מכונת כביסה: 8 מכונות כביסה מומלצות ביותר (מעודכן 2024) | Finder

בבדיקה שעשיתי, למגוון מכונות כביסה, הנה התוצאות והסיכום של מה הם המאפיינים של מכונת כביסה מומלצת ומי הן מכונות הכביסה המוצלחות והנמכרות ביותר בישראל לשנת 2024?

icon pos_1

ניתחנו

35 סקירות

ו-

2590 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

קראנו עשרות סקירות ומאות ביקורות על מכונות כביסה וריכזנו עבורכם את הטובות ביותר

מידע נוסף על מכונות כביסה מומלצות

כולנו משתמשים במכונת כביסה, וההבדל בין רכישת מכונת כביסה מומלצת ואיכותית באמת, לבין רכישת מכונת כביסה טובה פחות, ניכר ומשפיע על איכות החיים. אז הפשלנו שרוולים, בדקנו והשוונו בין עשרות מכונות כביסה, בחלקן השתמשנו בעצמנו ועבור חלקן אספנו ניסיון של אחרים ואם גם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם הפעלה של המון מכונות כביסה בכל שבוע (וגם אם לא) – כדאי שתקראו את המדריך המקיף שלפניכם, וכך תגלו איך לבחור מכונת כביסה מומלצת ומי הן מכונות הכביסה הנמכרות ביותר בישראל בשנת 2024

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 מכונות כביסה המומלצים על ידי המומחים שלנו

מכונת הכביסה הטובה ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מכונת כביסה המגוונת ביותר

השווה מחיר

Serie 4 WAN24269IL
X

השוואת מחירים למוצר:

4 12

מכונת כביסה ישראלית נוחה וקומפקטית

השווה מחיר

WT8700
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

תגית רקע
בחירה מקצועית שלי לאחר סקירה מקיפה
F16105S LG
דגם F16105S LG

מכונה יעילה הצורכת לא רק מעט חשמל, אלא גם מעט מים ביחס למכונות עם קיבולת מקסימלית דומה של עד 10 קילוגרמים. מדובר במכונה חזקה, אמינה וחכמה עם שלל תכונות שמטרתן אחת – שהבדים המכובסים יצאו נקיים ונעימים עוד יותר מכפי שחשבתם שאפשר.

קנה עכשיו ב- Last Price

כמעט כל מי שקונים מכונת כביסה חדשה כבר מכירים היטב מכשיר חשמל ביתי חשוב זה, אם תקנו מכונת כביסה חדשה בשנת 2024 מאוד ייתכן שלא תהיה זו המכונה הראשונה שאתם קונים, וכנראה גם לא האחרונה. בחירה נכונה של מכונת כביסה מומלצת תבטיח לכם חמש, שבע, לעיתים אפילו עשר שנים ומעלה של כביסות ללא תקלות. הסוד הוא לאפיין נכון את הצרכים שלכם, לזהות את הדגמים שנותנים מענה מוצלח לצרכים אלה – ולבחור מבין אלה מכונת כביסה שמספקת את התמורה הרבה ביותר ביחס למחיר. 

מכונות כביסה מומלצות במחסן שלנו

מכונות כביסה מומלצות שסקרנו במחסנים – מעודכן 2024

בבחירה של מכונת כביסה, כמו גם בבחירה של מכשירי חשמל רבים אחרים, יש מאפיינים שקל להשוות ביניהם ויש מאפיינים שקשורים להעדפות סובייקטיביות. כך למשל אין תשובה חד משמעית לשאלה- מה עדיף, מכונת כביסה עם פתח עליון או מכונה "רגילה" (עם פתח מלפנים)? עוד על הבדל מהותי זה בין מכונות כביסה ניתן לקרוא כאן – סקירת מכונות כביסה פתח עליון. עניין מרכזי נוסף בתחום מכונות הכביסה הוא החברה המייצרת של המכונה. ישנן חברות הידועות ככאלה המייצרות מכונות כביסה מעולות, ביניהן כמה חברות גרמניות (מכונות כביסה בוש למשל וגם Mielle ו AEG). יש גם מכונות טובות מאוד מתוצרת "כחול לבן", למשל מבית קריסטל – אמקור. 

 

יצאנו לבדוק: מה הם המאפיינים של מכונת כביסה מומלצת ומי הן מכונות הכביסה המוצלחות והנמכרות ביותר בישראל לשנת 2024? התוצאות, עם שפע של טיפים לבחירת מכונת כביסה איכותית ועצות לבחירת מכונת הכביסה הבאה שלכם – במדריך שלפניכם.

לוגו של הסקירה

החיים טובים עם מכונת כביסה מדגם F16105S של LG

מכונה יעילה הצורכת לא רק מעט חשמל, אלא גם מעט מים ביחס למכונות עם קיבולת מקסימלית דומה של עד 10 קילוגרמים. מדובר במכונה חזקה, אמינה וחכמה עם שלל תכונות שמטרתן אחת – שהבדים המכובסים יצאו נקיים ונעימים עוד יותר מכפי שחשבתם שאפשר.

F16105S LG
F16105S LG

דגם F16105S LG

4.5 15

עבור מי שמעדיפים מכונת כביסה עם פתח קדמי ה-LG F16105S היא בחירה מצוינת.

יתרונות

טכנולוגיית AI DD לאבחון משקל סגולי ותכונות נוספות של הבד המכובס ובחירת תנועת כיבוס אופטימלית בהתאם

מחזור כביסה TurboWash מהיר במיוחד (59 דקות יספיקו עבור רוב הכביסות שלכם)

שימוש בקיטור להבטחת היגיינה מקסימלית

מידות חיצוניות קטנות יחסית לנפח התוף והקיבולת

קרא עוד
חסרונות

יקרה יחסית

אמינות הטכנולוגיות החדשות לא ברורה לאורך זמן

קנה עכשיו ב- Last Price

מבחינת נתונים טכניים ל- F16105S של LG יש במה להתגאות, ניתן להעמיס בה עד 10 ק"ג של כביסה מידותיה החיצוניות צנועות ביחס לקיבולת שלה, יש לה משקל עצמי גבוה המבטיח יציבות, מהירות סחיטה מרבית של 1,400 סל"ד (יש מכונות בעלות מהירות סחיטה מקסימלית גבוהה יותר) והדירוג האנרגטי שלה הוא A. אפשר לבחור תכנית עם שלב בו נעשה שימוש בקיטור כדי להשיג ניקיון טוב במיוחד ולהיפטר מאלרגנים ובקטריות. המכונה מגיעה עם אחריות יצרן כללית של שלוש שנים ואחריות של 10 שנים על מנוע המכונה.

 

עוד מאפיין מעניין של מכונת כביסה זו היא החדשנות הטכנולוגיות שלה. ממשק המשתמש ידידותי להפליא ונוח לא רק להפעלה אלא להתאמה אישית, אולם חשוב לזכור כי מדובר במכונת כביסה בה משולבות טכנולוגיות חדשות רבות עם שלל מנגנונים (אלקטרומכניים ואחרים) שאמינותם לאורך זמן טרם הוכחה.               

