מייבש כביסה: סקירת 7 מייבשי כביסה מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – קונים חכם

למי בעצם אין צורך במייבש כביסה שימנע מכם להיות תלויים במזג האוויר ויוציא לכם כביסה יבשה וריחנית תוך זמן קצר? אני והצוות ריכזנו עבורכם סקירה מפורטת של מייבשי כביסה מומלצים ביותר שכדאי להכניס לכל בית

icon pos_1

ניתחנו

22 סקירות

ו-

2010 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מייבש כביסה מומלץ

מחפשים מייבש כביסה מומלץ להכניס הביתה, אבל מבחר האפשרויות בלבל אתכם עד למצב שאתם תוהים אם לא עדיף להמשיך לתלות את הכביסה על החבל? הסקירה הבאה בדיוק בשבילכם! בהכנת הסקירה אני והצוות בדקנו עשרות מייבשי כביסה וריכזנו עבורכם את הרשימה המנצחת. בהמשך תגלו מהו מייבש הכביסה הטוב ביותר לפי קטגוריות ותלמדו כיצד לבחור את מייבש הכביסה הכי טוב עבורכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש מייבשי כביסה המומלצים ביותר לפי המומחים שלנו

מייבש כביסה הטוב ביותר שמגיע עם משאבת חום

מייבש כביסה מתקדם וטכנולוגי

מייבש כביסה שמנצל אנרגיה בצורה הטובה ביותר

תגית רקע
הבחירה שלנו
Electrolux EW8H2966IM

מחפשים מייבש חשמלי מקצועי, מהיר וחסכוני? ה-Electrolux EW8H2966IM הוא בדיוק בשבילכם. הוא גדול ממש כמו ה-Bosch (עד 9 ק"ג) והוא משוכלל במיוחד, עם מגוון תוכניות ייבוש מתקדמות. המייבש עובד עם קונדנסר, אך גם ניתן לחיבור לצינור ניקוז – אותו אפשר לרכוש בכמה שקלים בודדים.

קנה עכשיו ב- Last Price

מייבש כביסה הוא דרך נהדרת לחסוך זמן ומאמץ. במקום לתלות את הכביסה שלכם ולחכות מספר שעות עד שהכל יתייבש – אתם יכולים פשוט להכניס את הכביסה הרטובה היישר למכונה וליהנות מייבוש מהיר ופשוט. לעשות כביסה הוא לא משהו שמרבית האנשים מצפים לו בכיליון עיניים, אבל אנחנו מצאנו כי בחירה של המייבש הנכון יכולה לתרום להפחתת האנרגיה, להארכת חיי הבגדים ולהפיכה שך מטלת הייבוש לכל כך קלה ויעילה.

 

כאשר אתם מנסים למצוא את המייבש המתאים ביותר עבורכם, לפעמים קשה לפענח את השפה הטכנית איתה משתמשים יצרני המייבשים כדי לתאר את המוצר שלהם. פישטנו את אותו מידע למונחים קלים יותר להבנה, כדי לעזור לכם לבחור את המייבש המושלם למשפחה שלכם.

 

שימו לב: למייבשים יש דירוג אנרגיה הנע בין A+++ עד ל-G. כאשר G הוא הדירוג הנמוך ביותר ולא מומלץ לרכוש מוצרים ברמת דירוג זו. A+++ הוא דירוג האנרגיה הטוב ביותר שמייבש יכול לקבל.

 

רגע לפני שאתם ממשיכים הלאה, כדאי שתדעו כמה מושגים חשובים שקשורים במייבשי כביסה:

 

איזה מותג לקנות? קודם כל מבחינת המותגים החזקים בשוק, תמצאו את מייבש הכביסה של חברת "בוש" כאחד מהמייבשים האמינים ביותר, מדובר במייבשים חזקים ועמידים ואין בהם הרבה תקלות. יש להם גוף חימום חזק ועמיד. גם מייבשי הכביסה של חברת "סימנס" ו"אלקטרולוקס" ידועים כמייבשי כביסה שניתן לסמוך עליהם לאורך זמן. מייבש כביסה הוא לא מוצר מאוד יקר ולכן אם יש מייבישם טובים, פשוט תבדקו שהם עומדים בצרכים שלכם.

 

מה בנוגע למנוע? שוק מייבשי הכביסה מציע את מנוע האינוורטר, שמווסת רעשים ומיועד לחיסכון בצריכת החשמל הגבוהה של מייבש הכביסה. אבל! מנוע אינוורטר ידוע כמנוע שעלול להתקלקל בקלות וליצור בעיות שונות במייבש הכביסה.

 

ומה זה קונדנסור? מבחינת הפעולה של מייבש כביסה, יש בכל מייבש מפוח שתפקידו לשאוב את האוויר שנמצא בחלל אל תוך גוף החימום, שמחמם את האוויר שעובר אל חלל התוף ובאמצעות כך מייבש את הבגדים. אבל צריך לנקז את האדים שהצטברו בתוף של המייבש ולכן יש שתי דרכים שהם שני סוגים של מייבשי כביסה: צינור פליטה או קונדנסור.

 

ההבדל בין מייבש קונדנסור לבין מייבש עם צינור פליטה הוא שהצינור מנקז את המים החוצה דרך החלון או פתח בקיר ואילו הקונדנסור מנקז את המים למיכל איסוף פנימי בתוך המייבש. המומחה שלנו מציין שעדיף לרכוש מייבש כביסה עם צינור חיצוני, כי מייבש עם קונדנסור יכול להיות רגיש יותר לתקלות ובעיות, כיוון שמעורבת פה עוד מערכת שלמה. מצד שני,יש בתים רבים שאין בהם פתח ולכן מייבש קונדנסור נותן מענה מצוין לייבוש.

