טאבלט אפל (iPad): סקירת 5 אייפדים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

דקים, קלים ומתקדמים: האייפדים הטובים ביותר שתוכלו לקנות השנה.

icon pos_1

ניתחנו

58 סקירות

ו-

1503 ביקורות

בתחום

טאבלטים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טאבלט אפל מומלץ (אייפד)

טאבלט אפל, שנקרא גם אייפד (iPad) הוא נקודת האמצע בין סמארטפון למחשב נייד – הוא לא ממש קטן, אבל הוא בהחלט לא מחשב, למרות שאפשר לחבר לו מקלדת ולהשתמש בו ממש כמו בלפטופ. אתם יכולים לקרוא בו ספרים, לגלוש ברשת או ליצור תוכן, כל האפשרויות נמצאות בכף ידיכם. אם גם אתם רוצים להצטייד באייפד מעולה של חברת אפל, לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

M1 .128GB
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

64GB
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מהו האייפד הטוב ביותר? מדובר בשאלה קצת מורכבת, בהתחשב מבחר הטאבלטים הסטנדרטים, דגמי ה-Air המתקדמים ודגמי ה-Pro המקצועיים שאפשר למצוא היום תחת הכותרת "טאבלט אייפד" – אבל זו שאלה שנשמח לענות עליה.

 

זו גם שאלה עם תשובה שלא מפסיקה להשתנות, היות ואייפדים חדשים יוצאים לשוק באופן די קבוע. בין ההופעות החדשות בשוק נמצא ה-iPad Air 4 (2021), התוספת החדשה ביותר לסקירה שלנו.

 

אולם, לפני שאתם רוכשים אייפד חדש, כדי לדעת שבלאק פריידי כמעט הגיע ומיד אחריו יש לנו את סייבר מונדי, כך שמומלץ לחכות ולראות אילו מבצעים מעניינים אפשר להשיג. אבל בינתיים, כדאי שתכירו את הדגמים הטובים ביותר שאפשר לרכוש היום בשוק.

 

התהליך המחקרי שקדם לכתיבת הסקירה

המבחר כל כך גדול וכל כך קשה לבחור…בהכנת הסקירה עברנו על סקירות בינלאומיות רבות ובדקנו את המאפיינים שלפיהם נבחרו דגמי הטאבלטים. ניתחנו את התגובות מאתרים מובילים בארץ ומחו"ל לדגמי האייפדים השונים ושקללנו אותם לכדי ציון מספרי אשר ניתן לכל אייפד שנסקר. שמנו דגש מיוחד להערות שהועלו על-ידי הקונים עצמם על תפקוד האייפד שלהם במשימות היום-יום. ניסינו לתת בסקירה מענה לסוגי קונים שונים ולכן חילקנו את דגמי האייפדים השונים לקטגוריות על פי תכונות ומאפיינים שהיו חשובים לסוגי קונים שונים. כללנו בסקירה את דגמי האייפדים שהגיעו לציונים הגבוהים ביותר בכל קטגוריה ואשר ניתנים להשגה בצורה נוחה בישראל, בחנויות מקומיות אשר מחזיקות מלאי קבוע של הדגם או על-ידי הזמנה אונליין מספק אמין ששולח לישראל.

 

על אלו מאפיינים שמנו דגש בבחירת דגמי האייפדים לסקירה?

מתוך ניתוח הנתונים מסקירות, קריאת דעות מומחים ותגובות גולשים, סיכמנו את המאפיינים החשובים לרוב הקונים: מחיר, גודל מסך, כוח עיבוד, אורך חיי הסוללה, איכות מצלמה, ומשקל.

 

במי נעזרנו?

לצורך הסקירה חקרנו ובדקנו 58 סקירות בינלאומיות ומקומיות וקראנו 1503 תגובות גולשים מהארץ ומהעולם.

נעזרנו בסקירות הבינלאומיות של האתרים המובילים: techradar.com ,wired.com, ו- cnet.com.

wired.com מגזין טכנולוגיה אמריקאי מוכר וותיק (קיים משנת 1993).

techradar.com אתר בריטי בעל וותק של כ-14 שנה המתמקד בטכנולוגיה. באתר חדשות, מדריכים, וסקירות רבות בנושאי טכנולוגיה. צוות techradar בדק את דגמי האייפד בסקירה בשימוש יומיומי.

 cnet.com אתר אמריקאי וותיק  מאוד (הוקם בשנת 1994!) המתמקד בטכנולוגיה.

