משקפי שמש לגברים : 5 המשקפיים המומלצות ביותר | Finder

היתרונות הרבים של משקפי שמש לגברים הם לא רק בלוק ובהגנה בין השמש. עם משקפי השמש המתקדמים של היום אפשר להשיג גם שיפור בראייה ואפילו להרוויח מטכנולוגיות מתקדמות. בדקנו בעבורכם אינספור של משקפי שמש לגברים מכל הסוגים, השווינו תכונות ואיכות ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקפי שמש מומלצים לגברים

בין אם אתם מחפשים משקפי שמש איכותיים לגברים, משקפי שמש מעוצבים לגברים או משקפי שמש לגברים שמגנים מפני השמש, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את משקפי השמש המתאימים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של משקפי שמש לגברים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המשקפיים המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

3 משקפי שמש לגברים המומלצים על ידי המומחים שלנו

משקפי שמש הכי עמידים לגברים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

משקפי שמש הכי ספורטיביים לגברים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

משקפי שמש הכי טכנולוגיים לגברים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

משקפי שמש הם כבר לא רק אביזר פרקטי שמשמש כדי להגן על העיניים שלנו מפני השמש. למעשה, הם הפכו לחלק בלתי נפרד מאופנת הגברים, והוסיפו מגע של סגנון ותחכום לכל סטייל שנבחר בו. יש כיום מגוון רחב של משקפי שמש שיכולים להתאים לטעם ולאישיות של כל אדם. למשקפי השמש יש חשיבות גדולה בחייהם של גברים והם הפכו אביזר חיוני אצל כל גבר בכל סיטואציה.

 

הגנה חיונית וסטייל

משקפי שמש מספקים הגנה חיונית לעיניים שלנו. הקרניים האולטרה סגולות המזיקות הנפלטות מהשמש יכולות לגרום למגוון של בעיות עיניים, כולל קטרקט, ניוון מקולרי ואפילו אובדן ראייה זמני. משקפי שמש עם הגנת UV טובה מסייעים להגן על העיניים שלנו מפני קרניים מזיקות, ומפחיתים את הסיכון של נזק לעיניים ולהבטיח בריאות העין לטווח ארוך. עם זאת, פונקציונליות בלבד היא לא הסיבה היחידה גברים משקיעים משקפי שמש. המשקפיים הפכו לסמל של סגנון ואינדיבידואליות. הם יכולים לשפר את הלוק, ולהעניק לו מראה מלוטש ומורכב יותר. זוג משקפי השמש הנכון יכול להוסיף מגע של מסתורין, להדגיש ביטחון, או אפילו לתאר תמונה או אורח חיים מסוים.

 

סגנונות שונים

יש המון סגנונות שונים למשקפי שמש כיום. אחד הסגנונות האיקוניים ביותר הוא הטייס. עם עדשות בצורת דמעה ומסגרות מתכת דקות, משקפי טייסים לגברים מציעים מראה קלאסי ומתוחכם שמתאים צורות פנים שונות וסגנונות אישיים. הם בחירה רב-תכליתית שניתן לזווג עם לבוש רשמי ומזדמן. עבור אלה המחפשים אסתטיקה ספורטיבית ופעילה יותר, משקפי שמש עטופים הם הבחירה הפופולרית. המשקפיים מעוצבים עם מסגרות מעוקלות שמספקות כיסוי והגנה מקסימליים, מה שהופך אותם אידיאליים עבור פעילויות חוץ וספורט. הם לא רק מגנים על העיניים מפני השמש, אלא גם עוזרים להפחית את הבוהק ולשפר את הבהירות החזותית. בשנים האחרונות, משקפי שמש בהשראת רטרו עשו קאמבק, והם מציעים לגברים אווירת וינטג' ונוסטלגית, ואפשר לתת עוד כמה דוגמאות בולטות שאותם אפשר לראות ברחוב בכל יום.

 

מה חשוב בזמן הרכישה?

חשוב לשקול הן את הסגנון ואת האיכות של משקפי שמש בעת הרכישה. חשוב לבחור משקפי שמש שעשויים מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בלאי יומי. עדשות באיכות גבוהה עם הגנת UV נכונה הן חיוניות עבור בטיחות העין. בנוסף, מציאת ההתאמה הנכונה חיונית לנוחות ולפונקציונליות. משקפי שמש הדוקים מדי או רפויים מדי עלולים לגרום לאי נוחות ולא לספק הגנה מספקת. כשמדובר בבחירת זוג משקפי השמש המושלם, גברים צריכים לשקול את צורת הפנים שלהם, הסגנון האישי, ואת אורח החיים שלהם. העדיפות היא לנסות סגנונות שונים ולבקש את עצתם של אנשי מקצוע, כדי להגיע לבחירה הטובה ביותר.