 

דרך אגב, יש לנו סקירות נוספות של מייבשי כביסה:

 

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה הטוב ביותר שמגיע עם משאבת חום: Electrolux EW8H2966IM

מחפשים מייבש חשמלי מקצועי, מהיר וחסכוני? ה-Electrolux EW8H2966IM הוא בדיוק בשבילכם. הוא גדול ממש כמו ה-Bosch (עד 9 ק"ג) והוא משוכלל במיוחד, עם מגוון תוכניות ייבוש מתקדמות. המייבש עובד עם קונדנסר, אך גם ניתן לחיבור לצינור ניקוז – אותו אפשר לרכוש בכמה שקלים בודדים.

Electrolux EW8H2966IM

4 15

פשוט לתפעול ועם הרבה אפשרויות ייבוש

יתרונות

מייבש נהדר

לא מכווץ את הבגדים

עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

צג LCD נוח

צורך יחסית מעט חשמל

קיבולת גבוהה

פילטר כפול

פשוט לתפעול

מואר מפנים

חסרונות

מעט יקר

תוכניות ייבוש ארוכות

קנה עכשיו ב- Last Price

מייבש זה עושה שימוש בטכנולוגיה הנקראת משאבת חום (Heat Pump), כך שהוא מפיק את אותה תפוקה כמו מייבשים אחרים, רק עם הרבה פחות אנרגיה וזו הסיבה שהוא מדורג כ-A++ ביעילות האנרגיה האירופאית ו-A בישראלית. הנסיינים שלנו דיווחו כי בזכות השימוש בטמפרטורת ייבוש נמוכה יותר משאר המייבשים, הוא גם אינו מכווץ והורס את הבגדים.

 

עם צג LCD מתקדם, תוכלו להפעיל אותו בקלות על מגוון תוכניות הייבוש, חלקן מהירות יותר וחלקן פחות – גם תלוי בכמות הבגדים שאת מכנים בכל פעם.

 

ה-Electrolux EW8H2966IM שקט במיוחד ויש לו אופציית ExtraSilent – לייבוש שקט במיוחד. הוא כמעט ולא פולט חום ולחות, כך שאתם יכולים להציב אותו בחדר השירותים ללא חשש שהוא עלול להפוך לכבשן. גם כאן תהנו ממתקן מיוחד לייבוש נעלים או שאר פרטי בד כגון בובות, תיקים וכו'.

חוות דעת מקצועית

מייבש כביסה EW8H2966IM מבית Electrolux מציע שילוב בין יעילות אנרגטית, טיפול עדין בכביסה ונוחות שימוש. טכנולוגיית Heat Pump החדשנית היא חסכונית בחשמל עד 60% בהשוואה למייבשים רגילים. יש לו תוכנית ייבוש ייעודית לצמר שזכתה בתעודת Woolmark Blue. הוא מגיע עם קיבולת של 9 ק"ג אשר מתאימה למשפחות, ותוכניות מגוונות מאפשרות התאמה לכל סוג בד.

 

יתרונות נוספים: מנוע אינוורטר שקט, דלת שקופה, פונקציית Extra Silent, Reverse Plus למניעת הסתבכות של בגדים בתוך התוף, תוף Silk Drum עדין, הפעלה מאוחרת, צג LCD ענק ועוד מגוון שיפורים ושדרוגים שהופכים את חווית השימוש לטובה מאוד.

מה לקוחות חושבים על המוצר

הלקוחות אשר קנו את המוצר מדווחים על מייבש שקט מאוד, וכזה שהטכנולוגיה שלו באמת משדרגת את חווית השימוש, עם התאמה אישית למשתמש. אנשים מדווחים על חיסכון גדול לעומת מייבשים אחרים, וכאמור, אופציות רבות בהגדרות אשר מאפשרות התאמה מושלמת לצרכים של המשתמש. חלק מהאנשים מדווחים על ייבוש מהיר מאוד, אך לעומת זאת, חלק מהאנשים מדווחים על עבודה איטית, אז כנראה שזה אינדיבידואלי.

 

בנוסף, יש אנשים שמדווחים על תקלות, אך הם מעטים באופן יחסי לאנשים אשר מדווחים שהם מרוצים מהמכונה ושהיא עובדת זמן רב ללא תקלות משום סוג. לקוח נוסף מעלה נקודה חשובה לפיה אפשר לשנות כיוון דלת הפתיחה כך שניתן להעמיד את מכונת הכביסה והמייבש אחד לצד השני, ולהעביר את הכביסה מהמכונה למייבש בקלות.

חשוב לשים לב

מדובר בדור הבא של מייבשי הכביסה, שכן מדובר במייבש מתקדם, עם פיצ'רים רבים, אפשרויות שונות, ובעיקר שדרוגים לחווית השימוש. זהו לא מייבש שזורק אוויר חם ותו לא. לכן, חשוב מאוד להבין שכדי ליהנות ממנו בצורה מקסימלית, צריך לדעת להגדיר אותו כך שיתאים לאופן השימוש שלכם.

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה מתקדם וטכנולוגי: AEG T6DBG722M

מייבש הכביסה של AEG הוא מייבש קונדנסור איכותי, עם תוף של 7 ק"ג. הוא מגיע עם מגוון גדול של תוכניות מיוחדות וספציפיות למען הבגדים שלכם. המכונה היא מאוד מתקדמת, ידידותית למשתמש ומנוע אינוורטר שקט.

