מצלמת אבטחה אלחוטית: 4 מצלמות אבטחה אלחוטיות מומלצות {2024} – Finder

אילו מצלמות אבטחה אלחוטיות יספקו לכם את הכי הרבה מאפיינים, יש להן את קישוריות ה-WIFI הטובה ביותר ומציעות בונוסים שימושיים כמו אחסן ענן חינמי.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

2138 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מצלמת אבטחה אלחוטית מומלצת

אנחנו אוהבים את הנוחות והגמישות של מצלמות אבטחה אלחוטיות. הן מקבלות את האנרגיה שלהן מבטריות וניתן להתחבר אליהן באמצעות WIFI, מה שהופך אותן לקלות במיוחד להתקנה בכל מקום שתצליחו להגיע אליו עם סולם. אפשר למצוא מצלמות אבטחה טובות במחיר של 100-200 ₪ וגם ליהנות מהאופציות היוקרתיות יותר שיכולות להגיע לכמה מאות שקלים ולגרד את האלף.

 

בסקירה הבאה תוכלו לגלות אילו מצלמות אבטחה הן באמת אלחוטיות, באילו אתם יכולים להשתמש בתוך הבית ומחוצה לו ואילו מאפיינים חכמים כל אחת מציעה.

נכתב ע״י

יוסי וונש

כותב: יוסי וונש

צלם ומורה לצילום מנחה קורסי צילום קבוצתיים למבוגרים ונוער, סדנאות צילום והרצאות

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: NETGEAR Arlo GO VML4030-100PES

אז במקום הראשון נמצאת מצלמת Arlo, בעלת שם עולמי ודגמים מומלצים במיוחד. הדגם הספציפי הזה מתאים יותר לסביבה חיצונית, היות ויש לו מאפיינים שימושיים כמו ראיית לילה עד 25 מטר קדימה, הפעלת סירנה מבהילה במיוחד, שמע דו כיווני ועוד. אז אם אתם מחפשים מצלמת אבטחה אלחוטית שתיתן לכם כל מה שאתם צריכים ועוד, זו המצלמה עבורכם.

NETGEAR Arlo GO VML4030-100PES

4.5 15

מצלמת אבטחה שיש בה הכל, במחיר מתאים

יתרונות

אלחוטית וניתנת לחיבור לחשמל, מאפייני אבטחה מתקדמים, אפליקציה נוחה, עובדת גם עם אלקסה, העוזרת של גוגל ו- IFTTT & Stringify, פשוטה להתקנה, מסוגלת לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- KSP

אז מה יש לנו כאן? יותר נכון להגיד מה אין לנו, כי אנחנו מתקשים למצוא פונקציה שאין למצלמה הזו. היא מגיעה עם אפליקציה ידידותית למשתמש, רזולוציית הווידאו שלה מצוינת ויכולה להגיע עד 1280×720, יש לכם אפשרות לעשות זום x8 וגם ליהנות מראיית לילה איכותית.

 

אם, ברוב טיפשותו, פורץ יחליט לנסות ולפרוץ אליכם לבית, אתם תוכלו לראות זאת בלייב גם אם אתם לא נמצאים בבית ובזכות המיקרופון והרמקול של המצלמה תוכלו ממש לדבר ולהזהיר כל מי שמתקרב לבית שלכם ללא הזמנה. אם זה לא עזר, יש אפשרות להפעיל סירנה עוצמתית ומבהילה או להגדיר שהיא תפעל אוטומטית על ידי חיישן התנועה. גם החיישן לזיהוי התנועה הוא שימושי במיוחד וניתן להתאים את הרגישות שלו ואף להגדיר אותו כך שיזהה את הכל שלכם ושל בני הבית.

 

אורך חיי הסוללה סביר בהחלט וגם ניתנת לכם האפשרות לחבר את המצלמה לחשמל ולא רק להשתמש בה באופן אלחוטי. נכון, היא יקרה מאוד, אבל אחרי שקראתם רק על חלק מהמאפיינים השימושיים שלה אתם חייבים להודות שהמחיר שווה את זה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לבחוץ: Ezviz C3W Color Outdoor Smart WiFi Camera IP67

מצלמת אבטחה אלחוטית לבחוץ שמציעה לכם רמת אבטחה יוקרתית במחיר מצוין. תמיד חלמתם שמצלמת האבטחה שלכם תקליט וגם תדבר אל המבקרים הרצויים והלא רצויים בביתכם? אז המצלמה הזו מאפשרת לכם להקליט 3 הודעות קוליות באורך של 10 שניות שיופעלו אוטומטית או לפי הגדרה. זו יכולה להיות הקלטה נחמדה כמו "ברוכים הבאים לבית משפחת כהן" או הודעה יותר מאיימת כמו "הבית כולו מצולם, היזהרו לכם!". בנוסף להקלטות, ניתן לשמוע ולדבר דרך המצלמה כאילו אתם נמצאים במקום, גם אם אתם לא.

