משקפי שמש מומלצות לילדים – הדגמים שישמרו על העיניים שלהם

משקפי השמש שישמרו לילדיכם על העיניים ויהיו אהובים עליהם ועליכם כאביזר אופנתי וכיפי במשך עונת הקיץ.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

42 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקפי שמש לילדים

הורים רבים שואפים לבלות שעות רבות עם הילדים מחוץ לבית, ליהנות מהאוויר הפתוח. הבעיה ששמש ישירה בעיניים זה לא משהו נעים גם כשמדובר במבוגרים וגם בילדים. לכן משקפי שמש לילדים הן פתרון שיגן להם על העיניים ויקל על השהייה בחוץ.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אם אנחנו המבוגרים נוטים לאבד ולשכוח משקפי שמש, אז כל שכן הילדים, כשאצלם נוסף גם העניין שהם משחקים, משתובבים ומשתוללים. כך שמשקפי שמש לילדים עלולות להתעקם, להישבר, להישרט.

 

יש צורך במשקפיים שיהיו עמידות, יגנו על העיניים של הילדים אבל לא יעלו יותר מדי כסף, משום שהתחלופה שלהן רבה וקשה לשמור עליהן לאורך זמן, צריך לקנות בכל פעם משקפיים חדשות. אז מה הם הדגמים המומלצים בקטגוריה? לשם כך הכנו את הסקירה הבאה.

לוגו של הסקירה

פרקטיות ואיכותיות: משקפי שמש לילדים Sunglasses +0M

משקפיים ידידותיות לילדים עם עיצוב צבעוני ושמח המגיעות בשני צבעים, מגינות על העיניים מפני קרני השמש וכוללות עדשות עמידות בפני השריטות הרבות, שעלולות להיגרם להן ממה שהן "עוברות" על ידי הילדים.

Sunglasses +0M

4.5 15

הילדים יאהבו אותן, ההורים יסמכו עליהן

יתרונות

מגיעות בשני צבעים, עדשות עמידות מפני שריטות, פילטר מגן, הגנת מפני קרני UV.

חסרונות

עדינות ורכות.

קנה עכשיו ב- Walla Shops

כשאנו רוכשים משקפי שמש לילדים, קודם כל צריכה להיות להם צורה, נראות וצבע שהם יאהבו, אחרת, אתם יודעים, רוב הסיכויים שהם בכלל לא יסכימו להשתמש בהן. הדגם הזה מבית צ'יקו מגיע בעיצוב שהילדים אמורים לאהוב ובשני צבעים, כך שיהיה אפשר לבחור לכל אחד ואחת את הדוגמה המתאימה עבורם.

 

אחרי שעברנו בהצלחה את הסינון של הילדים, נשאר החלק של ההורים. ההגנה שהמשקפיים מעניקות לעיניים מפני קרני השמש וגם אורך החיים של המוצר, למשל מפני שריטות בעדשות, הם שניים מהדברים היותר חשובים עבורנו בבחירת משקפי שמש לילדים.

 

הדגם הזה של צ'יקו מגן על עיניי הילדים מפני קרני UV מסוגים שונים וגם כולל עדשות עמידות בפני שריטות, שנגרמות לא מעט במשקפי שמש לילדים, שמרבים לשחק ולהשתולל איתן.

לוגו של הסקירה

גמישות ומוגנות: בייביאטורס נביגטורס ליים עדין

משקפי שמש עם מסגרת שמצד אחד נעים לילדים להניח על העיניים ומצד שני גמישה ועמידה בפני כיפופים ונפילות. גם סינון קרני ה-UV גבוה והצבע הוא כזה שיכול להתאים גם לבנים וגם לבנות.

בייביאטורס נביגטורס

4.5 15

משקפיים ידידותיות להורים ולילדים

יתרונות

מסגרת גמישה, עדשות עמידות, הגנה גבוהה מפני קרני השמש, צבע שימושי, התאמה למגוון גילאים.

חסרונות

קצת גדולות.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

עבור חלק מהילדים הפעם הראשונה שלהם עם משקפי שמש לא עוברת חלק, הם פחות מתחברים לרעיון, המשקפיים מציקות ולא נוחות להן. הדגם הזה מבית בייביאטורס אמור לעשות את העבודה מבחינתכם. למסגרת המשקפיים האלו נוסף גומי גמיש שלא לוחץ לילדים על האוזניים והאף.

 

המסגרת גמישה ולכן גם שהם יפעילו כוח, יכופפו אותן קצת או יפילו אותן, המשקפיים לא ישברו והעדשות גם עמידות בפני מכות, שריטות ונפילות. כך שמבחינתכם יש "ראש שקט".

 

המשקפיים מגיעות בצבע כזה שיכול להתאים לכולם, בנים ובנות, ולטווח גילאים רכב. מבחינת הגנה מפני קרני השמש הן מסננות UV ב-100 אחוז, כך שאתם יכולים להיות רגועים גם בעניין הזה.

לוגו של הסקירה

קלות ואופנתיות: קויה קידס BS1451

משקפי פלסטיק אופנתיות לילדים, של חברת אופטיקנה המוכרת ובעלות מראה בוגר. דקות וקלילות שלא מסתירות את הפנים ונוח גם לענוד על הבגד כשמורידים אותן.

