בריכה מתנפחת לילדים – סקירת 6 הבריכות המתנפחות הטובות ביותר לילדים 2024

בריכות ילדים מהנות במיוחד לימי הקיץ החמים.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

325 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בריכה מתנפחת לילדים

הקיץ בישראל הוא כל כך בלתי נסבל, כשהרגעים היחידים בהם גם אנחנו וגם הילדים שלנו מרגישים בנוח, הם בתוך מים. הבריכות המתנפחות הפכו למוצר חובה עבור כל מי שיש לו בית פרטי ומרפסת, ולא בכדי. הנה סקירה של כמה מהבריכות המתנפחות הטובות ביותר לילדים.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הבריכות המתנפחות מהוות חלק מהנוף הבלתי נפרד של אין ספור בתים בישראל. החיבור בין ילדים ומים הוא בלתי נפרד, וזה נכון בעיקר לימי הקיץ הקשים של ישראל. הבריכות כיום הן מאוד מגוונות ויכולות להתאים לא רק לאנשים עם חצר גדולה, אלא גם לאנשים עם מרפסות ודקים. חשוב מאוד לקנות את הבריכה הנכונה, כדי שתתאים מבחינת המקום, מבחינת הגודל, החומר ממנו היא עשויה, וכמובן, שתהיה בטיחותית עד כמה שניתן.

 

בריכות מתנפחות הפכו לקלות מאוד לשימוש בשנים האחרונות. לבטח הבריכות הקטנות אותן אפשר לנפח בצורה עצמאית, ואפילו הבריכות הגדולות יותר, שנפתחות, נסגרות, מתמלאות ומתרוקנות בקלות יתרה. העניין הוא למצוא את הבריכה הנכונה ביותר לילדים שלכם ולחברים שלהם. לנו יש שני ילדים בני 4 וחצי ושנתיים, ולכן הבריכות הקטנות והפשוטות ביותר סוגרות לנו את הפינה, גם במרפסת בבית, ואפילו בטיולים בהם אנחנו לא רוצים שהילד הקטן ייכנס לבריכות הגדולות. הבריכות בטיחותיות, צבעוניות ואפילו מגיעות עם משחקים קטנים למים, שמשדרגים לקטנטנים את החוויה.

לוגו של הסקירה

הנוחה ביותר לשימוש: Bestway 54005

בריכת Bestway 54005 היא בריכת ילדים מלבנית, אשר מציגה יציבות ונוחות לשימוש. קל ונוח מאוד למלא ולרוקן אותה, והיא עשויה PVC עמיד ואיכותי שיכול להחזיק כמה וכמה קיצים, גם אם הוא מאוחסן בתוך מחסן.

Bestway 54005

4.5 15

בריכה שימושית, פרקטית וכזה שקל מאוד לתפעל אותה

יתרונות

נוחה לשימוש, עמידה, יציבה.

חסרונות

מעט יקרה לקטגוריה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- הום סנטר
קנה עכשיו ב- Ace

בריכת Bestway 54005 היא בריכה מתנפחת שמביאה איתה בעיקר נוחות. היא יציבה, עמידה מאוד, ויכולה להחזיק מעמד כמה שנים, גם אם מאחסנים אותה במקום חם כמו מחסן. היא מלבנית ולכן מאוד יציבה, ולא יכולה להתהפך, ויש לה שסתום ניקוז קל לשימוש, שמאפשר ריקון של המים הרחק מהבריכה ובמקום שתרצו.

 

הבריכה עשויה PVC ויניל איכותי, אשר מייצר עמידות לאורך זמן, והיא אפילו מגיעה עם ערכת תיקון למקרה הצורך. קיבלת המים בבריכה היא כ-450 ליטר והיא יחסית גדולה לבריכת ילדים, כך שגם המבוגרים יכולים להיכנס אליה. היא מתאימה ל-3 או אפילו 4 ילדים קטנים, שיכולים לשחק בנוחות ולא בצפיפות.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: Intex 57422

בריכת Intex 57422 היא הבריכה הזולה והפשוטה ביותר שאפשר למצוא. תמורת כמה עשרות שקלים אפשר לקבל בריכה קלה לתפעול, צבעונית, עם משטח נגד החלקה, וכזו שיכולה להכיל 3 ילדים קטנים.

Intex 57422

4.5 15

בריכה זולה, פשוטה, צבעונית וכזו שנוח וכיף לתפעל ידנית

יתרונות

זולה, פשוטה לנשיאה ולתפעול.

