טאבלט לילדים: 7 טאבלטים מומלצים לילדים ב-2024 כולל מדריך קנייה – Finder

היום, לכל ילד כמעט יש מכשיר חכם כזה או אחר, בין אם מדובר בטלוויזיה בחדר, בסמארטפון חדש, או טאבלט. הילדים של היום הרבה יותר מתקדמים טכנולוגית מהדור הישן, ולכן צריך להתאים להם את המכשיר הנכון, אבל לדעת לשים את המגבלות בהתאם. אז בכדי להקל עליכם בדקנו, התנסנו ובחנו עשרות טאבלטים והכנו עבורכם סקירה של אלו אותם מצאנו כמתאימים ביותר לילדים. 

icon pos_1

ניתחנו

9 סקירות

ו-

890 ביקורות

בתחום

טאבלטים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טאבלטים לילדים מומלצים

כשמדובר בבחירת הטאבלט הטוב ביותר לילדים שלכם, האפשרויות הן רבות והמגוון הולך וגדל. ואם עשיתם בחירה נכונה, הילד מהר מאוד יתרגל אליו ויצליח לשחק איתו במהירות שיא.

 

לפני הרכישה יש לכם כמה דברים חשובים לבדוק, מגודל המסך ועד לאיכות הבנייה של טאבלט לילדים. תוכלו למצוא כאן את כל המידע וכל ההמלצות לטאבלטים הכי טובים לילדים. אחרי שבחנו עשרות טאבלטים מבית מותגים רבים ובדקנו לא מעט פרמטרים המשפיעים על חוויית השימוש, בנינו את הרשימה בסקירה זו. בנוסף, תוכלו להיעזר במדריך שהכנו לכם לרכישת הטאבלט המושלם בסקירת הטאבלטים המומלצים לשנת 2024

 

החדשות הטובות הן שהטאבלטים האלו זולים יותר ממה שנדמה לכם, הרבה יותר מהטאבלט שהייתם רוכשים בשביל עצמכם. כך שגם אם יש לכם כמה ילדים, לא תצטרכו להיפרד מכל החיסכון שלכם רק כדי למצוא את הטאבלט הטוב ביותר עבורם.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש טאבלטים לילדים המומלצים על ידי המומחים שלנו

היוקרתי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

למקצוענים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

הכי משתלם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בעידן שבו הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, ילדים גדלים כאשר הם מוקפים בסמארטפונים, טאבלטים ומכשירים דיגיטליים אחרים. כאשר ההורים מנווטים את האתגרים של גידול ילדים בעלי ידע טכנולוגי, הופעתם של הטאבלטים לילדים הפכה להתפתחות משמעותית בתחום הכלים החינוכיים. מכשירים אלה, שתוכננו במיוחד עבור משתמשים צעירים, שואפים להגיע לאיזון בין בידור ללמידה.

 

כעת, נסקור כמה מהטאבלטים הבולטים לילדים בשוק,, נחקור את האבולוציה של המכשיר, את השפעתו על חינוך לגיל הרך, ואת השיקולים שהורים צריכים לזכור. לבסוף, נגבש מדריך שיעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

 

ההתחלה של טאבלטים לילדים

הרעיון של טאבלטים לילדים הופיע כתגובה לחשיפה הגוברת של ילדים למכשירים דיגיטליים. חששות מסורתיים לגבי זמן מסך וההשפעות השליליות הפוטנציאליות שלו על התפתחות הילד הניעו יצירת מרחב ייעודי ללומדים צעירים בתחום הדיגיטלי. חברות זיהו את הצורך לספק תוכן מותאם לגיל וחוויות אינטראקטיביות שיספקו את שלבי ההתפתחות של ילדים.

 

הטאבלטים הראשונים לילדים היו לעתים קרובות גרסאות פשוטות יותר של עמיתיהם הבוגרים, עם עיצובים צבעוניים, איכות בנייה חזקה ואפליקציות חינוכיות טעונות מראש. עם הזמן, היצרנים שיפרו את ההיצע שלהם, שילבו התקדמות בטכנולוגיה ושילבו משוב מהורים ומחנכים.

 

ריכוז חינוכי

אחת התכונות העיקריות המבדילות את הטאבלטים לילדים מטאבלטים רגילים היא הדגש שלהם על תוכן חינוכי. מפתחים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מחנכים כדי ליצור יישומים ומשחקים שמתאימים ליעדי הלמידה בגיל הרך. יישומים אלה מכסים מגוון של נושאים, כולל מתמטיקה, אמנויות שפה, מדע, ומיומנויות לפתרון בעיות. רבות מהאפליקציות הללו משתמשות בטכניקות גיימפיקציה, והופכות את הלמידה לחוויה מרתקת ואינטראקטיבית.

 

יתר על כן, טאבלטים של ילדים מגיעות לעתים קרובות עם בקרת הורים המאפשרים להורים לפקח ולהסדיר את התוכן הגישה של ילדיהם. זה מבטיח כי זמן המסך הוא לא רק משעשע, אלא גם בונה ומטפח סביבת למידה חיובית.

 

חוויות אינטראקטיביות ומרתקות

טאבלטים לילדים נועדו להיות יותר מאשר רק כלים חינוכיים; הם שואפים להיות אינטראקטיביים ומבדרים. מסכי מגע, תצוגות מלאות חיים וממשקים מגיבים מושכים את תשומת הלב של משתמשים צעירים, מה שהופך את הלמידה למהנה. אפליקציות סיפור אינטראקטיביות, אולפני אמנות וירטואלית ומשחקי פאזל תורמים להתפתחות ההוליסטית של מיומנויות קוגניטיביות ומוטוריות של הילד.

 

בנוסף, טאבלטים רבים לילדים מציעים תכונות כגון מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) כדי לשפר את חוויית הלמידה. טכנולוגיות אלה מביאות לחיים שיעורים, ומאפשרות לילדים לחקור מושגים בצורה יותר סוחפת. מטיולי שטח וירטואליים לאירועים היסטוריים לניסויים מדעיים אינטראקטיביים, תכונות אלה מוסיפות שכבה נוספת של התרגשות לחינוך.

 

בקרת הורים ובטיחות

מתוך הכרה בחששות של הורים בנוגע לבטיחות האינטרנט ותוכן לא הולם, טאבלטים לילדים מצוידים בתכונות בקרת הורים חזקות. הורים יכולים לקבוע מגבלות זמן, להגביל את הגישה לאתרי אינטרנט ספציפיים ולעקוב אחר פעילויות הילד שלהם במכשיר. הדבר מבטיח שלילדים תהיה חוויה מקוונת בטוחה, ויגן עליהם מפני תוכן שעלול להזיק להם.

