עדשות מגע חודשיות: 5 עדשות מגע חודשיות מומלצות ומדריך קנייה | Finder

עדשות טובות מעניקות ראייה חדה, לא גורמות לגירוי, נושמות ושומרות על לחות במשך שעות. לפניכם עדשות המגע החודשיות הטובות ביותר לשנת 2024

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

225 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על עדשות מגע חודשיות מומלצות

עדשות מגע מאפשרות לכם לראות ולהיראות טוב, בכל מקום בכל זמן ובכל פעילות, ולכן הן חלק משגרת היום-יום של מיליוני אנשים ברחבי העולם. כיום, רבים בוחרים בעדשות חד פעמיות, אבל עדשות חודשיות הן עדיין בחירה פופולרית ומשתלמת מאוד. אם אתם מבלים שעות רבות בבית, במשרד או בלימודים, מול מסכים או ספרים, מציאת עדשות חודשיות מתאימות יכולה להפוך את החיים שלכם לקלים ונעימים הרבה יותר.

 

יש לא מעט חברות המתמחות בעדשות מגע, ולכל מותג מגוון רחב של דגמי עדשות: ספריות, אספריות, רגילות, צבעוניות, טוריות ומולטיפוקל, כך שהבחירה לא תמיד קלה. לכן בדקנו ובחרנו עבורכם את העדשות החודשיות הטובות ביותר.

נכתב ע״י

דניאל ישעיהו

כותב: דניאל ישעיהו

בעל תואר ראשון בניהול מערכות בריאות, היה סמנכ"ל בחברת יבוא ציוד רפואי מובילה ויועץ לקופות חולים וגופים ציבוריים בנושא בריאות וציוד רפואי

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

הכי נושמות - עדשות חודשיות CooperVision Biofinity Monthly Silicone Hydrogel

אלה עדשות סיליקון הידרוג'ל חודשיות נוחות ואמינות, כפי שמעידים צרכנים ומומחים כאחד. הצורה הא-ספרית שלהן מעניקה תיקון ראיה מוגבר, והן מותאמות לחיים המודרניים, הכוללים שעות ארוכות מול מסכים.

CooperVision Biofinity Monthly Silicone Hydrogel

4.5 15

לכל מי שמבלה שעות מול המחשב

יתרונות

טכנולוגיית Aquaform, נשימה מוגברת, מקלות על התעייפות העין.

חסרונות

ללא הגנה מקרינה, לחות ממוצעת.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- optical-center

אחת הבעיות הבריאותיות של העידן הטכנולוגי היא התעייפות העין, ששיעורה עולה עם מספר השעות שאנו מבלים מול מסך המחשב (והטלפון). עדשות ביופיניטי נועדו למנוע את הבעיה, וכ-80% מהצרכנים שנשאלו שמו לב להקלה ניכרת בהתעייפות העין. טכנולוגיית Aquaform הבלעדית ל-CooperVision משתמשת בהרבה פחות סיליקון בכל עדשה, מושכת אליה לחות ומונעת את התייבשות העיניים. הוסיפו לכך את היכולת המדהימה שלהן להעביר חמצן לעין, וקיבלתם עדשות נוחות להפליא השומרות על עיניכם כל החודש.

 

קימור: 8.6 מילימטרים

קוטר: 14.0 מילימטרים

מעבר חמצן: 160 Dk/t

לוגו של הסקירה

הכי לחות - עדשות Alcon Air Optix Plus HydraGlyde

זה מוצר חדש יחסית, והוא נועד להחליף את עדשות Air Optix Aqua. בעדשות האספריות אלה, חברת אלקון מציגה שתי טכנולוגיות חדשניות השומרות על העיניים מלכלוך ומיובש.

Alcon Air Optix Plus HydraGlyde

4.5 15

עדשות חדשניות לעיניים רגישות

יתרונות

טכנולוגיה חדשנית, נשימה מעולה, לחות גבוהה, עד שבוע שימוש רצוף.

