בקרת הורים: 5 האפליקציות המומלצות ביותר | Finder

הילדים של היום נחשפים לתוכן בעייתי הרבה יותר מוקדם מבעבר. כדי לשלוט על התכנים שהם מקבלים בפלטפורמות השונות, יש להשתמש באפליקציות בקרת הורים ברמה גבוהה. בדקנו בעבורכם אינספור של אפליקציות לבקרת הורים מכל הסוגים, השווינו תכונות וביצועים ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

תינוקות וילדים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בקרת הורים מומלצת

בעידן הטכנולוגי המודרני, יש לילדים גישה חסרת תקדים לעולם הדיגיטלי, וזה כולל תכנים בעייתיים מאוד. הילדים נחשפים בגיל מאוד צעיר לתוכן קיצוני, אלים, מיני וכזה שיכול לגרום להרבה נזק. הילדים יכולים אפילו לא להתכוון לכך ולהגיע לתכנים בעייתיים ולכן, הם צריכים עזרה מההורים.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של אפליקציות בקרת הורים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת האפליקציות לבקרת הורים המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

3 אפליקציות בקרת הורים המומלצות על ידי המומחים שלנו

בקרת הורים הכי מקיפה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בקרת הורים הכי טובה במדיה חברתית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בקרת הורים העוצמתית ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אפליקציות בקרת הורים הופיעו בשנים האחרונות ככלי חיוני להבטחת שלומם ורווחתם של משתמשים צעירים. האפליקציות האלו נותנים להורים את היכולת לפקח, לנהל ולהגן על הפעילויות המקוונות של ילדיהם. אפליקציות בקרת הורים תורמות ליצירת סביבה מקוונת מאובטחת לילדים, ולכן, חשוב להבין את החשיבות שלהן.

 

פיקוח על השימוש באינטרנט

אפליקציות בקרת הורים מאפשרות להורים לפקח ולהסדיר את השימוש של ילדיהם באינטרנט. באמצעות האפליקציות האלו, הורים יכולים לפקח על אתרי האינטרנט שבהם הילדים מבקרים, לחסום תוכן לא הולם ולהגדיר מסננים כדי למנוע חשיפה לחומרים מיניים, אלימים או מזיקים בכל צורה. יישומי בקרת הורים ממלאים תפקיד חיוני בהגנה על ילדים מפני בריונות ברשת, טורפים מקוונים וסכנות פוטנציאליות אחרות האורבות בנוף הדיגיטלי.

 

ניהול זמן מסך

זמן מסך מוגזם הפך לדאגה גוברת להורים רבים, שפשוט מודאגים גם מבעיות ראייה וגם מהתמכרות שיהיה קשה להיפטר ממנה בגילאים מאוחרים יותר. יישומי בקרת הורים מטפלים בבעיה זו על ידי הצעת תכונות המאפשרות להורים לקבוע מגבלות על כמות הזמן שילדים מבלים במכשירים אלקטרוניים. על ידי עידוד איזון בריא בין זמן מסך לפעילויות אחרות, אפליקציות אלה מקדמות את רווחתם הכללית של ילדים, ומבטיחות שהם עוסקים בפעילות גופנית, אינטראקציות חברתיות ועיסוקים אקדמיים, לצד צפייה במסכים.

 

הגנה על הפרטיות

ילדים עשויים לשתף מידע אישי או להתנהג בצורה מסוכנת ברשת, ובכך להיות פגיעים לפריצות פרטיות או גניבת זהות. אפליקציות בקרת הורים מסייעות להורים לעקוב אחר האינטראקציות המקוונות של ילדיהם, כולל פעילויות מדיה חברתית ואפליקציות הודעות. הניטור מסייע לזהות סיכוני פרטיות פוטנציאליים, ומאפשר להורים לחנך את ילדיהם על התנהגות מקוונת אחראית ולהתערב במידת הצורך. מדובר בפיקוח קריטי לשמירה על שלום הילד הן מבחינה דיגיטלית והן מבחינה פיזית, שכן בחלק מהמקרים, מדובר על כוונות זדון פיזיות.

