מדפסות תלת מימד : 5 מדפסות מומלצות ביותר | Finder

הכניסה של מדפסות התלת מימד לבתים הפרטיים ולעסקים הקטנים נמצאת בעיצומה. יש כיום המון אפשרויות בשוק, בדקנו בעבורכם אינספור של מדפסות תלת מימד מכל הסוגים, השווינו תכונות וביצועים ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדפסות תלת מימד מומלצות

בין אם אתם מחפשים מדפסת תלת מימד איכותית, מדפסת תלת מימד זולה או מדפסת תלת מימד קטנה, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את מדפסת תלת מימד המתאימה ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מדפסות תלת מימד, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת מדפסות תלת המימד המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש מדפסות תלת מימד המומלצות על ידי המומחים שלנו

מדפסת תלת מימד הכי אמינה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדפסת תלת מימד הכי רב תכליתית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדפסת תלת מימד הכי קלה לשימוש

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הקדמה מביאה איתה המון חידושים מעניינים ואין ספק שאחד מהאלמנטים המעניינים ביותר הן בשימוש הפרטי והן בשימוש המסחרי היא מדפסת תלת המימד. מדפסות 3D שינו את הדרך בה אנחנו מעצבים, מייצרים ויוצרים אלמנטים שונים בחיינו. המכונות החדשניות הללו שינו את תהליכי הייצור המסורתיים ופתחו עולם של אפשרויות ליחידים, עסקים ותעשיות כאחד.

 

התאמה אישית

מדפסות תלת-ממדיות מאפשרות התאמה למשתמש. בין אם מדובר ביצירת מוצרי צריכה ייחודיים, מכשירים רפואיים מותאמים אישית או תכשיטים לפי טעם אישי, מדפסות תלת-ממד מספקות את האמצעים לייצר פריטים אישיים בעלות סבירה, עם פרסונליזציה מושלמת ורמת דיוק גבוהה במיוחד. היכולת להתאים מוצרים לדרישות ספציפיות של לקוחות לא רק משפרת את שביעות הרצון שלהם, אלא גם פותחת הזדמנויות עסקיות חדשות.

הפחתת עלויות ויעילות

להדפסה בתלת מימד יש פוטנציאל להפחית את עלויות הייצור ולשפר את היעילות התפעולית של עסקים. על ידי ביטול הצורך בכלים ובתבניות, מדפסות תלת-ממד מציעות חלופה חסכונית. בנוסף, היכולת לייצר גאומטריות מורכבות ולאחד חלקים מרובים לרכיב מודפס יחיד מצמצמת את זמן ההרכבה ומפשטת את שרשראות האספקה. תהליך ייצור יעיל זה מוביל לחיסכון בעלויות, להגברת הפרודוקטיביות ולשיפור היעילות הכוללת.

 

גם לשוק הפרטי

המדפסות התלת מימדיות עוד לא חדרו לחלוטין לשוק הפרטי, אך הן בדרך לשם. אנשים רבים מתעניינים ביצירה של מודלים, ויכולים להפיק הרבה מאוד ערך מיצירה של כלי בית, צעצועים, כלי עבודה מותאמים אישית ועוד. כמובן שבעסקים קטנים וגדולים המדפסות כבר הטביעו חותם, אך גם בשוק הפרטי, זה מתקרב ובענק.

 

חינוך ולמידה

מדפסות 3D מצאו את מקומם גם במוסדות חינוך, והן מציעות לתלמידים ניסיון מעשי, קידום יצירתיות ומיומנויות לפתרון בעיות. על ידי שימוש במדפסות תלת-ממדיות, התלמידים יכולים להביא את הרעיונות שלהם לחיים, ולהפוך מושגים תיאורטיים לאובייקטים מוחשיים. יישום מעשי מטפח חשיבה ביקורתית, חדשנות, ומכין את התלמידים לקריירה עתידית בתחומים כמו הנדסה, עיצוב ויישור.

