מכונת כביסה AEG: סקירת 5 מכונות כביסה AEG מומלצות [2024] |Finder

מכונות הכביסה של AEG הן מהטובות והפופולריות בעולם, תודות לטכנולוגיות המתקדמות והאפשרויות הרבות שהן מציעות

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

142 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת כביסה AEG

אם אתם מחפשים לקנות מכונת כביסה חדשה, AEG בהחלט צריכה להיכנס לרשימה שלכם. עם מגוון דגמים מעולים במחירים נוחים, ביצועים מצוינים ומראה חדשני, אין ספק שכל אחד יכול למצוא את הדגם המתאים ביותר עבורו.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

כל בית צריך מכונת כביסה טובה, אך בזמן שכולן משרתות את אותה מטרה, המבחר יכול להפוך רכישת מכונה חדשה למטלה מבלבלת. AEG היא מהחברות המובילות בשוק מכשירי החשמל בכלל, ומכונות הכביסה בפרט. עם תוכניות מיוחדות למגוון סוגי בדים, ואפשרויות רבות לטיפול בבדים ולניהול זמן הכביסה, AEG מציעה דגמים רבים, עם מגוון פונקציות, במבחר גדלים ומחירים.

 

ריכזנו עבורכם את מכונות הכביסה הטובות ביותר של AEG, כאשר כל המכונות בסקירה זו הן בעלות דירוג אנרגטי A, וכולן משתמשות בטכנולוגיית ProSense, לחיסכון בחשמל, מים וזמן. בנוסף, בחרנו אך ורק מכונות שקיבלו את הסמכת Woolmark Blue, המוענקת, לאחר בדיקות מעמיקות, למכונות בהן אפשר לכבס בבטחה גם בגדים שאמורים לעבור כביסה ידנית.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכל הבחינות - דגם LFM9C9413N

עם קיבולת 9 ק"ג, המכונה הזאת משלבת את כל הטכנולוגיות החדשניות ביותר של AEG, עם תוף Protex Plus, המאובזר בחיישן שמזהה את כמות הבגדים שהועמסו, וטכנולוגיית ProSense, המתאימה את מחזור הכביסה לכמות הבגדים, ובכך חוסכת במים, חשמל וזמן, ושומרת על איכות הבד.

AEG LFM9C9413N

4.5 15

מכונה חדשנית ועתירת אפשרויות, לכביסה יעילה תוך שמירה על איכות הבגדים

יתרונות

המון פונקציות, תוכניות ואפשרויות, קיבולת גדולה, חסכונית במיוחד

חסרונות

מחיר גבוה, ללא תוכנית סחיטה/ניקוז

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אולסייל

אין לנו מספיק מקום בסקירה לפרט את כל התכונות של המכונה הזו. AEG מציעה בדגם זה שפע דרכים לנקות בדים עדינים מבלי להזיק להם. טכנולוגיית SoftWater מרככת את המים, וטכנולוגיית OKOMix מערבבת וממיסה את חומרי הניקוי לפני הזרקתם לתוף המכונה. התוצאה היא כביסה נקייה במיוחד גם בטמפרטורות נמוכות.

 

תמצאו כאן את תוכנית ProSteam, המשמשת כתחליף לניקוי יבש, ותוכנית OKOPower, המכבסת ביעילות ובמהירות, בטמפרטורת 30°, תוך שימוש מינימלי בחשמל. בנוסף לכל אלה, קיימות כאן תוכניות הכביסה שנמצאות ברוב המכונות המודרניות, מלבד תוכנית סחיטה/ניקוז, שמשום מה לא קיימת כאן. בנוסף, תוכלו לבחור בתוכניות מיוחדות, כגון כביסה אנטי-אלרגיה, צבעוני-פרו, תוכנית 20 דקות ל3 ק"ג בגדים, טיפול אינטנסיבי בכתמים, קיצור זמן התוכנית, והפעלה מושהית של המכונה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה משולבת מייבש - דגם LWX7E9612BM

עם קיבולת כביסה של 9 ק"ג, וקיבולת ייבוש של 6 ק"ג, המכונה הזו מתאימה לבתים בעלי 3-4 נפשות. תוף Protex מטפל בבדים בעדינות, ומנוע OKOInverter, בעל מגנט קבוע, דואג לתפעול יציב של המכונה, כך שגם המכשיר וגם הבגדים יאריכו חיים.

AEG LWX7E9612BM

4.5 15

כביסה וייבוש במכשיר עתיר פונקציות אחד

יתרונות

המון תכונות ואפשרויות, קיבולת גדולה, מייבש מובנה, אפשרויות סחיטה עד 1,600 סל"ד

חסרונות

מחיר גבוה, תוכנית כביסה-ייבוש ארוכה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

טכנולוגיית DualSense מתאימה את הטמפרטורה והתנועה של התוף לאריגים שונים. בנוסף לתוכניות הרגילות (כותנה, Eco, סינתטי, עדינים וכדומה), קיימות כאן תוכניות לכביסה אנטי-אלרגית, וכמובן, לכביסת צמר, משי ובדים שאמורים לעבור כביסה ידנית. למכונה תכונות נהדרות רבות, כגון טיפול אינטנסיבי בכתמים, ריענון בקיטור להפחתת קמטים, ופונקציית SoftPlus, הדואגת לפיזור אחיד של המרכך. עם מהירויות סחיטה רבות, תוכלו לבחור בכל אפשרות, החל מ-400 ועד 1,600 סל"ד.

