טלוויזיות סמסונג: סקירת 5 טלוויזיות סמסונג מומלצות [2024] – Finder

לפניכם הטלוויזיות המומלצות ביותר של סמסונג באיכות 4K נכון ל-2024, בגדלים ותקציבים שונים.

icon pos_1

ניתחנו

547 סקירות

ו-

3623 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טלוויזיות סמסונג מומלצות

מחפשים טלוויזיה איכותית להכניס הביתה? חברת סמסונג ידועה יצרנית הטלוויזיות הגדולה בעולם עם טלוויזיות מעולות ואיכותיות – ואנחנו כאן כדי לספר לכם בדיוק על אילו דגמים כדאי לכם לשים עין. לפניכם הטלוויזיות המומלצות בדיוק של 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

מהי הטלוויזיה הטובה ביותר של סמסונג שאתם יכולים לקנות? למזלכם, הכנו רשימה קצרה של הדגמים המומלצים ביותר של החברה, מטלוויזיות 8K יוקרתיות באופן בלתי רגיל עד לדגמי QLED מתונים יותר במחיר עבור אלו עם טעם וצרכים צנועים יותר. עם הבלאק פרדיי שמתקרב בצעדי ענק, זה זמן מצוין לחקור קצת ולהכיר את הדגמים המומלצים של השנה.

 

בין אם אתם מחפשים מסך LCD זול שלא יפשוט לכם את הרגל או תצוגת QLED סופר בהירה שבהחלט תגיע במחיר מתאים, יש טווח רחב של דגמי טלוויזיות של סמסונג לקחת בחשבון.

 

כיצרנית הטלוויזיות הגדולה ביותר בעולם, לסמסונג יש מספר עצום של דגמים שיוצא בכל שנה, מה שאומר שבחירת הטלוויזיה הטובה ביותר של סמסונג היא קשה יותר ממותגי טלוויזיות אחרים.

 

אך אל דאגה, אחרי בדיקה מעמיקה של עשרות דגמים, הבאנו לפניכם את הטלוויזיות המומלצות ביותר של סמסונג, נכון ל-2023.

לוגו של הסקירה

הטלוויזיה הטובה ביותר: Samsung Q95T QLED

ספינת הדגל 4K QLED של סמסונג לשנת 2020 היא טלוויזיה איכותית ומעוצבת היטב. לא היינו כל כך בטוחים אם לשים אותה במקום הראשון, בגלל ה- Q90R QLED של שנה שעברה שנחטפה מהמדפים. אבל אי אפשר להכחיש שדגמי ה- Q95T/Q90T של סמסונג מציעים דוגמה מעולה לטכנולוגיית 4K QLED.

Samsung QE55Q95T

4.5 15

למי שמחפש את הדגם המוצלח ביותר של סמסונג

יתרונות

איכות תמונה וסאונד יוקרתית, עיצוב נוח.

חסרונות

אין תמיכה ב-Dolby Vision, עמעום תאורה אחורית אגרסיבי.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO

מדובר באומנית HDR אמיתית, עם הניגודיות והבהירות שבאמת יעלו לשחקים את חוויית הצפייה שלכם. שיא הבהירות מגיע ל-2,000 ניטס, הרבה מעבר לטלוויזיות LCD או OLED נפוצות, מה שמעניק לצבע עשירות וחיוניות אפילו בתאורה מוארת במיוחד.

 

גם האלגוריתמים היוקרתיים הבסיסיים של סמסונג עושים עבודה נהדרת, אפילו כאשר עושים שימוש במקורות עם רזולוציה נמוכה.

 

ה- Q95T וה- Q90T הן די אותה טלוויזיה, אבל האחרונה מגיעה גם עם קופסת הכבלים של סמסונג (OneConnect box). לא מדובר ממש במציאה מבחינת מחיר, אבל היא זולה יותר ממה שהייתה ה- Q90R. אם אתם מחפשים את טלוויזיית ה-4K הטובה ביורת של Samsung, אתם יכולים להיות בטוחים שה- Q95T תעשה את העבודה.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה למעצבים: Samsung The Frame (2020)

Samsung The Frame (2020) היא הטלוויזיה המעוצבת בהשראת ציור הטובה ביותר של סמסונג שראינו עד כה. עם מעטפת מתכת נועזת, מסגרות ניתנות להתאמה ופונקציית Art Mode אשר מציגה יצירות אומנות קלאסיות ותמונות, זה הכי קרוב שהגיעה כל טלוויזיה להיראות כמו ציור אמיתי וממשי – וכאשר היא תלויה יפה על הקיר האורחים שלכם עשויים לא לשים לב כלל להבדל.

Samsung The Frame (2024)

4.5 15

הטלוויזיה ששמה את העיצוב בראש סדר העדיפויות

יתרונות

בנויה נהדר, עיצוב יפיפה ומשתלב, איכות תמונה טובה.

חסרונות

בעיות צבע, בהירות נמוכה.

קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

עם Ambient Mode המציע שומרי מסך, פני שעון ועדכוני מזג אוויר או חדשות דינמיים יותר, יש הרבה התאמה אישית בכל הנוגע לכמות תשומת הלב שהטלוויזיה שלכם תקבל כאשר היא אינה בשימוש. לוח ה-QLED ומעבד ה-Quantum המעודכן 4K לא עוברים ללא הכרה, עם יוקרתיות נהדרת שאפשר היה לצפות לה ותמונה רבת השפעה – אפילו אם הבהירות של הטלוויזיה עמומה באופן מפתיע יחסית לדגם QLED וגווני עור עשויים להיראות מעט מוזר לפעמים.

