פינת ישיבה למרפסת: סקירת פינות ישיבה מומלצות למרפסת (מעודכן 2024)| FINDER

לפעמים, ההבדל בין שהייה מזדמנת במרפסת לבין מרפסת שלא תרצו לעזוב אותה, מסתכמת בפינת ישיבה טובה ונכונה.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

38 ביקורות

בתחום

ריהוט גן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פינת ישיבה למרפסת

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואולי אפילו כבר התחלתם להכין את עצמכם לקראתו. אם יש לכם מרפסת בבית, אתם בטח מכירים את התקופה הזו. אתם מוצאים את עצמכם קונים עוד עציצים, ועוד פרחים כדי להפוך את המרפסת שלכם למקום ירוק, כזה שכיף להיות בו כל היום. אז אחרי שדאגתם לכל אלו, מה עם להתחדש בפינת שיבה למרפסת? היא לא חייבת להיות מפוצצת או יקרה במיוחד, אבל היא יכולה לעשות הבדל גדול מאוד. הכנו לכם רשימה חלקית (מאוד) של פינות ישיבה למרפסת שיכולות לשדרג אותה פלאים, מבלי לקרוע את הכיס. תרשו לעצמכם הקיץ הזה, ליהנות מזמן איכותי אמיתי במרפסת לכם.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

ככה זה כשיש שניים: פינת ישיבה ביסטרו תוצרת כתר

פינת ישביה למרפסת לא חייבת להיות גדולה או יקרה, תראו את הסט החמוד הזה מבית היוצר של כתר פלסטיק.

פינת ישיבה ביסטרו תוצרת כתר

4.5 15

מושלמת למרפסות קטנות

יתרונות

שולחן קטן כולל 2 כיסאות, מגיעה בשני צרבים לבחירה, קל לניקוי, איכותי ועמיד, מתאים לכל תנאי מזג האוויר, מחיר נוח.

חסרונות

מתאים לשני אנשים, אין אפשרות לכיסא תואם בקנייה נפרדת.

בז'
קנה עכשיו ב- KSP
לבן
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

זה שיש לכם מרפסת קטנה, לא אומר שאתם לא יכולים לשבת בה בנוחות. פינת הישיבה הזו של כתר, תתאים לכם בול. שולחן קטן ושני כיסאות ישלימו לכם את מראה המרפסת המודרנית.

 

פינת הישיבה הזו עשויה מפלסטיק ומתאימה לשימוש בכל תנאי מזג האוויר. ולמרות שהוא קל משקל, הוא יציב ועמיד מאוד ויכול לפנק אתכם שנים רבות. היא אפילו מגיעה עם שנתיים אחריות של חברת כתר פלסטיק. אז למה אתם מחכים? פנקו את המרפסת שלכם ואתם עצמכם.

לוגו של הסקירה

היו אלופי האירוח במרפסת: פינת אירוח נפתחת Bondi 2700 Scab

אם אתם אוהבים לארח במרפסת, פינת ישיבה נפתחת זה בדיוק הדבר בשבילכם. Bondi 2700 Scab תוכל להתאים לכם בול אם יש לכם מרפסת מעד גדולה שיכולה להכיל אותה.

Bondi 2700 Scab

4.5 15

מושלם לאירוח במרפסות גדולות

יתרונות

מסגרת אלומיניום עמידה ויציבה, מגיעה עם 4 כסאות, שולחן נפתח, ניתן לרכוש כסאות תואמים נוספים, 2 צבעים לבחירה.

חסרונות

בכיסאות עשויים מבד וחשופים לבלאי גבוה, יקר.

לבן שנהב
קנה עכשיו ב- Walla Shops
לבן שנהב
קנה עכשיו ב- Last Price
בז'
קנה עכשיו ב- GROO
מוצר לא נמצא במלאי
בז'
קנה עכשיו ב- Last Price

עם הקיץ שמתקרב, מה יותר כיף מלאכול ארוחת בוקר או להעביר את הערב במרפסת עם משפחה או חברים? עם פינת הישיבה הזו של Scab אף פעם לא יהיה חסר לכם מקום.

 

שולחן מלבני עם מסגרת אלומיניום חזקה במיוחד וזכוכית מחוסמת. כשהוא סגור באורך 135 ס"מ, תוכלו לשבת סביבו בנוחות 4 אנשים, ובמצב פתוח (270 ס"מ) הוא יוכל להכיל גם 8 אנשים מסביבו.

 

פינת הישיבה מגיעה עם 4 כיסאות מעוצבים ונוחים בנויים מסגרת אלומיניום וגוף מבד. ואם תרצו לפנות מקום במרפסת, תוכלו לערום את הכיסאות אחד על השני בקלות.

