טלפון שיאומי מומלץ: 5 הטלפונים המומלצים ביותר | finder

שיאומי הוא מותג של טלפון סלולריים שדוגל באיכות עם ערך גדול לכסף. החברה מציעה כמות גדולה מאוד של טלפונים איכותיים עם יתרונות שונים. כדי להבין את המבחר של החברה, סקרנו את 5 הטלפונים המובילים שלה, כדי לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

סמארטפונים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טלפון שיאומי מומלץ

בין אם אתם מחפשים טלפון שיאומי איכותי, טלפון שיאומי זול או טלפון שיאומי עם מצלמה איכותית, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור טלפון שיאומי מומלץ המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של טלפונים של שיאומי, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הטלפונים המומלצים ביותר של שיאומי לשנת 2024.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

3 דגמי טלפון שיאומי המומלצים על ידי המומחים שלנו

טלפון שיאומי הכי יוקרתי

השווה מחיר

Xiaomi 13T
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

טלפון שיאומי עם המצלמה המתקדמת ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

טלפון שיאומי עם הביצועים האיכותיים ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בתחום הטלפונים החכמים, השוק הוא רווי ומלא שחקנים. אחרי שנים של שליטה מוחלטת של האייפון והסמסונג גלקסי, מותגים נכנסו לשוק, והם מציפים אותו בטלפונים איכותיים ואף זולים יותר, אם כי כיום, גם לחברות הקטנות יש טלפונים יקרים ולא פחות איכותיים מהשחקנים המרכזיים. מבין כל המותגים השונים, Xiaomi התפתחה בשנים האחרונות כשחקנית בולטת, אשר לוכדת את תשומת הלב של חובבי טכנולוגיה ברחבי העולם. על ידי מיזוג של טכנולוגיה חדשנית ומחירים תחרותיים, טלפונים Xiaomi מציעים מגוון של יתרונות שהופכים אותם לבחירה מפתה עבור הצרכנים.

 

ערך יוצא דופן לכסף

אחד היתרונות העיקריים של טלפונים Xiaomi הוא הערך יוצא דופן שלהם עבור כסף. Xiaomi שואפת להגיע לאיזון בין תכונות באיכות גבוהה לבין תמחור זול, מה שהופך את הטלפונים החכמים שלהם לנגישים עבור מגוון רחב של צרכנים. על ידי מינוף שרשרת האספקה ​​החזקה שלהם ותהליכי ייצור יעילים, Xiaomi יכולים להציע מכשירים עם מפרטים מהשורה הראשונה, כגון מעבדים רבי עוצמה, זיכרון RAM בשפע, קיבולת אחסון נדיבה, ומערכות מצלמה מרשימות, במחירים נמוכים משמעותית מאשר מתחרים רבים בשוק.

 

תכונות וחידושים 

Xiaomi כל הזמן דוחפת את הגבולות של חדשנות טכנולוגית בתחום הסלולר. מכשירי הדגל שלהם מצוידים בתכונות החדישות ביותר, כולל תצוגות ברזולוציה גבוהה עם צבעים מלאי חיים ושיעורי רענון חלקים, מערכות מצלמה מתקדמות עם עדשות מרובות ושיפורים ב-AI, מעבדים חזקים לריבוי משימות ומשחקים חלקים, ותמיכה בטכנולוגיות מתפתחות כמו קישוריות G5. שיאומי גם משקיעה בהתקדמות תוכנה, ומשפרת את ממשק המשתמש שלהם (MIUI) כדי לספק חוויית משתמש חלקה ואינטואיטיבית, ובכך משפרת עוד יותר את הפופולאריות הכוללת של המכשירים שלהם.

 

מגוון רחב של מוצרים

כאשר מחפשים אחר טלפון מומלץ של שיאומי אפשר לראות כי החברה עונה על הצרכים המגוונים של הצרכנים באמצעות מגוון רחב של מוצרים. מאפשרויות ידידותיות יותר לתקציב למכשירי הדגל פרימיום, Xiaomi יש טלפון חכם לכל תקציב ודרישה. בין אם אתה מחפש מכשיר עם חיי סוללה ארוכים, התמקדות בצילום, או איזון בין ביצועים למחירים, תיק העבודות של Xiaomi כולל מגוון רחב של דגמים, המבטיחים כי המשתמשים יכולים למצוא את ההתאמה המושלמת להעדפות שלהם ולמגבלות התקציביות שלהם.

