נעלי עבודה: סקירת 5 נעלי עבודה מומלצות (מעודכן 2024) | Finder – קונים חכם

נעלי עבודה נוחות ובטיחותיות שיעזרו לכם לשמור על יציבות במהלך היום יום.

icon pos_1

ניתחנו

17 סקירות

ו-

1632 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי עבודה מומלצות

מרבית האנשים נמצאים במהלך היום בחוץ. הם הולכים ממקום למקום, ולעיתים אף מבצעים עבודות פיזיות שדורשות מוכנות. הדבר הכי חשוב הוא לנעול את נעלי העבודה המתאימות ביותר לכם, על מנת שיהיה לכם נוח, פשוט וקל לבצע את המטלות היום יומיות שלכם.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

המיתוס על אנשים שנמצאים מרבית היום מול המחשב הוא נכון רק בחלקו, כאשר יש לא מעט אנשים שנמצאים על הרגליים כל היום, עובדים, זזים ונעים ממקום למקום באופן דינמי. אנשים צריכים להגיע למקום העבודה שלהם, לקחת את הילדים לחוגים, לרדת למכולת או ללכת לקניון, ולכן, הם הרבה יותר בתזוזה ממה שנהוג לחשוב.

 

כל אדם, לבטח כזה עם ילדים, יודע כי התזזיתיות הזו באה עם מחיר שמתבטא בעייפות ובכאבים, אם לא נערכים לה כראוי. הרבה אנשים נועלים נעלי ספורט, סנדלים, מוקסינים ואפילו כפכפים לאורך כל היום, ולא מודעים לכך, שהם זקוקים לנעלי עבודה איכותיות. נעלי עבודה טובות הן פריט לבוש חשוב ביותר, שיכול להכריע לגבי נוחות ההליכה, ההקלה בכאבים ואפילו בהפחתת העייפות בסוף היום. נעלי עבודה עם לאו דווקא נעליים מאסיביות עם חיזוקי ברזל, אלא גם נעליים שהן פשוט עמידות, גמישות וכאלו שמצליחות להגן על הרגל בצורה הטובה ביותר.

 

הגנה הרמטית לצד קלילות ונראות

אופי העבודה של כל אחד מאיתנו הוא שונה, אך לא מעט אנשים נמצאים בתחום העבודה הפיזית וזקוקים לנעליים חזקות ונוחות שיעזרו להם לצלוח את יום העבודה על הצד הטוב ביותר. כדי לקנות את נעלי העבודה הטובות ביותר, צריך לדעת להתאים את הצרכים לאופי העבודה. יש כיום כמות עצומה של נעלי עבודה מהרבה מאוד סוגים, כולל נעליים עמידות במיוחד, מחומרים מיוחדים, נעלי עבודה נוחות, קלילות, וכאלו שמספקות הגנה הרמטית.

 

יש אנשים שצריכים ללכת הרבה, כאלו שצריכים לטפס או להרים דברים כבדים, ואחרים צריכים אחיזה טובה, כך שהצורך הוא משתנה וצריך להיות מותאם. הליכה רבה היא משהו שמוכר לכותב שורות אלו, שמסתובב ללא הפסקה ברחובות עיר מגוריו, עם הילדים, עם הכלב, וכמובן לצרכי עבודה וסידורים. נעלי עבודה עשו את ההבדל, מבחינתי, מבחינת נוחות והפחתת כאבים לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

הנוחות ביותר: BLUNDSTONE 192

נעלי ה-BLUNDSTONE 192 שייכות למותג המפורסם והגדול ביותר בעולם של נעלי עבודה וטיולים – בלנדסטון. הן מגיעות עם חלק אלסטי בצידי הנעל שמאפשר נוחות מרבית במגוון רחב של סוגי פעילויות שונים. כיפת מתכת בחלק הקדמי מעניקה גם הגנה מקסימלית לאצבעות.

BLUNDSTONE 192

4.5 15

ה- BLUNDSTONE 192הן נעלי עבודה גמישות ועמידות, השמות דגש על נוחות

יתרונות

נוחות באופן יחסי, עמידות וניתן לנקות אותן.

