מגהץ קיטור אנכי מומלץ – המגהצים המומלצים ביותר של 2024

הדגמים המוצלחים ביותר בקטגוריית מגהץ קיטור אנכי שמתאימים לכל סוגי הבגדים ומספקים את התוצאות המהירות והמרשימות ביותר עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

251 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מגהץ קיטור אנכי

לשימוש על מלתחת הבגדים הפרטית שלכם, עבור פרטי לבוש של משפחה שלמה, לאנשי עסקים מחויטים או לעובדים בתחום הטקסטיל והאופנה. מגהץ טוב הוא פריט שיש בו צורך רחב. החלטתם לרכוש מגהץ חדש? נהדר. בסקירה הבאה נתייחס לדגמים המומלצים ביותר של מגהץ קיטור אנכי.

 

מדוע לרכוש אחד כזה? יש לכך כמה סיבות. את הראשונה אפשר להגדיר בתור "פרקטיות ותקתוק": צריך לומר את האמת, רבים מאיתנו לא אוהבים לגהץ, מנסים להתחמק מהמטלה הזו ולעקוף אותה בכל מיני פתרונות. מללבוש בגדים שאפשר להסתדר איתם בלי גיהוץ ועד כל מיני גיהוצים מאולתרים עם מייבשי שיער וכדומה. אלו רק כמה דוגמאות לפתרונות העקומים משהו שאנו מוצאים.

 

אבל דווקא בגלל כל אלו, אחד היתרונות של מגהץ קיטור אנכי הוא החסכון בזמן. מדובר על מגהץ שמתחמם תוך פחות מחצי דקה ומוכן לפעולה. בנוסף, לא חייבים קרש גיהוץ והוא בנוי כך שניתן לעבור איתו על כל הבגד מכל סוגי הבדים ולהשיג בזמן קצר מאוד תוצאות נהדרות.

 

סיבה נוספת ליתרון בגהץ קיטור אנכי, היא היכולת שלו לשמור על הבגדים נקיים ורעננים באמצעות פעולת אדי הקיטור, מה שחוסך בכביסות, שומר על הבגדים נקיים ומריחים טוב ומסיר מהם לכלוך, אבק ושאר מזיקים.

 

עוד "טיפ של אלופים" הנוגע למגהץ קיטור אנכי הוא להשתמש בו כבר אחרי הפעם הראשונה שלבשתם את הבגד החדש. בכך תשמרו את המראה הנקי והחדש של הבגד ותאריכו את חיי הפריט כבר מהשימוש הראשון.

 

אז השתכנעתם בצורך לרכוש מגהץ קיטור אנכי? נהדר. כעת אתם מוזמנים לקבל הצצה לכמה מהדגמים המומלצים ביותר שתוכלו לרכוש בקטגוריה, במגוון עיצובים, תכונות, מותגים ומחירים שעשויים להתאים עבורכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
Steamery Cirrus No.2

מגהץ קל משקל שלא תופס הרבה מקום, מגיע עם תיק נשיאה שהופך לכפפה מגינה מחום, מתאים מאוד לנסיעות ומעניק לבגדים רעננות וריח נעים, כשהוא מאפשר להגיע לכל פינה ומפזר עוצמת קיטור שווה לכל אורך הבגדים והבדים מהסוגים השונים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon
לוגו של הסקירה

אמין ונוח: Tefal דגם IT3440

מגהץ קיטור אנכי איכותי מבית החברה המוכרת, הכולל מערכת תמיכה ייחודית שהופך את פעולת הגיהוץ לנוחה, קלילה ופשוטה. מברשות ייעודיות ורמות אדים להתאמה אישית, יביאו אתכם לתוצאה אותה אתם רוצים להשיג עם הבגדים שלכם.

Tefal דגם IT3440

4.5 15

לתקתק ולגהץ בלי להתאמץ

יתרונות

קל ומהיר לשימוש, מערכת תמיכה ייחודית, מברשת אדים, מברשת בדים, חימום מהיר, מיכל מים גדול נשלף.

