מחשב נייד Dell מומלץ – סקירת 6 מחשבי דל הטובים ביותר 2024 |כולל מדריך קניה

      עשינו את העבודה הקשה עבורכם ומצאנו את מחשבי Dell הניידים הטובים ביותר של השנה!

icon pos_1

ניתחנו

579 סקירות

ו-

3071 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב נייד Dell מומלץ

מחפשים מחשב נייד מעולה? ובכן, Dell היא אחת החברות שכדאי לכם לקחת בחשבון; היא מייצרת מגוון רחב של דגמים מעולים כל שנה, הידועים בביצועים מצוינים ואיכות גבוהה. לפניכם הדגמים המובילים שיש לחברה להציע בשנת 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

מאיץ גרפי RTX
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מציאת המחשב הנייד הטוב ביותר של חברת Dell היא ממש לא עבודה פשוטה – Dell הכניסה לשוק מגוון רחב מאוד של מחשבים איכותיים לאורך השנים, כך שבין אם אתם מחפשים מחשב נייד לגיימינג, לעבודה או ללימודים, יש לכם המון אפשרויות לבחור מביניהן.

 

אבל אנחנו כאן כדי להדריך אתכם במבוך המחשבים שיש ל-Dell  להציע וצמצמנו אותו ל-6 אפשרויות מעולות שתוכלו לראות מטה. מהמחשב הטוב ביותר לאוניברסיטה ולבתי הספר עד המחשב הטוב ביותר לעבודה ויצירת תוכן מקצועי, יש מחשב נייד מושלם לכל צורך ולכל תקציב.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לרוב האנשים: DELL XPS 13 (2020)

סדרת ה- DELL XPS 13 מהממת אותנו כל פעם מחדש, וגרסת ה-2020 של המחשב ממשיכה את המסורת – היא עוצמתית, בנויה מעולה וקומפקטית – בעצם כל דבר שאתם יכולים לרצות בחיפוש שלכם אחר מחשב Dell הטוב ביותר.

DELL XPS 13

4.5 15

מחשב מעולה שמתאים לרוב האנשים

יתרונות

עיצוב מדהים, תצוגה נהדרת, חיי סוללה מצוינים, ביצועים טובים.

חסרונות

איכות הסאונד רק בסדר, יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Walla Shops

עם מעבד ה- Intel דור 10 החדש מותקן בפנים ועד 16GB של RAM, מדובר במחשב נייד נוח שמסוגל להתמודד עם כל מה שתבחרו לזרוק עליו. מנטפליקס בשעות הלילה עד לכתיבת תוכן בשעות הבוקר, אתם תגלו שה- DELL XPS 13 של 2023 הוא מחשב מעולה שמומלץ מאוד לקחת בחשבון.

 

אולם, זו תצוגת ה-13.4 אינץ' עם המסגרת הסופר דקה שהופכת את ה-XPS 13 לבולט כל כך: אם אתם רוצים, אתם יכולים לעלות עד רזולוציית 4K, אבל דגמי ה-1920×1080 עדיין נראים נהדר (ה-4K לא מהווה גורם מכריע בתצוגת מחשב נייד בגודל כזה).

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: DELL XPS 15 (2020)

ה- DELL XPS 15החדש מהנילונים לשנת 2020 פשוט הדהים אותנו, אפילו יותר מהגרסה הקודמת של המחשב ואם יש לכם מספיק כסף כדי להרשות אותו לעצמכם, אז מדובר ללא ספק באחד המחשבים הניידים הטובים ביותר של Dell שתוכלו לקנות השנה – אתם משלמים קצת יותר מה-XPS 13 עבור תצוגת ה-15.6 אינץ', אבל לדעתנו זה בהחלט שווה את זה.

DELL XPS 15 (2020)

4.5 15

המחשב הטוב ביותר שתוכלו לקנות ללא הגבלת תקציב

יתרונות

רמקולים מדהימים, תצוגה יפיפייה, מקלדת נוחה, ביצועים מרשימים, עיצוב מושך.

חסרונות

יקר מאוד, ה- GTX 1650 Ti קצת חלש.