AEG T6DBG722M

4 15

זול, ביצועים טובים ושימושי במיוחד

יתרונות

טכנולוגי

מתאים את עצמו לביגוד

שקט

חסרונות

מעט יקר

תוף קטן

קנה עכשיו ב- Last Price

AEG דגם  T6DBG722M הוא מייבש כביסה קונדנסור איכותי, בעל תוף בגודל 7 ק"ג. המייבש מתמחה במתן הרבה אופציות ייבוש שונות לבגדים ולציוד שלכם. המייבש לא רק מייבש לכם את הבגדים, אלא גם דואג להם ועושה את העבודה שלכם הרבה יותר קלה בסופו של התהליך. בנוסף, המכונה היא מאוד ידידותית למשתמש ואף טכנולוגית מאוד. מבדיקות שערכנו, יש לה מנוע שקט במיוחד, ללא פחמים, שעושה עבודה נהדרת בשמירה על השקט גם כאשר המכונה עובדת בשיא הכוח.

 

למייבש יש כאמור מגוון רחב של פיצ'רים, לרבות תוף שעובד בפעולת הקריס קרוס ושלושה כנפונים גדולים במיוחד, אשר מסתובבים ב-2 הכיוונים על מנת למנוע קימוט של הבגדים, דבר המסייע ומקצר את משך הגיהוץ בצורה משמעותית. למכונה יש גם תוכנית ג'ינס אידיאלית, אשר יודעת לעבוד עם בדים עבים ובגדים עם תפרים עבים. המייבש עובד עם טכנולוגיית ProSense לפיה כל כמות כביסה נמדדת כדי להתאים אישית כל מחזור, והמכונה אף יודעת לחשב במדויק את כמות האנרגיה והזמן הנדרשות לייבוש הכביסה. כך, תוכלו לחסוך זמן וכמובן – ליהנות מחסכון בחשמל.

 

המערכת עובדת עם חיישני ייבוש אוטומטיים ותוכניות לכל סוגי הבדים, והמייבש מפסיק את הייבוש כאשר הגיע לרמת הייבוש הרצויה באופן אוטומטי. בצורה הזאת הבגדים נשמרים באופן מושלם ומאריכים את חייהם. המכשיר מגיע עם פתח הטענה גדול ועם לוח בקרה מתקדם עם תצוגת LCD במה שהופך את חווית השימוש למאוד נכונה. המכונה היא עוצמתית במיוחד אך התוף הוא מעט קטן ביחס למייבשים ולמכונות כביסה אחרות. המחיר הוא מעט יקר, אך המכונה מאוד חכמה ומשפרת מהותית את פעולת ייבוש הבגדים והציוד שלכם.

חוות דעת מקצועית

מייבש הכביסה AEG T6DBG722M מציג את טכנולוגיית ה-ProSense הייחודית של AEG, אשר מודדת את כמות הכביסה בכל מחזור ומחשבת באופן אוטומטי את זמן הייבוש והאנרגיה הנדרשים. חיישנים מתקדמים מבטיחים ייבוש מדויק לפי הצורך, תוך שמירה על הבגדים. למכונה יש תוכניות ייעודיות לכל סוג בד, כולל תוכנית ג'ינס ייחודית, אשר מבטיחות ייבוש מושלם.

 

למכונה יש תוף מיוחד בעל פעולת criss-cross ושלושה כנפונים גדולים מסתובב בשני הכיוונים, אשר מסייעים במניעת קמטים. המכונה חוסכת זמן וגיהוץ, ובנוסף, טכנולוגיית מעבה הקונדנסור היעילה מבטיחה ייבוש יעיל וחסכוני. מייבש הכביסה המתקדם הזה, עם טכנולוגיית ProSense של AEG, מציע פתרון ייבוש חכם, חסכוני ויעיל, תוך שמירה על איכות הבגדים לאורך זמן.

מה לקוחות חושבים על המוצר

הלקוחות מדווחים בעיקר על הרבה מאוד אופציות שהמכשיר נותן, דבר שמתאים לחלק מהאנשים ופחות לאחרים. עם זאת, זה בהחלט מאפשר למשתמש הממוצע לייצר לעצמו תוכניות ייעודיות לצרכים שלו. הלקוחות גם מדווחים על עבודה שקטה במיוחד, ועל עמידות המכונה לאורך זמן. חלק מהמשתמשים מדווחים על כך שהמכונה היא נוחה וקלה מאוד לשימוש למרות ריבוי התוכנות, וכן שמדובר במכונה מרשימה מאוד ולא כזו שמכערת את חדר השירות.

 

נושא העמידות הוא מעניין כי יש לקוחות שמדווחים על כך שהמכונה מחזיקה למשך הרבה מאוד זמן וכן היא יציבה מאוד בתחום השימוש, ויש כאלו שמדווחים על בעיות כאלו ואחרות החל מהשנה השנייה. אך הרוב המוחלט של האנשים בהחלט מדווחים על הנאה מהמוצר ועל מה שהוא נותן ללקוח.

חשוב לשים לב

מייבש הכביסה AEG T6DBG722M הוא מייבש מתקדם שנותן ערך מוסף למשתמש. הוא נותן המון אופציות, קל לשימוש ושקט. אנשים שרוצים התאמה אישית, יוכלו ליהנות ממנו רבות.

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה שמנצל אנרגיה בצורה הטובה ביותר: Miele TWE620

ה-Miele TWE620 מושלם לניצול מקסימלי של האנרגיה – עם דירוג A+++ (הגבוה ביותר) הוא מנצל מינימום אנרגיה וחשמל, ומעניק לכם מקסימום תוצאות איכותיות, עם מבחר מצבי ייבוש שונים, ביניהם: כותנה, גיהוץ מזערי, חולצות, מהירה, אוויר חם, ג'ינסים, מעילים, צמר לטיפול ידני, פריטים עדינים ועוד.