 

למכונות כביסה נוספות של LG היכנסו לסקירה המשווה בין הטובות ביותר של LG       

 

 

בסרטון: טיפים כיצד לבחור מכונת כביסה

חוות דעת מקצועית

מכונת הכביסה F16105S LG היא מכונה איכותית המציעה מספר טכנולוגיות חדשניות, ביניהן: טכנולוגיית AI DD המאבחנת את המשקל הסגולי ותכונות נוספות של הבד המכובס ובוחרת את תנועת הכיבוס האופטימלית בהתאם. מחזור הכביסה TurboWash הוא מהיר במיוחד כאשר 59 דקות יספיקו עבור רוב הכביסות שלכם. השימוש בקיטור של המכונה מבטיח היגיינה מקסימלית.

 

בנוסף, למכונת כביסה זו מידות חיצוניות קטנות יחסית לנפח התוף והקיבולת. עם זאת, יש לציין גם כי המחיר של גבוה יחסית והטכנולוגיות החדשניות יכולות להיות מעט מורכבות עבור חלקה מהאנשים. בסופו של דבר, מכונת הכביסה הזו מציעה פתרון מתקדם ויעיל למי שמחפש טכנולוגיות חדשניות, מהירות עבודה וקיבולת גדולה. המחיר הוא גבוה, אך יש אנשים שמוכנים להשקיע כדי לקבל מכונה שתתאים לצרכים המדויקים שלהם ותעשה עבודה נהדרת.

מה לקוחות חושבים על המוצר

רוב הביקורות על מכונת הכביסה  F16105S LGהן חיוביות ומדברות על עבודה שקטה במיוחד, יכולת להוסיף פריט נשכח בגלל טכנולוגיית ADD ITEM וכי מידות הגוף הן מפתיעות לטובה. הקיבולת היא טובה ואפילו האפליקציה היא נוחה לתפעול. יש גם שבחים על הפעולה המהירה של המכונה, ועל איכות ניקיון הבגדים, שזה הכי חשוב, לצד דירוג אנרגטי גבוה ומגוון רחב של תוכניות.

 

מנגד, לקוחות מדווחים גם על כך שהאפליקציה באנגלית בלבד ולא מתאימה לכולם, וכי יש תקלות מינוריות כמו הצטברות מים בתחתית גומי האיטום. יש גם טרוניה על המחיר, אך זה די מתבקש. בסופו של דבר, רוב הלקוחות מרוצים מאוד ומדווחים גם על עמידות לאורך זמן.

חשוב לשים לב

חברת LG מספקת פה מכונת כביסה איכותית מאוד ומתקדמת. עם זאת, במוצר כמו מכונת כביסה, לפעמים טכנולוגיות ואפליקציות לא תמיד עושות את עבודה אצל חלק מהקהל הוותיק והטכנופובי יותר. עם זאת, כאשר מסתדרים ונסגרים על הטכנולוגיה, היא בהחלט יודעת לתת ערך מוסף ולהתאים את עצמה למשתמש.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה המגוונת ביותר: Bosch WAN24268il

מכונת כביסה גדולה ואיכותית עם מגוון רחב של תוכניות מיוחדות לנוחיותו של המשתמש. מסוגלת לשטוף גם בדים רגישים במיוחד ומציעה מגוון פיצ'רים מתקדמים שמסייעים לכם להגיע לתוצאה האיכותית ביותר של ניקיון הבגדים שלכם

Bosch WAN24268il

4 12

מכונת כביסה חזקה, מהירה, נקייה ועם מגוון פיצ'רים

יתרונות

 עוצמתית

טובה לבדים עדינים

פיצ'רים מתקדמים לחובבי הגאדג'טים

חסרונות

 ממשק מעט מורכב

Serie 4 WAN24269IL
קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת הכביסה החדשנית של בוש היא מכונה גדולה במיוחד עם קיבולת של 8 ק"ג ומהירות סחיטה מרבית של 1,200 סל"ד. מדובר במכונה עוצמתית ואיכותית במיוחד, עם דירוג צריכת אנרגיה A, כך שהיא גם שומרת על הסביבה. מבדיקות שערכנו, מכונת הכביסה WAN24268il של בוש מצטיינת בניקיון של בדים עדינים עם מגוון רחב של תוכניות ספיציפיות ומתקדמות, לפריטים כמו: חולצות, כביסה כהה, בגדי ספורט, וכביסה מהירה/מעורבת. יש לה תכנית שקטה, תכנית הגיינית במיוחד, ותוכניות לפוך, צמר, בדים עדינים/משי וגם תוכנית הנקראת PowerWash, המציעה פעולת שטיפה אינטנסיבית מהירה ב- 60 דקות, 30 דקות, או 15 דקות בלבד.

 

המכונה מגיעה עם מגוון רחב של פיצ'רים מתקדמים כמו Varioperfect שמציע חיסכון בזמן או באנרגיה ע"י בחירה בלחצן SpeedPerfect או בלחצן  EcoPerfect. וגם לחצנים מיוחדים אשר בוררים טמפרטורה, מהירות סחיטה, מפלס מים גבוה, קדם כביסה, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות ואפשרות Reload, שהוא מנגנון השהיה להוספת של פריטים גם לאחר תחילת התכנית.

 

המכונה מגיע עם מנוע ecosilence drive שקט ללא פחמים, בעל עיצוב מהפכני המפחית חיכוך, לעמידות לאורך שנים. בנוסף, ישנה מערכת בקרת יציבות ומניעת רעידות, טכנולוגיה לניהול מדויק של צריכת המים, מערכת התזה ייחודית המאפשרת שטיפה מהירה ותוצאות מושלמות. תצוגת LED מתקדמת, אך יש שיגידו קטנה מעט המציגה את מצב התכנית, הטמפרטורה, מהירות הסחיטה והזמן הנותר לסיום. ישנה מערכת זיהוי חוסר איזון לפני סחיטה, וכן דלת מגנטית נוחה ובטיחותית בפני ילדים.

 

אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת כביסה של בוש, אבל מתעניינים בדגמים נוספים, היכנסו לסקירת מכונות הכביסה של בוש >>

חוות דעת מקצועית

מכונת הכביסה Bosch WAN24268il החדשה משלבת תכונות מתקדמות ונוחות: סחיטה חזקה (1200 סל"ד), חיסכון משמעותי באנרגיה (דירוג A), קיבולת גדולה (8 ק"ג), ותוכניות יעילות ומתקדמות (SpeedPerfect/EcoPerfect). השליטה במכונה היא נוחה והיא שקטה ועמידה בזכות טכנולוגיות כמו EcoSilence Drive, AntiVibration.

 

המכונה חסכונית ויודעת לנהל את המים במכונה, והעבודה שלה היא יחסית מהירה. היא יסודית, יציבה ויודעת לתת התראה קולית בסיום העבודה. יש לה דלת בטיחותית, הגנה מפני הצפות, פתח הטענה נוח, תצוגת LED גדולה ומגוון תוכניות מיוחדות. היא מעט מורכבת עבור חלק מהאנשים, אך בסך הכל היא יודעת להתאים את עצמה למשתמש.