 

פיתוח ותמיכה מוכוונת קהילה

Xiaomi מטפחת קהילה תוססת של משתמשים ומפתחים, ובאופן פעיל מחפשת אחר משוב איכותי והצעות ייעול כדי לשפר את המוצרים שלהם. באמצעות יוזמות כמו MIUI ROM ותוכנית Mi Pilot,  Xiaomi מערבת משתמשים בתהליך הפיתוח, ומאפשרת להם לתרום לעידון של תכונות תוכנה ותיקוני באגים. בנוסף, שיאומי טלפון מספקת עדכוני תוכנה קבועים כדי להבטיח שהמכשירים שלהם יישארו מעודכנים עם תיקוני האבטחה האחרונים והשיפורים העדכניים בתכונות, ובכך היא מאריכה את תוחלת החיים והשימושיות של הטלפונים החכמים שלה.

 

בנייה חזקה ועמידות

Xiaomi שמה דגש חזק על איכות הבנייה והעמידות של המכשירים, כדי להבטיח כי הטלפונים החכמים שלה יכולים לעמוד בבלאי יומי. מחומרים חזקים לבנייה חזקה, מכשירי Xiaomi נועדו לסבול את הקשיים של שימוש יומיומי. בנוסף, Xiaomi יישמה אלמנטים כמו התנגדות מהתזה והגנת זכוכית גורילה Corning על רבים מהדגמים שלה, כדי לתת שכבה נוספת של עמידות. תשומת לב זו לפרטים משפרת את אריכות הימים של טלפונים Xiaomi, ומציעה לצרכנים שקט נפשי במונחים של אמינות המכשיר ואריכות ימים.

 

מהפכה אמיתית

הטלפונים של Xiaomi ביצעו מהפכה בשוק הטלפונים החכמים על ידי מתן שילוב יוצא דופן של חדשנות לצד מחירים הוגנים. היתרונות של Xiaomi, כוללים תמורה יוצאת דופן לכסף, תכונות חדשניות, מגוון מוצרים נרחב, פיתוח מונחה קהילה, ואיכות בנייה חזקה והם אלו שהפכו אותה למותג מועדף בקרב צרכנים המחפשים מכשירים באיכות גבוהה במחירים תחרותיים. עם Xiaomi, תכונות פרימיום כבר לא בלעדיות לטלפונים חכמים במחיר מופקע. סקרנו עבורכם את חמשת הטלפונים הטובים ביותר של שיואמי לשנת 2023, והגענו למסקנות שחשוב לכם להכיר לפני שאתם רצים לקנות מכשיר.

לוגו של הסקירה

טלפון שיאומי הכי יוקרתי: Xiaomi 13

Xiaomi 13 הוא טלפון חכם פרימיום אשר שוחרר בפברואר 2023. הוא מופעל על ידי מעבד Snapdragon 8 Gen 1+, ויש לו צג AMOLED 6.36 אינץ' עם קצב רענון 120 הרץ, ומערכת מצלמה אחורית משולשת 50MP

Xiaomi 13
Xiaomi 13

Xiaomi 13

4.5 15

מכשיר הדגל של שיאומי

יתרונות

מעבד חזק

מצלמה משולשת

חיי סוללה מעולים

חסרונות

אין שקע לאוזניות

אין אפשרות להרחבת אחסון

Xiaomi 13T
קנה עכשיו ב- Last Price
Xiaomi 13C
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-Xiaomi 13 הוא טלפון חכם במיוחד, ומהווה, נכון לשנת 2023, את מכשיר הדגל של שיואמי. הוא מהיר וחזק עם מעבד מעבד Snapdragon 8 Gen 1+ איכותי, יש לו תצוגה יפה עם צג AMOLED יפהפה בגודל 6.36 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ, והוא מצלם תמונות ברמה גבוהה במיוחד עם מערכת מצלמה אחורית משולשת 50MP. חיי הסוללה מצוינים גם כן, והטלפון תומך בטעינה מהירה של 120W.