Ezviz C3W Color Outdoor Smart WiFi Camera IP67

4.5 15

מצלמת אבטחה חיצונית ומגוונת שמצלמת בצבע גם בלילה!

יתרונות

מאפייני אבטחה מתקדמים, מחיר נוח, מראה מרתיע, ניתן להקליט הקלטות, אפליקציה נוחה, מצלמת בצבע גם בלילה, זרקורים יכולים לשמש גם כתאורה לבית, מסוגלת לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

חסרונות

לא עובדת עם אלקסה ושאר עוזרות אלקטרוניות.

קנה עכשיו ב- KSP
דגם ישן יותר
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price

בנוסף להקלטה הנחמדה שמוסיפה הרבה עניין סביב המצלמה הזו, יש לה מאפיין בולט ומושך נוסף; היא מסוגלת להקליט ווידאו בצבע גם בלילה! איך היא עושה את זה? עם זרקורים של אור אשר מאפשרים לה לצלם עד 30 מטר. הזרקורים ניתן לשינוי ולכיבוי והם גם יכולים לשמש אתכם כתאורת לילה לכל דבר ועניין. אם בכל זאת אתם לא רוצים להפעיל את הזרקורים ולהאיר אתם את שביל הגישה או החצר, אתם יכולים לכבות אותם ולהגדיל שהם ידלקו על ידי חיישן התנועה, כך שאם תהיה תזוזה בסביבתם, האור יידלק ויעלה את רמת הצילום.

 

גם כאן, כמו בדגם של Arlo ניתן להפעיל אזעקה במידת הצורך באמצעות האפליקציה הנוחה של Ezviz. בעת גילוי פולשים המצלמה תפעיל אזעקה מרתיעה וגם תדליק את הזרקורים, להוספת הרתעה. ציינו שגם העיצוב שלה די מרתיעה? עם שתי אנטנות ועינית עגולה באמצע שמשוות למצלמה מראה עתידני ותוכלו למצוא בבית הכלא המתקדמים ביותר.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מבחינת מחיר: Anker Eufy 2K AI Indoor

אם אתם לא רוצים להוציא סכומי כסף גבוהים אבל עדין ליהנות ממוצר טוב שיציע אפשרויות אבטחה בסיסיות וטובות, ה- Anker Eufy 2K AI Indoorהיא מצלמת אבטחה מצוינת עבורכם.

Anker Eufy 2K AI Indoor

4.5 15

מצלמת אבטחה ביתית בסיסית עם יכולות מרשימות

יתרונות

יש ראיית לילה גם בתאורה חלשה, ביצועים בסיסיים טובים, מחיר מצוין, ניתן לשמוע ולדבר, מתריעה על רעשים ותזוזות חשודות, אפליקציה נוחה, עובדת עם עוזרות דיגיטליות.

חסרונות

אין מאפייני אבטחה מתקדמים כמו סירנה או זרקור, צריך להוסיף כסף כדי לשמור בענן.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Walla Shops

נכון, היא לא משמיעה סירנות וגם לא פותחת זרקור מסנוור עיניים על הפורץ, אבל היא תצלם את הבית שלכם ב-360 מעלות באיכות טובה ועם חיישן תנועה מצוין שישלח לכם התראה כאשר יש פעילות חריגה או חשודה בבית.

 

המצלמה הזו טובה במיוחד לבתים עם ילדים קטנים וחיות מחמד, היות והיא מתריעה במפניכם כאשר יש רמות רעש מוגזמת כדי ליידע אתכם שהילד או חיית המחמד שלכם זקוקים לכם. היא גם מאפשרת לכם לשמוע ולדבר דרכה בזמן אמת, במקרה והכלב שלכם זקוק להרגעה בזמן שאתם בעבודה. אתם יכולים גם להתאים אישית את האזורים שחשוב לכם לקבל עליהם התראות מיידיות לנייד.