 

יותר מאביזר פשוט

משקפי שמש הפכו הרבה יותר מאשר אביזר מגן פשוט לגברים. כיום הם מהווים מרכיב מרכזי באופנה ובביטוי עצמי של המון אנשים. עם מגוון רחב של סגנונות זמינים, גברים יכולים למצוא משקפי שמש שיתאימו לצורת הפנים שלהם, לסגנון האישי שלהם ולסגנון החיים שלהם. השקעה בזוג משקפי שמש איכותי שווה את זה. חפשו מותגים בעלי מוניטין אשר נותנים עדיפות הן לסגנון והן לפונקציונליות. בין אם אתם מכוונים למראה קלאסי, ספורטיבי או רטרו, זוג משקפי שמש איכותיים לא רק מגנים על העיניים מפני קרני UV מזיקות, אלא גם מוסיפים מגע של סגנון ותחכום למראה הכללי שלכם.

לוגו של הסקירה

משקפי שמש הכי עמידים לגברים: Ray-Ban RB2132 New Wayfarer

Ray-Ban RB2132 New Wayfarer הם משקפי שמש שמספקים סגנון, עמידות והגנה על העין. העיצוב הנצחי וההתאמה הנוחה של המשקפיים הופכים אותם לבחירה פופולרית בקרב אנשים בעלי מודעות אופנתית. חומרי הגלם האיכותיים משלימים את התמונה

Ray-Ban RB2132 New Wayfarer
Ray-Ban RB2132 New Wayfarer

Ray-Ban RB2132 New Wayfarer

4.5 15

סגנון, עמידות והגנה על העיניים

יתרונות

קלאס מודרני

חומרי גלם איכותיים

הגנת UV

חסרונות

יקר

צורת עדשות מוגבלת

קנה עכשיו ב- Amazon

Ray-Ban RB2132 New Wayfarer הם משקפי שמש קלאסיים שעומדים במבחן הזמן. משקפי השמש כוללים מסגרת אצטט עמידה, צורת Wayfarer אייקונית, ועדשות ברורות ואיכותיות. ה-New Wayfarer מציעים 100% הגנת UV, המבטיחים בטיחות אופטימלית לעין. עם מגוון של צבעי מסגרת לבחירה, כל אחד יכול להתאים את הסגנון האישי שלו ללא מאמץ ולמצוא את המשקפיים שמחמיאים לו ביותר.

 

העיצוב קל המשקל של המשקפיים וההתאמה הנוחה לפנים, הופכים אותם למתאימים לאורך כל היום ובכל מזג אוויר. בין אם אתם מטיילים ברחובות העיר או יושבים על החוף, Ray-Ban RB2132 New Wayfarer הוא בחירה אמינה ואיכותית. המשקפיים מעט יקרות וצורת העדשות מעט מוגבלת ואי אפשר לשחק איתה, אך עדיין מדובר במשקפיים ברמה גבוהה מאוד. משקפי רייבן לגברים תמיד עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לוגו של הסקירה

משקפי שמש הכי ספורטיביים לגברים: Oakley O9208 Radar EV Path

Oakley O9208 Radar EV Path הם משקפיים נהדרים עבור ספורטאים וחובבי שטח אשר נותנים עדיפות לביצועים ולפונקציונליות. טכנולוגיית העדשה המתקדמת שלהם, העמידות, ושדה הראייה המשופר שלהם הופכים אותם למשקפיים מיוחדים

Oakley O9208 Radar EV Path
Oakley O9208 Radar EV Path

Oakley O9208 Radar EV Path

4.5 15

טכנולוגיים עם קריצה לספורטאים

יתרונות

עדשות באיכות גבוהה

עמידות

חסרונות

יקר

יותר ספורטיביות לטוב ולרע

קנה עכשיו ב- Amazon

Oakley Oakley O9208 Radar EV Path הם משקפי שמש שמשלבים עיצוב מלוטש עם טכנולוגיה מתקדמת. מסגרת ה-O-matter הקלה של המשקפיים מבטיחה עמידות, בעוד עדשות ה-Prizm משפרות את ניגודיות הצבעים וממקסמות את הבהירות החזותית של מי שעונד את המשקפיים. המשקפיים גם מציעים כיסוי מעולה, המגן על העיניים מכל הזוויות והצדדים, כך שלא תישארו חשופים ממקום לא צפוי.

