מכשיר להסרת שיער: 5 מכשירים להסרת שיער מומלצים ב-2024 | finder

מכונות להסרת שיער המתבססות על מריטת השיערה מן השורש, למראה חלק ונעים, עם מינימום לכלוך ומקסימום תוצאות.

icon pos_1

ניתחנו

69 סקירות

ו-

472 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכשיר להסרת שיער מומלץ

נמאס לך להסתבך ולהידבק לכל מקום כשאת מורידה שערות בשעווה? גם עם סכין גילוח את מסתכנת בחתכים לא נעימים וגם ממילא השערות צומחות להן שוב, חזקות וזועמות יותר לאחר ימים בודדים. נשים רבות בוחרות להוריד שערות עם מכשיר להסרת שיער; היום נתמקד במכשיר אשר מורט את השיערה במהירות ויעילות ישירות מן השורש.

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לכל שיטת הסרת שיער יש את היתרונות והחסרונות שלה: גילוח בכיוון הלא נכון עלול לגרום לחתכים, פינצטה יכולה לקחת המון זמן, שעווה הופכת את כל העניין לדביק ולוהט והסרת שיער בלייזר עלולה לגמור את התקציב שלך. אם נמאס לך מכל השיטות האלו ואת לא ממש מרוצה מהתוצאות, מומלץ לשקול ברצינות מכונה להסרת שיער – מכונה ידנית, חשמלית, אשר מורטת שיער לא רצוי היישר מהשורש. יש האומרים כי מכונה להסרת שיער שומרת על העור שלך חלק זמן רב יותר וגורמת לשיער עצמו לצמוח בחזרה לאט ודק יותר. מה הקאץ'? זה יכול לכאוב. מאוד.

 

אם את לא מפחדת מקצת כאב או שלדעתך מדובר במחיר ששווה לשלם עבור עור חלק לאורך זמן, הגיע הזמן להצטייד במכונה הטובה ביותר שיש לשוק להציע לך! אחרי בדיקה מעמיקה הבאנו לפניך את המכונות המומלצות ביותר להסרת שיער של 2023.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Braun Silk Epil 9 9-538

בהשוואה לשאר המכונות של Braun, ה- Silk Epil 9מתאפיינת במגוון ראשים רחב יותר אשר מסירים יותר שיער במכה אחת, יחד עם 7 חיבורים נוספים שאת יכולה להחליף בין הפנים, הגוף ואזורים רגישים.

Braun Silk Epil 9 9-538

4.5 15

הורדת שיערות במהירות ובקלות עם אחד המכשירים האיכותיים בשוק

יתרונות

יעילה במיוחד, מהירה, לוקח לשיער הרבה זמן לצמוח, ניתן להשתמש גם במקלחת, סוללה נטענת, 40 פינצטות, עמידה במים, ראש רחב.

חסרונות

יקרה, מכאיבה באזורים רגישים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

אין הרבה שהמכונה הזאת לא יכולה לעשות. אחרי טעינה של הסוללה או חיבור לכבל המצורף, אפשר להשתמש במכונה אפילו במקלחת. יש לך אפילו חיישן מיוחד המחובר לנורית אדומה, אשר אומר לך אם את מפעילה לחץ רב מדי על מנת לוודא שאת עושה שימוש אפקטיבי במכונה.

 

המכונה כוללת מגוון טכנולוגיות מתקדמות, אשר הופכות את תהליך הסרת השיער למדויקת ויעלה יותר, כגון טכנולוגית Smartlight אשר עושה שימוש בפנס לד החושף את השערות הדקות ביותר, כך שלא תפספסי אף שיערה.

 

בונוס: את מקבלת גם מסיר שיער איכותי לפנים.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: Braun Silk Epil 3-3270

מכונה זו להסרת שיער ברגליים ובגוף תבצע היטב את המשימה עם 20 פינצטות ובפחות מ-200 ₪. מדובר במערכת פשוטה של שלושה ראשים הכוללת ראש מכונת גילוח, ראש פינצטות (שמורט את השערה) וראש עיסוי למסאז'.

Braun Silk Epil 3-3270

4.5 15

מכונה מצוינת למתחילות וזולה במיוחד

יתרונות

3 ראשים שונים, מחיר נוח, טכנולוגיה מתקדמת, קומפקטית.

חסרונות

מכאיבה באזורים רגישים, לא אלחוטית, לא עמידה במים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
דגם דומה
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

אם את מנסה להשתמש בפעם הראשונה במכונה להסרת שיער, זו מכונה מצוינת כדי להתחיל איתה. לא רק שהיא לא יקרה, אלא שהיא גם מגיעה עם 3 ראשים שונים וטכנולוגיה מתקדמת. כמו במכונה הקודמת, גם כאן יש פנס קטן שיעזור לך למצוא גם את השערות הדקות ביותר, מערכת שמרימה את השיערה ומקלה על ההסרה שלה ו-2 הגדרות מהירות, כך שתוכלי לבחור בדיוק מה שמתאים לגוף שלך. בנוסף, גודלה הקטן מאפשר לך להחזיק אותה בקלות בכף היד ולהעביר אותה על כל חלק בגוף.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לעור רגיש: Philips Satinelle Advanced (Bre615)

ה- Philips Satinelle Advancedהיא מכונה אלחוטית ועמידה במים לעור יבש ורטוב, בעלת 2 מהירויות לנוחיות מקסימאלית באזורים הרגישים יותר.

Philips Satinelle Advanced (Bre615)

4.5 15

מכונה עדינה לאזורים עדינים ועור רגיש

יתרונות

עדינה מאוד, הכי פחות מכאיבה, עיצוב יוקרתי ונוח לשליטה, מושכת גם שיערות קצרות, ראש רחב, עמידה במים, ניתן להשתמש במקלחת,2 מהירויות.