קויה קידס BS1451

4.5 15

משקפיים לילדים שרוצים להרגיש בסטייל

יתרונות

עיצוב יפה, מסגרת קלה ועדינה, מותג מוכר, מחיר משתלם.

חסרונות

עלולות להישבר.

קנה עכשיו ב- אופטיקנה

כשאנחנו קונים משקפי שמש לילדים אנחנו הרבה פעמים רוצים שהן לא יכסו להם את כל הפנים החמודים שלהם וגם שאם מורידים אותן במקום סגור, יהיה נוח לתלות אותן על החולצה בלי שיפלו. משקפי קויה של חברת אופטיקנה עונות בדיוק לצרכים האלו.

 

הילדים ירגישו איתם "בסטייל", יש להן עיצוב יפה, מסגרת דקה שלא מסתירה את כל הפנים ושקל לתלות על החולצה כשנכנסים למקום סגור ומורידים אותן מהעיניים.

 

המסגרת הדקה שלהן עלולה להישבר כשהילדים משחקים, משתוללים ומפילים אותן, אבל הורים מנוסים כבר יודעים שזה חלק מהעניין במשקפי ילדים ולפחות המחיר של הדגם הזה משתלם.

לוגו של הסקירה

זולות ועמידות: משקפי שמש לילדים - +Sunglasses 12M

משקפי שמש לילדים בעיצוב שמח ושני צבעים שונים לבחירה, במחיר זול במיוחד שלא בא על חשבון עמידות גבוהה של מסגרת המשקפיים והעדשות מפני שריטות.

+Sunglasses 12M

4.5 15

משקפיים עמידות שחוסכות בעלויות

יתרונות

מחיר זול, מותג איכותי, עמידות בפני שריטות, בחירה בין צבעים שונים, הגנת UV.

חסרונות

גשר אף המשקפיים שביר.

קנה עכשיו ב- Walla Shops

אחד מהדגמים הזולים בקטגורית משקפי השמש לילדים. עם זאת מדובר עדיין בדגם איכותי מבית חברת צ'יקו, מותג מוכר במוצרים לילדים. הן מגיעות בצבעים שונים של ורוד וטורקיז, עשויות חומרים המוגנים מפני שריטות ומגינות בצורה טובה על עיניי הילדים מפני קרני השמש.

 

יש דגמים איכותיים יותר ומותאמים יותר אישית, אבל כאן תוכלו לרכוש במחיר זול משקפיים נחמדות לילדים, בצבע שהם יאהבו ושל חברה אמינה. משקפי שמש לילדים מרבות להיהרס ולהיאבד, כך שמחיר זול הוא בהחלט שיקול המאפשר לרכוש כמה זוגות בפעם אחת או להחליף אותם לעיתים תכופות.

סיכום

איך לבחור משקפי שמש לילדים?

עיצוב: כדי שילדים יסכימו בכלל ללכת עם משקפי שמש הם צריכים להתחבר לצורה ובעיקר לצבעים שלהן, שידברו אליהם ויהיו חביבים עליהם. משקפיים שמגיעות ביותר מצבע אחד לבחירה, יקלו עליכם את העניין ויתנו לכם כמה אפשרויות מול הילדים.

 

רכיבים: משקפי שמש לילדים צריכות להיות רכות וגמישות יותר, שכן משקפיים בעלות מסגרת קשיחה עלולות גם לא להיות נוחות לילדים וללחוץ להם על האף והאוזניים, וגם להישבר בקלות במשחק או פעילות.

 

הגנה: החלק של ההורים בעסקה הוא ההגנה על העיניים מפני קרני השמש, בחרו משקפי שמש לילדים עם רמת הגנת UV גבוהה שתשמור על העיניים של ילדיכם בזמן שהם מרכיבים את משקפי השמש ויגנו עליהן.

שאלות ותשובות על משקפי שמש לילדים

למה לרכוש משקפי שמש לילדים?

משקפי שמש לילדים יכולות להיות תוספת מקסימה להופעה חגיגית כשהם יוצאים מהבית. בנוסף הן מספקות הגנה על העיניים של היקרים לכם מכל מפני קרני השמש ומקלות עליהן בזמן בילוי בחוץ או נסיעה ברכב.

למה צבע המשקפיים חשוב?

הילדים מתחברים למשקפי השמש בעיקר בגלל המראה שלהן. לצבע ולצורה יש משקל קריטי בהסכמה שלהם להרכיב משקפי שמש לילדים ולאמץ אותן, כאחד מהפריטים אותם הם לוקחים ביציאה מהבית.

איך יודעים כמה המשקפי שמש מגינות מפני קרני השמש?

את ההגנה מפני קרני השמש מודדים על פי רמת הגנת ה-UV של דגם משקפי השמש לילדים וכל דגם מציע הגנה שונה מפני קרני השמש, החשובה לשמירה על העיניים של ילדיכם בעת חשיפה ישירה לשמש.

איזה סכום מומלץ להשקיע במשקפי שמש לילדים?

משקפי שמש לילדים נוטות שלא להחזיק זמן רב מאחר והילדים משחקים איתן, מועכים אותן ומפילים אותן. הרבה פעמים הם גם שוכחים אותם בגן משחקים או בבילוי אחר מחוץ לבית, ולכן מומלץ לרכוש משקפי שמש לילדים בסכום סמלי וצנוע, מאחר וזה פריט שלא נוטה להחזיק זמן רב ויש לרכוש מחדש מדי תקופה.