 

יציבות ועיצוב

בהבנת האופי הגס והמבולבל של ילדים, היצרנים העדיפו עמידות בעיצוב הטאבלטים של הילדים. מכשירים אלה כוללים לעתים קרובות חלקים חיצוניים מחוספסים, מסכים עמידים למתיחה וחומרים עמידים בפני נוזלים. המטרה היא ליצור מוצר שיכול לעמוד בשפיכות הבלתי נמנעות והמכות שמגיעות עם משתמשים צעירים.

לוגו של הסקירה

טאבלט שמתאים כמעט לכל הילדים: AMAZON FIRE 7 KIDS EDITION

טאבלט מעולה לילדים, שישאיר אבק להרבה קונסולות משחקים.

AMAZON FIRE 7 KIDS

4.5 15

זול, קטן ומתאים לכל הגילאים, במיוחד לילדים צעירים.

יתרונות

בקרת הורים נוחה לתפעול

זול

חסרונות

אין אפשרות לגלישה סלולרית

חנות האפליקציות מעט מוגבלת

קנה עכשיו ב- Amazon

אמזון יודעת לספק טאבלט לילדים (מומלץ לבדוק גם את דגמי ה -8 אינץ 'וה -10 אינץ') – הבנייה השמנמנה, הצבעים הבהירים, התוכנה הקלה והנגישה … כל מה שאתם יכולים לרצות כהורה מהטאבלט לילד שלכם  נמצא שם.

 

מבדיקות שערכנו, המפרט לא חזק במיוחד, מצד שני, הוא לא צריך להיות כזה. הוא מגיע עם שנה של שירות Fire for Kids Unlimited (נותן גישה ל אפליקציות, ספרים, משחקים ועוד), ובקרת הורים נוחה לשימוש.

 

אמזון מבטיחה שבע שעות חיי סוללה, שאמורות להספיק לנסיעות ארוכות, והתמיכה במצב לא מקוון טובה גם היא במקרה שהילד יוצא מטווח קליטת Wi-Fi, יחד עם זאת, אין לו אפשרות לגלישה סלולרית.בהסתכלות כוללת של עלות מול תועלת,  הוא ללא ספק אחד הטאבלטים הטובים ביותר לילדים שיש בשוק כרגע.

 

משקל: 456 גר' מידות: 220 x 161 x 26  מ"מ מערכת הפעלה: Fire OS  גודל מסך: 7 אינץ' רזולוציה: 1024 x 600 מעבד: Quad-core 1.3 GHzזיכרון RAM 1GB  אחסון:  16GB סוללה: 7 שעות עבודה מצלמה אחורית:  2MP  מצלמה קדמית: 2MP  אפשרות להרחבת זיכרון: עד GB512

לוגו של הסקירה

טאבלט יוקרתי ביותר לילדים: APPLE IPAD 10.2

יוקרתי מהודר ואחד הטאבלטים הטובים בשוק בכלל, ובפרט לילדים. יתאים לילדים גדולים יותר שיודעים לשמור על מכשירים.

APPLE IPAD 10.2

4.5 15

חזק, יוקרתי ומגיע עם אפשרות גלישה סלולרית.

יתרונות

אפליקציות יוצאות מן הכלל

איכות בנייה גבוהה מאוד

חסרונות

יקר ועדין

אין אפשרות להרחבת זיכרון

קנה עכשיו ב- Last Price

ה- iPad הבסיסי הוא מכשיר מושלם בפני עצמו  והוא בהחלט טאבלט נהדר לילדים – אם כי מעט יקר יותר מהרבה מהאפשרויות האחרות שתימצאו. עדין בהרבה מטאבלטים אחרים בקטגוריית הילדים. אז למה בכל זאת כדאי לכם לשקול אותו כטאבלט לילד שלכם? הוא מגיע מערכת הפעלה iPadOS וגישה לחנות האפליקציות השופעת של Apple. בהנחה שיש לכם כבר חשבון פעיל ב-Apple, אתם יכולים לחבר את ה- iPad לחשבון ה-Apple שלכם, ובקלות לשים בקרת הורים והגבלות זמן למסך.

 

כך תוכלו להיות בטוחים שהילד שלכם יכול לעשות שימוש הולם במכשיר והוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה במסגרת המגבלות שאתם הצבתם למכשיר. מבדיקות שערכנו מצאנו כי מכשיר זה הוא אופציה טובה יותר לילדים גדולים יותר, והוא יוכל ללוות את ילדכם במשך שנים. עם הזמן תוכלו, במידת הצורך, להוסיף אביזרים למכשיר, החל מ-Apple Pencil ועד מגוון כיסויים למקלדת.

 

משקל: 483 גר' מידות: 7.5‎ 174.1 x 250.6X מ"מ מערכת הפעלה:  iOS גודל מסך: 10.2 אינץ' רזולוציה: 1620‎ 2160x מעבד: Apple A10 Fusion זיכרון:  RAM 3GB אחסון:  32GB/ 128GB סוללה: 10 שעות עבודה מצלמה אחורית: 8MP מפתח 2.4 מצלמה קדמית: 1.2MP מפתח 2.2 אפשרות להרחבת זיכרון: לא.

 

לוגו של הסקירה

טאבלט קטן ושובב לילדים: APPLE IPAD MINI 8.3

האפל אייפד מיני 8.3 אינץ' הוא טאבלט קטן, אך עוצמתי ועמיד מאוד, עבור ילדים בגילאים קטנים. הוא מגיע בעיצוב קומפקטי, הוא מהיר, עם תצוגה בהירה וטובה ואפילו עם מצלמת ווב איכותית. כל מה שילדים צריכים בתוך מכשיר אחד

APPLE IPAD MINI 8.3

4.5 15

אייפד עוצמתי ועמיד המתאים לילדים בכל הגילאים

יתרונות

קליל

עמיד

תצוגה בהירה

מהיר

חסרונות

יקר יחסית למוצר לילדים

קנה עכשיו ב- KSP

טאבלט אפל אייפד מיני 8.3 הוא מכשיר עם מסך מצוין ועם ביצועים מרהיבים בזכות מעבד ה-A15 Bionic המהיר והאיכותי של אפל. המכשיר מסוגל פחות או יותר להכל, כולל שימוש יום יומי או שימוש מורכב יותר עם הפעלת אפליקציות תובעניות וכבדות. חיי הסוללה של המכשיר ארוכים עוד יותר מהמכשיר הקודם, וזה הישג מאוד משמעותי. באופן כללי, שווה מאוד להתקדם לדגם הזה גם אם יש לכם את הדגם הקודם, כי היתרונות והחידושים הם רבים.