 

מניעת בריונות ברשת

בריונות ברשת הפכה לנושא נפוץ בנוף הדיגיטלי של ימינו. הבריונות יכולה לגרום למצוקה רגשית ולפגיעה בילדים בצורה בלתי הפיכה. אפליקציות בקרת הורים מסייעות באיתור סימנים לבריונות ברשת על ידי ניטור הודעות טקסט, פוסטים במדיה החברתית ושיחות מקוונות. הורים יכולים לקבל התראות או דו"חות המסמנים אירועי בריונות רשת פוטנציאליים, המאפשרים להם לנקוט פעולה מיידית, להציע תמיכה לילד שלהם, ואף לפנות לרשויות הרלוונטיות או אנשי בית הספר, במידת הצורך.

 

קידום הרגלים דיגיטליים בריאים

אפליקציות בקרת הורים מעודדות התפתחות של הרגלים דיגיטליים בריאים אצל ילדים. כאשר ההורים מבינים את אופי הגלישה של הילדים, אפשר ליזום שיחות בין ההורים לילדים על שימוש אחראי באינטרנט, צריכת תוכן מתאימה וחשיבות כללי ההתנהגות המקוונים. דיונים כאלה מטפחים בסיס חזק להתנהגות אחראית ברשת, ומציידים ילדים עם הכישורים הדרושים כדי לנווט בעולם המקוון בבטחה.

 

אז מה עושים?

אפליקציות בקרת הורים הפכו כאמור לכלים חיוניים להורים המבקשים להגן על ילדיהם בעידן הדיגיטלי. הן מספקות להורים את האמצעים להבטיח את שלומם ורווחתם של ילדיהם באינטרנט. חשוב לזכור כי יש להשתמש באפליקציות בקרת הורים בשילוב עם תקשורת פתוחה ואמון בין הורים לילדים ואי אפשר לראות באפליקציות אלה תחליף להורות אחראית, אלא כעזרים בעלי ערך בניווט במורכבויות של העולם הדיגיטלי. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, אפליקציות בקרת ההורים יתפתחו ויתאימו את עצמן כדי לענות על הצרכים המשתנים של המשפחות. כדי להקל עליכם, סקרנו עבורכם את 5 האפליקציות המובילות כיום בשוק, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

בקרת הורים הכי מקיפה: FamilyTime

FamilyTime היא אפליקציית בקרת הורים מקיפה המציעה מגוון של תכונות מתקדמות המסייעות להורים לחסום יישומים, לסנן אתרים ולעקוב אחר המיקום וזמן המסך של ילדיהם. יש לה כפתור מצוקה ותאימות חוצה פלטפורמה

FamilyTime
FamilyTime

FamilyTime

4.5 15

מגוון רחב של פיצ'רים מקיפים

יתרונות

מגוון רחב של פיצ'רים

כפתור מצוקה

תאימות חוצה פלטפורמה

חסרונות

גרסה חינמית מוגבלת

סינון לא עקבי

קנה עכשיו ב- אתר החברה

FamilyTime היא אפליקציית בקרת הורים מקיפה המציעה מגוון של תכונות המסייעות להורים להבטיח את בטיחות ילדיהם באינטרנט. יש לה ממשק ידידותי למשתמש ותאימות חוצה פלטפורמות (אנדוריאד ו-IOS), ולכן היא בולטת כאפשרות אמינה עבור הורים רבים עם ילדים בגילאים שונים. האפליקציה מאפשרת להורים לעקוב אחר זמן המסך של ילדיהם ולשלוט בו, לחסום תכנים לא הולמים, לעקוב אחר מיקומם ואף להציב גבולות גיאוגרפיים.

 

תכונת כפתור הפאניקה מוסיפה שכבה נוספת של אבטחה בכך שהיא מאפשרת לילדים לשלוח אותות מצוקה מיידית להוריהם במקרה חירום. עם זאת, חשוב לציין כי הגרסה החינמית של FamilyTime יש פונקציונליות מוגבלת, וכדי לגשת חבילה מלאה של תכונות, יש צורך במנוי פרימיום. האפליקציה לעיתים לוקה בסינון האתרים שלה, אך יש לכך דוגמאות נקודתיות. בסך הכל, FamilyTime נותרה בחירה איכותית עבור הורים המחפשים יישום בקרת הורים יעיל.

