שואב אבק שיאומי: סקירת 5 שואבי אבק שיאומי מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

שואבי האבק הטובים ביותר מבית שיאומי, שישמרו על הבית שלכם נקי ללא כך מאמץ ובמחיר ונח במיוחד.

icon pos_1

ניתחנו

36 סקירות

ו-

3594 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שואב אבק שיאומי מומלץ

מחפשים להתחדש בשואב אבק איכותי לבית? שיאומי מציעה מגוון דגמים מעולים במחירים נוחים במיוחד, לכל מי שרוצה ליהנות מחוויית שאיבה נוחה ואיכותית, אבל בלי לקחת הלוואה מהבנק (אהמ אהמ דייסון). אלו הם הדגמים המומלצים של השנה.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש שואבי אבק של שיאומי המומלצים על ידי המומחים שלנו

שואב האבק הנוח ביותר לשימוש

השווה מחיר

Mi Robot Vacuum Mop...
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

שואב האבק הידני הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שואב האבק הטוב ביותר של שיאומי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אז כולם מכירים את חברת שיאומי, אין הרבה אנשים שלא, אבל רוב מי שישמע את השם יקשר את החברה אל שוק הסמארטפונים. אז נכון, שיאומי מספקת שלל דגמים מעולים בכל הנוגע לפלאפונים ניידים, אבל היא ממש לא עוצרת שם ויש לה ליין שלם של מוצרים לבית, כאשר שואבי האבק שלה מככבים בו – ומסיבה טובה.

 

שואבי האבק של שיאומי מציעים ביצועים טובים ומגוון רחב של אפשרויות בחירה, במחיר מאוד נוח. נכון, אתם יכולים ללכת על בטוח ולבחור בשואב אבק מומלץ של דייסון, אבל למה לקרוע את הארנק כשאפשר לקבל שואב לא פחות טוב, רק בלי שם המותג?

 

כמו רוב המוצרים של שיאומי, גם שואבי האבק שלה מציגים עיצוב נקי ולבן שיגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתתחילו לשאוב איתם, רק מהפחד שהם אולי יתלכלכו – אבל אחרי שתאזרו את האומץ, אתם ממש לא תצטערו.

 

אז אם אתם רוצים לרכוש שואב אבק וכבר יש לכם ניסיון חיובי משיאומי (וגם אם לא), קראו את הסקירה הבאה ומצאו את הדגם המושלם עבורכם.

לוגו של הסקירה

שואב האבק הנוח ביותר לשימוש:Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro

אם אתם מחפשים שואב רובוטי לבית קל להפעלה ובמחיר לא גבוה במיוחד שמספק את התמורה, ה-Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. עם עוצמת שאיבה של 2100PA, הספק של 33 וואט ומיכל אבק של 550 מ"ל תקבלו שואב מצוין ויעיל במחיר שלא קורע את הכיס.

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro

4.5 15

קל ביותר לתפעול בעזרת האפליקציה המובנית

יתרונות

מחיר טוב לתמורה

לא רועש

ניקיון יסודי

מתמודד טוב עם כתמים קשים

מיפוי חדרים טוב

עובד חלק עם האפליקציה המפעילה

מגיע עם להב לניקוי לכלוכים תקועים

מתחבר ל-Google Assistent

חסרונות

מיכל מים לא מאוד גדול

לא מתמודד טוב עם פינות

האפליקציה לא תומכת עברית

Mi Robot Vacuum Mop...
קנה עכשיו ב- Last Price

בשואב הזה קיימת מערכת ניווט מונחית בעלת 12 חיישנים שתמפה את הבית שלכם לפי חדרים ואזורי ניקוי כבר מהשאיבה הראשונה. אם במקרה השואב פספס חלק או שאתם רוצים להדגיש חלק מסוים בבית, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות האפליקציה של השואב, Mi Home. מיד לאחר הניקוי הראשון מפת הבית תישאר באופן אוטומטי במערכת הניווט של השואב כך שלא תצטרכו להגדיר לו את הגבולות כל פעם מחדש.

 

בשואב קיימים ארבעה מצבי רעש, החל מ"שקט", מצב שבו אפשר לנקות אם רוצים לשמור על השקט ככל האפשר, ועד לאופציית הטורבו המנקה בעוצמה הגבוהה ביותר אך גם הרועשת ביותר. אחד ממצבי הביניים לחלוטין יספיקו לכם לניקיון שוטף של הבית, אבל טוב לדעת שיש גם אופציות כאלו למקרים מיוחדים.