לוגו של הסקירה

האייפד הטוב ביותר מכולם: iPad Pro 11

ה- iPad Pro 11הוא האייפד הטוב ביותר שתוכלו לקנות היום. הוא אמנם די יקר, אבל מדובר בטאבלט העוצמתי ביותר של Apple אשר מקדם את העיצוב 2 ב-1 המשוכלל ביותר, במיוחד אם אתם מעוניינים גם לרכוש את המקלדת היוקרתית שלו.

iPad Pro 11

4.5 15

מי שמחפש את האייפד הטוב ביותר, יכול לעצור כאן

יתרונות

העיפרון נצמד למסגרת (סוף סוף)

כמות מטורפת של עוצמה

ביצועים יוצאים מן הכלל

עיצוב מושך ודק

חסרונות

יקר

מקלדת ועיפרון יקרים ולא כלולים במחיר

קנה עכשיו ב- KSP
M1
קנה עכשיו ב- Ivory

יש לו חוויית שימוש דומה מאוד לזו של מחשב נייד גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת ביצועים, גם ה- Apple Pencil החדש נתפס מגנטית למסגרת האייפד פרו החדש. עם רמקולים יוקרתיים ויחד מסך-גוף נהדרים, קשה לא להתאהב במכשיר המרשים הזה.

 

עם הגעתה של iPadPS התוכנה שלו שופרה, מה שהפך אותו לאפילו טוב יותר ממה שהיה בהשקה.

 

אולם, אין לו יציאה לאוזניות. אז אם רציתם יציאת 3.5 סטנדרטית במכשיר דמוי מחשב, תצטרכו לקנות מחשב אמיתי.

 

כל דבר ב- iPad Pro 11הופך אותו לטאבלט הטוב ביותר של אפל – אתם פשוט תצטרכו לבלוע את המחיר הגבוה – אבל הוא עדיין לא תחליף ל-MacBook.

לוגו של הסקירה

האייפד הגדול ביותר: iPad Pro 12.9

ה- iPad Pro 12.9הוא מפלצת ענקית – במובן הטוב של המילה, היות והוא מעניק לכם ביצועים מדהימים ללא כל מאמץ – להתראות פלאפון, מחשב נייד, קונסולת משחק. מדובר בכלי העבודה והיצירה האולטימטיבי, עם המסך הענקי שלו, הציוד ההיקפי השימושי ומערכת ההפעלה המתוחכמת.

iPad Pro 12.9

4.5 15

מכשיר ענקי ומשוכלל שמסוגל לעשות כמעט הכל

יתרונות

תצוגה ענקית

איכות מוסיקה ללא תחרות

עוצמת עיבוד יוצאת מן הכלל

ביצועים טובים

חסרונות

חיי בטרייה קצרים

נטען לאט

טווח קצר לזיהוי Face ID

M1 .128GB
קנה עכשיו ב- Ivory
2TB
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG

יש לו את עוצמת העיבוד המהירה ביותר שראינו במכשיר מהסוג הזה, ארבעה רמקולים חזקים ומסך רענן ו- תלוי באיזה דגם תרכשו – יותר שטח אחסון משתוכלו אי פעם להזדקק.

 

אולם, אין לו את חיי הסוללה הכי טובים, כך שהוא לא הולך להחזיק לכם מעמד הרבה זמן. אתם אולי לא תוכלו להשתמש בו לתקופות זמן ארוכות כגון צפייה בסרט בנסיעה, והוא גם נטען די לאט.

 

באופן כללי, ה- iPad Pro 12.9הוא אחד האייפדים הטובים ביותר שתוכלו לקנות היום, אבל אם אתם לא זקוקים לתצוגה הענקית שלו, ה- iPad Pro 11 יחסוך לכם כמה שקלים ויהיה הרבה יותר נייד.

לוגו של הסקירה

האייפד החדש והעדכני ביותר: (Apple iPad Air 10.9 (2020

בימים אלו, כשהזום והפגישות מרחוק נעשו חלק קבוע בחיים של רובנו, חשוב שיהיה ברשותנו מכשיר עם מצלמה איכותית. למי מכם שפחות אוהבים את הגודל והכבדות של מחשב נייח או נייד, ה (Apple iPad Air 10.9 (2020 יהיה הבחירה המושלמת. באייפד קיימת מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 7 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית מאפשרת לאזן בין סוגי אור שונים ומספקת איכות צילום טובה יותר מזו הקיימת במחשבים או במצלמות רשת.

