מיטת תינוק מומלצת – סקירת 6 מיטות תינוק הטובות ביותר 2024 | Finder

מזל טוב! בן משפחה חדש הצטרף אליכם והגיע הזמן לבחור לו מיטה חדשה, נוחה והכי חשוב בריאה להתפתחות התקינה שלו. בחירת מיטת תינוק יכולה להיות מטלה מעייפת, יכולה, אבל לא חייבת. אנחנו פה כדי לעזור לכם.

icon pos_1

ניתחנו

43 סקירות

ו-

267 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיטת תינוק מומלצת

מיטת תינוק מומלצת היא אחת הפריטים החשובים ביותר שיש להצטייד בהם כאשר מביאים תינוק חדש הביתה; כל הורה רוצה שהתינוק או התינוקת הרכים שלו ירדמו ויהנו משינה איכותית ונוחה, לכן חשוב לרכוש מיטת תינוק או עריסה מעולות, שיספקו לתינוק את שנת הלילה הכל כך נחוצה. לפניכם המיטות והעריסות המומלצות ביותר של השנה.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

תינוק שרק נולד מבלה את רוב שעות היום שלו בשינה. בין אם בעגלה או במיטה, הפעילות שלו היא בעיקר אכילה ושינה, לפחות בחודשים הראשונים. שינה איכותית חשובה מאוד להתפתחות התינוק, לא רק להתפתחות הגוף אלא גם להתפתחות המוח ולכן, כאשר אתם עומדים לפני בחירת מיטת תינוק, חשוב לבחור את המיטה הטובה ביותר עבורו. השוק כיום מוצף במגוון מיטות בגדלים שונים ועיצובים שונים וכולם רוצים להציע את הטוב ביותר עבור התינוק שלכם. חשבו לזכור שתינוקות גדלים מהר, ולכן חשוב שתדעו בדיוק מה אם מחפשים לפני הרכישה. הורים רבים מתלבטים רבות לגבי מיטת התינוק, אז אל תרגישו לבד. זה טבעי לגמרי שתרצו את הטוב ביותר עבור התינוק שלכם. אז כדי להקל עליכם, הכו עבורכם רשימה של מיטות התינוק המומלצות ביותר ומדריך שיעזור לכם להחליט מה נכון עבורכם ועבור התינוק החדש שלכם.

לוגו של הסקירה

בעיצוב מיוחד ומודרני: מיטת תינוק דגם רום 2 ב- 1 של רהיטי סגל

אם אתם אוהבים עיצובים מיוחדים ורוצים שחדר התינוק שלכם ימשיך את העיצוב המודרני של הבית, דגם רום של רהיטי סגל היא התשובה בשבילכם.

מיטת תינוק דגם רום 2 ב- 1 של רהיטי סגל

4.5 15

מתאימה למי שאוהב עיצוב ייחודי, מודרני בקו נקי ומרענן

יתרונות

הופכת למיטת מעבר, עיצוב מודרני ונקי

חסרונות

יקרה, מעט גדולה (אורך 136 ס"מ)

קנה עכשיו ב- MAXbaby
קנה עכשיו ב- לה בבה
קנה עכשיו ב- Baby Stav
קנה עכשיו ב- SMART BABY

אתם לא חייבים להחליף מיטה לתינוק ברגע שהוא גדל. מיטת התינוק מדגם רום של רהיטי סגל תלווה את התינוק שלכם גם כשיגדל, ותהפוך למיטת מעבר כשהתינוק שלכם יגדל. מנגנון המעקה של המיטה בטיחותי ונוח לתפעול. מצד אחד התינוק לא יכול להוריד אותו באופן עצמאי ומצד שני להורה יהיה קל ונוח להוריד ולהעלות את המעקה ביד אחת. את המזרן אפשר לכוון לכל אחד מ3 מצבי הגובה השונים לפי נוחות וגיל התינוק. בנוסף, העיצוב המיוחד מגיע עם מנגנון "אנטי בייבי" – פרופיל פלסטיק שמולבש בקלות על מעקה המיטה ובכל מונע מהתינוק לנשוך ולכרסם ת המעקה. כשהילד יגדל, תוכלו להפוך את מיטת התינוק למיטת מעבר, ובכל תחסכו לעצמכם את הצורך לרכוש מיטת מעבר נפרדת, והילד ימשיך לישון במיטה שלה היה רגיל מגיל קטן. הפיכת המיטה למיטת מעבר היא פשוטה וקלה.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מיטת תינוק איקאה דגם SNIGLAR