חסרונות

מאסיביות, מורכבות לניקיון.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ממשר
קנה עכשיו ב- treker
קנה עכשיו ב- home 360

נעלי העבודה BLUNDSTONE 192 הם נעליים השמות דגש על נוחות מרבית בזמן ההתנהלות היום יומית, שלא חייבת לכלול רק עבודה אינטנסיבית וקשה פיזית. הרבה נעלי עבודה הן פשוט לא נוחות עקב מנגנוני הגנה שונים, אך ה- BLUNDSTONE 192 מאפשרות ליהנות מנוחות ואלסטיות, שבאות לידי ביטוי בכל דריכה ודריכה. לנעליים יש תקן SB עם כיפת מגן בצבע חום כהה וסוליית TPU מתקדמת ועמידה במיוחד. הייחוד של הנעל הוא חלק אלסטי בצידה, המאפשר נוחות מרבית וגמישות בזמן פעילות.

 

לנעל יש מדרך פנימי הניתן לשליפה ולניקוי, והיא כוללת כיפת מתכת בחלק הקדמי שלה, למען הענקת הגנת מקסימלית לאצבעות, דבר החשוב מאוד עבור אנשים שמתעסקים עם חפצים כבדים שעלולים ליפול להם על הרגליים. גפת הנעל עשויה עור בקר, אותו חשוב מאוד לנקות ולייבש בצורה נכונה על מנת להאריך את חיי הנעל. ההמלצה היא לטפל בנעל באופן תקופתי עם חומרים שמסייעים לאיטום, והנעל היא מעט מאסיבית, אך לא באופן קיצוני עבור נעלי עבודה. בסופו של דבר, מדובר בקנייה נכונה עבור הרבה מאוד אנשים שרוצים נעלי עבודה סטנדרטיות, גמישות וחזקות.

לוגו של הסקירה

הבסיסיות ביותר: נגה עינת 771

נעלי 771 נגה עינת הם נעליים בייצור מקומי, המספקות הגנה איכותית לרגל, ובמחיר נוח. הנעליים עמידות לחדירת מים, ובאות עם בולם זעזועים איכותי, כולל סוליה אנטיסטטית שעמידה לחום גם במצבים קיצוניים.

נגה עינת 771

4.5 15

נעלי עבודה איכותיות שמספקות הגנה מקיפה במחיר נמוך

יתרונות

עמידות, מקומיות, זולות.

חסרונות

אין דגש על נוחות.

קנה עכשיו ב- בית סנטר
קנה עכשיו ב- זייפר

נעלי 771 נגה עינת הם נעלי עבודה בסיסיות שיוצרו בישראל, ומספקות מענה נהדר להרבה אנשים שרוצים הגנה מקסימלית על הרגל, במחיר נוח, ועדיין מחפשים את המותגים המקומיים והעשייה הישראלית ומעדיפים אותה על פני המותגים העולמיים הגדולים. העור העליון של הנעל הוא FULL GRAIN משומן, המייצר עמידות גבוהה לחדירת מים. הסוליה עשויה פוליאוריטן דו שכבתי בעל משקל נמוך, והיא כוללת בולם זעזועים איכותי. הסוליה גם עמידה לשמנים ולדלקים והיא עברה בהצלחה יתרה בדיקות לעמידות במעבדות ITS.

 

למרות השליטה הדומיננטית של בלנדסטון בשוק נעלי העבודה, היצירה המקומית עדיין חיה ובועטת. מדובר בנעלי עבודה טובות מאוד, שנמכרות בכשני שליש המחיר של נעלי בלנדסטון באותה קטגוריה. הן עדיין מספקות מענה מצוין והן עברו הרבה מאוד מבחני איכות, אם כי בנושא הנוחות, נראה שבלנדסטון עדיין מייצרת יתרון קטן. בסופו של דבר, אנשים שלא עובדים בעבודות פיזיות במיוחד, אך עדיין מסתובבים לא מעט, יכולים ליהנות מהן מאוד ולקבל נעל מצוינת במחיר מציאה.

