תיק צד לנשים: 5 תיקי צד המומלצים ביותר | Finder

נשים רבות משתמשות היום בתיקי צד כי הן צריכות פריט שישלב בין נוחות לבין סטייל. בדקנו בעבורכם אינספור של תיקי צד מכל הסוגים, השווינו תכונות וביצועים ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תיק צד מומלץ לנשים

בין אם אתם מחפשים תיק צד אופנתי לנשים, תיק צדנוח במיוחד או תיק צד איכותי שיחזיק לכן שנים רבות, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את תיק הצד המתאים ביותר עבורכן.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של תיקי צד לנשים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת התיקים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

3 תיק גב לנשים המומלצים על ידי המומחים שלנו

תיק צד לנשים הכי עמיד

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

תיק צד הכי מגוון

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

תיק צד עם הכי הרבה ערך לכסף

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

תיקי צד לנשים הם כבר זמן רב חלק בלתי נפרד מכל מלתחה של כל אישה. התיקים הללו משמשים הן כהצהרת אופנה והן כאביזר מעשי, ולכן לכל אישה יש לפחות אחד שכזה. התיקים הללו לא רק מוסיפים סטייל לתלבושת, אלא גם מספקים פונקציונליות על ידי נשיאה נוחה של דברים חיוניים כגון ארנקים, טלפונים, מוצרי קוסמטיקה ועוד. כיום, לתיקי נשים יש סגנונות חדשניים ויש חשיבות גדולה בבחירת התיק המושלם לכל אירוע.

 

המטרות העיקריות

אחת המטרות העיקריות של תיק יד היא לשפר את הסגנון של האישה הסטייליסטית. בין אם זה תיק עור מלוטש ומובנה, תיק גוף מוצלב מלא חיים, או פאוץ' אלגנטי לאירועים רשמיים, התיק הנכון יכול להשלים את התלבושת ולהצהיר הצהרה אופנתית נועזת. תיק צד לנשים מאפשר לנשים להביע את האינדיבידואליות והסגנון האישי שלהן תוך שמירה על קשר עם הטרנדים האחרונים.

 

פונקציונאליות

פונקציונליות היא היבט חיוני נוסף של תיקי צד לנשים. עם הדרישות של החיים המודרניים, נשים צריכות תיק אמין שיכול להחזיק את כל הדברים שלהם ולשמור אותם מאורגנים. התאים הפנימיים, הכיסים והקטעים המרוכזים בתוך תיק צד מאפשרים אחסון יעיל וגישה קלה לחפצים. החל מאשת העסקים העסוקה שצריכה לסחוב מסמכים ומחשב נייד ועד הסטודנטית שזקוקה לסחוב ספרי לימוד ומחברות, תיק צד גדול לנשים טוב מספק את הפונקציונליות הדרושה כדי לנווט בחיי היומיום.

 

הגודל הנכון

גודלו של תיק יד משחק תפקיד מכריע בפונקציונליות שלו. תיקים גדולים יותר מציעים מרחב גדול יותר לנשיאת אלמנטים שונים, החל מבגדי כושר ועד דברים חיוניים לעבודה, בעוד שתיקים קטנים יותר מתאימים לנשיאת אלמנטים קטנים כמו טלפונים סלולריים, אוזניות וכו'. מציאת האיזון הנכון בין גודל לקיבולת היא חיונית, שכן תיק גדול מדי עשוי להוביל לנשיאת פריטים מיותרים, בעוד תיק קטן מדי לא תמיד יכול להכיל את כל הצרכים שלכם.

