סמסונג גלקסי: סקירת 5 SAMSUNG GALAXY מומלצים [2024] | Finder קונים חכם

מכשירי סמסונג גלקסי הם מהנמכרים בעולם, ובכל שנה מגיעים דגמים משודרגים עם טכנולוגיות חדשות אשר משדרגות את התחום. אז בכדי לסייע לכם בבחירה, בדקנו, התנסנו ואספנו נתונים על מגוון רחב של מכשירים ולפניכם הטובים ביותר לשנת 2024.

icon pos_1

ניתחנו

428 סקירות

ו-

5719 ביקורות

בתחום

סמארטפונים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סמסונג גלקסי מומלץ

רוצים להצטייד במכשיר סמסונג גלקסי חדש, אבל לא בטוחים מה הדגם הטוב והמתאים ביותר עבורכם? בדקנו לא מעט מכשירים, לפי תכונות, ידידותיות למשתמש והתאמה למשתמשים שונים ולפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה, מסודרים לפי קטגוריות נוחות, כך שכל אחד יכול למצוא את המכשיר המתאים ביותר עבורכם.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלושה סמסונג גלקסי מומלצים על ידי המומחים שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטוב ביותר לצילום

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המתקפל המתקדם ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אנשים רבים יעידו שהסמארטפון לא עוזב אותם לרגע, וזה לא מפתיע. אנחנו מסתמכים על הטלפון שלנו ומשתמשים בו כמעט לכל פונקציה, החל משעון מעורר וכלה במשחקים מורכבים. אפליקציות חדשות יוצאות לשוק כל יום, והופכות טובות, יעילות ונוחות יותר, בעוד שהן דורשות ביצועים טובים ומתקדמים יותר מהטלפון. זו אחת הסיבות שחברות הסמארטפונים חייבות גם הן לשפר ולחדש כל שנה, כדי להציע לנו מכשירים שיספקו את הצרכים ההולכים וגדלים.

 

סמסונג היא אחת מהחברות המובילות בשוק הסמארטפונים, והיא פופולארית מאוד, הודות למסכים המתקדמים ולביצועים החזקים של מכשיריה. המבחר עצום והשמות מבלבלים, אז בואו נעזור לכם למצוא את הסמארטפון המושלם עבורכם. בהכנת הסקירה הזו בדקנו מגוון רחב של סמארטפונים של סמסונג גלקסי ויצרנו עבורכם רשימה של המומלצים ביותר.

לוגו של הסקירה

סמסונג גלקסי הטוב ביותר - Samsung Galaxy S22 Plus

הסמסונג גלקסי S22 plus הוא גרסה מעודנת יותר של קודמו. הוא מעוצב היטב, עם תצוגה מהממת, אם כי החידושים שהוא מביא איתו הם מינוריים יחסית. הוא עדיין מצליח להוות קנייה נהדרת לחובבי הגלקסי.

Samsung Galaxy S22 Plus

4.5 15

טלפון חדשני שמצליח לחדד את היתרונות של קודמיו

יתרונות

מרשים ויפה

עוצמתי

נטען מהר

מצלמה איכותית

חסרונות

שינויים מינוריים יחסית מקודמו

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

סמסונג גלקסי S22 Plus הוא טלפון נהדר שמצליח לשדרג את חווית השימוש בסדרת הגלקסי. הוא עוצמתי, מרשים מאוד, ומתקדם, אך הוא אינו שינוי מהותי מקודמו. עם זאת, אם יש לכם גרסאות ישנות יותר, ה-S22 הוא שדרוג מהותי. הטלפון נראה ומתפקד באופן דומה לקודמו. ה-Galaxy S22 Plus עונה על הרבה מאוד קריטריונים של טלפונים איכותיים. הטלפון מציג שדרוגי מצלמה ותצוגה ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הנוקשים של השוק של היום.

