קורס סייבר: 5 קורסים מומלצים ביותר | Finder

נושא הסייבר הוא נושא מרתק שתופס מקום נכבד בעולם הדיגיטלי של היום. אבטחת סייבר היא קריטית בכל ארגון ולכל אדם, ולכן אנשים רבים מחפשים אחר קורס סייבר אידיאלי שייצר להם דריסת רגל בתחום. יש כיום קורסים רבים ולכן, סקרנו עבורכם את 5 קורסי הסייבר הטובים ביותר בישראל כיום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

לימודים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורס סייבר מומלץ

בין אם אתם מחפשים קורס סייבר למתחילים, קורס סייבר למתקדמים או קורס סייבר שיהיה השער שלכם בעולם ההייטק, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קורס הסייבר המתאים ביותר עבורכם. דרך אגב, אחד הכלים הבסיסיים שמשמשים בעולם הסייבר הוא תוכנת VPN טובה ואנחנו סקרנו את המומלצות ביותר בשוק.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קורסי סייבר, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש קורס סייבר המומלצים על ידי המומחים שלנו

קורס סייבר הכי בסיסי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס סייבר הכי הגנתי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס סייבר הכי מקיף

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום, החשיבות של אבטחת סייבר הפכה לחשובה ביותר. ככל שאיומי הסייבר ממשיכים להתפתח, ארגונים ויחידים כאחד מבקשים לחזק את ההגנות שלהם באמצעות ידע וכישורים מקיפים. מרדף זה הוביל לעלייתם של קורסי סייבר, המציעים הזדמנויות למידה איכותיות ומקצועיות לכל מי שמעוניין להיכנס לעולם הסייבר. כדי להיכנס לעולם הסייבר, חשוב להתעמק בו, לחקור את היתרונות שלו, ולהיכנס לקורס שמספק התעמקות בנושאים מרכזיים והיקפיים כאחד.

 

מה הוא קורס סייבר?

קורסי סייבר הם תוכניות הכשרה מיוחדות שנועדו לצייד אנשים עם הידע והכישורים הדרושים כדי לנווט בעולם המורכב של אבטחת סייבר ביעילות. קורסים אלה מוצעים בדרך כלל על ידי מוסדות חינוך, ארגוני תעשייה ופלטפורמות מקוונות. הם משרתים אנשים ברמות מיומנות שונות, החל ממתחילים המחפשים ידע בסיסי ועד אנשי מקצוע מנוסים המעוניינים להרחיב את המומחיות שלהם. קורסי סייבר מכסים מגוון רחב של נושאים, כולל אבטחת רשת, פריצה אתית, תגובה לאירועים, קריפטוגרפיה, שיטות קידוד מאובטחות, ניהול סיכונים וזיהוי פלילי דיגיטלי. המשתתפים רוכשים מיומנויות מעשיות באמצעות תרגילים פרקטיים, מחקרי מקרה וסימולציות מהעולם האמיתי, ומכינים אותם להתמודד חזיתית עם איומי סייבר עכשוויים.

 

היתרונות של קורסי סייבר

עיסוק בקורסי סייבר מציע יתרונות רבים הן ליחידים והן לארגונים. ראשית, קורסים אלה מספקים סביבת למידה מובנית שבה המשתתפים יכולים לרכוש ידע מיוחד ממדריכים מנוסים. הטבע האינטראקטיבי של קורסי סייבר מטפח שיתוף פעולה ורשתות בין אנשים בעלי דעות דומות, ויוצר קהילת למידה תוססת. בנוסף, קורסי סייבר רבים מציעים תוכניות הסמכה, כגון CISSP (Certified Information Systems Security Professional) או Certified Ethical Hacker (CEH), אשר משפרים את יכולת ההעסקה ואת סיכויי הקריירה. יתר על כן, ארגונים נהנים מכך שעובדים עם כישורי אבטחת סייבר עדכניים, שכן הם מחזקים את עמדת האבטחה הכוללת שלהם וממזערים את הסיכון לפריצות נתונים ולהתקפות סייבר.