 

המשקפיים גם מציעים יישור אופטי מדויק והם עמידים במיוחד שכן הם עשויים מחומרי גם ברמה הגבוהה ביותר. העדשות הם באיכות גבוהה, ובאופן כללי, הם מתאימים להרבה מאוד שימושים שונים, לרבות ספורט ושהייה ארוכה בחוץ. המשקפיים הם יקרים באופן יחסי, והלוק הוא די ספורטיבי, כך שהם לא מתאימים לכולם, אך מי שרוצה לוק צעיר ומעניין, אלה בדיוק המשקפיים בשבילו.

לוגו של הסקירה

משקפי שמש הכי טכנולוגיים לגברים: Maui Jim Ho'okipa

המאווי ג'ים הו'אוקיפה הם משקפיים שמספקים איכות עדשה יוצאת דופן, נוחות ועמידות. העדשות המקוטבות שלהם מפחיתות את הבוהק ומשפרות את הנראות, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור פעילויות בשטח

Maui Jim Ho'okipa
Maui Jim Ho'okipa

Maui Jim Ho'okipa

4.5 15

טכנולוגיים, נוחים וטובים לשטח

יתרונות

טכנולוגיית עדשות מתקדמת

קלות משקל

מעוצבות בצורה מרשימה

חסרונות

אופציות עדשות מוגבלות

קנה עכשיו ב- Amazon

משקפי השמש של מאווי ג'ים הו'אוקיפה משלבים באופן מושלם בין סגנון ופונקציונליות. המשקפיים מעוצבים עם מסגרת גרילמית קלה אך עמידה, וכתוצאה מכך, מספקים נוחות יוצאת דופן. עדשות MauiPure מציעים חדות ראייה מעולה והגנה UV 100% מפני קרני השמש. עם טכנולוגיית PolarizedPlus2 שלהם, משקפי השמש של הו'אוקיפה מפחיתים בוהק ומשפרים צבעים, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיולים ולפעילויות ספורטיביות.

 

המשקפיים גם כוללים רפידות אף מגומי מתכווננות, המבטיחות התאמה מאובטחת לצורות פנים שונות, וזאת במטרה להעניק נוחות לכל סוג של פנים. האופציות של העדשות הן מעט מוגבלות, אך באופן כללי מדובר במשקפיים טכנולוגיים במיוחד, נוחים וטובים לפעילויות אקסטרים שונות. המותג הוא אינו מוכר מדי בארץ, אך מדובר באחד המותגים המובילים, המבוקשים והאיכותיים בעולם, ולכן גם המחיר שלהם הוא יחסית יקר.

לוגו של הסקירה

משקפי שמש הכי אופנתיים לגברים: פרסול PO7649S

ה- Persol PO7649S הוא זוג משקפי שמש פרימיום המשלב עיצוב נצחי, עיצוב מרהיב ובהירות חזותית אופטימלית. המשקפיים מציעים בחירה מתוחכמת ואופנתית עבור אלה המעריכים איכות, מורשת ואסתטיקה קלאסית

פרסול PO7649S
פרסול PO7649S

פרסול PO7649S

4.5 15

משקפי פרימיום עם טאץ' אסתטי

יתרונות

עיצוב קלאסי

איכות חומרים גבוהה

מותג עם מוניטין

חסרונות

לא הרבה אופציות של עדשות

קנה עכשיו ב- Amazon

משקפי השמש של פרסול PO7649S מציעים מראה מתוחכם ומעודן. בחיפוש אחר משקפי שמש יוקרתיים לגבר, פרסול זה בהחלט שם שיש לשקול. מדובר במשקפיים שנעשים בעבודת יד באיטליה, אשר שמים בפרונט את הנושא של אומנות ללא דופי. מסגרות האצטט המלוטשות שופעות אלגנטיות וזמינות בצבעים שונים, ונותנות לאנשים לבחור את הצבע שהכי מתאים להם. עדשות הגביש מספקות בהירות מעולה והגנת UV ברמה הגבוהה ביותר, כדי שהמשקפיים יהיו לא רק יפות, אלא גם פרקטיות.

