מייבש כביסה קונדנסור: סקירת 5 מייבשי כביסה קונדנסור מומלצים [2024] | Finder

מייבשי כביסה מסוג קונדנסור הטובים ביותר שתוכלו למצוא היום בשוק. כבר אין צורך בצינורות מסורבלים ובפתחים מאולתרים בקיר כדי לייבש מעולה את הכביסה שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

45 סקירות

ו-

2158 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מייבשי כביסה קונדנסור מומלצים

מייבש כביסה איכותי וטוב יכול להפוך את הכביסה שלכם לרכה ונעימה, מבלי להרוס את איכות הבד, והוא יקצר לכם משמעותי את זמן ייבוש הכביסה. עם הטכנולוגיות החדשות שקיימות בשוק, כדאי לכם לשקול להחליף את מייבש הכביסה שלכם במייבש כביסה קונדנסור. מייבש כביסה קונדנסור נועד למי שמעוניין במייבש, אבל אין לו חלון במקום המיועד לו – לפניכם הדגמים המובילים לשנת 2024 של מייבשי כביסה קונדנסור.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

אז מה זה בכלל מייבש כביסה קונדנסור, ולמה כדאי לכם שיהיה לכם אחד כזה בבית? עד הכניסה של מייבשי הקונדנסור לשוק, מייבש כביסה דרש התקנה מיוחדת ומורכבת בחדר הכביסה ובמיוחד היה צורך בפתיחת חור בקיר כדי להעביר את צינור האוויר הלח אל מחוץ לחדר הכביסה כדי למנוע הצטברות לחות ועובש.

 

מייבשי הכביסה בעלי קונדנסור חוסכים מכם את הצורך לחור בקיר ולצינור בכלל. הם מגיעים עם מעבה – מיכל מים מיוחד שמיועד לאגירת הנוזלים ואיסוף הלחות – ובכך מונעים את ההתקנה המפרכת והמסובכת. את מיכל המים של המעבה מרוקנים בקלות לכיור. כל שתצטרכו הוא לחבר את מייבש הכביסה החדש שלכם לחשמל וזהו, הוא מוכן לעבודה.

 

בדגמים משוכללים יותר, ניתן לחבר את צינור העיבוי ישירות לביוב, כך שלא תצטרכו לדאוג לריקון המים בכלל. הכניסה של מייבש כביסה קונדנסור לשוק אפשר להרבה בתים להכניס מייבש כביסה ולקצר את זמני ההמתנה לכביסה יבשה. אז איזה מייבש קונדנסור הכי מתאים לכם? אילו תכונות אתם צריכים, ומהם המייבשים המומלצים ביותר? הגעתם למקום הנכון.

 

הכנו לכם רשימה של מייבשי הכביסה עם קונדנסור המומלצים ביותר. אז שלבו ידיים ותתכוננו לשיפור רציני באיכות החיים שלכם.

לוגו של הסקירה

מושלם לחדרים קטנים ללא אוורור: מייבש כביסה 8 ‏ק"ג AEG TX7E832 ‏

תודות לטכנולוגיות החדשות של מייבש הכביסה AEG TX7E832 אתם תוכלו למקם אותו בכל חדר, גם אם לא קיים בו אוורור ותוכלו ליהנות מכביסה יבשה כל הזמן.

AEG TX7E832 ‏

4.5 15

מתאים לדירות קטנות או לחדרי כביסה ללא אוורור

יתרונות

שקט, חסכוני בחשמל, יציב מאוד, ניתן לחבר את הצינור ישירות לביוב.

חסרונות

הפעלה מעט מסובכת בהתחלה, דרוש יותר זמן לייבוש הכביסה ממייבש רגיל.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ענק החשמל

ה- TX7E832 של א.א.ג הוא מייבש כביסה קונדנסור מתקדם מאוד. הוא מגיע עם קיבולת גדול של 8 ק"ג ותוף Protex שעוצב במיוחד כדי להתאים לכביסה עדינה וייבוש כביסה באופן שווה. טכנולוגיית SensiDry מבטיחה לכם שמירה מקסימלית על כל סוגי הבדים. שלא כמו מייבשי הכביסה הרגילים, ה- TX7E832 שקט במיוחד ואתם לא תרגישו שהוא עובד עד לא תשמעו את הצפצוף המודיע לכם על סיום העבודה.