לוגו של הסקירה

בעלות האחיזה הטובה ביותר: 587 Blundstone

נעלי 587 Blundstone הן נעלי עבודה איכותיות ששמות דגש על אחיזה טובה. אחיזה טובה משמעותה יכולה להתנועע במהירות בלי חשש ליפול, במקביל לנוחות מקסימלית והגנה על האצבעות באמצעות מסגרת קשיחה במיוחד.

587 Blundstone

4.5 15

נעלי עבודה המספקות אחיזה מרבית על מגוון סוגי משטחים

יתרונות

אחיזה מצוינת, עמידות, מערכת הגנה מתקדמת.

חסרונות

עיצוב בנאלי, מאסיביות.

קנה עכשיו ב- Best Tools
קנה עכשיו ב- בראנד
קנה עכשיו ב- זייפר
קנה עכשיו ב- ממשר

נעלי 587 Blundstone מספקות את אחד האלמנטים החשובים ביותר של עבודה אינטנסיבית – אחיזה. אחיזה טובה מאפשרת לנועל לעבוד בצורה חופשית ומהירה, מבלי לדאוג לנפילה או החלקה, גם על משטחים רטובים, לחים או חוליים. הנעליים מעוצבות בעיצוב קלאסי, ויש להן סוליית PU התורמת ליציבות ועמידות ברגל בזמן עבודה מאומצת. לנעל סוליה מתקדמת הכוללת את טכנולוגיית SHOCK PROTECTION SYSTEM, שחוללה מהפך בעולם ההנעלה המקצועית ומייצרת אחיזה אידיאלית במגוון רחב של סוגי שטח.

 

ה-587 Blundstone מציגות גפה מעור אמיתי ואיכותי למניעת חדירת מים, טכנולוגיית WEATHERSEALED אשר דוחה לחות וכן חלק אלסטי בצד המגף המאפשר נוחות מקסימלית ונעילה או חליצה של הנעל במהירות. בנעל יש רפידה אנטי מיקרוביאלית אשר ניתנת לשליפה והיא אינה כוללת גימיקים כמו קפסולות של ג'ל או כיסי אוויר, אלא פשוט טכנולוגיה מתקדמת (SPS) אשר מפחיתה כ-33 אחוז מהלחץ ויוצרת אחיזה מיטבית. המערכת מגינה על הנעל, מאריכה את חייה ואף מונעת בעיות אורתופדיות בגב התחתון.

לוגו של הסקירה

האווריריות ביותר: Worker S3 Src

נעלי העבודה Worker S3 Src מטפלות בבעיה מוכרת אצל הרבה נעליים – האוורור. הנעל מציעה אופציה מאווררת ונעימה יותר, עבור מי שסובל מחום יוצא דופן בתוך כף הרגל שלו. עדיין, מדובר בנעל איכותית, המתאימה לסביבות עבודה קשות ומורכבות, המצריכות עמידות ונוחות.

Worker S3 Src

4.5 15

נעלי עבודה איכותיות ועמידות, אשר מוסיפות אלמנט חשוב של אוורור לנועל

יתרונות

מאווררות, עמידות, בעלות אחיזה טובה.

חסרונות

מעט כבדות, רק בצבע שחור.

קנה עכשיו ב- ממשר
קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי העבודה של Worker S3 Src הם נעלי עבודה מצוינות המתאימות למגוון רחב של עבודות. מבין כל האפשרויות, הנעל מציעה את אופציית האוורור הנוחה ביותר, וזאת בניגוד למרבית האלטרנטיבות, שבהן הנעליים אטומות לחלוטין. הנעל עומדת בתקני בטיחות מחמירים, אך כוללת ביטנה איכותית ונושמת המאפשרת סירקולציה בתוך הנעל, ומניעת הזעה או חום בלתי נסבל בתוך הנעל. הנעל היא כבדה מעט – כ-600 גרם משקלה, והיא מתאימה לסביבות עבודה קשות ומורכבות, הכוללות מהירות, משטחים חלקים וצורך באחיזה, שכן יש לה התנגדות מצוינת להחלקה.

