חליפת גלישה: 5 חליפות גלישה מומלצות ביותר | Finder

שדרוג חווית הגלישה זה משהו שכל גולש שואף להשיג. עם חליפת גלישה נכונה המספקת נוחות, גמישות, עמידות ויכולות, אפשר למקסם את ההנאה בכל סוג של מזג אוויר, ובתנאים שונים. לקראת עונת הקיץ, בדקנו בעבורכם אינספור של חליפות גלישה מכל הסוגים, השווינו תכונות ורמת הנוחות ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על חליפות גלישה מומלצות

בין אם אתם מחפשים חליפת גלישה איכותית, חליפת גלישה שמתאימה למתחילים, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את חליפת הגלישה המתאימה ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של חליפות גלישה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת חליפות הגלישה המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש חליפות גלישה המומלצות על ידי המומחים שלנו

חליפת גלישה עם הביצועים הטובים ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

חליפת גלישה הכי טכנולוגית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

חליפת גלישה הכי טובה במים קרים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ספורט הגלישה הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות גם בגלל העובדה שיש הרבה חופים בישראל, אך גם בגלל שהציוד הרבה יותר מתקדם ומאפשר גם יותר כיף ואפשרויות מצד אחד, וגם הרבה יותר בטיחות והתאמה לגולש מנגד. יש כיום המון חליפות גלישה מכל הסוגים, אשר מביאים יתרונות שונים אשר מסייעים לגולשים למקסם את זמן הגלישה שלהם בצורה הרבה יותר טובה. החליפות הללו הופכות אותם גם לגולשים וגולשות הרבה יותר טובים, אך גם מאפשרות להם להאריך את זמן ההנאה ולחזור בבטחה לחוף. יש כאמור המון יתרונות בחליפות גלישה שכדאי להכיר.

 

בידוד והגנה

חליפות גלישה מספקות בידוד על ידי לכידת שכבה דקה של מים בין החליפה לעור. מים אלה מתחממים על ידי חום הגוף, מה שיוצר מחסום תרמי ששומר על הגולש חם בתנאי מים קרים. הבידוד מאפשר לגולשים להישאר במים לתקופות ארוכות יותר מבלי להיכנע לקור. בנוסף, חליפות גלישה משמשות כמחסום מגן מפני ההשפעות הקשות של רוח, מים ושמש. חליפות צלילה מספקות גם שכבת הגנה מפני שריטות הנגרמות ממגע עם גלשנים, שוניות או חפצים אחרים במים, ובכך מפחיתות את הסיכון לפציעה.

 

ציפה ונוחות

חליפות הגלישה האיכותיות כיום עשויות מחומר בשם ניאופרן המספק ציפה, ועוזר לגולשים לחסוך באנרגיה בזמן שהם במים. ציפה זו מועילה במיוחד למתחילים או לשחיינים פחות טובים, אשר עשויים להזדקק לסיוע בשהייה מעל המים. חליפות צלילה גם מפחיתות את החיכוך בין העור והגלשן, ומונעות שפשופים וגירויים. הגזרה ההדוקה של חליפות הצלילה גם מבטלת את התחושה הלא נוחה של מים זורמים פנימה והחוצה ומספקת חוויה מהנה יותר.

 

לאורך יותר זמן

חליפות הגלישה מאריכות את עונת הגלישה בכך שהן מאפשרות לגולשים להתמודד עם טמפרטורות המים הקרות שאחרת היו קשות מדי ללא בידוד מתאים. עם חליפת הצלילה הנכונה, הגולשים יכולים להמשיך ליהנות מהתשוקה שלהם לאורך כל השנה, אפילו באקלים קר יותר. בנוסף, חליפות צלילה מודרניות נועדו לספק גמישות ומגוון מלא של תנועה. הניאופרן נמתח, ומאפשר לגולשים לנוע בחופשיות תוך כדי חתירה, צלילה, וביצוע תמרונים על הגלים.