 

בחירת החומר

בחירת חומר היא קריטית כאשר רוצים לקנות תיקי צד לנשים. עור הוא בחירה קלאסית הידועה בעמידות ובנצחיות שלה. הוא מזדקן היטב ויכול לעמוד במבחן הזמן. חומרים סינתטיים, כגון ניילון או עור טבעוני, מציעים מחירים נוחים וקלות תחזוקה. לכל בחירה חומרית יש מערך הטבות ושיקולים משלה, המאפשר לנשים לבחור את זו שמתאימה לסגנון החיים וההעדפות שלהן. איכות התפירה היא בעלת חשיבות עליונה בעת בחירת תיק יד. תיק עשוי היטב יהיה בעל תפרים חזקים, חומרה עמידה, ועיצוב מובנה היטב שיכול לעמוד בדרישות של שימוש יומיומי. השקעה בתיק צד באיכות גבוהה מבטיחה אריכות ימים ומפחיתה את הצורך בתחליפים תכופים.

 

קיימות

בשנים האחרונות, הקיימות הפכה לגורם חשוב יותר ויותר בתעשיית האופנה. מותגים רבים מציעים כיום אפשרויות ידידותיות לסביבה, באמצעות חומרים ממוחזרים או שיטות ייצור בנות קיימא. תיקי צד ידידותיים לסביבה מאפשרים לנשים להביע את סגנונן תוך מזעור של הפגיעה באיכות הסביבה. עדיף להיות חלק מהפתרון ולא חלק מהבעיה.

 

הכי סטייל שיש

תיקי צד לנשים מוסיפים קלאס לתלבושות, מבטאים סגנון אישי, ומספקים אחסון מעשי עבור דברים חיוניים יומיומיים. עם מגוון רחב של עיצובים, גדלים וחומרים זמינים, אפשר למצוא תיק צד מושלם לכל אירוע. בין אם זה תיק עור קלאסי, תיק קרוסבודי אופנתי, או פאוץ' אלגנטי, מציאת התיק הנכון משפרת את המראה הכללי של האישה ומוסיפה מגע של תחכום למה שהיא לובשת.

לוגו של הסקירה

תיק צד לנשים הכי עמיד: Fossil Kinley Crossbody Bag

Fossil Kinley Crossbody Bag הוא תיק צד לנשים שמהווה אופציה אופנתית ומעשית עבור נשים המחפשות תיק קומפקטי ומאורגן לשימוש יומיומי. הוא משלב עמידות, פונקציונליות ועיצוב אופנתי, כך שהוא בחירה אמינה המתאימה להזדמנויות שונות

Fossil Kinley Crossbody Bag
Fossil Kinley Crossbody Bag

Fossil Kinley Crossbody Bag

4.5 15

תיק המציב עמידות לצד פונקציונאליות

יתרונות

מעוצב

פרקטי

עמיד

מתכוונן

חסרונות

אין הרבה צבעים

יקר יחסית

קנה עכשיו ב- Amazon

Fossil Kinley Crossbody Bag הוא תיק צד לנשים המשלב בין סגנון ופרקטיות בצורה הטובה ביותר. הוא מעוצב מעור באיכות גבוהה, והוא תיק קומפקטי הכולל עיצוב רב-תכליתי עם תאים מרובים למען ארגון יעיל. הצללית המלוטשת של התיק, החומרה האטרקטיבית והרצועה המתכווננת הופכים אותו לבחירה אופנתית ופונקציונלית. הוא פרקטי מאוד, ומציב את העמידות בפרונט, עם חומרי גלם מהמעלה הראשונה.

 

Fossil Kinley Crossbody Bag הוא תיק המציע ערך רב עבור כסף, למרות שהמחיר שלו אינו זול. הוא אינו מגיע בהרבה צבעים, אך הוא קלאסי, מתכוונן ומתאים להמון סוגים של נשים. העיצוב שלו הוא מעניין מאוד ומיוחד, והרבה נשים יכולות ממנו בהרבה מאוד סיטואציות. הוא מהווה קנייה נהדרת, שאמנם ההוצאה הראשונית שלה היא גבוהה, אך חד פעמית, וההוצאה הזו מספיקה למשך תקופה ארוכה מאוד.