לוגו של הסקירה

בקרת הורים הכי טובה במדיה חברתית: Qustodio

Qustodio היא אפליקציית בקרת הורים רבת עוצמה ועשירה בתכונות, המציעה פתרונות מקיפים לניהול ומעקב אחר הפעילויות המקוונות של הילד. היא מצטיינת בסינון, מנטרת אחר מדיה חברתית ונותנת התראות בזמן אמת

Qustodio
Qustodio

Qustodio

4.5 15

מצטיינת בהבטחת חוויה גלישה בטוחה

יתרונות

עוקבת אחר מדיה חברתית

סינון מושלם

התראה בזמן אמת

חסרונות

תוכנית פרימיום יקרה

בעייתית ב-IOS

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Qustodio היא אפליקציית בקרת הורים רבת עוצמה ועשירה בתכונות רבות ומגוונות, אשר מציעה פתרונות מקיפים לניהול ומעקב אחר הפעילויות המקוונות של הילד. לאפליקציה יש יכולות מתקדמות של סינון אינטרנט, ולכן, הורים יכולים בקלות לבצע התאמות אישיות ולחסום אתרי אינטרנט או קטגוריות תוכן ספציפיות כדי להבטיח חוויית גלישה בטוחה עבור הילדים שלהם. האפליקציה גם מספקת ניטור מדיה חברתית, ומאפשרת להורים לעקוב אחר האינטראקציות של ילדיהם בפלטפורמות פופולריות.

 

לאפליקציה יש התראות בזמן אמת מעדכנות את ההורים לגבי כל ניסיון לגשת לתוכן או לאפליקציות מוגבלות. עם זאת, העלות של תוכניות הפרימיום הוא גבוהה יחסית לחלק מהמתחרים. בנוסף, תכונות מסוימות, כגון ניטור שיחות ומעקב אחר הודעות טקסט, אינן זמינות במכשירי iOS, דבר המגביל את הפונקציונליות של האפליקציה בפלטפורמה הזו. למרות מגבלות קלות, Qustodio היא אפליקציית בקרת הורים אמינה ויעילה המציעה רמה גבוהה של שליטה והגנה בעולם המקוון.

לוגו של הסקירה

בקרת הורים העוצמתית ביותר: Norton Family Premier

Norton Family Premier היא אפליקציה מקיפה לבקרת הורים, המציעה תכונות איכותיות המסייעות להורים להגן על החוויות המקוונות של ילדיהם. יש לה סינון איכותי במיוחד והיא מאפשרת ניהול זמן ופיקוח חיפוש עבור הילדים

Norton Family Premier
Norton Family Premier

Norton Family Premier

4.5 15

אפליקציה שממקסמת את ההגנה על הילדים

יתרונות

מסננת ברמה גבוהה

ניהול זמן

פיקוח חיפוש

חסרונות

בעייתית במדיה חברתית

בעיות תאימות

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Norton Family Premier היא אפליקציה איכותית ועוצמתית במיוחד לבקרת הורים. היא מציעה תכונות חזקות במיוחד, המסייעות להורים להגן על החוויות המקוונות של ילדיהם. יכולות סינון התוכן של האפליקציה מרשימות במיוחד, ומאפשרות להורים לחסום אתרי אינטרנט לא הולמים ולמנוע גישה לתוכן מזיק. למעשה, היא כנראה האיכותית ביותר בתחום של חסימת תוכן, ואי זליגה של תכנים לא הולמים. תכונת ניהול הזמן שלה מועילה גם היא, ומאפשרת להורים להגדיר מגבלות על השימוש במכשיר ולקדם הרגלי זמן מסך בריאים.

 

תכונת פיקוח החיפוש מאפשרת להורים לעקוב אחר שאילתות החיפוש המקוונות של ילדיהם, ומספקת שכבת הגנה נוספת. עם זאת, Norton Family Premier אינה מספקת ניטור מדיה חברתית, במה שמהווה חיסרון להורים עם ילדים גדולים יותר. ישנם גםבעיותת תאימות בהתקנים מסוימים ובמערכות הפעלה מסוימות, אך למרות חסרונות האלו, Norton Family Premier היא עדיין בחירה אמינה עבור הורים המחפשים אמצעי בקרת הורים יעילים כדי לשמור על בטיחות ילדיהם באינטרנט, ורוצים הגנה הרמטית ללא זליגות.