 

הטובות ביותר

חליפות גלישה מציעות שפע של יתרונות, אשר הופכים אותן לציוד הכרחי לגולשים, כדי לאפשר להם להתמודד עם תנאי מים שונים וליהנות מהזמן בתוך המים בצורה מקסימלית. הנה כמה מחליפות הגלישה הטובות ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

חליפת גלישה עם הביצועים הטובים ביותר: O'Neill Psycho Tech Chest Zip Wetsuit

ה- O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip weetsuit היא חליפת גלישה המפורסמת בזכות הביצועים והאיכות יוצאי הדופן שלה. החליפה משלבת חומרי ניאופרן איכותיים, גמישות מעולה ובניית תפר מתקדמת. בנוסף, היא מבטיחה מזעור כניסת מים

O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit
O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit

O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit

4.5 15

ביצועים ואיכות יוצאי דופן

יתרונות

גמישות מקסימלית

בידוד ברמה גבוהה

מינימום כניסת מים

חסרונות

סגירת ה-ZIP מורכבת מעט

לא מתאים לקור קיצוני

קנה עכשיו ב- Amazon

The O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit היא חליפת גלישה יוצאת דופן, אשר מהווה בחירה מצוינת עבור גולשים המחפשים ביצועים ואיכויות ברמה הכי גבוהה שיש. החליפה משלבת חומרי ניאופרן מהשורה הראשונה, בניית תפרים מתקדמת ומערכת ZIP לחזה כדי לספק חוויית גלישה מעולה, אם כי ייתכן שהמערכת הזו תהיה מורכבת לגולשים לא מנוסים. הגמישות וטווח התנועה שמספקת החליפה הם ללא תחרות, ומאפשרים לגולשים לבצע תמרונים בקלות.

 

עובי 4/3+ מציע בידוד מעולה, מה שהופך אותו מתאים למגוון רחב של טמפרטורות מים, אם כי החליפה לא מתאימה לקור קיצוני. בניית הניאופרן האיכותית מבטיחה עמידות, מה שהופך אותה להשקעה אמינה. עיצוב החזה zip ממזער את כניסת המים, משפר את שימור החום ואת הנוחות הכללית. ה- O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit היא אופציה איכותית מאוד לגולשים נלהבים המחפשים חליפת גלישה בעלת ביצועים גבוהים.

לוגו של הסקירה

חליפת גלישה הכי טכנולוגית: Rip Curl Flashbomb Heat Seeker Chest Zip Wetsuit

חליפת הצלילה Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip היא חליפת גלישה איכותית במיוחד אשר מציעה חום, גמישות וטכנולוגיה חדשנית מרשימים. היא כוללת רירית מחממת בשם Flashbomb, אשר מייצרת ושומרת על חום בתוך החליפה

Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip Wetsuit
Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip Wetsuit

Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip Wetsuit

4.5 15

חליפה טכנולוגית השומרת על חום

יתרונות

רירית Flashbomb מחממת

גמישות יוצאת דופן,

מתייבשת במהרה

חסרונות

יקרה

סגירת החזה מאפשרת כניסת מעט מים

קנה עכשיו ב- Amazon

Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip Wetsuit היא חליפה גלישה עבור גולשים אשר נותנים עדיפות לחום ולטכנולוגיה חדשנית. חליפת צלילה מצויידת עם רירית ה-Flashbomb Heat Seeker שלה, אשר מייצרת ושומרת על חום, ומבטיחה חום מרבי גם בתנאי מים קרים יותר. הגמישות המסופקת על ידי חומר הניאופרן E6 מאפשרת תנועה בלתי מוגבלת וביצועים מעולים. תכונות הייבוש המהיר של החליפה הן נוחות ומפחיתות את הזמן הנדרש עבור חליפת הצלילה להתייבש בין הפעלות.

