מעיל פוך נשים – סקירת 5 מעילי פוך מומלצים לנשים [2024] | Finder – קונים חכם

מעיל פוך הוא אחד התענוגות המפנקים ביותר של החורף, אך לא תמיד קל למצוא את האחד שיעניק לך את האיזון הנכון בין בידוד לנוחות, וגם יראה טוב. אז בכדי לסייע לכן לבחור את המעיל המתאים, בדגנו עשרות דגמים של מעילים מבית מותגים שונים והרכבנו לכן ועבורכן רשימה של מעילי פוך מומלצים. 

icon pos_1

ניתחנו

43 סקירות

ו-

267 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מעיל פוך נשים

למעילי פוך יש את הבידוד הדרוש להעניק חימום בימים קרים במיוחד, אך הם פחות כבדים ממעילים אחרים. זו הסיבה שבאמצע החורף רואים פוך בכל פינה. אבל העובדה שיש המון מעילי פוך לא אומרת שקל למצוא מעיל טוב. צריך למצוא מעיל מבודד ומחמם שאיננו נפוח מדי, ולקחת בחשבון את אורח החיים שלכן, את מזג האוויר במקומות בהם תבלו, ואת הסטייל שאתן אוהבות – וזה בדיוק מה שבדקנו. עברנו על מבחר ענק של דגמים כדי למצוא את המעילים הטובים, האיכותיים והיפים ביותר שקיימים בשוק כרגע. לפניכם מעילי הפוך הטובים ביותר לנשים לשנת 2024.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלושה מעילי פוך מומלצים ביותר

המחמם ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המסוגנן ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

לימים גשומים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

מעיל פוך המחמם ביותר - Marmot Montreaux

מחמם בטירוף, מסוגנן להפליא ומחמיא לגזרה, כשתלבשו את המעיל הזה תרגישו שאתן בתוך ענן. הוא מבודד ועבה, אך לא מרגיש כבד. מבפנים, ריפוד פליז שומר על חום הגוף, ומבחוץ הוא דוחה מים ביעילות – אך איננו אטום לחלוטין. אם אתן אוהבות מעילים בעלי ברדס פרווה שמגיעים עד הברך – זה המעיל בשבילכן.

Marmot Montreaux

4.5 15

שילוב של נוחות וסטייל גם בטמפרטורות נמוכות

יתרונות

מבודד ומחמם במיוחד

אינו כבד

נראה נפלא

חסרונות

לא מתאים לגשם כבד

פחות עמיד ממעילים אחרים

קנה עכשיו ב- למטייל שופ
קנה עכשיו ב- Amazon

גם בזמן שלג, יהיה לכן חמים ונעים בתוך ענן הפוך הזה, ומתחת לברדס המבודד, המעוטר פרווה סינטטית. אם תרצו, תוכלו גם להסיר לגמרי את הברדס. המעיל דוחה מים, אך איננו אטום לחלוטין, ובזמן שהוא מתאים מאוד לשלג, גשם כבד ישאיר אותו ואתכן ספוגות מים. הוא אמנם גדול ובהחלט לא קומפקטי, אבל כשהוא מקופל הוא תופס פחות מקום ממה שציפינו, והוא לא מהווה מטרד כשסוחבים אותו ממקום למקום. הוא מגיע עד הברך, כשפסי פוך נפגשים משני צידי הרוכסן, ויורדים בקו אלכסוני לכיוון צידי הגוף, למראה מחמיא ואלגנטי.

לוגו של הסקירה

מעיל פוך המסוגנן ביותר - מעיל פוף עם חגורה Nautica

אם אתן רוצות להישאר חמות ועדיין לבלוט מן הקהל, כדאי לכן להסתכל על מעיל הפוך הזה מבית Nautica. בעיצוב סולידי ומיוחד בו זמנית, כולם ישימו לב אליכן, ולא תהיה להם מילה רעה לומר.

מעיל פוף עם חגורה Nautica

4.5 15

מעיל נוח ומחטב שיסובב ראשים בכל מקום

יתרונות

מראה נהדר ייחודי ואלגנטי

מחמם ונוח

חסרונות

אינו עמיד למים

קנה עכשיו ב- nautica

פסי הפוך שמנמנים מספיק לחמם ביעילות, בזמן שהתפרים שביניהם הדוקים מספיק על מנת לשמור על גזרה מחוטבת. סגירת רוכסן והחגורה שמעליה עוזרת גם היא לחיטוב, ומעניקה למעיל מראה מסוגנן וקלאסי.

 

כיסים צדדיים מעטרים את המעיל בצורה אלגנטית, ומוסיפים מקומות אחסון, כמו גם חימום נוסף לכפות הידיים. אך למרות שהוא יעניק לכם חימום נהדר, המעיל הזה איננו אטום למים, והוא לא הבחירה הטובה ביותר לימים גשומים.

 

לוגו של הסקירה

מעיל פוך לימים גשומים - Columbia Lay D Down Mid

כשמחפשים מעיל חורפי, הרבה פעמים יש הרגשה שצריך לבחור בין חימום, אטימות למים ומראה. מעיל Lay D Down Mid מצליח לשלב את השלושה בצורה נהדרת. נוח וקל משקל, הוא מגיע עד אמצע הירך, מה שנותן חימום נוסף, והרוכסן הדו-צדדי שלו מאפשר התאמה מושלמת ותנועה חופשית.

