מכונת פופקורן מומלצת – הטובות ביותר לשנת 2024

המכשירים הטובים ביותר להכנת פופקורן שיעשו לכם תיאבון לעוד. ריכזנו עבורכם את מכונות הפופקורן המומלצות ביותר על פי ניתוח שלנו גם של סקירות ברשת וגם בדיקות על ידי הצוות שלנו.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

57 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת פופקורן מומלצת

מי לא אוהב פופקורן? רק הריח של החטיף הממכר הזה כבר לוקח אותנו לאולם הקולנוע, לבילויים עם חברים ולצפייה הראשונה בסרטים בלתי נשכחים. היום, כשבבתים רבים יש מסכי טלוויזיה ענקיים וגישה למאות סרטים וסדרות בלחיצת כפתור, אנחנו יכולים להביא את אולם הקולנוע לבית שלנו.

 

ומה עם הפופקורן? טוב, אז אפשר לקנות שקיות להכנת פופקורן במיקרוגל, וזה בהחלט רעיון נהדר למי שאוכל פופקורן פעם ב… אבל כמות השומנים והתוספים שבו הופכים אותו למשמין ולא בריא, ועלות החבילות יכולה להצטבר לסכום משמעותי. לכן, אם אתם רוצים לאכול פופקורן טעים ובריא מתי שתרצו, מכשיר להכנת פופקורן ביתי עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

 

יש בשוק כמה סוגי מכשירים להכנת פופקורן, ובכל סוג תמצאו עשרות דגמים שמבטיחים שהם הדרך הטובה והטעימה ביותר להכין פופקורן ביתי. לכן בדקנו עבורכם דגמים רבים כדי למצוא את הטובים ביותר. אז בין אם אתם מעדיפים את הפופקורן שלכם עם או בלי שמן, בין אם אתם מתכננים לצפות בקומדיה רומנטית, לערוך ערב סרטי פעולה, לעשות בינג' לכל פרקי הסדרה האהובה עליכם או לצפות במשחק כדורגל, אנחנו בטוחים שבסקירה הזו תמצאו את המכשיר שיהפוך את החוויה למושלמת. לפניכם מכונות הפופקורן הטובות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

תגית רקע
הבחירה שלנו
מכשיר להכנת פופקורן דגם BT-1112 מבית בנטון Benaton

מכונת הפופקורן הזו, מבית בנטון, לא עולה הרבה, מכינה פופקורן נהדר במהירות וללא שמן ולא תופסת יותר מדי מקום במטבח. מה עוד אפשר לבקש? הספק גבוה וכפית מדידה? קיבלתם!

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
לוגו של הסקירה

הכי טובה מכל הבחינות - מכשיר להכנת פופקורן דגם BT-1112 מבית בנטון Benaton

מכונת הפופקורן הזו, מבית בנטון, לא עולה הרבה, מכינה פופקורן נהדר במהירות וללא שמן ולא תופסת יותר מדי מקום במטבח. מה עוד אפשר לבקש? הספק גבוה וכפית מדידה? קיבלתם!

מכשיר להכנת פופקורן דגם BT-1112 מבית בנטון Benaton

4.5 15

כל מה שאפשר לרצות ממכונת פופקורן ביתית

יתרונות

מגיעה עם כפית מדידה

קומפקטית

כמות פופקורן גדולה

פתח בצורת משפך

מהירה

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

זהו מכשיר עוצמתי, שמכין כמות יפה של פופקורן טעים ופריך ללא שימוש בשמן, מה שאומר שהפופקורן פחות משמין והופך אותו מג'אנק-פוד לחטיף בריא. המכונה מגיעה עם מד שמאפשר לכם לבחור את כמות הגרעינים המדויקת בקלות ויש לה הספק של 1200 וואט, שנותן לכם להכין את הפופקורן בפחות מארבע דקות.

 

בעוד שהחלק העליון שלה תופס קצת מקום, חלקה התחתון קומפקטי מאוד, כך שלא תצטרכו לפנות לה מקום על השיש. יש סיבה לכך שהחלק העליון שלה לא קטן: הוא בנוי בצורת משפך, שמאפשר לכם להציב את הקערה מתחת למכשיר בצורה נוחה, מבלי שהפופקורן יעוף לצדדים. היא קלה מאוד לשימוש, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לשים גרעיני פופקורן, ללחוץ על הכפתור ולחכות 2-4 דקות לפופקורן.