 

הטלפון הוא בראש ובראשונה מאוד יפה. הוא מצליח להיות מעט שונה מקודמו ועדיין להביא את הסטייל והיוקרה של הגלקסי. הוא עם מנוע מתקדם ולכן הוא גם מהיר מאוד, מבדיקות שערכנו, הוא יכול להריץ מהר גם תוכנות ואפליקציות מתקדמות יותר. הוא נטען מהר מאוד, אך הבטריה שלו לא מהווה שדרוג מהותי ל-S21 כשהיא חזקה יותר רק במעט. המצלמה שלו איכותית במיוחד, ועם כל הטכנולוגיות המתקדמות של סמסונג, תוכלו לקבל תמונה מושלמת בכל קנה מידה, וזה כלל לא משנה באיזו אופן תרצו לצלם.

 

השינוי המהותי ביותר מקודמו הוא ברמת התצוגה, שלקחה צעד אחד קדימה. התצוגה היא גם יעילה יותר ופחות גוזלת את כוחה של הסוללה. מדובר בטלפון איכותי ביותר, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום הסלולר. בסופו של דבר, אם יש ברשותכם את ה-S21, ייתכן שתרצו לחכות עוד שנה עד לשדרוג הבא. אם יש ברשותכם את ה-S20 ומטה, אין כל ספק שזוהי קנייה כדאית עבורכם, שמביאה לקדמת הבמה את הכוח הגדול מאוד של סמסונג ואת המותג גלקסי. השילוב של יעילות, איכות ונראות מתחבר בטלפון הזה בצורה מושלמת.

לוגו של הסקירה

הטלפון המתקפל הטוב והמתקדם ביותר בשוק - Samsung Galaxy Z Fold4

הסמסונג Z FOLD4 הוא הטלפון המתקפל הטוב והמתקדם ביותר בשוק. הוא כיף מאוד לשימוש, מנצל את הקיפול בצורה אידיאלית ומציע פיצ'רים שפשוט אין במקומות אחרים. המחיר שלו הוא גבוה, אך החדשנות מפצה על כך בגדול.

Samsung Galaxy Z Fold4

4.5 15

טלפון סלולרי מתקפל ומתקדם, המתאים לחובבי הטק

יתרונות

שורת משימות מתקדמת

מסך ענק

תצוגה איכותית

סוללה חזקה

חסרונות

 יקר

כבד

מגושם

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-Samsung Galaxy Z Fold 4 הוא הטלפון המתקפל המתקדם ביותר שיש בשוק. הנסיינים שלנו דיווחו על חווית שימוש נהדרת ויש הרגשה של פרודקטיביות כאשר משתמשים בו. שורת המשימות החדשה הופכת ריבוי המשימות לנוח, וכמובן היכולת להריץ אפליקציות זו לצד זו היא נוחה במיוחד, כולל לגרור ולשחרר תוכן בין חלונות, דבר שלא אפשרי בטלפונים שאינם מתקפלים. לטלפון יש צג ענקי בגודל 7.6 אינץ', שיכול להתאים לחובבי הטק, אך הוא יכול להיות גדול ומגושם מדי עבור אנשים שרגילים לגודל מסוים בכיס שלהם.

 

התצוגה של הטלפון היא כעת בהירה יותר עם מסגרת דקיקה יותר – ויש עוד אפליקציות מותאמות לקנבס הגדול של ה-Z Fold 4. בנוסף, צג הכיסוי בגודל 6.2 אינץ' רחב יותר וקל יותר לשימוש. שיפורים אחרים כוללים מצלמה ראשית של 50MP המתחרה בסדרת ה-Galaxy S22 – ובהחלט עושה עבודה נהדרת ב-Galaxy Z Fold 4 לעומת iPhone 13 Pro Max. בעוד שהציר דק יותר והמכשיר קצת יותר קל, זה עדיין טלפון מאוד עבה וכבד, מה שגורם לי להרגיש קצת פחות עוצמתי לאחר זמן מה.

 

Samsung Galaxy Z Fold 4 הוא אבולוציה יפה של הטלפון המתקפל הטוב ביותר בשוק. הטלפון הוא גם עוצמתי מאוד, עם מצלמה מצוינת וסוללה חזקה במיוחד. הנושא של ריבוי המשימות הוא קריטי עבור הרבה חובבי טק וגם עבור אנשים שרוצים לקחת את הנושא צעד אחד קדימה. שימוש נכון משפר את ייעול הזמן שלכם, וזה אפילו הופך להיות כיף אחרי זמן מה. הגרירה ושחרור ואפליקציות מותאמות יותר למצב Flex וזה בעצם הפיפס הקטן שעושה את ההבדל. המחיר של המכשיר הוא עדיין גבוה מאוד, וזה המכשול הגדול. עם זאת, מי שרוצה להתקדם ולצאת מהנישה הרגילה, זה פשוט הטלפון המושלם עבורכם.