חסרונות

פחות נושמות מעדשות אחרות, ללא הגנה מקרינה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- אופטיקה הלפרין

טכנולוגיית SmartShield מונעת כניסה של חלקיקי אבק ולכלוך לעין, וה-HydraGlyde® Moisture Matrix שומר על לחות אופטימלית במשך יום שלם, ללא צורך בטיפות עיניים. לעומת עדשות רבות אחרות, אותן צריך להוריד במהלך הלילה, עדשות הידרה-גלייד מתאימות גם לשינה, ולשימוש רצוף של עד שבעה ימים ולילות.

 

קוטר: 14.2 מילימטרים

קימור: 8.6 מילימטרים

מעבר חמצן: 138 Dk/t

לוגו של הסקירה

הכי ממוקדות - עדשות טוריות SofLens Toric Bausch & Lomb

הרבה אנשים שסובלים מאסטיגמציה חושבים שהם לא יכולים להשתמש בעדשות מגע, ונאלצים להסתפק במשקפיים. עדשות SofLens Toric כאן בשביל להביא את עולם העדשות גם אליהם.

SofLens Toric Bausch & Lomb

4.5 15

ראייה חדה ביום ובלילה

יתרונות

עיצוב Lo-Torque, לחות גבוהה, ניתן להרכיב בזמן השינה.

חסרונות

קוטר גדול, יכולת "נשימה" נמוכה.

קנה עכשיו ב- eye-c-optic
קנה עכשיו ב- ioptix

אלה עדשות ספריות איכותיות ,נוחות וקלות לשימוש, ולכן לא מפתיע שצרכנים רבים נשארים נאמנים להן במשך שנים. הן גם מותאמות לשימוש במשך הלילה, כך שאם רופא העיניים שלכם מאשר לכם, לא תצטרכו להוציא אותן לפני השינה. עיצוב Lo-Torque מאפשר לעדשה לשבת בבטחה בתוך העין, גם אם אתם סובלים מאסטיגמציה קשה, ועדיין לשמור על ראייה צלולה וחדה. הן עשויות  חומר הידראולי עם 66% מים, ושומרות על לחות לאורך זמן. משטח העדשה מאפשר מעבר חמצן לעין, מה שמונע גירוי ואדמומיות.

 

קימור:  8.5 מילימטרים

קוטר: 14.5 מילימטרים

מעבר חמצן: 16 Dk/t

לוגו של הסקירה

הכי צבעוניות - עדשות חודשיות צבעוניות Alcon Freshlook Colorblends

בנוסף להיותה אחת מהחברות המובילות בתחום עדשות המגע, חברת אלקון גם המציאה את שיטת 3 ב-1, המעניקה לעדשה שלוש שכבות צבע שונות. התוצאה היא יפהפייה: בין אם תבחרו בצבע טבעי, או כזה שיסובב ראשים, את התגובות תוכלו לראות בעין חדה – עם מספר או בלי.

Alcon Freshlook Colorblends

4.5 15

לכל מי שרוצה להכניס צבע חדש לחיים

יתרונות

מגוון צבעים רחב ויפהפה, עם/בלי תיקון אופטי.

חסרונות

יכולת "נשימה" נמוכה, לא מגיע למספרים נמוכים ממינוס שמונה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- lens

גם אם אתם לא צריכים משקפי ראייה אפשר להכניס קצת צבע חדש לעיניים שלכם. טכנולוגיית 3 ב-1 משתמשת בשלוש שכבות צבע, עם דוגמת כוכב בהירה סביב האישון, צבע בסיס מסביבה, וטבעת חיצונית כהה יותר. בין אם אתם רוצים שינוי עדין בצבע העין, שינוי משמעותי, או שילוב של כמה גוונים – תוכלו למצוא את הצבע המתאים לכם. תוכלו לבחור בגוון שיראה טבעי, ייחודי או זוהר, ואת הצבעים תמיד אפשר להדגיש בעזרת האיפור המתאים.