מה לקוחות חושבים על המוצר

אחת התכונות שהלקוחות משבחים יותר מכל היא השקט שהמכונה מייצרת. העבודה היא אינה רועשת ומציקה, ואפשר לנוח או לעבוד בשקט. כמו כן, המשתמשים משבחים את מגוון התוכניות האיכותיות ויודעים שאפשר לבצע התאמה אישית בצורה אופטימלית. מגוון הטכנולוגיות הוא יעיל, וגם אנשים שפחות מבינים, רואים שיש כאן חשיבה ויכולת לשדרג את חווית השימוש במכונה.

 

הלקוחות מדווחים גם על עמידות לאורך זמן ועל איכות גבוהה של בגדים אשר יוצאת מהמכונה, גם לאחר שימוש ממושך. חלק מהלקוחות לא מרוצים מאורך הפעולה או מהניקיון של בגדים לבנים, אך הרוב המוחלט טוען למכונה שהיא כמעט מושלמת, עם יכולת לייצר איכות לאורך זמן.

חשוב לשים לב

מכונת הכביסה Bosch WAN24268il היא מכונה מתקדמת מאוד, וחלק מהאנשים לא תמיד מתחברים למגוון תוכניות, אלא רוצים הפעלה פשוטה. עם זאת, עבור הקהל הצעיר וכזה שיודע לעבוד עם מכשור מתקדם, זוהי מכונה אופטימלית עם חווית שימוש נעימה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ישראלית נוחה וקומפקטית: קריסטל CT8600

מי מכם שגר בדירה קטנה או בדירת שותפים ורוצה מכונת כביסה איכותית שלא תופסת הרבה מקום אז המכונה הזאת היא המושלמת ביותר בשבילכם. המחיר שלה נוח ומעולה ביחס לתמורה, הפתח העליון חוסך הרבה שטח שימוש (ובנינו, זה גם יכול להיות הרבה יותר נוח) והצורה הצרה שלה הופכת אותה לאידיאלית למקומות צפופים.

אם אתם מעוניינים במכונת כביסה של קריסטל, היכנסו לסקירה שלנו שמשווה בין הדגמים השונים של קריסטל >>

קריסטל CT8600

4.5 15

מכונה ישראלית עם פתח עליון שטובה לחללים קטנים

יתרונות

מחיר נוח

פתח עליון

מעולה לחללים קטנים

דירוג אנרגטי גבוהה (A)

צג דיגיטלי

זיכרון לאחר הפסקת חשמל

תכניות קלאסיות טובות

חסרונות

לא כולם מתחברים לפתח העליון

מהירות סחיטה מעט נמוכה

WT8700
קנה עכשיו ב- KSP

המכונה מגיעה עם חמש עשרה תכניות הפעלה מבית קריסטל, ביניהן תכניות מוכרות וטובות כמו כותנה, צמר ואחרים, וגם תכניות מעט יותר מיוחדות כמו תכנית סיבים מעורבים, תכנית כביסה ביד, חסכון בכביסה מעורבת, תכנית מהירה ועוד המון אחרות. הדירוג האנרגטי שלה פשוט מעולה והיא מגיעה עם תוף מפלדת אל חלד שיישמר לכם לאורך זמן, גם לאחר שימוש מסיבי וארוך.

 

המכונה מגיעה עם צג דיגיטלי ברור ומעוצב, תאי מילוי חומרי ניקוי שנשלפים וקלים להחזרה ואולי גולת הכותרת של הפונקציות: תכנית זיכרון לאחר הפסקת חשמל. במידה וקרתה הפסקת חשמל והמכונה נאלצה לעצור, היא תזכור באיזו תכנית ניקוי היא עבדה ברגע שיחזור החשמל והיא תמשיך לפעול לבדה! במכונה קיים התקן בטיחות שימנע מילדים סקרנים לפתוח את המכונה בזמן שהיא עובדת כך שתוכלו להרגיש בנוח שהם מסתובבים ליד המכונה.

מילה מהמומחה שלנו

חשוב לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן

קניתם מכונת כביסה חדשה? מעולה, כדי לשמור עליה, רצוי לא להכניס אליה יותר מדי בגדים ולא לדחוס אותם לתוכה. בנוסף, אל תשימו יותר מדי אבקת כביסה ומרכך, כי זה לא תורם לא לבגדים ולא למכונת הכביסה ובהחלט לא ינקה את הבגדים יותר, אלא להיפך!

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה עם פתח עליון במחיר משתלם - INDESIT L50300

מכונת כביסה בעלת פתח עליון אשר מתאימה במיוחד לדירות קטנות. הפתח העליון והמבנה הצר של מכונת הכביסה חוסך הרבה שטח יקר על הרצפה. 

בנוסף, ה – INDESIT L50300 מוצעת במחיר תחרותי מאוד למכונות כביסה עם פתח עליון.

 

INDESIT L50300

4.5 15

יתרונות

מחיר משתלם

קומפקטית

חסכונית בחשמל (דירוג אנרגטי A)

שקילה אוטומטית

14 תכניות כביסה

חסרונות

מספיקה ל-5 ק"ג כביסה בלבד

מעט מרעישה

BTWA55022IL
קנה עכשיו ב- KSP

מכונה שלא צריך לשבור איתה את הגב כדי להכניס בגדים מלוכלכים למכונה או להתכופף להוציא את הבגדים הרטובים לאחר הכביסה. הפתח העליון מקל על הכנסת הכביסה וחוסך מקום בדירה.

למכונת הכביסה 14 תכניות כביסה להפעלה נוחה. ישנן גם תכניות מקוצרות כך שניתן לכבס במהירות. עם דירוג אנרגטי A ושקילה אוטומטית של הכביסה מקבלים מכונת כביסה חסכונית ביותר. ובמחיר זול בהרבה ממכונות כביסה אחרות בעלות פתח עליון.

הרגישים לרעש כדאי שייקחו בחשבון שישנם לקוחות שהתלוננו על רעש בעת פעולת המכונה.

 

בשורה התחתונה מדובר על מכונת כביסה קומפקטית, המנקה בצורה טובה ויעילה את הבגדים ובמחיר משתלם ביותר.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה היוקרתית ביותר: WCS PWash WWD320 של Miele

מכונת הכביסה WCS  של Miele היא המתקדמת והיקרה ביותר בקטגוריה שלה. היא מציעה פעולה עוצמתית, מדויקת ומהירה, במינימום רעש וזמן. היא עמידה במיוחד לאורך זמן ומציעה מגוון עצום של פיצ'רים מתקדמים לפרסונליזציה של השטיפה

 

אם אתם מחפשים מכונת כביסה שתלווה אתכם למשך שנים רבות, מכונות הכביסה של MIELLE ידועות כמאריכות ימים גם בשימוש יומיומי (וגם נבדקו ונמצאו ככאלה). מדובר במכונת כביסה עדינה במיוחד, עם תכניות כביסה עדינות כל כך עד שתוכלו לוותר על גיהוץ הבגדים.