 

 

בסרטון: סקירה על המאפיינים של Samsung Galaxy Z Fold 4

לוגו של הסקירה

סמסונג גלקסי הטוב ביותר לצילום - Samsung Galaxy Note 22 Ultra

הסמסונג גלקסי S22 ultra הוא למעשה גלקסי נוט משודרג, עם עט מהיר יותר המובנה במערכת, המון שיפורים במצלמה, תצוגה בהירה יותר וטעינה מהירה יותר. מדובר בטלפון סלולרי מצוין לכל הדעות, שמביא איתו חידושים ושיפורים לחובבי הז'אנר

Samsung Galaxy note 22 ultra

4.5 15

טלפון סלולרי כמעט מושלם הנדרש לחובבי הגלקסי

יתרונות

עט מובנה ומהיר

תצוגה בהירה

מצלמה נהדרת

עיצוב מודרני

חסרונות

 יקר

סוללה נגמרת במהרה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

הסמסונג גלקסי S22 ULTRA הוא טלפון סלולרי שמביא איתו חווית שימוש חדשה ומשודרגת. הוא עוצמתי במיוחד, תוך כדי שהוא מציע המון שדרוגים אחרים ביחס לגרסאות הקודמות שלו. למכשיר יש S PEN מובנה, שמהווה את השדרוג הבולט ביותר, אבל יש לו עוד הרבה דברים טובים שקורים בתוך הטלפון שמהווה את ספינת הדגל של סמסונג. בתור התחלה, מבדיקות שערכנו, ה-S PEN מגיב טוב יותר, מכיוון שסמסונג הפכה אותו למהיר יותר ב-70% עם פחות זמן אחזור. התצוגה גם בהירה וצבעונית יותר מהרבה מאוד טלפונים אחרים, וזמן הטעינה גם הוא השתפר מהותית.

 

ה-Samsung Galaxy S22 Ultra הוא ככל הנראה טלפון האנדרואיד החזק והרב-תכליתי ביותר. יש לו תצוגה מעולה ומצלמה מקצועית שמצליחה לייצר איכות ועקביות, במיוחד בתאורה חלשה. בנוסף, הזום החזק ממשיך להיות הפיצ'ר הטוב ביותר של המצלמה, שלקחה צעד משמעותי קדימה במכשיר הזה. לטלפון יש עיצוב מלוטש והוא מצליח לבדל את עצמו ממתחריו, וגם מדומיו. הלוק הייחודי הוא מודרני ויפה, ומצליח, לפחות לפי תפיסת העין, להיות חדשני יותר מקודמיו. התצוגה הבהירה היא כאמור שדרוג גדול, והוא לא משפיע רבות על איכות ויעילות הסוללה.

 

הסמסונג גלקסי S22 ULTRA הוא טלפון סלולרי יקר מאוד, אך הוא גם המתקדם ביותר. הסוללה שלו היא לא מספיק חזקה כפי שניתן לחשוב או לקוות, אך עם מערכת כה מורכבת, ופיצ'רים כל כך מתקדמים, זה משהו שאפשר להחליק. אין ספק כי מדובר בחוד החנית של חברת סמסונג. מדובר בטלפון סלולרי פרימיום עם אין ספור יתרונות. בניגוד לחלק ממוצרי סמסונג, הוא מהווה שדרוג מהותי מקודמו, ולבטח ממכשירים אחרים של סמסונג. הוא פשוט הרבה יותר טוב ממה שיש לכולם להציע, ואם אתם יכולים לעמוד במחיר, זוהי קנייה איכותית בטוחה.