 

ה- TX7E832 מגיע עם מגוון רחב מאו של תכוניות הכוללות בין היתר אפשרות להשהיית הפעלה שמאפשרת לתזמן את מחזור הייבוש. בנוסף, המייבש בזה מגיע עם טכנולוגיית אנטי קריס בה תוף המייבש מסתובב לשני הכיוונים ובכל משחרר את הבגדים ומשאיר אותם אווריריים, מונע היווצרות קמטים ומייבש בצורה טובה יותר את כל שטח הבגד. הוא מגיע עם פתח חזית גדול במיוחד כך שפעולת העמסת המייבש והריקון שלו קלה ופשוטה ולא מצריכה מאמץ רב.

 

תוכלו לבחור בקלות בכל אחת מהאופציות הקיימות בצג בדיגיטלי, בו תוכלו גם לראות את הזמן שנותר לסיום התכנית הנבחרת. אם אתם חוששים שכיוון פתיחת הדלת לא תתאים לכם לחדר הכביסה, אין לכם ממה לדאוג, ניתן לכוון את כיוון פתיחת הדלת לכל אחד המצדדים כך שיש לכם דאגה אחת פחות.

לוגו של הסקירה

נוח ופשוט לשימוש: מייבש כביסה 9 ‏ק"ג Electrolux EW8H2966IM ‏

עם דירוג אנרגטי גבוה ותוף בגודל של 9 ק"ג, ה- EW8H2966IM של Electrolux ‏ עושה עבודה מעולה, ולכם נשאר רק ליהנות מכביסה ריחנית ונעימה למגע.

Electrolux EW8H2966IM

4 15

מתאים למשפחות עם כמות כביסה גדולה

יתרונות

קיבולת גדולה מאוד, טכנולוגיות מתקדמות, דירוג אנרגטי A , ניתן למקם מעל מכונת הכביסה

חסרונות

תכניות ייבוש ארוכות, מעט מרעיש

קנה עכשיו ב- Last Price

עם הטכנולוגיות המתקדמות של אלקטרולוקס אתם תוכלו להיות שקטים ורגועים בכל מה שנוגע לכביסה יבשה. משאבת החום המעולה שלו זיכתה אותו בדירוג אנרגטי A++ באירופה ודירוג אנרגטי A בישראל. הוא משתמש בטמפרטורות נמוכות יותר לצורך ייבוש הכביסה ביחס למייבשים רגילים וצורך  עד 60% פחות אנרגיה. יש לו תכנית מיוחדת לייבוש צמר כדי להבטיח שהבד העדין יקבל את הטיפול הראוי.

 

ה- EW8H2966IM מגיע עם Silk Drum – תוף משי מיוחד שעוזר לבדים להישאר ישרים וללא קמטים, משפר את זרימת האוויר לבד ומאפשר ייבוש יעיל יותר וזמני ייבוש קצרים יותר. תוכלו למצוא מגוון תכניות ייבוש המותאמות לכל צורך. תוכלו לבחור את כיוון פתיחת הדלת כך שתתאים לכם באופן מולם לחדר הכביסה שלכם.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: מייבש כביסה ‏8 ‏ק"ג Constructa CWK3N200IL

למרות שה- Constructa CWK3N200IL מגיע עם תג מחיר נמוך יחסית למייבשי כביסה אחרים בשוק, הוא עדיין מספק לא מעט איכויות ושווה בהחלט לשקול אותו אם יש לכם תקציב מוגבל.

Constructa CWK3N200IL

4.5 15

מתאים למי שיש לו תקציב מוגבל ומחפש מייבש טוב אבל זול

יתרונות

נוח לשימוש, אפשרות לניקוז ישירות לביוב, שקט, מחיר זול

חסרונות

דירוג אנרגטי נמוך יחסית- C

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- מחסני השרון

אם אתם מחפשים מייבש כביסה במחיר נמוך, ועדיין רוצים ליהנות מכל היתרונות של מייבש כביסה קונדנסור, ה- CWK3N200IL של קונסטרוקטה הוא בדיוק המייבש שאתם מחפשים. העובדה שתג המחיר שלו נמוך לא הופכת אותו לפחות טוב, להיפך, הוא לא יורד באיכות ממייבשים יקרים יותר. הוא מגיע עם תוף נירוסטה במבנה softDry מיוחד שעוזר במניעת שחיקת הבגדים ובנוסף, יש לו מבנה דפנות ייחודי antiVibration למניעה של רעידות.