מילה מהמומחה שלנו

לא חייבים לכבס הכל!

שימו לב שלא לכבס מוצרים שאינם מיועדים לכביסה, כגון שטיחים, כריות ונעליים, כיוון שהדבר עלול להרוס את המכונה שלכם וחבל

 

חשוב לנקות את הפילטר התחתון אחת לשנה לפחות ואם אתם מכבסים הרבה אז פעם ב-3 חודשים. בנוסף, לניקוי האבנית, קחו 100 גרם מלח לימון והפעילו מכונה עם בדים או סמרטוטים בהרתחה מלאה

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

הגדולה ביותר - דגם L7FC1412M

במכונה זו תקבלו כמעט את כל הטכנולוגיות החכמות של AEG באריזה גדולה יותר, ועם קיבולת כביסה של עד 10 ק"ג. טכנולוגיית ProSense דואגת שגם כשתכבסו כמות בגדים קטנה יותר, המכונה תשתמש רק בכמויות המים, החשמל והזמן הדרושות.

AEG L7FC1412M

4.5 15

למשפחה גדולה, מכונת כביסה ענקית ומרובת פונקציות

יתרונות

קיבולת ענקית, המון אפשרויות

חסרונות

מחיר גבוה, תופסת הרבה מקום

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

כמות האפשרויות במכונה הזאת גדולה כמו הקיבולת שלה, עם מהירויות סחיטה של עד 1,200 סל"ד, ותוכניות כביסה רבות, הכוללות כביסת 20 דקות (עד 3 ק"ג), אנטי-אלרגיה, טיפול אינטנסיבי בכתמים וכביסת צמר/משי ידנית. להפחתת קמטים, תוכלו להשתמש בתוכנית ProSteam, המרעננת את הבגדים באדים, בדומה לניקוי יבש. תוף Protex מטפל בבגדים בעדינות, ופונקציית SoftPlus מבטיחה פיזור אחיד של מרכך הכביסה. גם כאן גם כאן, תוכלו לתכנת את המכונה להפעלה מושהית, ולקצר את זמן הכביסה עם פונקציית TimeSaver.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר עם פתח עליון - דגם LTX6G7210AM

גם אם אין לכם מקום למכונה ענקית, זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על האיכות. דגם זה מביא את הפונקציות הנהדרות של AEG למכונה קומפקטית, בעלת פתח עליון וקיבולת של 7 ק"ג.

AEG LTX6G7210AM

4.5 15

מכונת כביסה חדשנית לחדרים צרים ולכל מי שמעדיף פתח עליון

יתרונות

קומפקטית, בעלת מחיר נוח והמון פונקציות

חסרונות

קיבולת לא גדולה, ללא ניקוי באדים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- אולסייל

אמנם אין כאן אפשרות של ניקוי יבש והפחתת קמטים, אך זו למעשה האפשרות יחידה שחסרה כאן, לעומת המכונות הגדולות והיקרות יותר. עם תוף Protex, הנוהג בעדינות בבגדים ומונע הסתרבלות, גם המכונה הזו מאפשרת כביסה עדינה, בדומה לכביסה ידנית. אפשרות פיזור אחיד של המרכך, הפעלה מושהית וקיצור משך הכביסה, כולן מופיעות גם כאן, כמו גם כל התוכניות החכמות, החל מגיהוץ קל וכלה בכביסה מהירה של עד 3 ק"ג.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר - דגם L6F48261IM

המכונה הזו משלבת הרבה מהפונקציות הטובות ביותר של AEG. אמנם יש בה פחות תוכניות ופחות אפשרויות, אך עדיין מדובר במכונת כביסה מעולה במחיר משתלם.

AEG L6F48261IM

4.5 15

מכונת כביסה אמינה שמציעה קצת פחות, ועולה הרבה פחות

יתרונות

פונקציות רבות, תמורה נהדרת למחיר

חסרונות

ללא ניקוי באדים, ללא פיזור אחיד של המרכך, מעט מהירויות סחיטה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- sale price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

עם קיבולת של 8 ק"ג, הפונקציות של מכונה זו כוללות, בין השאר, הפעלה מושהית, קיצור מחזור הכביסה, וטיפול אינטנסיבי בכתמים. גם היא קיבלה את הסמכת Woolmark Blue, והיא מציעה תוכנית לבדים שאמורים לעבור כביסה ידנית. לא תמצאו כאן כמה מהתכונות שקיימות בשאר המכונות ברשימה: אפשרות SoftPlus, לפיזור אחיד של מרכך הכביסה, ומד הזרימה FlowMeter הדואג לחיסכון מירבי במים – שניהם לא מופיעים במכונה זו. בתמורה לחסרונות אלה, מחיר נוח הופך את הדגם הזה לאטרקטיבי ביותר.

שאלות ותשובות על מכונת כביסה AEG

איך לבחור מכונת כביסה מומלצת?

הסקירה שלנו בוחנת בדיוק את השאלה הזו, יש מספר פרמטרים שכדאי לבחון, ביניהם גודל המכונה, מחיר המכונה לצד המענה על הצרכים שלכם כמו תכולת המכונה, דירוג אנרגטי ועוד