 

לנעל יש כיפת מגן עשויה פלסטיק, רפידת קוולאר והיא מגיעה רק בצבע שחור. יש לה אימום אנטומי רחב במיוחד והיא כוללת רפידת מתכת בדגם 603N תוצרת סין. הנעליים מגיעות גם במידות קטנות במיוחד, אשר מתאימות לנשים ולילדים בגיל העשרה, והם יכולים להיות פרקטיים גם ליום יום וגם לעבודה אינטנסיבית. אנשים שרוצים לצאת מהנישה של בלאנדסטון ולקבל נעל איכותית וטובה, יכולים למצוא את הפתרון המושלם אצל Worker S3 Src.

לוגו של הסקירה

המתאימות ביותר לטיולים: Salomon Authentic

נעלי העבודה של Salomon Authentic הם נעליים המתאימות לעומסים הנובעים מטיולים בשטח. הן מתאימות גם לעבודה פיזית מאומצת, נוחות וחזקות דיו כדי לייצר אחיזה טובה. אנשים שרוצים לבחון את הנעליים שלהם בשטח, מוזמנים לנסות את ה- Salomon Authentic.

Salomon Authentic

4.5 15

נעלי עבודה המתאימות לטיולים ארוכים, לצד עבודות פיזיות ומורכבות

יתרונות

עמידות במיוחד, מתאימות לטיולים ולעבודה כאחד, נעל נושמת.

חסרונות

יקרה, רק בצבע חום.

קנה עכשיו ב- WALK IN
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- סברס

נעלי העבודה של Salomon Authentic הן נעליים איכותיות ועמידות במיוחד, אשר מתאימות למשטחים מורכבים הכוללים עבודה ו/או טיולים בשטח. הנעל מתאימה לימי טיולים ארוכים, הכוללים תנאי שטח משתנים כמו בוץ, מים, אספלט ועוד, והיא מתאימה לעומסים מכל מיני סוגים, על נקודות שונות ברגל. הגפה העליונה של הנעל עשויה מעור זמש מפוצל וכוללת גם ממברנת גורטקס העמידה למים, במקביל לעובדה שהיא נושמת ומתאימה לשמירה על רגל יבשה בכל מזג אוויר.

 

לנעל יש לשון ארגונומית מותאמת באופן ספציפי, ומגן לשון האוטם את הנעל ומונע מחפצים זרים להיכנס פנימה, כך שניתן להרגיש מוגנים גם במשטחי עבודה בהם יש סכנה של חדירת חומרים זרים לרגל. לנעל יש מדרס מיוחד בשם ortholite ליצירת מצב של כף רגל נינוחה, בריאה ויבשה. בנוסף, ניתן למצוא גם סוליה פנימית עם חומר EVA מוזרק ושילדה מתקדמת, קלה ונוחה המתאימה את עצמה לכף הרגל.

לוגו של הסקירה

הזולות ביותר: Rhino G9951 S3

נעלי העבודה Rhino G9951 S3 הן נעליים זולות במיוחד, המציעות פתרון נגיש ופשוט עבור מי שצריך נעלי עבודה בסיסיות, למטרת התנהלות יום יומית. הנעליים מציעות אחיזה טובה, עמידות, הגנה בפני פגיעות וכל זה במחיר מצחיק.

Rhino G9951 S3

4.5 15

נעלי עבודה פשוטות ובסיסיות, שיודעות לעשות את העבודה בצורה טובה, ובמחיר נוח במיוחד

יתרונות

זולות, עמידות, זמינה בהרבה מידות.

חסרונות

ללא מערכות מתקדמות, לא מתאימות לעבודה אינטנסיבית.

קנה עכשיו ב- ממשר
קנה עכשיו ב- מוסרי

נעלי העבודה של Rhino G9951 S3 מציעות בראש ובראשונה מחיר נוח. בסביבות 130 ₪ תוכלו לקבל נעלי עבודה איכותיות שיודעות לעשות את העבודה, כל עוד היא אינה אינטנסיבית מדי. מדובר בנעלי עור ממותג ריינו המוכר, אשר מגיעות עם כיפת ברזל בחזית הנעל להגנה מקסימלית בפני פגיעות ושמירה כללית על האצבעות. לנעל יש סוליית PU המגינה בפני כניסת מסמרים והיא אינה אנטי סטטית, כך שהיא מייצרת אחיזה מצוינת ומונעת החלקה.