 

המייבש מגיע עם ערכה לניקוז מיכל העיבוי ישירות לביוב למקרה שתרצו לעשות זאת. יש לו 9 תכניות ייבוש מיוחדות כולל תכנית מיוחדת לייבוש ב-15 דקות. הוא ישמיע לכם צליל בסיום תכנית העבודה ותצוגת ה- LED תדווח לכם על הזמן שנותר לסיום התכנית. וכמובן שהוא מגיע עם נעילת ילדים. אז אם אתם רוצים מייבש קונדנסור בלי לקרוע את הכיס, זה המייבש בשבילכם.

מילה מהמומחה שלנו

כך תשמרו עליו לאורך זמן

חשוב מאוד לנקות את המייבש אחת לכמה זמן בהתאם לשימוש – כל 3 חודשים עד שנה. לנקות את הפילטרים ולהקפיד שצינור פליטת האוויר יהיה מתוח ולא מקופל כדי שהאוויר יצא בקלות.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה פרימיום: מייבש כביסה 8 ‏ק"ג Miele TWE520WP ‏

מילֵה לא מתפשרים על איכות המוצרים שלהם. ה- TWE520WP ישפר את איכות הכביסה שלכם, ידאג להאריך את חיי הבגדים שלכם, אבל אתם תצטרכו להיפרד מכמה אלפי שקלים טובים.

Miele TWE520WP ‏

4.5 15

מתאימה למי שלא מוכן להתפשר על איכות ויוקרתיות

יתרונות

קל לתפעול, עיצוב אלגנטי, שקט מאוד, דירוג אנרגטי גבוה (A+++)

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- better shop
7 קילו
קנה עכשיו ב- Last Price
7 קילו
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

קשה לטעות כשבוחרים במוצרים של Miele. החברה מבטיחה איכות בלתי מתפשרת ברמות הגבוהות ביותר וגם מקיימת. עם עיצוב חדשני ומראה יוקרתי, אתם לא תרצו לצאת מחדר הכביסה שלכם. יש לו ציפוי אמייל לגוף המכונה כדי להגן מפני חלודה ואת התוף עם הפטנט הייחודי של Miele – תוף כוורת הדבש, שישמור שצורה מושלמת על הבגדים שלכם, לא משנה מאיזה בד הם עשויים.

 

כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר נמצאות בו, בין היתר יש לו את פונקציית Perfect Dry שקובעת את זמן ייבוש הכביסה לפי מצב האבנית במים, טכנולוגיית EcoDry לחיסכון באנרגיה. תוכלו לבחור באחת מבין 10 תכניות הייבוש, בהתאם לסוג הבגד, כולל תכנית ייחודית לג'ינס. נעילת ילדים מתקדמת באמצעות קוד גישה, נורית חיווי שתזכיר לכם לרוקן את מיכל העיבוי ואחת שתזכיר לכם לנקות את המסנן.

 

אם אין לכם הגבלה בתקציב, תרשו לעצמכם להתפנק במייבש, שחוץ מלקפל את הכביסה, עושה הכל!

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: מייבש כביסה 9 ק''ג Hoover DXOC9TCE-80

למייבש הכביסה Hoover DXOC9TCE-80 יש הכל. הוא גם מתקדם טכנולוגית לא פחות ממייבשים אחרים ברשימה (אם לא יותר) וגם בתג מחיר שווה במיוחד.

Hoover DXOC9TCE-80

4.5 15

מתאים למי שמחפש מייבש מעולה בתקציב מוגבל ולא רוצה להתפשר על איכות וטכנולוגיה

יתרונות

מראה יוקרתי, קיבולת גדולה, טכנולוגיות מתקדמות, מחיר זול יחסית לשוק

חסרונות

דירוג אנרגטי B

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP

ה- DXOC9TCE-80 של Hoover מציע חדשנות בכל צעד ושעל. המאפיין הבולט היא טכנולוגיית AquaVision – מיכל מים ייחודי ובלעדי שנבנה ממש בדלת. המיכל הזה מאפשר להציג ולפקח על מפלסי המים כדי לראות מתי צריך לרוקן אותו. יש גם ידית קלה לשימוש שהופכת את תהליך הריקון לקל מאוד. בנוסף הוא מגיע עם טכנולוגיה ייחודית לבעיות ייבוש יתר שקיימות במייבשי כביסה.

 

בעזרת חיישנים מיוחדים הוא מזהה את מצב הבגד ויודע להגיד אם הוא יבש או לא, כך הוא שומר על איכות הבגד שלכם. תוף המייבש עובד בשיטת כריס קרוס – מסתובב לשני הכיוונים ומערכת One Touch תאפשר לכם שליטה מרחוק על המייבש באמצעות אפליקציה ייעודית.

