מכונת כביסה סמסונג: 4 מכונות כביסה סמסונג המומלצות ביותר לשנת 2024

סגנונות לבוש עשויים לבוא וללכת, אך מכונת הכביסה של סמסונג תהיה בסביבה לנקות בגדים לאורך שנים רבות.

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

523 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת כביסה סמסונג 2024

חברת סמסנוג ידועה בזכות מגוון מכשירי חשמל מובילים – בין אם מדובר בסמארטפונים או במיקרוגלים, סמסונג מייצרת את זה והיא עושה זאת לא רע בכלל. כל מי שאוהב את מוצרי החברה ומעוניין לרכוש מכונת כביסה עם החותמת של סמסונג, ישמח לקרוא את הסקירה הבאה, בה מופיעים הדגמים המובילים של החברה נכון ל-2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

הילדים חזרו לגנים ולבתי הספר, החגים בפתח והסתיו מתקרב. זה הזמן לקנות מכונת כביסה מתקדמת וחדשנית.

 

חברת סמסונג הוותיקה והאמינה ידועה כיצרנית מכונות כביסה חסכוניות באנרגיה, עתירות פונקציות מיוחדות, אמינות, המחזיקות מעמד עשור ואף יותר. לחברה מבחר רחב של מכונות כביסה, ועם השנים היא מוסיפה להן טכנולוגיות מתקדמות ייחודיות וחדשניות, ההופכות את תהליך הניקוי למהיר, חסכוני ויעיל יותר. התכונות והפונקציות של מכונות הכביסה של סמסונג הופכות את החברה לבחירה פופולרית בענף. המכונות מגיעות במבחר רחב של גדלים ותכונות, ואנחנו כאן לעזור לכם במציאת מכונת הכביסה האידיאלית עבורכם. בחרנו עבורכם מכונות בעלות ממדים, קיבולות ופונקציות שונות, כאשר כל המכונות בסקירתנו הן חסכוניות, אקולוגיות וכמובן, מפיקות כביסה נקייה, ריחנית ורעננה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: WW90M761NOA

עם כביסה שנמשכת 39 דקות בלבד, טכנולוגיה המאפשרת ניקוי אופטימלי בטמפרטורות נמוכות, דלת מיוחדת להוספת פריטים למכונה פועלת ואפליקציה המאפשרת שליטה מרחוק, זוהי לא רק המכונה הטובה ביותר, אלא גם האקולוגית ביותר.

 

 

Samsung WW90M761NOA

4.5 15

מכונת כביסה אקולוגית ומהירה עם המון מאפיינים ייחודיים מעולים

יתרונות

מהירה, שקטה, חסכונית בחשמל, בעלת פתח להוספת פריטים כשהמכונה פועלת ושליטה מרחוק

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- סנסנטר
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

זו מכונה עם קיבולת של 9 ק"ג, ומהירות סחיטה של עד 1,600 סל"ד. ה- Q-Drum הייחודי מורכב מ'תוף ראשי ו'פלטה אחורית', המסתובבים באופן עצמאי ומעניקים לבגדים פעולת כביסה דינמית יותר. טכנולוגיית ה-Echo Bubble יוצרת מחומר הניקוי בועות החודרות לסיבי הבד ומסירות לכלוך גם בטמפרטורות נמוכות.

 

מערכת הניהול Q-rator נותנת לכם לשלוט במכונת הכביסה מהמכשיר החכם שלכם דרך אפליקציה, דרכה תוכלו להזין מידע כגון צבע, סוג בד ומידת הלכלוך, ו"מתכון הכביסה" שלה ימליץ על מחזור הכביסה האופטימלי לבדים אלה. עם אשף HomeCare, האפליקציה עוקבת באופן יזום אחר מצב מכונת הכביסה שלך ומספקת טיפים לתחזוקת המכונה ותמיכה מהירה וקלה לפתרון בעיות מרחוק. היא מגיעה עם אפשרות למחזור ניקוי ידידותי לסביבה Eco Drum Clean לניקוי חלקה הפנימי של המכונה. טכנולוגיית Digital Inverter משתמשת במגנטים חזקים המפחיתים את החיכוך במנוע, מה שגורם גורם למכונת הכביסה להיות שקטה ביותר.

 

כבר הפעלתם את המכונה ופתאום נזכרתם בעוד חולצה שרציתם לכבס? אין בעיה. דלת ה-AddWash נותנת לכם את האפשרות להוסיף פריט גם כשהמכונה כבר עובדת. כך תוכלו ברגע הנכון להוסיף גם בגדים שדורשים רק שטיפה או סחרור יבש. הדלת תיפתח רק אם טמפרטורת התוף נמוכה מ- 50 מעלות.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: Samsung WW70J5355

הקיבולת שלה אמנם 6 ק"ג בלבד, אך המכונה הזולה הזו מגיעה עם מגוון רחב של תוכניות, כולל תוכנית Quick Wash לכביסה מהירה, תוף יהלום המנקה ביעילות ושומר על איכות הבגד וטכנולוגיית ניקוי בבועות אקולוגית וחסכונית.