לוגו של הסקירה

בקרת הורים הכי מותאמת אישית: Net Nanny

Net Nanny היא אפליקציית בקרת הורים המציעה תכונות שימושיות המסייעות להורים להגן על ילדיהם בעולם הדיגיטלי. היא מאפשרת התאמת פרופילים אישיים לכל ילד, והצליח להתמודד עם האיומים לגילאים השונים בצורה מדויקת

Net Nanny
Net Nanny

Net Nanny

4.5 15

מתאימה את עצמה להורים ולילדים

יתרונות

פרופילים מותאמים אישית

קטגוריות סינון אינטרנט

ניהול מרחוק

חסרונות

אין גידור גאוגרפי

חסימת יישומים מוגבלת

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Net Nanny היא אפליקציית בקרת הורים ברמה גבוהה המציעה תכונות שימושיות ומגוונות המסייעות להורים להגן על ילדיהם בעולם הדיגיטלי של היום. הפיצ'ר המעניין והחשוב ביותר של האפליקציה הוא שהיא מאפשרת להורים ליצור פרופילים מותאמים אישית עבור כל ילד, ומספקת הגדרות והגבלות מותאמות אישית על בסיס צרכים אישיים. קטגוריות סינון האינטרנט הן נרחבות, מה שהופך את חסימת הגישה לתוכן לא הולם לקלה במיוחד. 

תכונת הניהול מרחוק היא נוחה, שכן היא מאפשרת להורים לפקח ולשלוט על הפעילויות המקוונות של ילדיהם מלוח בקרה פשוט. עם זאת, Net Nanny חסר תכונה גידור גאוגרפי, במה שעלול להגביל את האפקטיביות שלה במונחים של מעקב מיקום, עבור הורים שזה חשוב להם. בנוסף, הפונקציונליות של חסימת האפליקציה אינה נרחבת בהשוואה למתחרים אחרים, דבר העלול להפריע לשליטה מדויקת על השימוש באפליקציות. בסך הכל, Net Nanny היא בחירה מצויינת עבור הורים המחפשים אפליקציה איכותית המותאמת לכל ילד.

לוגו של הסקירה

בקרת הורים הכי מתקדמת: Bark

BARK היא אפליקציית בקרת הורים יוצאת דופן, אשר בולטת בגישה החדשנית שלה לבטיחות באינטרנט. באמצעות ניטור מתקדם של בינה מלאכותית, Bark סורקת ומנתחת כל סוג של תוכן ברשת, על מנת לשמור על ילדיכם בטוחים

Bark
Bark

Bark

4.5 15

אפליקציית בקרת הורים עם בינה מלאכותית

יתרונות

ניטור מונחה AI

תמיכה בפלטפורמות רבות

שיפור מתמיד

חסרונות

שליטה מוגבלת על שימוש באפליקציות

קנה עכשיו ב- אתר החברה

BARK היא אפליקציית בקרת הורים חדשנית ויוצאת דופן, אשר בולטת בגישה המתקדמת שלה לבטיחות באינטרנט, כאשר היא עושה זאת באמצעות בינה מלאכותית. באמצעות ניטור מתקדם של בינה מלאכותית, Bark סורקת ומנתחת כל סוג של תוכן באינטרנט, כולל הודעות טקסט, פוסטים במדיה החברתית, אימיילים ועוד, כדי לזהות סיכונים וסכנות אפשריים לילדים. הגישה האקטיבית הזו מבדילה את Bark מאפליקציות אחרות בשוק.

 

התמיכה של האפליקציה בהרבה פלטפורמות היא מרשימה, כאשר היא מכסה מגוון רחב של פלטפורמות וערוצי תקשורת. בגלל שהאפליקציה בנויה על AI, היא משתפרת באופן מתמיד, והיא כל הזמן מעדכנת את האלגוריתמים שלה כדי להישאר לפני איומים מקוונים חדשים. עם זאת, ל-Bark אין שירות לקוחות, והיא מסתמכת בעיקר על תקשורת בדוא"ל, מה שעלול לגרום לזמני תגובה איטיים יותר לבירורים דחופים. בנוסף, בעוד Bark מצטיינת במעקב אחר תקשורת מבוססת טקסט, היא מציעה שליטה מוגבלת בלבד על השימוש באפליקציות וניהול זמן מסך. בסך הכל, Bark היא בחירה מתקדמת ומצוינת עבור הורים המחפשים ניטור AI מתקדם כדי לשמור על ילדיהם בטוחים ברשת.