גם אם התקציב שלכם נמוך אין סיבה שהתינוק שלכם לא ייהנה ממיטת תינוק חדשה. איקאה מציעה פתרון זול בהרבה מהמיטות המוצעות בשוק.

מיטת תינוק איקאה דגם SNIGLAR

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מיטת תינוק נוספת

יתרונות

זולה, קלה להרכבה

חסרונות

קלת משקל, אין אפשרות להנמכה של אחד הצדדים

קנה עכשיו ב- IKEA

רוב מיטות התינוק מגיעות למחירים גבוהים מאוד, אבל תמיד אפשר למצוא מיטה במחיר סביר. ה- SNIGLAR של איקאה היא בדיוק זו. היא אמנם פשוטה מאוד ומגיעה רק עם 2 גבהים למזרון, אבל היא בהחלט עושה את העבודה. ואפילו אם תחליטו להוסיף לה מזרון חדש (של איקאה או חברה אחרת), עדין ההוצאה תהיה נמוכה מכל מיטה אחרת.

 

ה- SNIGLAR  עומדת בתו תקן הבטיחות האירופי EN 716-1. קחו בחשבון, המיטה הזו לא מאסיבית כמו המיטות היקרות יותר, היא פשוטה לגמרי, קלת משקל וללא אפשרות של הנמכת אחד הצדדים כמו במיטות התינוק המוכרות. היא מגיע בעץ חשוף פשוט ולא צבוע כך שאם התינוק שלכם בטעות נושך את הדפנות, אין סכנה שהוא יכניס צבע רעיל לפה. מעבר לכך, העיצוב שלה גם הוא, פשוט נקי ולא צועק כך שהיא יכולה להתאים לכל סגנון עיצוב ולכל חדר. היא מתאימה מאוד למי שמחפש מיטת נוספת או מיטה שתהיה אצל סבא וסבתא.

לוגו של הסקירה

הוורסטילית: עריסת תינוק 3 ב-1 דגם סליפי מיני של STOKKE

מעריסה, למיטת תינוק ולמיטת מעבר ה- סליפי מיני של STOKKE מציעה הכל במיטה אחת. מיטה אחת שתלווה את הקטן שלכם עד גיל מאוחר ולכם היא תחסוך כאב ראש בבחירת מיטה בעתיד.

עריסת תינוק 3 ב-1 דגם סליפי מיני של STOKKE

4.5 15

מתאימה למי שיש לו תקציב למיטה יקרה ומחפש מיטה שתשמש לשנים רבות קדימה

יתרונות

עיצוב ייחודי, מתאימה מגיל לידה ועד גיל 3 לפחות

חסרונות

יקרה, ערכת הרחבה נמכרת בנפרד

קנה עכשיו ב- MAXbaby
קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- SMART BABY

אם יש לכם את התקציב המתאים למיטה הזו, כדאי לכם לשקול לקחת את ה- סליפי מיני של סטוקי. המיטה הזו לא רק יפה ומעוצבת באופן ייחודי ביותר, היא פרקטית מאוד ותוכל ללוות את הילד שלכם מגיל לידה ועד גיל 3 לפחות, כך שתחסכו מעצמכם את הצורך לרכוש בעתיד מיטת מעבר נוספת.

 

הסליפי מיני המודולארית מתחילה בתור עריסה שתתאים לתינוק מגיל לידה ועד גיל 6 חודשים. תוכלו בקלות להכניס אותה לחדר השינה ולהיות צמודים לתינוק שלכם גם בלילה. בהמשך תוכלו, בעזרת ערכת התוספת, להפוך את העריסה למיטת תינוק שתתאים עד גיל שנה וחצי. אחר כך, כשהילד יגדל תוכלו להפוך את המיטה שהוא כל כך אוהב למיטת מעבר שתלווה אותו עד גיל 3 ולבסוף, תוכל הסטוקי סליפי מיני להפוך למיטה המתאימה מגיל 3 והלאה, בהתאם לגודל הילד.

