מכונת כביסה אלקטרולוקס – סקירת 5 מכונות כביסה מומלצות 2024 | Finder

מכונות הכביסה מבית אלקטרולוקס מקבלות את שבחי הבודקים המורשים, ומספקות לצרכן אפשרויות רבות במחירים נוחים.

icon pos_1

ניתחנו

22 סקירות

ו-

371 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת כביסה אלקטרולוקס

מכונת כביסה היא דבר שרובנו לוקחים כמובן מאליו, אך האמת היא, שהיא מעלה את איכות החיים שלנו בצורה ענקית. יצרניות מכשירי החשמל הביתיים מוציאות לשוק אינספור דגמים עמוסים בטכנולוגיות חדשות, ומתוכן, חברת אלקטרולוקס בנתה לה שם טוב ואמין. החברה השוודית הציבה לעצמה מטרה, להפוך את מטלות הבית של לקוחותיה לקלות ונעימות יותר. לפניכם מכונות הכביסה הטובות ביותר של אלקטרולוקס לשנת 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

הכי טובה מכל הבחינות - דגם EW8F2846DBM

דגם EW8F2846DBM הוא מסדרת PerfectCare 800, המגיעה עם מנוע Inverter Permanent Magnet, הדואג לעבודה חלקה של המכונה לאורך שנים, ומערכת UltraCare, אשר מערבבת וממיסה את חומרי הניקוי לפני שהם מגיעים לכביסה, ומאפשרת ניקוי יסודי גם בטמפרטורות נמוכות.

EW8F2846DBM

4.5 15

מכונה נהדרת עם קיבולת 8 ק"ג, מהירות 1,400 סל"ד ואפשרויות רבות ומגוונות

יתרונות

המון תוכניות ואפשרויות, מערכת UltraCare, מנוע עם מגנט קבוע

חסרונות

אינה זולה, ותופסת לא מעט מקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני השרון
קנה עכשיו ב- smart-deal
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

פונקציית SenseCare שוקלת את הכביסה, ומתאימה את התוכנית לא רק לסוג הבד, אלא גם לכמות הבגדים. התוצאה היא חיסכון גדול בזמן, מים ואנרגיה – ולכן גם בכסף. המערכת מונעת כביסה ממושכת יתר על המידה, דבר השומר על מראה ותחושה חדשים של הבד.

 

פונקציית TimeManager מאפשרת לכם לקצר את אורך מחזור הכביסה, בהתאם לתוכנית הכביסה, עד ל-70% מזמן המחזור השלם. פונקציית התחלה מושהית נותנת לכם לבחור את זמן הפעלת המכונה, בטווח של 20 שעות. גוף חימום פלטינום בליטוש יהלום, ותוכנית Machine Clean, יעזרו לכם לשמור על המכונה נקייה ונטולת אבנית.

 

התוכניות של המכונה הזאת כוללות ביניהן כביסות צמר ומשי ידני, אנטי אלרגיה, ותוכנית UltraWash לכביסה מהירה בטמפרטורה נמוכה, עם אפשרויות נוספות, כגון גיהוץ קל, טיפול בכתמים, פונקציית SoftPlus, לפיזור אחיד של המרכך, ואופציית Silent לביטול סחיטת ביניים, סחיטה אחרונה והשארת מים בתוף.

לוגו של הסקירה

הקיבולת הגדולה ביותר - דגם EW6F3146EBM

עם קיבולת של 10 ק"ג, דגם זה מסוגל לכבס כמויות בגדים גדולות ביעילות רבה. מסדרת PerfectCare 600, מכונה זו מגיעה עם מערכת SensiCare, המתאימה את מחזור הכביסה לכמות הבגדים, וחוסכת בחשמל ומים, ועם מנוע Iinverter יעיל במיוחד.

