נעלי בלנדסטון מומלצות – סקירת 5 זוגות נעליי בלנדסטון הנוחות והעמידות ביותר 2024

נעלי בלנדסטון יכולות לשמש אתכם לעבודה, טיולים או סתם להיראות מצוין. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

icon pos_1

ניתחנו

32 סקירות

ו-

269 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי בלנדסטון מומלצות

אם אתם בדיוק מחפשים את הנעליים שיכולות להתאים לאורח החיים שלכם, לעבודה, ליומיום, או אפילו לאירוע, בלנסטון יכולות לענות על הכל ביחד. נעליים האלה ידועות בעיצוב הפשוט שלהן ובנוחות יוצאת דופן, והם הימור בטוח שיחזיק מעמד לאורך זמן. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2002.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

חברת בלנסטון האוסטרלית מייצרת נעלי עבודה מאז שנת  1870. בשנים האחרונות היא תפסה תאוצה, והיא צוברת פופולריות רבה, לא רק בשוק נעלי העבודה. נכון, כל הדגמים שלהם נופלים תחת הקטגוריה הזו, אך החברה שיפרה את עצמה מאז הדגם הראשון שהיא הוציאה, וכיום אפשר למצוא בשוק דגמים רבים שלא רק יעילים, בטוחים ועמידים אלא גם אופנתיים.

 

החברה שמרה על קו עיצובי די נקי מאז הדגם הראשון שלה (שתוכלו למצוא אותו ברשימה שלנו), אבל הבינה שכדי להישאר שחקנית ראשית במגרש היא חייבת לפתח את עצמה מבחינה עיצובית, וכך קרה שכיום הצרכנים שלה הם בעיקר עובדי בניין, מטבח או עובדי השדות באוסטרליה. היום אפשר לראות כמעט כל אחד עם נעלי בלנדסטון. תסתכלו טוב באירוע המשפחתי הקרוב שלכם, אפילו שם תמצאו לפחות חבר אחד (אם לא יותר) שיגע עם דגם כלשהו של החברה, ובצדק. הנעליים שלהן נוחות ותומכות ברגל בצורה מושלמת. אז הישארו איתנו כי הכנו לכם רשימה של מיטב הדגמים של החברה. אנחנו בטוחים שגם אתם תוכלו למצוא את הזוג המושלם בשבילכם.

לוגו של הסקירה

הדגם המשופר: Blundstone Super 550

הנעל הקלאסית והמוכרת של בלנסטון. הדגם הפופולרי ביותר שמתאים כמעט לכולם.

Blundstone Super 550

4.5 15

מתאים כמעט לכולם. לטיול, לעבודה, או סתם ליומיום

יתרונות

בטנת עור פנימית נעימה, קלות משקל, עמידות ומונעות החלקה

חסרונות

לא מתאימות למי שיש לו הייפוס (כף רגל קמורה)

קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Amazon

זה הדגם הפופולרי ביותר והאהוב ביותר של בלנדסטון. החברה לקחה את הגדם המקורי והראשוני שלה (ה- 500) והוסיפה לו שיפורים ושדרוגים. התאמה טובה יותר לרגל, ונוחות גבוהה יותר מהדגם מקורי. הן אפילו מספקות הגנה טובה ומשופרת יותר מדגם המקור. מי לא אוהב את התחושה הרכה, הנעימה והגמישה של העור? העור מתאים את עצמו, מתגמש ומתעצב בהתאם לרגל שלכם בצורה מושלמת בכל תנועה. לא רק שהחלק החיצוני שלו הוא מעור בצבע אגוז יפהפה, אלא גם החלק הפנימי – הבטנה –  מרופד בעור האיכותי ביותר שיש. הסוליה הפנימית ניתנת להסרה במידה ואתם צריכים סוליה שטוחה, זה מעולה למי שסובל מפלטפוס, אבל פחות טוב למי שיש לו הייפוס. אם במקרה אתם מהסוג השני, כנראה שתצטרכו תוספת של רפידה מתאימה. קחו זאת בחשבון בבחירת המידה של הנעל.

לוגו של הסקירה

לנוחות יומיומית: Blundstone Icons 510

דגם יותר יומיומי עם מראה יותר קלאסי ופחות של נעלי עבודה. אם אתם מחובבי הבלנסטון, כדאי לכם להחזיק גם זוג אחד כזה.

Blundstone Icons 510

4.5 15

מתאימות לכל מצב ולכל אחד, רק תבחרו את הצבע שלכם

יתרונות

עמידות בפני מים, מונעות החלקה, מרופדות, קלות משקל

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- Master Sport
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- tools online
קנה עכשיו ב- ממשר

לא קשה לשים לב שגם הדגם הזה דומה מאוד לדגם המקור של בלנדסטון (500). להבדיל מהמקור, הדגם הזה הרבה יותר יומיומי, כזה שיכול להתאים לכל הופעה, לא רק לעבודה. כמו כל הדגמים של בלנסטון, גם זה ננעל כמו גרב, אבל להבדיל מדגמים אחרים, את זה ניתן לנעול בקלות יתרה. אפשר למצוא את הדגם הזה במגוון צבעים, אבל השחור הקלאסי בהחלט מתאים לכל הופעה. על האש עם המשפחה, חתונה או ערב אצל החברים, אי אפשר לטעות הם ה- Icons 510. כמו בדגמים אחרים גם לאלו יש את הצדדים האלסטיים אך באלו עושה רושם בהם גמישים יותר מבדגמים אחרים.