 

נושאים מרכזיים מכוסים

קורסי סייבר מקיפים מערך של נושאים חיוניים, המבטיחים הבנה הוליסטית של הגנת סייבר. חלק הנושאים העיקריים המכוסים כוללים את נושא אבטחת הרשת: יסודות אבטחת רשתות מחשבים, חומות אש, מערכות לזיהוי חדירה ורשתות וירטואליות פרטיות (VPN), האקינג אתי: טכניקות לזיהוי נקודות תורפה, ביצוע בדיקות חדירה, ואבטחת מערכות מפני התקפות זדוניות, תגובה לתקרית: אסטרטגיות לתגובה לאירועי סייבר, חקירת פרצות והפחתת נזקים נוספים, קריפטוגרפיה: עקרונות ושיטות לתקשורת מאובטחת, כולל הצפנה, פענוח וניהול מפתחות, קוד מאובטח: שיטות עבודה מומלצות לכתיבת קוד מאובטח כדי למנוע פגיעויות נפוצות וכדי להגן מפני ניצול לרעה של תוכנות.

 

השפעה חיובית על אבטחת סייבר אישית ומקצועית

להשתתפות בקורסי סייבר יש השפעה גדולה על פרקטיקות אבטחת סייבר אישיות ומקצועיות. אנשים מקבלים הבנה עמוקה של איומים פוטנציאליים ויכולים לפתח את הכישורים כדי להגן באופן יזום על חייהם הדיגיטליים. הם יכולים ליישם אמצעי אבטחה יעילים, להגן על נתונים רגישים ולנווט בחללים מקוונים בביטחון. מנקודת מבט מקצועית, מעסיקים נהנים מעובדים בעלי ידע ומיומנויות עדכניות להתמודדות עם איומי סייבר חדשים. קורסי סייבר מציידים אנשי מקצוע עם המומחיות כדי להעריך ולמזער סיכונים, לייצר רשתות מאובטחות, לזהות ולהגיב לאירועים, ולתרום לתרבות אבטחת סייבר חזקה בתוך הארגונים שלהם.

לוגו של הסקירה

קורס סייבר הכי בסיסי: קורס סייבר See Security

קורס הסייבר הבסיסי של See Security מכשיר אנשים למקצוע של מנהל רשתות ואף מכין את התלמידים לדרישות הסף להמשך לימודי סייבר לפי חוק הסייבר. יש בקורס מרצים איכותיים, כלים פדגוגיים מתקדמים ואפשרות כניסה מהירה לעולם הסייבר

קורס סייבר See Security
קורס סייבר See Security

קורס סייבר See Security

4.5 15

קורס בסיסי המציע כניסה חלקה לעולם

יתרונות

מקיף

מרצים ברמה גבוהה

מתכונת נכונה

חסרונות

לא מתאים למקצוענים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הסייבר הבסיסי של See Security הוא קורס סייבר למתחילים שמהווה את יריית הפתיחה האידיאלית לכל מי שרוצה להיכנס לתחום. הוא קורס בסיסי, אך מקיף, וגם כזה שמכין את התלמידים לדרישות הסף להמשיך לימודי סייבר לפי חוק הסייבר של מערך הסייבר הלאומי. הקורס גם מהווה קורס בסיס לקורסים אחרים ומתקדמים יותר של חברת See Security. הקורס מכשיר את התלמידים למקצוע מנהל רשתות (מורחב) ומניח את הבסיס להתקדמות נוספת בהמשך.

 

הקורס הניב לאורך השנים "פס יצור" מצליח של אנשים שעוסקים כיום בסייבר. בקורס יש מרצי איכות יוקרתיים, תכנית רצינית, כללים פדגוגיים שלא מאפשרים "דחיינות" או "זלזול" ומתכונת פרקטים שעובדת בצורה רצינית. הקורס לא מתאים למקצוענים, אך הוא כר פורה המכין את התלמידים להסמכות בינלאומיות של Cisco, Check-Point/Fortinet, Linux, Python. במה שמאפשר כניסה חלקה לעולם הסייבר.