Miele TWE620

4 15

אלגנטי, מייבש מצוין ומדורג גבוה ביותר במדד האנרגיה הישראלי והאירופאי

יתרונות

חסכוני מאוד באנרגיה

בעל מראה אלגנטי

ניתן לפתוח את דלת המייבש משני כיוונים

פונקציות ייבוש מיוחדות

אפשרויות ייבוש מגוונות

תכולה רבה

חסרונות

יקר

TSD263
קנה עכשיו ב- Last Price

עם עד 8 ק"ג כביסה ו-120 ליטר – אתם נהנים ממייבש עם תכולה גדולה למדי. בבדיקות שערכנו, המייבש התמודד בצורה מוצלחת מאוד עם כמויות יפות של כביסה רטובה. בזכות טכנולוגיית EcoDry לייבוש חסכוני באנרגיה ומשאבת חום, ייבוש הבגדים נעשה כמעט ללא מאמץ עקב ניצול החום הנפלט מהמייבש לסיבוב נוסף של ייבוש.

 

נכון, לא מדובר במייבש זול, אבל עם החיסכון בחשמל וכל הפונקציות המהנות שתוכלו להשתמש בהן, אנחנו בהחלט חושבים שה- Miele TWE620 שווה את המחיר. המייבש מגיע עם מקשי מגע ותצוגה דיגיטלית מתקדמת אשר מראה בדיוק כמה זמן נותר למייבש. בנוסף, אתם יכולים ליהנות מפונקציות מיוחדות כמו בישום הכביסה, ייבוש מושלם, מניעת קמטים, אפשרויות השהייה ועוד.

 

 

בסרטון: כיצד לבחור מייבש כביסה

מילה מהמומחה שלנו

תחזוקת מייבש הכביסה שלכם

חשוב לנקות את צינור האוורור אחת לשנה מכל מיני סיבים של בד ולוודא שהוא לא מקופל או מעוך, אלא מתוח ושיש לו מעבר אוויר נקי. בנוסף, מומלץ להחליפו אחת לשנתיים.

 

חשוב לנקות את הפילטר (המסנן), כי הוא הגורם העיקרי לתקלות במייבש. מומלץ לשלוף אותו אחת לכמה שבועות (תלוי בכמות הייבוש שלכם) ואםאפילו לאחר כל הפעלה, ולהוציא ממנו את הסיבים שהצטברו.

 

מומלץ להפעיל מייבש כביסה מלא בבגדים, אבל אם אתם מעוניינים לייבש מעט כביסה, הפעילו אותו על מצב חסכוני

 

 

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה הטכנולוגי ביותר: Hoover HLXC8TG

המייבש הזה של חברת Hoover אולי נראה כמו מייבש סטנדרטי לחלוטין, אך הוא טומן בחובו מספר פיצ'רים שישפרו כל בית וכל משתמש. מעבר למגוון התוכניות השימושיות והיעילות שלו, תוכלו להפעיל ולשלוט בעזרת המייבש בעזרת אפליקציה הניתנת להתקנה על כל מכשיר סלולארי. 

Hoover HLXC8TG

4.5 15

מייבש מתקדם במיוחד עם הפעלה מהנייד

יתרונות

זול

ניתן להפעיל דרך אפליקציה

תוף ייחודי למניעת קמטים

מגוון דרגות ייבוש

כולל חיישני לחות

כולל נעילת ילדים

דלת שקופה

התראה בסוף הפעולה

חסרונות

דירוג אנרגטי לא גבוהה

מגיעה רק בלבן

Hoover HLEV9DG
קנה עכשיו ב- KSP

במייבש קיימת טכנולוגיית NFC שתיתן לכם את האפשרות לשלוט על המייבש מרחוק ולבצע בו במספר רחב של פעולות. עליכם רק להתקין את האפליקציה (Hoover Wizard) ותוכלו להפעיל את המייבש בקלות ובכל מקום בעל קליטת WI-FI. מעבר להפעלה הבסיסית של המייבש, תוכלו למצוא באפליקציה מדריך קצר לטיפול בבעיות נפוצות, מדריך קולי שיסייע לכם לבחור את התוכנית המתאימה, טיפים לייעול השימוש במייבש ועוד תכונות ותוכניות מועילות רבות.

 

המייבש מגיע עם דלת שקופה שתאפשר לכם לראות שהכול עובד כשורה במהלך ההפעלה והוא כולל נעילת ילדים שתשמור על הבטיחות של ילדים סקרנים במיוחד. במייבש קיימות ארבע עשרה תוכניות ייבוש שונות שמתאימות לכל סוגי הבדים ושומרת עליהם בצורה הטובה ביותר. בין היתר תוכלו למצוא שם תוכנית ייחודית לג'ינסים, תוכנית ייבוש אנטי-אלרגנית, תוכנית ייבוש לוילונות ומצעים, תוכנית מניעת ריחות רעים ועוד תוכניות רבות ומעולות אחרות. במייבש מותקן לחצן אל-קמט שעוזר לשמור על המוצרים שיוצאים מהמייבש ישרים ומוכנים לשימוש ישיר.