 

השואב מגיע בעיצוב עגול קלאסי ובצבעים שחור ולבן. תחנת העגינה לא גדולה במיוחד והשואב מתחבר אליה ללא בעיות וללא רעשים מיוחדים. ע"פ היצרן, סוללת השואב יכולה להחזיק כשעתיים של עבודה רציפה, אך מספר בדיקות הוכיחו שהוא יכול להחזיק גם יותר מזה. גם אם הסוללה תיגמר לו במהלך העבודה והוא יחזור לתחנת העגינה, כשהסוללה תתמלא הוא יחזור בדיוק לאותה נקודה בה המשיך וינקה משם. 

לוגו של הסקירה

שואב האבק הידני הטוב ביותר: Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Mini

שואב ידני יכול לשמש אתכם לניקוי חלקים שקשה להגיע אליהם במכונית, בין הכריות של הספה או אפילו את המקלדת של המחשב. שואב ידני מומלץ הוא ללא ספק נכס בבית ולשיאומי יש שואב ידני קומפקטי וזול במיוחד להציע לכם.

Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Mini

4.5 15

שואב קומפקטי ונוח לשימוש, במחיר מצחיק

יתרונות

קומפקטי ומסוגל להיכנס כמעט לכל מקום

עיצוב לבן ומושך של שיאומי

מחיר זול במיוחד

ניתן לקפל ולאחסן בקלות

2 מצבי שאיבה

עוצמתי

ריקון בלחיצה אחת

חסרונות

מכל אבק קטן

קנה עכשיו ב- KSP

הוא מזכיר קצת מברשת שיניים חשמלית גדולה במיוחד, כאשר קצה השואב מעוצב כצינור ארוך ודק במיוחד שמסוגל להגיע ולהיכנס כמעט לכל מקום שתרצו – וכמו רוב המכשירים של שיאומי, גם המכשיר הזה מגיע בעיצוב לבן ונקי שכיף להכניס הבייתה.

 

גם כאן תהנו משני מצבי שאיבה, מצב רגיל מצב שאיבה MAX עוצמתי במיוחד, למקומות שקשה יותר לנקות.

 

יחסית לשואב ידני קטן כל כך, הוא עוצמתי במיוחד ובעל סוללה חזקה שמסוגלת להחזיק מעמד 30 דקות במצב רגיל וכ-9 דקות במצב שאיבה MAX.

 

מכל האבק שלו כמובן קטן מאוד (100 מ"ל) אבל מה עוד אפשר לצפות משואב קומפקטי כל כך? למרות שתצטרכו לרוקן את המכל לעיתים קרובות, תהליך הריקון פשוט במיוחד ודורש לחיצה אחת בלבד.

לוגו של הסקירה

שואב האבק הטוב ביותר של שיאומי: Xiaomi Roidmi F8

ה- Roidmi F8 אולי נראה ומרגיש כמו גרסה סינית זולה של הדייסון, אבל יש לו מאפיינים מיוחדים ועיצוב התומך בניקוי במאונך, מה שמעניק לו ביצועים מספקים וחוויית שאיבה נוחה במיוחד. מבחינת מפרט, הוא מנצח את ה- Dyson V8 ומציע מבנה קל יותר, עם זמני טעינה מהירים יותר ושימוש ארוך.

Xiaomi Roidmi F8

4.5 15

שואב חזק שמחזיק מעמד זמן רב

יתרונות

ניתן להתאים את ידית האחיזה לפי הנוחיות שלכם

זמני טעינה קצרים ובטרייה שמחזיקה הרבה זמן

מגיע עם שני מצבי שאיבה (רגיל וטורבו)

עיצוב קל שנוח להחזיק

חסרונות

מכל אבק קטן שצריך לרוקן לעיתים קרובות

הסיבוב של הראש לא חלק כמו שהייתם רוצים

קנה עכשיו ב- Last Price

מטרתו המרכזית של ה- Roidmi F8היא להעניק למשתמש בו חוויית ניקוי בית מהנה. השימוש בו ממש מותאם אישית והידית מגיעה עם 2 כפתורים כדי לספק כמה אפשרויות אחיזה שונות.

 

השואב גם מגיע מצבי שאיבה, רגיל (ECO) וטורבו (MAX). המצב הרגיל נותן לכם בערך 55 דקות של שאיבה אלחוטית, בעוד מצב הטורבו מעניק שאיבה הרבה יותר עוצמתית, אך מוריד את זמן השאיבה לבערך 10 דקות.