 

תוכלו לבחור תוכנית ייבוש מתאימה מתוך 14 תכניות הקיימות המכשיר וגם לבחור את פונקציה אל-קמט שתפעיל את התוף בתנועה מיוחדת והמייבש ימשיך לפעול גם לאחר תכנית הייבוש למניעת קמטים בבגדים. אתם לא תוכל וטעות אם תרכשו את המייבש הזה של הובר, יש בו הכל ובתקציב מוגבל לגמרי. מי אמר שצריך לשלם הרבה כדי לקבל מוצר איכותי?

סיכום

מייבש כביסה קונדסור – איך לבחור?

אם אתם מחפשים את מייבש הכביסה הבא שלכם, אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים במייבש כביסה עם מעבה מים המאפשר ייבוש מהיר ויעיל יותר של הבגדים, חשוב לדעת מה המאפיינים שהופכים מייבש כביסה קונדסור לכזה ששווה להשקיע בו, כזה שישרת אתכם ביעילות למשך שנים רבות. הנה כמה טיפים חשובים לבחירת מייבש כביסה קונדסור שיעשה את העבודה:

 

#1 – התאימו את מייבש הכביסה לצרכים שלכם

 

בניגוד להפעלת מכונת כביסה – מייבש כביסה אפשר להפעיל גם כשהוא לא מלא לחלוטין והדבר אינו פוגע ביעילות הפעילות שלו. ביחד עם זאת, אם אתם משפחה גדולה שמכבסת הרבה בגדים מידי שבוע, נמליץ בחום לבחור במייבש כביסה עם קיבולת גדולה במיוחד. היום, תוכלו למצוא מייבשי כביסה קונדסור עם קיבולת ייבוש של עד עשרה ק"ג, כשהמיכל הסטנדרטי של המייבש בנוי להכיל בדרך כלל כשבעה ק"ג בגדים לייבוש.

 

בנוסף לגודל מיכל הייבוש, כדאי להתאים את המייבש הנבחר למיקומו בפועל (רוחב, אורך, גובה, וכדומה). אם מייבש הכביסה צפוי לעמוד מעל מכונת הכביסה – חשוב במיוחד להכיר את מידות המיקום העתידי של המכשיר ולוודא התאמה.

 

קחו בחשבון: שמייבשי כביסה קונדסור מגיעים בדרך כלל עם צינוק פליטה המיועד להתחבר ישירות אל צנרת הביוב על מנת להזרים את מי הכביסה במהלך הייבוש שלה. גם מכונת הכביסה שלכם מתחברת לצינוק הביוב – הקפידו להכין את התשתית הנדרשת להפעלת המייבש. יש גם מייבשי כביסה קונדסור עם תאי נוזלים שיש לרוקן בסיום הפעולה – בשל הטירחה שבריקון אותם מיכלים, אנחנו ממליצים על מייבשי כביסה עם צינור פליטה, המרוקנים את מי הייבוש באופן עצמאי.

 

#2 – התאימו את תכניות הייבוש לשימושים שלכם

 

יש מייבשים שמגיעים ללא תכניות ייבוש – ניתן לקבוע את זמן הפעילות, בדרך כלל גם את העוצמה, וזה הכל. אבל יש מייבשי כביסה קונדסור שמגיעים עם מגוון תכניות פעולה. תכניות אלה יסייעו להשיג את המירב מהמייבש עם התאמה מלאה בין תכנית ההפעלה לסוג הבגדים שממלאים את המייבש. תכניות שכיחות במייבשי כביסה קונדסור לדוגמה הן תכניות "אל קמט" עם ייבוש עדין, תכניות ייבוש אגרסיבי שמתאימות למשל למצעים ולבדים פחות עדינים, ותכנית ייבוש חלקי לבגדים לפני גיהוץ.

 

#3 – חיסכון אנרגטי וחיישני לחות שיחסכו בחשמל ובזמן ייבוש

 

כדאי לשים לב שמייבש הכביסה החדש שלכם מצוייד בחיישנים, שיאפשרו לו להפסיק את פעולתו ברגע שהכביסה כבר יבשה. חיישנים כאלה יאפשרו הפעלה חסכונית במיוחד, גם כשמייבש הכביסה אינו מלא עד תום במהלך ההפעלה, וזמני הפעלה קצרים יותר.

