נעלי הרים: סקירת הטופ 5 של נעלי טיולים מומלצות ב-2024 |Finder קונים חכם

נעלי הרים עמידות ונוחות שילוו אתכם בכל טיול שטח, ישמרו על יציבה נכונה ויחזיקו לכם להרבה זמן.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

981 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי הרים מומלצות 2024

בין אם אתם אוהבים טרקים מאתגרים בשביל ישראל או יוצאים בקטנה לנחל הקרוב, על נעלי הרים לא כדאי להתפשר. אז בדקנו את המותגים המובילים בארץ ובחו"ל ומצאנו לכם כמה אופציות של נעלי הרים מומלצות ביותר כדי שכפות הרגליים שלכם יודו לכם בסוף הטיול.

נכתב ע״י

יעל כפיר

כותב: יעל כפיר

אחרי עשור שלם באתר למטייל בו כתבתי, טיילתי וחקרתי עולמות חדשים, התפניתי לטעום דברים אחרים ולהשתמש בידע הרב שצברתי באזורים חדשים ומרתקים

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטובות ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

טבעוניות

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

זוג נעלי הרים מוצלח הן פריט חובה בכל בית של כל תרמילאי או חובב טיולים. עם הצמיחה בכמות הטיולים והנסיעות לחו"ל לצד גילוי אזורים מופלאים בארץ, נעלי הטיולים שאנחנו מכירים עוברות התפתחות מטורפת. כיום יש שלל סוגים ומותגים של נעלי הרים ויש הרבה נעליים עם יכולות טכנולוגיות מיוחדות, כמו עמידות בפני גשם, סוליה מותאמת לרגל, הגנה מקסימלית לאצבעות ותמיכה לקרסול.

 

מגוון נעלי ההרים המומלצות לגברים הוא רחב ונע בין נעליים מעוצבות בסטייל מודרני לבין אלו ששומרות על המראה הקלאסי שלהן. הדברים הבסיסיים שתמצאו כיום בכל נעל, זו סוליית גורטקס (יצרן) ועמידות במים, מעבר לכך לכל נעל יש את הייחוד שלה, אם במבנה הסוליה, העיצוב של הנעל והיכולת שלה לענות על צרכים שונים למטיילים.

 

בסקירה זו אנו מביאים לכם את נעלי הטיולים שיענו על הצרכים של כל מטייל, שישמרו לכם על הרגליים, יהיו מאווררות מספיק ובמחיר משתלם, ולא פחות חשוב – יחזיקו לכם מעמד שנים.

 

קיבלנו הטבה מיוחדת לגולשי פיינדר – קופון על סך 5% הנחה על כל הנעליים באתר יורוספורט – קוד קופון: FINDERSPORT

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר (בחירת המומחים): INOV-8

השילוב של Inov8 בין קלילות נעלי ריצה וטכנולוגיית graphene sol (חומר חדשני שמחזק את הסוליה ונותן לה גמישות) הוא אידיאלי למטיילים המחפשים נוחות מחוץ לקופסה, כמו גם לתרמילאים רציניים המחפשים אחיזה אמינה בשטח במהירות.

Inov8 Roclite G 345

4.5 15

נוחות במיוחד לטיולים ארוכים וריצות שטח

יתרונות

נעל עמידה ואטומה למים, תמיכה חזקה לקרסול, קלות ונוחות, מעולות לריצת שטח, גמישות

חסרונות

מעט צרות, אין הגנה באזור כף הרגל החיצונית

קנה עכשיו ב- pro runner
קנה עכשיו ב- Amazon

את נעלי השטח של INOV-8 , מותג נעלי ריצת שטח המוביל, מכירים רק מקצוענים בתחום. ההמלצה שלנו היא לדגםRoclite 345 GTX  שמיוצר במיוחד לריצה ולטרקים ארוכים.

 

הייחוד של הנעל הזו היא השימוש בחומר של חברת GRAPHENE שפיתחה גומי חיצוני שהוכח מדעית כחזק ב-50% מנעליים אחרות, וגם 50% יותר אלסטיות ונוחות!