 

אפל הוסיפה לאייפד מיני מסך פנטסטי, חיי סוללה מצוינים וביצועים סופר מהירים. ועל ידי כך, אפל ייצרה למעשה את אחד הטאבלטים הטובים ביותר בשוק, בו אפשר לצפות ולשמוע תכנים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, גם בגודל של 8.3 אינץ' בלבד. מדובר בטאבלט המושלם לקהל הצעיר, שלא רוצה להסתפק בנייד גדול, אלא בטאבלט איכותי שיעזור לו בקריאת ספרים וקומיקס, בגלישה באינטרנט ועוד, והכל במסגרת חווית שימוש איכותית מאוד.

 

האייפד הוא עמיד באופן יחסי לטאבלטים אחרים, שזה דבר חשוב עבור משתמשים מאוד צעירים, ויש לו תצוגה חדה ובהירה. הוא מהיר מאוד, כך שהוא לא בוחן את הסבלנות של הילדים, והוא קל להחזקה ולנשיאה, עבור המשתמשים המעט מבוגרים יותר. כמו מרבית מוצרי אפל, שנחשבים למוצרי פרימיום, מדובר בטאבלט יקר, אך כזה ששווה את הכסף אם אתם מכורים לתפוח עם הביס, ורוצים שילדכם יהיה מכשיר איכותי שהם יוכלו להשתמש בו למגוון הצרכים שלהם. בסופו של יום, מי שרוצה חווית טאבלט מצוינת עם שימוש נוח וקז'ואלי, צריך לבדוק את האייפד מיני החדש.

 

משקל: 293 גר', מידות: 195.4×6.3×134.8 מ"מ, מערכת הפעלה: iPadOS 15, גודל מסך: 8.3 אינץ', רזולוציה: 2266X1488, מעבד: Apple A15 Bionic (5 nm), זיכרון: מובנה 64GB, אחסון: GB4 RAM, סוללה: Li-Ion (19.3 Wh), מצלמה אחורית: 12MP, מצלמה קדמית: 12MP.

לוגו של הסקירה

טאבלט לילדים הכי פרימיום: Samsung Galaxy Tab A9

ה-Samsung Galaxy Tab A9 לילדים מציע שילוב חזק של תוכן חינוכי, עמידות וממשק ידידותי למשתמש. הוא כולל תצוגה מלאת חיים, בקרת הורים ועיצוב מלוטש, מה שהופך אותו לבחירה משכנעת עבור הורים המחפשים איזון בין בידור וחינוך לילדיהם

Samsung Galaxy Tab A9
Samsung Galaxy Tab A9

Samsung Galaxy Tab A9

4.5 15

תערובת של כיף ולמידה

יתרונות

תוכן חינוכי

מבנה עמיד

בקרת הורים

חסרונות

מחיר גבוה

התאמה אישית מוגבלת

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

ה-Samsung Galaxy Tab A9 הוא טאבלט לילדים אשר בולט כמוצר פרימיום בשוק הטאבלטים כיום. התצוגה התוססת והממשק הידידותי למשתמש הופכים את כל החוויה לנעימה יותר ואת הלמידה למעורבת יותר עבור מוחות צעירים. עמידותו של הטאבלט ראויה לשבח, ומבטיחה שהוא יכול לעמוד בשימוש שוטף של הילדים.

 

ההורים יעריכו את בקרות ההורים החזקות, ויאפשרו להם ליצור סביבה דיגיטלית בטוחה ומבוקרת עבור הילד שלהם. התוכן החינוכי הוא מגוון, מכסה נושאים שונים ומבטיח חוויית למידה איכותית במיוחד. עם זאת, תג המחיר הגבוה יותר עשוי להיות שיקול עבור הורים מודעים לתקציב, וגם חשוב לדעת שההתאמה האישית היא מוגבלת יחסית. למרות זאת, Samsung Galaxy Tab A9 הוא טאבלט ראוי לשבח אשר משלב היטב בין בידור וחינוך, מה שהופך אותו בחירה איכותית עבור משפחות המחפשים טאבלט לילדים באיכות גבוהה.

לוגו של הסקירה

טאבלט הילדים המשתלם ביותר: Huawei MediaPad T3 10

ה-Huawei MediaPad T3 10 הוא טאבלט בסיסי למתחילים עם מסךfull HD וחומרה טובה מאוד. הוא מגיע עם מעבד octa-core חזק וגב המכשיר עשוי מתכת. בנוסף, הוא מעודכן ב Android 8.0 Oreo שעובד איתו מצויין וביחס למכשירים אחרים המוצעים בשוק, הוא לא יקר.

Huawei MediaPad T3 10

4.5 15

מגיע עם תמיכה ב 4Gמה שמאפשר גלישה סלולרית נוחה גם אם אין חיבור Wi-Fi זמין.

יתרונות

מסך full HD מצויין

מעבד חזק

לא יקר

חסרונות

מצלמות לא באיכות גבוהה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

Huawei MediaPad T3 10 מגיע עם מסך full HD 10.1 אינץ', מערכת הפעלה Android 8.0 Oreo ובהתחשב במחיר שלו, הביצועים לא רעים בכלל. אמנם הוא לא הכי מתקדם שיש ואין לו, למשל, סורק טביעות אצבע, אבל אל תשכחו שמדובר במכשיר לילד ולא בהכרח שזה מה שיחסר לו. הוא מגיע עם בקרת הורים שמאפשרת לנהל בקלות את היישומים שבהם הילדים שלכם יכולים להשתמש וכמה זמן הם מבלים בטאבלט על ידי התאמה אישית של הגדרות. הוא נטען באמצעות יציאת מיקרו USB וניתן לחבר אביזרים שונים כמו כונן קשיח בעזרת מתאם. בנוסף ה- MediaPad T3 10 מגיע עם שקע אזניות סטנדרטי וחריץ microSD להרחבת הזיכרון – עד תוספת של GB256.

 

גב המכשיר עשוי מתכת וחלקו העליון עשוי פלסטיק, המסגרת חציה פלסטיק וחציה מתכת. הנסיינים שלנו התלוננו שמיקום הרמקולים קצת בעייתי, אבל איכות הסאונד טובה למדי. יש שני רמקולים שנמצאים בתחתית המכשיר. זה אמנם לא מיקום אידאלי כי אתם עלולים לכסות אותם בקלות כשאתם שוכבים על המיטה או הספה והטאבלט נמצא על הבטן. מצד שני, תמיד אפשר לסובב את המכשיר וכך הרמקולים יהיו בצד.  הם אמנם לא הרמקולים הטובים ביותר, אבל הם לגמרי עושים את העבודה כשצופים בווידאו או מאזינים למוזיקה.  בהתחשב בעובדה שמדובר בטאבלט לילדים, הביצועים שלו טובים מאוד והילדים ישמחו מאוד לקבל אחד כזה.  

