מגרסת נייר: 5 מגרסות נייר מומלצות [2024] – Finder – קונים חכם {כולל מדריך קניה}

מגרסות נייר מומלצות ביותר לבית או למשרד שלכם – גריסת נייר מהירה, איכותית ופשוטה לתפעול

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

1100 ביקורות

בתחום

מיכון משרדי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מגרסות נייר מומלצות 2024

בין אם יש לכם משרד ביתי או שאתם פשוט צריכים להיפטר ממסמכים המכילים מידע אישי, מגרסת נייר לשימוש ביתי יכולה לחסוך לכם זמן בעוד היא שומרת על המידע שלכם בטוח.

נכתב ע״י

יוסי וונש

כותב: יוסי וונש

צלם ומורה לצילום מנחה קורסי צילום קבוצתיים למבוגרים ונוער, סדנאות צילום והרצאות

עם כל הפריצות הווירטואליות האחרונות, נראה שקשה יותר ויותר לשמור על המידע האישי והפיננסי שלכם בטוח. אין דרך מושלמת ונטולת פגמים להגן על עצמכם (במיוחד היום, כאשר המידע האישי מאוכסן באופן דיגיטלי), אבל מגרסת נייר יכולה להיות קו ההגנה הראשון שלכם בשמירה על המידע המודפס שלכם פרטי.

 

מגריסת דואר זבל עד היפטרות ממסמכים עסקיים, מגרסת נייר היא לא רק פריט נוחות, היא צורך. אולי הגיע הזמן לסדר ולנקות את ארון התיקיות הישן שלכם או שאתם פשוט רוצים להוסיף את מגרסת הנייר למשרד הביתי לשימוש יום יומי שוטף. ללא קשר לאופן בו אתם מתכננים להשתמש בה, אתם תצטרכו להצטייד במגרסת הנייר המתאימה לתפקיד.

 

בחנו מגרסות נייר המציעות ביצועים אמינים, מגוונות ונעות בין תקציבים שונים. חלק מהמגרסות ברשימה שלנו הן מכונות עם נפח גדול שלא דורשות זמן התקררות, בעוד אחרות הן יותר בסיסיות (ומגיעות במחירים נוחים יותר). רובן הן מכונות מרובן תפקידים שלא רק גורסות נייר: הן יכולות לפרק דיסקים, כרטיסי אשראי, סיכות מהדק וסיכות ביטחון, מה שיכול לחסוך לכם זמן יקר. חלק מהמכונות הללו כוללות גם עיצוב וטכנולוגיה יציבים שאינם נתקעים, אשר מסייעים לכם להימנע מהתסכול של לעצור את העבודה שלכם כדי להתמודד עם נייר תקוע.

 

כל היחידות שלפניכם קומפקטיות מספיק כדי להשתמש בבית ואם אתם מנהלים עסק, כללנו אפשרויות חזקות מספיק עבור שימוש שוטף בכמויות גדולות. כאשר מגרסת נייר מסוגלת למנוע מקרה פוטנציאלי של זהות גנובה או רמאות, מדובר בהשקעה שאינכם יכולים להרשות לעצמכם לוותר עליה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Bonsaii 5s30

מגרסת הנייר של Bonsaii מציעה קיבולת גבוהה במיוחד וביצועים מרשימים כאשר משווים אותה למגרסות נייר ביתיות אחרות ועדיין, אפשר להשיג אותה בפחות מ-300$. דגם 5s30 מציע קיבולת גריסה של 10 דפים, כך שאתם יכולים לגרוס במהירות כמות גדולה של מסמכים. בנוסף, מגרסה נייר זו לא רק חותכת נייר, אלא גם כרטיסי אשראי, דיסקים ו-DVD, סיכות מהדקת וסיכות ביטחון, מה שחוסך לכם זמן והופך את ההיפטרות ממסמכים ודואר זבל למשימה פשוטה במיוחד.