Miele WCS PWash WWD320

4.5 15

מכונת כביסה מתקדמת, חכמה ועמידה לאורך זמן

יתרונות

 חכמה מאוד

עוצמתית בצורה קיצונית

מתאימה למגוון בדים.

חסרונות

קרה ביחס לקטגוריה שלה

קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת הכביסה WCS היא מכונת כביסה מתקדמת עם פתח קדמי בעל קיבולת של 8 ק"ג כביסה. היא מביאה את האיכות והיעילות של Miele  תוך כדי שילוב של כמה מהפונקציות המבוקשות והחשובות בעולם מכונות הכביסה. היא מכונת כביסה עוצמתית ומהירה המציעה טיפול עדין בכביסה הודות לתוף כוורת הדבש. יש לה פונקציות מתקדמות כגון הכנה לגיהוץ קל, קפסולות מינון המושלמות לתוספי כביסה ומנוע חסכוני, עוצמתי ללא בלאי או שחיקה.

 

מבדיקות שערכנו, מהירות הסחיטה המרבית של המכונה היא 1,400 סל"ד ויש לה פונקציות של עצירת שטיפה ופעולת "ללא סחיטה". המכונה היא מרשימה ויפה מאוד, ולבטח פונה לאנשים שמתכננים את ההצבה של המכונה במקום פתוח לעין. למכונה יש לוח LED מתקדם עם מגוון רחב של פונקציות, כולל השהיית התחלה עד 24 שעות, תצוגת הזמן הנותר וניקוי אוטומטי של מגירת תכשיר כביסה. המכונה מגיעה עם יעילות אנרגטית בדירוג A, והיא חסכונית ב-20 אחוז ממכונות אחרות בקטגוריה שלה.

 

המכונה היא מאוד יעילה, וכן הרבה יותר שקטה מהמתחרות שלה, גם בעת סחיטה. היא צורכת מעט מים וחשמל באופן יחסי ובכך מייצרת חיסכון לאורך זמן. היא מגיעה עם בקרת מטען אוטומטית, כביסה בטמפרטורה "קרה", חיישן הקצפה ומנוע מנוע חסכון מקצועי. היא יכולה לכבס ביעילות כותנה (צבעונית), גיהוץ מועט, עדינים, חולצות, צמר (כביסה ביד), מהירה 20 ד', מעילים, אטימה, כותנה חסכונית, שטיפה נפרדת/עמלון, ניקוז/סחיטה. יש לה בקרת מים ונעילה עם קוד גישה למי שצריך. הממשק אופטי ונוח, ולכן המחיר שלה הוא גבוה יותר מהמתחרים באותה קטגוריה.

 

עדיין מתלבטים? היכנסו להשוואה של מכונות כביסה מילה מומלצות >

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה לבית עם ילדים קטנים - Sharp ES-FE810CZL-W

בבית עם ילדים קטנים יש תמיד הרים של כביסה. ה – ES-FE810CZL של שארפ מתאימה בדיוק לבית עם ילדים קטנים. 

מצד אחד היא מציעה קיבולת גדולה של 8 קילו שתוכל להתמודד בקלות עם כמויות של כביסה ומהצד השני היא מצוידת בנעילת ילדים שתמנע מהשובבים הקטנים להתעסק עם כפתורי המכונה ולחרב לכם את הכביסה.

Sharp ES-FE810CZL-W

4.5 15

מושלמת לבית עם ילדים - Sharp ES-FE810CZL-W

יתרונות

קיבולת 8 קילו

מהירות סיבוב גבוהה

חסכונית בחשמל. דירוג A++

15 תכניות כביסה

תוכניות לכביסה מהירה ב-15 דקות.

נעילת ילדים

חסרונות

הכיתוב על גבי המכונה אינו בעברית (באנגלית או בערבית).

היו לקוחות שהתלוננו על שירות הלקוחות בחברת שארפ.

ES-F814LW
קנה עכשיו ב- Last Price

ה – ES-FE810CZL של שארפ מציעה 15 תכניות כביסה, ביניהן גם תכניות לכביסה מהירה ב15 דקות (!). כך תוכלו במהירות לכבס כביסה שאינה מלוכלכת במיוחד וצריך לכבס באופן דחוף.

בנוסף מהירות הסיבוב במכונה גבוהה (1000 RPM), כך הכביסה שיוצאת מהמכונה יוצאת עם פחות מים ומתייבשת מהר יותר. 

 

פונקציית נעילת הילדים תנעל את בחירת התוכנית שבחרתם לאחר הפעלת המכונה ותמנע מקטנטנים שאוהבים ללחוץ על כפתורים לשנות או לכבות תוכנית באמצע.

 

התוכנית הנבחרת תופיעה בתצוגת לד ברורה ונוחה ומתחתיה הטמפרטורה המומלצת לתוכנית. הטמפרטורה ניתנת לשינוי. 

 

בשורה התחתונה – מכונת כביסה נוחה ועמידה המתאימה בעיקר לבית עם ילדים.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה הכי חכמה: Siemens iQ300 WM12N278IL

מכונת הכביסה החדישה של סימנס מציעה חוכמה ואינטליגנציה לצד עוצמה בלתי מתפשרת. יש לה מנוע חדשני, היא אמינה, שקטה עם צריכת חשמל מעולה. יש לה מגוון רחב של פונקציות שנועדו לסייע למשתמש להגיע לתוצאות אידיאליות

 

אם אתם מעוניינים לבדוק דגמים נוספים של סימנס, היכנסו לסקירת מכונות כביסה סימנס אצלנו באתר >

SIEMENS iQ300 WM12N278IL

4.5 15

מכונת כביסה מתקדמת העובדת בשיתוף פעולה עם המשתמש

יתרונות

קלה לשימוש

מתקדמת

חזקה

חסרונות

רועדת מעט בסחיטה

iQ300 WM10N061IL
קנה עכשיו ב- KSP

מכונת הכביסה המתקדמת של סימנס מביאה איתה את השילוב המושלם בין עוצמה לבין חוכמה. מדובר במכונה עוצמתית שיודעת לזהות דפוסי שימוש ולהציג מספר רב של תוכניות למען נוחיותו של המשתמש. היא מגיעה עם מנוע חדשני ללא פחמים, והיא גם אמינה ושקטה, אם כי במהירות סחיטה גבוהה, ייתכן כי היא תרעד מעט.

 

המכונה מגיעה עם פיצ'ר Varioperfect של קיצור זמן התכנית או חיסכון באנרגיה לבחירת המשתמש. יש לה תכנית מהירה ב-15 או 30 דקות בלבד ומנגנון מתקדם מפני הצפה. יש לה צריכת חשמל מצוינת עם דירוג אנרגטי A והיא גם שומרת על הסביבה. היא מציעה קיבולת גדולה יחסית של 8 ק"ג ומהירות סחיטה מרבית של 1,200 סל"ד. המכונה מציעה מגוון תכניות מיוחדות כולל תוכנית אינטנסיבית מהירה, חולצות, בגדי טיולים/עמידים במים, כביסה מהירה/מעורבת, תכנית הגיינית במיוחד, הלבשה תחתונה, פוך, צמר, בדים עדינים/משי, ותכנית מהירה ואינטנסיבית ב-60 דקות בלבד!