לוגו של הסקירה

סמסונג גלקסי חדשני ומשתלם - Samsung Galaxy S22

הסמסונג גלקסי S22 הוא טלפון סלולרי שמציע שדרוגים מעניינים, במחיר נוח באופן יחסי. התצוגה שלו השתפרה מהותית מהשנה שעברה, וכך גם המצלמה, ובאופן כללי, מדובר בטלפון מצוין שמהווה קנייה איכותית עבור חובבי הגלקסי

Samsung Galaxy S22

4.5 15

טלפון סלולרי בייסיק, אך יעיל, איכותי וזול

יתרונות

 זול באופן יחסי

תצוגה צבעונית וחיה

ביצועים מרשימים

חסרונות

מצלמה לא מתקדמת מדי

בטריה חלשה יחסית

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-Samsung Galaxy S22 הרגיל (לא אולטרה או פלוס) הוא כנראה הטלפון הכי לא מוערך במערך של סמסונג. נכון שמכשיר הבייסיק הזה חסר את תכונות הפרימיום של ה-Galaxy S22 Ultra והמסך הגדול יותר של ה-Galaxy S22 Plus, אבל לא מדובר בטלפון שמתיימר להיות מה שהוא לא. הוא טלפון בייסיק, אך איכותי במיוחד, וחשוב מכך – במחיר זול באופן יחסי. דרך טובה יותר לחשוב על ה-Galaxy S22 היא לשקול את הערך שהוא מספק. הדגם הזה מציע את אותה ערכת שבבים Snapdragon 8 Gen 1 שמניעה את הגרסאות המתקדמות יותר של ה-S22 של סמסונג. 

 

הטלפון גם מציע תצוגה בהירה וטובה יותר כמו בגרסאות האחרות וגם את אותו מערך מצלמה מרשים כמו ה-S22 Plus. וכל זה מגיע בחבילה שמתומחרת זול יותר מהמתחרים בקטגוריה של טלפוני הבייסיק. ה-Galaxy S22 לא יהיה הדגם המועדף עבור הרבה אנשים, שכן אנשים מסתנוורים מאופציות פלוס ופרימיום. אבל הסקירה שלנו מצאה כי מדובר בטלפון עם מספיק תכונות מתקדמות כדי שתוכלו לוותר על השדרוגים, ועדיין לקבל טלפון מצוין במחיר זול.

 

ה-Galaxy S22 לא מהווה קפיצת מדרגה גדולה עבור הטלפונים של סמסונג, אם כי לא בטוח שהוא צריך להיות כזה. העובדה שסמסונג האריכה את תמיכת התוכנה לשנה נוספת מעידה על כך שיצרנית הטלפונים יודעת שאנשים מחזיקים בטלפונים זמן רב יותר ושלא סביר שמי שיש לו גלקסי S21 מהשנה שעברה יראה בטלפון הזה שדרוג. ה-Galaxy S22 מיועד לאנשים שיש להם טלפונים ישנים יותר – בני שנתיים לפחות, אשר יראו שינוי גדול כאשר ישדרגו ל-Galaxy S22. השיפורים בתצוגה ובמצלמה בולטים במיוחד, אם כי היא אינה איכותית במיוחד ביחס למתחרים. הבטריה חלשה יחסית, אך גם כאן, מדובר בבעיה גלובלית ורוחבית. בסופו של דבר, השדרוגים המינוריים הופכים אותו לטלפון מעולה, במחיר מצוין, ולשם אתם צריכים לשאוף כצרכנים של סמסונג.

לוגו של הסקירה

סמסונג גלקסי עם ערך נהדר לכסף - Samsung Galaxy A23

הסמסונג גלקסי A23 הוא אינו טלפון מתיימר או יוצא דופן, אלא פשוט טלפון נהדר שמביא ערך עצום לכסף שלכם. הוא נמצא בקטגוריה שונה מחוד החנית של סמסונג, אך עדיין מדובר בטלפון נהדר עם בטריה עוצמתית ופיצ'רים בסיסיים ברמה גבוהה

Samsung Galaxy A23

4.5 15

טלפון איכותי עם ערך נהדר לכסף

יתרונות

 זול

ערך מצוין לכסף

סוללה עוצמתית

חסרונות

תצוגה ברמה בינונית

מעט מסיבי

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
פלאפון מחודש
קנה עכשיו ב- Amazon

