קורס פייתון: 5 הקורסים המומלצים ביותר | Finder

פייתון היא שפת תכנות בולטת איתה עובדים בכל רחבי העולם. בין אם אתם רוצים ללמוד את השפה או לשדרג את היכולות שלכם, קורס פייתון איכותי מהווה את הדרך הנכונה. בחנו עבורכם את 5 הקורסים הטובים ביותר בישראל, במטרה לעזור לכם למצוא את הקורס הנכון עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

לימודים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורס פייתון מומלץ

בין אם אתם מחפשים קורס פייתון למתחילים, קורס פייתון למתקדמים או קורס פייתון שיהיה השער שלכם בעולם ההייטק, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קורס הפייתון המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קורסי פייתון, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

3 קורס פייתון המומלצים על ידי המומחים שלנו

קורס פייתון הכי מכוון קריירה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס פייתון הכי טוב למתחילים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס פייתון המקצועי ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בתחום הרחב של שפות התכנות, פייתון התפתחה כשפה המובילה, כשהיא ידועה בפשטות, ברב-התכליתיות ובאימוץ נרחב שלה. בין אם אתה מפתח מנוסה או מתחיל שאפתן, קורס פייתון יכול להיות חוויה שמשדרגת את היכולות שלך. יש המון ערך בלמידת Python, וישנם יתרונות רבים בהרשמה לקורס Python. חשוב להבין כיצד הקורסים הללו יכולים להעצים אתכם ולעזור לכם לרתום את כוח התכנות הזה לצידכם.

 

למה Python?

Python, שנוצרה על ידי גווידו ואן רוסום בסוף שנות השמונים, צברה פופולריות עצומה בגלל הממשק הידידותי שלה, אשר שם דגש על קריאות קוד ופשטות. Python מציעה עקומת למידה עדינה, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית למתחילים. פייתון מתגאה במערכת אקולוגית מקיפה של ספריות המאפשרת למפתחים לבצע משימות מורכבות עם קוד מינימלי, מה שמגביר באופן משמעותי את הפרודוקטיביות. בנוסף, פייתון מוצאת יישום נרחב בתחומים רבים, כולל פיתוח אינטרנט, ניתוח נתונים, למידת מכונה, בינה מלאכותית, מחשוב מדעי ואוטומציה, מה שהופך אותה לשפה רב-תכליתית שפותחת עולם של הזדמנויות.

 

היתרונות של קורס Python

קורס Python מצייד אותך עם קבוצה מגוונת של מיומנויות שניתן להחיל על תחומים שונים. בין אם אתה מעוניין בפיתוח אינטרנט, מדע נתונים, או אוטומציה, Python מספק את הכלים והספריות הדרושים כדי להצטיין. בנוסף, הממשק הנקי והקל להבנה של Python מקטין את הזמן והמאמץ הדרושים ללימוד השפה. על ידי הרשמה לקורס Python, תקבל הדרכה מקיפה וניסיון מעשי, המאפשר לך לכתוב קוד יעיל ותמציתי.

 

תמיכת ספריות וניתוח נתונים

Python מתגאה באוסף עצום של ספריות ומסגרות שמפשטות משימות מורכבות. קורס Python עוזר לך להבין את הספריות האלה ומצייד אותך עם הידע למנף אותם ביעילות, חוסך זמן ומאמץ בפרויקטים שלך. כמו כן, Python נמצא בשימוש נרחב בתחום ניתוח הנתונים. על ידי הרשמה לקורס Python, תלמד ספריות רבות עוצמה כגון NumPy, Pandas, ו- Matplotlib, אשר מאפשרות לך לתפעל, לנתח ולהציג נתונים בצורה יעילה.