 

למכונה יש מסך טאץ' מתקדם וברור, אשר מאפשר להבין את כל האופציות בבירור, כולל טיימר להפעלה מאוחרת ואפשרות השהיית התכנית להוספת פריטים גם לאחר תחילת התכנית. המכונה גם מזהה עודף קצף וחוסר איזון, ועם דלת נוחה ובטיחותית להגנה מפני ילדים. מכונה איכותית מאוד, ועם מחיר לא יקר מדי ביחס לקטגוריה ולמה שהיא נותנת למשתמשים שלה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה הכי קומפקטית: ProSense L6F47264IM של AEG

מכונת הכביסה ProSense L6F47264IM של AEG מציעה איכות מצוינת וערך נהדר לכסף עבור מכונה זולה יחסית. היא מכונה קטנה יחסית, אך עוצמתית וחכמה, אשר עושה עבודה נהדרת עם מגוון רחב של בדים. היא חסכונית מאוד ושומרת על המראה המיטבי של הבגדים

AEG ProSense L6F47264IM

4.5 15

מכונת כביסה זולה עם ערך נהדר לכסף

יתרונות

זולה

ערך מצוין לכסף

10 תוכניות מגוונות

חסרונות

קטנה יחסית

ללא פיצ'רים מתקדמים

קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת הכביסה פרוסנס  של AEG היא מכונת כביסה קטנה וקומפקטית עם קיבולת של עד 7 ק"ג, עם מהירות של 1,200 סל"ד. יש לה דירוג אנרגטי לפי תקן אירופאי/ ישראלי A/A+++ ולוח בקרה דיגיטלי עם פנל בקרה שחור ותצוגת LCD דיגיטלית. היא מגיעה עם דלת זכוכית כסופה ועם פתח הטענה ענק 34 ס"מ ופתיחה ארגונומית. יש לה תוף Gentle Care. מבדיקות שערכנו, רמת רעש בהפעלת המכונה סבירה בהחלט, גם בסחיטה. המכונה מגיעה עם טכנולוגיית ProSense® בה כל כמות כביסה נמדדת כדי להתאים אישית כל מחזור ולחשב במדויק את כמויות המים והחשמל הנדרשות לכביסה. 

 

הטכנולוגיה של המכונה מסייעת גם בחיסכון בצריכת המים, והחשמל ובזמן הכביסה עבור כמויות קטנות יותר. המכונה שומרת על המראה המיטבי של הבגדים בכל סוג של אופציית שטיפה. המכונה יודעת לטפל גם בבד עדין, וגם בבגדי צמר, ברמה הזהה לכביסת יד. למכונה יש תוף מתקדם בשם Gentle Care  המטפלת בעדינות בבגדים ומשפרת את תוצאות. הניקוי נעשה תוך כדי חסכון באנרגיה ומים וכל זה בעזרת העיצוב החדשני של התוף.

 

המכונה מסייעת לקצר את זמן מחזור הכביסה עם פונקציית Time Saver  המושלמת לבגדים עם לכלוך קל. יש לה 10 תוכניות כביסה שונות, כולל תוכנית ייעודית לצמר או משי ותוכנית מהירה לשטיפת 3 ק"ג ב-20 דקות בלבד. חלק מהתוכנות האחרות: כותנה, שמיכות, בגדי ספורט ועוד. המכונה יודעת לתת טיפול ייעודי בכתמים ולבצע הפעלה מושהית של עד 20 שעות. היא אמנם קטנה יחסית ולא מתקדמת כמו המתחרות, אך תמורת המחיר היא נותנת ערך מדהים.

מילה מהמומחה שלנו

ניקוי אבנית אחת לחודשיים!

אחת לחודשיים, לפי כמות השימושים שלכם במכונת הכביסה, כדאי להפעיל אותה כשהיא ריקה לחלוטין. כוונו את הטמפרטורה ל-90 מעלות והוסיפו 2 כוסות חומץ או מלח לימון – פעולה שעוזרת מאוד לשמור על מכונת הכביסה

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה שאפשר להפעיל מהסמארטפון: Candy RO16106DWHC7-1-S

מי שיודעים להעריך איכות איטלקית ייהנו מאוד מדגם פורץ דרך זה של Candy. מתאימה במיוחד למי שכבר משתמשים במכשירים חכמים הנשלטים דרך רשת האינטרנט כמו גם למי שמעוניינים להתחיל ליהנות מעולם האפשרויות החדש של עידן ה-IT (אינטרנט של הדברים, Internet of things), וה-AI (בינה מלאכותית, Artificial Intelligence).

Candy RO16106DWHC7-1-S

4.5 15

מכונת הכביסה מבית CANDY האיטלקית מציעה לא פחות מעשרה ק"ג של קיבולת כביסה ו-16 תכניות כביסה מגוונות לסוגים שונים של...

יתרונות

קדמת טכנולוגיית האינטרנט של הדברים

חזקה

בעלת קיבולת גדולה

מכבסת מעולה

חסרונות

גדולה יחסית במידותיה (מתאימה פחות למי שמוגבל במקום פנוי להצבת המכונה).

RP4106BWMR1-S/1-S
קנה עכשיו ב- Last Price

מותג ותיק פחות משני היצרנים הגרמנים שהזכרנו, אבל גם הוא כבר הספיק לרכוש מוניטין עולמי כמוביל בתחום מכשירי החשמל הביתיים בכלל ומכונות כביסה בפרט. דגמי 2023 של קונצרן Candy האיטלקי (כיום חלק מקבוצת Haier הגרמנית) מביאים עימם את בשורת ה-IT (אינטרנט של הדברים, Internet of things), דגם RO16106DWHC7-1-5 הושק בסוף שנת 2019 והחל להימכר גם בישראל כבר בתחילת 2020. 

 

מבחינת מפרט טכני מדובר במכונה בעלת פתח קדמי בעיצוב מתקדם המציעה קיבולת מרבית של 10 קג', מהירות סחיטה של 1,600 סל"ד, 16 תכניות מובנות (ועוד אינסוף אפשרויות הפעלה מקוונת באמצעות האפליקציה) ודירוג אנרגטי A.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה הכי חסכונית: Electrolux EW6T4722AM, מכונת עם פתח עליון וברוחב של 40 ס"מ בלבד

מכונת פתח עליון קלאסית קטנה ופשוטה שתשרת אתכם לתקופה כמעט בלתי מוגבלת. אם אתם לא חייבים מכונת כביסה עם פתח צד (המאפשר מיקום מייבש כביסה מעל), ואתם מחפשים מכונה קומפקטית ויעילה מבית טוב: זו עשויה להיות מכונת הכביסה המומלצת עבורכם. עם אמינות ומוניטין של עשרות שנים, הפעלה שקטה במיוחד וממשק ידידותי ופשוט, מדובר במכונת כביסה קטנה ומומלצת. דרך אגב, כאן יש לנו עוד כמה מכונות כביסה עם פתח עליון שכדאי לכם לבדוק.