 

יש לכם גם אינדיקטור של הסוללה בראש השואב אשר מודיע לכם מתי צריך להטעין את השואב. הטעינה לוקחת בסביבות השעתיים וחצי, זמן מהיר בהרבה ממה שרוב השואבים האלחוטיים האחרים בשוק מציעים (כמו הדייסון לדוגמה).

 

אולם, ל- Roidmi F8 יש מכל אבק די קטן ואתם תצטרכו לרוקן אותו לעיתים קרובות, במיוחד אם אתם צריכים לשאוב הרבה את הבית.

 

בנוסף, למרות שדי קל להזיז ולתמרן אותו מסביב, פעולת הסיבוב שלו לא חלקה כמו של הדייסון ואתם עשויים להתקשות איתו מסביב לפינות ומתחת לרהיטים.

לוגו של הסקירה

שואב האבק הרובוטי הטוב ביותר: Roborock S5 MAX

כאשר זה מגיע לקטגוריית שואבי אבק רובוטיים, ה- Roborock S5 MAX הוא פשוט אחד השואבים העוצמתיים ביותר שקיימים היום בשוק. עם מערכת ניווט מתקדמת ועיצוב גלגל היברידי, המכשיר הזה מסוגל לעבוד על כל סוג שטיח ושיפועים קלים ללא שום מאמץ.

Roborock S5 MAX

4.5 15

שואב אבק עוצמתי במיוחד עם עיצוב מקסים

יתרונות

אחד משואבי האבק הרובוטיים העוצמתיים ביותר בשוק

חיישן מרחק לייזר משפר את דיוק הניקיון

מיפוי אזורי מאפשר ניקוי בהתאמה אישית

בעל עיצוב מושך

חסרונות

יקר מעט

קופסת אבק קטנה יחסית

קנה עכשיו ב- Last Price

אחרי שבדקנו את ה- Roborock S5 MAX, יש שני היבטים עיקריים שבכנות הרשימו אותנו במיוחד במכשיר הזה.  אחד היה 'חיישן מרחק לייזר' (LDS) והשני היה מאפיין 'ניקוי אזורי ומיפוי מתמיד'.

 

עכשיו, ה-LDS הוא פשוט אחד ממאפייני שואבי האבק הניידים המתקדמים ביותר שקיימים היום בשוק.

 

מדובר בבליטה דמוית דיסק בראש המכשיר, אשר מתחילה להסתובב כאשר מפעילים את השואב. המערכת הזו מאפשרת ל-Roborock S5 MAX לקבל טווח ראיה מידי של 360 מעלות של הסביבה שלו, כדי להפוך את תהליך הניקוי שלו ליעיל, מהיר ומדויק יותר.

 

מאפיין המיפוי האזורי, מצד שני, יאפשר לכם ליצור מפה מדויקת במכשיר ויעזור לכם להגדיר אזורים בבית כדי להתאים באופן אישי את תהליך הניקוי הכללי בבית.

 

אם אזור או חדר מסוים בבית מלא לכלוך, אתם יכולים לכוון את ה- Roborock S5 MAX כדי שיפעיל עוצמת ניקוי חזקה יותר במקום הספציפי הזה.

 

אולם, למרות שהוא שואב אפקטיבי במיוחד, ל- Roborock S5 MAX אין קיבולת אחסון גדולה במיוחד. קופסת האבק שלו קטנה מהממוצע וכאשר משתמשים בשואב, תצטרכו לרוקן אותה לעיתים קרובות, מה שעשוי לפגוע בנוחות השימוש של השואב.

לוגו של הסקירה

שואב האבק הטוב ביותר מבחינת מחיר: Xiaomi Dreame V9 pro

אם אתם מחפשים שואב חזק שנראה מצוין ומגיע במחיר טוב, אז אנחנו ממליצים שתתנו ל- Xiaomi Dreame V9 pro צ'אנס. מדובר באחד השואבים היותר עוצמתיים שתמצאו היום בשוק והוא מגיע מנוע דיגיטלי 3.0 אשר מספר מהירות סיבוב של עד 100,000rpm לדקה.

Xiaomi Dreame V9 pro

4.5 15

למי שמחפש שואב מצוין במחיר נוח במיוחד

יתרונות

מעכת סינון HEPA אשר אוספת חלקיקי אבק קטנטנים

מערכת קירור מנוע ייחודית ששומרת על עמידות הסוללה

בעל יכולות שאיבה עוצמתיות

מושלם לניקוי שטיחים

מחיר נוח במיוחד

עיצוב מושך

חסרונות

מכל איסוף אבק קטן יחסית

קנה עכשיו ב- Last Price

מה שהכי אהבנו ב- Dreame V9 proהוא את הפילטר HEPA 5 שלבים שמגיע איתו. מאפיין עיצוב זה הוא מה שמבדיל אותו מיתר הדגמים הזמינים היום בשוק והופך אותו לייחודי כל כך. מערכת פילטרים זו אוספת חלקיקי אבק קטנטנים (אפילו בגודל של 0.3 מיקרונים), אשר כוללים בערך 99% מהאלרגנים שניתן למצוא בסביבת הבית.