חסרונות

צורה פחות אסתטית.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

רוצים לגהץ כל בגד שמתחשק לכם, בלי שזו תהיה מטלה מסורבלת ומעייפת, בקלות, במהירות ועם תוצאות מעולות? הדגם הזה מאפשר לכם בדיוק את היתרונות האלו, עם מוצר של חברה ידועה ומוכרת כמו טפאל.

 

המגהץ האנכי כולל מערכת תמיכה ייחודית שנועדה להפוך עבורכם את פעולת הגיהוץ לנוחה, קלה ופשוטה ככה שלא תהיה לכם בכלל התלבטות אם לגהץ. וכשאתם יציבים בתנועה שלכם ועם שלוש רמות אדים שניתן לכוון בהתאמה אישית, מה הפלא שגם תוצאות הגיהוץ יהיו בול כמו שרציתם.

 

המוצר המומלץ הזה כולל גם מברשות אדים ובדים, והכל כדי לספק התאמה מושלמת לבגד שאותו אתם ניגשים לגהץ, במהירות וביעילות להשגת התוצאות הטובות ביותר, בזמן קצר וללא מאמץ מיותר.

לוגו של הסקירה

מקצועי ומרשים: MIDEA דגם MY-GZ20D2W

מגהץ מתקדם ומאובזר שחשבו בו על הכל וציידו אותו בכל הציוד הנלווה ותוכניות ההפעלה, כדי שתשיגו בעזרתו תוצאות מושלמות בקלות ובמהירות, כשהוא מרשים מאוד ויזואלית ומתאים לעבודה מול קהל.

MIDEA MY-GZ20D2W

4.5 15

להקים בתוך שניות עמדת גיהוץ מושלמת

יתרונות

מתחמם במהירות, 6 תוכניות קבועות, אחסון קומפקטי, הגנה מפני חימום יתר, גיהוץ בגדים תלויים על קולב.

חסרונות

לא מתאים לכל אחד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם אנשים שרוצים לעלות רמה בכל הקשור לגיהוץ הבגד, הדגם הזה מבית מידאה הוא המומלץ עבורכם. מגהץ קיטור אנכי עם מוט טלסקופי, שמאפשר לכם אחסון קומפקטי ונוח גם בדירות שלא מצטיינות במקום אחסון.

 

הגיע הרגע להשתמש בו? שולפים בקלות מהאחסון הקומפקטי ותוך 30 שניות המגהץ מוכן לעבודה. גם אם ההפעלה אין מה להסתבך כי יש 6 תוכניות קבועות. איפה מציבים את הבגד? אין בכלל שאלה. תולים על הקולב שקיבלתם יחד עם המגהץ ומניחים על קרש הגיהוץ הקומפקטי שקיבלתם יחד איתו.

 

אם אתם עוסקים בתחום הטקסטיל והאופנה, מדובר גם בפריט מעודכן ומעוצב שמתאים להשתלב מצוין בכל סטודיו כשעובדים איתו מול קהל לקוחות. האחסון כבר אמרנו, סופר קומפקטי פונקציונלי ונוח. אז בקיצור, לכם נשאר לדאוג לשקע חשמל זמין וקדימה לעבודה.

לוגו של הסקירה

מאובזר ופונקציונלי: La Kitchenette דגם QY20-H

מגהץ שמתאים לכל סוגי הבדים ומצויד במיכל מים גדול במיוחד, שמאפשר לכם להתנפל על ערימה של בגדים מכל הסוגים ולגהץ אותם אחד-אחד, בלי למלא מים כל פעם מחדש עד להשגת התוצאה המבוקשת.

La Kitchenette QY20-H

4.5 15

כל סוגי הבגדים בגיהוץ אחד

יתרונות

מחיר אטרקטיבי, מתאים לכל סוגי הבדים, כולל מיכל מים גדול, מאובזר בקולב ומוט טלסקופי מתקפלים.