Electrolux EW6T4722AM

4.5 15

יתרונות

קומפקטית

פתח עליון (למי שאוהבים מכונות כאלה)

שקטה

יעילה

מאריכת ימים

חסרונות

קיבולת של 7 ק"ג בלבד

רמת תחכום בינונית (יחסית לדגמי 2020 של מכונות עם טכנולוגיות מתקדמות).

PerfectCare EW6T3603AM
קנה עכשיו ב- Last Price

יש סיבות שונות להעדפת מכונה עם פתח עליון. ישנם מי שמוצאים שיותר נוח להם להכניס ולהוציא בגדים מהמכונה מלמעלה ולא מלפנים, יש מי שיאמרו שמכונות כאלה מאריכות ימים יותר ולפעמים זה פשוט עניין של מקום, קל יותר למצוא מכונה צרה מספיק אם מחליטים ללכת על מכונה עם פתח עליון. 

 

אלקטרולוקס היא חברה שוודית הידועה כיצרנית מכשירי חשמל ביתיים מעולים. מכונות הכביסה של אלקטרולוקס מוכרות כאמינות, יעילות, נוחות להפעלה וכאלה שאותן מחליפים לא בגלל שהגיעו לסוף דרכן אלא כדי להתחדש או מאילוצים כגון צורך להצטייד במכונה עם קיבולת גדולה יותר (משפחה שגדלה), במידות אחרות (מעבר דירה) וכד'. כאן, מדובר במכונת כביסה מומלצת, עם מערכת אוטומטית שתקבע את אורך מחזור הכביסה לפי נפח המילוי של התוף, מערכת ייחודית של פיזור מרכך הכביסה לקבלת תוצאה אחידה וריחנית במיוחד, גוף חימום מונע היווצרות אבנית, וצג LCS נוח.

סקרנים לדעת איך דירגנו?

ובכן, בשביל לבצע את הדירוג בדקנו חלק גדול ממכונות הכביסה בעצמנו, בחלק האחר נכנסנו לאתרים של המותגים, בדקנו מפרטים  טכניים והתמקדנו בתכונות כמו: קיבולת, סחיטה, פיקוד, חסכון במים ובחשמל ועוד.. כמובן, שנעזרנו גם בחוות דעת ובהמלצות, שקללנו את כל הנתונים יחדיו וביססנו עליהם את ההמלצות. 

סיכום

איך משווים בין מכונות כביסה?

 

מרגע שאנחנו הופכים אנשים עצמאיים, דרך שלבי גידול הילדים ולמעשה לתמיד – הכביסה מלווה אותנו. בכל קבוצת משפחות בפייסבוק קל לגלות מייד, שהכביסה היא עניין מורכב הדורש שעות רבות, בכל משפחה. בישראל, משפחה ממוצעת בת ארבע נפשות מפעילה לפחות חמש מכונות כביסה בשבוע (עם ממוצע של לא פחות מ – 12 מכונות כביסה בשבוע). אין ספק, שאיכות, קיבולת, ואמינות מכונת הכביסה הבאה שלכם ישפיעו על הזמן שתבלו בכביסות…

 

אם כן, כדאי לבחור מכונת כביסה מומלצת, שתאפשר כביסה מהירה בהיקפים שמתאימים לכם, באיכות גבוהה ובאמינות שתאפשר לכם להחליף מכונת כביסה רק אחת לתקופה ארוכה. אם גם אתם מבלים בכביסה כמה שעות טובות בכל שבוע – הסקירה הזו עשויה לעזור לכם לשפר את שיגרת הכביסות ולייעל אותה.

 

איך בוחרים מכונת כביסה מומלצת?

 

כדי להבין במה בדיוק נבדלת מכונת כביסה אחת מרעותה צריך להכיר את המשתנים אליהם מתייחסים כל היצרנים במפרטים הטכניים. המאפיינים המרכזיים שמעידים על ביצועים ואיכות של מכונת כביסה הם הקיבולת שלה (או במילים אחרות: כמה קילוגרמים של בגדים, מצעים, מפות שולחן, מגבות וכד' ניתן להעמיס בכל סבב של הפעלת מכונת הכביסה שלכם), מהירות הסחיטה המרבית (מספר הסיבובים לדקה, סל"ד בקיצור, שמבצע התוף של מכונת הכביסה במהלך שלב הסחיטה), דירוג אנרגטי (כמה חסכונית המכונה מבחינת צריכת חשמל), מידות פיזיות (גובה, עומק, רוחב), משקל עצמי (מכונות כביסה צריכות להיות כבדות), מיקום הפתח דרכו מכניסים ומוציאים כביסה מהמכונה (פתח עליון או פתח קדמי), מספר תכניות הכביסה מהן ניתן לבחור, האם מדובר במכונה שהיא גם מייבש כביסה (מכונת כביסה ומייבש כביסה במכונה אחת), האם ניתן לשלוט במכונה באמצעות אפליקציה, ועוד.

 

מעבר לנתונים טכניים שאפשר למצוא במפרט היצרן כדאי לקחת בחשבון נושאים כמו נוחות השימוש וידידותיות ממשק ההפעלה של המכונה, אמינות המכונה והחברה המייצרת אותה, היקף האחריות ואיכות השירות (במידה ובכל זאת נצטרך להזמין טכנאי אם כדי לתקן תקלה או רק לצרכי התקנה). מידע כזה אפשר למצוא בחוות דעת של מי שכבר קנו מכונה זהה לזו שאתם מתעניינים בה.

 

רגע לפני שנצלול לפרטים אודות מכונות כביסה מומלצות לשנת 2024 כדאי שנוודא שמשמעות המידע שאספנו עבורכם תהיה ברורה כך שיהיה שימושי לכם. לפניכם פירוט קצר אודות נתונים שמספקים היצרנים ויש לקחת בחשבון בבואנו להשוות בין דגמים שונים של מכונות כביסה.

 

  • כמה בגדים נכנסים למכונה בכל סבב כביסה? הקיבולת המרבית של מכונת הכביסה

     

    נתון הקיבולת המרבית של מכונת הכביסה נועד לאפשר לנו לדעת כמה כביסה בדיוק אפשר להעמיס בכל סבב הפעלה של המכונה. ישנם יצרנים המציינים גם את נפח התוף (בליטרים) אבל בדרך כלל הקיבולת המרבית תימסר בק"ג. קיבולת כביסה שכיחה כיום נעה בדרך כלל בין שישה לתשעה ק"ג, כאשר בדרך כלל ניתן להפעיל סבב כביסה כשהתוף מלא רק באופן חלקי, בתכנית מתאימה שתחסוך בכמות המים והדטרגנטים. 

     

    אין סיבה להעדיף מכונת כביסה שיש לה קיבולת גדולה מכפי הנחוץ לכם באמת. למעשה, מומלץ מאוד לבחור מכונת כביסה מומלצת עם קיבולת שמספיקה לנו ולא יותר, זאת לא רק כדי למנוע בזבוז כסף ברכישה (מכונות גדולות וחזקות יותר גם בדרך כלל עולות יותר) אלא גם כדי למנוע חוסר יעילות שבהפעלות חוזרות ונשנות עם מעט כביסה יחסית לכמות שהמכונה בנויה לטפל בה בכל סבב של כביסה.

