מנשא לאופניים: סקירת 4 מנשאים לאופניים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

רוצים לקחת את האופניים שלכם ממקום למקום בקלות ובמהירות? אלו הם המנשאים הטובים ביותר לאופניים שתוכלו למצוא היום בשוק.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

228 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מנשא לאופניים מומלץ

רוכבי האופניים ממלאים את כבישי ישראל בשנים האחרונות. הרכיבה היא מהנה, ספורטיבית וכוללת נופים מרהיבים שמגבירים את החוויה. כדי להשלים את הפעילות, צריך להשתמש במנשא אופניים איכותי שיעזור לנייד אותם בקלות ממקום למקום.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

רכיבת האופניים בישראל צברה תאוצה בשנים האחרונות, ויש כיום אין ספור סוגים של אופני רכיבה – מאופני שטח, דרך אופני אקסטרים ועד אופני כביש. אנשים רוכבים בכל הארץ וזקוקים למנשאים איכותיים כדי להתנייד בבטחה ממקום למקום. מנשא טוב צריך להחזיק את האופניים היטב, להיות קל ונוח להתקנה ובעיקר לשמור על האופניים ועל הרכב שסוחב אותם כאחד. רוכבי אופניים, (כמו כותב הטקסט הזה, שאוהב לחרוש את הארץ על כביש ועל שטח כאחד), יודעים להעריך מנשא טוב ויציב ולכן, קבלו סקירה של כמה מהמנשאים הטובים ביותר בישראל.

לוגו של הסקירה

היעיל ביותר: מנשא ALLEN SPORT ל-3 זוגות אופניים

מנשא ALLEN SPORT ל-3 זוגות אופניים מציע יעילות מקסימלית עבור רוכבי אופניים, שצריכים לנייד כמה זוגות במקביל. המנשא עמיד וחזק במיוחד, מתחבר לכל סדאן או SUV, ויכול לקחת איתו 3 זוגות בקלות.

מנשא ALLEN SPORT ל-3 זוגות אופניים

4.5 15

מנשא מסיבי וגדול במיוחד, אשר מסוגל לנשוא 3 זוגות אופני שטח או כביש בקלות

יתרונות

עמיד, נושא 3 זוגות אופניים, יעיל.

חסרונות

מתחבר רק לרכבים גדולים, מאסיבי.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- מצמן את מרוץ

מנשא האופניים של ALLEN SPORT ל-3 זוגות אופניים הוא מנשא פופולארי מאוד, מכיוון שהוא יכול לשאת איתו 3 זוגות אופניים. המנשא הוא מאסיבי מאוד, גדול, ומתחבר לכל סוג של סדאן או SUV. הוא יכול לסחוב בקלות אופני כביש, ילדים, הרים ועיר, ולמעשה, סוחב עד 45 ק"ג. הוא מתקפל למצב שטוח למען אחסון אידיאלי והוא עשוי מפלדה, כך שאין מה לחשוש מהתפרקות תוך כדי נסיעה מהירה. מדובר במנשא הטוב ביותר ליותר מזוג אופניים אחד.

לוגו של הסקירה

המגוון ביותר: מנשא Saris Bike Beam

מנשא SARIS BIKE BEAM לאופניים הוא מנשא מגוון מאוד, שמסייע לנשוא את האופניים גם בצורה ידנית וגם על כל סוג של רכב. הוא קטן מאוד, דינמי, ולא מצריך אופרציה מסובכת ומורכבת ואפשר לנסוע איתו לכל מקום.

מנשא Saris Bike Beam

4.5 15

מאפשר ליהנות ממנשא קטן ונוח, שיכול להתחבר למגוון רחב של רכבים

יתרונות

קטן וקומפקטי, זול, אמין.

חסרונות

לא מתאים לכל סוגי האופניים או הרכבים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ctc

מנשאי האופניים הגדולים לא מתאימים לכל אחד, שכן הם מסיביים, מסובכים להרכבה, ואף עלולים לפגוע ברכב. מנשא SARIS BIKE BEAM הוא מנשא קטן, אותו אפשר לנשוא ביד, ואף להפוך את הנשיאה הידנית של האופניים לקלה יותר. הוא משמש כפתרון הכרחי לאופניים בעלי בולם אחורי,  אשר ממוקם על הצינור העליון. הנעילה נעשית על הכידון ומוט האוכף, והוא כולל עוגנים ומנגנון לשחרור מהיר, כדי להיות אפקטיבי יותר בכל שימוש.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: RL דגם BC-004KCI

מנשא BC-004KCI של RL הוא מנשא מצוין שיודע לתת את הערך עבור הכסף שלכם. הוא נושא 3 זוגות אופניים, הוא קטן באופן יחסי, והוא זול במיוחד ביחס למנשאים האחרים שנושאים מספר רב של זוגות אופניים.

RL דגם BC-004KCI

4.5 15

מנשא אוניברסלי שיכול לנשוא 3 זוגות אופניים במקביל. איכותי, מקצועי ומתקפל בצורה נוחה

יתרונות

זול, נושא 3 זוגות אופניים, מתקפל.

