כיסא קמפינג: סקירת 5 כיסאות קמפינג מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

אם יש מוצר שהוא חובה בכל בית כי כולנו בסופו של דבר צריכים אותו זה כיסא קמפינג מתקפל. לים, לקמפינג יום או לילה או סתם כשחסר כיסא למישהו בגינה או במרפסת.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

72 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כיסא קמפינג

בין אם אתם יושבים מסביב למדורה, ליד האוהל בקמפינג לילה, בחוף הים או אפילו אם הלכתם להופעה באמפי ללא מושבים, אתם תרצו שיהיה לכם כיסא צמוד. לשבת בנוחות וליהנות ברוגע מכל הטוב שמסביבכם. כסאות קמפינג יכולים להיות שונים מאוד אחד מהשני, באיכות, במשקל הנשיאה המרבי שלהם ובנוחות. בדקנו עבורכם כמה כסאות קמפינג ומצאנו את הכיסאות השווים ביותר בשוק.

 

אז אם אתם מחפשים כיסא קמפינג תבדקו את אלו שמופיעים פה. ואל תשכחו להסתכל במדריך הקצר שלנו כדי לדעת מה חשוב לבדוק כשבחורים כיסא קמפינג.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: כיסא קמפינג LightWeight Camp&Go

בשכלול של מחיר מול תמורה, הכיסא הזה של Camp&Go זוכה להיות בראש הרשימה, וזה לגמרי מגיע לו.

כיסא קמפינג LightWeight Camp&Go

4.5 15

מתאים למי שסוחב את הכיסא מרחק גדול

יתרונות

קל במיוחד, קומפקטי, איכותי ועמיד, נוח מאוד, גובה נוח מהרצפה.

חסרונות

מגיע בלי מחזיק כוסות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
זוג כסאות
קנה עכשיו ב- Walla Shops

כיסא קמפינג LightWeight בהחלט מצדיק את שמו. הוא קל משקל ומתקפל בקלות. הוא קומפקטי במיוחד ולכן, תוכלו לסחוב אותו איתכם לכל מקום בלי יותר מידי מאמץ.

 

ואל תתנו לו להטעות אתכם, העובדה שהוא קל וקומפקטי לא הופכת אותו לפחות טוב מכיסאות קמפינג יקרים יותר. הוא יכול לשאת משקל של עד 120 ק"ג, יש לו אזור ישיבה רחב והבד שלו איכותי מאוד ועמיד במים.

 

אז לא משנה אם אתם הולכים לים או ללילה בחיק הטבע, תדאגו שיהיה איתכם אחד כזה.

לוגו של הסקירה

יוקרתי ומפנק: LAPWING HADAR

אתם אוהבים להרגיש על גג העולם גם בבילוי בחוץ? אז תפנקו את עצמכם בכיסא קמפינג יוקרתי מתכוונן של LAPWING.

LAPWING HADAR

4.5 15

למי שאוהב להתפנק גם מחוץ לבית

יתרונות

מפנק במיוחד, נוח ורחב, שתי משענות יד, תא באזור הראש לכרית, משענת מתכווננת, תא לכוס או בקבוק.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- חגור שופס

אם אתם אוהבים פינוקים, ורוצים נוחות מקסימלית גם כשאתם בקמפינג באמצע היער, זה בדיוק הכיסא קמפינג שאתם מחפשים.

 

כיסא קמפינג דגם HADAR של LAPWING מגיע עם בד מרופד ואזור מיוחד בראש להוספה של כרית. מסגרת הכיסא עשויה מתכת מחוזקת בעובי של 19 ס"מ מה שמבטיח לכם יציבות מרבית אפילו בחול בחוף הים.

 

ואם זה לא מספיק, תוכלו לכוון את משענת הכיסא לאחד משלושה מצבים כדי שתוכלו להרגיש לגמרי בנוח ואפילו את גובה משענת היד ניתן לכוון. כמו שאמרנו, נוחות מקסימלית.

 

עם יכולת נשיאה מרבית של 120 קילו שתי משענות ידיים ומקום מיוחד להניח את כוס השתייה או הבקבוק שלכם, אחרי שתשבו עליו, לא תירצו לקום.

לוגו של הסקירה

הקלאסי הפשוט: כיסא קמפינג מתקפל Australia Camp

כיסא קמפינג הקלאסי והבסיסי שכולם מכירים ואוהבים. במחיר הזול שלו, תוכלו לקנות אפילו שניים או שלושה ולהיות בטוחים שיהיה מספיק מקום ישיבה לכולם.

Australia Camp

4.5 15

מתאים למי שרוצה כיס קמפינג טוב במחיר זול

יתרונות

זול, מתקפל ונפתח בקלות, מגיע בכמה צבעים, תא לכוס או בקבוק שתייה, שתי משענות לידיים.

חסרונות

לא מאוד יציב במשטחים לא ישרים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הכיסא קמפינג הזה של Australia Camp לגמרי עושה את העבודה. אמנם הוא לא הכי נוח או הכי איכותי ברשימה, אבל הוא הכי בר השגה ובמחיר שלו תוכלו להצטייד בכמה כאלו ואף פעם לא תתקעו בלי כיסא.

