מצלמת פולארויד: 6 מצלמות פולארויד מומלצות ב-2024 | Finder קונים חכם

המצלמות שידפיסו לכם את התמונה במקום, ממש כמו המצלמות של פעם, רק קצת יותר משוכללות. מומחה הצילום שלנו בדק וסקר את המצלמות והדגמים המובילים בשוק והנה המסקנות שלנו מי מצלמת פולארויד המומלצת ביותר

icon pos_1

ניתחנו

26 סקירות

ו-

5381 ביקורות

בתחום

צילום

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מצלמת פולארויד מומלצת

אם אתם מרגישים נוסטלגיים או שפשוט תמיד אהבתם את העיקרון של פיתוח מידי, בו התמונה יוצאת במקום, הסקירה הבאה היא בדיוק בשבילכם. מצלמות פולארויד (או מצלמות בפיתוח מידי) נותנות מענה לצלמים חובבנים ומקצועיים כאחד ואפילו לילדים שרוצים להתנסות בצילום. לפניכם הדגמים המומלצים של השנה.

נכתב ע״י

יוסי וונש

כותב: יוסי וונש

צלם ומורה לצילום מנחה קורסי צילום קבוצתיים למבוגרים ונוער, סדנאות צילום והרצאות

מצלמות פולארויד המומלצות ביותר בבדיקה שלנו

הכי כיפית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

קלאסית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

אנחנו קוראים להן מצלמות פולארויד, אך למעשה פולארויד היא שם של חברה המפורסמת בסוג המצלמה הספציפי הזה: מצלמות פיתוח מידי.

 

בחירת מצלמת פיתוח מידי הטובה ביותר היא לא תמיד החלטה פשוטה. עם דגמים שנוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר ומגוון תבניות צילום להתמודד איתן, אפשר לטעון שמצלמות אלו קשות יותר להבנה מאלו הדיגיטליות. החדשות הטובות הן, שבאופן כללי, מצלמות פולארויד זולות משמעותית ממצלמות דיגיטליות – וגם הרבה יותר מהנות.

 

אבל מהי מצלמת פולארויד? אחרי הכל, גם המצלמה הדיגיטלית שלכם מצלמת באופן מידי. לרוב, מצלמות פולארויד מתייחסות לאלו המספקות לכם תמונות מידיות היישר מהמצלמה עצמה. מה שאנחנו מכנים מצלמות פולארויד מכסה מגוון רחב של מצלמות, ממצלמות זולות שנראות כמו צעצוע לאפשרויות יקרות יותר אשר נותנות לכם שליטה ואפילו מאפשרות החלפת עדשות. בימים אלו אפשר אפילו למצוא דגמים היברידים אשר מציעים גם צילום פולארויד וגם דיגיטלי, כך שאתם נהנים משני העולמות.

 

אתם גם צריכים לחשוב על סוג סרט הצילום. חלק, כמו חברת פולארויד, מספקות איכות תמונה חלומית שכזו, בעוד חברות אחרות, כמו Instax, מציעות פילם קצת יותר עתידני. קחו בחשבון שצילום באמצעות פילם עשוי להיות עסק יקר, אם אתם מתלבטים אם לקנות מצלמת פולארויד או מצלמה דיגיטלית. לפניכם המצלמות המומלצות ביותר של השנה.

לוגו של הסקירה

מצלמת הפולארויד הטובה ביותר מכולן: Polaroid Originals OneStep+

התרגשות רבה אחזה בחובבי הצילום בכל רחבי העולם כאשר ליין מצלמות הפיתוח המיידי של Polaroid Originals יצא לאוויר. עם עיצוב נוסטלגי ממש כמו של פעם וביצועים מרשימים ומתקדמים במיוחד, זו המצלמה הטובה ביותר מבין מצלמות הפיתוח המיידי.

Polaroid Originals OneStep+

4.5 15

העיצוב הקלאסי של מצלמת הפולארויד חזר והוא טוב יותר מאי פעם

יתרונות

צילומים מעולים וגדולים, מצבי צילום מחוברי בלוטות'.

חסרונות

יקרה פר צילום, בטרייה מובנת בלבד, קשה להשיג בארץ.