לוגו של הסקירה

תיק צד לנשים הכי מגוון: Kipling Alvar Crossbody Bag

Kipling Alvar Crossbody Bag הוא תיק המציע כדאיות, עמידות ומעשיות. הוא מהווה אפשרות רב-תכליתית עבור אלה המחפשים תיק קל משקל ומאורגן לשימוש יומיומי. הוא גם בחירה אמינה עבור נשים שאוהבות טיולים מזדמנים ונסיעות

Kipling Alvar Crossbody Bag
Kipling Alvar Crossbody Bag

Kipling Alvar Crossbody Bag

4.5 15

תיק המתאים למגוון שימושים

יתרונות

זול

קל משקל

עמיד במים

חסרונות

מעט קטן

פחות רשמי

קנה עכשיו ב- Amazon

Kipling Alvar Crossbody Bag הוא תיק צד קטן לנשים הידוע בשל המחיר הנוח והעמידות שלו, אך גם בזכות העובדה שהוא מתאים למגוון רחב של שימושים, כולל טיולים ויציאות לשטח. התיק עשוי מניילון עמיד למים, והוא מושלם עבור נשים המחפשות אפשרות מעשית, פרקטית ועם תחזוקה נמוכה. התיק מגיע עם תאים מרוכזים מרובים, ומאפשר אחסון יעיל וארגון של אלמנטים בגדלים שונים.

 

לתיק יש רצועה מתכווננת ועיצוב קל משקל, שהופכים אותו לנוח לנשיאה לאורך כל היום. עם מגוון רחב של צבעים ודפוסים לבחירה, הוא מציע אפשרות רב-תכליתית וידידותית לתקציב מבלי להתפשר על סגנון או פונקציונליות. הוא מעט קטן וגם פחות רשמי ומתאים לעבודה במשרד, אך הוא עדיין בחירה מצויינת למגוון עצום של שימושים, גם כאלו שלאו דווקא חושבים עליהם כשחושבים על תיק צד לנשים. הגיוון שלו הוא יתרון עצום על המתחרים.

לוגו של הסקירה

תיק צד לנשים עם הכי הרבה ערך לכסף: Longchamp Le Pliage Tote

Longchamp Le Pliage Tote הוא תיק צד לנשים שמביא איתה הרבה סטייל. בנוסף, הוא גם תיק מרווח ורב-תכליתי. העמידות, קלות המשקל והעיצוב המתקפל של התיק, הופכים אותו לבחירה פופולארית למגוון שימושים

Longchamp Le Pliage Tote
Longchamp Le Pliage Tote

Longchamp Le Pliage Tote

4.5 15

תיק קל משקל וסטייליסטי

יתרונות

מרווח ופרקטי

מתקפל

הרבה צבעים

חסרונות

ללא ביטחון

לא מאורגן היטב

קנה עכשיו ב- Amazon

Longchamp Le Pliage Tote הוא תיק צד לנשים שמביא איתו ערך מצוין לכסף. הוא תיק ניילון מתקפל שמציע שטח פנים מרווח, ידיות עור, וסגירה מאובטחת של Zip-top. העיצוב הקל והרבגוני שלו הופך אותו למתאים לאירועים שונים ומגוונים. הסגנון והעמידות של Le Pliage Tote הפכו אותו למועדף בקרב קונים רבים שרוצים להתשמש בתיק גם באופן יום יומי וגם לפעילויות מורכבות יותר. תשומת הלב של לונגצ'אמפ לפרטים הקטנים עושה את ההבדל.

 

התיק מציג זיקה לאומנות איכותית ומבטיח שהתיק הזה יעמוד במבחן הזמן מבלי להתאמץ. התיק הוא ללא מנגנוני ביטחון מתקדמים ויש שיגידו שהוא אינו מאורגן בצורה נוחה, אך עם זאת, המגוון הרחב של הצבעים הזמינים מוסיף מגע של התאמה אישית, ומאפשר לאנשים להביע את הסגנון הייחודי שלהם עם התיק האייקוני הזו. הוא מתקפל, נוח ופשוט מביא איתו ערך רב שאין אצל תיקים אחרים.

