מייבש כביסה אלקטרולוקס: 5 מייבשי כביסה אלקטרולוקס מומלצים | Finder

עכשיו שהחורף כבר כאן ואי אפשר לתלות את הכביסה בחוץ, זה בדיוק הזמן להתחדש במייבש איכותי עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. תרשו לעצמכם להרים רגליים בזמן שהכביסה  שלכם תתייבש.

icon pos_1

ניתחנו

18 סקירות

ו-

361 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מייבש כביסה אלקטרולוקס מומלץ

חברת Electrolux מייצרת כבר למעלה מ-100 שנים מוצרי חשמל איכותיים לבית ושמה לה למטרה להפוך את עבודות הבית לקלות יותר כדי להשאיר לכם מקום לדברים החשובים באמת. מייבשי הכביסה של Electrolux , בין אם בשיטת הקונדנסור או בצינור האוורור, מצויידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להקל עליכם את תהליך ייבוש הכביסה, לקצר זמני ייבוש ועזור לכם לחסוך בחשמל. החל ממבנה התוף הייחודי ועד חיישנים המזהים את מצב הכביסה במייבש, בחברה חשבו על הכל, עד הפרטים הקטנים. לכם נשאר רק לעקוב אחרי הרשימה שהכנו לכם ולבחור את מייבש הכביסה הבא שלכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

הגדול ביותר: מייבש כביסה 9 ‏ק"ג Electrolux EW8H2966IM ‏

עם קיבולת של 9 ק"ג בתוף המיוחד של אלקטרולוקס, אתם לא תצטרכו יותר להפריד מכונות לייבוש. זמני ההמתנה לכביסה יבשה יהיו קצרים מבעבר ואתם תהינו מכביסה ריחנית ונעימה.

Electrolux EW8H2966IM

4 15

מתאים למשפחות עם כמות כביסה גדולה במיוחד

יתרונות

קיבולת גדולה מאוד, טכנולוגיות מתקדמות, דירוג אנרגטי A

חסרונות

תכניות ייבוש ארוכות, מעט מרעיש, מחיר יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

תוף המשי – Silk Drum – המיוחד של ה- EW8H2966IM עוזר לבגדים להישאר ישרים וללא קמטים, משפר את זרימת האוויר לבד ומאפשר ייבוש יעיל יותר וזמני ייבוש קצרים יותר. יחד עם העובדה שהוא יכול להכיל עד 9 ק"ג של כביסה, אתם תקצרו משמעותית את זמני הייבוש שלכם. הוא מגיע עם תכניות רבות שמתאימות לסוגי בדים שונים כדי להבטיח שהבגדים לא יהרסו בזמן הייבוש ולהאריך את חיי הבגד.

 

הדגם מגיע עם נעילת ילדים ואפשרות להפעלה מאוחרת של עד 20 שעות. הוא יתריע לכם כאשר תצטרכו לנקות את המסנן או לרוקן את מיכל המים ותוכלו לבחור אם תרצו שיצפצף בסיום התוכניות. הודות לטכנולוגיית  Heat Pump זכה המייבש לדירוג האנרגטי הגבוה A והוא יעזור לכם לא רק לחסוך זמני ייבוש אלא גם לחסוך בחשמל.

לוגו של הסקירה

מייבש קונדנסור הזול ביותר: 7 ‏ק"ג Electrolux EW6C5722CM ‏

מי אמר שכדי ליהנות ממייבש קונדנסור טוב ואיכותי צריך לשבור תכניות חיסכון? ה- EW6C5722CM מוכיח שגם במחיר נמוך אפשר ליהנות מנוחות של ייבוש בגדים במייבש.

Electrolux EW6C5722CM ‏

4.5 15

מתאים למי שרוצה מייבש קונדנסור זול וטוב

יתרונות

מחיר זול, ייבוש בשיטת קונדנסור, שקט, מגוון תכניות ייבוש

חסרונות

זמני ייבוש ארוכים, לוקח זמן ללמוד את ההפעלה שלו, דירוג אנרגטי נמוך יחסית (B)

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- City Deal

אם אתם לא רוצים להסתבך עם התקנה של מייבש רגיל ומעדיפים מייבש קונדנסור, אבל לא רוצים לקרוע לעצמכם את הכיס, ה- EW6C5722CM ‏של אלקטרולוקס הוא מה שאתם מחפשים. עם מנוע חזק של 2800 וואט, תוף בגודל 7 ק"ג ומגוון גדול של תכניות ייבוש ייחודיות כולל תכנית מיוחדת לקמטים קשים וגיהוץ קל, אתם לא תצטערו.

 

את התכניות והזמן הנותר לייבוש תוכלו לראות על גבי צג ה- LCD והוא אפילו יודיע לכם בצפצוף כאשר תסתיים תכנית הייבוש. יש לו אפשרות להפעלה מאוחרת של עד 20 שעות ולא פחות חשוב, הוא מגיע עם נעילת ילדים. תוכלו שנתות את כיוון פתיחת הדלת כך שהוא יתאים לחדר הכביסה שלכם בלי בעיות. כמו הרבה מייבשי כביסה ששיטת הקונדנסור, זמני הייבוש ארוכים ממייבש רגיל, אז עם הרבה סבלנות אתם תהינו מכביסה יבשה וריחנית.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: ‏7 ‏ק"ג Electrolux EDE1072PDW

למרות שמדובר בהתקנה מסובכת עם צינור אוורור, ה- EDE1072PDW מצוייד בטכנולוגיות מתקדמות שלא מביישות גם את המייבשים היקרים יותר.

Electrolux EDE1072PDW

4.5 15

למי שמחפש מייבש איכותי ועמיד במחיר זול

יתרונות

פתח רחב, הפעלה נוחה, תחזוקה פשוטה, עמיד לאורך זמן, חיישנים לזיהוי מצב הכביסה

חסרונות

התקנה דורשת פתח אוורור בקיר, דירוג אנרגטי נמוך (C).

קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- מחסני השרון

עם תוף בגודל של 7 ק"ג שמסתובב לשני הכיוונים כדי להקטין את כמות הקמטים בבגד לאחר הייבוש ובכך מקצר את זמני הגיהוץ, יישאר לכם יותר זמן פנוי. אמנם זו לא מייבש קונדנסור ואתם תצטרכו התאמה מיוחדת בחדר הכביסה להתקנה שלו, אבל זמני הייבוש שלו קצרים בהרבה ממייבשי קונדנסור והוא לא מחסיר מכם טכנולוגיות מתקדמות.

 

תוכלו לבחור הפעלה מאוחרת של 3, 6, או 9 שעות ולבחור בכל אחת מבין תכניות הייבוש המוצעות. הוא קל ופשוט להפעלה וניתן לבחור את כיוון פתיחת הדלת. יש לו 3 פתחי אוורור הממוקמים באזורים שונים של המייבש כדי שתוכלו לבחור היכן נוח לכם להציב אותו. והכי חשוב, לא תצטרכו לשבור בשבילו תכניות חיסכון. אז תתחילו להתרגל לכביסה יבשה כל הזמן ותחשבו מה תעשו במקום הפנוי שתפסו מתלי הכביסה שלכם.

לוגו של הסקירה

הדירוג האנרגטי הגבוה ביותר: 8 ‏ק"ג Electrolux EW8H3864IB ‏

עיצוב יוקרתי ודירוג אנרגטי גבוה מאוד הופכים את המייבש הזה ליוקרתי במיוחד. תוסיפו לכך את חיישני הייבוש שלו, ואתם צריכים מינימום מאמץ כדי לקבל כביסה יבשה, נעימה וריחנית.

Electrolux EW8H3864IB

4.5 15

מתאימה למשפחות גדולות עם תקציב גבוה

יתרונות

חסכוני בחשמל ומים, קיבולת גבוהה, טכנולוגיות מתקדמות, מגוון גדול של תכניות ייבוש.

חסרונות

מחיר יקר, הפעלה מעט מסובכת עד שלומדים אותו.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

עם דירוג אנרגטי גבוה (A++), ה- Electrolux EW8H3864IB לא רק ייבש את הכביסה שלכם ויוציא אותה כמעט ללא קמטים, הוא יעשה את כל זה ויחסוך לכם בחשמל.

 

הוא מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת בשיטת Heatpump ובזכות הטכנולוגיה הזו הוא קיבל את הדירוג הגבוה. הוא יודע להתאים את הטמפרטורה הנכונה לסוג הבגד ומייבש את הבגדים בחום נמוך ואתם נהנים משמירה מקסימלית על הבגדים שלכם. עם תוף בנפח של 8 ק"ג וייבוש בשיטת קונדנסור למייבש הזה מגיע מקום של כבוד ברשימה. תודות למנוע האינוורטר שלו, כל הפעולות שלו שקטות במיוחד והדבר היחיד שתשמעו ממנו זה את הצפצוף שלו בסוף התכנית.

 

תוכלו לבחור מבין תכניות הייבוש הרבות בהתאם לסוג הבגד או בתוכנית ייחודית הפועלת על פי חיישן ומזהה את רמת הייבוש של הבגדים בתוף. ניקוי המייבש פשוט וקל. נורית התראה תודיע לכם כאשר צריך לנקות את הפילטר ולרוקן את מיכל המים. אם יש לכם תקציב גבוהה יותר, תרשו לעצמכם להתפנק במייבש מתקדם שיחסוך לכם זמן וחשמל.

לוגו של הסקירה

מיוחד לייבוש צמר: 8 ‏ק"ג Electrolux EW7H3866EM ‏

עם עיצוב חדשני, צג LCD ענק ואפשרות להפעלה מאוחרת של עד 20 שעות, ה- EW7H3866EM נותן תמורה הולמת למחיר שלו.

Electrolux EW7H3866EM

4.5 15

מתאימה לאוהבי החורף שרוצים לשמור על הצמר שלהם בצורה הטובה ביותר

יתרונות

מחיר נוח, קיבולת גדולה, דירוג אנרגטי גבוה (A) בעל תעודת Woolmark Blue לייבוש צמר.

חסרונות

ללא חיישני ייבוש, לוקח זמן ללמוד להפעיל אותו נכון.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

ה- Electrolux EW7H3866EM ‏ דומה מאוד לדגם הקודם ברשימה שלנו (EW8H3864IB), אבל עדיין יש ביניהם כמה הבדלים עיקריים. מעבר לכך שהוא הרבה יותר נגיש מבחינת המחיר, המייבש הזה מתמחה בייבוש בגדי צמר.

 

הוא מתהדר בתעודת Woolmark Blue בקטגוריית ייבוש צמר], שמבטיחה לכם שפרטי הצמר שלכם ישמרו ויקבלו את הטיפול הטוב ביותר. ולהבדיל מקודמו, ה- EW7H3866EM מגיע ללא חיישני לחות, כך שהתוכניות שתבחרו יעבדו עד סופן ולא יעצרו באמצע אם הבגדים כבר יבשים. למרות עניין המחסור בחיישנים המייבש הזה מגיע עם מגוון רחב מאוד של תכניות ייבוש כך שתוכלו בקלות למצוא את התוכנית המתאימה ביותר לפי סוג הבגד, כמו גם לקבוע את זמני הייבוש הרצויים.

 

אם עניין החיישנים לא מהווה עבורכם בעיה, המייבש הזה מומלץ מאוד במיוחד אם יש לכם כמות כביסה גדולה.