חסרונות

לא עמידה במיוחד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Baby Stav
קנה עכשיו ב- גרופון

בריכת Intex 57422 היא הבריכה הפשוטה, וכנראה גם הזולה ביותר שאפשר למצוא בישראל. מדובר בבריכה צבעונית המורכבת משלוש טבעות, אותן צריך לנפח בנפרד, וממשטח נגד החלקה. למרות הפשטות, הבריכה היא עמידה באופן יחסי ויכולה לשמש 3 ילדים במשך שניים או שלושה קיצים, אם מאחסנים אותה כמו שצריך.

 

הבריכה היא צבעונית, דבר שהוא חשוב עבור ילדים, והיא נעימה מאוד עבור ילדים קטנים במיוחד, שכן להורים קל להישען ולשמור על הילד מבחוץ. הבריכה מגיעה עם מדבקת תיקון למקרה הצורך, והיא בהחלט עושה עבודה נהדרת עבור כמה עשרות השקלים ששולמו עליה.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: Camptown 22781

בריכת Camptown 22781 היא בריכה שמביאה את הערך הטוב ביותר לכסף. היא בריכה גדולה במיוחד, שיכולה להתאים ל-6 או 7 ילדים, או ל-4 מבוגרים, והיא מביאה איתה קלות תפעול ועמידות לאורך זמן.

Camptown 22781

4.5 15

בריכה גדולה ועמידה במיוחד שלא מוותרת על נוחות

יתרונות

קלה לשימוש ולקיפול, עמידה, גדולה במיוחד.

חסרונות

הורים לילדים קטנים צריכים להיות בתוך המים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

בריכת Camptown 22781 היא בריכה מתנפחת שיודעת להביא את הערך לכסף שלכם. תמורת מחיר לא גבוה, אתם מקבלים בריכה גדולה במיוחד, שיכולה להתאים ל-7 ילדים, או לחילופין, אפילו ל-4 מבוגרים. היא קלה מאוד לתפעול, עם שסתום לניקוז המים. צידי הבריכה רחבים במיוחד, דבר שמצריך לפחות הורה אחד להיכנס למים עם הילדים, ולבטח אם מדובר בילדים קטנים.

 

הבריכה עשויה ויניל איכותי, דבר שמאריך את חייה בצורה משמעותית, גם אם היא מאוחסנת במקום חם במשך תקופה ארוכה. עם הערכה של הבריכה מגיע טלאי שקוף לתיקון, למקרה של קרע. הבריכה לא יקרה במיוחד לעומת הגודל שלה, והיכולת שלה להכיל הרבה אנשים במקביל לתפעול נוח.

לוגו של הסקירה

המעוצבת ביותר: Jilong 10291-1

בריכת Jilong 10291-1 היא בריכה גדולה ומרשימה במיוחד. היא מגיעה בצבע כחול, אך היא שקופה, ומאפשרת לילדים לקבל חוויה יוצאת דופן. גם הנראות חשובה, והבריכה הזו מעניקה לוק מרשים, לצד בטיחות וקלות שימוש.

Jilong 10291-1

4.5 15

בריכה מרשימה ושקופה, העשויה מחומרים עמידים במיוחד

יתרונות

מעוצבת, עמידה, קלה לתפעול.

חסרונות

שוליים מעט רחבים שמצריכים הורה בתוך הבריכה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

בריכת Jilong 10291-1 היא בריכה מלבנית ושקופה, שמביאה איתה ערך מוסף של עיצוב נאה שמשדרג את החוויה של הילדים. הבריכה היא עמידה במיוחד ויכולה להחזיק מעמד מספר שנים, אם היא מאוחסנת בצורה נכונה. הבריכה היא יציבה ונוחה, אם כי השוליים שלה מעט עבים, כך שאחד ההורים יצטרך להיות בתוך הבריכה עם הילדים, מסיבות בטיחותיות.

 

עם שוליים עבים קשה יותר להגיע לילדים, ולהחזיק ילדים שרק התחילו לשבת. לבריכה יש שסתום ניקוז קל לתפעול, וניתן לרוקן את המים במקום שהוא מרוחק ממיקום הבריכה עצמה, ליצירת תהליך אידיאלי ונקי.

לוגו של הסקירה

המאובזרת ביותר: Intex 57165

בריכת Intex 57165 היא בריכה מתנפחת שיודעת להביא את הערך המוסף. לבריכה יש משחקים מובנים בתוכה, כולל מגלשה קטנה, שמשיה, דלי ועוד, אשר מגבירים לילדים את החוויה ומייתרים את הצורך שבקניית צעצועים נוספים.