 

עם העיצוב המתקפל שלהם, משקפי השמש PO7649S מציעים נוחות לנסיעה או לשימוש בדרכים. המשקפיים שמים דגש על לוק, ולמעשה, מדובר במשקפי פרימיום עם עיצוב יוצא דופן, ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. האסתטיקה היא קריטית אצל פרסול, וזה בא לידי ביטוי כבר במבט הראשון במשקפיים. איכות החומרים היא גבוהה, ולמרות שאין הרבה אופציות של עדשות, מדובר במותג עם מוניטין אשר שם דגש על הפרטים הקטנים ביותר בכל זוג משקפיים לגבר שהוא מייצר.

לוגו של הסקירה

משקפי שמש הכי יוקרתיים לגברים: טום פורד FT0625

Tom Ford FT0625 הם משקפיים אופנתיים ויוקרתיים המתאימים לאנשים שמעריכים קלאס. המשקפיים מציעים אופציה מתוחכמת ואופנתית המגלמת את היוקרה והסגנון הקשורים למותג המדהים של טום פורד

טום פורד FT0625
טום פורד FT0625

טום פורד FT0625

4.5 15

משקפיים אופנתיים וממותגים

יתרונות

הגנת UV גבוהה

נוחות מאוד

מותג יוקרתי

חסרונות

אופציות מוגבלות בנוגע לעדשות

קנה עכשיו ב- Amazon

משקפי השמש של טום פורד FT0620 Alex הם ההתגלמות של יוקרה ואופנה עילית. עם העיצוב הנועז והמיוחד שלהם, משקפי השמש נותנים הצהרה בכל מקום שבו אתם נמצאים, וזאת בזכות המותג המיוחד, והלוק הייחודי שלהם. מסגרות האצטט של המשקפיים נותנות תחושה של שפע, בעוד העדשות גרדיאנט מספקות גם סגנון וגם הגנה של 100 אחוז UV. המתכת מצופה הזהב בצורת T מוסיפות מגע של זוהר ללוק.

 

משקפי השמש FT0620 Alex הם משקפיים מושלמים עבור גברים המחפשים אביזר ייחודי ואופנתי כדי להשלים את המלתחה המתוחכמת שלהם. אין הרבה אופציות בנוגע לעדשות השונות, אך בסופו של דבר, מדובר במשקפיים שהם גם של מותג יוקרתי, גם כאלו שהן נוחות מאוד, וגם כאלו שבעיקר נראות מעולה ונותנות הרגשה של פרימיום. קנייה מעולה של אחד ממותגי המשקפיים המובילים בעולם, למרות שהוא פחות מוכר לחובבי המשקפיים המקומיים.

איך בחרנו מדפסת מומלצת מבין מאות המדפסות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של משקפי שמש לגברים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא משקפיים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי במבנה הפנים, תלוי בסגנון האישי, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את משקפי השמש לגברים שהכי מתאימים לכם?

משקפי שמש הם לא רק הצהרת אופנה, אלא גם אביזר חיוני להגנה על העיניים מפני קרני UV מזיקות. עם מספר עצום של אפשרויות זמינות, בחירת זוג הנכון של משקפי שמש יכול להיות סיפור מורכב. בעת בחירת משקפי שמש לגברים מותגים הם חשובים, אך גם עוד הרבה אלמנטים קריטיים. מסגנון ומתאים לאיכות העדשה והגנת UV. כך עושים זאת נכון.

 

צורת פנים והגנת UV

סגנונות זכוכית שונים משלימים תכונות פנים שונות. לדוגמה, טייסים ונוסעים מתאימים לפרצופים אליפטיים ומרובעים, בעוד שמסגרות עגולות מרככות תכונות זוויתיות. קח את הזמן כדי לקבוע את צורת הפנים שלך כדי להבטיח מראה הרמוני ומחמיא. אחד התפקידים העיקריים של משקפי שמש הוא להגן על העיניים מפני קרני UV מזיקות. חפשו משקפי שמש המסומנים ב-100% הגנת UV או UV400, החוסמים את קרני ה-UVA וה-UVB. הגנה נכונה על UV היא חיונית לשמירה על בריאות העין לטווח ארוך ומניעת מצבים כגון קטרקט וניוון מקולרי. במקרה כזה, המאווי ג'ים הו'אוקיפה נותנים ערך מעולה בכל הנושא של הגנה על העיניים.