 

להדביק את הטרנד

כאמור, מדפסות תלת מימד שינו הדרך שבה אנשים חושבים על ייצור, ואפילו הפכו גם לכלי שאפשר לשחק איתו בשעות הפנאי. הם גם מצאו את מקומם בתעשייה ובחינוך והן אפילו נקיות וירוקות. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ברור כי מדפסות תלת-ממד ימלאו תפקיד חיוני בעיצוב תעשיות שונות ובהנעת חדשנות בשנים הבאות. לכן, הבאנו לכם רשימה של 5 המדפסות התלת מימדיות הטובות ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

מדפסת תלת מימד הכי אמינה: Creality Ender 3 Pro

Creality Ender 3 Pro היא מדפסת תלת-ממדית אמינה ובמחיר טוב, אשר צברה מוניטין חזק בקרב משתמשים ביתיים. היא איכותית ומספקת הדפסים עקביים, עם נפח בנייה גדול יחסית. הקהילה שלה היא מה שעושה את ההבדל

Creality Ender 3 Pro
Creality Ender 3 Pro

Creality Ender 3 Pro

4.5 15

הדפסים עקביים ונפח בנייה גדול

יתרונות

זולה

נפח בנייה גדול

קהילה מקוונת פעילה לתמיכה

שדרוגים ושינויים

חסרונות

נוטה לסתימת חוטים אשר יכול להשפיע על איכות ההדפסה

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Creality Ender 3 Pro הוא מדפסת תלת-ממד איכותית שצברה מוניטין חזק בקרב משתמשים ביתיים וחובבים. היא זולה יחסית ולכן טוב להתנסות איתה ואחת התכונות הבולטות שלה היא איכות הבנייה שלה. מסגרת המתכת המוצקה מספקת יציבות ועמידות, והתוצאה היא הדפסים עקביים ואמינים. למרות המחיר הזול שלה, המדפסת מרגישה חזקה ויכולה להתמודד עם הפעלות הדפסה מורחבות מבלי להתפשר על הביצועים

 

עם נפח בנייה גדול במיוחד, המדפסת מציעה מספיק מקום עבור רוב פרויקטים של הדפסה ביתית. עיצוב הקוד הפתוח והתאימות שלה לחומרי נימה שונים מספקים גמישות ומאפשרים למשתמשים לחקור חומרים ויישומים שונים. היא מעט נוטה לסתימת חוטים ויכולה להיות מעט מורכבת, אך יש לה קהילה המקוונת הפעילה מספקת תמיכה, שדרוגים ושינויים אשר משפרים את יכולות המדפסת. בשורה התחתונה, ה-Creality Ender 3 Pro מציעה איכות במחיר נוח, במה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור משתמשים ביתיים ומתחילים הנכנסים לעולם ההדפסה התלת-ממדית.

לוגו של הסקירה

מדפסת תלת מימד הכי רב תכליתית: Prusa i3 MK3S

Prusa i3 MK3S היא מדפסת תלת-ממדית רב-תכליתית ואמינה, המוערכת מאוד על ידי משתמשים ביתיים וחובבים. היא מציעה איכות הדפסה יוצאת דופן, היא עקבית ובעלת ממשק ידידותי מאוד למשתמש

Prusa i3 MK3S
Prusa i3 MK3S

Prusa i3 MK3S

4.5 15

מדפסת יציבה ורב תכליתית

יתרונות

איכות הדפסה יוצאת דופן

ממשק ידידותי

קוד פתוח עם התאמה אישית

חסרונות

נפח בנייה קטן

חיישן סיבים רגיש

תאימות חוטים מוגבלת

קנה עכשיו ב- Amazon

Prusa i3 MK3S היא מדפסת תלת-ממדית מוערכת הידועה באיכות ההדפסה יוצאת הדופן שלה, ובתכונות ידידותיות למשתמש. מדפסת זו צברה מוניטין חזק בקרב משתמשים ביתיים וחובבים בשל האמינות והביצועים שלה. אחד המאפיינים הבולטים של פרוסה i3 MK3S הוא היכולת שלה לספק באופן עקבי הדפסים באיכות גבוהה. הכיול המדויק והתכונות המתקדמות של המדפסת גורמים לפירוט מצויו, למשטחים חלקים ולממדים מדויקים.