 

בנוסף, שואבים אלחוטיים לא בדיוק ידועים בעמידות שלהם. לשואב הזה יש מערכת קירור אוויר אשר שומרת על הסוללה חזקה לאורך זמן, מה שמאפשר לכם להשתמש בו באופן קבוע במשך חודשים ואפילו שנים.

 

קירור האוויר יבטיח שהמנוע יעבוד בתנאים הטובים ביותר וינחה חלק ספציפי מזרם האוויר אל הסוללה, על מנת לזרז את תהליך פיזור האוויר החם ולשמור על הסוללה קרירה ועובדת.

 

אולם, ממש כמו הדגם הקודם של החברה, ל- Dreame V9 proיש מכל איסוף אבק די קטן (חצי ליטר), שתצטרכו לרוקן לעיתים די קרובות, מה שעשוי להשפיע קצת על חוויית השימוש.

איך בחרנו שואב אבק שיאומי מומלץ מבין עשרות הדגמים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של שואב אבק של חברת שיאומי זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי בצורך האישי – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

שואב אבק הוא כבר מזמן מוצר בשימוש יומיומי בבתים רבים. לכן כאשר ניגשים לקנות שואב אבק חשוב לדעת מהו שואב האבק שמתאים לכם במיוחד. ישנם חברות וסוגים שונים של שואבי אבק בשוק, אבל חברה אחת ידועה במיוחד במגוון מכשירים שלה, באיכות ובמחיר ללא תחרות ותוכלו למצוא בה בדיוק את מה שאתם צריכים. 

 

איך לבחור שואב אבק של שיאומי?

לפני שאתם הולכים לחפש בחנויות שואב אבק, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם בוחרים את השותף החדש שלכם לניקוי הבית.

 

תהיו מודעים לסוגים השונים של שואבי אבק שקיימים בשוק וליתרונות שלהם.

 

כאשר אתם מחפשי לקנות שואב אבק חדש, אתם חייבים לדעת איזה סוג של שואב אתם מחפשים, היות ויש כל כך הרבה סוגים שונים.

 

אם יש לכם הרבה שטיחים מקיר לקיר, תמיד טוב ללכת על שואב עומד עם הרבה מקום לאחסון לכלוך ואבק. אולם, אם מדרגות הן הדאגה העיקרית שלכם, קחו בחשבון שואבים אלחוטיים, היות והם נהדרים למרצפות קשות והראשים שלהם גמישים ומסוגלים לעבור באופן יעיל על מדרגות ופינות.

 

שואבים ידניים, כמו ה- Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Mini, פשוט מושלמים למשימות קלות הדורשות את תשומת הלב המיידית שלכם. מקשי מחשב, חריצי הספה בין המושבים באוטו, כל אלו הם מקומות אידיאלים לשאיבה עבור שואבים קטנים וידניים.

 

ה- Roborock S5 MAX, מצד שני, יכול להיות הבחירה שלכם אם אתם רוצים לעשות שאיבה רצינית ומקיפה בכל הבית, תוך כדי ישיבה רגל על רגל על הספה.

 

אז בואו ניכנס קצת עמוק יותר אל תוך עולם שואבי האבק ונכיר את הסוגים השונים שאפשר למצוא היום בשוק.

 

שואבי אבק עומדים

שואבי אבק עומדים הם שואבים שמסוגלים לעמוד בכוחות עצמיהם ולרוב תהיה להם שקית איסוף אבק בחלקו האחורי של המכשיר. מדובר בנכד של הנכד של שואב הבית העתיק והמסורתי שניתן לראות נגרר על פני שטיחים עבים בסרטים ישנים. הם זולים יותר משואבים אלחוטיים ושואבים רובוטיים ומסוגלים לנקות מגוון רחב של משטחים.

 

דגמים אלו הם הבחירה המושלמת עבור עבודות ניקוי אינטנסיביות והם ישאירו את הרצפות והשטיחים שלכם נקיים מכל כתם תוך זמן קצר. היות שהם מסוגלים לעמוד בכוחות עצמם, האחסון שלהם לא מסובך כלל.