לוגו של הסקירה

קורס סייבר הכי הגנתי: קורס סייבר SV College

קורס הסייבר של SV College הוא קורס סייבר ואבטחת מידע שבמסגרתו לומדים לזהות מידע שעובר ב-SIEM, לזהות פעולות חשודות ברשת ולהגיב ולהתריע בפני חשש לחדירה. התלמידים מכירים מערכות הפעלה שונות ועוברים סימולציות מורכבות

קורס סייבר SV College
קורס סייבר SV College

קורס סייבר SV College

4.5 15

קורס סייבר הגנתי עם ערך רב

יתרונות

הגנתי וייעודי

פרקטי

מעשי

חסרונות

לא מספיק מקיף

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הסייבר של SV College הוא קורס שמציע למידה של הפן ההגנתי של עולם הסייבר. במהלך לימודי הקורס, נוגעים רבות בנושא אבטחת מידע וסייבר, ולומדים לנתח את המידע שעובר ב-siem, לזהות פעולות חשודות ברשת ובעת זיהוי חריגה, לדעת להגיב או להתריע בפני חשש לחדירה. במהלך הקורס לומדים מהו תפקיד SOC ANALYST בתוך החברה, ומכירים לעומק מערכות הפעלה שונות.

 

במהלך הקורס עובדים עם רשתות תקשורת ברמה גבוהה ועורכים הכרות עם התקפות והגנות סייבר, בדגש על הגנות. לבסוף, עוברים התלמידים סימולציות שונות במהלכן מיישמים את הכלים שלמדו. הקורס לא מספיק מקיף ומתמקד בפן ההגנתי, אך הוא מעניק כלים נקודתיים המאפשרים לעבוד בתפקידי מפתח בתחום.

לוגו של הסקירה

קורס סייבר הכי מקיף: קורס סייבר HackerU

קורס סייבר של HackerU הוא חלק מתכנית הלימודים המקיפה ביותר בישראל. הוא נוגע במגוון עצום של נושאים, מעניק את היכולת להתנסות בצורה מעשית, ועובר לתלמידים בעזרת המנחים הטובים ביותר בישראל. הקורס השלם ביותר בארץ

קורס סייבר HackerU
קורס סייבר HackerU

קורס סייבר HackerU

4.5 15

הקורס המגוון והמקיף ביותר בישראל

יתרונות

מקיף

מרצים מובילים

חווית למידה מודרנית

חסרונות

יקר יחסית

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הסייבר של HackerU מציע את תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בארץ. מסלול הלימודים כולל התנסות מעשית ותכנים המותאמים במיוחד לדרישות שוק העבודה של היום. התוכנית מתעדכנת באופן קבוע בהתאם לשינויים הטכנולוגיים בעולם הסייבר ואבטחת המידע, והמרצים נשארים עם היד על הדופק בכל מה שקשור להתפתחויות בתחום ומעדכנים בהתאם. כל המרצים בקורס מגיעים מתעשיית ההייטק עצמה, ולכן הם המתאימים ביותר ללמד אותך את כל מה שצריך לדעת.

 

חוויית הלמידה בקורס היא מודרנית ואינטראקטיבית ועובדת עם מערכת ייחודית בתחום מערכות הלמידה, אשר מאפשרת לך לבדוק את ההתקדמות שלך במסלול בזמן אמת, להצטרף לקהילה המנוהלת על ידי פורום מרצים וסטודנטים, לצפות בהקלטות מפגשים ולתרגל את החומר בצורה נוחה. הקורס הוא יקר יחסית, אך הוא מעניק המון ערך לאנשים שרוצים להשחיז את היכולות שלהם ולבצע קפיצת מדרגה גדולה בעולם הסייבר.

לוגו של הסקירה

קורס סייבר הכי מיוחד: קורס סייבר ג'ון ברייס

קורס הסייבר של ג'ון ברייס הוא קורס ייחודי, המועבר בסימולטור המתבסס על אירועים אמיתיים. הסימולטור משמש לאימון חיילי יחידות הסייבר של צה"ל, ומתמקד בפורנזיקה, SOC, אבטחת מידע והאקר אתי. קורס מרתק ומתקדם