 

משקל: 460 גר' מידות: 243 x 164 x 7.8 מ"מ מערכת הפעלה:  Android 8.0 Oreo גודל מסך: 10.1 אינץ' רזולוציה: 1920‎ x 1200  מעבד: HiSilicon Kirin 659 זיכרון RAM: GB 3 אחסון: 32GB  סוללה: mAh 5100 מצלמה אחורית: MP 5 מצלמה קדמית: MP2 אפשרות להרחבת זיכרון: עד GB256

לוגו של הסקירה

Dragon Touch Y88X: טאבלט חינוכי וייעודי לילדים

טאבלט בעל יישומים ותכנים המותאמים לילדים צעירים

Dragon Touch Y88X

4.5 15

יתרונות

מחיר נמוך

עיצוב מודרני וממדים מותאמים לילדים

מערכת אינטואיטיבית המותאמת לילדים

מגוון תכנים כלולים

חסרונות

מצלמה באיכות נמוכה

עוצמת סאונד נמוכה

קנה עכשיו ב- Amazon

הדראגון טאצ' הינו מכשיר טאבלט ייעודי לילדים, בעל חוויית משתמש המותאמת לקהל היעד הצעיר. המכשיר מוצע בעלות נמוכה יחסית הנעה בין 250 ₪ ל – 450 ₪ וכולל מגן סיליקון רך ומותאם להגנה על המכשיר, עם רגלית המאפשרת את העמדתו בקלות על משטחים.

 

במכשיר ישנה מערכת הפעלה מתקדמת של אנדרואיד 6. הבדיקות שערכנו הראו כי למערכת המכשיר ביצועים מרשימים ביותר יחסית לגודלו ולמחירו של המכשיר. זיכרון פנימי מובנה של 1GB ונפח אחסון של 16GB הניתנים להרחבה. כל אלו, יעניקו לילדכם הנאה מרובה משימוש בשלל האפליקציות, הסרטונים והפעילויות במכשיר. המערכת אינטואיטיבית ביותר, קלה ופשוטה לתפעול ויחד עם המשקל, הגודל והעיצוב של המכשיר, הופכים אותו לאידיאלי עבור הילדים.

 

על מנת שיותאם לילדים, כולל המכשיר מבחר אפליקציות ומשחקים שהותקנו מראש ומייתרים את הצורך בחיפוש אחר תכנים מעניינים ואיכותיים עבור המשתמשים הצעירים ומאפשרים להם ליהנות מהמכשיר כבר מהרגע הראשון, גם ללא כל הורדת והוספת תכנים נוספים. זהו טאבלט חינוכי לילדים ובו התכנים הבטיחותיים הכוללים שלל פעילויות, סרטים, ספרי דיסני וספרי אודיו חינמיים, אשר נבחרו בקפידה עבור הילדים. בעזרת מצב ה KIDOZ יוכלו הילדים להעביר שעות רבות בצפייה בקליפים המיועדים לגילם או במשחק במגוון משחקי הילדים ובמבחר המשחקים החינוכיים.

 

כמו כן, לצרכי בטיחות, כולל המכשיר מערכת שליטה להורים המוגנת בקוד, לשליטה ובקרה על התוכן, באמצעותה יכולים ההורים להגדיר למכשיר אפשרות לפעילות במצב הילדים בלבד, ללא אפשרות להורדת תכנים או צפייה חופשית בתכנים חיצוניים.

 

מסך: 7 אינץ'

רזולוציה: 1024X600
משקל: 277 גרם
מידות: 18X11X1
מצלמה מובנית.
חריץ הרחבת זיכרון עד 32GB
סוללה: סוללת ליתיום המאפשרת עד 6 שעות פעילות רציפה.

לוגו של הסקירה

Black View Tab 6: גרסת הילדים החינוכית והבטוחה

הטאבלט שיעניק לילדים הנאה מקסימלית ולכם ראש שקט

Black View Tab 6

4.5 15

יתרונות

התאמה מושלמת לילדים

מגוון תכנים כלולים

פונקציות לשמירה על בטיחות ובריאות הילדים

חסרונות

מחיר גבוה יחסית לטאבלטים אחרים בקטגוריית הילדים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace

ה – Blackview Tab 6 Kid הוא טאבלט לילדים עם משחקים ומגוון תכנים אטרקטיביים. זהו טאבלט ידידותי ביותר המותאם לילדים ואשר תוכנן בקפידה להעניק לילדיכם חווית שימוש לימודית, מפתחת, מהנה ומעשירה, תוך שמירה על ביטחונם.

 

המכשיר מעוצב באופן נעים ומושך עבור הילדים, מופעל עם מערכת אנדרואיד, כולל ממשק משתמש נוח ובהתאם לקהל היעד גם חבילת אפליקציות ותכנים חינוכיים ובידוריים, המותאמת לילדים ומעוצבת גם היא בסגנון ידידותי ומושך המיועדת לקהל הצעיר.

 

למכשיר מסך בגודל 8 אינץ' ברזולוציה איכותית ביותר High Definition, המעניקה חוויית צפייה מהנה עם צבעים חדים, כמו שילדים אוהבים. כמו כן, כחלק מחוויית המשתמש ,יכולים המשתמשים הצעירים ליהנות ממסך מפוצל ולצפות או לשחק במקביל בשתי אפליקציות.

 

מתוך מכוונות לשמירה על בריאותם של הילדים המכשיר מצוייד בפונקציה ייעודית להגנה על העיניים, המתאימה את בהירותו של המסך ואת ניגודיות הצבעים לצפייה נוחה והפחתת המאמץ הנדרש מעיניי הילדים, תוך מזעור הפגיעה בהן. 

 

על מנת להבטיח את ביטחונם ובריאותם של הילדים, מצויד המכשיר במערכת בקרה לשימוש ההורים, המאפשרת פיקוח על התכנים הנצפים וההורדות ובנוסף בפונקציה לשליטה על זמן השימוש במכשיר ולהגבלתו.

 

המכשיר מצוייד בכיסוי מגן צבעוני, המותאם לשמור על עמידותו בפני נפילות ובלאי ומאפשר בעזרת רגלית להעמידו על משטחים לטובת צפייה נוחה ובמקרה הצורך גם מרוחקת. המכשיר מגיע עם 3GB זיכרון וזיכרון פנימי של 32GB (הניתן להרחבה), המאפשרים הנאה משלל תכנים ואפליקציות.

 

מסך: 8 אינץ'

רזולוציה: 800X1280
משקל: 365 גרם
מידות: 207.6X124X9.45
מצלמה אחורית 5MP ומצלמה קדמית 2MP.
הרחבת זיכרון: עד 1TB.
סוללה: סוללת 5580mAh לפעילות ממושכת ושעות של הנאה.