Columbia Lay D Down Mid

4.5 15

מעיל אלגנטי ונוח, המבודד מקור, רוח, גשם ושלג

יתרונות

אטום למים

מבודד

אלגנטי

ניתן לכביסה במכונה

ברדס מתכוונן ונשלף

חסרונות

איננו חובק גזרה

קנה עכשיו ב- outsiders

זה מעיל מעוצב ומסוגנן, עם בטנת Omni Heat, המחזירה את חום הגוף, בזמן שהבד נושם ומונע הזעה. הברדס מתכוונן עם שרוך הידוק, כך שתוכלו להתאים אותו לרמת הבידוד שתרצו בכל זמן נתון. את עיטור הפרווה של הברדס תוכלו להסיר, וגם את הברדס עצמו. הוסיפו לכך את הרוכסן הדו צדדי, ותקבלו מעיל נוח שתוכלו ללבוש גם בימים חמימים יותר. הוא יפה ומיוחד, אך איננו חובק גזרה, דבר שלא כולן אוהבות.

לוגו של הסקירה

מעיל הפוך הטוב ביותר לטיולי חורף - The North Face Trevail Jacket Parka

מדהים כמה נוצות הצליחו לדחוס לתוך המעיל הזה מבלי להפוך אותו לכבד או עבה מדי. הפסים האלכסוניים מעניקים לו גזרה נשית ודקיקה כאחד, כך שתרגישו כאילו אתן עטופות בשמיכה, אך לא תיראו כאילו זה המצב.

The North Face Trevail Jacket Parka

4.5 15

מעיל סופר-קל ודחוס במיוחד המיועד לטיולים אנרגטיים בתנאי קור

יתרונות

יפה

נוח

מתקפל בקומפקטיות

מתאים לטמפרטורות קיצוניות

חסרונות

חם מדי עבור עונות מעבר וימי חורף חמימים

קנה עכשיו ב- תותח

זהו מעיל מחמם מאוד ונוח להפליא, עשוי נוצות אווז קלות משקל הדחוסות לתוך בד פוליאסטר ממוחזר. רוכסן דו צדדי יאפשר לכן לפתוח את המעיל חלקית מלמעלה, אם חם לכן, או מלמטה, לאפשר תנועה גמישה יותר. הריפוד נותן הגנה מוחלטת, והופך אותו למעיל נהדר לפעילויות בחוץ במהלך ימי החורף הקשים ביותר. מאחר והוא צפוף ומסוגל להתקפל למימדים קטנים, תוכלו בקלות להכניס אותו למזוודה כשתצאו לחופשת סקי או לטיול חורפי.

לוגו של הסקירה

מעיל פוך הקומפקטי ביותר - מעיל פוך Aztec CHELSEA II

זה מעיל קצר, בעיצוב פסי פוך אנכיים דקיקים ומחמיאים. הוא עשוי בטכנולוגיית Air Lite, המעניקה לבדים קלי משקל בידוד חזק ושומרת על חום הגוף, מבלי להתפשר על נוחות וגזרה דקיקה. הוא מגיע עם שקית דחיסה, מה שהופך אותו לבן לוויה נהדר לטיולים חורפיים.

Aztec CHELSEA II

4.5 15

מעיל קליל ודקיק ומושלם עבור נסיעות, טיולים ושימוש יומיומי

יתרונות

קומפקטי

מחמיא

קל משקל

נוח לנשיאה

חסרונות

איננו אטום למים

אינו מתאים לטמפרטורות קיצוניות

קנה עכשיו ב- סברס
קנה עכשיו ב- outsiders
קנה עכשיו ב- AZRIELI

המעיל עשוי שלוש שכבות בדים דקים, קלי משקל, וצפופים במיוחד, מה ששומר על חום הגוף ומונע בריחת נוצות. למרות הצפיפות, הבד רך למגע, מרחיק לחות ומעניק תחושה נעימה. פוך איכותי תפור בפסים אופקיים דקים דואג לבידוד מקסימלי מבלי להיות עבה. התוצאה היא מעיל מחמם אך קל משקל, שמאפשר תנועה חופשית ומחמיא לגזרה. והנה בונוס נחמד: כשתרצו להסיר אותו, תוכלו לקפל אותו בקלות, להכניס אותו לשקית הדחיסה ולהסתובב בחופשיות.

איך בצענו דירוג של מעילי פוך?

בשביל להרכיב את רשימת מעילי הפוך המומלצים לנשים בדקנו עשרות מעילי פוך מבית מותגים שונים ושמנו דגש על הפרמטרים הבאים: כושר בידוד, עמידות למים, סוג הפוך וכמובן, גם גזרה – כי בכל זאת, גם הנראות חשובה. 
כמובן, שבשביל לבצע את הסקירה לקחנו בחשבון גם את הצרכים השונים – לדוגמא, יש כאלו שמחפשות מעילי פוך לחורף הארצישראלי ויש כאלו שמחפשות מעיל לצורך טיול במדינה קרה.. ההבדלים באים לידי ביטוי גם במבנה הגוף, בתקציב ובפרמטרים נוספים שאת כולם לקחנו בחשבון. 
בשביל להרכיב את הסקירה בדקנו גם מידע טכני אותו לקחנו מהאתרים הרשמיים של מותגי המעילים השונים ובנוסף, גם אספנו חוות דעת והמלצות של מאות משתמשות.