 

אבל אם אתם מחפשים טלוויזיה שבאמת שמה בעדיפות ראשונה את המראה ותשתלב נהדר עם העיצוב של הבית שלכם לאורך היום – עם קופסת הכבלים OneConnect box ששומרת על הכל מסודר – Frame (2020) היא בחירה מצוינת עבור הבית שלכם.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה לגיימרים: Samsung Q80T QLED

ה- Samsung Q80T QLEDהיא טלוויזיית 4K חדשה של 2023 אשר עושה הרבה כדי לחזר אחר גיימרים ולצרף אותם למשפחת סמסונג. בטלוויזיה הזאת כמעט שלא תתקלו בדיליי בזכות input lag  נמוך (8.7 ms) והיא גם תומכת 4K ב-120Hz. הוסיפו לזה VRR (קצב ריענון משתנה), ALLM (מצב השהייה נמוך אוטומטי) ו- FreeSync מחשב של AMD לגיימרים, ואתם מקבלים תערובת של טכנולוגיות שהופכות את הטלוויזיה הזאת לבחירה המושלמת עבור גיימרים.

Samsung QE75Q80T 4K

4.5 15

פינוק אמיתי לחובבי גיימינג

יתרונות

input lag נמוך, סאונד OTS מעולה, מעבד חזק, איכות תמונה טובה.

חסרונות

אין Dolby Vision, אין Freeview Play, לא ה-QLED היפה ביותר שתוכלו לקנות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

אתם מקריבים קצת איכות תמונה עבור ה- input lag הנמוך, אבל לא ברמה שתפריע לכם במיוחד. המשחק על הטלוויזיה הזו מתאפשר ברמה גבוהה ואיכותית ורוב הגיימרים שינסו אותה, ישמחו להוסיף אותה לרשימת הקניות שלהם. לסיכום, טלוויזיית ה-QLED היוקרתית של סמסונג מציעה HDR נמרץ, מערכת מאפיינים מתקדמת ו-HD יוקרתי במיוחד, כך שקשה מאוד לטעות עם הטלוויזיה הזו.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה לאלו עם תקציב הדוק: Samsung TU8000

אם הסלון שלכם – והתקציב – לא יכולים לעמוד בטלוויזיית 65 אינץ', העיפו מבט על סדרת TU8000 הנהדרת. אתם תקבלו input lag נמוך במיוחד (רק 9.7ms) יחד עם טכנולוגיית טיפול בתנועה כדי לשמור על הפעולה בעלת מראה חלק באופן עקבי. מה עוד אתם יכולים לבקש?

Samsung UE75TU8000 4K

4.5 15

טלוויזיה טובה במחיר נוח

יתרונות

תמונת 4K חדה ומפורטת, input lag נמוך, טכנולוגיית טיפול בתנועה, מחיר נוח.

חסרונות

זוויות צפייה צרות, חוסר בבהירות.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים

אתם לא מקבלים את כל טכנולוגיות הגיימינג שאפשר לראות אצל שאר הדגמים ברשימה, כמו HDMI 2.1, VVR (קצב ריענון משתנה) או פנל 120Hz – אבל עבור הגיימר החובבן או הצופה היומיומי, מדובר בטלוויזיה שנותנת לכם את כל המאפיינים הבסיסיים באופן מספק במיוחד.

 

תצטרכו לשים לב לזוויות הצפייה הצרות: התוכן נראה הכי טוב מזווית ישרה, כך שהיא עשויה להיות בחירה פחות טובה אם תכננתם לארח ערב גיימינג מרובה משתתפים. אולם, באופן כללי מדובר בבחירה די מוצלחת לרוב האנשים.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר: Samsung Q800T 8K QLED

אז, טלוויזיית 8K נראית כמו בחירה משונה לערך הטוב ביותר, אבל תשמעו מה שיש לנו להגיד! ה- Samsung Q800T היא הדגם ה-8K הבסיסי של החברה לשנת 2020, ומחירה אמנם לא זול בכלל – אבל התמורה בהחלט עולה על המחיר – וזו ההגדרה של הערך הטוב ביותר!

Samsung Q800T 8K QLED

4.5 15

טלוויזיית 8K מעולה במחיר נוח יותר מה- Q950TS

יתרונות

רזולוציית 8K מרשימה, ניתן לצפות גם בתוכן ברזולוציה נמוכה יותר, ביצועי שמע נהדרים, מערכת חכמה נוחה.

חסרונות

יקרה מאוד, אין תמיכה ב-Dolby Vision, הצבעים מדי פעם מאבדים מן החיוניות.

קנה עכשיו ב- Smart2buy
קנה עכשיו ב- g-tech

אתם אמנם משלמים בין 12,000 ₪ ל-13,000 ₪ עבור 65 אינץ', אבל המחיר מתחוור עומת דגם ה- Q950TS שנמצא גם הוא בקטגוריית ה-8K.

 

תמונת ה-8K פשוט מדהימה ומזרימה תוכן נהדר אפילו ממקורות HD. מערכת השמע OTS החדשה גם היא מעניקה אפקט עשיר ועמוק לצליל שפשוט לא נמצא בדגמי ה-4K QLED הזולים יותר.

 

יש כמה חסרונות קטנים, כמו חוסר החיוניות שאפשר למצוא לעיתים בצבע או העמעום המקומי המעט אגרסיבי – אשר ימתן אובייקטים HDR בהירים כדי למנוע תאורה אחורית לא אחידה. אבל בתור אלטרנטיבה נוחה יותר מבחינת מחיר ל- Q950TS, בלי כל הרעש והצלצולים, ה- Q800Tהיא בחירה חכמה לשנת 2020.