הסמסונג גלקסי A23 הוא אחד הטלפונים שמביאים את הערך הרב ביותר לכסף המשולם עבורו. הוא טלפון זול במיוחד, אך הוא גם בסיסי ולא מתיימר. הוא לא מביא פיצ'רים מתקדמים או זיקוקים יוצאים דופן, אלא פשוט מדובר בסוס עבודה איכותי. הטלפון מאפשר למשתמש ליהנות ממהירויות רשת מהירות יותר תמורת מחיר פעוט יחסית, ומדובר במציאה גדולה, אפילו עם כמה חסרונות מהותיים ביחס למתחרים בקטגוריה. 

 

אין שום דבר יוקרתי בטלפון, כאשר גם התצוגה שלו היא לא מצטיינת ולא מושכת, והביצועים הם יחסית בינוניים. בנוסף, הוא גם קצת גדול ומסיבי, במה שלא מתאים להרבה אנשים. עם זאת, מבדיקות שערכנו, הטלפון מביא איתו יכולות סוללה מרשימות במיוחד וקצב ריענון טוב מאוד, גם ביחס למכשירים מתקדמים יותר. המכשיר מציע גם מצלמה מצוינת, וטובה יותר מכל המצלמות בקטגוריית המחירים הזו. הזום הוא איכותי והתמונות יוצאות חדות ומגוונות, עם הרבה יותר אפשרויות.

 

ה-Galaxy A32 5G הוא טלפון נהדר במחיר זול. יש לו חסרונות בולטים, כמו התצוגה והביצועים, אבל הוא הרשים מאוד בחיי הסוללה שלו. המצלמות שלו טובות מאוד ובסמסונג גם הבטיחו לעדכן את התוכנה שלו ב-4 השנים הקרובות, כך שהוא יהיה רלוונטי לעוד תקופה ארוכה. מדובר בסוס עבודה ולטלפון שיכול להיות מצוין עבור נערים ונערות, משתמשים מבוגרים יותר, או סתם אנשים שרוצים להתנסות בגלקסי, אך לא רוצים להוציא סכומים גבוהים. טלפון מצוין למשתמש הקז'ואלי, שנכנס תחת המטריה הנהדרת של סמסונג.

כיצד דרגנו את מכשירי סמסונג גלקסי?

בשביל לבצע את הדירוג בדקנו לא מעט דגמים של מכשירי סמסונג גלקסי. התמקדנו בתכונות כמו: מידות, איכות ומהירות הטעינה, טיב המצלמות, נראות ותכונות מיוחדות. בחלק מהמכשירים התנסנו באופן ישיר וחלק אחר אספנו נתונים מאתרי המותג, מהרשתות החברתיות ומהמלצות וחוות דעת של משתמשים בפלטפורמות שונות. 

סיכום

כיצד לבחור סמארטפון גלקסי?

 

כולנו יודעים, פחות או יותר, מה אנחנו צריכים מסמארטפון חדש, אך עם כל כך הרבה נתונים, פונקציות וטכנולוגיות, קל ללכת לאיבוד ולשכוח את מה שבאמת חשוב. לכן, הכנו עבורכם רשימה פשוטה של דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים סמארטפון חדש.

 

בסרטון: טיפים כיצד לבחור את הטלפון הבא שלכם

 

 