Bonsaii 5s30

4.5 15

240 דקות של גריסה רצופה, קיבולת מרשימה והיכולת לגרוס כרטיסי אשראי, דיסקים ועוד

יתרונות

גורסת לחתיכות קטנות במיוחד במקום פסי נייר ארוכים, זמן גריסה מצטבר של 240 דקות, מאתר אוטומטי לעצירות, מערכת חיסכון באנרגיה, מסוגלת לגרוס נייר, כרטיסי אשראי, סיכות מהדק ועוד.

חסרונות

גלגלים גדולים יותר היו מתגלגלים בצורה חלקה יותר, אין עצירת ביטחון, מחיר התחלתי יקר. לא זמינה בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- printer deal

זמן הגריסה המצטבר (240 דקות) של מגרסת הנייר יאפשר לכם לגרוס כמות גדולה של חומר בפעם אחת. אחרי 240 דקות, המגרסה צריכה רק 10 דקות כדי להתקרר, כך שהיא בחירה נהדרת אם יש לכם עבודת גריסה גדולה או אם אתם מתכננים להשתמש במכונה לעיתים קרובות במהלך היום. מאתר אוטומטי לעצירות מזהה כאשר למכונה יש עומס יתר ומונע ממנה להיתקע. בנוסף, הביקורות המשפחות של מגרסת הנייר מציינות את העבודה השקטה, המאפשרת ניהול שיחה גם בזמן שאתם גורסים נייר.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לקבוצות עבודה ומשרדים קטנים: Fellowes Powershred 99Ci

ה- Fellowes Powershred 99Ci היא מגרסה נהדרת וחזקה. היא מהירה, בעלת קיבולת נייר גדולה, מסוגלת לגרוס מגוון רחב של חומרים ויכולה לעבוד זמן רק ללא הפסקה.

Fellowes Powershred 99Ci

4.5 15

מגרסת נייר מבית Fellowes הפופולארית כל כך בישראל

יתרונות

שקטה, מהירה, מיכל אשפה גדול, מסוגלת לגרוס קרוב ל-20 דפים בבת אחת, יכולה להתמודד עם סיכות מהדק, דיסקים, כרטיסי פלסטיק ודואר זבל בנוסף לנייר.

חסרונות

גדולה וכבדה, די יקרה, לא בטוחה מספיק עבור מסמכים סודיים.

קנה עכשיו ב- Amazon
Powershred LX201
קנה עכשיו ב- Last Price
Powershred 60Cs
קנה עכשיו ב- Ivory

ה- Fellowes Powershred 99Ci היא בחירה מצוינת עבור משרד קטן או קבוצת עבודה. היא מהירה, בעלת קיבולת נייר גדולה, חותכת את הנייר לחתיכות קטנות מספיק כדי להיפטר ממסמכים רגישים ולעומת מגרסות נייר זולות יותר שבדקנו, היא מסוגלת לגרוס כמעט חצי שעה ברציפות מבלי לעצור ולהתקרר. אם אתם צריכים לגרוס מסמכים סודיים, כדאי לכם לבחון מגרסת מיקרו-נייר, אבל עבור גריסה יום יומית פשוטה, ה-99Ci בהחלט מצוינת לתפקיד.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר למשרדים ביתיים או קטנים: Fellowes AutoMax 130C

ה- Fellowes AutoMax 130C מסוגלת לגרוס אוטומטית ערמה של עד 130 דפים ואתם יכולים להזין ידנית  כפול 2 מכמות הדפים המוערכת ע"י החברה.

Fellowes AutoMax 130C

4.5 15

מגרסת נייר אוטומטית מבית Fellowes

יתרונות

מסוגלת לגרוס אוטומטית ערמה של עד 130 דפים, גורסת סיכות מהדקת, סיכות ביטחון וכרטיסי אשראי בנוסף לנייר, הזנה ידנית גורסת יותר מכפול מההערכה המשוערת של חברת Fellowes, עומדת במהירות הגריסה המשוערת.