קנה עכשיו ב- KSP
עם מסך מגע
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

שמחנו לגלות שהתצוגה עושה שימוש ביחס הגובה רוחב המנצח 16:10: הוא לא עובד כל כך טוב עם מסכים רחבים, אבל הוא מושלם עבור עבודה על מסמכים וגלישה באתרים. כפי שהייתם מצפים מסדרת ה-XPS, הלפטופ עצמו בנוי יפיפה ופשוט מנצח מכל הבחינות מנקודת מבט אסתטית, בין אם הוא פתוח או סגור.

 

אתם גם יכולים גם להכניס כמה רכיבים פנימיים איכותיים אל ה-Dell XPS 15: מעבד Intel Core i9, כמה כרטיסים גרפיים מרשימים ומקסימום של 64GB RAM ( מה שאמור להספיק אפילו לפרויקט המתקדם ביותר שלכם). למרות המחיר היקר, אנחנו בהחלט ממליצים על המחשב הזה, היות ואתם מקבלים איתו כל כך הרבה יתרונות ושימושים.

לוגו של הסקירה

מחשב גיימינג קומפקטי: DELL G5 15 (2020)

אם אתם רוצים לשחק במחשב הנייד שלכם, אבל אתם לא רוצים לחרוג במונחים של גודל ומחיר, קנו את ה- DELL G5 15: הוא יפעיל מעולה את כל המשחקים החדשים ביותר של Windows והוא מגיע עם אפקט תאורה עדין מחלקו התחתון שאתם יכולים להפעיל ולכבות כרצונכם.

DELL G5 15 (2020)

4.5 15

מחשב גיימינג נוח במחיר מפתיע

יתרונות

ביצועים מעולים, מתאים לגיימינג, תצוגה מהירה ובהירה, מחיר נוח יחסית למחשב גיימינג, חיי סוללה טובים.

חסרונות

די מתחמם במאמץ, ביצועי גיימינג לא משתווים לדגמים היקרים והכבדים יותר.

מאיץ גרפי RTX
קנה עכשיו ב- KSP
מאיץ גרפי RTX
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Ivory

Dell מציעה את הדגם הנהדר הזה במחיר נהדר עוד יותר, בהתחשב בעובדה שהרכיבים הפנימיים שאתם מקבלים כוללים 8GB של  RAMוכרטיס גרפי Nvidia GeForce GTX 1660 Ti 6GB כדי לשמור על תצוגה נהדרת וחלקה. הכוכב של המופע הוא מסך ה-15.6 אינץ' 1920×1080, עם קצב ריענון מקסימלי של 144Hz.

 

כאשר אתם לא משחקים, אתם יכולים כמובן להשתמש במחשב לכל פעילות אחרת – הוא גם לא כל כך ראוותני ומצועצע עד שתעדיפו לא לשלוף אותו בבית הקפה המקומי. התרשמנו מאוד גם מוויסות הטמפרטורה ומחיי הסוללה של ה- DELL G5 15- בהחלט מדובר באחד המחשבים המוצלחים ביותר של Dell.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: DELL INSPIRON 15 3000

מלבד המחשבים היוקרתיים והידועים ש-Dell מוציאה לאוויר העולם, יש גם לא מעט דגמים ידידותיים לכיס – המבחר באתר של Dell גדול כל כך עד שאין סיכוי שלא תמצאו אחד שמתאים לצרכים הכלכליים שלכם. סדרת ה- Inspiron היא מקום טוב להתחיל בו, וה- DELL INSPIRON 15 3000מפתה במיוחד.

DELL INSPIRON 15 3000

4.5 15

מחשב Dell מעולה במחיר נוח לכיס (במיוחד אם אתם מתכוונים להזמין מאמזון)

יתרונות

איכות מבנה טובה, חיי סוללה ארוכים, מחיר נוח, מסך גדול, ביצועים מספקים.

חסרונות

הביצועים יכולים להיות טובים יותר (כמו אצל הדגמים היקרים יותר), מקלדת שטחית, כונן קשיח איטי.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

היתרון המרכזי הוא מסך ה-15.6 היוקרתי – מסכים גדולים לא תמיד מגיעים במחירים נמוכים, אבל התצוגה שמחוברת למחשב הספציפי הזה מאפשרת לכל האפליקציות ולדפדפן הרשת שלכם לעבוד חלק.

 

אתם מקבלים מפרט די טוב עם המסך הנהדר, עם כונן קשיח SSD ומערכת שבבים AMD בכמה מהדגמים. רכישת מחשב במחירים כאלה אומרת שעליכם לשכוח מלהפוך לגיימרים קשוחים או עריכת ווידאו מתקדמת, אבל עבור מחשב נייד טוב שידאג לכל הדברים הבסיסיים, מדובר בדיל מוצלח.