Intex 57165

4.5 15

בריכה עם משחקים מובנים בתוכה, שלא מתפשרת אל בטיחות

יתרונות

מאובזרת, מהנה, בטוחה, עמידה.

חסרונות

מעט צפופה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Baby Stav

בריכת Intex 57165 היא בריכה מתנפחת מיוחדת לילדים, שמביאה איתה לא רק מקום לשכשוך במים, אלא גם משחקים מובנים בתוכה. הבריכה כוללת מגלשה קטנה, שמשיה, משחק בדמות תנין, דלי וגלגל מים קטן, כאשר הכל מחובר לבריכה עצמה, למען חוויה מהנה יותר לקטנטנים. לבריכה משטח רך לילדים, והיא אפילו כוללת צינור שיכול להתחבר לצינור הגינה ולהשפריץ מים על הילדים.

 

היא מתאימה לילדים קטנים יותר, ופחות למתבגרים, אך היא מצליחה להביא את הערך המוסף באמצעות האבזור המרשים שלה. היא בטוחה מאוד לשימוש ובטוחה במיוחד, שכן היא עשויה מחומרים איכותיים וניתן גם לאחסן אותה במשך תקופה ארוכה.

לוגו של הסקירה

החווייתית ביותר: Jumper 63100

Jumper 63100 היא בריכה יוצאת דופן שמשלבת בים שכשוך במים לכיף של מתנפחים. המתנפח למעשה כולל קיר טיפוס, תותח מים, משחקי זחילה וחישוק. מימדיון ושפיים במתקן אחד שנמצא ממש בחצר שלכם.

Jumper 63100

4.5 15

בריכה חווייתית ומשוכללת לשימוש של ילדים בכמה שכבות גיל

יתרונות

מרשימה, מגוון משחקים, מהנה.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- Last Price

Jumper 63100 היא בריכה מתנפחת לא סטנדרטית, שמביאה איתה שילוב של כל מה שילדים אוהבים. לצד הבריכה, תמצאו גם תותח מים, קיר טיפוס, מגלשה גדולה, משחקי חישוק וזחילה ועוד. הבריכה היא גדולה במיוחד ויכולה לאכלס מספר ילדים, לבטח אם הם משתמשים בכמה מכשירים שונים במקביל.

 

הבריכה עשויה מבד אוקספורד פוליאסטר בצפיפות גבוהה, כך שהיא די עמידה, אם כי היא מיועדת לשימוש ביתי ועל משטחים רכים בלבד. קל מאוד לתפעל את הניפוח של הבריכה באמצעות מפוח, והבריכה מתמלאת בתוך כמה דקות בלבד. עם הערכה של הבריכה מגיעים גם יתדות לקיבוע המתקן לקרקע, יתדות לקיבוע המפוח, גוף המתקן, צינור מים עם מתזים, מפוח חשמלי, ערכות לתיקון וכן תיק אחסון שמסייע להאריך את חייה של הבריכה באופן משמעותי..

סיכום

איך לבחור בריכה מתנפחת לילדים?

בריכות מתנפחות הפכו לפריטי חובה בהרבה מאוד בתים בישראל מהרבה מאוד סיבות. ראשית, לא כולם אוהבים ללכת לבריכות הצפופות, או לחוף הים העמוס, ועדיין רוצים לתת לילדים שלהם את חווית המים האולטימטיבית.

 

שנית, הבריכות הללו די זולות, וכל מי שיש לו חצר או מרפסת, יכול ליהנות עם הילדים בסביבה בטוחה ומוכרת, מבלי צורך לצאת מהבית. הבריכות קלות לאחסון, לא תופסות מקום ובעיקר קלות לתפעול. אנשים כמוני, שרוצים לשדרג את ההנאה מבלי לצאת מהבית לצפיפות והחום, הבריכה מספקת פתרון אדיר לכמה שעות של כיף עם הילדים והחברים.

 

למה צריך לשים לב?

כאשר אתם קונים בריכה מתנפחת, יש כמה אלמנטים שצריך לשים אליהם לב. ראשית, צריך לשים לב לעמידות ולבחור בין משהו עמיד לאורך שנים, לבין משהו שככל הנראה יחזיק קיץ אחד או שניים. במקרה כזה, צריך להסתכל על החומר ממנו עשויה הבריכה, ובנוסף, לראות איך אפשר לאחסן אותה בצורה אידיאלית, שלא תפריע, אך גם שלא תיהרס לאור שהייה בתנאים חמים או קרים מדי לאורך זמן.