 

אולם, שואבי אבק עומדים נוטים לאכזב כאשר זה מגיע ליכולת תמרון. משיכה ודחיפה של מכשיר ששוקל מעל 9 ק"ג עשויות להיות קשות ומטרידות עבור הרבה משתמשים – ולנסות לנקות גרם מדרגות עם השואב הזה יכול להפוך לסרט אימה.

 

ככל שהשואב עוצמתי יותר, כך הוא גם כבד יותר וקשה יותר לניווט בבית.

 

שואבי אבק נגררים/כדוריים

כאשר זה מגיע לניקוי רצפות, מדרגות ואפילו מקומות צרים מתחת לרהיטים, שואבים נגררים יהיו הרבה יותר נוחים משואבים עומדים.

 

הם די מדהימים כאשר מנקים וילונות וריפוד, כאשר כמה מהדגמים היוקרתיים יותר מסוגלים להשאיר את השטיחים שלכם נקיים ממש כמו שואבים עומדים.

 

אולם, מדובר בשואבים די רועשים וכבדים שיש לגרור ממקום למקום והאחסון שלהם גם הוא מורכב מאוד, הגוף צינור השאיבה והחלק של השואב עצמו כולם יוצרים מכשיר שקשה מאוד למצוא לו מקום אחסון.

 

שואבי אבק אלחוטיים

מבחינת עיצוב, שואבים אלחוטיים די מזכירים את השואבים העומדים. יש להם גוף גבוה וידית אחיזה, יחד עם מנוע, שבמקרה של השואבים האלחוטיים נטען ומאפשר שאיבה נוחה ללא חוטים.

 

בניגוד לשואבים העומדים, הם הרבה יותר קלים ונוחים לשימוש כאשר זה מגיע לניקוי לכלוך במהירות. הם גם פשוטים יותר לשימוש ואתם לא תצטרכו להתכופף על מנת לנקות את הרצפה שלכם.

 

אולם, שואבים אלחוטיים אינם עוצמתיים כמו השואבים העומדים ואולי לא יצליחו להתמודד עם שטיחים ענקיים ועבים במיוחד. הם אידיאליים לשאיבת מרצפות מלוכלכות, מדרגות ומתחת למדרגות, אבל בכל הנוגע ללכלוך רציני – לא כולם יעשו עבודה טובה כל כך.

 

שואבי אבק ידניים

שואבי האבק הידניים והקומפקטיים מגיעים כשני דגמים ידניים; חוטיים ואלחוטיים.

 

יש להם מבנה פשוט ומהיר להרכבה ולשימוש; הם קלים ומושלמים לניקוי משטחים גבוהים או חריצים שקשה להגיע אליהם, כגון בין כריות הספה, המזגן של הרכב או בין מקשי המקלדת.

 

למרות שהם לא ממש ידועים בהתמודדותם עם שיער ופרווה, יש דגמים מסוימים שמסוגלים להתמודד עם פרוות בעלי חיים די טוב. אם אתם רוצים לנקות את חלקו הפנימי של הרכב, אין שואב שיעשה זאת טוב יותר כמו שואב ידני אלחוטי.

 

אולם, היות והם קטנים כל כך, הם לא עוצמתיים במיוחד וקיבולת האחסון שלהם קטנה במיוחד.

 

שואבי אבק רובוטיים

ככל שהשנים מתקדמות שואבי אבק רובוטיים הופכים חכמים יותר ועוצמתיים יותר. הם הכי מתאימים לחדרים ובתים שלא מתלכלכים לעיתים קרובות ויכולים להיות פתרון אידיאלי לנגיעות ניקיון משלימות בין שאיבות ידניות.

 

בצורה זו הם יכולים להפחית משמעותית את העבודה שיש לכם לעשות והיות שהם יכולים להגיע לנקודות שקשה להגיע אליהם מתחת לרהיטים, לא נשאר לכם הרבה מה לעשות כשאתם שואבים עם השואב הגדול שלכם.

 

בנוסף, השואבים הרובוטיים החדשים של שיאומי מצוידים בטכנולוגיה חכמה במיוחד, אשר מאפשרת לכם לשלוט בפעולות שלהם באמצעות אפליקציה בסמארטפון.

 

מצד שני, למרות שמדובר במכשירים מאוד נוחים לשימוש, שואבי אבק רובוטיים לא עוצמתיים במיוחד. ניקוי עמוק ויסודי הוא לא חלק מהלקסיקון שלהם והם מגיעים עם מכל אחסון אבק די קטן, אשר תצטרכו לרוקן לעיתים קרובות.