 

המייבש מגיע עם קיבולת תוף של עד 8 ק"ג ובעל מידות נוחות (רוחב של 60 ס"מ, עומק של 60 ס"מ, גובה של 85 ס"מ) במחיר לא יקר במיוחד. המייבש מציע לכם אופצייה לבחירת זמן התחלת מחזור הייבוש ואף דחייה של מחזור ייבוש קיים. תוכלו לדחות את הייבוש לזמן ארוך במיוחד של עד כ-42 שעות ובכך לתכנן את זמן השימוש וההפעלה בצורה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה קונדנסור במחיר מצוין: Constructa CWK3N200IL

בין אם המחשבה לקדוח חור בקיר שלכם כדי להוציא את הצינור של המייבש גורמת לכם חלחלה או שאתם פשוט רוצים את המייבש הכי מתקדם שיש – קשה לטעות כשהולכים על מייבש כביסה מסוג קונדנסור, אשר מאפשר לכם לייבש את הכביסה בלי התעסקות עם צינורות וחורים בקיר. ה-Constructa CWK3N200IL בהחלט מספק את הסחורה ומגיע במחיר נוח במיוחד.

Constructa CWK3N200IL

4.5 15

ללא צינור שיוצא מהקיר, מייבש כביסה נוח במחיר מעולה

יתרונות

מחיר נוח

מגוון תוכניות ייבוש שימושיות

שקט

קונדנסור

קיבולת גדולה

טיימר

ייבוש עדין

חסרונות

דלת לא שקופה

תופס הרבה מקום

דירוג אנרגטי C

CWP242G9IL
קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מחפשים מייבש שיש בו הכל, ה-Constructa CWK3N200IL בהחלט עונה על כך. עם מגוון תוכניות ייבוש שונות, מהירות, יסודיות ועדינות – אתם יכולים לייבש כל מה שתרצו בכל זמן שתרצו. בנוסף, המייבש עושה שימוש במערכת softDry שעוזרת בייבוש עדין במיוחד אשר שומר על הבגדים שלכם. 

 

יש לכם תצוגת LED נוחה ולחצני טאץ' מתקדמים לבחירה בין התוכניות השונות של המייבש. מלבד יכולות הייבוש המצוינות שלו, הדגם הזה מגיע עם כל מיני פונקציות קטנות שהופכות את החיים לקלים יותר, כמו צליל בסיום הייבוש, נעילת ילדים, טיימר להפעלה מאוחרת ועוד.

 

למרות שמאוד אהבנו את המייבש, הדירוג האנרגטי שלו לא משהו (C) כך שהוא אינו חסכוני בחשמל וגם הדלת שלו אינה שקופה, כך שאי אפשר לראות מה קורה בפנים עד שהוא מסיים. מלבד זה, אנחנו בהחלט חושבים שמדובר במייבש משתלם מאוד.

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה הטוב ביותר מכל הבחינות: Bosch WTG85409FF

מייבש ה-Bosch WTG85409FF הוא מרווח במיוחד ומציע עד 9 ק"ג של כביסה לייבוש בכל סיבוב. מדובר במייבש שקט מאוד שלא זז ומקפץ לכל הכיוונים, והוא גם אינו מחמם את כל החדר על ידי פליטת חום קיצונית.

Bosch WTG85409FF

4 15

גדול, שקט ושימושי – המייבש הטוב ביותר שתוכלו לקנות השנה

יתרונות

מהיר, מקצועי ועוצמתי

מייבש מצוין

מגיע עם שלל אביזרים

שקט ואינו זז

בקושי מתחמם

מרווח מאוד

מגיע עם צג בעברית

דירוג אנרגיה A++

חסרונות

יקר

עוצמתי ולכן גם צורך חשמל בהתאם.

קנה עכשיו ב- Last Price

מבדיקות שערכנו נמצא כי מדובר במייבש כביסה חזק במיוחד (2,600 וואט). המייבש עובד עם קונדנסר (מיכל מים נפרד לאדים היוצאים מהמייבש) אך ניתן לחבר לו גם צינור ניקוז חיצוני למי שמעדיף. הבגדים יוצאים יבשים וריחניים ויש אפילו מתקן מיוחד לנעליים (!).

 

המייבש מגיע עם צג הפעלה בעברית, מה שמקל על השימוש בו ובחירת התוכניות המגוונות שהמייבש מציע. דירוג האנרגיה של המייבש הוא הגבוה ביותר (A++), מה שאומר שתיהנו מביצועים גבוהים עם מינימום בזבוז חשמל ומקסימום ניצול של אנרגיה – וגם תשמרו קצת יותר על הסביבה.

לוגו של הסקירה

מייבש כביסה עם בטיחות ילדים: Siemens WT46G482IL

אם אתם מסוג האנשים שמאסו בכפתורים ומחבבים מכשירי תומכי טאצ'- המכונה הזו היא בשבילכם. במייבש זה חברת סימנס המוכרת והאהובה נפתרה מהכפתורים והמתגים הישנים והחליפה את לוח הבקרה במסך טאצ' המאפשר לכם לבחור את תכניות הייבוש האידיאלית עבורכם.

Siemens WT46G482IL

4.5 15

מייבש עם בטיחות ילדים: Siemens WT46G402

יתרונות

בעל תוכנת בטיחות ילדים

בעל חיישן לחות

הספק חזק במיוחד

טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות מראש

מסך מגע

חסרונות

מעט רועש

דירוג אנרגיה לא גבוה במיוחד

קנה עכשיו ב- Last Price

למייבש זה של חברת סימנס המוכרת והאהובה יש תכניות שימוש רבות ובהן כותנה, קל לניקוי, הלבשה תחתונה, תכנית זמן חמה\קרה, בגדי צמר, ייבוש זריז ועוד. כל התכוניות האלו נועדו כדי להתאים את פעילות המייבש לבגדים שלכם בדיוק ולוודא שהם יצאו יבשים ונעימים ככל האפשר.