לוגו של הסקירה

תוסיפו שיק למרפסת: פינת ישיבה דמוי פוף סרוג קוזי אורבן 2 מבית כתר

מי אמר שפינת ישיבה למרפסת צריכה להיות משעממת? תראו איזו פינת חמד כתר פלסטיק מציעים לכם פה.

קוזי אורבן 2 מבית כתר

4.5 15

להשלמת המראה הצעיר למרפסת שלכם

יתרונות

מגיעה בשני צבעים לבחירה, עיצוב ייחודי, צעיר ומרענן, מגיעה עם 2 כסאות "פוף", מחיר נוח במיוחד, שולחן נפתח לארגז אחסון.

חסרונות

שולחן לא גדול.

בז'
קנה עכשיו ב- KSP
לבן
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם עיצוב ואסתטיקה למרפסת זה מה שהכי חשוב לכם, הפינתי ישיבה הזו של כתר היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

עם עיצוב ייחודי ונוח, היא מגיעה עם 2 כיסאות דומיי פוף סרוגים ושולחן קפה קטן ומפתיע.  השולחן נפתח בחלקו העליון והופך לכלי אחסון. פינת ישיבה עשויה פלסטיק קשיח שמתאים לשימוש בכל מזג אוויר.

 

ואם חשבתם שתצטרכו להוציא סכום כסף גדול, תחשבו שוב. פינת החמד הזו אפילו לא יקרה. המחיר שלה נוח לכל כיס, והיא תשדרג את מראה המרפסת שלכם ותרשים כל אורח.

לוגו של הסקירה

הפינה המטיילת: כיסאות מקרמה למרפסת

הפכו את המרפסת שלכם לחמימה, ניידת ומגוונת, עם כסאות עשויים עץ עמיד, בד שאפשר לכבס וכאלו שניתן להעביר ממקום למקום, לקפל – הכל בהתאם לשימוש, האורחים והצרכים שלכם.

כיסאות מקרמה למרפסת

4.5 15

פתרון מקסים לכל פינה

יתרונות

פריט עיצובי, נייד ומתקפל, בד שניתן לכבס, מסגרת עץ עמידה, נוח לישיבה, לא תופס הרבה מקום.

חסרונות

פחות מתאים למי שלא אוהבים לשבת נמוך.

קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE

לא משנה אם זו מרפסת קטנה או גדולה, אם יושבים בה גם בחורף או רק בקיץ. אנחנו רוצים שיהיה לנו נעים ונוח. בדיוק לצרכים האלו, פינת כיסאות מקרמה לישיבה מבית סטוק אונליין היא כזו שאהבנו ונראה לנו שגם אתם תאהבו.

 

קודם כל, בעיצוב של הכיסאות יש משהו מרגיע ונינוח, בדיוק האווירה שאנחנו רוצים לייצר במרפסת. בדיוק המראה המזמין שכבר מהחלון מתוך הבית "יקרא לנו" אליו לבוא ולשבת קצת בחוץ.

 

כיסאות המקרמה לישיבה במרפסת מאפשרים דינאמיות ומאוד לא מגבילים, בכך שאפשר לקפל אותם כשלא יושבים עליהם, או להשתמש בהם לפינות נוספות בבית. יש גם מקרים שבהם מזג האוויר מאלץ אותנו לקפל ריהוט במרפסת וגם מהבחינה הזו זה פתרון אידיאלי.

 

מעבר לכך אפשר להתאים בהם אישית את גובה הישיבה ואפילו לכבס את בד הכיסאות. מדובר בפריט מעוצב, פרקטי, שאפשר לנייד ממקום למקום, אך גם כזה שהוא עמיד ועשוי עץ שמוסיף למראה החי, הטבעי והמרגיע של המרפסת.

סיכום

איך לשמור על פינת ישיבה למרפסת לאורך זמן?

אז קניתם פינת ישיבה מושלמת למרפסת שלכם ואתם נהנים ממנה כל יום וכל ערב. כדי שתוכלו ליהנות ממנה עוד הרבה זמן, יש כמה דברים שכדאי לדעת. אז איך תוכלו לתחזק ולשמור על פינת הישיבה שלכם במרפסת מבלי שתפגע ממזג האוויר?

 

קודם כל חשוב להבדיל בין סוגי החומרים מהם עשויה פינת הישיבה שלכם. לעץ יש נטייה לבלאי גבוה יותר מאשר אלומיניום או פלסטיק ולכן הוא גם דורש טיפול שוטף ותקופתי יותר. אז איך תטפלו בכל פינת ישיבה בהתאם לחומר?