חסרונות

גודל וצורה.

קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם שום מכול לא יעמוד ביניכם ובין בגד מגוהץ, תכירו את הדגם הבא שמומלץ מאוד למשתמשים נחושים וממוקדים כמוכם. מגהץ הקיטור האנכי הזה מבית La Kitchenette לא נותן לשום דבר לעצור אותו עד להשגת התוצאה המבוקשת.

 

הוא מתאים לכל סוגי הבדים, מהעדינים ביותר, דרך חולצות ושמלות ועד אפילו לווילונות. הוא מצויד בכמה אביזרים נלווים לכל מטרה כמו קולב מתקפל, מוט טלסקופי מתכוונן לגובה ועוד. בנוסף מאובזר במיכל מים גדול במיוחד של 2.78 ליטר, מה שמאפשר לכם למלא פעם אחת מים ולהריץ כמות גדולה של בגדים לגיהוץ עד למילוי הבא.

 

לא משנה באיזו תדירות אתם מגהצים, אם הצורך שלכם הוא במכשיר מגהץ קיטור אנכי לגיהוץ כמו גדולה של בגדים בכל הפעלה, בהחלט יש מצב ששווה לכם לקחת את הדגם הזה בחשבון כמגהץ הבא שלכם.

לוגו של הסקירה

נייד וקומפקטי: Steamery Cirrus No.2

מגהץ קל משקל שלא תופס הרבה מקום, מגיע עם תיק נשיאה שהופך לכפפה מגינה מחום, מתאים מאוד לנסיעות ומעניק לבגדים רעננות וריח נעים, כשהוא מאפשר להגיע לכל פינה ומפזר עוצמת קיטור שווה לכל אורך הבגדים והבדים מהסוגים השונים.

Steamery Cirrus No.2

4.5 15

המגהץ המושלם לשימוש בנסיעות

יתרונות

קל משקל, קל לניוד, תיק הגנה מחום המשמש גם ככפפה, מתחמם במהירות, עיצוב צעיר, מתאים לכל סוגי הבד.

חסרונות

מכל מים קטן.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon

גיהוץ הוא פעולה שהולכת יחד עם נסיעות לאירועים, חופשות או פגישות עבודה לדוגמה. אז למה שלא ניקח את המגהץ האהוב מהבית איתנו לנסיעות כדי להגיע בהופעה המדויקת ביותר מבחינתנו? זה בדיוק הצורך עליו עונה מגהץ Steamery Cirrus No.2.

 

מדובר במגהץ קל משקל, שלא תופס הרבה מקום ומגיע עם תיק נשיאה מגן חום, שהופך לכפפה מגינת חום בעת השימוש. בהתאם למגהץ שאנו רוצים לשלוף במהירות מחוץ לבית ולעשות בו שימוש, הוא מגיע לטמפרטורה הרצויה במהירות תוך 25 שניות ומאפשר לנו גם ניידות בעת הגיהוץ עצמו.

 

העובדה שהמגהץ קל משקל וקומפקטי, מאפשרת לנו לעבור איתו על כל קמט הכי קטן על גבי סוגי הבדים והבגדים השונים ולספק לכל נקודה קיטור בזרימה אחידה. בנוסף המגהץ מסיר ריחות ולכלוך קל מהבגדים ומשיג תוצאה אידיאלית. כל אלו הופכים אותו למוצר מומלץ ומבוקש.

לוגו של הסקירה

פשוט וקל: TEFAL דגם DT8100

אם אתם מחפשים מגהץ קיטור אנכי פשוט וקל כדי לשלוף, להעביר במהירות כמה נגיעות על החולצה ולצאת מהבית, הדגם הפשוט והעדכני הזה מבית טפאל האו המתאים ביותר עבורכם ויעשה בשבילכם את העבודה הזו בדיוק.

TEFAL DT8100

4.5 15

לגהץ כל טי-שירט במהירות ובקלות

יתרונות

קל משקל, לא מצריך קרש גיהוץ, מתחמם בקלות, מסיים במהירות, אידיאלי לחולצות טריקו.