לוגו של הסקירה

טאבלט לילדים הכי אמין: Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet

Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet הוא מכשיר חזק ועשיר בתכונות המיועד למשתמשים צעירים. עם המבנה העמיד, התוכן החינוכי והבקרה ההורית המתחשבת שלו, הוא מאזן בין בידור ללמידה, מה שהופך אותה לבחירה אמינה עבור משפחות רבות

Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet
Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet

Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet

4.5 15

חבר טוב ויציב ללמידה

יתרונות

מבנה עמיד

תוכן חינוכי איכותי

בקרת הורים ברמה גבוהה

חסרונות

אחסון מוגבל

מצלמה בסיסית

קנה עכשיו ב- Last Price

ה-Blaupunkt BP-6108 Kids Tablet הוא טאבלט לילדים ששם בפרונט את נושא האמינות. הוא מכשיר חזק עם הרבה מאוד פיצ'רים המתאימים למשתמשים צעירים. המבנה העמיד שלו מבטיח עמידות בפני השימוש האינטנסיבי של ילדים, מה שהופך אותו לבן לוויה חסון עבור חוקרים צעירים בגילאים שונים.

 

התוכן החינוכי של הטאבלט מכסה קשת רחבה של נושאים, ומספק חווית למידה הוליסטית לילדים. ההורים יעריכו את בקרות ההורים החזקות, המאפשרות ניהול יעיל של זמן המסך ומבטיחות סביבה דיגיטלית בטוחה. עם זאת, לטאבלט יש את המגבלות שלו, במיוחד מבחינת אחסון, אשר עשוי לדרוש אפשרויות חיצוניות נוספות להרחבת הקיבולת. בנוסף, איכות התמונה לא תעמוד בסטנדרטים של מצלמות ילדים בתוך סמארטפונים. בסך הכל, הטאבלט לילדים BP-6108 של Blaupunkt מרשים מאוד בזכות איזון של עמידות, מיקוד חינוכי ושליטה הורית, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור משפחות המחפשות חוויה דיגיטלית אמינה ומעשירה לילדיהן.

לוגו של הסקירה

טאבלט לילדים הידידותי ביותר למשתמש: SMART TAB SMARTKIDS

ה-SMART TAB SMARTKIDS הוא טאבלט לילדים משלב עיצוב ידידותי לילדים עם מערכת אקולוגית חינוכית נרחבת. עם התוכן האינטראקטיבי שלו, והמחיר הסביר, מדובר באפשרות רב-תכליתית עבור משפחות המחפשות חוויה דיגיטלית מרתקת

SMART TAB SMARTKIDS
SMART TAB SMARTKIDS

SMART TAB SMARTKIDS

4.5 15

חבילה אינטראקטיבית במחיר נוח

יתרונות

אינטראקטיבי וידידותי למשתמש

מחיר תחרותי

בקרת הורים טובה

חסרונות

איכות בנייה בינונית

כוח עיבוד מוגבל

קנה עכשיו ב- Last Price

ה-SMART TAB SMARTKIDS הוא טאבלט לילדים המציג אפשרות איכותית במיוחד במחיר סביר. הוא עמוס תכונות למשפחות המחפשות טאבלט חינוכי מרתק. תוכן הלמידה האינטראקטיבי שלו הוא גולת הכותרת, כאשר הוא מספק לילדים חוויה דיגיטלית שובבה אך חינוכית. הממשק הוא מאוד ידידותי, במה שמהווה יתרון משמעותי, שכן זה הופך אותו לנגיש עבור מגוון רחב של משפחות.

 

בקרת ההורים של הטאבלט מציעה פיקוח מקיף, המאפשר להורים לנהל את זמן המסך ביעילות. בעוד איכות הבנייה לא טובה כמו אצל כמה מתחרים, הטאבלט הזה אכן מתאים לשימוש יומיומי. עם זאת, משתמשים המחפשים מכשיר עם כוח עיבוד גבוה, עשויים למצוא אותו מגביל במקצת. למרות זאת, ה-SMART TAB SMARTKIDS מציע איכות במחיר נוח, ומספק תוכן חינוכי ושליטה הורית, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור רבים.

לוגו של הסקירה

טאבלט הזול ביותר לילדים: SAMSUNG GALAXY TAB A8

טאבלט מתקדם לילדים במחיר שווה לכל כיס. עם מערכת הפעלה המעודכנת ביותר Android 9 Pie ואפשרות להרחבת הזיכרון, המכשיר הזה יוכל ללוות את ילדכם הרבה שנים.

SAMSUNG GALAXY TAB A8

4.5 15

עיצוב יפהפה, מערכת הפעלה מעודכנת ועם אפשרות לגלישה סלולרית.

יתרונות

מסך 8 אינץ' מעולה

ביצועים גבוהים מאוד

אפשרות להרחבת זיכרון

חסרונות

מצלמות מאכזבות

אין בקרת הורים מובנת

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP

אם אתם חושבים שהילד שלכם יכול להחזיק את גודל המכשיר או שהוא יכול להשתמש בו עם תמיכה של מעמד, הוא יכול ליהנות מכל היתרונות של טאבלט שהוא לגמרי טאבלט של "מבוגרים". תעיפו מבט על ה-  Galaxy Tab A8 מבית סמסונג – רק מהעיצוב תוכלו לראות שמדובר במכשיר הרבה יותר רציני. סביר להניח שתרצו להתקין איזושהי תוכנה לבקרת הורים, אבל בגלל שמדובר במערכת הפעלה של Android האפשרויות במקרה הזה רבות מאוד, אתם רק תצטרכו לבחור איזו תוכנה הכי תתאים לכם.

 

בנוסף, יש לכם ולילד שלכם גישה לאלפי אפליקציות, משחקים וכלים חינוכיים דרך חנות ה-Google Play. כל האפליקציות המוכרות לכולם זמינות למכשיר. ממבחנים שערכנו, המפרט ורזולוציית המסך אינם מהטובים בשוק אבל כמו שהזכרנו קודם, הם לא חייבים להיות, ותוכלו לרכוש את ה- Galaxy Tab Tab A8 של סמסונג במחיר לא יקר בהרבה מזה של AMAZON FIRE 7 KIDS EDITION שמופיע ברשימה. ה- Galaxy Tab Tab A8 הוא בהחלט אחד הטאבלטים הטובים ביותר לילדים כרגע.

 

משקל: 347 גר' מידות: 210.00 x 124.40 x 8.00 מ"מ מערכת הפעלה: Android 9 Pie גודל מסך: 8 אינץ' רזולוציה: 800‎ x 1280 מעבד:  Qualcomm Snapdragon 429 soc 2.0GHz זיכרון RAM2GB אחסון: 32GB  סוללה: עד 6 שעות עבודה (5,100mAh) מצלמה אחורית: MP8 מצלמה קדמית: MP2  אפשרות להרחבת זיכרון: עד GB512

איך ביצענו את הסקירה של טאבלטים מומלצים לילדים?