 

חשוב לציין שהתוספות לגדלי המיטות השונים נרכשות בנפרד ולכן מחיר המיטה משתנה בהתאם לבחירת התוספות. לסליפי מיני יש אפשרות בחירה מבין 4 מצבי גובה ונים של המזרן בהתאם לשלבי התפתחות הילד ולרמת הבטיחות הנחוצה בכל שלב.

 

הצורה העגולה והייחודים מעניקה לתינוק ולילד. תחושת חמימות ובטיחות גבוהה. העריסה ומיטת התינוק מגיעות עם 4 גלגלים שמאפשרים העברה נוחה, קלה ופשוטה  בין חדרי הבית במידת הצורך. בנוסף, העיצוב המיוחד מאפשר זרימת אוויר מיטבית היוצרת סביבת שינה בטוחה ונעימה יותר לתינוק. דבר אחד שכדאי לקחת בחשבון לפני הרכישה הוא שקיימת בעיה במציאת מצעים מתאימים.

 

מאחר והמיטה מעוצבת בצורה אובאלית, מצעים רגילים לא תמיד מתאימים ויש צורך לחפש מצעים מיוחדים שעלולים גם הם להיות יקרים יותר. מצד שני, אתם תחסכו לעצמכם כסף בעתיד כי לא תצטרכו לרכוש מיטה חדשה בשנים הקרובות.

לוגו של הסקירה

בעיצוב הקלאסי: מיטת תינוק דגם גל מבית רהיטי טל

בעיצוב המוכר, האהוב והפופולארי ביותר, מיטת התינוק מדגם גל של רהיטי טל תתאים לכל אחד. היא נוחה, בטיחותית ובמחיר סביר בהחלט. אם אין לכם בעיית מקום, אתם לא תצטערו אם תרכשו אותה.

מיטת תינוק דגם גל מבית רהיטי טל

4.5 15

מתאימה לכל סגנון עיצובי ולמי שאוהב עיצוב קלאסי

יתרונות

מחיר נוח, עיצוב עדין, מצבי גובה משתנים למזרון

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- SMART BABY
קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Baby Stav

מיטת התינוק של רהיטי טל מדגם גל מעוצבת בקווים עדינים, פשוטים וקלאסיים.

קשת עליונה מעוצבת בצורת גלים ומעקה קדמי שניתן להורדה והרמה למספר מצבי גובה שונים בהתאם לנוחות ההורה ולביטחון הילד. גם את בסיס המיטה תוכלו לכוון בהתאמה לצורך, לגיל הילד ולרמת הבטיחות הנדרשת. בשל העיצוב הקלאסי שלה היא יכולה להתאים לכל חדר ולכל סגנון עיצובי של הבית. המיטה מגיעה עם 4 גלגלים עם מעצורים שיאפשרו לכם להזיז את המיטה בין החדרים או בתוך החדר בצורה קלה ונוחה. המיטה הזו יציבה מאוד, בטוחה לשימוש ובנוסף עומדת  בכל תקני הבטיחות המחמירים. צבע הבסיס של המיטה הוא שמנת או לבן, אך החברה מאפשרת להזמין את המיטה בכל צבע מתוך קטלוג הצבעים שלה, בתוספת תשלום.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: מיטת מטר דגם סטארלייט מבית Twigy

בין עריסה למיטת תינוק, מיטת מטר יכולה להיות פתרון לבעיית מקום או סתם כי זה נוח יותר לפעמים. הן לרוב יהיו גם זולות יותר ממיטת תינוק בגודל מלא.