לוגו של הסקירה

לחוויית קולנוע ביתי מושלמת - מכשיר פופקורן ענק MOVIE STAR, דגם ATL-202 מבית גולד ליין Gold Line

כבר מהרגע שתראו את המכשיר הזה, תרגישו שאתם באולם קולנוע, הודות לעיצוב שלו, עם הדפנות השקופים שמאפשרים לכם לצפות בפופקורן בזמן ההכנה. היא עשויה מחומרים איכותיים ועמידים ושומרת על הפופקורן חם. אז תבחרו דרמה, קומדיה או סרט פעולה, ושיהיה בתיאבון.

MOVIE STAR, דגם ATL-202 מבית גולד ליין Gold Line

4.5 15

המכונה שתהפוך את הבית שלכם לאולם קולנוע

יתרונות

מכינה כמות נדיבה של פופקורן ושומרת עליו חם

מכל נירוסטה

נותנת תחושה של קולנוע

מגיעה עם כפיות מדידה

חסרונות

הספק נמוך

יקרה, דורשת שמן

תופסת לא מעט מקום

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- Ivory

הדגם הזה מגיע עם שתי כפיות: אחת לשמן ואחת לגרעיני הפופקורן, כך שתוכלו למדוד את הכמויות ולוודא שהפופקורן יצא בדיוק כמו שאתם אוהבים. היא צורכת רק מעט שמן, אבל לעומת מכונות אחרות, כן משתמשת בשמן. התוצאה היא פופקורן טעים בטירוף, אבל למרות שהוא יותר בריא מפופקורן מהמיקרוגל, הוא עדיין שומני יותר מהתוצר של מכונות שלא משתמשות בשמן.

 

יש לה הספק של 300 וואט, ידית היפוך בטיחותית ומיכל הכנה מנירוסטה איכותית. לאחר ההכנה, תאורת חימום תשמור על טמפרטורה אחידה שתשאיר את הפופקורן חם ופריך עד שתחליטו להוציא אותו, בקלות, באמצעות המגש הנשלף, ואז כל מה שנשאר לעשות הוא לשבת מול מסך גדול ולהנות מהסרט!

 

העיצוב המגניב מגיע עם חסרון אחד: באורך 27 ס”מ, רוחב:24.5 ס”מ וגובה: 45 ס”מ​, המכונה הזו תתפוס לא מעט מקום.

לוגו של הסקירה

להכנת פופקורן על הכיריים - Whirley-Pop Popper Kit - Nylon Gears - 1 Real Theater All Inclusive Popping Kit

יש משהו בפופקורן שהוכן על כיריים שפשוט אי אפשר למצוא בשום דרך הכנה אחרת, ואם אתם לא רוצים לוותר על הדבר המיוחד הזה, הסיר הזה של Whirley Pop הוא המוצר המושלם בשבילכם.

Whirley-Pop Popper Kit

4.5 15

סיר איכותי ועמיד להכנת פופקורן מושלם על כיריים

יתרונות

25 שנות אחריות

עשוי אלומיניום עמיד ואיכותי

מגיע עם ערכת פופקורן

מהיר

קל לניקוי

חסרונות

צריך להזמין מחו"ל

קנה עכשיו ב- Amazon

הערכה המעולה הזו מאפשרת לכם ליצור עד חמישה וחצי ליטרים של פופקורן מעולה תוך 3 דקות בלבד, וכל מה שתצטרכו לעשות אחר כך הוא לנקות את פנים הסיר עם מגבת נייר. מערכת הערבול הבלעדית של חברת Wabash Valley Farms מערבלת את הגרעינים ביעילות, מה  שמונע מהפופקורן להישרף, ומזיזה כל גרעין עד שהוא מתפוצץ עד פי 42 מגודלו המקורי.

 

ולמה אמרנו "ערכה"? בנוסף לסיר העשוי אלומיניום כסוף ועמיד, תקבלו כאן גם תירס טרי, ושמן הגורמה הממולח בעל מרקם חמאה של החברה. ואחרי כל זה, תקבלו גם 25 שנות אחריות על הסיר.