 

מערכת הסגירה לחזה Zip מבטיחה קלות שימוש, בעוד התפרים האטומים משפרים את אריכות הימים של החליפה. חלק מהמשתמשים עשויים לחוות כניסת מים מינימלית דרך סגירת ה-zip, והחליפה היא יחסית יקרה, אך בסופו של דבר, הביצועים הכוללים ושימור החום שלRip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zip Wetsuit הופכים אותה לאופציה מהשורה הראשונה לגולשים המחפשים שילוב של נוחות, חום וטכנולוגיה מתקדמת.

לוגו של הסקירה

חליפת גלישה הכי טובה במים קרים: Xcel Drylock X Fullsuit

Xcel Drylock X 4/3 מ"מ Fullsuit היא חליפת גלישה ברמה גבוהה, עבור גולשים המחפשים ביצועים יוצאי דופן דווקא בתנאי מים קרים. החליפה משלבת בין חומרים באיכות גבוהה, בנייה מתקדמת, ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר

O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit
O'Neill Psycho Tech 4/3+ Chest Zip Wetsuit

Xcel Drylock X 4/3mm Fullsuit

4.5 15

חליפת גלישה המצטיינת בתנאי קור קיצוניים

יתרונות

חום ובידוד ברמה הכי גבוהה

גמישות משופרת

חדירת מים מינימלית

חסרונות

יקרה

יכולה להיות הדוקה מדי

קנה עכשיו ב- Amazon

Xcel Drylock X 4/3 מ"מ Fullsuit היא חליפת גלישה מצוינת עבור גולשים המחפשים חום, גמישות ועמידות יוצאי דופן. החליפה כוללת את הטכנולוגיה החדשנית של Xcel Celliant Black, אשר משפרת את הבידוד על ידי המרת חום הגוף לאנרגיה אינפרה-אדומה, ומחממת את הגולשים למשך זמן ארוך יותר. חומר הננו-פרן מאבן הגיר היפנית המשמש הנמצא בחליפה, מספק גמישות מעולה ומאפשר תנועה בלתי מוגבלת במים.

 

מערכת הסגירה לחזה Zip מבטיחה נוחות שימוש וסרט ההדבקה FusionX המשמש בתפרים ממזער את כניסת המים, ובכך משפר עוד יותר את החום והנוחות. החליפה עלולה להיות הדוקה עבור חלק מהגולשים, שיצטרכו לקנות מידות מעט גדולות יותר, והחליפה היא יחסית יקרה, אך בסך הכל,Xcel Drylock X 4/3 מ"מ Fullsuit מציעה הרבה מאוד יתרונות עבור מי שרוצה לגלוש גם במים קרים במיוחד, בתקופות קרות יותר.

לוגו של הסקירה

חליפת גלישה עם הכי הרבה ערך לכסף: Billabong Furnace Absolute X Chest Zip Wetsuit

חליפת הצלילה Billabong Furnace Absolute X 4/3mm Chest Zip מציעה איזון בין ביצועים ומחיר סביר, במה שהופך אותה לבחירה פופולרית בקרב גולשים מכל הרמות. היא מציעה חדשנות בדמות טכנולוגיית Thermo Dry Celliant, המספקת שימור חום וגמישות

Billabong Furnace Absolut Chest Zip Wetsuit
Billabong Furnace Absolut Chest Zip Wetsuit

Billabong Furnace Absolut Chest Zip Wetsuit

4.5 15

חליפה זולה עם ביצועים טובים

יתרונות

טכנולוגית בנושא חום גוף

עמידה

זולה

חסרונות

לא מתאימה למים קרים במיוחד

מעט חודרנית

קנה עכשיו ב- Amazon

Billabong Furnace Absolute X 4/3mm Chest Zip Wetsuit היא חליפת גלישה נהדרת עבור גולשים המחפשים שילוב של חום, גמישות, ומחיר סביר. החליפה מצוידת בטכנולוגיה מתקדמת של חברת ביליאבונג, המספקת שימור חום יוצא דופן ותכונות ייבוש מהיר. חומר הניאופרן מסוג AX1 Premium Superlex מבטיח גמישות מעולה ותנועה בלתי מוגבלת במים. מערכת הסגירה לחזה Zip היא נוחה לשימוש ובכך משפרת את הנוחות במהלך הגלישה.