כאשר מדובר בטאבלטים לילדים הצרכים יכולים להיות שונים בהתאם לגיל הילד, הרגליו והעדפותיו. כחלק מכך, בעת בחינת  עשרות טאבלטים שמנו קודם כל דגש על ההעדפות השונות: משחקים, צפיה בסדרות וסרטים, שיחות זום וכיוצא בזה..
בהליך בחינת הטאבלטים שמנו דגש על לא מעט פרמטרים כמו: גודל, ביצועים, נוחות השימוש ועוד.. בין היתר בדקנו: מערכת הפעלה, חומרה וביצועים, מידות המסך, משקל ועיצוב. 
בחלק מהטאבלטים התנסנו בעצמנו ואף נתנו לילדים בגילאים שונים להתנסות בהם. בחלק אחר, אספנו את המידע מהאתרים הרשמיים של המותגים וליקטנו חוות דעת והמלצות מהרשתות החברתיות ומפלטפורמות נוספות. 
שקללנו את כל הנתונים, המידע והפרטים ובהתבסס על השקלול הרכבנו את הסקירה ובחנו את הטאבלטים המומלצים לילדים. 

סיכום

כיצד לבחור טאבלט לילדים 

אין ספק שמכשירי הטאבלט אהובים במיוחד על קהל הילדים אשר זוכה למכשיר אישי, אותו יכול לקחת לכל מקום, לשחק בו ולצפות בתכנים כרצונו ולהרגיש שהשליטה כולה בידיו (בניגוד למכשיר הטלוויזיה הביתי או המחשב והטלפון הניידים של ההורים).

 

עם זאת, אם החלטתם להפתיע את ילדיכם במתנה מפנקת זו עליכם לוודא שמכשיר הטאבלט הנרכש אכן יהיה מותאם, לא רק עבורם אלא גם עבור הדרישות הבסיסיות שלכם. לכן, בבואכם לבחור במכשיר הטאבלט, הקפידו לבחון את הקטגוריות הבאות:

 

  • גיל מתאים – השיקול הראשון והחשוב ביותר בעת בחירת טאבלט חינוכי לילד הוא הזמינות של תוכן מתאים לגיל. חפשו טאבלטים שמגיעים עם אפליקציות חינוכיות, משחקים ותוכן שמתאים לגיל הילד ולשלב ההתפתחותי שלו. ודא כי הטאבלט מציע איזון בין בידור וערך חינוכי, טיפוח חוויה דיגיטלית חיובית ומעשירה. זה חשוב גם בקניית דברים אחרים כמו לוח גרפי או מקרן נייד למשל. זה קריטי גם כאשר קונים כל מוצר אלקטרוני כמו אוזניות אלחוטיות למשל.

  • מוקד חינוכי – חפשו טאבלטים המציעים מגוון רחב של תוכן חינוכי, כולל שיעורים אינטראקטיביים, אפליקציות סיפורים ומשחקים המקדמים חשיבה ביקורתית ומיומנויות לפתרון בעיות. טאבלט עם מיקוד חינוכי חזק מבטיח כי הילד שלך לא רק נהנה זמן מסך, אלא גם נהנה מסביבת למידה בונה ומעשירה. יש כיום גם טאבלט 10 אינץ' לילדים שמסוגל להביא המון ערך. אייפד למשל הוא טוב ומתקדם בתחום הזה.

  • מחיר – בעוד תכונות ותפקודים הם שיקולים חיוניים, המחיר של הטאבלט הוא היבט מעשי ממנו לא ניתן להתעלם. טאבלטים לילדים מגיעים במגוון נקודות מחיר, וחיוני למצוא אחד שמתאים לתקציב שלך תוך עמידה בקריטריונים שלך לתוכן חינוכי, עמידות ובקרת הורים. קחו בחשבון את הערך לטווח ארוך של הטאבלט, תוך התחשבות בעמידותו ובאיכות התוכן החינוכי שהוא מספק. אייפד לילדים למשל ידוע כמכשיר יקר במיוחד, אך יש גם טאבלט לתינוקות במחירים מגוחכים מהם גם אפשר ליהנות.

  • אטרקטיביות – אחד המאפיינים החשובים ביותר הוא כמובן אטרקטיביות המכשיר לילדים. ישנם מגוון מכשירים הכוללים שלל תכנים אטרקטיביים לילדים אשר מותקנים מראש במכשיר ומאפשרים הנאה כבר מרגע הפעלתו הראשונית של המכשיר. טאבלט לילדים עם משחקים, מייתר את הצורך להשקיע זמן בחיפוש אחר תכנים מותאמים להורדה למכשיר עבור הילדים. כמו כן,  מבדיקות שערכנו טאבלט חינוכי לילדים, המכיל גם תכנים חינוכיים ולימודיים יקדם את ילדיכם גם מבחינה זאת ויעודד למידה בצורה חווייתית.
  • חוויית משתמש – מכיוון שבניגוד למחשבים ומכשירי הטלוויזיה בבית, כאן מדובר במכשיר שקהל היעד שלו הוא הילדים, הקפידו לבחור במכשיר המעניק להם חוויית משתמש מותאמת. טאבלטים המיועדים לקהל הצעיר מצויידים בממשק אינטואיטיבי וידידותי אשר יאפשר לילדים להשתמש בו לבד ללא כל צורך בסיוע ממבוגר. 
  • גודל המכשיר – ישנם מבחר גדלים של טאבלטים, אך מכיוון שהכוונה הינה לרכוש את המכשיר עבור ילדים, יש לבחור במכשיר פרופורציונאלי עבורם, שיהיה נוח לשימוש ידיהם הקטנות. 
  • עמידות – ילדים צעירים נוטים מטבע הדברים להפיל חפצים בהם מתעסקים, ללכלכך ואף לריב עליהם. לכן, הקפידו לבחור במכשיר עמיד המותאם לילדים ולרכוש עבורו מגן מותאם שיסייע לשמור עליו מפני פגיעות למיניהן.
  • זיכרון ונפח אחסון – על מנת שהילדים יוכלו ליהנות מהפעלת אפליקציות, משחקים וסרטונים, הקפידו לבחור במכשיר בעל זיכרון מספק. כמו כן, וודאו שנפח האחסון מספק גם הוא ומאפשר להוריד עוד שלל תכנים.
  • סוללה – סביר להניח כי ילדיכם יבלו שעות רבות עם המכשיר שרכשתם עבורם. לכן, וודאו שהמכשיר מצוייד בסוללה איכותית בעלת עוצמה מספקת למספר שעות עבודה רצופות, כך שלא תיאלצו להטעינו לעיתים תכופות מידי.
  • אמצעי בטיחות – אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת מכשיר טאבלט לילדים הוא אמצעי הבטיחות. בעידן בו תכנים פסולים נמצאים בהישג ידם, יש להקפיד לבחור במכשיר המאפשר את מניעתם של תכנים אלו. מכשירי טאבלט ייעודיים לילדים מצויידים בפונקציות בקרה ופקוח לנעילת המכשיר, למניעת הורדת תכנים ואף ביכולת לבחירת מצבי שימוש מוגדרים ומותאמים מראש לקהל הצעיר.
  • בריאות – צפייה מוגזמת במסך יכולה כידוע לפגוע בראייתם של הילדים. לכן, מכשירים מסויימים מאפשרים התאמה של בהירות המסך ועוצמת הצבעים, כך שיגרמו לפגיעה מינימלית בעיניהם של הילדים וכמו כן בחלקם אף ישנה האפשרות להגדרת זמן פעילות ונעילת המכשיר באופן אוטומטי כשזמן הפעילות שהוגדר תם.
  • כלי מודרני לילד – בחירת הטאבלט הנכון לילדים זוהי פעולה הדורשת התחשבות מעמיקה בגורמים שונים כדי להבטיח שהוא מתאים לצרכים של הילד ולציפיות שלכם כהורה. על ידי מתן עדיפות לתוכן המתאים לגיל, עמידות, בקרת הורים, מיקוד חינוכי, תכונות אינטראקטיביות, חיי סוללה ומחיר נוח, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת המספקת לילדך חוויה דיגיטלית בטוחה, מעשירה ומהנה.