 

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ה-Xiaomi 13 הוא המחיר שלו. ביחס לטלפון פרימיום המחיר שלו מאוד תחרותי, במיוחד, אם אתה מסתכל על המפרט שלו. הוא אמנם מגיע ללא שקע לאוזניות ואין אפשרות להגדיל את האחסון שלו, אבל אם אתה מחפש טלפון חכם high-end מבלי לקרוע את הכיס, Xiaomi 13 הוא אופציה נהדרת.

לוגו של הסקירה

טלפון שיאומי עם המצלמה המתקדמת ביותר: Xiaomi Redmi Note 12 Pro+

Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ הוא טלפון חכם בקטגוריית מחיר בינונית כי הוא מציג חבילת תכונות מרשימה עם תג מחיר סביר. מכשיר זה מצטיין במספר היבטים, מה שהופך אותו לאפשרות אטרקטיבית עבור משתמשים בעלי תקציב מוגבל

Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Xiaomi Redmi Note 12 Pro+

Xiaomi Redmi Note 12 Pro+

4.5 15

טלפון עם מגוון רחב של פיצ'רים

יתרונות

תצוגה מדהימה

ארבע מצלמות

עוצמתי

חסרונות

לא מספיק עמיד נגד מים ואבק

קנה עכשיו ב- Last Price

Redmi Note 12 Pro+ הוא טלפון סלולרי איכותי שמביא איתו איכות במחיר נוח. הוא מתגאה בתצוגה מדהימה עם לוח AMOLED בגודל 6.67 אינץ' אשר מציע צבעים מלאי חיים, גוני שחור עמוקים וזוויות צפייה מצוינות. קצב הרענון של 120 הרץ מבטיח גלילה חלקה ומשפר את החוויה החזותית הכוללת. הפיצ'ר הבולט של המכשיר הוא המצלמה המתקדמת שלו. למכשיר יש ארבע מצלמות, בהובלת חיישן ראשי 108MP, אשר לוכדות תמונות מדהימות עם פרטים עשירים וצבעים מדויקים. החיישנים הנוספים של זווית רחבה במיוחד, מאקרו ועומק מספקים רב-תכליתיות ומאפשרים צילום יצירתי.

 

מבחינת ביצועים, ה- Redmi Note 12 Pro+ מרשים עם מעבד Snapdragon Qualcomm וזיכרון RAM רחב. הוא מטפל בקלות במשימות יומיומיות, משחקים וריבוי משימות. חיי הסוללה שלו ארוכים במיוחד, ולמרות שהוא אינו עמיד מספיק נגד מים ואבק כמו מתחריו, הוא עדיין מציע תמורה מצויינת לכסף, במיוחד עבור חובבי הצילום שרוצים לקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה.

לוגו של הסקירה

טלפון שיאומי עם הביצועים האיכותיים ביותר: Xiaomi Poco F4

Xiaomi Poco F4 הוא טלפון חכם וזול יחסית המספק ביצועים מרשימים ושורה של תכונות איכותיות המתאימות לטלפונים יקרים יותר. יש לו עיצוב אטרקטיבי ועמידות נהדרת, והוא מהווה בחירה איכותית עבור משתמשים המחפשים מכשיר המאזן בין עלות נמוכה וביצועים

Xiaomi Poco F4
Xiaomi Poco F4

Xiaomi Poco F4

4.5 15

ביצועים חזקים בעלות נמוכה

יתרונות

עוצמתי

תצוגה איכותית

סוללה חזקה

חסרונות

לא תומך בטעינה אלחוטית

קנה עכשיו ב- Amazon

Xiaomi Poco F4 הוא טלפון חכם הוא טלפון עם ביצועים נהדרים שמשלב בצורה נהדרת בין עיצוב אטרקטיבי ועמידות. המכשיר מופעל על ידי מעבד Snapdragon של Qualcomm וכולל זיכרון RAM בשפע, כך שהוא מטפל בקלות במשימות תובעניות, במשחקים ובמולטי-טסקינג. הביצועים החלקים משתפרים עוד יותר הודות לתצוגה בקצב הרענון הגבוה, המבטיחה חוויית ניווט חלקה וחוויות משחק.