 

חומר מסגרת ואיכות העדשה

חומר המסגרת של המשקפיים משפיע הן על העמידות והן על הסגנון שלהם. חומרים נפוצים כוללים אצטט, מתכת וניילון. אצטט מציע רב-תכליתיות במונחים של עיצוב ואפשרויות צבע. מסגרות מתכת, כגון פלדת אל-חלד או טיטניום, מספקות אפשרות קלת משקל. מסגרות ניילון הן קלות משקל, גמישות ומושלמות לספורט או לפעילויות שטח. גם איכות העדשות משפיעה מאוד על החוויה החזותית של המשקפיים. חפשו משקפי שמש עם עדשות באיכות גבוהה המספקים בהירות מעולה וחדות ראייה. בחרו בעדשות עמידות בפני שריטות וכאלו שיכולות לעמוד בבלאי יומיומי. בנוסף, שקלו טכנולוגיות עדשות מיוחדות כמו עדשות מקוטבות, אשר מפחיתות בוהק ומשפרות את הראות, במיוחד בתנאים בהירים או סביב מים. אין כל ספק שמבחינת חומרי גלם, Ray-Ban RB2132 New Wayfarer נותנים ערך מדהים לכסף.

 

גודל מסגרת, התאמה והסגנון

גודל המסגרת וההתאמה הנכונים מבטיחים נוחות ופונקציונליות. משקפי השמש צריכים לשבת בנוחות על גשר האף מבלי לצבוט או להחליק. אפשר אפילו לקנות רפידות אף מתכווננות וצירי קפיץ להתאמה אישית. משקפי שמש מצוידים כראוי לא רק מספקים נוחות, אלא גם מבטיחים הגנה אופטימלית מפני השמש. גם סגנון הוא היבט חיוני של משקפי שמש, כפי שהם משקפים את האישיות ומשלימים את המראה הכללי. חשוב לחקור סגנונות וצבעים שונים, לצד דפוסים ועיצובים שונים של מסגרות כדי למצוא זוג שמתאים להעדפות האישיות שלכם ולחוש האופנה שלכם.

 

מחיר ומוניטין המותג

כמובן שמחיר משחק תפקיד כאשר קונים משקפי שמש. יש לשקול את התקציב בעת רכישת משקפי שמש, אך עם זאת, זכור כי משקפי שמש איכותיים הם השקעה בהגנה על העין ובלוק הכללי. חפשו מותגים בעלי מוניטין שיש להם רקורד של ייצור משקפיים באיכות גבוהה. מותגים כמו Ray-Ban, Oakley, Maui Jim ו-Persol ידועים בזכות האומנות שלהם, טכנולוגיות העדשה והמחויבות לסגנון ולפונקציונליות כאחד. אין כל ספק שהמותג של טום פורד הוא האיכותי ביותר בחבורה. גם בפרסול שמים דגש על קלאס.

 

הכי מתאים לכם

בחירת משקפי השמש המושלמים לגברים כרוכה בהתחשב בגורמים שונים כגון צורת הפנים, הגנת UV, חומר מסגרת, איכות העדשה, התאמה, סגנון, ומוניטין מותג. על ידי תשומת לב להיבטים אלה, אפשר למצוא משקפי שמש שלא רק יכולים לשדרג את הסגנון שלכם, אלא גם לספק את ההגנה הדרושה לעיניים שלכם. חשוב לקחת את הזמן שלך, לנסות סגנונות שונים, ולבחור משקפי שמש שגורמים לכם להיראות טוב, להרגיש בטוח, וכאלו ששומרות על העיניים שלכם בטוחות מפני קרני השמש המזיקות.

שאלות ותשובות על משקפי שמש מומלצים לגברים

מהן העדשות השונות עבור משקפי שמש לגברים, וכיצד הן משפיעות על הראייה?

משקפי שמש לגברים מציעים אפשרויות שונות של עדשות, כולל עדשות מקוטבות, מראות, צבועות ופוטוכרומיות. עדשות מקוטבות מפחיתות בוהק ומשפרות את הבהירות, בעוד שעדשות מראות משקפות את האור להגנה נוספת. עדשות כהות מגיעות בגוונים שונים, המציעות רמות שונות של בהירות וניגודיות. עדשות פוטוכרומיות מסתגלות לתנאי אור משתנים, מתן נוחות וראייה אופטימלית.