מילה מהמומחה שלנו

הנה מספר טיפים שיש לקחת בחשבון

אני מתייחס לנעליים כמו למערכת יחסים. מבחינתי אני חייב לאהוב אותן כבר מהרגע הראשון, עוד בחנות. הנעליים צריכות להיות נוחות עוד בחנות. אם הן לא מרגישות לכם כך עוד במדידה אז כמובן שבשטח, בהם התנאים מאתגרים יותר זה עשוי להוות בעיה. התאימו את הנעליים לצרכי הטיולים שלכם. נסו להסביר למוכר מה הם סוג הטיולים שאתם מתכוונים לעשות על מנת לקנות נעליים שמתאימות לצרכים שלכם. תדאגו עם תום הקנייה להבין כיצד יש לטפל בנעלי טיולים לאחר טיול. זה מאריך את חייהן פלאים.

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

לוגו של הסקירה

הקלילות והבטוחות ביותר: Salomon Quest Prime GTX

Salomon Quest Prime GTX הן דגם איכותי שנמכר בארץ של חברת סלומון, אחד השמות הגדולים בנעלי הרים וטיולים. הן משמשות כאופציה קלה לטרקים למרחקים ארוכים ומצוינות למקומות תלולים.

Salomon Quest Prime GTX

4.5 15

אחת מנעלי ההרים הקלות ביותר בקטגוריה

יתרונות

נוחות ואחיזה טובה, הגנה מקסימלית לבהונות, ריפוד רציני באזור הקרסול, קלות משקל, מאוד מרווחות

חסרונות

עשויות להיות מגושמות ומסורבלות, נעילת החלק העליון של הנעל אינה בטוחה במיוחד והשרוכים עלולים להשתחרר במרחקים ארוכים

קנה עכשיו ב- alpinestyle
קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם מחפשים נעל הרים שמציעה קלילות והגנה לכל ימי הטיול, ה-Salomon Quest Prime Goretex היא המועמדת הזוכה בפרס זה, עם נוחות מקסימלית, הגנה לאצבעות ואחיזה מהודקת ועדיין הן שוקלות פחות כמעט מכל המתחרות שלהן בקטגוריה.

 

זו בדיוק הנעל לטרקים קשים וארוכים, וגם אם אתם עם משקל כבד על הגב, אך עדיין קלה ונוחה מאוד.

לוגו של הסקירה

הטבעוניות הטובות ביותר: MERRELL MEN'S MOAB GTX

מרל (Merrell) מייצרת נעלי ספורט ומבחר נעלי נוחות ונעלי טיולים כבר שנים רבות. הדגם הספציפי הזה מציע איכות ותמיכה טובה, עם גפה עשויה חומר סינטטי דמוי עור, שמתאימה להליכה ממושכת.

MERRELL MEN'S MOAB GTX

4.5 15

עור סינטטי עמיד עם יכולת נשימה יוצאת דופן

יתרונות

מרווחת ויש תמיכה טובה מאוד לרגל, משקל קל, איכות טובה, איטום מעולה, בולמת זעזועים, טבעונית

חסרונות

לא עמידות לאורך זמן, עלולים להיכנס מים בגשם שוטף

קנה עכשיו ב- Amazon

לנעלי ההרים מהדגם הזה יש מדרס נשלף משופר מה שמאפשר לאוורר את הנעל. הקונים מדווחים על הסתגלות מהירה לכף הרגל עם תחושת רכות אבל עדיין אחיזה טובה.

 

למי מכם שאוהב נעל הרים קלאסית עם תמיכה טובה ועדיין כזאת שלא נותנת תחושה נוקשה מדי, זה זוג מומלץ במחיר טוב. יש גם דגמים דומים עם גפת עור.

לוגו של הסקירה

הקלאסיות והיציבות ביותר: Asolo Equalon

מדובר בנעל שטח עם סוליית VIBRAM בעלת מבנה מיוחד ובלעדי לחברת ASOLO האיטלקית. יש להן יכולות טובות לבלימת זעזועים השומרת טוב יותר על הרגל, לצד סוליית גורטקס המאפשרת לרגל לנשום ומונעת חדירת מים.