חסרונות

אין תוספות מיוחדות כמו ראש גילוח או ראש עיסוי.

קנה עכשיו ב- Amazon

הודות לטכנולוגיה המתקדמת שלה, ה- Philips Satinelle Advancedטוענת שהיא מסוגלת להסיר שיערה באורך 0.5 מ"מ מבלי למשוך עור, מה שמאפשר לך להוריד שיערות בלי לחכות שהשערה תהיה ארוכה מספיק. הפינצטות שלה עדינות יחסית וכוללות מינימום כאב בעת הסרת השיער.

 

יש לך אור שעוזר לך לראות מה את עושה וכמו בדגמים היקרים יותר, יש לה ראש רחב יותר להסרת שיער מהירה. צורת ה-S הארגונומית של הידית נוחה מאוד לשליטה וניווט במקלחת או באמבטיה. למכונה זו יש הרבה מאפיינים שאפשר לראות בדגמים היוקרתיים יותר של Philips, אבל מה שחסר לה הם כל האקססוריז הנוספים. אם לא חשוב לך שיהיה ראש גילוח או ראש רולר לעיסוי, מדובר באפשרות נהדרת עבורך.

לוגו של הסקירה

המגוונת ביותר: Panasonic ESED90P503

אם את מחפשת מכונה שמסוגלת לעשות הכל, הדגם הזה קיבל 4.5 מתוך 5 בבדיקות שנעשו במעבדה. סוללה חזקה, אלחוטי ועמיד במים – מה עוד אפשר לבקש?

Panasonic ESED90P503

4.5 15

כל כך הרבה אפשרויות הסרת שיער במכונה אחת

יתרונות

6 ראשים לפעילויות שונות, אלחוטי, סוללה חזקה, עמידה במים, עיצוב נוח.

חסרונות

יקרה, נגמרת לעיתים קרובות במלאי בישראל.

קנה עכשיו ב- Cel Tec
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Amazon

עם 6 תוספות שונות (הכוללות ראש גילוח, ראש עדין, עיסוי, מסרק בקיני, ראש פדיקור וראש כפול) אנחנו יכולים להתערב שההוצאה הכספית כאן בהחלט תחזיר את עצמה. הסוללה הניתנת להטענה מאפשרת לך לקחת את המכונה לאמבטיה או למקלחת והראש המסתובב הופך את כל העניין לכל כך פשוט, כולל ברכיים ומרפקים. בנוסף יש לך 2 מהירויות שונות, כך שאת יכולה להסיר שיער בקצב וברמת הנוחות שלך.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לידיים ולבית השחי: Philips HP6420

עם 21 פינצטות קטנות במכונה, זוהי הכמות המושלמת לביצוע המשימה בלי לגרום כאב רב מדי לבתי השחי והידיים שלך. עם 2 מהירויות שונות ואחיזה נוחה, כמעט ולא יהיה לך אכפת להעביר אותה מתחת לידיים שלך – וברגע שסיימת, הורידי את הראש ושטפי היטב במים.

Philips HP6420

4.5 15

אפשרות זולה ומצוינת עבור בתי השחי והידיים

יתרונות

זולה, פשוטה, 2 מהירויות, עיצוב נוח.

חסרונות

אלחוטית, פחות מתאימה לשאר אזורי הגוף עקב הראש הצר שלה.

קנה עכשיו ב- KSP
דגם דומה
קנה עכשיו ב- Last Price
דגם דומה
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

אם את תחת תקציב הדוק ומחפשת מכונה להסרת שיער במחיר מצחיק, ה- Philips HP6420היא אופציה מצוינת. היא מסוגלת להסיר שיער קצר במיוחד (0.5 מ"מ) מהשורש ובעלת עיצוב קומפקטי וארגונומי. החיסרון העקרי שלה הוא שהראש הצר שלה פחות מתאים לאזורי גוף רחבים ושהיא אינה אלחוטית או אעמידה במים, כך שאתם לא יכולים לקחת אותה אל המקלחת או האמבטיה, אבל לפחות את לא יכולה לשכוח לטעון אותה.

לוגו של הסקירה

בונוס: מכונת שעווה: HOMEDICS ELLE MACPHERSON

כולנו מכירות מכונות להסרת שיער עם פינצטות קטנות שמורטות את השערה מהשורש, אבל יש עוד צורות של מכונות להסרת שיער, אמנם פחות מוכרות וזמינות בישראל – אבל הן קיימות.

HOMEDICS ELLE MACPHERSON

4.5 15

מכונה להסרת שיער על בסיס שעווה

יתרונות

מאוד אפקטיבית, לא מלכלכת כמו שעווה רגילה.

חסרונות

לוקח זמן להתחמם, צריך להחליף את רצועות השעווה, לא זמינה בישראל.

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

מכונה זו היא על בסיס שעווה (לא פינצטות) והיא מעניקה לך "תוצאות חלקות של סלון יופי מקצועי למשך שבועות". היא לא מידית כמו רוב המכונות המסורתיות יותר, מפני שלוקח בערך 20 דקות לחמם את השעווה, אבל היא מהירה ופשוטה ברגע שסיימתם לחמם אותה. התוצאות פשוט נהדרות והופכות את פעולת השעווה לסופר קלה. החיסרון העיקרי של המכונה הזו הוא שבניגוד למכונות אחרות שמורטות את השיערה שלך בעזרת פינצטות קטנות, במכונה הזו את צריכה להחליף באופן קבוע את רצועות השעווה כי אחרי מספר סיבובים הן נגמרות.