מדפסת מדבקות: 4 מדפסות מדבקות מומלצת {2024} Finder – [כולל מדריך קניה]

מדפסות מדבקות מומלצות שיהפכו את חייכם לקלים יותר עם הכנת מדבקות תוך מספר שניות!

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

438 ביקורות

בתחום

מיכון משרדי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדפסת מדבקות מומלצת

מעטים הם המוצרים שפונים למבוגרים ולילדים כאחד. מדבקות מהוות מוצר שרלוונטי להרבה סוגים של שימושים. הילדים משחקים, המבוגרים מתייקים, ולכן, יש צורך במדפסת מדבקות איכותית. יש כמה מדפסות שעושות עבודה מדהימה ששווה מאוד להכיר.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מדבקות מהוות חלק מהילדות של כולנו. לאנשים רבים יש אוספים של מדבקות, והן מגיעות בכל מיני צבעים וצורות. ילדים אוהבים להדביק אותן על חוברות ומבוגרים משתמשים בהם כדי לתייק ולתייג ציוד. בשלב מסוים, אנשים מבינים כי הם רוצים לייצר מדבקות משל עצמם, בהם יוכלו להשתמש ולהעניק גם לילדיהם. כדי לעשות זאת, יש צורך ברכישת מדפסת מדבקות טובה, שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

להדפיס נכון

השימוש הגדול ביותר הוא שימוש תעשייתי במחסנים, אך כיום, הטכנולוגיה מאפשרת לנו להדפיס מדבקות מנייר, מדבקות מוויניל ועוד מספר סוגים בהתאם לצרכים שלנו, גם אם מדובר בצרכים ביתיים למטרות פנאי. יש מדפסות קטנות וקומפקטיות, ואפילו מדפסות ידניות וקטנות. זאת לצד מדפסות גדולות יותר העובדות עם כמה חומרים במקביל. איכות המדפסת היא חשובה מאוד לצרכים שלכם, ובתור אדם שמדפיס לא מעט, עבור עצמו ועבור הילדים שלו, שווה מאוד להגדיר מראש את הצרכים ולראות כמה ואיך תצטרכו להדפיס. רק כך תוכלו לקנות מדפסת טובה ונכונה שתשדרג לכם את הדפסת המדבקות שלכם.

לוגו של הסקירה

הקומפקטית ביותר: Brother PT-P710BT

מדפסת המדבקות Brother PT-P710BT היא מדפסת קומפקטית וניידת, שכוללת פיצ'רים מתקדמים של חיתוך אוטומטי והתממשקות עם בלוטות'. היא מדפיסה בצורה מהירה מאוד, ומצליחה להדפיס  עם מגוון סרטים ובצבעים שונים.

Brother PT-P710BT

4.5 15

מדפסת נוחה מאוד לשימוש, קומפקטית ונוחה לסחיבה, אשר מייצרת עבודה מהירה ויעילה

יתרונות

מעוצבת, מהירה, ניידת, נוחה לשימוש.

חסרונות

ללא כרטיס רשת, עובדת על סוללה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- office depot
קנה עכשיו ב- קרביץ

מדפסת המדבקות של Brother PT-P710BT היא מדפסת איכותית במיוחד של חברת בראדר העולמית. זוהי מדפסת קומפקטית, ניידת וקלה לשימוש שמציעה פיצ'רים מתקדמים של חיתוך אוטומטי והתממשקות קלה עם בלוטות' ו-USB. היא מדפיסה בצורה מהירה במיוחד, של כ-20 מ"מ בשנייה, ועושה זאת על מגוון סרטים בצבעים שונים, עם ובלי למינציה. יש לה סוללה מובנית לעבודה ניידת, וקל להטעין אותה עם חיבור סטנדרטי של מיקרו USB. היא מסוגלת להדפיס גם ממחשב וגם ממכשירים ניידים שונים, באמצעות אפליקציה ייעודית ונוחה מאוד לשימוש. היא אינה כוללת כרטיס רשת והרזולוציה שלה היא 300 על 300 DPI, שזה בהחלט רזולוציה טובה למכונה ניידת.