EW6F3146EBM

4.5 15

מכונה ענקית עם מנוע מתקדם והמון אפשרויות

יתרונות

המון תוכניות ואפשרויות, מנוע עם מגנט קבוע

חסרונות

מחיר גבוה, תופסת מקום רב

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני השרון
קנה עכשיו ב- City Deal

מנוע מסוג, Iinverter ללא פחמים ומברשות, בנוי בטכנולוגיה חדשנית ויעילה, שאמנם מעלה את המחיר, אך מונעת חיכוכים ונפילות מתח, ומאריכה את חיי המכונה. גם כאן תמצאו כמעט את כל הטכנולוגיות והאפשרויות המתקדמות ביותר, כגון הפעלה מושהית, פיזור אחיד של מרכך הכביסה, כביסת אנטי-אלרגיה, כביסת צמר ומשי ידנית, טיפול בכתמים וגיהוץ קל – כל זאת על כמות מסיבית של בגדים בכל כביסה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר עם פתח עליון - דגם EW6T4722AM

את הטכנולוגיות של סדרת PerfectCare 600 ניתן למצוא גם במכונות בעלות פתח עליון. המכונה הקומפקטית הזאת גבוהה יחסית (89 ס"מ), כשעומקה 60 ס"מ, ורוחבה 40 ס"מ בלבד, כך שהיא מושלמת עבור חדרים קטנים וצרים.

Electrolux EW6T4722AM

4.5 15

מכונת 7 ק"ג, לחללים קטנים, ולכל סוגי הבדים

יתרונות

תוכניות רבות למגוון סוגי בגדים, קומפקטית

חסרונות

ללא אפשרויות הנמצאות במכונות גדולות יותר, מחיר גבוה ביחס לקיבולת הנמוכה

PerfectCare EW6T3603AM
קנה עכשיו ב- Last Price

גם כאן תמצאו את מערכת SensiCare, המתאימה את אורך התוכנית לכמות הבגדים, תוך חיסכון באנרגיה ובמים, וגוף חימום פלטינום, המונע הצטברות אבנית בתוך המכונה. אל אוסף התכונות המגוון שמציעות מכונות אלקטרולוקס, מצטרפת כאן גם תוכנית מיוחדת למעילי נוצות, ותוכנית לבגדי תינוקות. מה שלא תמצאו כאן הן תוכנית UltraWash, ואופציות כגון טיפול בכתמים, גיהוץ קל ואופציית Silent.

 

בהתחשב בקיבולת שלה, מחירה גבוה ביחס למכונות אחרות של אלקטרולוקס, אך היא עדיין רחוקה מלהיות יקרה, והאפשרויות הרבות שהיא מציעה הופכות אותה לאטרקטיבית ביותר לכל מי שמחפש מכונה עם פתח עליון.

מילה מהמומחה שלנו

איך תשמרו על מכונת הכביסה לאורך זמן?

מכונת הכביסה צוברת לכלוך, שאריות סבון ועוד, כדי לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן חשוב לבצע ניקוי של הפילטר התחתון אחת לשנה לפחות ואם אתם מכבסים הרבה אז פעם ב-3 חודשים. בנוסף, חשוב להיפטר מהאבנית – קחו 100 גרם מלח לימון והפעילו מכונה עם בדים או סמרטוטים בהרתחה מלאה.

 

חשוב מאוד גם לא לדחוס יותר מדי בגדים במכונת הכביסה ולהשאיר רווח בין הבגדים לבין התוף, מה שישמור עליה מפני נזקים כתוצאה ממשקל רב מדי.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

גדולה וחסכונית - דגם EW8F2946GBM

מכונה נוספת מסדרת PerfectCare 800, המופעלת על ידי מנוע אינוורטר ומאפשרת ניקיון מהיר בטמפרטורות נמוכות. עם כל התוכניות, האפשרויות והפונקציות של הדגם הראשון בסקירתנו, ההבדלים היחידים הם בקיבולת, בגודל, וכמובן – במחיר.