איך בחרנו אפליקציית בקרת הורים מומלצת מבין מאות האפליקציות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של אפליקציית בקרת הורים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפליקציות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בתכונות שאתם מחפשים, תלוי בנוחות השימוש – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את אפליקציית בקרה ההורים הטובה ביותר עבורכם?

אפליקציות בקרת הורים ממלאות תפקיד חיוני בסיוע להורים להגן על החוויות המקוונות של ילדיהם. כל אחת מ-5 האפליקציות המובילות שנסקרו כאן מציעה תכונות ויתרונות ייחודיים, אך יש לה גם חסרונות. כדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורכם, חשוב מאוד שבראש ובראשונה תסתכלו על כמה פרמטרים כמו גילאי הילדים, התכנים שאתם רוצים לחסום, פיצ'רים שחשובים לכם ורמת אבטחה ייעודית.

 

תכונות מקיפות וסינון חזק

FamilyTime מספקת תכונות מקיפות אך יש לה מגבלות בגרסה החינמית שלה ובעיות מזדמנות עם סינון אינטרנט, כך שהיא מעולה אם אתם רוצים פיצ'רים רבים, ומוכנים לקבל זליגות אפשריות של תוכן. Qustodio מציעה סינון אינטרנט מתקדם וניטור מדיה חברתית, אבל היא מעט יקרה. תכונות מסוימות ב- Norton Family Premierכוללות סינון תוכן חזק, אך האפליקציה אינה מצליחה לעקוב אחר מדיה חברתית ועומד בפני בעיות תאימות, כך שהיא מתאימה בעיקר לגילאים צעירים יותר.

 

פרסונליזציה

Net Nanny מאפשרת פרופילים הניתנים להתאמה אישית, אך אין בה גידור גיאוגרפי ויש לה חסימת יישומים מוגבלת. קליפ עושה שימוש בניטור מונחה AI, אך חסרה תמיכה חיה בלקוחות ושליטה מדויקת על השימוש באפליקציות. עם זאת, מדובר באפליקציה נהדרת עבור אנשים שרוצים פרסונליזציה עבור משתמשים שונים.

 

לשקול צרכים

בעת בחירת אפליקציית בקרת הורים, חשוב לשקול את הצרכים הספציפיים שלכם, התקציב והעדפות המכשיר שלכם, שכן לא כל אפליקציה מתאימה לכל פלטפורמה. בנוסף, בדיקת הגירסאות החינמיות או תקופות הניסיון של יישומים אלה, יכולה לספק תובנות לגבי השימושיות והיעילות שלהם עבור המשפחה. אפשר ורצוי להתנסות באופציות החינמיות, למקסם אותן, ורק אז לעבור לאופציות בתשלום.

 

חלק מגידול ילדים

חשוב לזכור כי אף אפליקציית בקרת הורים אינה חסינה מתקלות, ותוכן עלול לזלוג, לצד תקלות בפיצ'רים השונים אשר פוגעים בחוויה. האפליקציות הן חשובות מאוד ומשחקות תפקיד חשוב בהתפתחות הילד הדיגיטלי המודרני. עם זאת, לצד האפליקציות, חשוב לקיים תקשורת פתוחה עם הילדים על התנהגות מקוונת אחראית. יש לראות באפליקציות האלו כלים לתמיכה בהדרכה הורית ולספק שכבת הגנה נוספת בתחום הדיגיטלי.

שאלות ותשובות על בקרת הורים מומלצת

האם בקרת הורים יכולה לעקוב אחר הפעילויות המקוונות של ילדים ולעקוב אחריהן?

כן, כלי בקרת הורים מסוימים מציעים את היכולת לעקוב אחר פעילויות הילדים באינטרנט ולפקח עליהן. הם יכולים לספק מידע על אתרי אינטרנט שביקרו בהם, היסטוריית חיפוש, אינטראקציות מדיה חברתית ועוד. עם זאת, חשוב לאזן את הניטור עם שיקולי פרטיות ולפתוח את התקשורת עם ילדכם.