לוגו של הסקירה

הפשוטה ביותר: Brother PT-H105

מדפסת המדבקות Brother PT-H105 היא המדפסת הזולה והפשוטה ביותר שהז'אנר יכול להציע. אין לה הרבה פונקציות מתקדמות, אך היא יעילה, מהירה, ניידת ואפילו כוללת עיצוב ארגונומי מתקדם לאחיזה נוחה/

Brother PT-H105

4.5 15

מדפסת פשוטה מאוד, אך יעילה ואמינה, ומתאימה לשימוש ספציפי של תיוג

יתרונות

זולה, פשוטה לשימוש, אמינה.

חסרונות

מדפיסה רק סוג אחד של מדבקות.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- קרביץ
קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- Amazon

מדפסת המדבקות Brother PT-H105 היא ככל הנראה המדפסת הפשוטה ביותר שתוכלו למצוא. היא אינה מגיעה עם פיצ'רים מתקדמים והיא מדפיסה על סרטי מדבקות סטנדרטיים, ולא על סוגים שונים של חומרים, כמו מדפסות מתקדמות יותר. יש לה לוח אנלוגי ולא דיגיטלי, והיא מסוגלת להדפיס רק בשחור ולבן. היא מצוינת ואמינה מאוד לכל צורך של תיוג, יש לה ידית ארגונומית לאחיזה נוחה והיא קלה מאוד לשימוש. היא אינה מתקדמת או מוצלחת מבחינה ויזואלית, אך לצורך הפשוט שלה, היא עושה פשוט עבודה נהדרת ומדויקת לאורך זמן. התפעול שלה זול ופשוט, והיא אינה מתיימרת להיות משהו שהיא לא. במחיר שלה, מדובר בקנייה מצוינת עבור צרכי עבודה ותיוגים.

לוגו של הסקירה

המתקדמת ביותר: bixolon SLP-D420

מדפסת המדבקות bixolon SLP-D420 היא מדפסת המדבקות המתקדמת והאיכותית ביותר שאפשר למצוא בישראל. היא יודעת להדפיס על מגוון רחב של חומרים, היא צבעונית, מתחברת ל-USB ויודעת אפילו להדפיס ברקודים מתקדמים ומורכבים.

bixolon SLP-D420

4.5 15

מדפסת מתקדמת ואיכותית במיוחד. היא מדפיסה ברזולוציה גבוהה, במהירות וביעילות לאורך זמן

יתרונות

מגוונת, בעלת פונקציות רבות, מתקדמת.

חסרונות

יקרה, אינה ניידת.

קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- לייזר ליין
קנה עכשיו ב- מדפסות

מדפסת המדבקות bixolon SLP-D420 היא המדפסת המתקדמת ביותר שניתן למצוא בארץ. היא מדפסת מקובעת ולא ניידת, אך היא מגיעה עם מגוון פיצ'רים שמאפשרים לה לייצר הדפסות ברמה גבוהה לאורך זמן. היא מדפיסה על מגוון חומרים, עושה זאת במהירות וביעילות, וניתן אף להדפיס איתה ברקודים מורכבים ומסובכים. יש לה זיכרון גדול במיוחד, רזולוציית ההדפסה שלה גבוהה במיוחד, והיא מתממשקת בצורה נוחה עם USB. היא קטנה באופן יחסי למדפסת רגילה, ומגוונת גם בגודל הנייר שהיא יכולה להדפיס עליו. אנשים אשר מדפיסים הרבה ומשתמשים במדבקות לשימושים שונים יוכלו ליהנות מהמדפסת הזו בכמה וכמה דרכים.

לוגו של הסקירה

המגוונת ביותר: DYMO LabelManager 420P

מדפסת המדבקות DYMO LabelManager 420P היא מדפסת משוכללת ומתקדמת, המציעה מגוון רחב של פונקציות הדפסה מקצועיות. היא עובדת הן בצורה ניידת והן עם חיבור למחשב, והיא מאפשרת הדפסה של ברקודים ותמונות כאחד.

DYMO LabelManager 420P

4.5 15

מדפסת מגוונת, דרכה אפשר להדפיס מדבקות במספר דרכים וצורות

יתרונות

נוחה לשימוש, בעלת פונקציות מתקדמות, ניידת ועם אופציית חיבור למחשב.

חסרונות

כאשר ניידת, עובדת רק באנגלית. יקרה מעט.