(Apple iPad Air 10.9 (2020

4.5 15

אידאלי לפגישות בזום

יתרונות

מעבד מהיר

מצלמה קדמית ואחורית איכותיות

רמקולי סטריאו חזקים

אפשרות לפתיחה באמצעות טביעת אצבע

חסרונות

חיי סוללה לא ארוכים

אין אופציה לריבוי משימות

64GB
קנה עכשיו ב- Walla Shops
64GB
קנה עכשיו ב- Ivory
256GB
קנה עכשיו ב- KSP

בחלק העליון והתחתון של המכשיר נמצאים שני רמקולי סטריאו שנותנים צליל איכותי ודו-כיווני, בניגוד למכשירים זולים יותר בהם הרמקולים נמצאים רק בחלק התחתון. כפתור הזיהוי לפי טביעת אצבע הוא עוד שינוי מבורך, במיוחד בתקופת קורונה עם המסכות. בדומה לשאר מכשירי אפל שבהם הפונקציה הייתה זמינה, עכשיו תוכלו להיכנס לאייפד שלכם בעזרת טביעת אצבע. 

 

דגם זה הוא גם הטאבלט המהיר ביותר היום בשוק עם מעבד Apple A14 ו- 4GB של RAM. תשלבו את זה עם זיכרון בנפח של 64GB או 256GB ותקבלו מכשיר מהיר, איכותי ועם מספיק מקום להכיל את כל מה שתצטרכו. חיי הסוללה של המכשיר לא מזהירים, על אף שיש שיפור קל מהדגמים הקודמים. בנוסף, אין אופציה לריבוי משימות במכשיר כמו אלו הקיימים במכשירים אחרים. 

 

המכשיר מגיע במגוון צבעים וניתן לצרף לו מגוון אביזרים כמו מקלדת, עיפרון לאייפד ועוד. 

לוגו של הסקירה

הקטן ביותר: iPad Mini

לפעמים עם טאבלט אתם פשוט רוצים סמארטפון גדול, וה- iPad Miniהוא בדיוק זה. מדובר במכשיר קומפקטי עם נתונים מרשימים, אשר כוללים את המעבד האחרון של אפל וחיי בטרייה מספקים.

iPad Mini

4.5 15

הטבלט הקטן היחיד שכדאי לכם לקחת בחשבון

יתרונות

גודל נייד במיוחד

מפרט עוצמתי באופן מפתיע

חסרונות

עיצוב מעט מיושן

עושה שימוש בעיפרון הישן יותר של אפל

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory

מה שהופך את ה- iPad Mini לנהדר היא העובדה שאתם יכולים להשתמש גם בעיפרון של אפל, מה שהופך את ה- iPad Mini לפנקס קטן ושימושי בכיס שלכם.

 

ה- iPad Mini הוא אחד הטבלטים הקטנים הטובים ביותר שתוכלו לקנות בנקודת מחיר זו, אז אם אתם מחפשים מכשיר קטן ועוצמתי שיכול להיכנס לכם לכיס, לא תוכלו למצוא טוב יותר מהמפלצת הקטנה של Apple.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: iPad 10.2

ה- iPad 10.2מביא את האייפד הבסיסי של אפל צעד אחד קרוב יותר אל ה- iPad Pro – או לפחות אל ה- iPad Air האחרון – עם תוספת של תמיכה במקלדת חכמה ומסך קצת יותר גדול, אשר גודל מ-9.7 אינץ' ל-10.2 אינץ'.

iPad 10.2

4.5 15

האייפד הבסיסי של אפל עם מסך גדול יותר ומחיר מצוין

יתרונות

מסך קצת יותר גדול

עובד עם מקלדת חכמה

ביצועים מספקים

חיי סוללה טובים

מחיר נוח

חסרונות

עיצוב מיושן

ה- iPad Air טוב יותר לציור

WiFi + Cellular .256GB
קנה עכשיו ב- KSP
WiFi + Cellular .256GB
קנה עכשיו ב- Ivory

האייפד 10.2 קיבל גם תוספת בעוצמה, עם ג'יגה בייט נוסף של RAM בהשוואה לדגם הקודם, למרות שהוא תקוע עם אותה ערכת שבבים A10 ישנה.

 

יש לו גם די את אותו עיצוב, מה שאומר מסגרת די גדולה וכפתור בית. אש אם אתם מחפשים עיצוב שכולו מסך חלק, זה לא הדגם הזה.

 

אבל עם חיי סוללה טובים, ביצועים מספקים ומחיר נמוך במיוחד – לפחות לפי הסטנדרטים של אפל – יש הרבה מה לאהוב כאן, במיוחד אם אתם רוצים לקבל את המאפיינים המעולים של אפל בתקציב נוח במיוחד.

סיכום

למה לקנות טאבלט של אפל?