Asolo Equalon

4.5 15

3 נקודות בלימת זעזועים לשמירה מקסימלית על הרגל

יתרונות

לולאה חיצונית מעל העקב לנעילה נוחה, לשון תפורה למניעה של כניסת אבנים, אטימות גבוהה למים

חסרונות

כבדות יחסית, הצורה בה השרוך נקשר עלולה להיות מסורבלת עם כפפות

קנה עכשיו ב- alpinestyle
קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- Amazon

מדובר בנעל אהובה מאוד על כוחות הביטחון, כיוון שהיא חזקה ויציבה מאוד גם בהליכה יומיומית, עם לשון תפורה למניעה של כניסת אבנים, ואטימות גבוהה למים.

 

הנעל מסיבית וקשיחה מאוד ומתאימה לטיולים והליכת שטח מאומצת, מדווחים שהיא גם עמידה מאוד, מה שהופך את ההשקעה ליותר משתלמת.

לוגו של הסקירה

האופנתיות ביותר: Adidas Men's Terrex Free Hiker Parley

כן זה מוזר שנעלי הרים יכולות להיות גם אופנתיות, אבל עם הדגם של אדידס הטיול שלך יהפוך לגמרי לאופנתי. הנעל בנויה כמו חצי נעלי ספורט עם סוליה רצינית.

Adidas Men's Terrex Free Hiker Parley

4.5 15

כל צעד שלכם יהיה בסטייל

יתרונות

קלות מאוד, סופר נוחות, אוחזות את הרגל עם מבנה גרב, מרופדות במיוחד

חסרונות

לא אטומות למים וצריך לקחת בחשבון שלא מדובר בנעליים לטרקים בדרך לא סלולה ותלולה כי אין אחיזה מאוד חזקה לאצבעות

קנה עכשיו ב- Amazon

התאמה דמוית גרב לרגל, שתופסת את כף הרגל, מונעת שלפוחיות ויוצרת בדרך כלל נוחות מדהימה. אלו שרכשו אותה מדווחים על נוחות מדהימה ועל כך שטיולים מעולם לא הרגישו טוב יותר.

 

אולי יעניין אתכם לדעת שהנעל תורמת גם לאיכות הסביבה בזכות שיתוף הפעולה ושימוש בחלקי פלסטיק ממוחזר עם Parley שדואג למחזור פסולת ימית.

סיכום

איך בוחרים נעלי הרים?

בחירת נעלי הרים היא לגמרי אישית. יש כאלו שנעל מסוימת תהיה להם נוחה ויש כאלו שלא. חשוב שתשימו לב לרוחב הנעל ולמידת האחיזה שלה ברגל וגם תתאימו את הצורך למטרה. אם אתם מטיילים בשטחים פתוחים, אז לא בהכרח חובה לקנות את הנעליים הכי בומבסטיות שיש.

 

נעלי ההרים למטיילים מיוצרות בחו"ל מתוך הידיעה כי עליהן לשרוד מזג אוויר קיצוני, גשמים, שלגים וכדומה ואילו אצלנו בארץ, המצב שונה, ולפעמים כדאי להתחשב דווקא במזג אוויר חם יותר. אז חשוב לתכנן את המטרות שלכם ואם אתם מעוניינים בנעליים למטרה יומיומית או לטרקים קשוחים יותר ולפי הנושאים האלו תוכלו לבחור את נעלי ההרים הבאות שלכם.

 

ככל שהטכנולוגיה חדשנית וככל שיש לנעל פונקציות רבות יותר, כך גם מתייקר המחיר שלה. גם סוג המותג רלוונטי ולפעמים השם של החברה היצרנית משפיע גם הוא על המחיר בזכות היוקרה של הנעל.

 

מה חשוב שיהיה בנעל טיולים?