חסרונות

תפעול מעט בעייתי.

קנה עכשיו ב- KSP

ה- BC-004KCIמבית RL הוא מנשא איכותי מאוד לאופניים. הוא מנשא אוניברסלי שמתאים למרבית סוגי הרכבים, והוא יכול לנשוא 3 זוגות אופניים במקביל, וזאת בניגוד להרבה מאוד מנשאים אחרים. הוא מקצועי, מתקפל בצורה נוחה, ולמרות שלא קל להתקין אותו כמו מנשאים אחרים, הוא עדיין עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. המנשא מעוצב בצורה מרשימה, ובהחלט ניתן להרכיב עליו אופניים או קורקינטים מכל הסוגים.

לוגו של הסקירה

האיכותי ביותר: Uebler F14

מנשא האופניים Uebler F14 הוא המנשא המושלם לנשיאת אופניים. הוא מתאים לזוג אופניים יחיד, אך הוא מתחבר לכל וו גרירה, הוא ארגונומי ובטוח, והוא בעל מנעול שחרור מהיר וקל לתפעול למען הובלה מהירה ונוחה.

Uebler F14

4.5 15

מנשא האופניים האולטימטיבי, הוא קל ונוח מאוד לתפעול, הוא קטן וקומפקטי ומתאים לכל הרכבים

יתרונות

קטן וקומפקטי, מתחבר לוו בכל רכב, נוח לתפעול.

חסרונות

מתאים לזוג בודד, יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- מצמן את מרוץ
קנה עכשיו ב- Turtle

מנשא האופניים Uebler F14 הוא מנשא אופניים מושלם למקצוענים ולחובבנים כאחד. הוא קטן וקומפקטי, וקל מאוד לתפעול. הוא מתחבר לכל וו של רכב, במה שמעניק לו יתרון עצום, כך שגם אנשים ללא רכבים גדולים יכולים להשתמש בו. מערכת התפעול שלו היא איכותית במיוחד ומוגנת בפטנט, כך שאפשר לחבר ולנתק אותו בקלות. הוא עמיד ואמין במיוחד, ויכול לאפשר לכל אחד לנשוא אופניים ממקום למקום, מבלי מכשור מאסיבי שיכול לפגוע ברכב.

סיכום

איך לבחור את מנשא האופניים המתאים לכם ביותר?

רוכבי האופניים מתחלקים לכמה מגזרים. הרוכבים הבודדים כמובן שלא צריכים מנשאים של כמה זוגות אופניים, ורוכבי הקבוצה זקוקים למנשא שעובד עם כמויות טובות. כמובן שאם אין לכם רכב סדאן או SUV ותרצו לסחוב אופניים, ה- Uebler F14מהווה את האופציה המושלמת, אם כי הוא יקר. אם ברשותכם רכב מתאים, ואתם אוהבים לנסוע בקבוצות, המנשא של ALLEN נותן פתרון אופטימלי. המנשאים של RL ו-SARIS הם גם מנשאים מצוינים ואמינים, אם כי גם כאן צריך רכב מותאם. מנשאים צריכים גם להיות נוחים להרכבה, קלים לתפעול ומתקפלים לאחסון נוח. כך שיש לשים לב לכל הפרמטרים לפני שמבצעים את הבחירה.

שאלות ותשובות על מנשא לאופניים מומלץ

מה המחיר הממוצע של מנשא לאופניים?

המנשאים הפשוטים יכולים להתחיל מ-200 שקלים, והמנשאים האיכותיים ביותר יכולים להאמיר עד כ-2,000 שקלים ומעלה. עם זאת, הפרמטר החשוב ביותר הוא כמובן התאמת הרכב. אם אין לכם סדאן או SUV, ככל הנראה תצטרכו מנשא יקר יותר שמתחבר לוו הרכב. אם ברשותכם רכב גדול, ויש לכם רק זוג אופניים אחד לנשוא, כמה מאות שקלים יספיקו לכם.

האם מנשאי אופניים גורמים נזק לרכב?

המנשאים של היום הם איכותיים במיוחד, הם קלים ולא נוטים לייצר נזק ברכב. עם זאת, חשוב מאוד להתקין אותם בצורה נכונה, ולא להעמיס עליהם. כאשר המתקן מונח היטב, אין סיכוי שהוא יזיק לרכב בשום צורה.

האם גם רכבים קטנים במיוחד יכולים לעבוד עם מנשאים שמתחברים לוו הרכב?

ברוב המקרים כן. יש לבדוק את תקינות הוו, ולראות שהוא אינו דחוס פנימה מדי. בכל אופן, עדיף לא לתלות אופניים על רכבים קטנים מאוד, והעדיפות היא לתלות את המנשאים הללו על רכבים משפחתיים לכל הפחות.

האם יש חשיבות לסוגי האופניים שתולים על המנשאים?

רוב המנשאים מתאימים לכל סוגי האופניים ואפילו הקורקינטים. עם זאת, יש כיום אופניים כבדים במיוחד, שלא בהכרח יעמדו בעול. לכן, חשוב לבדוק את מגבלת המשקל של המנשאים שלכם.