 

אחד הפלוסים הגדולים של מייבש זה הוא נעילת הילדים. ילדים ומכשירי חשמל לא הולכים טוב ביחד ולכן חברת סימנס דאגה לנעילת ילדים שתרחיק ילדים סקרנים ותשמור על הבטיחות שלהם. אמנם צריכת החשמל שלו היא אינה מיטבית, אך כל יתר הפונקציות שבו מפצות על כך.

איך ביצענו דירוג וסקירה של מייבשי כביסה?

נכנסו לאתרים של המותגים המובילים, בדקנו את המפרטים של מייבשי הכביסה תוך דגש על פרמטרים כמו: דירוג האנרגיה, ביצועי המנוע, מהירות העבודה ופרמטרים נוספים.

 

שקללנו כמובן גם נתונים כמו כמויות הכביסה, מספר הנפשות במשפחה, גילאים ומאפיינים נוספים. לאחר מכן, נכנסו לחפש חוות דעת והמלצות ובהתבסס על כל הנתונים הללו ביצענו את הדירוג. 

סיכום

איך להוציא את הטוב ביותר ממייבש הכביסה שלכם

גם מייבשי הכביסה הטובים ביותר יתחילו לזייף בייבוש הכביסה אם לא תדאגו לבצע פעולות תחזוקה יומיות ותקופתיות. כמו כל מכשיר חשמלי, גם מייבש הכביסה דורש תשומת לב כדי להמשיך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. עכשיו, בימי החורף ועם הגשם בחוץ, גובר השימוש במייבש הכביסה וכך גם הצורך בניקוי שלו לעיתים דחופות יותר. מייבש כביסה הוא לא מוצר זול, ואם אתם רוצים שהוא יאריך חיים ויישאר איתכם לאורך זמן, אתם צריכים לדאוג לתחזוקה שלו. כדי לעזור לכם בעניין, ריכזנו עבורכם כמה עצות וטיפים לניקוי ותחזוקה של מייבש הכביסה.

 

נקו את המסנן של מייבש הכביסה לאחר כל שימוש

מוך ואבק מבגדים מוצאים את עצמם במסנן המייבש. המסנן נמצא בדרך כלל באזור של פתח הכנסת הכביסה. חשוב לנקות את הפילטר לאחר כל שימוש. מסנן סתום מגביל את זרימת האוויר של המייבש והופך את ייבוש הכביסה ליעיל פחות באופן משמעותי. זאת לא הסיבה היחידה לדאוג לנקות את הפילטר בכל מכונה. כשזרימת האוויר מוגבלת המייבש עלול להתחמם מה שגורם לסכנה של חימום יתר.

 

למרות שרוב מייבשי הכביסה, במיוחד הדגמים החדשים, מגיעים עם מנגנוני ניתוק שאמורים למנוע מהמכונה להמשיך לייצר חום כדי לא להגיע לחימום יתר, דברים עלולים להשתבש, וחימום יתר עלול לגרום להתלקחות. לכן, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי לשמור על בטיחות בזמן השימוש במייבש שלכם וכדי לעזור לו לפעול ביעילות, הוא לנקות את המסנן בכל פעם שאתם משתמשים בו. אם אתם לא בטוחים אם ניקיתם את המסנן בסוף השימוש האחרון, סגלו לעצמכם מנהג ותבדקו את המסנן גם לפני ההפעלה של המייבש.

 

רוקנו את מיכל המים בכל שימוש במייבש הכביסה

אם יש לכם מייבש קונדנסור, כדי להקל על חייכם, רוקנו את המיכל לאיסוף המים לאחר כל שימוש. מיכל מים על מייבש כביסה יכול בדרך כלל להכיל את כמות המים היוצאת מהפעלה של מכונה אחת, אך לא תמיד הוא יספיק לכמות מים של שתי מכונות. כדי להבטיח שתוכלו להפעיל מחזור ייבוש כשהמייבש מלא מבלי שתצטרכו לעצור באמצע התכנית כדי לרוקן את המיכל, רוקנו אותו בכל פעם שאתם משתמשים במייבש שלכם. בחלק ממייבשי הקונדנסור תוכלו לחבר את צינור העיבוי ישירות לחור הניקוז של המים וכך תוכלו לחסוך לעצמכם את הצורך בניקוי המיכל.

 

נקו את משאבת החום של מייבש הקונדנסור

משאבת החום הופך את האדים שבתוף חזרה למים. יחד עם האדים והאוויר שעוברים דרך המשאבה נמצאים גם חלקיקי סיבים שלאורך זמן מצטברים ויכולים לגרום לסתימה ולכלוך במשאבה. משאבת חום סתומה תאט את זרימת האוויר דרך המייבש ותגרום לירידה ביעילות פעולת הייבוש, לכן הקפידו להוציא אותה ולנקות אותה מתחת לברז אחת לחודש בערך. לרוב, משאבת החום נמצאת בקדמת המכונה, מתחת לתוף.

 

לאחר הוצאת משאבת החום תוכלו לנקות עם הידיים גושים גדולים של מוך ולהיפטר מהשאר מתחת לברז. משאבת החום עשויה מתכת ופלסטיק וניקוי שלה מתחת לברז בטוח לחלוטין.