לוגו של הסקירה

תיק צד לנשים הכי בייסיק: Zara Basic City Bag

Zara Basic City Bag הוא תיק צד לנשים שמהווה תיק בייסיק אותו נשים רבות מעדיפות בישראל. הוא מהווה אופציה זולה, טרנדית ואופנתית עבור נשים המחפשות משהו קז'ואלי לקחת אותו לעבודה וליציאות ביום יום

Zara Basic City Bag
Zara Basic City Bag

Zara Basic City Bag

4.5 15

תיק בייסיק רב שימושי

יתרונות

זול

טרנדי

קל משקל

חסרונות

לא עמיד

אין הרבה צבעים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Zara Basic City Bag הוא תיק צד בייסיק לנשים, אשר מהווה בחירה מועדפת עבור נשים שרוצות תיק נוח לנשיאה, וטרנדי, במחיר זול. התיק עשוי מחומר דמוי עור, ויש לו פנים מרווח ורצועת כתף מתנתקת, התיק הזה נמצא באיזון בין אופנה לפונקציונליות, והוא כולל עיצוב עכשווי עם חומרי גלם בגוון זהב. זארה היא האפשרות המועדפת על פני נשים רבות בישראל בשלל תחומים, ולכן, גם התיק שלה הוא מאוד פופולארי ומושך.

 

עם התיק הזה, זארה מספקת תמורה מצוינת לכסף עם אביזר אופנתי, שיקי ונוח מאוד. אמנם יש מגבלות במונחים של עמידות וצבעים, אך הוא מביא איתו ערך לכסף, עיצוב רב תכליתי וקלות משקל ושימוש. הוא מהווה בחירה אטרקטיבית עבור נשים המעוניינות להישאר צמודות לטרנדים החמים מבלי לשבור את הבנק.

לוגו של הסקירה

תיק צד לנשים הכי ירוק: H&M Shopper

H&M Shopper הוא תיק יד לנשים ששם בפרונט את הנוחות וקלות השימוש, אך הוא לא מוותר על מודעות אקולוגית. הוא זול, נגיש מאוד, קל משקל ודי גדול, ומביא איתו ערך לשימוש יום יומי של אחד המותגים הפופולאריים בישראל

H&M Shopper
H&M Shopper

H&M Shopper

4.5 15

תיק אקולוגי ונגיש לכל אחת

יתרונות

קל משקל

נגיש

זול

חסרונות

לא עמיד

פחות מאורגן

קנה עכשיו ב- אתר החברה

H&M Shopper הוא תיק צד ידידותי לשימוש שאינו מתפשר על סגנון. התיק הוא מרווח, עשוי מחומרים סינתטיים, וכן מציע עיצוב רב-תכליתי המתאים לשימוש יומיומי. ה-Shopper כולל ידיות חזקות, סגירה מגנטית, וכיס פנימי מרוכסן לנוחות נוספת. המחויבות של H&M לאופנה במחיר סביר מבטיחה כי התיק הזה יישאר אופציה אטרקטיבית עבור קונים בעלי מודעות לערך.

 

התיק מהווה אופציה חסכונית ומעשית עבור נשים המחפשות קלות משקל ורב-תכליתיות. אמנם יש לתיק מגבלות במונחים של עמידות, מבנה וארגון, אבל הוא נגיש, זול ומביא איתו את היתרונות של המותג של M@H. מעבר לכך, מדובר בתיק ירוק ואקולוגי, העשוי מחומרים שאינם מזיקים לסביבה, במה שהופך להיות חשוב מאוד כיום. אמנם אין לו את אותה רמת עמידות כמו מותגים מתקדמים יותר, אך H&M Shopper מציע אופציה נגישה, אופנתית ובעיקר ירוקה.

איך בחרנו תיק צד מומלץ לנשים מבין מאות התיקים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של תיק צד זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא תיקים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את תיק הצד הטוב ביותר עבורך?