  • גודל ומשקל – הטלפון הוא מכשיר שכנראה ילווה אתכם כמעט לכל מקום, ולכן המשקל שלו, כמות המקום שהוא יתפוס בתיק או בכיס, וכמה נוח לכם להחזיק ולתפעל אותו, הם לא פרטים שוליים, וכדאי לשים אליהם לב.
  • מסך – האם אתם משתמשים בטלפון לצפייה בסרטונים רבים? האם אתם משחקים בו משחקים, או משתמשים באפליקציות עם גרפיקה באיכות גבוהה? אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות האלה, חשוב שתבחרו בסמארטפון בעל תצוגה טובה. שימו לב לגודל המסך, לרזולוציה שלו, ולקצב ריענון המסך שלו, כדי לוודא שבחרתם במכשיר אשר ייתן לכם את חווית הצפייה והמשחק הטובה ביותר. אל תשכחו שלרוב המכשירים יש היום מסכים עם כמה תכונות אפשריות, וברירת המחדל שלהם היא בדרך כלל לא הרזולוציה החדה ביותר. תמיד תוכלו להיכנס להגדרות המכשיר כדי לשפר את איכות המסך כשתשתמשו בו, או כדי להוריד את האיכות, כשתרצו לחסוך בסוללה.
  • מצלמות – בסקירה הזו לא כללנו אף מכשיר עם איכות צילום נמוכה. לכן, אם אינכם מתכוונים לצלם הרבה, או שמספיקה לכם איכות תמונה "נחמדה", עדיף שתתמקדו בתכונות אחרות של המכשיר ובמחירו. אם, לעומת זאת, אתם מכורים לסלפי, ומעלים כל יום תמונות חדשות לאינסטגרם, כדאי לכם לשים לב לרזולוציית המצלמות, לאיכות העדשות ולפונקציות כמו זום אופטי ומצב לילה.
  • סוללה – בשגרת היום-יום, אנחנו מוצאים את עצמנו צמודים לסמארטפון, אבל לא לשקע חשמלי, ומבלים שעות רבות בשימוש פעיל המרוקן את הסוללה. לכן, עבור רוב האנשים, סוללה גדולה שנטענת מהר היא תכונה הכרחית בסמארטפון.
  • מעבד – בסקירה זו בחרנו במעבדים בעלי ערכות שבבים Snapdragon 8 ו- Snapdragon 8+  שניהם בעלי ביצועים נהדרים. אך אם תחליטו לבחור במכשיר שאיננו ברשימה שלנו, אל תשכחו לוודא שיש לו מעבד חזק ונפח RAM גדול.
  • מחיר – כשמדובר במכשיר שישמש אתכם יום יום לפונקציות רבות כל כך, שווה להוציא סכום נכבד כדי לקבל טלפון איכותי ויעיל. אבל זה לא אומר שצריך לבחור אוטומטית בסמארטפון היקר ביותר. שיקלו את הצרכים והרצונות שלכם מול הפונקציות והמחיר – ותתחדשו!

 

שאלות ותשובות על סמסונג גלקסי מומלץ

האם חברת סמסונג היא חברה אמינה?

לחלוטין! החברה הדורם קוריאנית הזו הוקמה כבר בשנת 1938 ומאז הפכה לאימפריה של ממש בתחום המכשירים האלקטרונים החל מטלפונים, טלוויזיות ועד רשת של חברות בת מצליחות. במידה ואתם שוקלים לקנות מכשיר סמסונג גלקסי, אתם יכולים להיות בטוחים שהמקור שלו אמין ואתם בידיים טובות.

האם המכשירים של סמסונג גלקסי בטוחים?

כמובן! מעבר לאפשרויות הרגילות של נעילה עם סיסמא או טביעת אצבע, המכשירים הניידים של סמסונג גלקסי מגיעים עם רכיב לבידוד נתונים ניידים. בנוסף, המכשירים תמיד פועלים על מצב 'בטוח' ומחפשים ומגינים אחר תוכניות זדוניות שעלולות לפגוע במכשיר שלכם.

האם למכשירי גלקסי יש קליטה טובה?

ביחס למכשירים סלולרים ניידים אחרים שנבדקו, המכשירים של סמסונג גלקסי הפגינו יכולות קליטה מהירות יותר וסיפקו גלישה חלקה יותר במכשירים שלהם. כמובן שיש מכשירים חזקים יותר ופחות, אך ניתן להגיד שגלקסי היא החזקה ביותר בתחום הגלישה החלקה.

האם בטוח להוריד למכשיר אפליקציות בעזרת ה- Galaxy store?

התשובה היא כן. בדומה לשאר חנויות האפליקציות שאתם מכירים, חנות אפליקציות זו המותקנת בכל מכשירי סמסונג גלקסי מסננת את האפליקציות החשודות או הזדוניות כדי שתוכלו להוריד מה שתרצו ללא חשש.