 

אינטליגנציה מלאכותית והזדמנויות קריירה

Python הפכה לשפת הבחירה עבור יישומי למידת מכונה ובינה מלאכותית רבים. קורס Python יציג בפניכם ספריות כמו TensorFlow ו-PyTorch, ויאפשר לכם לבנות ולפרוס מודלים מתוחכמים של למידת מכונה. בסופו של דבר, הביקוש למפתחי Python ממשיך לעלות בכל מיני תעשיות שונות. על ידי השלמת קורס Python, משפרים את יכולת העבודה ופותחים דלתות להזדמנויות קריירה מרגשות.

 

מה לצפות מקורס Python?

קורס Python מובנה היטב מספק גישה שיטתית ללימוד השפה. הוא מכסה מושגים בסיסיים, והתקדמות הדרגתית לנושאים מתקדמים יותר, כגון תכנות מונחה עצמים, טיפול בקבצים וקישוריות למסד נתונים. בנוסף, קורס Python מקיף יחשוף אותך לפרויקטים בעולם האמיתי, ויאפשר לך ליישם את הכישורים שלך בתרחישים מעשיים. יתר על כן, קורס Python יספק סביבת למידה תומכת, כולל הרצאות אינטראקטיביות, תרגילי קידוד, חידונים ומשימות. פעילויות אלה מחזקות את ההבנה שלך של מושגים Python ומסייעות לך לפתח מיומנויות לפתרון בעיות.

 

הכי נכון שיש

הרשמה לקורס Python היא השקעה נבונה לכל מי שמחפש להיכנס לעולם התכנות או להרחיב את מערך המיומנות שלו. הפשטות, הרבגוניות והתמיכה הנרחבת בספריות של פייתון הופכות אותה לשפה המאפשרת לך להתמודד עם מגוון רחב של פרויקטים בתחומים רבים. על ידי התחייבות קורס Python, תוכל לרכוש את הידע והמומחיות הדרושים כדי לפתח קוד יעיל, לנתח נתונים, לבנות מודלים למידה מכונה, לרדוף הזדמנויות קריירה מרגשות. סקרנו עבורכם את 5 הקורסים האיכותיים ביותר בארץ, על מנת שתוכלו לבחור את הקורס הנכון ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

קורס פייתון הכי מכוון קריירה: קורס פייתון ג'ון ברייס

קורס Full Stack Development Python של מכללת ג'ון ברייס מכין את בוגריו לקראת השתלבות בעולם הפיתוח בתחומים רבים ומגוונים, פיתוח מערכות end – to – end וכלים מודרניים רבים מקומיים ובענן

קורס סייבר ג'ון ברייס
קורס סייבר ג'ון ברייס

קורס פייתון ג'ון ברייס

4.5 15

קורס שמסייע להיכנס לעולם התכנות המקצועי

יתרונות

מאוד מכוון עבודה

מעשי מאוד

חסרונות

לא מתאים למתחילים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס Full Stack Development Python של מכללת ג'ון ברייס המוכרת והאיכותית מכין את בוגריו לקראת השתלבות בעולם הפיתוח בתחומים רבים ומגוונים בעולם התכנות, לרבות פיתוח מערכות end – to – end וכלים מודרניים רבים, מקומיים ובענן. הקורס שם דגש רב על הכנה מעשית, ומשלב תרגולים רבים המדמים את שוק העבודה בזמן אמת.​

 

במסגרת הקורס לומדים על פיתוח אפליקציות Web באמצעות הכלים והספריות הפופולריות. המסלול נבנה בהתאם לחידושים הקיימים ביותר בשוק הפיתוח והתעסוקה בתחום למידה יסודות התכנות והפיתוח בשפת Python. הקורס הוא לא כל כך מתאים למתחילים, אלא רק לאנשים שבונים על קריירה בתחום. תרגול מעשי יפתח בפני המשתתפים אפשרות להשתלב במגוון תפקידים בתחום​ במהלך המסלול – פרויקטים מעשים המבוססים על סביבות הקורס והפקת תיק עבודות איכותי אשר יסייע בכניסה לעולם העבודה בתחום.