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- OneStep+ היא המצלמה השנייה שיצאה לאוויר העולם, אחרי ה- OneStep 2 (כן אנחנו יודעים שזה מבלבל). די מדובר באותו סיפור כמו המצלמה הקודמת, כאשר Polaroid Originals עשו כמו ליטושים מורגשים במקום להמציא שוב את הגלגל – אשר כוללים בעיקר עדשות דיוקן של 89 מ"מ עבור צילומי אנשים ושילוב חיבוריות הבלוטות', אשר לא רק מאפשרת שליטה מרחוק בצמצם באמצעות הסמארטפון, אלא גם כמה מצבי צילום חדשים. אלו כוללים חשיפה כפולה, ציור אור ואפילו טריגר קול, אשר מאפשר לכם להפעיל את הצמצם באמצעות צליל חד וקצר כמו מחיאת כף.

 

מדובר באחת ממצלמות הפיתוח המיידי המרגשות והטובות ביותר בשוק, עכשיו משופרת אפילו יותר, בחירה פשוטה במיוחד עבור כל צלם אשר מחפש מצלמת פולארויד מעולה.

לוגו של הסקירה

מצלמת הפולארויד הטובה ביותר למתחילים וילדים: Fujifilm Instax Mini 11

ה- Fujifilm Instax Mini 11היא מצלמת פיתוח מיידי נוחה במיוחד. מופעלת באמצעות שתי בטריות AA, היא נמצאת בחלקה הזול והצבעוני יותר של קשת מצלמות הפולארויד, אבל חוסר התחכום שלה הוא ממש לא חיסרון – במקרה הזה היא מרחיבה את קהל היעד, ומשפחות עם ילדים במיוחד ייהנו מהמצלמה הזו ויגלו שהיא אידיאלית עבורם.

Fujifilm Instax Mini 11

4.5 15

מצלמת הפיתוח המיידי הטובה ביותר למשפחות ומושלמת לילדים ולמתחילים

יתרונות

פשוטה לשימוש, מבחר צבעים לבחור מביניהם, מחיר נוח, ביצועים טובים.

חסרונות

כוונת מעט מעורפלת, אי אפשר לכבות את הפלאש.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

למרות המבנה הפלסטיקי, הכפתורים הגדולים והצבעים הבהירים מציעים גם משיכה ויזואלית ונוחות שימוש לאלו עם אצבעות קטנות, עם הפרס הסופי של תמונות בגודל כרטיס אשראי 54X86 מ"מ בגודלן.

 

פלאש מובנה שנדלק בכל צילום ומראה קדמים מסייעים בצילומי סלפי (למרות שיש להן גם אפקט מלבין) וכפתור שממוקם באופן נוח במיוחד ליד העדשה. את מצבי הצילום אפשר לבחור על ידי סיבוב טבעת עדשת המצלמה, המוארת כאשר נמצאת בשימוש. צילומי קלוזאפ של כ-30 ס"מ מהאובייקט גם הם אפשריים. פשטות היא מילת המפתח כאן, עם תפעול פשוט במיוחד שכל אחד יכול ליהנות ממנו.

 

שימוש לב: יש גרסה ישנה יותר של FujiFilm Instax Mini 9 למצלמה הזו שאתם יכולים למצוא במבצע בהרבה חנויות. הדגמים די דומים, למרות של-Mini 11 החדשה יותר יש מערכת חשיפת פלאש מתוחכמת יותר.

לוגו של הסקירה

מצלמת פולארויד עם בטרייה נטענת: Fujifilm instax mini 90 NEO CLASSIC

זמינה בחום או בשחור, ה- Fujifilm instax mini 90 NEO CLASSICהיא המצלמה היחידה של Fujifilm אשר מגיעה עם סוללה נטענת, אשר החברה טוענת שמסוגלת להחזיק עד 10 חבילות תמונה (בגודל כרטיס אשראי).

Fujifilm instax mini 90 NEO CLASSIC

4.5 15

למי שמעדיף להטעין סוללה ולא לרכוש בטריות

יתרונות

בטרייה נטענת, תצוגת LCD, ביצועים טובים, עיצוב רטרו מושך.