EW8F2946GBM

4.5 15

כל האפשרויות וכל הטכנולוגיות במכונה ענקית עם קיבולת 9 ק"ג

יתרונות

המון תוכניות ואפשרויות, מערכת UltraCare, מנוע עם מגנט קבוע

חסרונות

אינה זולה, תופסת מקום רב

קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- better shop

עם מהירויות סחיטה שמגיעות עד ל-1,400 סל"ד, ותוכנית UltraWash, המערבבת וממיסה את חומרי הניקוי לפני כניסתם לכביסה ובכך מאפשרת כביסה יעילה במיוחד גם לבדים עדינים, המכונה הזאת מציעה את כל ההטבות של דגם EW8F2846DBM, רק שכאן, הקיבולת גדלה ל-9 ק"ג. לא הפתיע אותנו, אם כן, שגם המחיר גבוה מעט, ושהמימדים גדולים יותר. אבל כן הופתענו לגלות שהמימדים שלה זהים לאלה של הדגם בעל קיבולת 10 ק"ג.

 

בכל זאת, אם יש לכם מספיק מקום, אך מספיקה לכם הקיבולת הנכבדה של 9 ק"ג, יכול מאוד להיות שתעדיפו את המכונה הזאת, מאחר והיא קצת יותר זולה, וקצת יותר משוכללת.

לוגו של הסקירה

קטנה ומסוגננת - דגם EW6S7246XM

בעיצוב ייחודי, ובצבע כסוף כהה, דגם זה מגיע עם תכונות מגוונות לכביסה אופטימלית, והכל באריזה קומפקטית ויפה. הוא שייך לסדרת PerfectCare 600, החוסכת זמן, מים ואנרגיה תוך שמירה על איכות הבדים, תודות למערכת SensiCare.

EW6S7246XM

4.5 15

מכונת כביסה קטנה, במחיר משתלם ועיצוב ייחודי

יתרונות

יפה למראה, קומפקטית, מחיר נוח

חסרונות

קיבולת לא גדולה, ללא אפשרויות הנמצאות במכונות גדולות יותר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- better shop
קנה עכשיו ב- אולסייל

ברוחב 60 ס"מ ועומק 49 ס"מ בלבד, המכונה הזאת תופסת מעט מקום, ומסוגלת לכבס עד 7 ק"ג בגדים. כמו שאר המכונות בסקירה, גם כאן תמצאו תוף GentleCare ותוכניות לכביסה עדינה במיוחד, המאפשרים לכם לכבס במכונה גם בגדים הדורשים בדרך כלל כביסה ידנית. היא מציעה טכנולוגיות רבות, ביניהן SoftPlus, המבטיחה פיזור אחיד של מרכך הכביסה, התחלת כביסה מושהית, ותוכנית Machine Clean החוברת לגוף חימום פלטינום לשמירה על המכונה נקייה ונטולת אבנית.

שאלות ותשובות על מכונת כביסה אלקטרולוקס

איך מנקים מכונת כביסה?

שאלה מצוינת. הרבה אנשים לא יודעים, אבל תחזוקה שוטפת של מכונת הכביסה לא רק עוזרת לכביסה לצאת ריחנית ונעימה היא גם תאריך את חיי המכונה באופן משמעותי. יש כמה דברים פשוטים שצריך לעשות על בסיס קבוע כמו: לוודא שאין דברים בכיסים לפני שמכניסים את הבגדים למכונה, לא למלא אותה יותר מידי ולשים כמות נכונה של חומר כביסה. יש גם כמה פעולות ניקוי שכדאי לבצע אחת לכמה חודשים כמו ריקון הפילטר והמים במכונה, ניקוי הגומי בפתח הכביסה וניקוי מגירת חומר הניקוי. אתם יכולים להציץ במדריך שהכנו לכם ולדעת בדיוק מה לעשות כדי לדאוג למכונת הכביסה שלכם.