לוגו של הסקירה

להכנת פופקורן במיקרוגל - סיר/קערה להכנת פופקורן טבעי במיקרוגל Bpatent Popwave

אם אין לכם הרבה מקום לאחסן עוד מכשיר חשמלי במטבח, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על הכנת פופקורן ביתי. זה גם לא אומר שאתם צריכים להסתפק בשקיות פופקורן עתירות שומנים ומלחים למיקרוגל. עם קערת בי-פטנט פופ-ווייב, תוכלו להכין את כמויות מושלמות של פופקורן בריא וטעים במיקרוגל.

סיר/קערה להכנת פופקורן טבעי במיקרוגל Bpatent Popwave

4.5 15

הדרך המושלמת להכין פופקורן בריא וטעים במיקרוגל

יתרונות

משמשת גם כקערה

ניתנת להדחה במכונה

לא תופסת מקום במטבח

אופציה לשימוש בשמן/חמאה

זולה

חסרונות

בפעם/פעמים הראשונה/ות צריך ללמוד את ההתאמה למיקרוגל שלכם

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

בתוך הקערה המעוצבת הזאת, שלוש כפות גרעיני תירס הופכות תוך כ-3 דקות לפופקורן טעים עם תוספת שמן, חמאה ומלח לטעמכם, או בלי שום תוספת. כשתוציאו אותה מהמיקרוגל ותסירו את המכסה (בזהירות!) היא תשמש אתכם לאכילת הפופקורן, ולאחר שתרחצו אותה (תוכלו לעשות את זה גם במדיח), היא תוכל לשמש אתכם ככלי הגשה, ולאחסון מזון במקרר או במקפיא. היא עשויה מסיליקון ללא כימיקלים, והיא נבדקה ואושרה ע"י מכון התקנים הישראלי.

 

שימו לב שחשוב מאוד לסגור את המכסה היטב לפני ההכנסה למיקרוגל, וכשתוציאו אותו, להיזהר מהאדים החמים כשפותחים אותו. בנוסף, אל תשכחו שכל מיקרוגל הוא קצת שונה, אז בפעמים הראשונות שאתם משתמשים בקערה, כדאי להישאר קרובים למיקרוגל כדי לוודא שהפופקורן יוצא כמו שצריך.

לוגו של הסקירה

הכי זולה - מכשיר להכנת פופקורן דגם HABT-B001 1200W מבית יונדאי HYUNDAI

אם אתם מחפשים מכונת פופקורן קטנה וקומפקטית במחיר נמוך, כדאי לכם להסתכל על דגם HABT-B001 של יונדאי. בפחות ממאה שקלים, היא מאפשרת לכם להכין פופקורן טעים ללא תוספת שמן, בקלות ובמהירות.

מכשיר להכנת פופקורן דגם HABT-B001 1200W מבית יונדאי HYUNDAI

4.5 15

למי שרוצה פופקורן בריא במחיר נמוך

יתרונות

זולה

קומפקטית

לא מצריכה שמן

מהירה

חסרונות

לא עמידה

כמות פופקורן קטנה בכל פעם

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- גרופון

זמן הקלייה שלה הוא בין שתיים לארבע דקות, והיא לא צורכת שמן בכלל, מה שהופך את הפופקורן לפחות שומני ויותר בריא. במשקל 730 גרם, מכונת הפופקורן הזו קומפקטית מאוד, ולא תתפוס יותר מדי מקום במטבח.

 

כמובן, לא היינו מצפים ממכונה בגודל הזה להצליח לקלות כמויות ענקיות של פופקורן, ולכן, אם אתם מארחים הרבה אנשים תצטרכו להפעיל אותה מספר פעמים כדי שכולם יוכלו להנות ממנה.

 

במחיר המעולה הזה, מכונה לא יכולה להיות עשויה מהחומרים הכי איכותיים בעולם, כך שלא היינו מצפים שהיא תאריך ימים. למרות זאת, אין ספק שהיא תעניק לכם לא מעט נשנושים כיפיים.

כיצד ביצענו את הדירוג של מכונות פופוקרן?

בעת בחירת מכונת פופקורן חשוב בשלב הראשון להגדיר את הצרכים הפרטניים ובין היתר: האם מדובר במכונה ביתית או מכונה המיועדת לעסקים, תדירות השימוש וכמויות הפופקורן שאתם מעוניינים להכין באמצעות המכונה והתקציב אשר יוקצה למטרה. אז כמובן, שבשביל לבצע את הסקירה ולהכין את הרשימה לקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים. בשלב הבא, בדקנו ובחנו מספר רב של מכונות פופקורן תוך דגש על פרמטרים כמו: אופן ההפעלה, בטיחות השימוש, עיצוב, תכונות שונות ועוד..
בכדי להרכיב את הרשימה אספנו מפרטים של מכונות, חוות דעת והמלצות ובחלק מהמכונות גם התנסנו בעצמנו (היה כיף וטעים 🙂 ) שקללנו את כל המידע וכך הרכבנו את הסקירה. 

