים עובדה הכי טוב להסרת אור מת ולחות מהשיער, מה שהופך את התוצאה הסופית לחלקה יותר ומלאת ברק. חשבו על מייבשי טורמלין כמייבשי יונים על סטרואידים; הבפנים שלהם עשוי או מצופה מינרל יקר למחצה, אשר שולח אפילו יותר יונים שליליים אל האוויר – אך עשוי להעלות משמעותית את המחיר בהתאם.

 

חיוני אם: השיער שלך מקורזל או עבה/קשה לייבוש.

 

בינתיים, שימי לב שאם יש לך שיער שטוח ו/או שומני מייבש יוני עשוי להיות דווקא חיסרון. ייתכן שכדי לקבל נפח ולעצב את השיער כרצונך, מייבש שיער ללא יוני הוא הבחירה הנכונה עבורך. יש להיזהר לא לייבש יתר על המידה את השיער ולגזול ממנו את המרקם והווליום שלו. מייבשים ללא יונים מוודאים כי זה לא יקרה. אם את רוצה ליהנות משני העולמות – יש מייבשים בודדים שמציעים אפשרות עם וגם בלי יונים, בהתאם לסוג השיער שלך.

 

קרמי, פורצלן, אינפרה-אדום

מייבשי שיער עם מילות המפתח הללו מעוצבים לחלק את החום בצורה השווה והעדינה ביותר שאפשר. פורצלן או קרמיקה יכולים לשמש כדי לצפות (או להחליף) אלמנט חימום עשוי פלסטיק או מתכת של המייבש וחלקים פנימיים אחרים, כדי להפוך את החום לפחות קיצוני ויותר עקבי מבחינת טמפרטורה – בנוסף, גם הם פולטים יונים שליליים כדי לזרז את מהירות הייבוש וההחלקה של השיער. עם מייבש כולל אינפרה אדום, זה אומר שהוא עושה שימוש באורך גל אנרגיה ארוך יותר כדי לחדור את השיער ולייבש אותו מהפנים אל החוץ.

 

חיוני אם: השיער שלך דק ו/או יבש – אבל האמת שכל אחת כמעט יכולה ליהנות מהסוגים הללו.

 

טיטניום

כמו קרמיקה, טיטניום משמש לפיזור חום בצורה שווה ולשמור על טמפרטורה יציבה. הטיטניום נוטה להרכיב מייבשי שיער מאוד חמים, לכן הוא אינו מומלץ לאלו מכן עם שיער פגום, אבל הוא כן מזרז את תהליך הייבוש. טיטניום גם קל משקל יותר מהקרמיקה – סיבה נוספת לרכוש אותו, במידה והמכשיר מכביד על היד שלך לאורך זמן.

 

חיוני אם: לא ממש חיוני, אבל יכול להיות שימושי עם יש לך הרבה שיער.

 

משקל

גורם מכריע עבור כל אחת עם שיער ארוך ועבה, שדורש הרבה עבודה. מייבשי שיער ברמה מקצועית עשויים להיות כבדים בגלל המנועים הגדולים שלהם או הרכיבים העמידים שלהם, ואם תחשבי על זה: אם הזרוע שלך נרדמת באמצע הייבוש, את לא תסיימי את בעבודה על השיער שלך (ואין דבר כזה חצי יום שיער רע – רק יום שלם). אם לוקח לך 20 דקות לייבש את השיער, בחרי דגם קל יותר כדי שהידיים שלך לא יתעייפו. מה זה מייבש שיער קל? אחד ששוקל בסיבות 450 גרם.

 

חיוני אם: השיער שלך ארוך ולוקח נצח לייבש אותו.

 

מאפייני בונוס

כפתור קור: אוויר קריר מעניק ברק לשיער שלך.

 

חום ניתן להתאמה: עבור שיער דק שמתייבש בקלות, חום נמוך יותר עושה את העבודה ופחות פוגע בשיער.

 

אביזרים: מייבשי שיער רבים מגיעים עם אביזרים שימושיים שעוזרים לך לשמור על שיערך או לייבש אותו באופן מהיר ומהנה יותר.

 

מחיר

בעוד יש תמיד יוצאים מן הכלל, מייבש ישער הוא רכישה ששווה את ההשקעה שלה, גם אם היא על הצד היקר יותר. אנשי מקצוע מסכימים כי מייבשי שיער יקרים עושים עבודה טובה במיוחד כאשר זה מגיע לשמירה על השיער בריא ויפה ואף אומרים; מייבש שיער הוא לא מוצר שכדאי לחסוך בו.