 

קוטר: 14.5 מילימטרים

קימור: 8.6 מילימטרים

מעבר חמצן: 22 Dk/t

לוגו של הסקירה

הכי ישראליות - עדשות HORIZON EXTRA NEW חודשיות

אחד המארזים הנמכרים ביותר בארץ, עדשות HORIZON EXTRA של אופטיקנה מכילות Ocufilcon D, חומר מיוחד השומר על לחות גבוהה בעדשה ובעין.

HORIZON EXTRA NEW

4.5 15

עדשות פופולריות ומשתלמות

יתרונות

דקות במיוחד, מחיר מעולה.

חסרונות

לא מתאימות לעיניים רגישות.

קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- אופטיקנה

מיועדות לראיה מקרוב ומרחוק, תוכלו לראות איתן בצורה טובה גם בתאורה נמוכה ובתנאי ראות קשים. הן מיוצרות בטכנולוגיית יציקה מתקדמת, המעניקה לחזית העדשה מבנה אספרי ומתאימה אותה לקרנית העין, בזמן ששולי העדשה דקים ונוחים במיוחד, מה שמונע גירוי.

 

קוטר : 14.20 מילימטרים

סיכום

דגשים בבחירת עדשות מגע חודשיות

 

צורהקיימות עדשות ספריות, שהצורה והקימור שלהן אחידים, ועדשות אספריות, המעניקות תיקון ראייה מוגבר. בדקו מה הצורה שמעניקה לכם ראייה חדה יותר, ודאגו לבחור בעדשות המתאימות.

 

עמידותכשקונים עדשות חודשיות, לא רוצים שהן יחזיקו מעמד רק כמה ימים. בחרו בעדשות איכותיות ועמידות שבאמת יחזיקו מעמד כ-4 שבועות.

 

נוחותזה אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון. אחרי הכל, המצב האידיאלי הוא שתשכחו לגמרי שאתם עם עדשות, ולא שתרגישו שמשהו תקוע לכם בעין כל היום.

 

לחותבחרו עדשות עם אחוזי מים גבוהים, שיעניקו לכם שעות רבות בלי יובש וגירוי.

 

מעבר חמצןחשוב לבחור בעדשות "נושמות", שידאגו למעבר חמצן לעיניים, וישמרו על בריאותן.

 

הגנה מקרינת השמששווה לבדוק אם העדשות מגינות מקרינת UVA ו-UVB, אבל גם אם התשובה חיובית, זה לא אומר שהן מהוות תחליף למשקפי שמש.

שאלות ותשובות על עדשות מגע חודשיות מומלצות

האם עדשות מגע הן בטוחות לשימוש?

בהחלט. אבל חשוב להיות במעקב אצל אופטומטריסט, ותמיד, תמיד לטפל בהן בידיים נקיות ובהתאם להוראות.

איך אדע מה המספר המתאים לי?

בדיקה אצל אופטומטריסט תענה לכם על השאלה הזאת. אם אתם יודעים מה המספר שלכם במשקפי ראייה, גם בחנויות משקפיים יוכלו לומר לכם אילו עדשות תצטרכו.

באיזו תכיפות צריך ללכת לאופטומטריסט?

אם יש לכם היסטוריה משפחתית של מחלות עיניים, אם עברתם ניתוח בעיניים, אם אתם חולי סכרת ואם אתם בני 60 ומעלה, תצטרכו להיבדק אצל רופא או אופטומטריסט לפחות פעם בשנה. לשאר האנשים כדאי להיבדק פעם בשנתיים.

האם צריך להוריד עדשות מגע חודשיות לפני השינה?

קיימים דגמים ספציפיים המאושרים לשימוש גם בזמן השינה, אך אנחנו תמיד ממליצים להתייעץ עם רופא העיניים שלכם לפני כן.