     

  • כמה חזקה מכונת הכביסה? תוכלו ללמוד ממהירות הסחיטה (בסל"ד)

     

    בכל הפעלה של מכונת הכביסה, היא מבצעת מספר פעולות ברצף קבוע על פי תכנית ההפעלה שבחרתם, ביניהן מילוי התוף במים, חימום המים, ערבול תוכן התוף תוך חיכוך הבד בדפנותיו, הזנה והמסה של אבקת כביסה (או ג'ל, נוזל, טבלית וכד'), שטיפה במים עם מרכך כביסה וגם סחיטה (סילוק כמות גדולה ככל שניתן של מים מן הבד). הסחיטה היא המאתגרת ביותר מבין הפעולות שמכונת הכביסה צריכה לבצע והיא מבוססת על ניצול הכוח הצנטריפוגלי שנוצר בעת שמסובבים משהו במהירות. מהירות הסחיטה נמדדת בסיבובים לדקה (סל"ד), נתון שמספר כמה סיבובים משלים תוף המכונה בכל דקה בעת שהוא מסתובב במהירות המרבית של שלב הסחיטה.

     

    באופן כללי ניתן לומר שככל שהתוף מסתובב מהר יותר במהלך שלב הסחיטה הכביסה תצא מן המכונה פחות רטובה. ברוב מכונות הכביסה מהירות הסחיטה נעה בין 900 ל – 1,500 סל"ד. 

     

  • כמה חשמל תבזבז המכונה שלכם – הדירוג האנרגטי

     

    ישנן מכונות כביסה הפועלות בגז אולם רובן המוחלט של המכונות פועלות בחשמל. הדירוג האנרגטי מעיד על יעילות השימוש בחשמל של המכונה, ככל שהדירוג גבוה יותר מכונת הכביסה מבצעת יותר עבודה בתמורה לכמות קבועה של חשמל שמסופק לה. 

     

    לכל מכשיר חשמל ביתי גדול (מקרר, מכונת כביסה, מזגן, מייבש כביסה וכד') נקבע דירוג אנרגטי בין AAA (יעילות אנרגטית מצוינת) ל- G (דרגת היעילות האנרגטית הנמוכה ביותר). מכשיר עם דירוג אנרגטי נמוך יצרוך יותר חשמל, מה שיבוא לידי ביטוי גם בחשבון החשמל החודשי.

     

  • איך תכבסו את סוודר הקשמיר שלכם? מגוון תכניות הכביסה שמכונת הכביסה מציעה

     

    קרה לכם פעם שהבגדים יצאו ממכונת הכביסה מלוכלכים / הרוסים / צבועים / מכווצים? ייתכן שנזקים אלה לבגדים היקרים היו נמנעים, לו מכונת הכביסה היתה מספקת תכניות הפעלה שמתאימות בדיוק לסוג הבד, רמת הלכלוך והצורך שלכם. 

    מחזור אחד של כביסה במכונה יכלול מספר שלבים, עבור כביסה מסוג שונה (בד שונה, צבעים, רמת לכלוך וכד') עשוי להתאים מחזור כביסה הכולל צירוף שונה של שלבים. כך למשל ייתכן שכדאי לכלול שטיפה אחת או יותר במים חמים במיוחד, לפעמים עדיף לוותר על סחיטה, בגדים קלים ונקיים יחסית אפשר לכבס בתוכנית קצרה וכולי. חשוב לדעת כמה ואיזה תכניות יש למכונה שאנו שוקלים לקנות. מכונות מודרניות "חכמות" במיוחד נשלטות גם באמצעות אפליקציה העשויה לאפשר שינוי תכניות, יצירת תכניות בהתאמה אישית, תפעול מרחוק (למשל, הפעלת המכונה, שהעמסנו והשארנו לחכות, שעתיים לפני שאנחנו חוזרים הביתה) ועוד.

     

  • האם מכונת הכביסה מתאימה לשטח המיועד לה? מידות רוחב, גובה ועומק כלליים 

     

    המידות הכלליות של המכונה נמסרות בס"מ. כדאי לבחור מכונת כביסה מומלצת שתתאים, מבחינת הגודל הפיזי שלה, למקום הפנוי שלכם באזור המתוכנן למיקום מכונת הכביסה. עניין מידות המכונה הופך חשוב במיוחד ככל שאתם מוגבלים יותר במקום (מכונת כביסה במטבח, במרפסת קטנה, במחסן עמוס, בחדר אמבט צנוע ממדים וכדומה)

     

  • מחיר מכונת הכביסה

 

גם עבור מכונת הכביסה המעולה ביותר כדאי לשלם סכום רק עד גובה מסוים. אל המחיר בו ניתן לרכוש מכונה מדגם כזה או אחר יש להתייחס תוך שלוקחים בחשבון את הנתונים שהוזכרו לעיל מן המפרט הטכני כמו גם ביקורות, מוניטין יצרן, איכות השירות (למקרה שנזדקק לטכנאי), אורך והיקף אחריות ומחירים של דגמים אחרים העשויים להתאים לנו.

 

  • פתח חזית או פתח עליון?

 

מכונות כביסה מגיעות בשתי צורות. אחת תהיה בעלת פתח חזית והשנייה בעלת פתח עליון. לפני שתרוצו לרכוש מכונת כביסה כדאי שתחשבו על הנוחות שלכם. אם קיים בבית שלכם חדר כביסה, בו תרצו למקם מכונה ומייבש ביחד, חשבו האם המקום מספיק לכם למיקום שתי המכונות האחת ליד השנייה או אולי אחת על גבי השנייה. במקרה השני, תצטרכו לבחור דגם בעל פתח חזית. אם בכלל אתם מחפשים מכונת כביסה צרה מהסטנדרט כי זה המקום שקיים אצלכם, לא תהיה לכם ברירה אלא לבחור במכונת כביסה בעלת פתח עליון. לכן, חשבו מראש על סידור המכונה במקום המיועד ומשם תוכלו להבין האם מתאים לכם פתח חזית או פתח עליון.

 

על מה עוד כדאי להסתכל כשמחפשים מכונת כביסה?

 

תוף המכונה – יש שלושה סוגים עיקריים של תופים במכונות כביסה והם שונים אחד מהשני בהתאם לחומר מהם הם עשויים.  הראשון הוא פורצלן אמייל, אנחנו ממליצים להימנע מתוף מסוג זה מאחר והוא חשוף לחלודה ולבלאי גבוה יותר. השני בסדר העדיפויות יהיה תוף עשוי פלסטיק שיחזיק מעמד טוב יותר מאמייל. השלישי והעדיף ביותר יהיה תוף מנירוסטה. רוב מכונות הכביסה כיום מגיעות עם תוף נירוסטה כי זהו חומר עמיד שלא צובר חלודה וקל לתחזוקה. הסתכלו גם על הצורה הפנימית של התוף. חברות שונות מעצבות את פנים התוף בצורה שונה כדי להבטיח ניקיון יסודי יותר של הבגדים.