מרבית האנשים חושבים שהדרך לקניית טאבלט של אפל היא קלה, ופשוט קונים את מה שהכי חדש. ובכן, האייפדים החדשים הם לא תמיד המתאימים לכם ביותר, ויש ליין רחב של מוצרים שהוציאה החברה, על מנת לענות על צורך של כל אחד ואחד מהלקוחות שלה, אפילו אם אין ברשותם מוצרים אחרים של אפל. לכל מוצר של אפל יש את החוזקות שלו, ולמרות שהרבה מהמוצרים של החברה נראים אותו דבר, חשוב לדעת להבדיל ולבצע את ההבחנה הנכונה לפני הקנייה. חשוב לזכור שלא תמיד צריך ללכת לחנויות של אפל כדי לקנות את המוצרים, אלא אפשר גם לחפש בשוק היד שנייה, שמלא באנשים שלא מתאפקים, וקונים את המוצר החדש ביותר ביום שהוא יוצא. אפל הצליחה לייצר לא מעט כאלו עם השנים, וזה ייאמר לזכותה.

 

ממשיכה להתקדם ולהתעדכן

אפל היא לא חברה ששוקטת על השמרים והדגמים שלה ממשיכים לצאת ולהתעדכן כל הזמן. החברה משכללת את המוצרים שלה, היא קשובה ללקוחות שלה, ולכן, חשוב מאוד להסתכל על הצרכים שלכם באותו זמן נתון. הבנת הצרכים לפני הקנייה זה הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע למיקסום הערך מהמוצר, וחיסכון בכסף שלכם. האם אתם צריכים מסך גדול והמון כוח? האם יש ערך לפרודוקטיביות וזמן עבודה ממושך? או שאתם רוצים עוד מוצר של אפל כדי שתוכלו לשחק בו? האם קומפקטיות חשובה לכם והאם אתם צריכים שהמכשיר ימתממשק עם מוצרים אחרים? חשוב לענות על כל השאלות הללו לפני שמזינים את כרטיס האשראי (או משלמים עם אפל פיי דרך הטלפון).

 

פרסונליזציה והתאמה ללקוח

בסופו של דבר, אפל הגיעה למצב בו יש לה טאבלט אשר מתאים לכל אחד מאיתנו. כל לקוח פוטנציאלי יכול לקבל בדיוק את מה שהוא מחפש, כאשר אפל מציעה פתרונות גם עבור אנשים מבוגרים, אנטי טכנולוגיים, שכלל לא שמעו על אפל בעבר. זה היתרון הכי גדול של אפל כחברת ענק שבנתה את עצמה בצורה בלתי נתפסת בשני העשורים האחרונים. חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם, כי קל מאוד ללכת לאיבוד בעולם של אפל. אנשים מתחילים לחפש כאשר הם מחפשים מוצר ספציפי, ולעיתים מסיימים עם מוצר יקר שהם לא מתחילים לגרד את היכולות שלו. זכרו כי בין הטאבלט הזול ביותר בשוק לבין האייפד היקר ביותר, יש הבדל של אלפי אחוזים ולכן, יש לקחת זאת בחשבון.

 

להתמודד עם החסרונות

לאייפדים יש הרבה מאוד יתרונות, והם גם גדלים ממוצר למוצר כאשר עולים בקטגוריית המחיר ומתקדמים עם השנים. עם זאת, החסרונות הבולטים ביותר של מרבית האייפדים נוגע לעיצוב שהופך להיות מיושן ברגע שהמוצר החדש כבר בשוק, וכמובן, חיי הסוללה. חשוב לזכור שהאייפד הוא מכשיר מורכב, עם מגוון רחב של פיצ'רים, וככל שהוא מקיים יותר אינטגרציה עם מכשירים נוספים, הוא מתרוקן יותר בקלות. דבר אחד שחשוב לזכור הוא שכיום הרבה יותר קל להטעין מכשירים גם כשלא נמצאים בבית (שקעים מתאימים בבתי קפה, אצטדיונים ואפילו באמצע הרחוב) ובעתיד הלא רחוק, סביר להניח שנוכל להטעין את המכשיר בצורה אלחוטית בכל מקום בו נהיה, כך שהבעיה הזו קרובה להיפתר.