 

תפרי ה-GBS מציעים עמידות משופרת בפני מים. בעוד עובי 4/3 מ"מ אינו מתאים לתנאי מים קרים במיוחד, הוא מספק בידוד הולם עבור רוב הגולשים בטווח של טמפרטורות. Billabong Furnace Absolute X 4/3mm Chest Zip Wetsuit היא חליפת גלישה במחיר נוח, המציעה ערך רב עבור המחיר שמשולם עליה. מדובר בבחירה אידיאלית עבור גולשים המחפשים חליפת צלילה אמינה מבלי לקרוע את הכיס.

לוגו של הסקירה

חליפת גלישה עם החומרים האיכותיים ביותר: Quiksilver Highline Pro Chest Zip Wetsuit

חליפת הצלילה Quiksilver Highline Pro 3/2mm Chest Zip היא חליפה מיוחדת המיועדת לתנאי מים חמים יותר, ומציעה ביצועים מעולים ונוחות. היא מעוצבת עם חומרים איכותיים במיוחד וכוללת טכנולוגיות חדשניות לחוויית גלישה אופטימלית

Quiksilver Highline Pro Chest Zip Wetsuit(1)
Quiksilver Highline Pro Chest Zip Wetsuit(1)

Quiksilver Highline Pro Chest Zip Wetsuit

4.5 15

חליפה העשויה מחומרים איכותיים במיוחד

יתרונות

חומרי גלם איכותיים

עמידה

זולה

חסרונות

לא מעולה במים קרים

כניסת מים קלה

קנה עכשיו ב- Amazon

Quiksilver Highline Pro 3/2mm Chest Zip Wetsuit היא חליפת גלישה המהווה אופציה באיכות גבוהה לגולשים שגולשים בתנאי מים חמים יותר. החליפה מציעה ביצועים מעולים ונוחות במחיר נוח. החליפה מעוצבת בצורה קלה וגמישה המאפשרת תנועה בלתי מוגבלת בזמן הגלישה. חומר הניאופרן X2 Ecostrence מספק גמישות ועמידות, ומבטיח שימוש ארוך טווח.

 

קל לשים ולהוריד את החליפה בעזרת מערכת הסגירה לחזה Zip, אם כי ישנן סיטואציות בהן מעט מים נכנסים פנימה. תפרי ה-GBS (Glued and Blind-Stitched) מספקים עמידות משופרת בפני מים. עובי של 3 / 2 מ"מ לא יכול להציע את אותה רמת בידוד במים קרים, ולכן החליפה מתאימה יותר לטמפרטורות מתונות יותר. Quiksilver Highline Pro 3/2mm Chest Zip Wetsuit היא בחירה טובה עבור גולשים המחפשים אפשרות אמינה במחיר סביר לגלישה במים חמים יחסית.

איך בחרנו חליפת גלישה מומלצת מבין מאות החליפות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של חליפת גלישה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא חליפות גלישה וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בנוחות החליפה, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את חליפת הגלישה הטובה ביותר עבורכם?

 

בחירת חליפת הגלישה הטובה ביותר היא חשובה מאוד על מנת להבטיח נוחות, ולספק אלמנטים של ביצועים ובטיחות בעת רכיבה על הגלים. יש כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חליפת הגלישה המושלמת עבורכם.