 

תכונות ייחודיות למניעת אבנית – מים קשים הם בעיה מאוד נפוצה, והמים בישראל לא שונים. צנרות מכל הסוגים נוטות לסבול מבעיות אבנית קשות. כשמדובר במכונות כביסה, בה מים הם השימוש העיקרי, בתוספת של חומרי הניקוי, קל מאוד להגיע למצב של צבירת אבנית, גם בצנרת וגם בחלקים הפנימיים של המכונה. לכן, יצרניות רבות הוסיפו למכונות הכביסה שלהן טכנולוגיות שונות לטיפול בבעיה. בין אם שטיפה ייחודית או מנוע בטכנולוגיה חדשה, בחרו מכונה שמגיעה עם פתרון לבעיית האבנית והמים הקשים, כך תדאגו להאריך את חיי מכונת הכביסה.

 

בקרת טמפרטורה – מכונות הכביסה מגיעות עם תוכניות ייחודיות ולכל תכנית גובה טמפרטורה שונה, אבל לרוב הן מגיעות מובנות ולא ניתן לשלוט בגובה הטמפרטורה. חלק מהיצרניות דאגו לבקרת טמפרטורה נוחה וגמישה שמאפשרת לכם לשלוט בטמפרטורת המים בלי קשר לתוכנית שנבחרה. אם בחירת טמפרטורה היא תכונה קריטית עבורכם, בדקו האם המכונה שתרצו לרכוש מאפשרת לכם בחירה חופשית של גובה הטמפרטורה.

 

 

בסרטון: תקלות נפוצות במכונות כביסה וכיצד מטפלים בהן

 

 

ככה תשמרו על מכונת הכביסה שלכם ותדאגו שתאריך ימים

 

תחזוקה שוטפת של מכונת הכביסה יכולה לסייע בהפחתת תקלות ונזקי אבנית שעלולים לעלות לכם ביוקר. אמנם לא נוכל למנוע לחלוטין את התקלות, אבל אנחנו פה כדי לעזור לכם לחסוך את הכסף היקר שלכם, ולהבין מה אתם יכולים לעשות כדי לדחות את ביקור הטכנאי ואת הנזק הבא.

 

  • בדקו את הכביסה לפני שאתם מכניסים אותה לתוף

כולנו שוכחים לפעמים דברים בכיסים, וזה בסדר גמור. מה שחשוב הוא לבדוק טוב טוב את הכיסים לפני שאתם מכניסים את הבגדים לתוך המכונה. חפצים חדים או כבדים כמו מטבעות, סיכות, מציתים ואפילו אבנים שהילדים מביאים מהגן יכולים לגרום לבלאי גבוה מהרגיל של המכונה גם בתוף וגם בפילטר. מומלץ אחת לשלושה חודשים לפתוח את הפילטר ולנקות אותו משאריות לכלוך ובד שהצטברו בו.

 

  • אל תמלאו אותה יתר על המידה

הכניסו למכונת הכביסה את כמות הכביסה המתאימה לה, גם אם זה אומר שלא תוכלו ללבוש את המכנסיים המועדפים עליכם או שתצטרכו להפעיל עוד מכונה. עדיף להפעיל מכונה נוספת בתוכנית של חצי מכונה (אם קיימת) מאשר לדחוס כמות גדולה יותר של בגדים ממה שהתוף יכול לשאת. משקל עודף בתוף יכול להרוס את המתלים והמשקולות של המכונה, ותיקון כזה יכול לעלות כמו מכונת כביסה חדשה.

 

  • נקו את חלקי המכונה השונים מדי פעם

זה אולי נשמע מצחיק, אבל אחת לשלושה חודשים בערך, כשמדובר בשימוש ממוצע של מכונה אחת ביום, מומלץ להפעיל את המכונה כשהיא ריקה לגמרי. כן, לא התבלבלנו, הפעלה של המכונה ריקה כשטמפרטורת המים עומדת על 90 מעלות, תנקה את תוף המכונה משאריות שומן וחומרי ניקוי. תוכלו להוסיף להפעלה הזו כוס חומץ שידוע כחומר מחטא. בנוסף, המים בישראל ידועים כמים עשירים בסידן שגורמים להצטברות גבוהה של אבנית ולכן, בזמן הפעלת המכונה לניקוי, הוסיפו גם חומר מסיר אבנית ייעודי למכונות כביסה. לפני הוספת החומר, תסתכלו בחוברת ההפעלה או תתייעצו עם איש מקצוע איזה חומר מתאים למכונת הכביסה הספציפית שלכם. לא כל מסירי האבנית הייעודיים מתאים לכל מכונות הכביסה.

 

אבל תוף המכונה הוא לא היחיד שזקוק לניקוי. דאגו לנקות אחת לכמה חודשים גם את מגירת אבקת ומרכך הכביסה. ברוב מכונות הכביסה המגירה הזו נשלפת וכך קל ופשוט לנקות אותה. דאגו שהיא לא תגיע למצב שהצטברו בה חומרי ניקוי שכבר התייבשו. במקרה כזה, הכביסה שלכם עלולה לצאת עם ריח מעופש. באותה הזדמנות, נקו גם את הגומי של דלת המכונה. בעדינות רבה כדי שלא תקרעו אותו, העבירו מטלית יבשה וכך תמנעו את הופעת העובש בגומי.

שאלות ותשובות על מכונות כביסה מומלצות

איך לבחור מכונת כביסה מומלצת?

הסקירה שלנו בוחנת בדיוק את השאלה הזו, יש מספר פרמטרים שכדאי לבחון, ביניהם גודל המכונה, מחיר המכונה לצד המענה על הצרכים שלכם כמו תכולת המכונה, דירוג אנרגטי ועוד

מיהן מכונות הכביסה המוצלחות ביותר בישראל לשנת 2024

  • דגם F16105S של LG
  • מכונת כביסה Bosch WAN2046
  • Electrolux EW6T4722AM
  • קריסטל CRM8300
  • דגם WSD123 החדש של Mielle
  • Candy RO16106DWHC7-1-S
  • קריסטל T5060

מה עדיף לקנות? מכונת כביסה עם פתח עליון או קדמי?

בחירת הפתח של מכונת הכביסה הוא עניין של העדפה ומקום. אם לא חסר לכם מקום בבית ואם אתם מעוניינים להניח על מכונת הכביסה מייבש לדוגמה, אז יש יתרון במכונה עם פתח קדמי. אם אתם מחפשים מכונה צרה יותר שתופסת פחות מקום, מומלץ שתבדקו את מכונות הכביסה עם הפתח העליון

מה זה בעצם סל"ד?

סל"ד זה סיבובים לדקה והמשמעות היא בעצם כמות הסיבובים של תוף המכונה לדקה בעת שהוא מסתובב במהירות המרבית של שלב הסחיטה - ככל שהתוף מסתובב מהר יותר הכביסה תצא פחות רטובה

מוצרים נוספים שדורגו גבוה