 

#4 – מאפיינים ופינוקים נוספים

 

פעולה מופחתת רעש או רעידות, מנגנון לניקוי עצמי, פעילות ייבוש לשני הצדדים, תכניות ייבוש מהירות במיוחד, נוחות תפעול ובקרה וידידותיות למשתמש, מנגנון יעיל לאיסוף סיבים שמשתחררים מן הבגדים בתהלים הייבוש ואפילו כיוון פתיחת הדלת – כל אלה עשויים להשפיע על יעילות התפעול וההנאה שלכם ממייבש הכביסה החדש, וכדאי לקחת גם אותם בחשבון בעת בחירתו.

שאלות ותשובות על מייבשי כביסה קונדנסור מומלצים

מה זה מייבש כביסה קונדנסור?

מייבש כביסה קונדנסור הוא מכשיר חשמלי המיועד לייבש את הכביסה שלכם ביעילות ובנוחות. שלא כמו מייבשים מסורתיים, הוא לא דורש אוורור חיצוני או צינור כדי להוציא לחות החוצה. במקום זאת, הוא משתמש ביחידת מעבה כדי לחלץ מים מן האוויר הלח בתוך התוף, להמיר אותו לצורה נוזלית ולאסוף אותו במאגר. לאחר מכן, האוויר היבש מתחמם מחדש ומופץ בחזרה לתוך התוף כדי להמשיך בתהליך הייבוש. לכן, המייבשים הללו הם גם מאוד יעילים.

איך עובד מייבש כביסה קונדנסור?

מייבש כביסה קונדנסור עובד על ידי משיכת האוויר הלח מתוך הכביסה הרטובה בתוך התוף. אוויר זה עובר מעל יחידת מעבה קרה, הגורמת ללחות להתאדות ולהפוך לטיפות מים. המים נאספים במיכל נשלף או במיכל הממוקם בחלק העליון או התחתון של הכלי. בינתיים, האוויר היבש מתחמם מחדש ומופנה בחזרה אל התוף כדי להמשיך לייבש את הבגדים. יחידת המעבה נשארת קרירה לאורך כל התהליך, מה שהופך אותה למערכת לולאה סגורה שאינה משחררת אוויר חם ולח לסביבה הסובבת.

מהם היתרונות של שימוש במייבש בגדים קונדנסור?

מייבשי כביסה קונדנסור מציעים מספר רב של יתרונות עבור המשתמשים שלהם. בראש ובראשונה, הם רב-תכליתיים מאוד שכן הם אינם דורשים מערכת אוורור חיצונית, מה שהופך אותם מתאימים למרחבים שונים, כולל דירות ובתים ללא גישה לאיוורור חיצוני. בנוסף, הם חסכוניים יותר באנרגיה מאשר מייבשים מסורתיים שכן האוויר המחומם מחדש ממוחזר, ובעקבות כך, יש פחות צורך בצריכת אנרגיה קבועה. יתר על כן, מייבשי כביסה קונדנסור מאפשרים אפשרויות מיקום גמישות יותר, שכן הם יכולים להיות מותקנים בכל מקום עם גישה לחשמל ומשטח שטוח.

כיצד ניתן לשמור על מייבש כביסה קונדנסור כדי להשיג ביצועים מיטביים?

כדי להבטיח את הביצועים האופטימליים ואת אריכות הימים של מייבש כביסה קונדנסור, תחזוקה שוטפת היא חיונית. הנה כמה דברים שחשוב לעשות: יש לנקות את יחידת המעבה באופן קבוע כדי להסיר הצטברות מוך ואבק. זה בדרך כלל יכול להיעשות על ידי הסרת היחידה ושטיפה אותו עם מים.

כמו כן, יש לרוקן את מיכל המים לאחר כל מחזור ייבוש כדי למנוע גלישה ולשמור על פעולה יעילה. בנוסף, יש לנקות את מסנן המוך לפני או אחרי כל שימוש כדי לשפר את יעילות הייבוש ולמנוע סכנות אש. יש בדוק בקביעות את פתחי האוורור והתעלות לאיתור חסימות העלולות להפריע לזרימת האוויר. בהמשך לכך, יש לוודא שהאזור סביב המייבש אינו עמוס ומאוורר היטב כדי לאפשר זרימת אוויר תקינה. על ידי ביצוע פעולות תחזוקה אלה, המשתמשים יכולים להבטיח כי מייבש הקונדנסור שלהם ימשיך לספק תוצאות ייבוש יעילות ויעילות במשך שנים רבות.