 

דברים שיש לקחת בחשבון כאשר קונים שואב אבק

עכשיו כשאתם מודעים לסוגים השונים של שואבי האבק ויודעים מה הסוג המתאים ביותר עבורכם, יש כמה גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני שמבצעים את הרכישה המיוחלת.

 

שואבי אבק היום מגיעים במגוון עיצובים וצורות, כך שיש שואב אבק אי שם שבטוח יתאים לכם. לפניכם הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם לפני שקונים שואב אבק חדש.

 

מאפיינים

שואבי אבק שמגיע עם מברשת מונעת מצליח לנקות שטיחים הרבה יותר טוב והרבה יותר מהר מאלה שמונעים אך ורק משאיבה.

 

וודאו כי השואב מגיע עם מתג עם הידית: זה יאפשר לכם להפעיל ולהפסיק אותו ברגע שתחליטו. אם מדובר בשואב אבק רובוטי, מאפייני מיפוי מתוחכמים הם תמיד דבר שחשוב לשים לב אליו, היות והם הופכים את השואב להרבה יותר יעיל.

 

בנוסף, מומלץ למצוא שואב עם כמה דרגות שאיבה, כך שתוכלו לבצע שאיבה פשוטה, אבל עבור לכלוכים עקשניים במיוחד תוכלו להפעיל את מצב MAX שיעזור לכם להיפתר מהם.

 

מכל אחסון

רוב השואבים האלחוטיים לא מגיעים כבר עם שקיות אחסון, אלא עם מכלים וקופסאות המאחסנים את הלכלוך והאבק שאתם שואבים. כדי שלא תצטרכו לרוקן את המכלים האלו לעיתים קרובות מדי, מומלץ לרכוש שואב עם מכל אחסון גדול יחסית – אך שימו לב שזה עלול להשפיע על המשקל של השואב.

 

ייתכן שלא רק שתצטרכו לרוקן את מכלי האחסון, כי אם יש ברשותכם שואב עם פילטר HEPA תצטרכו גם להחליף אותם מדי פעם.

 

רעש

שואב האבק שתבחרו, לא משנה כמה עוצמתי הוא יהיה, לא צריך להרעיש מעל רמה מסוימת כאשר הוא פועל.

 

אם יש לכם בית עם דיירים רגישים לרעש או שאתם בעצמכם לא אוהבים לשמוע את השואב בפעולה, חפשו שואב אבק שמתגאה ביכולת שאיבה שקטות במיוחד.

 

עוצמה

אחד המאפיינים החשובים במיותר בשואב אבק, בין אם אלחוטי, ידני או רובוטי, הוא עוצמת השאיבה והיניקה אליהן הוא מסוגל להגיע.

 

שואבי שיאומי אומנם לא מגיעים לעוצמת השאיבה של הדייסון, אבל הם בהחלט מציעים שואבים עוצמתיים שמתאימים לרוב הבתים.

 

אם אתם מנקים בעיקר אבק, רוב השואבים יכולים להתאים לכם, אבל אם בבית שלכם יש חיות מחמד זה כבר דורש גישה אחרת ויכולות שאיבה הרבה יותר מתקדמות.

 

שורה תחתונה

רק לאחרונה שיאומי יצרה לעצמה שם בתעשיית שואבי האבק. יש לה רשימת דגמים מרשימה לבחור מתוכה ואנחנו מקווים שלפחות אחד מהדגמים שציינו למעלה ישרת אתכם נאמנה וישמור על הבית שלכם נקי.

 

מה הסיפור סביב שואבי האבק של שיאומי

כאשר עושים השוואה בין שואבי שיאומי ( Xiaomi ) לבין מותגים אחרים שנמצאים בשוק, גם של שואב אבק דייסון לעומת שואב של חברת שיאומי ישנם מספר גורמים המייחדים את שואבי שיאומי. אחד התחומים המרכזיים שבהם שיאומי מצטיינת הוא בתמורה כספית. שואבי האבק של שיאומי מציעים מחירים תחרותיים מבלי להתפשר על האיכות. זה הופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור צרכנים עם תקציב מוגבל שעדיין רוצים מכשיר ניקוי אמין ויעיל.

היבט נוסף שמייחד את שיאומי הוא הטכנולוגיה המתקדמת והתכונות החדשניות. שואב אבק שיאומי מצויד במנועים חזקים וחיישנים חכמים המאפשרים ניקוי יעיל ויסודי. השואבים מגיעים עם מגוון תכונות חכמות כמו בקרת אפליקציה, יכולות מיפוי וטעינה אוטומטית. תכונות אלו לא רק משפרות את חווית הניקוי אלא גם הופכות אותו לנוח וידידותי יותר למשתמש.