 

וודאו שצינור פליטת האוויר אינו מכופף

אם יש לכם מייבש כביסה רגיל עם צינור פליטה, בדקו שהצינור אינו מקופל, מכופף או מעוך. אמנם נראה שזה משהו שמובן מאליו, אך הרבה פעמים הצינור נמצא מאחורי המייבש ולא שמים לב אליו. הצינור מוציא אוויר חם ולח מהתוף החוצה וצינור מקורזל במייבש הכביסה יגביל את זרימת האוויר, מה שעלול להפוך את המייבש שלכם ליעיל הרבה פחות ויכול לגרום לזמן ייבוש ארוך יותר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזיז מעט את מייבש הכביסה כדי לבדוק את מצב הצינור.

 

בדקו את פתח האוורור בקיר

אם יש לכם מייבש כביסה רגיל עם צינור פליטה, סביר מאוד שקדחו לכם חור בקיר דרכו עובר הצינור ומוציא את האוויר החם החוצה. בדיקה מהירה נוספת שכדאי לעשות כחלק מתחזוקת השוטפת של מייבש הכביסה היא למצוא את האוורור לקיר ולוודא שהוא נקי ממוך ואבק. חור האוורור בקיר הוא מקום נוסף שמצטבר בו לכלוך עם הזמן. ניקוי שלו חור האוורור  ייתן למייבש שלכם את הסיכוי הטוב ביותר לבצע עבודת ייבוש מעולה לאורך זמן.

 

נקה את פנים התוף של מייבש הכביסה

ניקוי תוף המייבש מבפנים חשוב משתי סיבות. שאריות לכלוך וסיבים יכולים להיתקע ולהישאר בתוף ולהיכנס לבגדים בהירים יותר או לסתום את חיישן הלחות. החיישן נמצא בתוף, בדרך כלל מתחת לפתח הדלת. הוא עשוי משתי רצועות מתכת המגלות לחות ומכבות את המייבש כשהבגדים יבשים מספיק. אבל חיישן מלוכלך יוביל לייבוש לא מדויק, והתוצאה תהיה בגדים שנשארים רטובים מדי או יבשים וקשים מדי. כדי לעזור למייבש הכביסה לעבוד ביעילות, נקו מידי פעם את תוף המכונה ואת חיישן הלחות.

 

תקלות נפוצות במייבש כביסה

גם כאשר דואגים לתחזוקה שוטפת של מייבש הכביסה, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, הוא יהיה חשוף לתקלות. הכנו עבורכם פתרונות לכמה מהתקלות הנפוצות. שימו לב כי אם התקלה לא מסתדרת או אם לא מופיעה עזרה בחוברת ההוראות של המייבש, קראו לטכנאי מקצועי. תקלה שלא מטופלת כראוי עלולה לעלות הרבה מאוד כסף.

 

התוף לא מסתובב

זוהי התקלה הנפוצה ביותר. יכולות להיות כמה סיבות לכך, בדקנו ומצאנו שהסיבות העיקריות לתקלה הן: 

העמסת יתר – בעיה נפוצה מאוד היא הכנסת כמות כביסה גדולה יותר מקיבולת המייבש. לרוב הבעיה נובעת מהבדלים בין גודל מייבש הכביסה לגודל מכונת הכביסה. אם יש לכם מכונת כביסה עם קיבולת גדולה יותר מזו של מייבש הכביסה, אל תכניסו את כל כמות הבגדים למייבש בפעם אחת. פצלו את כמות הבגדים והכניסו כמות קטנה ומותאמת לגודל התוף של המייבש. העמסת יתר של המייבש עלולה לגרום לקריעה של רצועת התוף.

 

תקלות במנוע – תקלת מנוע לא אומרת בהכרח שהטיפול יהיה יקר. לא בכל תקלה צריך להחליף מנוע שלם. לפעמים מדובר בקבל או אפילו במשהו פשוט כמו חוסר שימוש ממושך במייבש. במקרה כזה תמיד עדיף לקרוא לטכנאי אמין ומקצועי.

 

הבגדים לא יוצאים יבשים לגמרי

במקרה שהבגדים יוצאים לחים גם אחרי סוף התכנית בדקו כמה דברים.

 

ניקוי שוטף של חלקי המייבש –  בדקו את פילטר המייבש, את צינור פליטת האוויר, את חיישני הלחות ואת תוף המייבש. אם אתם לא מנקים אותם על בסיס קבוע, ייתכן שיש שאריות סיבים ולכלוך באחד מכל החלקים האלו. שאריות סיבים ולכלוך גורמים לירידה ביעילות הייבוש.

 

תקלה בצינור – אם צינור פליטת האוויר נקי , ייתכן שיש תקלה בצינור שגורמת לאוויר החם להישאר במייבש ולא לצאת החוצה. במקרה כזה כדאי לפנות לאיש מקצוע.

 

תקלה בחיישני הלחות –  תקלה אפשרית נוספת יכולה לנבוע מחיישני לחות מקולקלים. חיישני הלחות אחראים לחישה של מצב הבגדים במייבש, לכן חשוב לדאוג לניקוי שלהם. אם התקלה עדיין קיימת תתייעצו עם איש מקצוע.

 

מייבש הכביסה מוציא אוויר קר

המייבש נראה תקין לחלוטין, אתם דואגים לנקות ולתחזק אותו כראוי ועדיין הוא מוציא אוויר קל?

 

יש לכך כמה סיבות אפשריות:

 

גוף חימום מקולקל –  גוף חימום הוא הרכיב עם הסיכוי הגדול ביותר להתקלקל מכל רכיבי מייבש הכביסה. הסיבה העיקרית לגוף חימום מקולקל הוא פילטר מלוכלך. לכן נקו בכל שימוש את הפילטר.