חסרונות

אין הרבה מקום להחזיק, כוונת קטנטנה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

עם עיצוב רטרו, המצלמה מרגישה כאילו רכשו אותה בחנות צילום באזור שנות ה-80, אך יש לה שליטה ידנית על החשיפה ואפילו את האפשרות לכבות את הפלאש המובנה אם אתם מרגישים שהתמונה בהירה מדי. מצב חשיפה כפולה מרחיבה את האפשרויות היצירתיות עבור הסקרנים מביניכם, למרות שהתוצאות יכולות להיות לא מתוכננות ולפעמים לא להצליח, כמו גם לחצן שחרור הצמצם מעל העדשה, אשר משמש גם כמראת סלפי.

 

היתרון כאן לעומת מצלמות פיתוח מיידי זולות יותר הוא פס תצוגת LCD מאחור החושף את ההגדרות הנבחרות. כרגיל,  הכוונת קטנטנה אך משרתת את המטרה, בעוד גימורי העור המלאכותי בגוף המצלמה מוסיפים מעט סטייל.

 

מדובר במצלמת הפולארויד המושלמת אם אתם מתפדחים להיתפס מחזיקים instax mini 9!

לוגו של הסקירה

מצלמת הפולארויד עם התמונות הגדולות ביותר: Fujifilm instax WIDE 300

מופעלת באמצעות ארבע בטריות AA במקום השתיים שרוב המצלמות משתמשות בהן, ה- Fujifilm instax WIDE 300 היא הביג דאדי של מצלמות ה-instax, אז אם אתם לא רוצים להסתפק בתמונות הקטנות שרוב מצלמות הפולארויד נוטות להציע, זו המצלמה עבורכם.

Fujifilm instax WIDE 300

4.5 15

תמונות גדולות יותר מאי פעם

יתרונות

פשוטה לשימוש, תמונות גדולות.

חסרונות

עיצוב מגושם, כוונת קטנה.

קנה עכשיו ב- Amazon

הפורמט הבינוני שהיא משתמשת בו והגוף הגדול והמעט מגושם שלה מאפשרות לה לספק תמונות גדולות יותר (היא משתמשת ב- instax WIDE films packs במקום ב-instax mini) אשר מזכירות יותר ממדים של תמונה סטנדרטית. המגושמות שלה אומרת שהיא לא ממש פרקטית לסלפי, אך מבנה הפלסטיק שלה קל יותר משהייתם מדמיינים.

 

דוושה המקיפה את לחצן שחרור הצמצם על ידית האחזיה דמוית הגשר מפעילה את המצלמה ומאריכה את עדשת ה-95 מ"מ, בעוד הפלאש המובנה ענקי באותה מידה (ואוטומטי). עם תמונות היוצאות מהחריץ בחלקה העליון של המצלמה, הדבר היחידה שקטן כאן, באופן די מוזר, היא הכוונת, אשר יכולה הייתה להיות גדולה יותר.

 

השליטה מוגבלת בכל הנוגע להתאמת הבהירות והפלאש, אבל אם אתם רוצים תמונות בפיתוח מיידי שיוצאות בגודל הדומה לממדיהן של תמונות רגילות, זו האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

מצלמת פולארויד בעיצוב חדש: Polaroid Now

ה- Polaroid Nowהיא הופעה מבורכת לליין מוצרי פולארויד ותוספות ראויה לעולם המצלמות הפיתוח מיידי שרק הולך וגדל. העיצוב הייחודי שלה וכמובן איכות התמונה הנהדרת שלה הופכים אותה למועמדת ששווה לקחת בחשבון.  

Polaroid Now

4.5 15

מצלמת פולארויד חדשה לעידן חדש, מעוצבת לעכשיו

יתרונות

מערכת מיקוד אוטומטי בעלת שתי העדשות, איכות תמונה נהדרת, תמונות מרובעות בגודל מלא.

חסרונות

יקרה פר תמונה, לא עקבית בחוץ.

שחור
קנה עכשיו ב- BUG
לבן
קנה עכשיו ב- BUG
מגוון צבעים
קנה עכשיו ב- Amazon

היא מספקת איכות תמונה נפלאה, הודות למערכת המיקוד האוטומטי בעלת שתי העדשות שלה והפלאש המשופר, למרות שחסרים לה כמה מאפיינים נוספים (כמו קישוריות בלוטות' והפעלה מרחוק) אשר ניתן למצוא במצלמת OneStep+ היקרה יותר שאפשר למצוא בתחילת הסקירה.