מיטת מטר דגם סטארלייט מבית Twigy

4.5 15

בין עריסה למיטת תינוק

יתרונות

זולה, נוחה וקלה לניוד

חסרונות

מידות המיטה מיוחדות ודורשות התאמה

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Baby Stav
קנה עכשיו ב- King Baby

אתם מחפשים מיטה גדולה יותר מעריסה אבל לא גדולה כמו מיטת תינוק? מיטת מטר דגם סטארלייט מבית Twigy היא הפתרון בשבילכם. כמו שאפשר להבין מהשם שלה, המיטה הזו באורך של מטר אחד בלבד בזמן שרוב מיטות התינוק הן באורך 130. היא יכולה להתאים גם לחדרים קטנים והיא עדיין גדולה מספיק כדי שתתאים לתינוק שלכם עד גיל 3 לפחות.

 

ה- סטארלייט Twigy בנויה מעץ אורן ניו זילדני איכותי ומצופה בפורניר עץ. את בסיס המיטה תוכלו לכוון לאחד מ- 3 הגבהים השונים בהתאם לגיל התינוק ורמת הבטיחות הרצויה ובנוסף להגברת הבטיחות יש לה מעקה קדמי קבוע. המיטה מגיעה עם 4 גלגלים שיעזרו לכם לנוע עם המיטה ברחבי הבית בקלות ובנוחות. ואם אתם חוששים שהתינוק שלכם ינגוס בדפנות המיטה, הסירו דאגה מליבכם כי הדפנות מצופות בחלק העליון של המעקה בציפוי אנטי-בייבי המונע קילוף של הצבע. קחו בחשבון שבגלל הגודל המיוחד של המיטה, תצטרכו לרכוש מזרון בגודל המתאים (100 X 60 ) ולמצוא מצעים בגודל המתאים.

לוגו של הסקירה

לאוהבי הלינה המשותפת: עריסת תינוק מתחברת בייבי מישל

כדי להבטיח להורים שרוצים לינה משותפת ביטחון מלא להם ולתינוק, בייבי מישל מציעים את מיטת התינוק המתחברת. פתרון מושלם לשינה צמודה וקרובה ככל שניתן.

עריסת תינוק מתחברת בייבי מישל

4.5 15

מתאימה להורים שרוצים לישון עם התינוק קרוב קרוב

יתרונות

משאירה את התינוק צמוד למיטת ההורים בצורה הבטוחה ביותר

חסרונות

מתאימה רק לחודשים הראשונים

קנה עכשיו ב- כוכב נולד
קנה עכשיו ב- ToyLand
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- MAXbaby

לינה משותפת היא לא המצאה של הניו אייג'. לינה משותפת קיימת מאות של שנים ולאחרונה מחקרים רבים מראים את היתרונות בשינה צמודה של התינוק לאמא, לפחות בחודשים הראשונים של חייו. יותר ויותר הורים בוחרים להשאיר את התינוק צמוד אליהם גם במהלך הלילה וכדי לעשות זאת בצורה הבטוחה ביותר עבור תינוקכם, כדאי שתשקלו את העריסה המתחברת של בייבי מישל.

 

מדובר בעריסת תינוק איכותית ביותר שבנויה מעץ מלא ומגיעה עם חיבורים אוניברסליים מובנים שיכולים להתאים (כמעט) לכל מיטה. יש לה 6 מצבי גובה שונים המאפשרים התאמה לרוב סוגי המיטות ( הגבהים נעים בין 26 ל- 42 ס"מ – לא כולל המזרן). חשוב לוודא לפני הרכישה שאכן ניתן לחברת את העריסה למיטה הקיימת אצלכם בחדר. היא אמנם תתאים רק לחודשים הראשונים של התינוק, עד גיל 5 חודשים בערך, ואחר כך תצטרכו בכל מקרה לרכוש מיטה נוספת, אך בחודשים אלו תזכו להעניק לתינוק שלכם את המגע הקרוב ביותר ואת הבטיחות והקרבה שחשובים לו מאוד כדי להתרגל לחיים החדשים בעולם שמחוץ לרחם.

 

העריסה הזו של בייבי מישל הופכת גם לעריסה רגילה בעזרת הוספת דופן נוספת וכך תוכלו להסתובב איתה בבית. אז אם אתם דוגלים בלינה המשותפת ורוצים להשאיר את הבייבי שלכם קרוב אליכם גם בשעות הלילה, העריסה המתחברת של בייבי מישל היא הפתרון המושלם עבורכם.