Samsung WW70J5355

4.5 15

מכונת כביסה קומפקטית, יעילה, זולה וחסכונית

יתרונות

תוכנית לניקוי מהיר, חסכונית בחשמל, אפליקציית אבחון תקלות מוקדם, מחיר נוח

חסרונות

קיבולת נמוכה, ללא שליטה מרחוק דרך האפליקציה

קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- ענק החשמל

טכנולוגיית הבועות האקולוגית מערבבת אוויר, מים וחומרי ניקוי ליצירת בועות שחודרות לבגדים במהירות ומאפשרות כביסה בטמפרטורות קרירות יותר. משמעות הדבר היא חיסכון בחשמל, מה שטוב לסביבה וגם לחשבונות שלכם. בלחיצת כפתור תוכלו להוסיף לתוכנית שבחרתם שלושים דקות של ספיגת בועות, להסרת כתמים קשים. תודות להעברת חומרי הניקוי היעילה לתוף, חלפו הימים בהם הייתם צריכים לנקות את המגירה מחומר ניקוי מבוזבז. מערכת ניטור השגיאות האוטומטית Smart Check, מזהה ומאבחנת בעיות בשלב מוקדם ומספקת פתרונות מהירים וקלים לפתרון בעיות היישר לאפליקציה במכשיר החכם שלכם, דבר החוסך זמן, טלפונים לטכנאי וחשבונות תיקון.

מילה מהמומחה שלנו

המחיר הוא לא מה שקובע

מכונת כביסה לפעמים זה עניין של מזל, גם הפשוטות והזולות ביותר יכולות להחזיק לכם מעמד שנים אם תשמרו עליהן, תבצעו ניקוי של הפילטר וניקוי אבנית אחת לשנה.

 

כדי לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן חשוב לבצע ניקוי של הפילטר התחתון אחת לשנה לפחות ואם אתם מכבסים הרבה אז פעם ב-3 חודשים. בנוסף, כדי להיפטר מהאבנית, קחו 100 גרם מלח לימון והפעילו מכונה עם בדים או סמרטוטים בהרתחה מלאה – מלח הלימון ינקה את האבנית.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

הקומפקטית ביותר: Samsung WF0700NCW

בגובה 85 ס"מ, רוחב 60 ס"מ ועומק 50 ס"מ, מכונה זו קטנת ממדים, ובכל זאת מתגאה בקיבולת המתקרבת ל-7 ק"ג. עם תוף יהלום להסרת כתמים קשים במיוחד, תנור קרמיקה, מנגנון אל-קמט, וטיימר השהייה היא נוחה, חסכונית, קשוחה כלפי כתמים ועדינה כלפי בדים.

Samsung WF0700NCW

4.5 15

מכונת כביסה קטנה ועוצמתית לחללים מוגבלים במקום

יתרונות

קומפקטית, נוחה לתפעול, חסכונית בחשמל

חסרונות

קיבולת נמוכה, מספר תוכנות נמוך

קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

עם טכנולוגיית Diamond Drum התוף מכוסה שקעים עמוקים בצורת יהלום. המרקם המהפכני הזה שומר על הבדים שלך מפני קרעים, תוך יצירת סביבה מושלמת לשטיפה עדינה אך יעילה. תנור הקרמיקה העמיד שלה מונע הצטברות תרכובות סידן, הסופגות יותר חשמל, ויכולת החימום המהירה שלו מגדילה גם את יעילות האנרגיה, וחוסכת בחשמל. המפרט הטכני שלה מציין קיבולת של 7 ק"ג, אך אנשים רבים מצאו שהקיבולת דווקא נמוכה יותר. ועדיין, ביחס לגודלה, גם 6.5 ק"ג הם הישג מרשים.

לוגו של הסקירה

הגדולה ביותר: Samsung WD17H7300KP

בין אם אתם משפחה גדולה, או פשוט לא בא לכם לעשות הרבה כביסות, מכונת הכביסה מדגם WD17H7300KP תחסוך לכם זמן וכאב ראש, עם קיבולת של 17 ק"ג, מייבש כביסה מובנה, תוף יהלום ותוכנית כביסה מהירה של 20 דקות בלבד.

Samsung WD17H7300KP

4.5 15

כאן הכמות לא באה על חשבון האיכות

יתרונות

קיבולת עצומה, תוכנית לחיטוי בגדים, כביסה מהירה, מייבש מובנה

חסרונות

תופסת הרבה מקום, התוכנית המהירה מתאימה ל-5 ק"ג בלבד, והמייבש מתאים ל-10 ק"ג בלבד

קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- המאיר

בגובה 99 ס"מ, רוחב 69 ס"מ ועומק 81 ס"מ, המכונה הזו תתפוס לא מעט מקום, אך בתמורה היא תכבס לכם כמות בגדים כפולה ואף משולשת ממכונות אחרות. היא שקטה ויעילה, ומגיעה עם טכנולוגיית  Echo Bubble, המסירה לכלוך גם בטמפרטורות נמוכות. התוצאה היא כביסה מהירה ונקייה במיוחד תוך הגנה על איכות הבד וחיסכון בחשמל. טכנולוגיית Air Wash מאפשרת ניקוי בגדים בעזרת אוויר חם בלבד ללא שימוש במים, בחומר ניקוי או בכימיקלים כלשהם. עם הדלת הרחבה תוכלו להכניס ולהוציא את כמות הבגדים הגדולה בקלות. היא מגיעה עם מייבש כביסה, אך לפני שתתלהבו יותר מדי, כדאי לכם לדעת שהמייבש איטי ביותר, והקיבולת שלו היא 10 ק"ג.

 

שאלות ותשובות על מכונת כביסה סמסונג 2024

בכמה חומרי ניקוי עליי להשתמש כשאני מפעיל את מכונת הכביסה?

בהוראות היצרן המגיעות עם המכונה יהיו כתובות הכמויות המדוייקות שעליכם להוסיף למכונה בכל שימוש, ועדיף מאוד לא לסטות מהן.