קורס סייבר ג'ון ברייס
קורס סייבר ג'ון ברייס

קורס סייבר ג'ון ברייס

4.5 15

קורס המועבר עם סימולטור עבודה ייעודי

יתרונות

שיטות עבודה מיוחדות

מתקדם

נוגע בנושאים חשובים

חסרונות

לא מספיק מקיף

הסימולטור לא מלמד הכל

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הסייבר של ג'ון ברייס הוא קורס ייחודי מאוד שעובד בשיטת עבודה יוצאת דופן. הקורס מועבר בעזרת סימולטור ייחודי המתבסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו. הסימולטור מאפשר לסטודנטים לתרגל ולשפר את יכולות ההגנה והתקיפה שלהם בתחומי הסייבר השונים. ​המסלול החדשני של אבטחת מידע וסייבר מועבר בסימולטור הייחודי המשמש לאימון חיילי יחידות הסייבר של צה"ל ויחידות סייבר בגופים ביטחוניים ברחבי העולם.

 

הקורס נוגע בכמה מהנקודות החשובות בעולם הסייבר, כמו מחקר פורנזיקה, SOC Analyst, ייעוץ אבטחת מידע וסייבר והאקינג אתי, ועושה זאת בצורה נהדרת ומקיפה. עם זאת, הקורס הוא יחסית מוגבל ולא מספיק מקיף, והסימולטור מעניק כלים מאוד ספציפיים. עם זאת, מדובר בקורס מהנה, פרקטי וכזה שאפשר ללמוד ממנו הרבה מאוד בנושאים הספציפיים שהוא עוסק בהם. קל מאוד לצאת לעבודה מהקורס עם הכלים שהוא נותן.

לוגו של הסקירה

קורס סייבר הכי ממוקד: קורס סייבר הטכניון

קורס הסייבר של הטכניון הוא קורס מקיף ואינטנסיבי הנכנס לעובי הקורה בעולמי טכנולוגיית המידע, שמהוות את כרטיס הכניסה לעולם הסייבר. התוכנית היא פרקטית ומותאמת לדרישות השונות של הארגונים השונים בתעשייה

קורס סייבר הטכניון
קורס סייבר הטכניון

קורס סייבר הטכניון

4.5 15

קורס סייבר ממוקד המכין לתעסוקה

יתרונות

ממוקד

מכין לעבודה

אינטימי

חסרונות

אינטנסיבי מאוד

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הסייבר של הטכניון הוא קורס טכנולוגי, מקיף ואינטנסיבי הכולל הכנה מעשית נרחבת לעולמות הליבה של טכנולוגיות המידע – שהן הצעד הראשון לקריירה בסייבר. תכנית הלימודים היא פרקטית ומותאמת לדרישות של החברות והארגונים בתעשייה, על מנת לתת לבוגרים יתרון בקבלה לעבודה. הקורס מיועד למבקשים להיכנס לעולם מקצועות הסייבר וחסרים רקע טכנולוגי מספק בתחומי הליבה של העולם הטכנולוגי. הקורס מועבר על ידי מומחי סייבר מהמובילים בארץ ובעולם, אשר בשילוב מעבדות תרגול וירטואליות וסימולטור מהמתקדמים בעולם, יכינו את המשתתפים לרכישת כלים איכותיים.

 

הקורס מועבר במתכונת Online Live ובמסגרת קטנה ואינטימית יחסית של עד 25 תלמידים בקבוצה. במסגרת קורס סייבר אונליין הקבוצה שומרת על קשר רציף עם העמיתים ועם המרצה, כך שלכל אורך הקורס ניתן לעבוד יחד, לתרגל, ולשאול שאלות גם מחוץ לשעות הלימודים. הלימודים עצמם הם בלייב ובמהלך השיעור כל אחד מהתלמידים יוכל לשאול, להגיב ולקבל מענה מהמרצה בזמן אמת. בנוסף, השיעורים מוקלטים ונשלחים לסטודנטים. הקורס הוא איכותי מאוד, אך גם אינטנסיבי מדי לחלק מהאנשים. עם זאת, מדובר בקורס מבוקש, במוסד איכותי במיוחד. 

איך בחרנו קורס סייבר מומלץ מבין עשרות הקורסים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קורס סייבר זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קורסים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי ברמה הנוכחית שלכם, תלוי בשיטת הלימוד שמתאימה לכם, תלוי בכמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות קורסים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את קורס הסייבר המתאים ביותר לכם?