 

ה- Rhino G9951 S3הוא דגם שעבר את תקני הבטיחות המחמירים של S3 והן עמידות לחדירת מים, כך שהן מתאימות גם לעבודה במשטחים לחים ורטובים וגם ליציאה לטיולים שכוללים מסלולי מים. הבטנה של הנעל היא נושמת, מרופדת ואוורירית, כך שהיא נותנת את החבילה השלמה במחיר זול. היא מגיעה בהרבה מידות, כולל מידות נשים ונערים והיא מעוצבת בצורה יפה לעין. היא אינה נעל מתקדמת ומושלמת, אך למחיר שלה, היא נותנת מענה נהדר.

לוגו של הסקירה

הכי קלאסיות: 063 Blundstone

נעלי העבודה של 063 Blundstone מציעות מראה מאוד קלאסי ונקי, אשר יכול לשמש לא רק ליום עבודה, אלא גם ליציאה בערב. הנעליים מציעות את כל היתרונות של נעלי עבודה, אך עם לוק שונה ואיכותי יותר, שמאפשר שימוש מגוון בנעל.

063 Blundstone

4.5 15

נעלי עבודה מרשימות וקלאסיות, אשר מצליחות לספק הגנה במקביל ליופי ואיכות

יתרונות

קלאסיות, יפות, עמידות במיוחד.

חסרונות

לא מתאימות לנשים, מחיר מעל לממוצע.

קנה עכשיו ב- זייפר
קנה עכשיו ב- we shoes
קנה עכשיו ב- Master Sport

נעלי העבודה 063 Blundstone מציעות בראש ובראשונה נראות מרשימה. מדובר בנעל שחורה, בוהקת, שנראית מצוין ומתאימה לא רק לימי עבודה קשים, אלא גם להתנהלות יום יומית והליכה לפגישות עבודה. לנעל יש סוליית TPU מתקדמת בשילוב חומר הנקרא PORON, שנמצא באזור העקב והוא מסייע לבלימת זעזועים. החלק העליון של הנעל עשוי מעור איכותי בצבע שחור, במה שנותן את הברק הנהדר לנעל ואת המראה הקלאסי והמרשים.

 

לנעל יש חלק אלסטי בצדדיה, המאפשר נעילה וחליצה בנוחות מרבית, כך שאין צורך להיאבק עם הנעל בבוקר ובערב, כאשר רוצים לנעול או להוריד אותה. הנעל עמידה בפני שמן, חומצות שומן שונות ואפילו בפני חום גבוה במיוחד, כך שניתן לבצע איתה פעולות אינטנסיביות בסביבות עבודה קיצוניות, ועדיין ליהנות מנוחות ומתנאי עבודה נהדרים. לנעל יש עיצוב ייחודי באזור הבוהן אשר מפחית את תחושת הכאב שמגיעה עם הזמן אל האצבעות. מדובר בנעל נהדרת, מגוונת ואיכותית מבית יצרנית נעלי העבודה הטובה ביותר בעולם.

לוגו של הסקירה

הנמוכות ביותר: 1611 Blundstone

נעלי העבודה של 1611 Blundstone הן אינן נעלי עבודה סטנדרטיות. הן נעליים נמוכות ונראות קצת כמו נעלי מוקסין, במה שנותן להן לוק מעניין ויוצא דופן. הן עדיין מצליחות לשמור על כל היתרונות של נעלי עבודה, אך עם טוויסט מעניין.

1611 Blundstone

4.5 15

נעלי עבודה נמוכות במיוחד, שנותנות הרגשה של נעליים לאירועים, אך עם עמידות ואיכות יוצאת דופן

יתרונות

קלאסיות, יפות, מתאימות לאוהבי נעליים נמוכות.

חסרונות

לא מתאימות לנשים, מחיר מעל לממוצע.