לוגו של הסקירה

קורס פייתון הכי טוב למתחילים: קורס פייתון Self.py

בקורס הפייתון של Self.py הוא קורס בו לומדים להכיר את הבסיס של שפת הפייתון. תחילה, הקורס מציג את עקרונות השפה ואת הבסיס, ולאחר מכן, עוברים לאלמנטים מורכבים יותר כמו כתיבת קוד, פתרון בעיות נפוצות והקניית מיומנויות בסיסיות

קמפוס IL
קמפוס IL

קורס פייתון Self.py

4.5 15

קורס שמעניק יסודות בסיסיים לפייתון

יתרונות

ידידותי

פורום חינמי

כלים להתחלה

חסרונות

לא מתאים למתקדמים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפיייתון של Self.py הוא קורס פייתון למתחילים אשר מעניק היכרות עם שפת פייתון לאנשים עם ידע בסיסי בתחום, הרוצים להרחיב אותו. הוא עוסק במשתנים, מחרוזות, תנאים, פונקציות, רשימות, לולאות ואלמנטים מתקדמים של מבני נתונים. הוא מסייע לאנשים להכיר את תחומי הרשתות, עיבוד התמונה, בינה מלאכותית, אוטומציה ועיבוד הנתונים בתוך עולם הפייתון.

 

בקורס מציגים את עקרונות השפה ואת הבסיס הנדרש לתכנות בה, תוך תרגול כתיבת קוד "פייתונית", פתרון בעיות נפוצות, והקניית מיומנויות להמשך התפתחות עצמית. גולת הכותרת  – את הקורס מלווה קבוצת דיון (פורום) חינמית, בה ניתן לשאול שאלות ולהתייעץ עם לומדים נוספים ועם צוות הקורס לכל אורך הקורס. הקורס הוא לא מתאים למתקדמים, אך הוא מעניק את הכלים הבסיסיים בצורה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

קורס פייתון המקצועי ביותר: קורס פייתון tocode

קורס הפייתון של tocode מיועד למתכנתים, אנשי IT או DevOps שרוצים לשדרג את יכולות הפיתוח שלהם באמצעות סקריפטים בפייתון. הקורס לא דורש ידע מוקדם ומכסה את כל היבטי הפיתוח של שפת התכנות

קורס פייתון tocode
קורס פייתון tocode

קורס פייתון tocode

4.5 15

קורס מקיף המתאים למקצוענים

יתרונות

מקיף

מעשיר

פרקטי

חסרונות

לא מתאים למתחילים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפייתון של tocode הוא קורס אשר מיועד למתכנתים מתחומים שונים שרוצים לשדרג את היכולות שלהם בשפה המבוקשת הזו. הם מקיפים את הנושא על בוריו, החל מהתקנת הסביבה ותוכניות ראשונות, דרך שימוש בפייתון לאוטומציה ובניית סקריפטים ועד פיתוח מונחה עצמים ו GUI. בקורס לומדים לכתוב תוכניות פייתון מהצעד הראשון, מבינים את השפה ובמה היא שונה משפות תכנות אחרות ועוד.

 

בשלבים המתקדמים של הקורס לומדים פיתוח מונחה עצמים בפייתון והרגלי תכנות טובים, כולל כתיבת תיעוד וכתיבת Unit Tests על הקוד שלנו. הקורס לא מתאים למתחילים, אם כי במהלכו משולבות הרצאות העשרה בהן תלמדו ליישם את הדברים שלמדתם בעולם האמיתי, לדוגמא: פיתוח בדיקות יחידה עם Python ו Selenium, פיתוח יישומי Web עם Flask, פיתוח משחק איקס עיגול בשפת Python, ניתוח טקסט וכתיבת ביטויים רגולאריים ועוד.