 

איך תוודאו שהילדים משתמשים בטאבלט נכון?

כיום זה נראה כמעט בלתי אפשרי לחשוב על עולם בלי מסכים. למחצית מהילדים בין הגילאים של 8 עד 11 יש טאבלט משלהם, ובגילאים של 5 עד 7 זה מגיע לאחד מכל שלושה ילדים. הילדים שלנו חשופים למסכים מגיל קטן, וזה התפקיד שלנו כהורים לוודא שהקשר שלהם עם המסכים יעשה בצורה הטובה ביותר. אספנו עבורכם ארבעה טיפים מעולים כדי שתוכלו לוודא שהשימוש של הילדים שלכם עם הטאבלט נכון ובריא.

 

1.נסו להפחית את זמן המסך שלהם – חשוב לפקח על הזמן שהילדים מעבירים מול המסכים בין אם זה טאבלט, טלוויזיה או הטלפון האישי שלכם. בדרך כלל, הזמן שהם מבלים מול המסך כרוך בישיבה סטטית שאינה בריאה לאורך זמן. רופאים רבים ממליצים לא לתת לילדים מעל גיל שנתיים יותר משעתיים של זמן מסך ביום, ולא לתת זמן מסך כלל לילדים מתחת לגיל שנתיים.

 

2.פיקוח שלכם טאבלט הוא לא צעצוע. אנחנו יודעים את זה, אבל הילדים שלנו לא. רוב הטאבלטים פשוטים להפעלה והילדים ילמדו מהר לעשות זאת בעצמם, אבל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים להשגיח על הפעולות שלהם בו. חשוב שאתם תהיו אלו שתראו להם איך להשתמש במכשיר ומה כדאי ולא כדאי לעשות בו. כשזה מגיע לילדים גדולים יותר תוכלו לעקוב אחרי היסטורית הגלישה שלהם באינטרנט.

 

3.בקרת הורים במכשיר הטאבלטים של Apple ו- Android מאפשרים לכם להגדיר דרך בקרת ההורים את דירוג הגיל לאפליקציות, משחקים, סרטים ותוכניות שניתן להוריד למכשיר. באנדרואיד, בקרת ההורים לא מופעלת כברירת מחדל ותצטרכו להפעיל אותה ידנית. במכשירים של אפל ניתן לנהל את זמן המסך של הילד ואף לחסום גישה לפונקציות מסוימות. בשני סוגי המכשירים ניתן לוודא כי במקרה שהילד רוצה לרכוש משהו במשחק בכסף אמיתי הוא יידרש לסיסמא או אפילו למנוע לחלוטין רכישות מתוך האפליקציות.

 

4. דברו עם הילדים שלכם הדבר הכי חשוב בכל דבר בחיים זה תקשורת, וגם כאן. ככל שהילדים מתגברים ומתחילים להשתמש בטאבלט באופן עצמאי חשוב לדבר איתם על בטיחות מקוונת ובאינטרנט. קיימות אפליקציות של חידונים שמלמדים על בטיחות באינטרנט שתוכלו לעשות יחד עם הילדים וללמוד ביחד.

 

מה צופן העתיד בעולם הטאבלטים לילדים?

העתיד של טאבלטים לילדים נראה מבטיח. טאבלטים אלו הפכו לכלי חינוכי פופולרי ביותר עבור ילדים בכל הגילאים. הם מספקים גישה למגוון רחב של תוכן חינוכי, כולל אפליקציות למידה, סרטונים חינוכיים ומשחקים חינוכיים. טאבלטים לילדים גם מאפשרים לילדים להתחבר עם חברים ובני משפחה באמצעות מדיה חברתית ושיתוף קבצים. ישנם מספר מגמות עיקריות צפויות לעתיד של טאבלטים לילדים:

 

עלייה בפופולריות של טאבלטים מתקדמים יותר: טאבלטים לילדים מתקדמים יותר מציעים תכונות כמו תצוגות ברזולוציה גבוהה, מעבדים מהירים יותר וחיי סוללה ארוכים יותר. תכונות אלו יאפשרו לילדים להשתמש בטאבלטים שלהם בצורה יעילה יותר ומהנה יותר.

 

התמקדות בתוכן חינוכי איכותי: יצרני טאבלטים לילדים יתמקדו בפיתוח תוכן חינוכי איכותי יותר. תוכן זה יהיה מותאם במיוחד לצרכים של ילדים בכל הגילאים ויכולות.

 

התאמה אישית של טאבלטים לילדים:  יצרני טאבלטים לילדים יתמקדו בהתאמה אישית של הטאבלטים שלהם. הורים יוכלו להתאים את הטאבלטים של ילדיהם כדי להתאים לצרכים האישיים שלהם, כגון הגבלת הזמן של הילדים על הטאבלט או בחירת האפליקציות והתוכן שהילדים יכולים לגשת אליהם.

 

בסך הכל, העתיד של טאבלטים לילדים נראה מבטיח. טאבלטים אלו ימשיכו להיות כלי חינוכי פופולרי עבור ילדים בכל הגילאים.

 

כיצד טאבלטים לילדים משתלבים במערכת הלימוד?

טאבלטים לילדים יכולים להשתלב במערכת הלימוד בדרכים מגוונות, הן ככלי תומך חינוכי משמעותי והן כמקור לדאגות בנוגע להסחת דעת ופערים דיגיטליים. 

  • גישה למידע: טאבלטים מספקים לילדים גישה נוחה למקורות מידע אינסופיים, כגון ספרים אלקטרוניים, סרטונים חינוכיים ואתרי אינטרנט, שיכולים להעשיר את הלמידה מעבר לספרי הלימוד המסורתיים. 