 

אולם, בכל הנוגע לצילום פשוט ונוח, קשה לנצח את ה- Polaroid Now- ולמרות שה-instax Mini 11 הדומה לה כן ניצחה אותה בקטגוריית המחיר, אנחנו בהחלט מעדיפים את התמונות המרובעות בגודל מלא שפולארויד מציעה. וכמה שאנחנו אוהבים את סדרת ה-instax, כאשר אתם מצלמים תמונות מסורתיות בפיתוח מיידי, אין כמו להחזיק את מצלמת הפולארויד הגדולה והמוצקה.

 

אם אתם לא צריכים את כל הרוח והצלצולים הנוספים שה- OneStep+ מציעה, ה- Polaroid Now בהחלט תהיה נהדרת עבורכם.

לוגו של הסקירה

מצלמת פולארויד דיגיטלית שמפתחת במקום: Kodak Smile

מצלמת ה- Kodak Smileהיא מצלמה דיגיטלית שמפתחת במקום תמונות – שדרוג מודרני לצילום הפיתוח המיידי אשר משלב את הטוב ביותר של פיתוח מיידי והיופי של הדיגיטל.

Kodak Smile

4.5 15

מצמה דיגיטלית/פיתוח מיידי היברידית ששומרת את התמונות שהיא מדפיסה

יתרונות

עיצוב דק וחלק, חריץ מיקרו SD, גם דיגיטלית, נותנת לבחור מבין התמונות את אלו שאתם רוצים להדפיס.

חסרונות

תמונות ללא דיו לא כאלה מוצלחות, חיי סוללה מוגבלים.

קנה עכשיו ב- Amazon

מצלמה דקה-כמו-סמארטפון זו אשר מתהדרת בעיצוב חלק ומודרני ועושה שימוש בטכנולוגיית ZINK (zero ink – ללא דיו) -היא בעצם מדפסת מיניאטורית עם עדשה, אשר מפיקה תמונות 2×3 אינץ' עם גב דביק.

 

בתוך המצלמה יש חיישן 5mp צנוע יחסית, למרות שעבור תמונות בגודל כזה אתם לא צריכים את כל הרזולוציה שבעולם. בסופו של דבר התמונות שהיא מייצרת נראות יותר כמו תמונות של מדפסת מאשר תמונות בפיתוח מיידי – לא בהכרח דבר רע, אך אין בהן את הקסם המיוחד שיש בתמונות פולארויד.

 

היכולת להוסיף עד 256GB של זיכרון microSD אומרת שאתם יכולים לצלם כמה שאתם רוצים ואז לברור ולבחור את התמונות שאתם רוצים להדפיס – יתרון משמעותי, שכן רוב המצלמות לא נותנות לכם להיות בררניים כל כך.

 

הסוללה המובנת שומרת על המצלמה דקת גזרה, למרות שאתם מקבלים רק 40 תמונות לכל טעינה – הרבה פחות מה-120-160 תמונו שתוכלו לקבל ממצלמות הפולארויד. מסך ה-LCD הוא ללא ספק די בסיסי, אז אל תצפו לאותה איכות מסך שאתם מקבלים ממצלמות ללא מראה ו-DSLR.

איך מומחה צילום בוחר את המצלמה הטובה ביותר

גם אנחנו שאלנו את השאלה הזו והתשובה היא די ברורה. בודקים את כל המצלמות, מצלמים איתן, קוראים סקירות מקצועיות מהמגזינים המובילים בעולם – מגזין thephoblographer שדירג את הטובות ביותר וכמובן הNYTIMES שעשה סקירה מקיפה ביותר.  בסופו של דבר השאלה מי "הכי טובה" היא לא נכונה. השאלה היא מי מתאימה לאיזה שימוש ובאיזה תקציב. ואת זה תוכלו לקרוא בסקירה שעשינו פה לפניכם.

סיכום

איך בוחרים מצלמת פולארויד?

האם כדאי לי לבחור במצלמת פולארויד?