2 דברים בסיסיים מרכיבים את הנעל:

 

  1. סוליה – בדרך כלל מיוצרת על ידי חברת Vibramוהאיכות שלה משתנה מחברה לחברה
  • כדאי לבדוק אם הסוליה נראית איכותית ואם היא קשיחה או גמישה
  • אם יש בה זיזים שמיועדים לקרקע סלעית ונגד החלקה

 

  1. גוף עמיד למים – ברוב הנעליים היום יש לוחית מתכת קטנה בצד הנעל שכתוב עליה Waterproof או Water Resistant
  • נעל שהיא Waterproof, או עמידה למים, היא נעל שנוכל להכניס לתוך שלולית עמוקה בלי שמים יכנסו, אבל היא מייקרת את הנעל ומקשה על הרגל לנשום.
    • Water resistant היא נעל שדוחה את חדירת המים לנעליים, על ידי טיפול בחומר דוחה מים. אלו נעלי טיולים נושמות יותר, אך אחרי כמה שימושים יש לחדש את חומר .
  1. שרוכים או זיזים לשרוך – חשוב לבדוק אם נוח לכם לקשור ולהדק את הנעל, גם אם אתם במקום קר ועם כפפות.

 

איך מוודאים שהנעל נוחה לי?

אחד העקרונות החשובים ביותר הוא ללכת לפני הטרק עם הנעל כמה שיותר. חשוב מאוד לדאוג לצעוד בבית לפני שאתם יוצאים לשטח ולרכך את הנעל. בנעלי הרים הרבה פעמים רק לאחר שימוש הנעליים הופכות נוחות יותר.

 

ככל שהסוליה בעלת חריצים בולטים יותר, כך אחיזת השטח תהיה טובה יותר. אך לפעמים יהיו פחות גמישות במשטחים חלקים. סוליות עם חריצים עדינים יותר יעניקו יותר גמישות וקלילות.

 

אנחנו בחרנו לסקור נעלי הרים גבוהות עם תמיכה לקרסול, אך קיימים דגמים רבים וטובים של נעליים נמוכות להליכות יום יומיות ופחות מאתגרות.

שאלות ותשובות על נעלי הרים מומלצות 2024

האם נעלי הרים נועדו רק לטיפוס על הרים?

נעלי הרים מושלמות לטיפוס על הרים והתמודדות עם קרקע סילעית ומשובשת. אולם, אפשר להשתמש בהם גם בטיולי שטח. העמידות והצורה בה הנעל אוחזת את הרגל שלכם מושלמת עבור תנאי שטח, בין אם מדובר בקרקע סילעית, קוצנית או בוצית. מדובר בנעל עמידה ביותר שמספקת הגנה מצוינת לרגל ויציבה נכונה.

מדוע נעלי הרים צריכות להיות גבוהות?

נעל הרים או כל נעל שטח אחרת צריכה להיות גבוהה על מנת לשמור על הקרסול שלכם ולקבע אותו. דמיינו מצב בו דרכתם לא נכון על קרקע סילעית - הקרסול שלכם מיד יתעקם ואתם עלולים לנקוע או אפילו לשבור אותו. נעלי ההרים שומרות על הקרסול ומורידות את הסיכוי לעיקום. בנוסף, אם הקרסול כן התעקם, הנעל הרים תקבע אותו ותחסוך מכם כאב עד שתוכלו לקבל טיפול רפואי.

מה ההבדל בין נעלי הרים לנעליים רגילות?

לנעלי הרים, שבארץ נחשבות גם לנעלי שטח, יש מבנה מיוחד וגבוה לשמירה על כף הרגל והקרסול על קרקע לא ישרה ומשובשת. הן לרוב יהיו עמידות במים וחזקות מאוד.

מה זה נעלי הרים טבעוניות?

פעמים רבות נעלי הרים עשויות עור. נעלי הרים טבעוניות עשויות למעשה עור סינתטי אשר מחקה את תכונות העור האמיתי, מבלי לפגוע בבעלי חיים. נעלי הרים טבעוניות קצת פחות עמידות מנעלי עור, אבל ההבדל הוא מינורי ועבור אנשים רבים שווה את העובדה שאינם פוגעים בבעלי חיים.