תיק צד לנשים הוא יותר מסתם אביזר; הוא בן לוויה פונקציונלי ואופנתי שמחזיק את הדברים הבסיסיים היומיומיים שלנו ומוסיף מגע של סגנון לתלבושות שלנו. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, בחירת תיק הנשים הנכון יכול להיות משימה מורכבת. סקרנו עבורכם את התיקים וגיבשנו מדריך מקיף על איך לבחור את התיק המושלם לצרכים ולהעדפות שלך.

 

סגנון חיים

הצעד הראשון בבחירת תיק צד לאישה הוא להעריך את אורח החיים ואת הפעילויות היומיומיות שאת מבצעת. האם את אשת מקצוע עסוקה שצריכה תיק מרווח עבור ציוד חיוני לעבודה? או האם את מעדיפה תיק קטן וקל לסידורים? הבנת אורח החיים שלך תעזור לך לקבוע את הגודל, הסגנון והפונקציונליות הדרושים. שנית, יש לשקול את המטרה העיקרית של התיק. האם את מחפשת תיק יומי לשאת את כל הדברים החיוניים שלך, או שאת צריכה תיק ספציפי לאירוע מיוחד? אירועים שונים דורשים סגנונות וגדלים שונים, ולכן חשוב שתהיה לך מטרה ברורה.

 

גודל וארגון

גודל תיק הצד הוא חיוני הן למעשיות והן לאסתטיקה. יש לשקול את הפריטים שאת בדרך כלל נושאת איתך כדי לקבוע את הגודל המתאים. עבור אלה המעדיפים גישה מינימליסטית, גוף מוצלב קטן או מצמד עשוי להיות מתאים יותר. בנוסף, תיק מאורגן היטב עושה את זה קל יותר לאתר ולגשת לדברים בתיק. חפשו תיקים עם תאים מרובים, כיסים וחתכים מרוכסנים כדי לשמור על החפצים שלכם מאורגנים ולמנוע מהם ללכת לאיבוד.

 

חומר ואיכות

החומר של תיק הצד משפיע הן על עמידותו והן על המשיכה האסתטית שלו. עור הוא בחירה קלאסית הידועה בעמידות ובאלגנטיות הנצחית שלה. חומרים סינתטיים כגון ניילון או עור טבעוני מציעים מחיר טוב וקלות תחזוקה. שקול את ההעדפות שלך לחומר, תוך התחשבות בגורמים כגון עמידות, דרישות טיפול וקיימות. כמו כן, תיק יד עשוי היטב יכלול תפרים חזקים ותשומת לב לפרטים. השקעה בתיק יד איכותי מפחיתה את הצורך בהחלפות תכופות.

 

סגנון אישי ותקציב

תיק הצד שלך הוא ביטוי של הסגנון האישי שלך, אז חשוב לבחור אחד שמתאים להעדפות האופנה שלך. חשבי על הצבעים, הדפוסים והעיצובים שאתם אוהבים. בין אם אתם מעדיפים מראה קלאסי ומתוחכם או הצהרה אופנתית ונועזת, יש תיק שישקף את הסגנון הייחודי שלכם. בנוסף, תיקי צד גדולים לנשים מגיעים במגוון רחב של מחירים. הגדירי תקציב שנוח לך איתו וחקרי אפשרויות בתחום זה. 

 

התיק המושלם

בחירת תיק הנשים המושלם כרוכה במספר רב של אלמנטים שיש לקחת בחשבון. על ידי הערכת הגורמים האלו, אפשר למצוא תיק שלא רק משלים את התלבושות שלך, אלא גם עונה על הצרכים המעשיים שלך עוומד במבחן הזמן. תיק היד המושלם הוא זה שגורם לך להרגיש בטוחה, מאורגנת ומסוגננת ללא מאמץ.

שאלות ותשובות על תיק צד מומלץ לנשים

מדוע עמידות יוצרת חיסכון בתיקים?

תיקים רבים נמצאים בשימוש יום יומי. כל מה שנמצא בשימוש יום יומי הוא מועד לפורענות. תיק שנושא דברים הוא עוד יותר מועד לפורענות. ולכן, חשוב מאוד לשים דגש על עמידות לאורך זמן ולהשקיע בתיק.