קנה עכשיו ב- we shoes
קנה עכשיו ב- ארוספורט
קנה עכשיו ב- מוסרי

נעלי העבודה 1611 Blundstone הן נעליים יפות מאוד, עם מראה לא סטנדרטי לנעלי עבודה קלאסיות. הן נמוכות מאוד, מזכירות מוקסינים ובהחלט אפשר להגיע איתן לאירועים יוקרתיים, דבר שלא תמיד מתקבל עם נעלי עבודה סטנדרטיות ומאסיביות. לנעליים עור שחור ובוהק, עם רצועות אלסטיות בצבע שחור, למען חליצה והשמה קלה. לנעל סוליית TPU חיצונית עם טכנולוגיה מתקדמת לבלימת זעזועים.

 

לנעל יש רפידה פנימית נשלפת ונוחה, עם סוליית ביניים PU על מנת לייצר יציבות ואחיזה בכל צעד, וגם בתנאי עבודה מורכבים וקשים. המראה של הנעל הוא קצת מטעה, מכיוון שהיא אינה נראית כנעל שמגינה על אזור הקרסוליים. עם זאת, המבנה המיוחד של הנעל מספק הגנה לכל חלקי הרגל, ועדיין מדובר בנעל שונה שמגדילה את טווח האפשרויות של הנעילה שלה. עם בלנדסטון קשה לטעות, וכאשר מדובר בנעל איכותית של החברה הגדולה בעולם לנעלי עבודה, האיכות היא מובטחת.

על מה ביססנו את הדירוג?

בכדי לדרג סקרנו ובדקו עשרות רבות של זוגות נעלי עבודה ובדקנו פרמטרים כמו: אופי העבודה, סוג הנעל, המשטח, המידה, הסוליה והעיצוב. זאת על ידי כניסה לאתרים של המותגים המוכרים, חיפוש אחר חוות דעת של אצנים חובבים ומקצועיים ואיסוף של נתונים מקצועיים. 

דרך אגב – מבצעים מעולים לנעלי ריצה – אתר Shoes Online לחצו לפרטים

סיכום

איך לבחור את נעלי העבודה המתאימות ביותר לכם?

המבחר בשוק נעלי העבודה הוא פשוט עצום ובישראל, הוא נשלט על ידי המותג של בלאנדסטון. עם זאת, חשוב וכדאי לבצע סקר שוק ולבחון קריטריונים מסוימים לפני שרוכשים את הנעל. חשוב לדעת להגדיר במדויק את הצרכים שלכם, להגדיר תקציב ורק לאחר מכן לבצע את ההזמנה. לכל אחד יש את הנעל האידאלית עבורו, וכמו בכל סוג של נעל, נוחות זה דבר סובייקטיבי, כך שהמלצות מפה לאוזן הן קצת מיותרות כאן. חשוב לקרוא את המאפיינים של כל נעל, לראות למי היא מתאימה ולאיזה שימוש, ולצאת עם תובנות שיעזרו לבצע את הקנייה בצורה הנכונה ביותר. הנה כמה קריטריונים שחשוב מאוד להסתכל עליהם לפני הקנייה.

 

עמידות בראש ובראשונה

עמידות היא פקטור חשוב מאוד, שכן כל נעלי העבודה, בהגדרתם אמורים לשמור על הרגל ולאפשר לנועל לבצע פעולות מורכבות שכוללות מהירות, כובד ואחיזה מוגברת. הנעליים חייבות להיות נוחות ולאפשר תנועתיות מרבית, כאשר יש נעליים שמגיעות אפילו עם סוליות ארגונומיות לשיפור היציבה. לאחר מכן, יש לשים לב לאלמנטים כמו אחיזה (חשוב למקומות לחים ולטיולים בשטח), עמידות בפני מים, תמיכה בקרסול, איכות העור, ואפילו בידוד מפני חשמל, עבור אנשים שעובדים במפעלים בהם יש מתח גבוה. בסופו של דבר, אלמנטים לא פחות חשובים הם הנראות, שכן יש אנשים שמתכננים להסתובב עם הנעליים לא רק לעבודה, אלא גם ביום יום, וכמובן – המחיר. טווחי המחירים הם די גדולים בתחום נעלי העבודה, והתקציב צריך להיקבע מראש ולהיות תואם לאופן השימוש ולצרכים מהנעל עצמה.