 

אנשים רבים עושים את הטעות ורוכשים מייבשי שיער זולים, במחשבה שהם פשוט יחליפו אותם מאוחר יותר. וזו טענה נכונה; כשמייבש שיער מתקלקל, אנחנו נסערות מדי מכדי לעשות תחקיר מקיף עד שנגיע ל"אחד". אולם, השקעה כספית בהחלט יכולה להשתלם לטווח הארוך, אם תעשי את החישובים. אם נהיה כלליות, את יכולה לצפות ממייבש שעולה 600 ₪ להחזיק מעמד בין 5 ל-10 שנים, בעוד דגם שעולה 150 ₪ עשוי להתקלקל תוך שנתיים. בנוסף, מי יכולה לשים מחיר על יד שלא מתעייפת וקרזול שכמעט אינו קיים? מייבש שיער מומלץ יחזיק לכם מעמד הרבה שנים ויעצב עבורך את השיער.

איך להשתמש נכון במייבש שיער?

גם אם תצטיידי במייבש השיער הטוב ביותר שקיים – אם לא תשתמשי בו נכון, את עלולה להזיק לשיער שלך ולא לקבל את התוצאות הרצויות. אז איך להשתמש נכון בפן?

 

אז אם המטרה שלך היא שיער מקלות ישר, התחילי למרוח על השיער מוצר כדי להכין את השיער ואז ייבשי אותו כדי להסיר לחות מיותרת לייבוש בעזרת פן מהיר יותר. לאחר מכן חשוב להפריד את השיער לחלקים, כאשר החלק הראשון שתתחילי לעבוד עליו הוא המאתגר ביותר – לדוגמה, פוני או המסגרת של הפנים שלך. השתמשי בקליפס כדי לאסוף את יתר השיער שלך בינתיים. אנחנו ממליצות תמיד להשתמש במברשת עגולה במקום מברשת רגילה כדי לייבש בפן את השיער, היות והיא לא מושכת את השיער. כאשר את בוחרת מברשת לשיער שלך, זכרי שככל שהמברשת גדולה יותר, השיער יהיה חלק יותר.

 

התמקדי כל פעם בחלק אחר של השיער, עטפי את השיער מסביב למברשת העגולה כדי ליצור מתח והתחילי לייבש את אזור השורשים קודם. התקדמי לאט מטה, אמצע השערה ואז לקצה, והקפידי לגלגל את המברשת בסוף כדי לסגור את השיער באופן חלק. המשיכי את התהליך הזה עד שהשיער כולו יבש.

 

אחרי שתסיימי, השתמשי באפשרות האוויר הקר וקררי בעדינות את השיער שלך כדי להוסיף לו ברק ולמנוע קרזול.

שאלות ותשובות על מייבשי שיער מומלצים 2024

מה זה אומר מייבש שיער יוני?

מייבש שיער לא רק פולט אוויר חם כמו שהרבה חושבים. יש דגמים (יקרים יותר) אשר פולטים יונים שליליים, בניגוד ליונים החיוביים שבמים (שיער רטוב = מים) ומפריד אותם מהשערות, מה שהופך את הייבוש להרבה יותר אפקטיבי. בנות עם שיער עבה או ארוך במיוחד, יכולות לקנות את המייבשי שיער האלה כדי לחסוך זמן בייבוש השיער.

למה המשקל של הפן כל כך קריטי?

יש מוצרים שהמשקל שלהם פחות משנה, אבל כאשר מדובר במכשיר שצריך להחזיק דקות ארוכות ולפעמים אפילו חצי שעה – המשקל משחק תפקיד חשוב. אם השיער שלך ארוך ועבה, ואת יודעת שאת צריכה לעמוד ולייבש אותו לפחות עשרים דקות, תחשבי כמה תכאב לך היד את מייבש השיער שלך ישקול קילו?

 

כדי להימנע מכאבים מיותרים ביד, מומלץ לבחור במייבש שיער ששוקל פחות מחצי קילו.

כמה חזק צריך להיות המנוע של המייבש שיער?

ככל שהמנוע של המייבש יהיה חזק יותר, הוא יוכל לייבש את השיער שלכם מהר יותר ועם פחות חום. כידוע, טמפרטורה גבוהה לאורך זמן עשויה להזיק לשיער, כך שאם למייבש השיער שלך יש מנוע חזק, את תוכלי לייבש את השיער עם טמפרטורה נמוכה יחסית ולשמור על בריאות השיער שלך, תוך כדי ייבוש שיער מהיר במיוחד.

 

עוצמת המנוע המומלצת היא 1,800-2,000 וואט.

כמה מומלץ להוציא על מייבש שיער?

גם אם יש לך דחף לחסוך, אנחנו ממליצות לך להיאבק בו. כאשר זה מגיע למייבש שיער, לפעמים עדיף לרכוש דגם יוקרתי שעולה יותר, כדי להרוויח מוצר איכותי לאורך זמן. במקום לחסוך כסף ולמצוא את עצמך עם מוצר ששורף לך את השיער ומתקלקל אחרי שנתיים (במקר הטוב).

 

אנחנו לא אומרת שתיקחי הלוואה כדי לממן מייבש שיער ברמת סלון יופי, אבל אם את יכולה להתגמש בתקציב, אנחנו ממליצים לבחור בדגם מומלץ שילווה אותך לטווח הארוך.