מבחינת ביצועים, שואבי האבק של שיאומי הוכחו כיעילים ביותר באיסוף לכלוך, אבק ושיער של חיות מחמד ממשטחים שונים. הם מציעים כוח יניקה חזק ויש להם מצבי ניקוי שונים כדי לתת מענה לצרכים שונים. בין אם מדובר בניקוי שטיחים, רצפות עץ, או אפילו הגעה לפינות צרות, שואבי האבק של שיאומי הראו ביצועים מרשימים.

יתר על כן, שואבי האבק של שיאומי ידועים בעמידותם ובאורך החיים שלהם. הם בנויים מחומרים איכותיים שיכולים לעמוד בשימוש קבוע ולהחזיק מעמד לאורך זמן. לשואב אבק שיאומי חוות דעת נלהבות במיוחד ומשתמשים רבים דיווחו כי שואבי האבק של שיאומי התעלו על מותגים אחרים במונחים של אריכות ימים, מה שהופך אותם להשקעה אמינה לטווח הארוך.

 

אילו סוגים של שואב אבק שיאומי זמינים

שיאומי מציעה מגוון רחב של שואבי אבק כדי לתת מענה לצרכי ניקוי שונים. כמו שואב אבק אלחוטי ועוד. אחד הסוגים הפופולריים הוא שואב האבק הרובוט של שיאומי. מכשיר ניקוי אוטונומי זה מצויד במערכות מיפוי וניווט חכמות, המאפשרות לו לנקות את הבית ביעילות ללא כל התערבות ידנית. הוא יכול בקלות לתמרן סביב מכשולים, להגיע לפינות צרות, ואפילו לזהות ולהימנע ממדרגות. עם היניקה העוצמתית ומצבי הניקוי המרובים שלו, שואב האבק הרובוט של שיאומי מבטיח חווית ניקוי יסודית וללא טרחה.

למי שמעדיף שואב אבק ידני מסורתי יותר, שיאומי מציעה גם אפשרויות בקטגוריה זו. שואב האבק הידני של שיאומי הוא קל משקל ונייד, מה שהופך אותו קל לנשיאה ונוח לתמרון ברחבי הבית. הוא מגיע עם מספר חיבורים למשטחים שונים והוא יעיל באיסוף לכלוך, אבק ופסולת. בין אם זה ניקוי ריפודים, מדרגות או אפילו המכונית, שואב האבק הידני של שיאומי מספק נוחות ואפשרויות הפעלה רבות.

בנוסף, שיאומי מציעה גם שואבי אבק מקל למי שמעדיף שילוב של שואב כף יד ומקל. מכשירים קלים ונטולי משקל אלו מציעים גמישות וקלות שימוש. ניתן להפוך אותם בקלות משואב כף יד לשואב מקל, מה שמאפשר לנקות אזורים שונים בבית ללא מאמץ. עם היניקה החזקה וחיי הסוללה הארוכים שלהם, שואבי אבק מקל של שיאומי מספקים ביצועי ניקוי יעילים. 

במידה ותקנו את שואב אבק שיאומי הכי חדש תוכלו ליהנות מהפונקציות והאפיקציות המתקדמות והחדשניות ביותר.

 

איכות מעבר לגבולות

כאשר מדובר ברכישת שואב אבק, חלקם עשויים לתהות האם שואב שיומי שהמקור שלו סיני מושפע בגלל זה באיכות ובביצוע. לכן, חשוב לציין שחברת שיאומי צברה מעמד יוקרתי בשוק העולמי, לא רק על הטלפון של חברת שיאומי אלא גם עבור מוצרי האלקטרוניקה האחרים שלה כמו האיירובוט שיאומי שנהנה מביקורות חיוביות, גם לשואב שוטף שיאומי חוות דעת נלהבות רבות. שיאומי השקיעה רבות במחקר ופיתוח, והבטיחה שהמוצרים שלה עומדים בתקני איכות גבוהים.

שואבי האבק של שיאומי ידועים בעמידותם וביעילותם, ללא קשר לארץ מוצאם. הם עוברים נהלי בדיקות ובקרת איכות קפדניים כדי להבטיח שהם עומדים בתקני בטיחות וביצועים בינלאומיים. למעשה, יש לשואב אבק רובוטי שיאומי חוות דעת חיוביות רבות. משתמשים רבים שיבחו את האמינות ואריכות החיים של שואבי האבק של שיאומי, מה שמוכיח רבות על איכותם.