לוגו של הסקירה

הקלאסיות והמקוריות: Blundstone Originals 500

הדגם המוכר והנמכר ביותר של בלנסטון. דגם המקור שממנו הכל התחיל. אי אפשר לטעות כשבוחרים בו ולא סתם הוא הפופולרי ביותר בקרב הצרכנים.

Blundstone Originals 500

4.5 15

מתאימות לגברים, נשים, נוער וילדים. לטיול ביער או לעבודה

יתרונות

הפופולריות ביותר, חסינות למים, נוחות ועמידות

חסרונות

העור שלהן קשה, משתפשפות ונשרטות בקלות – בלאי גבוה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Best Tools
קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- המחסן למקצוען

דיברנו עליהם כל כך הרבה שזה מתבקש לגמרי שהם יתפסו מקום ברשימה שלנו. ה- 500 הם אחד מהדגמים הראשונים שבלנדסטון ייצרו ומכאן כמובן הם קיבלו את השם שלהם –  Originals. אפשר לומר שזה הדגם שממנו הכל התחיל  ותוכלו למצוא אותו בכל המידות לגברים, נשים וילדים.

 

הנעליים האלה מתאימות ונוחות לכל מזג אוויר, רק תמשכו אותם על הרגל ותתחילו ללכת. בטוח שמתם לב שהן מגיעות עם שתי לשוניות, מלפנים ומאחור וזה לא סתם, הלשוניות מקלות על המשיכה של הנעל כשנועלים אותה. הן מגיעות עם שני צדדים אלסטיים שעוזרים לרגל להחליק פנימה לנעל. למרות שהן לא מגיעות עם כל השיפורים בדגמים החדשים יותר, כמו הכריות לכף הרגל,  הן עדיין הדגם הפופולרי ביותר של החברה, ולקוחות חוזרים ורוכשים את הדגם הספציפי הזה.

 

לוגו של הסקירה

נעלי עבודה: 910 Blundstone

נעלי העבודה 910 של בלנסטון עומדות בכל התנאים הקיצוניים האפשריים. חום גבוה, מים, חומצות, ושמן. לא משנה איפה אתם עובדים, הנעליים האלה בטוח ישמרו לכם על הרגליים.

910 Blundstone

4.5 15

מתאימה למי שמחפש נעלי עבודה חזקות המיוחד

יתרונות

חסינות למים, מונעות החלקה , סוליה פנימית עשויה מ- EVA, מגן אצבעות קדמי מפלדה

חסרונות

קשת רגל צמודה מאוד

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ממשר
קנה עכשיו ב- tools online

זה שאתם עובדים קשה, בעבודה פיזית, כזו ששוחקת את הנעליים שלכם, לא אומר שאתם צריכים לוותר על מעט אופנה, גם בעבודה. עם נעלי העבודה של בלנדסטון, לא משנה מה תעשו איתן, הן ישרדו. הן כמובן חסינות למים אבל זה לא היתרון היחיד שלהן.

 

הן חסינות לחומצות ומגיעות עם מגן קדמי עשוי מפלדה להגנה על אצבעות הרגליים שלכם. אז אם אתם פורקים משטח של חומר מסוכן, אין לכם מה לדאוג, אצבעות הרגליים מוגנות ואם חלילה נשפך מהחומר, רק תשטפו את הנעליים ותחזרו לעבודה. אתם עובדים בסביבה חמה וצריכים נעליים שעמידות לחום? ה- 910 בדיוק בשבילכם. הגדם הזה עמיד בחום של עד 300 מעלות צלזיוס. הן הנעליים בעלות תקן הבטיחות הגבוה ביותר. אז לא משנה אם אתם עובדים באתר בנייה או במטבח אתם חייבים לעצמכם זוג אחד כזה לפחות!

לוגו של הסקירה

מגף גומי: Blundstone Gumboot

דגם שונה בעיצוב שלו מהדגמים המוכרים של בלנסטון. מגף עבודה לכל דבר ועניין שיכול לתת מענה כמעט לכל סביבת עבודה.

Blundstone Gumboot

4.5 15

מתאים למי שעובד באזורים מסוכנים ו/או רטובים, אתרי בנייה, עמודי חשמל וכו'

יתרונות

חסינות למים, חסינות לפגיעות ומתאימות לעבודה, תמיכה מלאה ברגל

חסרונות

יקרות, יש לשים לב למידה, לא זמינות בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Gumboot שונות בסגנון שלהן משאר הדגמים שמופיעים ברשימה, כמו אתם יכולים לראות. אל תטעו, הן יעילות לא פחות מהדגמים האחרים, אבל מוסיפות מעט גיוון לדגמים המוכרים של בלנדסטון.

 

ל- Gumboot יש כרית המגנה על כף הרגל בצורה מושלמת ומונעת כאבים באזור בעתיד, מה שהופך אותן לנעלי עבודה מעולות. הן עשויות מגומי ולכן הן עמידות למים, עמידות בפני התחשמלות, עמידות בפני שמן וחומצות שונות כל אלו בשילוב עם סוליה שמונעת החלקה הופכות אותה לנעל מעולה לכל מי שעובד בסביבה רטובה אבל לא רק, היא עונה גם על הדרישות של נעלי עבודה גם באתרי עבודה יבשים. המגף מצויד בכרית פנימית לכף הרגל  שעשויה מפורון XRD  ומונעת פגיעות ברגליים והחלק הקדמי מצויד במגן פלדה לאצבעות הרגליים. בנוסף הסוליה המחורצת  מספקת הגנה מפני החלקה, כל אלה הופכים את המגף הזה לנעל עבודה יעילה ומגנה מאוד שמתאימה גם לאתרי בנייה.