 

טמפרטורת מים

הגורם הראשון והחיוני ביותר שיש לקחת בחשבון הוא טמפרטורת המים שבה אתם גולשים. חליפות צלילה מגיעות בעוביים שונים, בדרך כלל נמדדות במילימטרים (למשל, 3/2 מ"מ או 4/3 מ"מ). חליפות עבות יותר מספקות בידוד יותר ומתאימות למים קרים יותר, כמו Rip Curl Flashbomb Heat Seeker , בעוד חליפות דקות טובות יותר לתנאים חמים יותר, כמו Quiksilver Highline Pro 3/2mm Chest Zip Wetsuit. הבנת טמפרטורת המים של מיקום הגלישה שלך תעזור לך לקבוע את העובי המתאים לחליפת הביצות שלך.

 

התאמה לגוף

חליפת צלילה המתאימה לגוף היא חיונית לנוחות ולפונקציונליות. החליפה צריכה להתאים בנוחות אבל לא להיות הדוקה מדי, ולאפשר חופש תנועה ללא כניסה מוגזמת של מים. חליפה כמו Rip Curl Flashbomb Heat Seeker 4/3 Chest Zi עונה על כל הקריטריונים האלו. חשוב למדוד כמה חליפות לפני שמבצעים את הבחירה. גם איכות החומר הניאופרני בחליפה משפיע על הביצועים, שכן ניאופרן באיכות גבוהה מציע גמישות ובידוד. חליפה כמו Xcel Drylock X 4/3mm Fullsuit מציעה ניאופרן ברמה גבוהה במיוחד, במה שמעלה את ערך הקנייה.

 

תפר ומערכת סגירה

תפרי חליפת צלילה יכולים להשפיע על כניסת מים ועמידות. ישנם סוגים שונים של תפרים, כגון flatlock, מודבק ותפור עיוור (GBS), ותפרים מודבקים. GBS ותפרים מודבקים מספקים עמידות טובה יותר למים על ידי הפחתת הסיכויים לחדירת מים. שקלו את מבנה התפר ואת התאמתו לטמפרטורות המים בהם אתם גולשים. בנוסף, חליפות צלילה כוללות מערכות כניסה שונות, כולל חזה zip, גב zip, ועיצובים zipless. לכל מערכת יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך סגירת חזה היא הפופולארית והנוחה ביותר, כמו בחליפות שסקרנו.

 

תקציב

לפני הקנייה, חשוב מאוד להגדיר תקציב לקניית החליפה. בעוד חליפות יוקרה מציעות תכונות מתקדמות ועמידות, הן כמובן יקרות יותר. עם זאת, יש גם אפשרויות מצוינות בטווח מחירים קטן יותר, כמו ה-Billabong Furnace Absolute X 4/3mm Chest Zip Wetsuit. כל אחד יכול למצוא חליפה מצוינת בקטגוריית המחיר אשר מתאימה לו.

 

החליפה הנכונה עבורכם

חליפת גלישה טובה מהווה בונוס עצום לחובבנים ולמקצוענים כאחד. חליפות טובות משדרגות את החוויה ומספקות ערך מוסף עצום. כיום, יש הבדל עצום בין גלישה ללא ועם חליפה. לכן חשוב להבין שהחליפה הנכונה, המתאימה לצרכים הספציפיים שלכם מספקת בידוד, הגנה, גמישות ועמידות, ומאפשרת לכם להתמקד הריגוש של גלישה ללא כל אי נוחות או הסחות דעת.

שאלות ותשובות על חליפות גלישה מומלצות

כמה זמן מחזיקה חליפת גלישה טיפוסית לפני שיהיה צריך להחליף אותה?

אריכות הימים של חליפת גלישה תלויה בגורמים שונים כגון שימוש, טיפול ואיכות. באופן כללי, חליפת גלישה מתוחזקת היטב יכולה להימשך בין שנה לשלוש שנים, בהתאם לתדירות השימוש ולחשיפה לשמש ולמי מלח. סימנים של שחיקה והרס בחליפה עשויים להצביע על הצורך בהחלפה.