לוגו של הסקירה

קורס פייתון הכי מעשי: קורס פייתון RT-ED

קורס Python של RT-ED הינו קורס מעשי הכולל שימוש בכרטיסי פיתוח לצורךPython for Embedded Systems. הקורס במתכונתו הנוכחית שופר ע”י דרישת מחברת אינטל, ועד היום הועבר למאות מהנדסים, הנדסאים ומתכנתים

קורס פייתון RT-ED
קורס פייתון RT-ED

קורס פייתון RT-ED

4.5 15

קורס מעשי שנותן כלים אמיתיים

יתרונות

פרקטי מאוד

עוזר למחפשי עבודה

ללא תנאים מקדימים

חסרונות

איטי

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס Python של RT-ED הינו קורס מעשי במיוחד הכולל שימוש בכרטיסי בפיתוח לצורך Python for Embedded Systems. הקורס האיכותי שופר ע"י דרישת מחברת אינטל והועבר למגוון עצום של אנשי מקצוע ומתכנתים מתחומים שונים בעולם המחשוב. קורס הפייתון של Real Time Group נבנה תוך הקפדה על צורכי תעשיית ההייטק במטרה להכין אותך בצורה הטובה ביותר לתפקיד הבא שלך.

 

קורס Python במכללת RTG מעניק את כל הידע הרלוונטי והניסיון המעשי על מנת לפתח קריירה או להמשיך ללימודי המשך במגוון תחומים בהייטק. לימודי הפייתון בקורס נועדו להעניק את הידע, הטכניקות והכלים הנדרשים בכדי לאפשר שימוש ב Python לצורך פיתוח תוכנות מסובכות ברמה מקצועית גבוהה. הקורס הינו קורס מעשי, ללא תנאי הרשמה מקדימים, הכולל הרצאות פרונטליות ותרגול מעשי. הקורס הוא איטי כאשר ההרצאות מתקיימות פעם בשבוע בשעות הערב או בוקר, אך הוא איכותי למחפשי עבודה ומציע המון ערך לנרשמים.

לוגו של הסקירה

קורס פייתון המקיף ביותר: קורס פייתון מכללת סלע

קורס הפייתון של מכללת סלע מלמד תכנות בפייתון מאפס. הנושאים שהקורס מלמד כוללים טיפוסים מובנים בשפה וטיפוסים המוגדרים על ידי המשתמש, תכנות מונחה עצמים, עיבוד טקסט ועבודה עם קבצים

קורס פייתון מכללת סלע
קורס פייתון מכללת סלע

קורס פייתון מכללת סלע

4.5 15

קורס מקיף שנוגע בהמון אלמנטים של פייתון

יתרונות

מקיף

מקצועי

נוגע בהרבה נקודות

חסרונות

חלק מהנושאים מיותרים עבור חלק מהאנשים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפייתון של מכללת סלע הוא הקורס המקיף ביותר בארץ והוא מלמד את השפה מאפס. הקורס עוזר להבין טוב יותר את הפייתון ככלי דינמי, קל לשימוש, חזק ועם זמן פיתוח קצר יחסית. הקורס כולל הרבה דוגמאות קוד מעשיות ומעבדות להתנסות. הוא מלמד מספר רב של מודולים ונוגע בכל אלמנט הנוגע לשפת התכנות בצורה מעמיקה.

 

הקורס הוא המקיף ביותר בישראל, ונוגע באין ספור אלמנטים בתוך שפת התכנות. הוא מקצועי מאוד ומועבר על ידי כמה מאנשי המקצוע הטוב ביותר בישראל. הוא נוגע בהרבה מאוד אלמנטים, מתעכב על המון דברים, ולמרות שהוא מקיף, הוא גם מעשי מאוד. חלק מהנושאים מקבלים יותר מדי משקל בקורס הזה, ויש אנשים שהנושאים הללו מיותרים או לא נכונים עבורם. עם זאת, מי שרוצה ללמוד את השפה על בוריה, זה הקורס בשבילו.

איך בחרנו קורס פייתון מומלץ מבין עשרות הקורסים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קורס פייתון זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קורסים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי ברמה הנוכחית שלכם, תלוי בשיטת הלימוד שמתאימה לכם, תלוי בכמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות קורסים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את קורס הפייתון הטוב ביותר עבורכם?