 

התצוגה על Poco F4 היא תוססת וסוחפת. מסך ה-AMOLED בגודל 6.67 אינץ' מציע צבעים עשירים וניגודיות מעולה. המכשיר כולל גם מערכת מצלמות רב-תכליתית, ולוכד תמונות מפורטות ותוססות בתנאי תאורה שונים. המכשיר לא תומך בטעינה אלחוטית מתקדמת והוא בעייתי בנושא העמידות, אך יש לו חיי סוללה איכותיים שמבטיחים יום שלם של שימוש, ולצד הביצועים הנהדרים שלו והעוצמה שלו, הוא מהווה קנייה נהדרת.

לוגו של הסקירה

טלפון שיאומי עם התצוגה הכי טובה: Xiaomi 12T

Xiaomi 12T הוא טלפון חכם בטווח מחירים בינוני אשר מביא איתו בשורה של תצוגה באיכות גבוהה. הוא מופעל על ידי מעבד Snapdragon 8 Gen 1, יש לו צג AMOLED 6.67 אינץ' עם קצב רענון 120 הרץ, ומערכת מצלמה אחורית משולשת 50MP

Xiaomi 12T
Xiaomi 12T

Xiaomi 12T

4.5 15

טלפון חדשני עם תצוגה מדהימה

יתרונות

תצוגה יוצאת דופן

מהיר

מפעיל משחקים היטב

חסרונות

עיצוב גס

לא עמיד במים

קנה עכשיו ב- Last Price

Xiaomi 12T הוא טלפון איכותי מאוד עם תכונות מגוונות, בטווח מחירים בינוני. אחד המאפיינים הבולטים של Xiaomi 12T הוא התצוגה המדהימה שלו. מסך Super AMOLED בגודל 6.7 אינץ' מתהדר ברזולוציה של 1440 x 3200 פיקסלים, מספק צבעים מלאי חיים ובהירות יוצאת דופן. קצב הרענון הגבוה של 120 הרץ מבטיח גלילה חלקה. הטלפון מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 8 אשר מבטיח ביצועים מהירים וריבוי משימות ללא מאמץ, כולל במשחקים כבדים.

 

המצלמה על Xiaomi 12T היא מרשימה, יש לה עדשה משולשת, הכוללת חיישן ראשי של 108MP, והיא לוכדת תמונות מדהימות עם פירוט ובהירות מדהימים. הביצועים בתאורה נמוכה הם יוצאי דופן. חיי הסוללה של המכשיר איכותיים במיוחד, ונותנים שקט לאורך זמן. העיצוב של הטלפון הוא מעט גס והוא אינו עמיד במים כמו אחרים, אך הוא איכותי, עם תצוגה יפה, נוחות שימוש וכזה שמציב סטנדרט לחדשנות בקטגוריה שלו.

לוגו של הסקירה

טלפון שיאומי הכי מעוצב:Xiaomi 12 Lite

Xiaomi 12 Lite הוא טלפון חכם בקטגוריה הבינונית המשלב סגנון, ביצועים, וכמובן ערך לכסף. עם העיצוב הדק, התצוגה התוססת ותכונות היכולות שלו, הוא מהווה בחירה נהדרת עבור מי שרוצה טלפון מגוון שטוב בהכל

Xiaomi 12 Lite
Xiaomi 12 Lite

Xiaomi 12 Lite

4.5 15

טלפון מלוטש ומסוגנן במיוחד

יתרונות

עיצוב מלוטש

ביצועים מרשימים

ערך לכסף

חסרונות

לא מספיק עמיד

קנה עכשיו ב- Amazon

Xiaomi 12 Lite הוא טלפון חכם בקטגוריה הבינונית של המותג, אשר מציע ערך לכסף, ובעיקר עיצוב מלוטש ועוצמה במחיר טוב. המכשיר מציג פרופיל דק ואיכות בנייה מעולה, מה שהופך אותו נוח להחזיק ומושך מבחינה ויזואלית. צג AMOLED בגודל 6.55 אינץ' מציע צבעים חיים ופריטים חזותיים חדים, ובכך משפר את חוויית הצפייה הכוללת. הטלפון מספק עוצמה מרשימה עם מעבד Snapdragon Qualcomm וזיכרון RAM בשפע.