 

ההגדר של המדפסת היא קלילה, הודות לממשק ידידותי למשתמש ותהליך הרכבה פשוט. המדפסת מגיעה עם הוראות מפורטות וממשק אינטואיטיבי, המדפסת מאמצת עיצוב קוד פתוח, המאפשר התאמה אישית והיא מציעה גם קהילה תומכת ברשת. קהילת פרוסה היא פעילה ומציעה שפע של משאבים, שדרוגים ושינויים כדי לשפר את יכולות המדפסת. יש לה נפח בנייה קטן יותר בהשוואה למתחרים מסוימים, אך זוהי לא בעיה עבור רוב המשתמשים. יש לה חיישן סיבים רגיש מדי ותאימות חוטים מוגבלת, אך עבור המשתמש הממוצע, היא מביאה המון ערך במחיר טוב.

לוגו של הסקירה

מדפסת תלת מימד הכי קלה לשימוש: Flashforge Creator Pro

Flashforge Creator Pro הוא בחירה פופולרית עבור משתמשים ביתיים המחפשים אמינות וקלות שימוש. יש לה בניית מתכת חזקה שמשפרת את היציבות והעמידות, והיא כוללת ממשק ידידותי מאוד למשתמש

Flashforge Creator Pro
Flashforge Creator Pro

Flashforge Creator Pro

4.5 15

קלות שימוש וקהילה תומכת

יתרונות

עמידות משופרת

מסך מגע אינטואיטיבי

תא סגור ליצירת טמפרטורה טובה

חסרונות

מחיר גבוה יחסית

מעט רועשת

קנה עכשיו ב- Amazon

Flashforge Creator Pro הוא מדפסת תלת מימדית הודות לבנייה האיתנה ולתכונות הידידותיות למשתמש, מדפסת זו מציעה חוויית הדפסה חלקה. אחת התכונות הבולטות של ה-Creator Pro היא בניית מסגרת המתכת החזקה שלה, המספקת יציבות ועמידות משופרות. תא הבנייה הסגור תורם גם הוא לשמירה על טמפרטורה יציבה ולשיפור עקביות ההדפסה. למדפסת יש את היכולת להדפיס עיצובים מורכבים בצבעים או בחומרים שונים.

 

הממשק הידידותי למשתמש, הכולל מסך מגע אינטואיטיבי, מפשט את תהליך ההפעלה וההגדרה. Flashforge Creator Pro מתגאה בתמיכה מצוינת בלקוחות ובקהילת משתמשים תומכת. עם זאת, מדובר במדפסת יקרה יחסית ובנוסף, התאימות המוגבלת למותגים של צד שלישי היא מוגבלת. בשורה התחתונה, Flashforge Creator Pro היא מדפסת תלת-ממדית אמינה ורב-תכליתית המציעה איכות הדפסה מעולה ותכונות ידידותיות למשתמש.

לוגו של הסקירה

מדפסת תלת מימד הכי מקצועית: Qidi Tech X-MAX

Qidi Tech X-Max היא מדפסת תלת מימד אמינה ועמוסה בתכונות המיועדת לשימוש ביתי. היא ידידותית מאוד למשתמש ומציעה איכות הדפסה משופרת ועיוות מופחת. שטח העבודה שלה גדול ויש לה אפשרויות קישוריות רבות

QIDI Tech X-MAX
QIDI Tech X-MAX

Qidi Tech X-MAX

4.5 15

נוחות ואיכות בלתי מתפשרת

יתרונות

נפח בנייה גדול

ממשק מסך מגע ידידותי למשתמש

חסרונות

יקר

מבנה סגור שמגביל נראות בהדפסה

קנה עכשיו ב- gekko

Qidi Tech X-Max היא מדפסת תלת-ממד יוצאת דופן הודות לעיצוב המלוטש והבנייה החזקה שלה.היא מציעה אמינות ועמידות, ומתאימה גם לחובבנים וגם למקצוענים. יש לה נפח בנייה גדול ומערכת הדפסה כפולה שמאפשרת הדפסה מגוונת מבחינת צבעים וחומרים. הממשק של המדפסת הוא קל מאוד, והוא כולל מסך מגע אינטואיטיבי. סביבת העבודה היא מבוקרת ויוצאת איכות הדפסה משופרת עם מינימום עיוותים.