קנה עכשיו ב- doricoh

מדפסת המדבקות DYMO LabelManager 420P היא ללא ספק המדפסת המגוונת ביותר שאפשר למצוא בארץ. היא מציעה מגוון עצום של אפשרויות, החל מהדפסת ברקודים ועד להדפסת תמונות, כתובות ואפילו מיזוג עם מסדי נתונים. היא מתחברת למחשב ויכולה לעבוד בצורה ניידת, אך כאשר היא מנותקת מהמחשב, היא עובדת רק באנגלית. היא מדפיסה על פלסטיק בצורה נהדרת, ויש לה מספר פונטים ועיצובים לבחירת המשתמש. היא מדפיסה בצורה חדה מאוד, ומאפשרת הדפסת ברקודים מתקדמים, ומאפשרת הדפסה אופקית ואנכית כאחד. היא מוסיפה חותמות, ממספרת אוטומטית, ויכולה אף להוסיף לוגו. היא מתממשקת היטב עם USB ולמרות שהעבודה איתה מתקדמת יותר בחיבור למחשב, היא מצוינת גם כשהיא ניידת.

סיכום

איך לבחור את מדפסת המדבקות המתאימה לכם ביותר?

השימוש במדפסת מדבקות כיום הוא שימוש מגוון מאוד. הרבה אנשים אוהבים לעבוד עם מדבקות כדי לייצר סדר, לתייג ולמספר את המוצרים שלהם, בין אם זה בחנות ובין אם זה בבית. בנוסף, יש צורך גדול בברקודים, והמדפסות המתקדמות עושות זאת בצורה נהדרת. בנוסף, המדפסות המתקדמות מייצרות גם תמונות ולוגואים, מה שמשדרג מאוד את העבודה. הכל תלוי בהגדרת הצרכים, וכאשר רוצים מוצר פשוט, ה- Brother PT-H105 עושה עבודה נהדרת, והעלות שלה שולית מאוד. לעבודה מתקדמת יותר, ה Brother PT-P710BT-היא מצוינת, אך אין ספק שה- DYMO LabelManager 420P נותנת את המענה הטוב והמגוון ביותר לאורך זמן, ובמחיר סביר. מדפסת כמו  bixolon SLP-D420 מתאימה יותר למקצוענים ולאנשים שעובדים עם סט רחב של מדבקות על כמה פלטפורמות.

שאלות ותשובות על מדפסת מדבקות מומלצת

מה המחיר הממוצע של מדפסת מדבקות?

טווח המחירים של מדפסות מדבקות הוא די רחב. המדפסות הזולות והפשוטות ביותר יכולות להסתכם גם ב-200 ₪, בניגוד למתקדמות ביותר, שיכולות להגיע גם לסכומים של 4 ספרות. עם זאת, מדפסות איכותיות במיוחד אפשר למצוא בנקודת החציון, בין 500 ל-600 ₪.

מה החשיבות של איכות ההדפסה במדפסות המדבקות?

החשיבות היא גדולה, ולבטח אם רוצים לייצר משהו שהוא מעבר למדבקת תיוג שכוללת רק מלל. אנשים שרוצים להדפיס תמונות ולוגואים חייבים להשקיע במכונה טובה יותר. בנוסף, כאשר יש שימוש כיום בברקודים מתקדמים, הצורך עולה למדפסת מדויקת שיודעת להדפיס ברקודים בצורה טובה.

האם חשוב להשקיע במדפסת ניידת?

הניידות היא דבר חשוב, ובמיוחד כאשר עובדים בתוך מחסן. אנשי מקצוע צריכים את הניידות הזו לנוחות ולשימוש פרקטי. אנשים שמעדיפים להדפיס בשביל הכיף, יכולים לרכוש מדפסת נייחת ולהדפיס איתה כמו במדפסת רגילה.

האם מדפסת מדבקות משפרת את היעילות בעבודה?

בכך אין ספק. כאשר עובדים עם שיטת תיוג מסודרת ומדפסת מדבקות ניידת, העבודה שלכם תהיה הרבה יותר קלה, ולבטח כאשר צריך להדפיס ברקודים. רק כך מחסנים יכולים להתנהל בסדר מופתי ונכון, שהופך את העבודה להרבה יותר קלה.