חסרונות

אין חיווי למכל המים.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- המאיר

לנו המוצר המעודכן והקומפקטי הזה מזכיר קצת מוצר מתחום אחר – מברגה. כמו שהמברגה שדרגה את העניין של להבריג בורג בקלות ובמהירות, פשוט לשלוף את המכשיר מהטעינה ולסגור את הפינה – כך בדיוק גם מגהץ הקיטור האנכי הזה מבית טפאל עשה לפעולת הגיהוץ הזמינה והפשוטה. שלא נאמר המזמינה.

 

מדובר במגהץ קל משקל, שמתחמם בקלות ומוכן להפעלה תוך שניות. זה בדיוק המגהץ למי שאין להם ערמות בגדים גדולות לגהץ וגם לא צריכים חליפה מחויטת ומבריקה. צעירים, רווקים ומשתמשים שפשוט מחפשים להעביר כמה נגיעות מגהץ על חולצות פשוטות ולצאת מהבית ימצאו בו את הפתרון המושלם.

 

העיצוב שלו חוסך את הצורך בקרש גיהוץ ואפשר פשוט לעבור איתו במהירות על חולצה ולסיים את הפעולה. תפוקת האדים הגדולה שלו מחטאת ומרעננת את הבגד וכבל ארוך של 3 מטרים מקל עוד על נוחות ויעילות השימוש המהיר והנוח. ממש "לרסס" קצת אדי קיטור על הבגד ולצאת מהבית עם הופעה נקייה ומסודרת. החלום של כל מי שאוהב ללבוש טי שירט נקי ומסודר "כמו חדש" בקלות ובמהירות לקראת עוד יום חדש של עבודה או סידורים.

סיכום

איך לבחור מגהץ קיטור אנכי?

החלטתם כבר שאתם מעוניינים להתחדש במגהץ קיטור אנכי. קראתם על הדגמים המומלצים ביותר אבל אתם מתלבטים באיזה מהם לבחור ומה המתאים ביותר עבורכם. כדי לעשות לכם סדר ולמצוא את מבוקשכם, שווה לעשות תיאום ציפיות ומיקוד קצר שיסייע לכם בקבלת ההחלטה. מומלץ לחשוב איזה סוג משתמשים אתם ומה בדיוק אתם צריכים ממגהץ הקיטור האנכי הבא שלכם.

 

גודל מיכל מים – ככל שנפח מיכל המים של מגהץ הקיטור האנכי הוא בנפח של כמה שיותר ליטרים, כך ניתן לגהץ באמצעותו כמות גדולה יותר של בגדים בבת אחת, באותה הפעולה ובלי צורך למלא מחדש את מיכל המים כדי לייצר את אדי הקיטור. אלו יעניקו לבגד שלכם את המראה הנקי והמדויק ללא קימוטים ושאריות בד. לכן למי שמגהץ כמויות של בגדים בכל הפעלה או סתם רוצה לחסוך את המטלה של מילוי מיכל המים בכל פעם, מומלץ לבחור בדגם שיש בו מיכל מים גדול כמה שיותר.

 

גודל המגהץ – בהמשך לסעיף הקודם, אם אתם מגהצים כמויות של בגדים בכל פעם, מגהץ קיטור אנכי גדול וכבד יכול להפוך את העבודה למעייפת. מנגד יש במגהץ עם שטח פנים יתרון שכל נגיעה בבגד באמצעותו מכסה שטח גדול יותר, וגם זה משהו שצריך לקחת בחשבון. גודל המגהץ נוגע גם לנושא האחסון ומן הסתם פשוט יותר לאחסן מגהץ קטן יותר. ככל שהמגהץ קטן יותר ככה גם קל יותר לנייד איתו אתכם מחוץ לבית לנסיעות. אז אם יש לכם דירה קטנה ללא יותר מדי שטח אחסון או לחלופין, אתם מחפשים מגהץ קיטור אנכי שתוכלו לנייד בקלות ולקחת אותו אתכם לנסיעות, קחו בחשבון את עניין גודל המגהץ.