 

ההגדרה ה-X-Max היא קלה מאוד, הודות לממשק הידידותי למשתמש ולתצוגת מסך המגע האינטואיטיבית. המדפסת מספקת סביבת הדפסה מבוקרת, וכתוצאה מכך, איכות הדפסה משופרת ועיוות מופחת. ה-Qidi Tech X-Max גם מתגאה באפשרויות קישוריות מרשימות, כולל USB, Ethernet ו- Wi-Fi, המאפשרות העברת קבצים חלקה וניטור מרחוק. התאימות שלה עם תוכנות פריסה פופולריות כמו Simplify3D ו- Cura משפרת עוד יותר את השימושיות. היא יקרה והמבנה הסגור שלה מקשה על הנראות של ההדפסה, אך מדובר במדפסת איכותית במיוחד שמביאה המון ערך ועבודה נעימה ונוחה.

לוגו של הסקירה

מדפסת תלת מימד הכי קומפקטית: XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro

XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro היא מדפסת תלת-ממדית קומפקטית ובמחיר סביר המתאימה למתחילים ולמשתמשים ביתיים. היא מאוד ידידותית למשתמש ומתאימה למתחילים, ויש להם גם גישה לספריה מבוססת ענן איכותית

XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro
XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro

XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro

4.5 15

מדפסת קומפקטית, בסיסית ואיכותית

יתרונות

זולה

קומפקטית

ידידותית למשתמש

חסרונות

נפח בנייה מוגבל

בעיות שיבוש חוטים

קנה עכשיו ב- Amazon

XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro היא מדפסת תלת-ממדית ברמה התחלתית, המשלבת בין נוחות וקלות שימוש לבין פיצ'רים ממגוונים. הודות לעיצוב הקומפקטי שלה והממשק הידידותי למשתמש, היא מציעה חוויית הדפסה נוחה ופשוטה, אשר מתאימה לחובבנים ומתחילים. אחד המאפיינים הבולטים שלה הוא תאימות שלה עם סיבים צד שלישי. שלא כמו מדפסות רבות אחרות בטווח המחירים שלה, היא מאפשרת למשתמשים להתנסות עם חומרים וצבעים שונים. המדפסת כוללת גם משטח הדפסה נשלף, במה שמקל על הסרת ההדפסים ומפחית את הסיכון לנזק.

 

המדפסת מציעה נפח בנייה בגודל סביר המתאים למגוון רחב של פרויקטים קטנים עד בינוניים. איכות ההדפסה היא טובה, כאשר המדפסת מסוגלת לייצר הדפסים מפורטים ומדויקים. אפשרויות הקישוריות כוללות USB וכרטיס SD, המספקים גמישות בהעברת קבצים. המדפסת תואמת גם לספריה מבוססת הענן של XYZprinting, ומציעה פלטפורמה נוחה לגישה ושיתוף של מודלים תלת-ממדיים. יש אצלה לעיתים בעיות של שיבוש חוטים, אך מדובר במדפסת זולה מאוד, שבהחלט מספיקה לקהל שמתחיל להתנסות עם הדפסים תלת מימדיים.

איך בחרנו מדפסת תלת מימד מומלצת מבין מאות המדפסות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של מדפסת תלת מימד זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מדפסות תלת מימד וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי במהירות הפעולה, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את מדפסת תלת מימד הטובה ביותר עבורכם?

 

בחירת מדפסת התלת-ממד הנכונה יכולה להיות משימה מורכבת, בהתחשב במגוון הרחב של האפשרויות הזמינות בשוק, וחוסר ההיכרות של קהל גדול מאוד של התחום. בין אם אתם משתמשים מתחילים או מנוסים, הבחירה במדפסת הנכונה היא קריטית ליצירת פרויקטים מוצלחים של הדפסה. הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מדפסת תלת מימד.