לוגו של הסקירה

יכולות גיימינג יוקרתיות: DELL G7 17 (2020)

ה- DELL G7 17הוא צעד אחד קדימה מה- DELL G5 15כמעט מכל בחינה אפשרית, מגודל התצוגה, עד לאפשרויות הגרפיקה הזמינות, עד למראה הדרמטי של המכשיר – התצוגה ממוקמת מעט גבוהה יותר מהחלק התחתון של המחשב, כך שזה מרגיש כאילו יש לכם מסך נפרד לפניכם, במקום מסך לפטופ.

DELL G7 17 (2024)

4.5 15

מחשב גיימינג עם תוצאות מעולות

יתרונות

ביצועים מעולים, מסך יפה וגדול, הרבה אחסון, די נייד יחסית למחשב גיימינג.

חסרונות

גדול וכבד, יקר, עדיין לא טוב כמו מחשב גיימינג נייח.

מעבד i7
קנה עכשיו ב- Ivory
מעבד Intel® Core™ i9
קנה עכשיו ב- KSP

עם קצב ריענון  של 144Hz וזמן תגובה של 9 אלפיות שנייה, מסך ה-17.3 אינץ' מתאה בהצגה מצוינת של כמעט כל שמחק שתבחרו, מה שעשוי לתת לכם יתרון נגד יריבים ואויבים אחרים (בין אם אמיתיים או מבוססי מחשב). מדובר כמובן במחשב די גדול, הודות למסך הענקי שלו, אבל אתם עדיין יכולים לסחוב אותו די בקלות ממקום למקום.

 

הדגם הזה עודכן לאחרונה כדי להציע אחסון של 1TB, מה שאומר יותר מקום למשחקים שלכם מבלי הצורך להסתמך על הענן כל הזמן, ואתם מקבלים את אותו אפקט תאורה עדין שמגיע עם ה- DELL G5 15. בהחלט מחשב גיימינג ששווה להשקיע בו.

לוגו של הסקירה

2 ב-1 יוקרתי: DELL XPS 13 2-IN-1

הבחירה למחשב הנייד Dell הטוב ביותר זמינה גם בתצורה 2 ב-1, כך שאתם יכולים לפתוח ולצפות בו סרטים או לקפל אותו ולהשתמש בו בתור טאבלט (עבה) – תלוי בדרישות שלכם ואיך אתם מתכננים להשתמש בטאבלט שלכם, ה- DELL XPS 13 2-IN-1עשוי להיות אפילו טוב יותר עבורכם מהגרסה הסטנדרטית.

DELL XPS 13 2-IN-1

4.5 15

מחפשים מחשב נייד שיכול להפוך גם לטאבלט? זה המחשב עבורכם

יתרונות

עיצוב דק ומושך, איכות מבנה מעולה, תצוגת 13.4 אינץ' בהירה, חיי סוללה ארוכים, מעבד חזק.

חסרונות

מקלדת שטוחה לא מתאימה לכולם, התצוגה יכולה להיות יותר צבעונית, אין יציאת USB-A.

512GB
קנה עכשיו ב- KSP
1TB
קנה עכשיו ב- KSP
512GB
קנה עכשיו ב- שניידר

אתם עדיין מקבלים את איכות המבנה המצוינת ומפרט נתונים מעולה: כמה מהמעבדים החדשים והטובים ביותר של Intel, יחד עם מקסימום של 32GB של RAM ו-1TB של אחסון (למרות שהנתונים הטובים ביותר כמובן יעלו לכם סכו כסף מכובד). בלפטופ בגודל הזה אתם לא יכולים לצפות ליותר מדי מבחינת גרפיקה, אבל מערכת השבבים המשולבת Iris Plus תתמודד יפה עם כל הדברים הבסיסיים.

 

יש אפילו אופציה למסך עם רזולוציית 4K, על מה שגם ככה נחשבת אחת התצוגות הטובות ביותר בשוק. ה- DELL XPS 13 2-IN-1לא מתאים לכל אחד – אלו שתחת תקציב הדוק ואלו הזקוקים למסך מרווח יעדיפו לחפש במקום אחר – אבל אין ספק שהוא מחשב מעולה.