 

הטלפון מטפל במשימות יומיומיות בצורה חלקה ומציע חוויית ריבוי משימות חלקה. המכשיר גם מבצע היטב עבור משחקים מזדמנים וצריכת מולטימדיה. יש לו מצלמה טובה עם ארבע עדשות, אשר מציעות גיוון ואיכות בצילום. הוא לא מספיק עמיד, כמו מרבית הטלפונים של שיומי, אך הוא מכפה על זה עם עיצוב נהדר, מחיר טוב, מצלמה מעולה ובעיקר ביצועים ברמה גבוהה מאוד.

איך בחרנו טלפון שיאומי מומלץ מבין עשרות הטלפונים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של טלפון שיאומי זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא דגמים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי במהירות הפעולה, תלוי בנוחות השימוש – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את טלפון השיאומי הטוב ביותר עבורכם?

בחיפוש אחר שיאומי טלפון מומלץ אפשר לראות כי החברה מציעה מגוון רחב של אפשרויות כדי להתאים לצרכים שונים והעדפות. עם זאת, גם למותג עצמו יש מגוון מעניין, ואנשים לא תמיד יודעים איך לבחור את טלפון ה-Xiaomi הנכון ביותר עבורם. סקרנו עבורכם את הטלפונים האיכותיים ביותר של החברה, כדי לעזור לכם לבחור טלפון Xiaomi שמתאים לדרישות שלך, ולהבטיח חוויה מספקת ומותאמת לכם. אז איך עושים זאת נכון?

 

תקציב ושימוש

Xiaomi מציעה טלפונים חכמים על פני קטגוריות מחיר שונות, החל ממכשירים זולים מאוד לספינות דגל במחירי פרימיום, שגם הם זולים ממכשירי הפרימיום של המתחרים. בעזרת הגדרת תקציב תוכל לצמצם את האפשרויות ולהתמקד בטלפונים המציעים את הערך הטוב ביותר עבורך. בנוסף, יש לשקול את השימוש בסמארטפון ואת סדר העדיפויות שלכם. האם אתה גיימר, חובב צילום, או מישהו שמשתמש בעיקר בטלפון שלהם למשימות בסיסיות? זהה את התכונות החשובות לך ביותר, כדי לבחור נכון. השיאומי 13 הוא החדש והיקר ביותר, לעומת הפוקו שמציע ביצועים מרשימים והרבה ערך לכסף.

 

תכונות ועיצוב

לפני שקונים טלפון סלולרי, חשוב לבדוק את המפרטים, התכונות והסקירות של דגמים שונים. שים לב לגורמים כמו גודל תצוגה ואיכות, סוג מעבד וביצועים, אפשרויות זיכרון RAM ואחסון, יכולות מצלמה, קיבולת סוללה וכל תכונות ייחודיות ספציפיות לדגמים מסוימים. בנוסף, העיצוב והארגונומיה של הסמארטפון משחקים תפקיד משמעותי בחוויית המשתמש. קחו בחשבון גורמים כגון גודל ומשקל המכשיר, מיקום הכפתורים וחיישני טביעות האצבע, וכן עמידות. קבע אם אתה מעדיף טלפון קומפקטי שקל לטפל בו ביד אחת או צג גדול יותר לצריכת מדיה. השיאומי 12 לייט הוא מעוצב יותר, בעוד המצלמה החזקה ביותר נמצאת אצל הרדמי. כך שיש לקחת הרבה דברים בחשבון.

 

הכי נכון לכם

בחירת טלפון ה-Xiaomi הנכון עבורכם כרוך בהתחשבות בגורמים כמו תקציב, דפוסי שימוש, עדיפויות, מפרטים, עיצוב, והמשוב של המשתמשים. על ידי ביצוע כל הפעולות הללו, אפשר לנווט דרך האפשרויות הרבות ש-Xiaomi מציעה בביטחון, ולהבטיח כי אתם מוצאים מכשיר העונה על הדרישות שלכם ומספק לכם חוויית שימוש איכותית.

שאלות ותשובות על טלפון שיאומי מומלץ

מה התכונה הבולטת למרבית הטלפונים של שיאומי?

Xiaomi הצליחה לטפל באחת הבעיות הכי מרגיזות בטלפונים סלולריים - חיי הסוללה. כמעט כל הטלפונים של החברה מציעים חיי סוללה איכותיים ואפשרות להשתמש בטלפון למשך יום שלם בצורה אינטנסיבית ללא צורך בהטענה, לפחות בשנה הראשונה של המכשיר.