 

מטרה ושימוש

לפני צלילה לתוך המפרטים הטכניים, חשוב לקבוע את המטרה ואת השימוש המיועד עבורכם. יש הבדל בין חובבן שמחפש לחקור הדפסת תל מימד לבין מקצוען המחפש מדפסת לשימוש מסחרי. הבנת הדרישות שלך תסייע לצמצם את האפשרויות ולתעדף את התכונות החשובות לך ביותר. מדפסות כמו XYZprinting da Vinci Jr. 1.0 Pro ו- Prusa i3 MK3Sמתאימות לקהל חובבני יותר שרוצה להתנסות בנושא, ומדפסות כמו Qidi Tech X-MAX הן מעט יותר מקצועיות ומתאימות לאנשים שרוצים לקחת את הנושא לשלב הבא.

 

טכנולוגיית ואיכות הדפסה

קיימים סוגים שונים של טכנולוגיות הדפסה בתלת-ממד. לכל טכנולוגיה יש את החוזקות והמגבלות שלה. מדפסות FDM זולות יותר ורב-תכליתיות יותר, בעוד מדפסות SLA מציעות רזולוציה גבוהה יותר. יש לשקול את המאפיינים והיכולות הספציפיים של כל טכנולוגיה ולבחור את מה שמתאים לצרכים שלכם. איכות ההדפסה היא גם גורם קריטי, במיוחד אם אתם זקוקים להדפסות ברזולוציה גבוהה או למוצרים מורכבים.

 

קלות שימוש ותמיכה

הנושא של ידידותיות למשתמש הוא חשוב במוצר שהוא עדיין לא כל כך מוכר לקהל הרחב. שווה מאוד לשקול את הנושא של קלות ההפעלה, ההגדרות והשימוש עצמו לפני הקנייה. מסך מגע אינטואיטיבי הוא גם כן חשוב מאוד לאנשים שמתחילים, אך גם למתקדמים. חשוב גם לבדוק את המוניטין של היצרן עבור תמיכת לקוחות ועדכוני מוצר. צוות תמיכת לקוחות מגיב ומועיל יכול להיות קריטי כאשר נתקלים בבעיות טכניות. יש לשים לב גם לאפשרויות שדרוגים עתידיים, כדי לדעת שיש לאן להתקדם עם המדפסת.

 

תקציב

מחיר הוא תמיד פקטור משמעותי בכל קנייה, וכמובן גם בקנייה מדפסת תלת מימדית. מעבר למדפסת עצמה, יש גם הוצאות שוטפות כגון חוט או שרף. למרות שזה מפתה לבחור את האפשרות הזולה ביותר למתחילים, יש אנשים שרוצים להיכנס לעניינים מהר, להתמקצע ואפילו להתחיל להרוויח. לכן, הגדירו את הצרכים, למדו את הנושא, ובצעו בחירה מושכלת ביחס לתקציב שלכם.

 

הבחירה הנכונה

בחירת מדפסת תלת מימדית דורשת שיקול דעת, הגדרות צרכים ויכולת טכנית בסיסית. קניית המדפסת הנכונה יכולה להכניס אתכם לעולם שהוא גם מעניין, גם עתידני וגם יכול להיות רווחי. מדפסת טובה, ידידותית למשתמש ומגוונת, היא נכס אמיתי שבקרוב גם ייכנס למרבית הבתים הפרטיים והעסקים הקטנים בישראל.

שאלות ותשובות על מדפסות תלת מימד מומלצות

האם מדפסות תלת מימד יכולות להדפיס במספר צבעים?

כן, מדפסות תלת-ממדיות מסוימות יכולות להדפיס במספר צבעים. זה יכול להתבצע באמצעות שימוש באקסטרודרים מרובים או על ידי החלת טכניקות כמו ציור או צביעה. עם זאת, היכולת להדפיס במספר צבעים משתנה בהתאם לדגם הספציפי ולתכונות שלו.