בהחלט. היתרון הגדול ביותר של מצלמות פיתוח מיידי הוא, כמובן, היכולת לקבל את התמונה המפותחת מייד. הן גם פשוטות מאוד לתחזוקה, ובדרך כלל עמידות לאורך זמן. בעוד שאיכות התמונה של מצלמות פיתוח מיידי לעולם לא תשתווה לזו של מצלמות ה-DSLR הטובות ביותר, אין השוואה להרגשה הפיזית של המדיה המודפסת. תמונה פיזית המוצגת בביתך או ניתנת לחבר שווה אלף קבצים דיגיטליים שיושבים בכונן קשיח.

 

התהליכים הפוטוכימיים המשמשים את המצלמות האנלוגיות מתוצרת Polaroid, Instax ו-Lomography יוצרים מראה רטרו מובהק, שבו הדגשים הם לרוב בהירים מאוד והצללים כהים. ישנם מסנני אינסטגרם שניסו לחקות את המראה הזה אבל שום דבר לא נראה טוב כמו הדבר האמיתי. היכולת לפתח תמונה מול העיניים תוך פחות מדקה באמת מחזירה את הקסם לצילום.

 

לעומת מצלמות אחרות, מאוד קל לבחון את מצלמות הפיתוח המיידי, ולא עושים את זה באמצעות עיון בטבלאות פיקסלים. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את סרט הצילום, ולהתחיל. את התוצאות תראו כמעט מייד. אבל זה לא אומר שאין דברים אחרים שצריך לשים לב אליהם. הנה כמה פרמטרים נוספים שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מצלמת פולארויד:

 

איכות התמונה אז נתחיל בדבר הברור ביותר, שהוא גם החשוב ביותר. כל הכיף שבמצלמת פולארויד הוא התוצאה המיידית, ואנחנו רוצים שהתוצאה הזאת תיראה טוב. שימו לב לחדות התמונה, לבהירות ולצבעים שלה כדי לוודא שבחרתם במצלמה שתפיק תמונות יפהפיות.

 

למרות שאף מותג של מצלמות פיתוח מיידי לא מספק תוצאות סופר מדויקות (זה חלק מהקסם הווינטג'י), Instax מייצרת ללא ספק את התמונות בעלות המראה הטבעי ביותר. תצלומים של חברת פולארויד נוטים לקבל מראה חלומי יותר, שיכול להיות מושך באותה מידה, בהתאם להעדפות שלכם.

 

קלות השימוש – מצלמת פולרואיד אמורה להיות מצלמה כיפית, שניתן ליהנות מהשימוש בה ללא הרבה הדרכה, ובלי עקומת למידה תלולה מדי. אם אתם צלמים מומחים, בהחלט קיימים דגמים שיעניקו לכם מגוון אפשרויות, אבל אם לא, חשוב לבחור במצלמה ידידותית למשתמש.

 

תכונות מיוחדותמעבר לצילום הפשוט ולהנאה שבפיתוח תמונה מיידית, מצלמות פולארויד רבות כיום מגיעות עם פונקציות מושכות שמעניקות לכם אפשרויות נוספות, החל מביצוע התאמות קלות בחשיפה וכלה במצב סלפי. כדאי לחשוב על הפיצ'רים שמצלמות פיתוח מיידי מציעות, ולבחור בדגם שתוכלו להפיק ממנו את המירב.

פונקציות ששווה לחפש

 

  • תמונות סטילס – יש מצלמות פולארויד שמגיעות עם אפשרות של צילום תמונות סטילס דיגיטליות ללא פיתוח מיידי. התכונה הזאת מאפשרת לכם לנסות דברים חדשים בלי לבזבז סרט צילום.
  • טיימר – תכונה מושכת ביותר היא האפשרות לשים את המצלמה על טיימר, מה שמעניק לכם את היכולת להיות הצלם והמצולם בו זמנית.
  • חיבור לבלוטות' – חיבור לבלוטות' פותח בפניכם לא מעט אפשרויות נוספות. הוא יאפשר לכם להעלות את התמונות לדרייב, להתאים את בהירות התמונה דרך אפליקציה ולהשתמש במצלמה כמדפסת.
  • חוגת כוונון בהירות – חלק מהמצלמות המיידיות מגיעות עם חוגה מיוחדת לכוונון בהירות שתעזור לכם לצלם תמונות מושלמות, ולהבין את תהליך יצירת התמונות. מצלמה עם התכונה הזאת תסובב את החוגה למצב המתאים ביותר לתנאי התאורה שבהם אתם נמצאים, לקבלת בהירות אידיאלית, וכך תפיק את התמונות היפות ביותר, לא משנה איפה או מתי אתם מצלמים.