 

מעבר לגודל הבריכה, חשוב לשים לב גם לערכות התיקון והאחסון שבאות איתן, ובעיקר החומר מהן הן עשויות. הויניל הוא חומר פופולארי מאוד, אך הוא מגיע בעובי שונה, במה שמשפיע מאוד על העמידות של הבריכה. אם החלטתם להוסיף אטרקציה לבריכה, כמובן שמדובר באלמנט מבורך עבור הילדים, אך זה משהו שמקפיץ את המחיר במאות אחוזים, כך שאם כבר קונים משהו יקר, חייבים לשים לב לנושא העמידות והאחסון.

 

שדרוג במשך השנים

הרבה הורים מחליטים לקנות בריכה קטנה ולהחליף אותה בכל שנה. הילדים לא תמיד נהנים לאורך זמן בגיגיות הללו, ולבטח אם לא מדובר בעוללים, אלא בילדים קטנים באזור גיל 5 ומעלה. הילד הגדול שלי, בן 4.5, מתקשה ליהנות בבריכות הקטנות הללו, ולכן, בריכות עם מתקנים מתאימות לו הרבה יותר, והוא אוהב גם להזמין חברים הביתה כדי להשתמש בבריכה. מנגד, הילד הקטן בן השנתיים יכול לשהות בבריכה הקטנה במשך תקופה ארוכה, עם דלי וכפות, ולקבל חוויה נהדרת עבורו, וכל זאת עבור כמה עשרות שקלים בלבד.

 

הכי חשוב – הבטיחות

הפרמטר הכי חשוב בכל בריכה זה נושא הבטיחות. זכרו כי בריכות עם שוליים רחבים מאלצים את ההורים להיכנס פנימה עם העוללים, בעוד בריכות דמויות גיגית יכולות לאפשר לכם לשבת בצד ולא להירטב. המגלשות חייבות לעמוד בתקן וכך גם כל המתקנים, אך אם יש דבר אחד משותף לכל הנושא של שילוב ילדים ובריכות מתנפחות, הוא שפשוט אסור להוריד מהם את העיניים. עבור ילדים מגיל 4 או 5, הבריכות הן תמיד מהנות בימים החמים, ושווה לפעמים להשקיע בבריכה איכותית, כדי להגביר את החוויה. אם הילדים קטנים, אפשר להסתפק בבריכות הפשוטות, ולהחליף כאשר תגיע העת.

שאלות ותשובות על בריכה מתנפחת לילדים

מה המחיר הממוצע של בריכה מתנפחת לילדים?

נושא הבטיחות הוא הקריטי והחשוב ביותר. אנשים חושבים על עמידות או על מתקנים שונים, אך חשוב שהבריכה תהיה נגישה להורים, מתאימה לגיל של הילד, ולמרות הכל, אסור להוריד את העיניים מהילד אפילו לרגע. זכרו, שוליים גדולים יקשו על הגעה לילד מבחוץ, ויהיה צורך להיכנס איתו למים, אם מדובר בילד קטן.

עד כמה חשובים המתקנים בקניית בריכה מתנפחת לילדים?

החל מגיל 3 או 4, ילדים מפסיקים להתעניין בגיגיות ובשהייה סתמית במים. המתקנים יכולים לשדרג להם מאוד את החוויה, ולספק להם משהו שהם לא יכולים לקבל אפילו בבריכה הציבורית. מנגד, עד גיל 3, המתקנים הללו לא רלוונטיים והילדים יכולים להסתפק בבריכות שכשוך.

ממה צריך להיזהר בקניית בריכה מתנפחת לילדים?

כל הנושא של חיבור המפוח והמתקנים השונים. יש כאן התעסקות פוטנציאלית עם חשמל ומים, ויש להישמר מאוד. בנוסף, יש להישמע להוראות ולהציב את הבריכה רק במקומות המתאימים לה (משטחים קשים או רכים, דשא ועוד).

מה הפרמטר הכי חשוב בקניית בריכה מתנפחת לילדים?

נושא הבטיחות הוא הקריטי והחשוב ביותר. אנשים חושבים על עמידות או על מתקנים שונים, אך חשוב שהבריכה תהיה נגישה להורים, מתאימה לגיל של הילד, ולמרות הכל, אסור להוריד את העיניים מהילד אפילו לרגע. זכרו, שוליים גדולים יקשו על הגעה לילד מבחוץ, ויהיה צורך להיכנס איתו למים, אם מדובר בילד קטן.