 

יש לו אזור ישיבה רחב ונוח, שתי ידיות, באחת הידיות יש לו תא מיועד לכוס או בקבוק שתייה והוא מגיע בכמה צבעים לבחירה. הוא מגיע עם תיק נשיאה וקל ופשוט לפתיחה וסגירה.

 

בקיצור, אם אתם רוצים כיסא פשוט אבל טוב, זה בדיוק הכיסא בשבילכם.

סיכום

מה צריך לבדוק כשבוחרים כיסא קמפינג?

כיסא קמפינג נחשב יחסית לאחד ממוצרי המחנאות שקל יותר לבחור, ועדיין יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שקונים אחד.

 

מחיר – אתם לא חייבים לקרוע את הכיס בשביל להשיג כיסא טוב. תוכלו למצוא כיסא קמפינג החל מ- 50 שקלים. ועדיין אם תרצו להתפנק תצטרכו להשקיע קצת יותר.

 

משקל הכיסא או במילים אחרות, כמה קל יהיה לכם לסחוב אותו עד שתגיעו למקום שבו תרצו לשבת. הכיסאות הזולים יכולים להיות קלים יותר אבל לא בהכרח נוחים יותר לנשיאה. יש כיסאות שאמנם יהיו טיפה כבדים יותר, אך מתקפלים לגודל קומפקטי ולכן יהיה נוח יותר לסחוב אותם.

 

גובה – כיסאות נמוכים יכולים להיות נוחים יותר לישיבה על הדשא או אפילו לחוף הים, כי הם לרוב יהיו גם קלים יותר אבל הם יהיו הרבה פחות נוחים, במיוחד כשתרצו לקום מהם. כיסא קמפינג גבוה יהיה נוח הרבה יותר לישיבה וקימה ממנו ולרוב הם גם נוחים יותר לשימוש ממושך.

 

נוחות – המטרה של כיסא קמפינג בסופו של דבר היא שתוכלו לשבת בנוחות גם מחוץ לבית. אבל נוחות היא לגמרי עניין אינדיבידואלי. חלק יעדיפו תמיכה לגב על פני רוחב כיסא ואחרים יעדיפו אפשרות לכיוון המשענת ומקום לכוס. תבחרו מה שנוח לכם.

 

משקל נשיאה מקסימלי – אם אתם רוצים כיסא קמפינג שיחזיק מעמד לזמן רב, או אם צריכים כיסא שיכול לשאת משקל גבוה, כדאי לכם להשקיע קצת יותר ולקנות כיסא עם ריפוד חזק ועבה יותר. כיסא קמפינג כזה יהיה לרוב כבד יותר ופחות נוח לנשיאה באותה מידה אז תבדקו מה הסדר עדיפות שלכם.

שאלות ותשובות על כיסא קמפינג

איזה סוגים של כיסא קמפינג יש?

יש שלושה סוגים עיקריים של כיסאות קמפינג:

 

מינימליסטי – כיסא שרפרף  או כיסא קמפינג בלי ידיות. אם אתם עושים טיולי שטל ארוכים, כדאי לשקול כזה אחד על חשבון כיסא מפנק.

 

רגיל – או במילים אחרות, הקלאסיים. מדובר בכיסא קמפינג מבד דק יחסית, מתקפל משענות ידיים ותיק נשיאה.

 

יוקרתיים – כיסא קמפינג יוקרתי ירגיש כמו להביא כורסא לקמפינג. הם מרופדים יותר עם יציבות גבוהה יותר ותמיכה מרובה. לרוב יגיעו עם אפשרויות שונות כמו כיוונון משענת גב, כרית ראש ועוד.

 

כיסא קמפינג מתאים גם לים?

רובם המוחלט של כיסאות הקמפינג יתאימו גם לים. רוב כיסאות הקמפינג מגיעים עם בד שעמיד בפני נוזלים ולכן לא תהיה להם שום בעיה להירטב. קחו בחשבון שאם אתם רוצים לקחת את כיסא הקמפינג שלכם לים, כדאי לקנות כיסא מהסוג הרגיל ולא היוקרתי.

איך לנקות כיסא קמפינג שיש בו עובש?

הדבר הראשון לעשות זה להניח אותו בשמש ולתת לו להתייבש לגמרי. אחרי שהכיסא יבש לגמרי אפשר להתחיל במלאכת הניקוי. אם יש לכם בבית מכשיר ניקוי בקיטור, הרווחתם, זאת תהיה הדרך הנוחה והקלה ביותר. אבל גם אם לא, תוכלו עדיין לדאוג לניקוי הכיסא. ערבבו מים חמים עם סבון כלים, חומץ או מיץ לימון (או גם וגם) וסודה לשתייה ובעזרת ספוג של מטבח נקו בזהירות ויסודיות את כל הכיסא בעיקר באזור החיבורים ובמקומות אליהם יכולים להיכנס שאריות מזון. כדי להקל על השטיפה, נסו להכניס את התערובת לבקבוק התזה (שפריצר). כמובן שבסוף, אל תשכחו לתת לכיסא להתייבש לגמרי ממש לפני שתקפלו אותו חזרה.