 

תוספות וציוד נלווה – אם אתם מחפשים מגהץ קיטור אנכי לשימוש יום-יומי או בתדירות גבוהה, שימו לב גם לתוספות, אבזור ותוכניות הפעלה איתן מגיע דגם המגהץ. למי שמשתמש הרבה במגהץ, נתונים כמו מערכת תמיכה שמקלה את המאמץ והעומס על הידיים בעת הגיהוץ, בהחלט יכולים להוות יתרון.

 

למי שממילא מגהץ באמצעותו חולצה פעם בשבוע זה יהיה פחות קריטי. אותו דבר לגביי תוכניות הפעלה קבועות. מי שהגיהוץ הוא חלק משגרת היום שלו יהיה נוח הרבה יותר לחזור למגהץ שכבר אפשר לתכנת קבוע ולבצע את אותה פעולה בכל פעם במהירות, בלי להתעסק יותר מדי עם עוצמות וטמפרטורה. שימו לב גם לפרטים כמו תיק נשיאה או קיפול לאחסון, חלק מהמגהצים מגיעים עם האבזורים הללו ומקלים את השימוש למי שיש בעיית אחסון או לחלופין מי שמנייד את המגהץ לנסיעות.

שאלות ותשובות על מגהץ קיטור אנכי

למה לרכוש מגהץ קיטור אנכי?

מגהץ קיטור אנכי מאפשר לכם לגהץ את הבגדים בקלות, הוא אינו מחייב שימוש בקרש גיהוץ, מגיע במהירות לטמפרטורת עבודה, מסיימים איתו את פעולת הגיהוץ מהר יותר ומקבלים ממנו תוצאות מרשימות בבגדים, תוצאות שמדברות בעד עצמן. זהו פריט נוח, מהיר, קל לשימוש ושמשיג תוצאות נהדרות, ולכן מדובר במוצר מומלץ מאוד.

לאיזה סוגי בגדים מגהץ קיטור מתאים?

מרבית דגמי מגהץ הקיטור האנכי הקיימים בשוק כיום, מתאימים לכל סוגי הבדים, מפשתן ועד וילונות דרך חולצות דקות. אדי הקיטור נחשבים לכאלו המסירים מהבגד שכבות של לכלוך וחיידקים ואף מאריכות את חיי הבגד וחוסכות בכביסות רבות, שפוגעות באיכות הבד. לכן, מדובר במוצר שמומלץ לכל סוגי הבדים.

איך לבחור מגהץ קיטור איכותי?

כדי לבחור מגהץ קיטור אנכי איכותי, מומלץ לבחור מגהץ של חברה מוכרת, עם תוספות ואביזרים כמו מערכות תמיכה או תוכניות הפעלה קבועות, מיכל מים גדול, אפשרות לקיפול המכשיר ואחסון קל ונוח, הגעה מהירה לטמפרטורה רצויה ועוד. נתונים אלו יעזרו לכם לבחור מגהץ שישרת אתכם היטב ויגיע לתוצאות הרצויות, בקלות, במהירות ובחסכוניות.

כמה עולה מגהץ קיטור?

מגהץ קיטור אנכי נע על טווח המחירים של מאות שקלים. ישנם דגמים זולים ופשוטים יותר במאות בודדות של שקלים, ויש את הדגמים המקצועיים והמתקדמים יותר שמחירים כמעט כפול. השיקול המרכזי הוא הצורך של הלקוח ותדירות השימוש במגהץ הקיטור האנכי. אם אתם מגהצים מדי יום מספר רב של פריטים תרצו ודאי להשקיע בדגם המתקדם ביותר. לעומת זאת אם אתם עושים שימוש במגהץ אחת לכמה שבועות, בהחלט יתכן שמגהץ פשוט במאות בודדות של שקלים יתאים לכם.