 

לפרק לגורמים ולבחון מאפיינים

הדבר הנכון ביותר הוא לפרק את הנעל לגורמים (תיאורטית) ולבחון את המאפיינים שלה והאם הם מתאימים לנו מבחינת איכות. למשל – הגנה על האצבעות, האם יש מגן ברזל והאם יש גמישות באזור הקדמי של הנעל. הסוליות – האם הן עמידות במיוחד ועברו מבחני איכות, והאם הן עשויות מגומי או מחומרים מוקשחים. מעטפת – עד כמה איכותי העור שאנחנו מחפשים והאם יש גיוון בצבעים בהם אפשר לקנות את הנעל. חשוב מאוד לעמוד על כל האלמנטים כי קניית נעל עבודה היא לא רק לצורך יופי, היא אמורה להיות פרקטית, נוחה ובעיקר מתאימה לרגל בצורה מושלמת.

 

המותג הטוב ביותר, לצד אפשרויות אחרות

העדיפות מבחינת מרבית האנשים היא תמיד ללכת על המותג הטוב והמוכר ביותר, ובארץ, מדובר בבלאנדסטון. בלאנדסטון השתלטו על השוק לחלוטין ואפילו העלימו חלק מהמתחרים שהיו רלוונטיים עד לפני כמה שנים. אצל בלאנדסטון תמצאו מגוון פשוט עצום של נעלי עבודה, כאשר אם תחפשו היטב, ככל הנראה שתגיעו להתאמה המושלמת והאידאלית ביותר. עם זאת, לא כדאי לוותר את המותגים האחרים, לבטח אם מדובר במותגים מקומיים או במותגים שמעניקים נעליים איכותיות במחירים זולים במיוחד. הסוד הוא לבדוק את הנושא, להתעניין, למדוד ולעשות את המאמץ כדי להגיע לנעל המתאימה ביותר. מותג בלאנדסטון הוא מותג שאינו מאכזב, מניסיון אישי, והנעליים מחזיקות זמן רב, גם במאמץ גדול, ובעבודה פיזית בתנאי שטח קשים.

שאלות ותשובות על נעלי עבודה מומלצות

מה המחיר הממוצע של נעלי עבודה?

טווח המחירים של נעלי עבודה הוא די גדול, ויכול להתחיל בכ-100 שקלים ולהגיע עד לכ-1,000 שקלים עבור נעלי בלאנדסטון מתקדמות. בחלק מהמקרים, המחיר לא מעיד על האיכות ואפשר למצוא מציאות אם בוחרים לבחון מותגים אחרים שהם מוכרים פחות.

מה הפרמטר הכי חשוב בקניית נעלי עבודה?

התשובה לשאלה הזו היא מורכבת, כי לכל אדם חשוב משהו אחר. עם זאת, כאשר צריך לשים על כך את האצבע, אין ספק שעמידות היא התכונה המרכזית והחשובה ביותר. אם היו מחפשים נוחות או יופי, סביר שהיו הולכים על נעלי ספורט או מוקסינים.

מה השימושים של נעלי עבודה?

לנעלי עבודה יש שימושים שונים ומגוונים, ובראש ובראשונה – עבודה מאומצת בתנאים אינטנסיביים. עם זאת, הנעליים של היום, שגם נראות טוב והן גם נוחות, מאפשרות להסתובב איתן בכל מקום, ואפילו, אם הן חדשות, ללכת איתן לאירועים יוקרתיים.

האם יש צורך בנעלי עבודה גם אם לא עובדים בעבודה אינטנסיבית?

נעלי עבודה מודרניות הן נעליים שמשלבות בין עמידות, נוחות ונראות. כך שהן בהחלט יכולות להתאים לאנשים שהולכים לעבודה שקטה במשרד, ואפילו לאנשים שמסתובבים עם הילדים בחוגים או כאלה שהולכים לחדר כושר. כמובן שיש ערך לנעלי עבודה גם כשיוצאים לטיולים, כך שהקנייה היא בכל מקרה נכונה.