חסרונות

לא מסוגלת לגרוס דיסקים, רעש המנוע ממשיך כמה דקות לאחר שהגריסה הושלמה, לא זולה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Fellowes AutoMax 130C היא מגרסה מגוונת ואמינה. היא מסוגלת לגרוס אוטומטית ערמה של עד 130 דפים בגודל רגיל המונחת במגש הנייר האוטומטי שלה, כמו גם נייר המוזן אל החריץ הידני שלה. היא עומדת במהירות הגריסה הידנית המשוערת וחריץ ההזנה שלה מסוגל להכיל יותר מכפול מכמות הדפים בה מתגאה החברה. כל היתרונות הרבים מצטברים והופכים את המגרסה לאחת האהובות עלינו ביותר עבור משרדים קטנים או ביתיים או עבור שימוש אישי.

חזקה, גורסת דיסקים וכרטיסי אשראי: I-shred X20

ה- I-shred x20 גורסת מסמכים חשובים לפתיתי נייר זעירים ומתגאה בכושר גריסה של 18 דפים (למרות שהביקורות באינטרנט טוענות שאפשר אפילו יותר). אם אתם מחפשים מגרסה טובה למשרד, אתם לא תתאכזבו.

I-shred X20

4.5 15

מגרסה משרדית חזקה, אשר עומדת גם בעומסי גריסה גדולים

יתרונות

חזקה, גורסת לפתיתים, גורסת גם דיסקים וכרטיסי אשראי, אפשרות גריסה משני מקומות שונים, פתח גריסה רחב, אמינה, מעוצבת, מיכל איסוף גדול.

חסרונות

יקרה, זמינה רק בשחור.

קנה עכשיו ב- Rikotek
קנה עכשיו ב- פרינט דיל

אם חשבתם שרק ל-Fellowes יש מגרסות נייר איכותיות בארץ – חשבו שוב! ה- I-shred x20מביאה ביצועים איכותיים המתאימים גם למשרדים עמוסי ניירת. עם מיכל איסוף של 35 ליטר וגריסה לפטיטים זעירים, אתם יכולים לגרוס ולגרוס, ללא צורך לפנות את הגריסה כל כמה שעות. מדובר במכונה חזקה במיוחד, אשר מסוגלת לעמוד בעומס ולהימנע מתקיעות וחימום יתר. ניתן לגרוס נייר, דיסקים, כרטיסי אשראי ועוד משני מקומות שונים במכונה.

לוגו של הסקירה

קומפקטית במחיר מצוין: Aurora AS890C

עכשיו אתם יכולים לגרוס את כל המסמכים הפרטיים והמידע האישי שלכם בפעולה פשוטה אחת, בעזרת מגרסת הנייר/כרטיסי האשראי Aurora AS890C. למגרסה זו יש להב ייחודי העשוי פלדת אל-חלד, אשר לא רק גורס נייר אלא גם חומרים אחרים, כגון מהדקי נייר, סיכות ביטחון וכרטיסי אשראי, באופן יעיל במיוחד.

Aurora AS890C

4.5 15

קטנה וידידותית לכל כיס – מושלמת למשרד הביתי

יתרונות

מסוגלת להתמודד עם סיכות מהדק, סיכות ביטחון וכרטיסי אשראי, ניתן לאגור עד 125 דפים במיכל האיסוף, יעילה במיוחד, קטנה וקלה, מחיר נוח.

חסרונות

לא מגיעה עם טכנולוגיה המונעת תקיעות, לא שקטה, לא ניתן לגרוס יותר מ-8 דפי נייר ביחד.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- KSP

מדובר במגרסה ביתית, עם יכולות נהדרות; אתם מקבלים גריסה איכותית, מהירה ופשוטה בפחות מ-300 ₪. הגבירו את יעילות העבודה שלכם ושמרו על המידע האישי שלכם עם Aurora AS890C הקומפקטית. אשר מסוגלת לגרוס לפסים דקים 8 דפים בדקה ולהכיל במיכל האיסוף שלה עד 125 דפים, מה שהופך אותה לתוספת שימושית בכל בית או משרד קטן.

סיכום

כיצד לבחור את מגרסת הנייר הנכונה?