בעולם הדיגיטלי של היום, הביקוש למומחיות בתחום אבטחת הסייבר מרקיע שחקים. בחירת קורס הסייבר הנכון היא קריטית עבור אנשים המבקשים לרכוש את הידע והכישורים הדרושים כדי לנווט את התחום המורכב של אבטחת סייבר ביעילות. עם מגוון כל כך של אפשרויות זמינות, חשוב לגשת לתהליך הבחירה בזהירות. כאשר בוחנים איך לבחור את קורס הסייבר המושלם, יש להתחשב בגורמים כגון יעדי למידה, תוכן קורס, שיטות מסירה, הסמכה ומומחיות מדריך.

 

מטרות הלמידה ותוכן

לפני תחילת החיפוש שלך עבור קורס סייבר, יש לחשוב על מטרות הלמידה שלך. הגדרת המטרות ותחומי העניין תעזור לצמצם את האפשרויות ולבחור קורס שמתאים לצרכים הספציפיים שלך. האם אתה מתחיל ומחפש ידע בסיסי, או שאתה מקצועי מנוסה מחפש להתמחות בתחום מסוים? בנוסף, יש להעריך את תוכן הקורס ואת תוכנית הלימודים כדי להבטיח שהוא מכסה את הנושאים החיוניים ואת הכישורים שאתה רוצה. הקורס צריך לספק שילוב מאוזן של ידע תיאורטי ויישום מעשי. תוכנית לימודים מתוכננת היטב תוכל לצייד אותך עם הכישורים הדרושים כדי להתמודד עם האתגרים המתפתחים של תחום הסייבר. אם אתם מחפשים משהו אחר, הקורס המיוחד ביותר הוא זה של ג'ון ברייס, עם המערכת הייעודית והשונה שלו.

 

הסמכה והכרה בתעשייה

חשוב מאוד לבדוק אם קורס הסייבר מוכר על ידי מוסדות בעלי מוניטין או ארגונים תעשייתיים. ההסמכה מבטיחה כי הקורס עומד בתקני איכות מוכרים ונלמד על ידי מדריכים מוסמכים. חפש אישורים או שיוכים עם גופי אבטחת סייבר ידועים אשר יכולים לשפר באופן משמעותי את סיכויי הצלחת הקריירה שלכם. כך למשל, See Security ו-HackerU מציעים מנחים ברמה הכי גבוהה שיש.

 

תמיכה ותמיכה 

המומחיות של המדריכים יכולה להשפיע מאוד על האיכות של קורס סייבר. חשוב להבין מי הם המרצים , מה הכישורים שלהם, ואת הניסיון שלהם בתעשייה. בנוסף, שקלו את רמת התמיכה המסופקת על ידי המדריכים במהלך הקורס. האם הם זמינים לשאלות והבהרות? האם הם מספקים משוב בזמן אמת? מדריך תומך יכול לשפר את חוויית הלמידה ולהבטיח רמה גבוהה יותר של הבנה ומעורבות.

 

ברוך הבא לעולם הסייבר

בחירת קורס הסייבר הנכון היא צעד קריטי לקראת רכישת הידע והכישורים הדרושים לקריירה מוצלחת בתחום אבטחת הסייבר. בחירה נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין קריירה מוצלחת ואיכותית לבין דשדוש בתפקידים בינוניים. קורס איכותי נותן ערך רב שמשדרג מהותית את הפן המקצועי בחיים.

שאלות ותשובות על קורס סייבר מומלץ

מה אני יכול לצפות ללמוד מקורס סייבר?

קורסי סייבר מכסים מגוון רחב של נושאים בהתאם למיקוד הקורס. המשתתפים יכולים לצפות ללמוד על עקרונות אבטחת הרשת, טכניקות פריצה אתית ובדיקות חדירה, אסטרטגיות לתגובה לאירוע והפחתה, שיטות קריפטוגרפיות ושיטות עבודה מומלצות לכתיבת קוד מאובטח. הקורסים מספקים בדרך כלל תרגילים מעשיים, מקרי מבחן וסימולציות כדי להבטיח פיתוח מיומנות מעשית בהתמודדות עם איומי סייבר בעולם האמיתי.