 

סרט צילוםהיה ממש נהדר אם היה פשוט סוג אחד של סרט, שהייתם יכולים להכניס לכל מצלמת פיתוח מיידי, אבל זה לא המצב. ישנם מספר סוגים של סרטים למצלמות פולרואיד, כשכל מצלמה משתמשת בפילם מסוים, וטווח המחירים לא צר. סרט הצילום שבו משתמשת המצלמה הוא פרמטר חשוב. לא רק שהוא ישפיע על על איכות התמונה וגודלה, הוא גם יקבע באיזו קלות תוכלו למצוא ולרכוש סרטי צילום בהמשך, וחשוב לא פחות – כמה כסף תצטרכו להשקיע בטווח הארוך בסרטי צילום.

 

חיי סוללה – ודאו שהסוללה של המצלמה שבחרתם בה תספיק לכם לפעילויות שאתם מתכננים. אם אתם לוקחים אותה לחופשה של כמה ימים, כמובן שווה להביא איתכם כמה סטים של סוללות רזרביות, אבל אם אתם יוצאים לבילוי של יום אחד, אין סיבה שתצטרכו לסחוב איתכם יותר מסט אחד של סוללות להחלפה.

 

מבנה ועמידותאחת מהתכונות המושכות הרבות של מצלמת פולארויד היא העמידות שלה. בדרך כלל מדובר במצלמות שיעמדו בכמה מכות קלות, וזה דבר חשוב, במיוחד אם אתם מתכוונים לסחוב איתכם את המצלמה לטיולים, או לתת לילדים להשתמש בה. אם המצלמה מיועדת לילד, כדאי גם לשים לב שהמבנה שלה יתאים לידיים קטנות יותר, ויאפשר גם לקטנים להחזיק ולהשתמש בה בנוחות.

 

משקל – הסיכוי הוא שתרצו לקחת את המצלמה הזאת איתכם לטיולים ואירועים, כך שלא תרצו דגם כבד ומגושם שיגביל אתכם ויהרוס לכם את הכיף. לשמחתנו, יצרני מצלמות הפיתוח המהיר מודעים לעובדה הזאת, כך שלא יהיה לכם קשה למצוא דגם קל משקל ונוח לנשיאה.

 

גודל התמונה – גודל התמונה ברוב מצלמות הפיתוח המיידי הן 62×46 מ"מ, אבל יש מצלמות, כמו ה-Fujifilm instax WIDE 300 שבסקירה שלנו, שמצלמות תמונות גדולות יותר, וזה בהחלט משהו ששווה לשקול.

 

מחירבסופו של דבר, אנחנו לא רוצים שתוציאו יותר כסף ממה שתצטרכו, ומאחר שלא כל אחד צריך את הפונקציות המתקדמות ביותר או את התמונה הגדולה ביותר, אנחנו ממליצים לכם לחשוב על הייעוד של המצלמה, כדי שתוכלו למצוא את הדגם שיתאים הן לצרכים והן לתקציב שלכם.

 

הדגמים הזולים ביותר יציעו לכם רק קצת יותר ממצלמת צעצוע עם הגדרות צבע וצילום בסיסיות, מה שיכול להספיק כמתנה לילד או לצילומי מסיבה. במחיר יותר גבוה, תוכלו למצוא המון מצלמות אינסטנט מעולות, כשבמחירים הגבוהים ביותר תמצאו דגמים עם פונקציות דיגיטליות היברידיות. אלה יאפשרו לכם לחבר את המצלמה לסמארטפון עבור בקרות יצירתיות נוספות, או להפיק הדפסים פיזיים מהמצלמה של הטלפון החכם שלכם. אלה ללא ספק תכונות נהדרות ומושכות, אבל אם בסופו של דבר לא תשתמשו בפיצ'רים האלה, ממש חבל לזרוק עליהן כסף.