סיכום

איך בוחרים מכונת פופקורן?

לא יודעים איך לבחור בין כל הסוגים והדגמים? הנה מדריך שיעזור לכם למצוא את המכשיר המושלם בשבילכם.

 

סוגי מכשירים להכנת פופקורן

כשמדברים על מכונת פופקורן, מתכוונים בדרך כלל בדיוק לכך, מכונה ייעודית להכנת פופקורן. אבל יש גם מכשירים אחרים להכנת פופקורן, ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

 

  • מכונה להכנת פופקורן – המכשירים האלה נקראים גם Air poppers, מכשירי מטבח חשמליים קטנים שמזרימים אוויר חם על גרעיני הפופקורן. כשהגרעינים הופכים לפופקורן, הם עפים דרך פתח היציאה לתוך קערה. זוהי הדרך הבריאה ביותר להכין פופקורן, מכיוון שאין צורך בשמן או חמאה. המכשירים האלה זמינים בכל מיני צבעים ועיצובים מגניבים, והם קלים מאוד לניקוי ולשימוש. החסרונות של המכונות האלה הם המקום שהן תופסות והעובדה שהן יקרות יותר מסוגים אחרים של מכשירים להכנת פופקורן.

 

  • קערות למיקרוגל – מדובר בקערות זכוכית, פלסטיק או סיליקון עם מכסה מאוורר. הן משתמשות בכמות מזערית של שמן, או ללא שמן בכלל, והן האופציה המשתלמת ביותר להכנת פופקורן. כמעט כל קערות הפופקורן ניתנות לשטיפה במכונת כלים. שימו לב שקערות פלסטיק או סיליקון בדרך כלל מתחילות להראות כתמים לאחר כמה שימושים, ולמרות שהן לאו דווקא נחשבות לפחות איכותיות מקערות זכוכית, הן כן נוטות להתחמם מאוד, אז אל תשכחו את כפפות המטבח שלכם.

 

  • סיר להכנת פופקורן – רוב האנשים שמבינים בפופקורן יגידו לכם שפופקורן שהוכן על הכיריים הוא הטעים ביותר, בגלל החימום המהיר והשימוש במעט שמן. סיר ייעודי להכנת פופקורן נראה כמו סיר רגיל עם מכסה, אבל המכסה כולל מנגנון ערבוב מכוון שמסתובב ומונע מהגרעינים להישרף ולהידבק לתחתית הסיר. הסירים האלה עשויים מפלדת אל חלד ואלומיניום והם עמידים לאורך זמן, אך הם זולים יחסית. קל מאוד לנקות אותם: רוב סירי הפופקורן פשוט מצריכים ניגוב של החלק הפנימי עם מגבת נייר יבשה. אלה המוצרים היחידים להכנת פופקורן שדורשים מכם יותר מלחיצת כפתור: תצטרכו לעמוד ליד הכיריים ולשלוט בחום כדי להבטיח שהפופקורן לא יישרף. ברגע שקול הקפיצה מואט והספינר נעשה קשה יותר לסובב כשהסיר מתמלא בפופקורן, אפשר להסיר אותו מהאש וליהנות.

 

עכשיו, כשבחרתם את סוג המכשיר המתאים לכם, יש עוד כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:

 

  • עם או בלי שמן וחמאה – חלק ממכונות הפופקורן עובדות ללא שימוש בשמן בכלל, אחרות מצריכות כמות קטנה של שמן, ויש כאלה שמשאירות את הבחירה בידכם. ברור שפופקורן ללא שמן או חמאה הוא בריא יותר, אבל יש כאלה שלא רוצים לוותר על הטעם שהתוספים האלה מעניקים. תשאלו את עצמכם אם תרצו להכין פופקורן עם או בלי שמן או חמאה, ובחרו במכשיר שנותן לכם את האפשרות הזו.