 

פינת ישיבה מעץ – לפני הכל, צריך לנקות את העף היטב משומנים שהצטברו עליו. מומלץ למרוח את העץ קודם כל בחומר מגן מפני עובש ופטריות. לאחר מכן למרוח שכבה של חומר משמר לעץ. אפשר לעשות גימור לכה.

 

פינת ישיבה מאלומיניום – פינות אלו הן עמידות מאוד והן לא דורשות תחזוקה רבה. ההמלצה היא ניקוי רגיל, לעבור במטלית כדי לנקות אבק שהצטבר. לרוב, פינות אלו יגיעו עם כריות בד. את הכריות מומלץ מאוד לאחסן בימים גשומים. ואם אפשר לא להשאיר אותן חשופות לשמש ישירה לאורך זמן. הבלאי של הבד גבוהה מאוד.

 

פינת ישיבה מפלסטיק – גם הפלסטיק נחשב לחומר עמיד מאוד, שלא דורש תחזוקה מרובה. להבדיל מאלומיניום, פלסטיק יכול לסבול מבלאי גבוה יותר אם הוא נמצא הרבה זמן בשמש וגשם. הרטיבו וקרני השמש גורמות לפלסטיק לאבד מהחוזק שלו ועם הזמן הוא יתחיל להתפורר. הפתרון היעיל ביותר במקרים כאלו הוא כיסוי. דאגו לכסות את פינת הישיבה בימים של שמש חזקה או גשם כשהיא לא בשימוש. אם יש אפשרות להסתיר אותה משמש ישירה וגשם, עדיף.

שאלות ותשובות על פינת ישיבה למרפסת

איזו פינת ישיבה למרפסת עדיף? עץ אלומיניום או פלסטיק?

ברמה העקרונית, אם בוחרים פינת ישיבה למרפסת מחומרים איכותיים ביותר, ההעדפה תסתכם בטעם האישי שלכם. חשוב לקחת בחשבון שפינות ישיבה מעץ דורשות טיפול ותחזוקה שוטפת לכל אורך השנה. לעומתן פינות מפלסטיק או אלומיניום לא דורשות טיפול כמו העץ. בנוסף, פינות ישיבה מעץ על פי רוב יהיו יקרות יותר מאלו מאלומיניום או פלסטיק.

איך בוחרים פינת ישיבה למרפסת?

כשעומדים בפני קנייה של פינת ישיבה למרפסת חשוב לבדוק כמה דברים עיקריים. קודם כל , אתם צריכים לדעת את מגבלת המקום. אם המרפסת קטנה, ייתכן ותוכלו להכניס רק פינת ישיבה קטנה, שולחן קפה ושני כיסאות. למרפסות גדולות יותר, יש יותר אופציות. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את מיקום המרפסת ולהתאים אותה לתנאי האקלים באזור שלכם. אם אתם גרים בקרבה הים, מומלץ לחפש פינת ישיבה שעמידה למלחים ורטיבות. וכמו בכל רכישה, התאימו לעצמכם תקציב בו תוכלו לעמוד מבלי להיכנס לבור כלכלי. חשבו כמה אנשים תרצו לארח ובאיזו תדירות תשתמשו בפינת הישיבה. אם הישיבה במרפסת היא חלק מרכזי בחיי היומיום שלכם, מומלץ לרכוש פינת ישיבה מאלומיניום, שידועות בעמידות הגבוהה מאוד שלהן, גם בשימוש יומיומי קבוע.

מה ההבדל בין פינת ישיבה למרפסת לפינת ישיבה לגינה?

התשובה הפשוטה לשאלה היא שאין הבדל ממשי, כלומר, תוכלו בקלות לרכוש פינת ישיבה שמתאימה לגינה גם בשביל המרפסת שלכם. ההבדל העיקרי הוא שפינות ישיבה לגינה לרוב גדולות יותר ומגיעות עם יותר חלקים והן לרוב יהיו מעוצבות כמו סלון לעומת פינת ישיבה למרפסת שתהיה לרוב יותר בעיצוב של שולחן אוכל או שולחן קפה. ההבדל נובע מאופן השימוש. בגינה יש אפשרות לישיבה נמוכה, אפילו בגובה הדשא. במרפסת זה פחות מתאפשר, והאופי של מרפסת שונה מזה של גינה. אם מצאתם מערכת ישיבה לגינה שיכולה להתאים לכם בגודל למרפסת שלכם ואתם אוהבים את העיצוב, אל תהססו.