  • למידה אינטראקטיבית: אפליקציות חינוכיות רבות משתמשות במשחקים, סימולציות ופעילויות אינטראקטיביות אחרות כדי להפוך את הלמידה למהנה והמושכת יותר עבור ילדים. זה יכול לעזור להם להבין מושגים מורכבים טוב יותר ולשמור אותם בזיכרון לטווח ארוך. 

  • שיתוף פעולה ולמידה עמיתית: טאבלטים מאפשרים לילדים לעבוד יחד על פרויקטים ולשתף מידע בקלות. זה יכול לעודד למידה שיתופית ולפתח מיומנויות תקשורת. 

  • הערכת אישית: מורים יכולים להשתמש בטאבלטים כדי לעקוב אחר התקדמותו של כל ילד באופן אישי ולהתאים את שיטות ההוראה בהתאם. אפליקציות מסוימות יכולות לספק משוב בזמן אמת ולזהות תחומים בהם כל ילד זקוק לעזרה נוספת. 

 

כניסה לבתי ספר

בסופו של דבר, ההחלטה האם לשלב טאבלטים במערכת הלימוד צריכה להתקבל על ידי כל בית ספר בהתאם לצרכים ולנסיבות הייחודיות שלו. חשוב למצוא איזון בין היתרונות לבין החסרונות ולוודא שהטאבלטים משמשים ככלי תומך לחינוך ולא כתחליף לו. לגבי השימוש בטאבלטים בישראל, משרד החינוך החל בשנת 2015 בתוכנית ניסיונית להכנסת טאבלטים לכיתות א'-ג'.

 

התוכנית נועדה לבחון את היתרונות והחסרונות של שילוב טכנולוגיה זו במערכת הלימוד. התוצאות הראשוניות של התוכנית מראות כי הטאבלטים יכולים להיות כלי עזר יעיל ללמידה, אך חשוב להשתמש בהם בצורה מושכלת ומוגבלת.

 

כלי הלימוד של העתיד

הטאבלטים לילדים התפתחו מגאדג'טים פשוטים לכלים חינוכיים רבי עוצמה הממלאים תפקיד משמעותי בעיצוב חוויות הלמידה המוקדמות של ילדים. בעוד מכשירים אלה מספקים יתרונות רבים, זה חיוני להורים למצוא איזון בין זמן המסך לבין צורות אחרות של משחק וחינוך. התפתחות הטאבלטים לילדים נמשכת, עם התקדמות מתמשכת בטכנולוגיה המבטיחה דרכים חדשניות ויעילות יותר לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של ילדים בעידן הדיגיטלי.

 

ככל שמכשירים אלה משתלבים יותר ויותר בפרקטיקות חינוכיות, השפעתם על עיצוב מערכת היחסים של דור העתיד עם הטכנולוגיה אינה ניתנת להכחשה. הורים, מחנכים ומפתחים חייבים לשתף פעולה כדי להבטיח שהטאבלטים של הילדים ימשיכו לשמש כנכסים בעלי ערך בטיפוח אהבה ללמידה והכנת ילדים לאתגרי המאה ה-21.

שאלות ותשובות על טאבלטים לילדים מומלצים

איך לבחור טאבלט לילדים?

כדאי שהמכשיר לא יהיה יקר מדי, כיוון שהוא מופקד בידי הילדים שלכם וחבריהם, וחבל שיהיו מאוד יקרים. מסך בגודל של 7-8 אינטש מתאים הרבה יותר לילדים ונוח לאחיזה גם בידיים קטנות. כדאי לוודא שהסוללה מספיקה לשלוש שעות לפחות, מה שיענה על הצורך שלכם בנסיעות למשל...

גם פונקציה של בקרת הורים או חסימה של תכנים מסויימים יכולה להיות יתרון בתחום הזה וכמובן שתפריט בעברית יכול להיות גם כן יתרון גדול

מה ההבדל בין טאבלט רגיל לטאבלט לילדים?

ניתן כיום למצוא מגוון רחב של טאבלטים מומלצים לילדים – בדרך כלל מדובר במכשירים זולים יותר ועם פחות פונקציות מסובכות. כדי להגן עליהם מחבלות תצטרכו לרכוש נרתיק לטאבלט. בחלק מהטאבלטים  התקינו אפליקציות שונות לילדים

כמה אמור לעלות טאבלט מומלץ לילדים?

כמובן שתלוי מאוד מהו המותג ומה המאפיינים שלו, אבל אין צורך להוציא יותר מ-500-800 ש"ח לטאבלט מצוין לילדים

מהם השיקולים העיקריים עבור ההורים בעת בחירת טאבלט לילדים?

בעת בחירת טאבלט לילדים, ההורים צריכים לשקול גורמים כגון תוכן מתאים לגיל, עמידות, בקרת הורים, מיקוד חינוכי, תכונות אינטראקטיביות, חיי סוללה ומחיר סביר. אלמנטים אלה תורמים באופן קולקטיבי ליצירת חוויה דיגיטלית חיובית ומעשירה לילדים, תוך התייחסות לחששות לגבי בטיחות, עמידות וערך חינוכי.

כיצד פועלת בקרת הורים על טאבלטים ילדים, ומדוע היא חשובה?

בקרת הורים בטאבלטים לילדים מאפשרת להורים להסדיר את החוויה הדיגיטלית של ילדיהם. הפיצ'רים הללו כוללים בדרך כלל תכונות כגון הגדרת מגבלות זמן, הגבלת גישה לאתרי אינטרנט או יישומים ספציפיים וניטור השימוש. הם חיוניים להבטחת סביבה בטוחה ומבוקרת, כדי לסייע להורים לנהל את זמן המסך, להגן על הילדים מפני תוכן לא הולם ולהתאים אישית את החוויה הדיגיטלית בהתאם לערכים ולכללים המשפחתיים.

איזה תפקיד משחקים תכונות אינטראקטיביות בטאבלטים של ילדים, וכיצד הן תורמות לחוויית הלמידה של הילד?

תכונות אינטראקטיביות, כגון מסכי מגע, תצוגות מלאות חיים וממשקים מגיבים, משחקות תפקיד חיוני בעיסוק ילדים והפיכת הלמידה למהנה. תכונות אלה תורמות לפיתוח מיומנויות קוגניטיביות ומוטוריות על ידי חקירה בעזרת הידיים והראש. טאבלטים עם אפליקציות אינטראקטיביות של סיפור סיפורים, אולפני אמנות וירטואלית ומשחקים המקדמים חשיבה ביקורתית, יוצרים קשר חיובי עם חינוך, ומטפחים אהבה ללמידה מגיל צעיר. הם הופכים את תהליך הלמידה ליותר סוחף ומהנה לילדים, ומעודדים אותם להשתתף באופן פעיל בפעילויות חינוכיות.