 

כמה טיפים מהירים לשימוש במצלמת פולארויד

 

  • ברגע שתבינו איזה סוג סרט מצלמת הפיתוח המיידי שלכם דורשת, הקפידו להצטייד! בהרבה מקרים, תוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תקנו כמה חבילות סרט צילום בו זמנית.
  • כשאתם בודקים את מחיר סרט הצילום, אל תשכחו לשים לב כמה גיליונות סרט כלולים בכל חבילה. זה יעזור לכם לחשב במהירות את העלות להדפסה בעת השימוש בפועל במצלמה.
  • במצלמות פולארויד, התמונה מופקת כמעט ברגע שבו צילמתם אותה. עם זאת, על מנת לקבל את איכות התמונה האופטימלית, עדיין צריך לתת לתמונה זמן לעיבוד וייבוש ללא הפרעה. זמן העיבוד הוא 10-40 דקות, תלוי בדגם הספציפי.
  • התמונה יצאה עם קצת כתמים מעליה? אל תדאגו, זה קורה. תנו לתמונה קצת זמן "לנוח", ותראו שתוך 24 שעות, הכתמים יתייבשו ויעלמו כלא היו.

שאלות ותשובות על מצלמת פולארויד מומלצת

האם שווה לקנות מצלמת פולארויד בעידן הטכנולוגי?

קניית מצלמת פולארויד צריכה להתאים לציפיות של אנשים. מקצוענים או אנשים שמחפשים ערך ואיכות בתמונות, לא ימצאו ערך במצלמת פולארויד, ולא לשם כך היא נועדה. עם זאת, המצלמות הללו הן כיפיות מאוד, זולות, מתאימות לשימוש באירועים בין האורחים, או לילדים שרוצים להתנסות בתור חובבי צילום, או לצלם בשביל הכיף. המזכרת הפיזית שהיא התמונה עצמה היא בונוס גדול גם בעולם הטכנולוגי של היום, ומדובר בהחלט בפריט מעניין ויוצא דופן.

כמה זמן מחזיקה תמונת פולארויד?

התמונות שיוצאות ממצלמות הפולארויד החדשות הן איכותיות יותר ויכולות להישאר חדות במשך כמה חודשים טובים. עם זאת, גם התמונות הטובות ביותר יהיו דהויות לחלוטין לאחר כשנה, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון. הדרך הכי טובה היא לעטוף את התמונות, שגם כך עטופות בטונר ייחודי, ולנסות לאפסן אותן בתוך אלבומים ייעודיים, שימקסמו את אורך החיים שלהם. רוב תמונות הפולארויד יחזיקו מעמד כחצי שנה בלבד לפני שידהו בצורה כזו או אחרת.

מה המחיר של מצלמות פולארויד?

מצלמות פולארויד מגיעות במחירים די זולים, כשהן מתחילות במחיר של כ-300 שקלים למצלמות הפשוטות יותר ויכולות להגיע עד למחיר כפול מכך במצלמות החדשות והמתוחכמות יותר. ככל שהמצלמה מתקדמת יותר, היא מגיעה עם יותר פיצ'רים אשר מגוונים את המענה שהיא נותנת למשתמשים. חשוב להבין איזה גודל של תמונות אתם רוצים, האם חשובה לכם תצוגת לד, עד כמה מהר אתם רוצים את התמונות שלכם, ועד כמה אתם רוצים שהתמונה תחזיק מעמד, כדי להבין איזה מצלמה כדאי לקנות ובאיזה מחיר.

מהי התאורה המועדפת לצילום של תמונות פולארויד?

בגלל האיכות הנמוכה יחסית של תמונות פולארויד, חשוב מאוד לשים לב לתאורה. התאורה העדיפה היא תאורה טבעית, של אור סולידי הנכנס לתוך מקום. צילום בחושך, במיוחד בלי פלאש, הוא חסר ערך, בעוד צילום עם פלאש מוגזם או באור בוהק מדי, פשוט יהרסו את התמונה באופן מוחלט. לכן, צילום בתוך מקומות, כמו באולמות אירועים, הוא אידיאלי למצלמות פולארויד.