 

  • חומרי גלם – חשוב לשים לב לחומרים שמהם עשויה מכונת הפופקורן, משום שהם יכולים לומר לכם המון, החל מבטיחות השימוש דרך בריאות התוצר ועד לתוחלת החיים של המכשיר.

 

  • קלות השימוש – כל מכונות הפופקורן מיועדות במיוחד להכנה פשוטה, קלה ומהירה של פופקורן, כך שתתקשו למצוא דגם שאיננו קל לשימוש. בכל זאת, לכל אחד יש העדפות משלו, אז שימו לב שקניתם מכשיר שיתאים לדרך שבה אתם אוהבים להכין דברים.

 

  • ניקיון – בזמן שכל מכונות הפופקורן קלות לשימוש, אי אפשר לומר את אותו הדבר על קלות הניקיון. שימו לב לדרך שבה אמורים לנקות כל חלק במכשיר, ואל תשכחו לבדוק מה אמור או לא אמור להיכנס למדיח הכלים.

 

  • כמות פופקורן – רוב המכונות להכנת פופקורן צריכות "מנוחה" של כמה דקות בין הכנה להכנה, כך שאתם תרצו מכונה שתעניק לכם את כמות הפופקורן הדרושה בהכנה אחת. אם אתם מנשנשים לבד, זו לא צריכה להיות בעיה, אבל אם אתם רוצים לנשנש עם חברים, כדאי לבחור בדגם שמכין כמות פופקורן נדיבה.

 

  • מידות – אל תשכחו לבדוק שיש לכם מקום לאחסן את המכשיר, ולבחור במכשיר שיתאים בגודלו למקום האחסון שברשותכם.

 

  • עיצוב – חלק מהכיף שבהכנת פופקורן במכונה הוא החוויה של הכנת פופקורן. לא סתם לשים שקית במיקרוגל, אלא לראות את הפופקורן מתפצח ולהריח את הניחוח מעורר התיאבון ממלא את החדר. אז למרות שעיצוב המכונה הוא לא הפרמטר הכי חשוב, בכל זאת שווה להסתכל ולבחור במכשיר שהמראה שלו יוסיף לתחושה הכיפית.

שאלות ותשובות על מכונת פופקורן מומלצת

איך עובדת מכונת פופקורן?

מכונת פופקורן עובדת באמצעות הזרמת אוויר חם. תהליך הכנת הפופקורן הוא פשוט: כשגרעיני הפופקורן מחוממים, הם הופכים לחטיף פריך שלא רוצים להפסיק לנשנש. בתוך גרעיני הפופקורן יש טיפת מים זעירה, שהופכת לאדים בחימום, מה שגורם לגרעין להתפוצץ ולהפוך לפופקורן.

מה היתרונות של מכונת פופקורן?

עם מכונת פופקורן, תוכלו להכין פופקורן עם כמות שמן קטנה יחסית, ויש מכונות שאיתן לא תצטרכו להשתמש בשמן בכלל. התוצאה היא חטיף בריא יותר ומשמין פחות. אם אתם נוהגים להכין פופקורן על בסיס קבוע, מכונה יכולה לחסוך בטווח הארוך לכם כסף שהייתם מבזבזים על שקיות למיקרוגל. בנוסף לכך, עם מכונה, אתם יכולים לבחור את כמות הפופקורן, התבלינים והתוספות המדויקת שאתם אוהבים - דבר שאי אפשר לעשות עם פופקורן להכנה במיקרוגל.

האם אפשר להכין פופקורן בסיר רגיל?

בעיקרון זה אפשרי, אבל הסיכויים די גבוהים שהרבה גרעינים לא יתפצחו, ואחרים יצאו שרופים. סיר, קערה ומכונה להכנת פופקורן הופכים את התהליך למהיר יותר, קל הרבה יותר וקצת יותר מהנה.

האם יש יתרונות לשקיות פופקורן למיקרוגל?

היתרון שלהם הוא שהן לא מצריכות קניה של מוצר מהסקירה הזו, אבל כמות החסרונות היא לא מבוטלת: שקיות פופקורן להכנה במיקרוגל עמוסות בשומן, מלח ותוספים שהופכים את החטיף הזה לממש, אבל ממש לא בריא. השימוש במכונת פופקורן קל לא פחות מהשימוש במיקרוגל, אבל התוצר הוא פחות עתיר בשומנים, ואתם יכולים להתאים את כמות התבלינים והתוספות וליצור חטיף טעים עוד יותר.