סיכום

איך לבחור מיטת תינוק?

עברו תשעה חודשים (פחות או יותר) שבהם התינוק שלכם היה מכורבל בשקט בבטן, ישן שנת ישרים ועכשיו מגיע הרגע שלו להכיר את העולם שבחוץ. אתם מתחילים להתרגל לחיים החדשים עם התוספת המשפחתית וגם התינוק שלכם צריך להתרגל לעולם החדש שהוא הגיע אליו. אחת הדרכים להקל עליו את ההתאקלמות היא למצוא לו את המיטה הטובה ביותר שתגן עליו, תשמור עליו ותעניק לו תחושת בטיחות הקרובה ביותר לזו שהייתה לו עד לא מזמן בבטן. אז לפני שתרוצו לרכוש לו מיטה כדאי שתחשבו על כמה דברים חשובים בבחירת המיטה.

 

  • גודל המיטה: השוק מציע שלושה גדלים עיקריים של מיטות תינוק: עריסה, מיטת מטר, ומיטת תינוק בגודל סטנדרטי. כל אחת מהן מתאימה לשלבים שונים בגיל ובגודל התינוק. עריסה מתאימה מגיל לידה ועד 4 חודשים ומיטת מטר ומיטת תינוק מתאימות מגיל לידה ועד גיל 3/4. כיום יש מיטות בשוק שמציעות שילוב של כמה גדלים (מיטות 2/3 ב- 1). חשבו על חלל החדר בו תרצו שהתינוק יהיה, ובהתאם החליטו מה הגודל הרצוי. עריסת תינוק היא הקטנה ביותר וגם בהן קיימות שתי אפשרויות, עריסה סטנדרטית או עריסה מתחברת למיטה  שמתאימה להורים שמעוניינים בלינה משותפת עם התינוק.
  • גלגלים, כן או לא?: רוב מיטות התינוק (וגם העריסות) מגיעות עם אפשרות לתוספת גלגלים. גלגלים מאפשרים ניידות נוחה, קלה ופשוטה של המיטה במרחב החדר והבית. בהתאם לחלל ולגודל המיטה תבחרו האם להשתמש בגלגלים או לא. אם אתם מתכוונים להשאיר את המיטה במקום קבוע אחד כדאי שלא להשתמש בגלגלים ובכל להגדיל את יציבות המיטה על הקרקע. אם מדובר בעריסה, כדאי כן להתקין אותה עם גלגלים כי מאוד סביר שתרצו לנייד אותה בין החללים בבית. חשבו מה מטרת המיטה ובהתאם החליטו לגבי הגלגלים.
  • בטיחות המיטה: בדקו אתך המרחק בין הסורגים שנועדו כדי לשמור על התינוק בזמן השהות שלו במיטה ולכן חשוב שתוודאו שהמיטה עומדת בתקני הבטיחות. בנוסף, בדקו את הצבע שבו השתמשו לצביעת המיטה והאם קיימים מנגנוני בטיחות נוספים. בנושא הבטיחות – כל המרבה הרי זה משובח.
  • גישה לתינוק: חלק ממיטות התינוק מציעות גישה נוחה יותר לתינוק מאחרות. לחלקן קיימת דופן אחת אשר ניתנת להורדה והרמה כדי לאפשר לכם גישה נוחה יותר להרים את התינוק כשתצטרכו.
  • תקציב: חשבו על התקציב שלכם לרכישת המיטה, קחו בחשבון שחלק מהמיטות מתאימות מגיל לידה ועד גיל 4 והלאה ומשתנות למיטת מעבר בהמשך, דבר שיכסוך לכם רכישה של מיטה נוספת, כך שאולי ישתלם להשקיע היום קצת יותר כדי לחסוך בעתיד.
  • עיצוב: מגוון המיטות הגדול מציע עיצובים שונים למיטות התינוק. מהעיצוב הסטנדרטי והמוכר ועד לעיצובים מודרניים יותר. התאימו את עיצוב מיטת התינוק לטעם שלכם ולסגנון העיצובי של החדר בו תהיה המיטה.