 

יכולות על לכל מכשיר

אנשים לא תמיד יודעים מה הן היכולות של הטאבלטים המתקדמים של אפל, ואיך הם משתלבים עם מוצרי אפל אחרים. כך למשל, האייפד פרו החדש יכול להריץ שתי אפליקציות במקביל, ויכול אף לשמש כמסך למקבוק פרו. הוא יכול להקרין סרטון תמונה אחר תמונה, לסרוק מסמכים, לשמור הערות שנכתבות עם האייפד פנסיל, להפוך שמע לטקסט ולפתוח אפליקציות בעזרת סירי. מטרת העל של אפל היא לייצר פרסונליזציה למשתמש, ולכן, כל אחד צריך לקחת זאת בחשבון כאשר הוא בוחר את המכשיר שלו. באיזה מכשיר יהיה לו יותר קל להשתמש, איזה מכשיר טוב יותר לצרכים שלו, והאם המכשיר צריך או יכול לקיים אינטגרציה בצורה הרצויה עם מכשירים אחרים בבית.

 

חוד החנית של הקדמה הטכנולוגית

אפל נחשבת לחוד החנית בכל הנוגע לקדמה טכנולוגית בבית. היא זו שהניחה את היסודות לחיים הטכנולוגיים שאנו חיים כעת. היא הייתה הראשונה לקיים אינטגרציה בין מכשירים והתפתחה כמותג עד כדי כך שהיא נחשבת לאחת ח-5 החברות שמכתיבות את הכלכלה בעולם. לאור מיצובה כחברת על, היא השיגה המון תומכים, אך גם המון מתנגדים. ההתעקשות שלה להישאר עם תוכנה מובנית ועם מטען ייחודי מגיעה עם מורכבויות שונות, אך בסופו של דבר, אם אתה לקוח של אפל, אתה לקוח של אפל עד הסוף. הטאבלטים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה וזאת גם כאשר אתה מחזיק באייפון, מקבוק או אייווץ', ולכן, הם מהווים קנייה חכמה. האם צריך לרוץ ולקנות את המכשיר החדש ביותר? לא. אבל בהחלט שווה להסתכל, להתרשם ולראות מה הכי מתאים לכם ולצרכים שלכם, כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה שאפל מציעה בצורה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות על טאבלט אפל מומלץ (אייפד)

מה טווח המחירים של טאבלטים של אפל?

הטאבלטים של אפל נכנסים לקטגוריות היקרות יותר של טווחי המחירים. אם כיום אפשר למצוא טאבלטים פשוטים ב-200 ₪, הרי שעבור הטאבלט הפשוט ביותר של אפל תצטרכו לשלם כ-2,000 ₪. עבור הטאבלטים המתקדמים והחזקים ביותר של אפל, תצטרכו לשלם כ-8,000 ₪, שזה למעשה מחיר של מחשב מתקדם לכל דבר ועניין.

האם שווה לקנות טאבלט אפל לילדים?

מרבית הילדים לא צריכים טאבלטים מורכבים ויקרים כדי ליהנות. הם יכולים לשחק ולצפות ביוטיוב בכל טאבלט פשוט. העניין הוא שאם כל הבית שלכם כולל מוצרי אפל, כדאי שגם הטאבלט לילדים יהיה כזה. הטאבלטים של אפל הם מעט יותר עמידים מטאבלטים אחרים, וכאשר הילדים מגיעים לגילאים של 7 או 8, הם מתחילים להעריך את הטאבלטים האלו יותר, ולדעת למקסם את השימוש בהם. לכן, אם אתם אנשי אפל, הטאבלט של החברה יתאים גם לילדים שלכם.

האם אפשר להשתמש בטאבלט אפל ללא אפל ID?

התשובה היא כמובן כן. תוכלו להשתמש בכלל הפיצ'רים של האייפד גם ללא אפל ID או ללא כל מכשיר אחר של אפל. עם זאת, אם אתם רוצים למקסם את השימוש באייפד וליהנות מכל מה שיש לו להציע, אתם תצטרכו אפל ID, והעדיפות היא, שיהיה לכם גם אייפון, אפל ווץ' וכל המוצרים הנלווים של אפל. החוויה של אפל בנויה על אינטגרציה מושלמת בין כלל המכשירים, והאייפד הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. עם זאת, אם נחזור אחורה – כן, אפשר להשתמש באייפד ללא אפל ID עבור מירב הפיצ'רים הבסיסיים שלו.

האם אני צריך טאבלט של אפל אם יש לי כבר מחשב של אפל?

התשובה לשאלה הזו משתנה בהתאם לצרכים שלכם בתור צרכני אפל. אנשים שעובדים עם מוצרי אפל, לא צריכים למקבל בין מחשב לאייפד, כי אין לכך ערך רב. עם זאת, אנשים שעובדים בדרכים, משחקים במשחקים, או שמים דגש על נוחות וקומפקטיות, יוכלו בהחלט למצוא את הטאבלט כמשהו שנוח יותר להשתמש בו בצורה קז'ואלית, ובמקביל – לעבוד עם המחשב בצורה מקצועית.