Python ביססה את עצמה כשפת תכנות מובילה, הידועה בפשטותה ובצדדיות שלה. אם אתם שוקלים ללמוד Python, בחירת הקורס הנכון היא חיונית להצלחה. יש כיום אפשרויות רבות המציעות אלמנטים שונים. סקרנו עבורכם כאמור את 5 הקורסים המובילים כיום בישראל כדי להציע לכם תובנות יקרות ערך וטיפים מעשיים כדי לעזור לכם לבחור את קורס ה-Python המתאים לכם.

 

מטרות ותוכן

חשוב לחשוב על מטרות הלמידה שלכם. האם אתה מתחיל שמחפש מבוא מקיף לפייתון, או שיש לך קצת ניסיון תכנות ורוצה להעמיק ביישומי פייתון ספציפיים? הגדרת יעדי הלמידה שלך תדריך אותך בבחירת קורס התואם את הצרכים שלך. בנוסף, יש להעריך את תוכן הקורס כדי להבטיח שהוא מכסה את הנושאים שאתה רוצה ללמוד. קורס Python מובנה היטב צריך לכסות מושגים בסיסיים וגם נושאים מתקדמים. בקורס הפייתון של Self.py תתקבלו את השירות הטוב ביותר למתחילים, בעוד הקורס של tocode מתאים למקצוענים שרוצים לשדרג את עצמם.

 

סגנון הוראה ומעשיות

המומחיות וסגנון ההוראה של מדריך הקורס ממלאים תפקיד חיוני במסע הלמידה שלך. חשוב לבחון את הנושא ואף לחפש ביקורות או עדויות של תלמידים קודמים כדי לאמוד את סגנון ההוראה שלהם ואת האפקטיביות. בנוסף, יישום מעשי הוא חיוני בעת לימוד פייתון עבור כל אחד. חפש קורס המספק עבודה מעשית על פרויקטים ותרגילים מעשיים כדי לחזק את ההבנה שלך של מושגים.

 

סביבה ופורמט למידה

סביבת למידה אינטראקטיבית מטפחת מעורבות ומשפרת את חוויית הלמידה. חפש קורס פייתון אונליין המציע הרצאות אינטראקטיביות, פורומים, והזדמנויות לשיתוף פעולה עם תלמידים אחרים. אחד היתרונות הגדולים ביותר בקורס של self.py הוא הפורום המקיף. כמו כן, יש לשקול את לוח הזמנים שלך ואת פורמט הלמידה המועדף בעת בחירת קורס Python. קורסים מסוימים מציעים למידה בקצב אישי, בעוד שאחרים יש לוחות זמנים קבועים ומועדים. הקורס של RT-ED הוא איטי מאוד, כך שהוא יכול לעזור לאנשים מסוג אחד, ולפגוע באחרים. יש לקחת הכל בחשבון.

 

לבחור נכון

בחירת קורס פייתון מומלץ הוא הצעד הראשון בדרך לסלילת הדרך למסע למידה מוצלח. על ידי הגדרת בחינה נכונה של המצב, אפשר החלטה מושכלת שתמקסם את פוטנציאל הלמידה שלך. חשוב להשקיע זמן ומאמץ בבחירת קורס Python הנכון, אשר יעלה אותך על הנתיב לשלוט בשפת תכנות איכותית ולפתוח עולם של הזדמנויות.

שאלות ותשובות על קורס פייתון מומלץ

אילו נושאים מכוסים בקורסי פייתון?

קורסי פייתון בדרך כלל מכסים מושגים חיוניים בתכנות כמו משתנים, סוגי נתונים, מבני בקרה ופונקציות. הם גם מתעמק בנושאים מתקדמים יותר, כגון טיפול בקבצים, טיפול בחריגים, קישוריות מסד נתונים ועקרונות תכנות מונחה עצמים. בנוסף, קורסי Python כוללים שיעורים על ספריות פופולריות ומסגרות המשמשות בפיתוח אינטרנטי.