 

עבור כל מסמך מס שעליכם למלא או לשמור, כנראה שתישארו עם לפחות 6 או יותר שצריך לזרוק, כאשר חלק מהם מכילים מידע פיננסי אישי. למרבה המזל, מגרסות הנייר התפתחו מאוד לאורך השנים. עם רוב המגרסות של היום, אתם יכולים להיות די בטוחים שהמסמכים שלכם יגרסו היטב, כך שאף קבוצה או אדם יחיד יצליחו להדביק אותם בחזרה יחד.

 

יסודות הגריסה

 

דרך אחת לסווג מגרסות היא באופן בו הן חותכות את הנייר. מגרסות פסים חותכות את הנייר לפסים ארוכים ודקים. הן מהירות, אך הן לא מספקות ביטחון רב, היות והפסים לרוב גדולים מספיק כדי להדביק בחזרה למסמך שלם על ידי אדם סבלני ונחוש. מגרסות Cross-cut הן קצת יותר בטוחות, היות והן חותכות את הנייר לפסים קצרים ודקים. מגרסות Micro-cut קוצצות את הנייר לפתיתי נייר זעירים, ממש כמו קונפטי והן המתאימות ביותר לגריסת ניירות אישיים ואפילו סודיים.

 

מגרסות נייר מודרניות מסוגלת להתמודד עם יותר מנייר. רבים מהדגמים של היום מסוגלים לחתוך דיסקים, כרטיסי אשראי, מהדקי נייר וסיכות ביטחון. חלק מסוגלים לגרוס במהירות אפילו מעטפות נייר עבות מלאות בדואר זבל.

 

המהירות, אשר מבוססת על מספר הדפים שניתן להזין אל תוך המגרסה אחד אחרי השני, היא חשובה. כך גם קיבולת המכונה (כמות הדפים שניתן לגרוס בבת אחת) וגודל מיכל האיסוף אליו מגיע כל הנייר הגרוס. זמן הפעולה – אורך הזמן בו ניתן לגרוס ברציפות נייר אחר נייר לפני שהמגרסה צריכה לעצור ולהתקרר – ואורך זמן ההתקררות הם גורמים משפיעים נוספים.

 

מה לחפש

 

המגרסה הטובה ביותר עבורכם תלויה בצרכים שלכם: קחו בחשבון את המהירות, קיבולת, זמן פעולה ואת בטיחות (או הגודל שהיא גורסת) שלה. לדוגמה, משרד קטן אולי יעדיף מגרסת נייר מהירה כדי לגרוס כמות צנועה של נייר במהירות, בעוד משרד גדול עם יותר נייר להיפטר ממנו עשוי להעדיף קיבולת גדולה או זמן פעולה ארוך יותר. משרדים אשר מתעסקים במסמכים עם רמת רגישות גבוהה ירצו את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, עם מגרסה אשר תחתוך את המסמכים לפתיתי נייר זעירים. שימו לב שככל שהגריסה זעירה יותר, יותר נייר יכנס במיכל האיסוף לפני שתצטרכו לרוקן אותו.

 

מגרסות קומפקטיות מסוגלת להיכנס בחללים קטנים או מוגבלים במקום, ועשויות להתאים במיוחד למשרדים ביתיים או לשימוש ביתי או אישי. חלקן מציעות מאפיינים בטיחותיים כגון כיבוי אוטומטי אם יד אחת נוגעת במגש הגריסה. אחרות מציעות הגנה מפני תקיעות. מגרסות נייר, כקבוצה, לא ידועות בשל האלגנטיות החיצונית שלהם, אבל כמה מגרסות קומפקטיות מעוצבות מספיק כדי להשתלב נהדר בעיצוב המשרד.

 

לסיכום

 

אל תשימו תג מחיר על בטיחות – מגרסת נייר יכולה להיות השקעה מצוינת. למאות שאתם עשויים למצוא אותה הכי שימושית באביב, אחרי שהכנתם והגשתם את דוחות המיסים שלכם, המגרסה יכולה לעזור לכם להגן על הכספים שלכם ועל הזהות שלכם לאורך כל השנה, במספר דקות ספורות של עבודה. המגרסות המופיעות ברשימה שלנו נעות מדגמים ביתיים לשימוש אישי עד דגמים משרדיים שמתוכננים לעמוד בעומסי עבודה כבדים.