יתר על כן, לשיאומי יש מחויבות חזקה לשביעות רצון הלקוחות. הם מציעים שירות ותמיכה מעולים לאחר המכירה, ומבטיחים שכל בעיה או דאגה יטופלו באופן מיידי. מסירות זו לטיפול בלקוחות סייעה לבנות אמון ונאמנות בקרב משתמשי שיאומי ברחבי העולם.

ראוי גם להזכיר שלמותגים מובילים רבים של שואבי אבק ושל שואב אבק שוטף, ללא קשר לארץ מוצאם, יש מתקני ייצור בסין. זה מדגיש את העובדה שיכולות הייצור הסיניות זוכות להערכה רבה בתעשייה. כתוצאה מכך, המקור הסיני של שואבי האבק של שיאומי לא צריך להוות דאגה גדולה בעת הערכת האיכות והביצועים שלהם.

 

כמה נקי הבית עם שואב אבק של שיאומי

שואב אבק של שיאומי נועד לספק ניקוי יסודי ויעיל, כדי להבטיח שהבית יישאר נקי מאבק, לכלוך ואלרגנים. עם יכולות יניקה חזקות וטכנולוגיות ניקוי חדשניות, שואבי האבק של שיאומי יכולים להסיר ביעילות פסולת ממשטחים שונים, כולל שטיחים, רצפות עץ ואריחים.

מערכת הסינון המתקדמת של שואבי האבק של שיאומי תוכננה במיוחד כדי ללכוד אפילו את החלקיקים הקטנים ביותר, כגון קשקשים של חיות מחמד, אבק וקרדית אבק. זה עוזר לשפר את איכות האוויר בתוך הבית, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור בתים שיש בהם כאלה שסובלים מאלרגיה או לאלה שמעדיפים סביבת חיים נקייה ובריאה.

עם תכונות מיפוי וניווט חכמות, שואבי האבק של שיאומי יכולים לנווט ביעילות ברחבי הבית, ולהבטיח שכל פינה נשאבת. הם מצוידים בחיישנים ובאלגוריתמים שעוזרים להם להימנע ממכשולים ולהתאים את עצמם לסוגי רצפה שונים, מה שמבטיח חווית ניקיון יסודית וללא טרחה.

יתר על כן, שואבי האבק של שיאומי מציעים מגוון של מצבי ניקוי, המאפשרים להתאים אישית את תהליך הניקוי בהתאם לצרכים ספציפיים. בין אם אתם זקוקים לניקוי מהיר או ניקוי עמוק, שואבי האבק של שיאומי יעשו לכם את העבודה.

בנוסף לביצועי הניקוי שלהם, שואבי האבק של שיאומי מתוכננים גם מתוך מחשבה על נוחות. לעתים קרובות הם מגיעים עם תכונות כמו בקרת אפליקציות, תאימות לשליטה קולית וטעינה אוטומטית, מה שהופך אותם לידידותיים וקלים לתפעול.

שאלות ותשובות על שואב אבק שיאומי מומלץ

האם חברת שיאומי היא חברה אמינה?

למרות שהחברה הסינית חדשה יחסית בשוק העולמי ונפתחה רק בשנת 2010, היא ממקמת את עצמה במקום גבוהה מאוד מבחינת האיכות של המוצרים שלה והיא מתחרה רצינית לכל שאר החברות הוותיקות בשוק. הישראלים מקשרים אותה יותר לטלפונים, אך החברה מייצרת מגוון מוצרים חשמליים איכותיים.

האם ניתן להשתמש בשואבים של שיאומי על כל סוגי המשטחים?

כמובן! השואבים של החברה, החוטים, האל חוטיים והרובוטים כאחד, בנויים כך שהם מאפשרים ניקוי של כל סוג של רצפה, החל מרצפת עץ ועד לרצפת קרמיקה או שיש. 

מה עדיף- שואב אבק רובוטי או ידני?

זו שאלה שרק אתם יכולים לענות עליה במלואה. לכל אחד יש העדפות ניקיון שונות וזמנים שונים שהם יכולים להקדיש לניקיון הבית, לכן הצגנו לכם מגוון דגמים של החברה הפועלים במגוון דרכים כדי שתוכלו לבחור את המכשיר שיעזור לכם לשמור על שגרת הניקיון האהובה עליכם.

באילו צבעים מגיעים שואבי האבק של שיאומי?

מרבית שואבי האבק של החברה, חוטים ואל חוטיים כאחד, מגיעים בצבע לבן חלק ומבריק שמשתלב נהדר עם כל בית וכל עיצוב.