 

המצלמה מתמקדת אוטומטית באובייקט נע ומודיעה לכם תוך שניות על פעילות חריגה. אז אם אתם מחפשים מצלמת אבטחה בסיסית, בלי כל הטררם מסביב ומחיר מושך, זו הבחירה הנבונה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

החכמה ביותר: Blurams Home Pro WiFi FHD A10C

מצלמה חכמה בעיצוב מעניין ושונה מכל מה שראינו עד כה. מלבד העיצוב הייחודי, המצלמה הזו מציעה אפליקציה נוחה ונגישה במיוחד, כך שתוכלו להיכנס בכל זמן שתרצו בקלות ובמהירות, ולראות בדיוק מה הולך בתוך הבית שלכם. היא מבדילה בין בני אדם, לחיות מחמד לחפצים הנעים במרחב ומספקת הצפנת נתונים שתאפשר לכם לשמור על פרטיותכם.

Blurams Home Pro WiFi FHD A10C

4.5 15

גם חכמה וגם יפה

יתרונות

צילום ברזולוציה גבוה (1080 FHD), מבדילה בין עצמים שונים, עיצוב מושך, מחיר נוח, אפליקציה נוחה.

חסרונות

שמירה בענן עולה יותר, אין אזעקה או מאפייני בטיחות מיוחדים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

היא כמובן מצלמת גם בחושך ומספקת סרטונים באיכות גבוהה גם בתאורה ירודה. גם כאן אתם נהנים משמע דו כיווני אשר מאפשר לשמוע ולתקשר כאילו אתם נמצאים בחדר. אתם ממש יכולים לנהל שיחה ערה עם הילדים הכלב או אפילו עם הפורץ שלכם. ניתן לשדרג לשימור בענן על מנת שתוכלו לשמור את הסרטונים שלכם באופן נוח יותר.

סיכום

איך לבחור מצלמת אבטחה אלחוטית?

כאשר אתם קונים מצלמת אבטחה אלחוטית, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט האם אתם מתכננים למקם אותה בתוך הבית או מחוץ לבית. רק מצלמות שתוכננו לעמוד מתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום כבד, קור וגשם (עמידות במים) יכולות להיות מותקנות מחוץ לבית שלכם.

 

לאחר שהחלטתם אם המצלמה תהיה בתוך או מחוץ לבית, חשוב להחליט היכן בדיוק להתקין אותה. היות ומדובר במצלמה אלחוטית, אתם לא צריכים לבחור מקום שקרוב לשקע והדבר היחידי שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא טווח הראיה של המצלה. עליכם לבחור את טווח הראיה הטוב ביותר אשר יספק לכם ראיה של כל החדר.

 

לרוב מצלמות האבטחה הביתיות יש רזולוציה של 1080p, אבל זה לא אומר שהן כולן מספקות את אותה האיכות. למצלמות זולות יותר יש נטייה לספק חיישני תמונה קטנים יותר ומעבדים חלשים יותר, כך שהפנים עשויות להיות מטושטשות, במיוחד אם האדם זז או אם לילה.

 

חשוב גם לקחת בחשבון את עניין האחסון של הסרטונים. רוב המצלמות יציעו לכם לשמור את הנתונים שלכם על ענן, אבל חלקן יבקשו מכם לשלם תשלום נוסף. לחלק יש גם חריץ לכרטיס זיכרון, עליו ניתן לשמור את הנתונים. אולם, אם מישהו גונב את המצלמה, אתם תאבדו את ההקלטות שלכם איתה.

שאלות ותשובות על מצלמת אבטחה אלחוטית מומלצת

האם ניתן לפרוץ למצלמת האבטחה שלי?

כן, למרבה הצער הרבה ממצלמות האבטחה חשופות לפריצות. אולם, אם תרכשו את המצלמות המומלצות בסקירה שלנו, תיהנו מסיכוי נמוך יותר לפריצה, היות ומדובר בחברות מוכרות אשר מציעות הגנת נתונים מתקדמת.

האם מצלמת אבטחה מתאימה רק להגנה מפני פריצות?

לא רק. רבים מהאנשים רוכשים מצלמת אבטחה כדי להרתיע פורצים וכדי שיהיה להם תיעוד במידה ופורצים אל ביתם. אולם, אנשים אחרים רוכשים מצלמות אבטחה בעיקר כדי לשים עין על הילדים או על בעלי החיים בבית. לאנשים אלו מומלץ במיוחד לרכוש מצלמות עם רמקול ואפשרות לדבר עם הילדים או בעלי החיים שבבית.

האם מצלמת אבטחה לבית מתאימה גם לבחוץ?

לרוב לא. אם התקנתם את מצלמת האבטחה בין כותלי הבית, היא תתקשה מאוד לראות מה הולך בחוץ. בנוסף, מצלמה שנועדה לבית לא תחזיק מעמד זמן רב בחוץ, היות והיא אינה מתוכנתת לעמוד ברטיבות, שמש וכו'.