 

תקלה בתרמוסטט –  אמנם זוהי תקלה נדירה יותר מאשר גוף חימום מקולקל אבל היא עדיין אפשרית. תקלות בתרמוסטט קורות משתי סיבות. אחת היא פשוט בלאי טבעי של המייבש והשנייה היא בעיה בפליטת האוויר. בכל מקרה של חשד בתרמוסטט תקול מומלץ לקרוא לטכנאי.

 

בסרטון הבא תקלה נפוצה נוספת : המייבש אינו מפסיק לבד את הפעולה:

 

שאלות ותשובות על מייבש כביסה מומלץ

מה לבדוק לפני שקונים מייבש כביסה?

פילטר מים, נעילת ילדים, תצוגה של הזמן הנותר, השהייה, דלתות מתהפכות, נורות אזהרה ומנגנון נגד קמטים

אילו סוגי מייבשי כביסה קיימים בשוק?

קיימים בשוק 3 סוגים עיקריים:

1.מייבשי קיטור - מוצאים מהתוף את האוויר החם והלח דרך צינור גמיש לניקוז
2. קונדנסר - הופכים את האדים במכונה למים ומאכסנים אותם במכל נפרד
3. משאבת חום - עושים שימוש באוויר חם כדי למשוך את המים מהבגדים, אשר לאחר מכן מתאדים

איזה מייבש לקנות לחלל ללא חלון?

כדאי לבחור במייבש עם מעבה, או קונדנסור, שהופך את אדי הלחות למים שמצטברים במיכל שאפשר לרוקן ידנית, או לחבר לביוב

איך לשמור על המייבש לאורך זמן?

  • אחת לכל כמה ייבושים כדאי מאוד לנקות את הפילטר
  • השתדלו להכניס למייבש בגדים מאותו סוג ומאותה משפחה
  • המנעו מלהכניס בגדים רטובים באמצע שהמייבש עובד

מה טווח המחירים של מייבשי כביסה?

המחירים של המייבשים הפשוטים מתחילים מקצת פחות מ-2,000 ₪ והמייבשים היקרים יותר מגיעים גם לאזור ה-5,000 ₪. כמובן, ככל שתשקיעו יותר, תקבלו מייבש איכותי יותר לא רק מבחינת אופן הייבוש, אלא גם מבחינת רעש מינימלי, חיסכון בחשמל, יעילות, עמידות לאורך זמן ואפשרויות תכנות של תוכניות. ככל שתשתמשו במייבש יותר, כך שווה להשקיע בו יותר, כדי להקל עליכם את העבודה בצורה משמעותית, ולתת למכשיר לבצע אותה בצורה יעילה יותר.

האם כדאי לתקן מייבשי כביסה ישנים או לקנות חדשים?

זוהי שאלה שחוזרת בנוגע להרבה מאוד מכשירי חשמל, ובמיוחד במייבשים. ספציפית במייבשים, העדיפות היא תמיד לקנות מכשירים חדשים. החלקים השונים של המייבש הם קשים להחלפה, וקשה מאוד להביא אותו למצב בו היא כאשר רק הגיע אליכם הביתה. אם אלמנטים כמו התוף או גוף החימום נהרסים, שווה בכלל לא להיכנס לנושא, ובאופן אוטומטי לרכוש את אחד מהמייבשים ברשימה. עלות התיקון תהיה כמה מאות שקלים ואינה משתלמת בעליל.

עד כמה חשובה התחזוקה של מייבש הכביסה?

תחזוקה בסיסית של המייבש היא חשובה, ובנוסף, יש גם לעבוד לפי הוראות המכשיר. במייבשים מצטברים הרבה מאוד לכלוכים, כולל מוך, ואלו דברים שיכולים לפגום במייבש. גם אם השקעתם במייבש גדול ויקר, תצטרכו לתחזק אותו ולפעול לפי ההוראות כדי לא לגרום לו נזק קצר וארוך טווח. ניקיון בסיסי הוא חשוב, וגם תשומת לב לגבי הוצאת הצינור החוצה, אם יש בכך צורך. אלו דברים שיאריכו משמעותית את חיי המייבש.

האם יש שימוש לפיצ'רים השונים במייבשי כביסה?

הפיצ'רים והתוכניות השונות נועדו כדי לייעל את השימוש במייבש. יש אנשים שלא אוהבים שהמייבש עובד ומרעיש בזמן שהם בבית, ולכן הם יכולים לשים טיימר ולחזור הביתה לבגדים יבשים. בנוסף, יש בגדים עדינים יותר ופחות, אשר זקוקים לטמפרטורות מדויקות כדי לא להינזק. לכן, הפיצ'רים המתקדמים, שגם עוזרים להבין את המכשיר ואיך הוא פועל, הם חשובים מאוד כיום. בנוסף, חשוב לזכור שיש מייבשים חכמים שעובדים עם אפליקציות ומסוגלים להביא ערך מוסף מכיוונים שונים.

האם מייבש יכול להינזק אם שמים אותו מעל או מתחת למכונת כביסה?

הרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם את השאלה הזו, שכן הם רוצים לחסוך מקום בחדר השירות שלהם. לחלק מהאנשים זה יותר נוח ולאחרים פשוט אין ברירה. התשובה היא לא, שכן לא מדובר במשקל רב מדי, אך אם רוצים להיות בטוחים, אפשר לבנות סוג של שידת ברזל מעל המכשיר התחתון, כדי להניח עליו את המכשיר העליון, ובכך למנוע העמסת משקל. טיפ קטן: שימו לב לפתחים עליונים וקדמיים כאשר אתם קונים את המכשירים השונים, כדי להימנע מעוגמת נפש טיפשית ומיותרת.